Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 5, 2014 12:48:07 GMT 1
adeline så på ham og kunne se det rød skær i kinderne og smiel blidt mens hun selv fik et lidt røde kinder. "hvor kært du har rør kinder" påpege hun og smile sødt og lod fingerne stryg ham over kinden, det var heller ikke just mening at hun skulle vare begyndt og strippe for ham, men hun hade virkelig været træt hun nikke bare det var vel en vane hun hade og så hade hun bare glemt hun ikke vare i sit eget rum. hun så på ham og smile, hun kunne mærke hun var sulten nu og hun burte komme på arbejde og få lavet bare lidt inden det blev for mørkt, hun lå roligt helt ind til dafnir og nusse hans kinder med fingerne og nød det bare, "hmm det sent efter hånden tror heller vi må stå op og få lavet bare en lille smule" hun smile og så på ham og trykke ham på kinden "men bare rolig kommer igen til senge tid" hun blinke til ham inden hun satte sig op og kravle ud af sengen og strakt sig igen og så på ham "nu ligger du ikke og belure min bagdel vel" hun smile drillen for hun hade kun trusser på og trøjen dække kun halv delen af dem, hendes trusser var mørke rød nogle hun selv hade syet for længe siden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 5, 2014 14:27:22 GMT 1
At Adeline skulle kommentere hans røde kinder, gjorde det virkelig kun værre, hvor den røde farve da slet ikke var til at tage fejl af. Han grinede let. ”Og selvfølgelig skulle du da lige kommentere det,” sagde han drillende. Selvom han vidste, at hun havde ret, for han ville nødigt have at Gabriel skulle kommentere, at der intet var sket, hverken i haven eller ude i staldene, for han kunne heller ikke efterlade Marcell med hele arbejdet, og det var han jo heller ikke ude på. Han nikkede istemmende og lod hende trække sig, hvor han satte sig op igen. ”Du har ret.. Vi har allerede trukket den langt længere, end det som vi burde.. og jeg ved det godt.. Vi er nødt til at få noget lavet..” At hun ville være tilbage inden sengetid igen, forundrede ham som sådan ikke.. Han kunne jo godt lide at have hende liggende ved siden af sig, selvom det nok var svært og underligt at tænke på. ”Du er velkommen, kære Adeline,” sagde han med en rolig stemme, for løgn var det jo trods alt heller ikke. Han kiggede roligt efter hende, også selvom han blev mere rød i hovedet, da hun kommenterede hendes bagparti, for det fik ham jo kun til at kigge endnu mere efter hende! Rødmen tog kun yderligere til i hans kinder. ”Når du siger sådan, så kan jeg ikke lade være med at kigge!” sagde han morende, inden han rejste sig op for at rette tøjet til igen.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 5, 2014 14:37:48 GMT 1
adeline lo og så på ham "selvfølige skal jeg kommenter det! kan da ikke lade vær når det er så sødt du gør det" hun så på ham og fnise bare som han bare kigge mere på hende ved den kommentar om hendes bagdel og hun kunne tydelig se han rødme ind nu mere nu. hun så på ham som han satte sig op og rette på sit tøj, "nu rødmer du ind nu mere" kommenter hun og smile uskyldig mens hun stod og så på ham, ja de hade trukket den rigtig længe så nu måtte de vel heller komme igang med det arbejde de burte have gjort i morges. at det var okay hun kom igen ved senge tid fik hende til og smile "jamen så har vi en senge aftale" sag hun drillene og så på ham og og drillene ule hans hår en smule og skynd sig lidt på afstand for at sikker hun ikke også fik ulet går eller i værste fald blev kilde for hun var så kilden så det håbe hun ikke han opdage for så var hun i knibe.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 5, 2014 16:28:35 GMT 1
Dafnir kunne jo ikke lade være med at rødme, nu hvor hun kommenterede det, og det lignede ham da slet ikke at gøre den slags. Han blev tydeligt rød i hovedet og varmen steg, så han pludselig havde det rigtig varmt, og det var han jo heller ikke ligefrem vant til, hvis han selv skulle sige det. ”Du gør det da kun værre ved at kommentere på det, Adeline!” sagde han morende. Selv rejste han sig bare op, da hun trak sig væk fra ham. Ikke fordi at det var noget som han havde lyst til som sådan.. Han kunne jo godt lide, at ligge der sammen med hende.. og bare slappe af. At hun så også skulle ugle i hans hår, fik ham nu til at grine, kun for at gribe omkring hendes håndled. En sengeaftale? Ja, selv den kunne jo misforstås i hans øjne! ”Pas på med hvad du siger.. det er jo aldrig til at vide, hvad jeg kunne finde på at gøre mod en som dig, min kære,” påpegede han med en drillende stemme, for løgn var det jo trods alt heller ikke, hvis han selv skulle sige det. At hun så hurtigt trak sig væk fra ham antog han næsten som en udfordring. Han rinede let, inden han greb ud efter hende igen. ”Kom her..!” endte han drillende.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 5, 2014 16:55:17 GMT 1
adeline grine og så på ham, "åh må jeg ikke kommenter din søde rød kinder?" spurt hun drillene og så på ham, hun more sig det var der ingen tvivle om, at han bare blev mere rød i kinderne ved det gjorde det så meget sjover plus nu hvor han hade ulet hår så var det bare rigtig sjovt, at han kunne misforstå det hun sag hade hun efter hånden opdage hvilke også var der for hun sag sådan for det var skægt og få ham til og mis forstå alt ting eller næsten alt. "nå hvad kunne du da have lyst til at finde på med mig? hmm altså ud over dårlig joks ?" hun fnise og så på ham med et drillen blik og et glimt i øje, at han grab ud efter hende som hun prøve at smutte grine hun bare for han nåde ikke og få fat i hende, "haha for langsom du gamle" sag hun drillene og rakt drillene tunge af ham, og stod bare og vifte med hofterne fra side til side "vil du have mig må du komme og tage mig først" sag hun bare kækt og så på ham for at se hans reaktion.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 5, 2014 18:11:38 GMT 1
Der fandtes ikke nogen tvivl om at Adeline virkelig legede med ilden. Selvom Dafnir måske ikke var så gammel igen, så tænkte han jo stadig som enhver ung mand gjorde, og dette var bestemt ikke noget undtag. ”Du ødelægger hele min manddom!” sagde han med en drillende stemme, for løgn var det jo trods alt heller ikke. Selv nu hvor han forsøgte at gribe ud efter hende, for at holde hende fast, var hun jo alt for hurtig. ”Jeg kunne remse en hel del op, som jeg kunne finde på at gøre med dig, kæreste,” påpegede han med en tydeligt drillende stemme. Han himlede med øjnene. Han var bestemt ikke gammel, og det ville han da slet ikke høre tale om. At hun så bare stod der og vrikkede med hofterne, som om at hun faktisk gjorde det med vilje, fik ham jo egentlig bare til at grine. ”Hvad søren.. kalder du mig nu for gammel?” spurgte han med en drillende stemme, inden han hurtigt kom hen til hende, for igen at gøre et forsøg på at få fat i hendes skikkelse, så han kunne trække hende ordentlig ind til sig. ”Jeg skal nok få dig.. bare vent og se! Så langsom er jeg nemlig heller ikke!” sagde han med en morende stemme.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 5, 2014 18:29:28 GMT 1
adeline fnise og så på ham "har du en manddom? " spurt hun drillen og more sig helt vildt lige nu, hun kunne godt lige denne lille ta fat de hade selv om de var voksenden mennesker. at han kunne remse en hel liste op på hvad han kunne gøre med hende fik hende til og rødme en smule mere mens hun fnise "uha da da lyder ikke af så lidt igen.. er det måske ting jeg kommer til og se en dag eller er det bare varm luft du lukker ud?" hun smile drillen og så på ham som han igen prøve at få fat på hende ved at komme efter hende, hun vine næsten og mærke han fik fat i hendes håndled og der ved blev trukket ind til ham, "ja du en gammel mand er du! " sag hun grinene og så op på ham som hun stod der helt tæt ind til ham selv om hun drillen stadig prøve at sno sig fri af hans greb, at han ikke var så langsom som hun skulle tro hade han ret i for langsom var han da ikke måtte hun sig, "nå nu fik du mig.. hvad vil du så gør nu?" spurt hun kækt og så op på ham og hade stadig glimte i øjene mens hun vente på at se hvad der nu ville ske.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2014 11:47:04 GMT 1
Dafnir himlede med øjnene. Hun drillede ham og det vidste han, men det var jo derimod sådan noget, som han virkelig godt kunne lide. Han kunne godt lide, at hun drillede ham på den måde. Han grinede let for sig selv. ”Betvivler du den store og stærke mand, som du står overfor?” spurgte han morende, inden han endnu en gang forsøgte at gribe ud efter hende, selvom det dog ikke rigtigt ville, som han gerne ville have haft det til. Han kunne komme med en lang række ting, som han gerne ville gøre ved hende.. rigtig mange ting faktisk. ”Jeg tror ikke du tør høre på alt det, som jeg kunne finde på at gøre mod dig, kære Adeline,” sagde han morende. Selv kunne han bestemt ikke fortryde, at han havde fundet en kvinde som hende. Hun var sød og rar, og ikke mindst, så accepterede hun ham som den mand han var, hvilket han virkelig godt kunne lide. Denne gang fik han fat i hendes håndled, hvor han rev hende ind til sin egen krop, så hun stod lænet helt op og ind til ham. Han grinede igen. ”Så langsom er jeg dog heller ikke!” fastholdt han tydeligt triumferende, også fordi at han da slet ikke kunne lade være med det, for det var jo ren og skær underholdning, selv for en mand som ham. Armen gled omkring hende, hvor han lod den ene hånd kort stryge hende over hendes kind. ”Tja… du må jo vente og se til i aften under vores.. sengeaftale..” Han blinkede let til hende. Han kunne da godt holde hende lidt på pinebænken.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 6, 2014 12:20:49 GMT 1
Adeline grine bare og så op på ham, "ja jeg betvivler din evner gør jeg! og hvad vil du gør ved det!" hun grine og så på ham. at han så mente at hun ikke kunne tåle at høre hvad for nogle ting han kunne tænke sig at gør med hende fik hende til og rødme, "er du sikker på jeg ikke kan tåle og hør lidt af det? er det så beskidt ting du har i tankerne fy fy din slemme dreng" hun fnise og så på ham, som han trak hende så tæt ind til sig. hun hade stadig en letter rødmen over kinderne som hun stod der helt trykke op af ham med bryste, mod hans bryst/mave, hun lo bare og så op ham "jo lidt langsom er du for det tog da lidt tid inden du fik fat i mig" sag hun drillene og så på ham, som han strøg hende over kinden. hun holdt selv hænderne på hans bryst, at hun først ville få det at se sener til deres senge aftale fik hende til og rødme "åh skal jeg vente helt ind til aften med at se det?" spurt hun sødt og så op på ham, med lidt alla hunden øjne mens hun kørt en pege finger rundt på hans bryst i en cirkel mens hun tydelig mærke hans krops varme mod hende, og nød enlig at stå der med ham. hun kigge bare op på ham med hunde øjne før hun kigge ind i hans bryst og sag så "nå jamen så må jeg da heller komme til mit eget værelse så" sag hun bare og prøve så at komme fri af hans arme, hendes stemme hade være i en drillene tone som hun hade sagt det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2014 13:06:11 GMT 1
Dafnir elskede den effekt som Adeline havde på ham.. sådan som hun kunne få ham til at smile og grine, som var det noget af det mest naturlige i denne her verden, og han elskede det uden tvivl. Han blinkede let til hende. ”Jeg tvivler dog bare på, at dine sarte engleører, vil kunne tåle at høre, hvad jeg har i tankerne, min kære,” sagde han morende. Uanset hvad, kunne det ikke falde ham ind, at skulle gøre noget mod hende, som han vidste, ville gøre hende ondt, ofr det ville han da slet ikke kunne bære. At se hende more sig, var noget som gjorde ham glad.. Han følte da lidt, at han gjorde op for det, som han havde gjort dagen før, og det passede ham uden tvivl ganske udmærket, hvis han selv skulle sige det. Hånden strøg han let over hendes kind. ”Er du da så nysgerrig, at du ikke kan vente? Jeg får det altid, som jeg vil have det, kæreste.. Det vil du tidsnok også fint finde ud af,” sagde han med en ganske sigende mine, idet han let blinkede til hende. Han slap hende endeligt. Hun ville tilbage til værelset, og det forstod han skam også godt. Selv hun skulle vel også have nogen klæder på, så hun selv kunne komme i arbejdet? Hans egne arme søgte ned langs hans krop, idet han lod hovedet søge let på sned. ”Du skal jo have noget at se frem til, til i aften, ikke sandt?” endte han morende, idet han let blinkede til hende, for han kunne j heller ikke lade være. Han selv vendte sig mod sengen, som han begyndte at rede. Han skulle jo selv ud til hestene.. De kunne jo heller ikke ligefrem stå derude hele dagen uden mad og vand.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 6, 2014 17:52:08 GMT 1
adeline så på ham som han mente hendes øre var for sarte, "så sarte er de helle ikke! kom med det jeg kan tag det! ellers kan du altid gribe mig" hun smile drillene og så op på ham, mens hun stadig stod op af ham. at han fik alt som han ville fik hende til og grine, og så på ham "ja sig det nu! det tortur ikke at vide hvad det er! " hun så på ham og pille ved hans skjorte. mens hun bare lytte til det han sag at hun skulle have noget og se frem til. hun rødme en smule og så på ham "jamen jeg har da noget og se frem til? jeg kan se frem til at sove godt i din arme igen" hun smile sødt og så på ham, mens hun stadig stod tæt ind til han slap hende og hun selv hade trukket sig væk fra ham, hun strakt sig og så på ham "nå må heller komme ind og klæde om og snuppe en hurtig mad inden arbejde" hun så på ham og gik hen til ham og gav ham et kys på kinden "ses i aften putte trold" sag hun drillene inden hun skyndte sig ud af rummet og ind på sit eget, hvor hun skifte til skjorten og de tæt siden læder bukser og sin støvler inden hun gik i køkkenet og fik en hurtig skive brød før hun gik ud i urte haven, som virkelig trængt til en tur. hun sukke svagt og fandt redskaber frem og begyndt at lue de gamle død planter ud som ikke ville vokse frem af sig selv igen, og der efter plante ny frø som skulle overtage for de død, dette var en langsom proses og der for nåde hun ikke helt så langt som vis hun hade starte om morgen, hun endt med ved aftens tid og gå i køkkenet, dække i jord på hænderne og tøjet. fik hun vaske hænder og snuppe en bid mad inden hun gik op for at tage et bad inden hun ville smutte ind i dafnirs seng og vente på ham vis ikke han allered var der.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2014 18:13:52 GMT 1
Dafnir sendte Adeline et drillende smil. Det kunne godt være, at det hele var ment i drilleri, men han mente dog, at han kunne gøre så meget andet ved hende, end lige præcist det at skulle være ond.. Han ønskede jo heller ikke at være ond eller modbydelig overfor hende.. slet ikke! ”Hvorfor tage chancen for de sarte engleøre?” spurgte han med en drillende stemme. At hun kaldte det for tortur, at ikke vide det, fik ham nu kun til at grine, for det var jo præcist det som var meningen med det hele! ”Hvorfor tror du at jeg gør det? Du skal jo trods alt få lov til at lide lidt for det,” påpegede han med en tydeligt morende mine, inden hun alligevel valgte at trække sig. Hun skulle jo trods alt også have lov til at se frem til det om aftenen når de igen ville krybe til sengs – med hinanden. ”Du har det.. og så meget andet.” Han blinkede let til hende, for han kunne jo ikke lade være. Det var virkelig bare sjovt at drille hende. Han nikkede til hendes ord. Det i sig selv lød ganske fornuftigt. At hun så kyssede hans kind, satte så tydeligt en ny varme i ham.. en af slagsen, som han ikke mindes at have mærket meget til tidligere. ”Vi ses i aften, Adeline,” sagde han efter hende. Som de nu gik hvert til sit, søgte han selv ned i staldene. Hestene stod uroligt, for han plejede jo at komme tidligt, hvor han denne gang kom skræmmende sent. Han gav dem alle sammen mad, inden han begyndte det hårde arbejde med at muge ud ved dem, og derefter strigle dem, for at gøre det godt igen for dem alle sammen. Han smilede let. Selvom han nu også måtte lugte langt væk af hest, som han nu gjorde hver eneste dag, var han ved at være klart til at søge ind igen. Han havde i hvert fald arbejdet hårdt ofr at nå alt det som han plejede at gøre i løbet af en hel dag! Solen var først på vej ned, da han endelig var på vej ind igen. Han kvalte et gab. Han vidste, at langt de fleste af tjenestestaben havde haft fri i timer nu, men han havde haft meget at lave.. rigtig meget! Han søgte mod sit værelse. Han skulle finde noget skiftetøj, og så skulle han i bad.. det ville gøre godt!
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 6, 2014 19:32:25 GMT 1
adeline hade selv virkelig knoklet meget, hun nød virkelig det bad for det var noget hun trængte til i den lange ende. hun ville også helst lugte ren og ikke af sved og jord inden hun krøb op i dafnirs seng. tanken om hvad det dog var han ville med hende, når de kom i seng kørt i hendes hoved, hade han bare drille hende eller ville der faktisk ske noget og hvad ville der mund ske? hun syntes jo dafnir var en sød mand, nok ikke en fyr hun nogle side ville have overveje som mulig kærste maritale da hun hade damon, men han var så meget det modsatte af damon at hun fandt det så dejligt og sjovt for damon var ikke selv halv så sjove som dafnir var. hun lå i badet karet lidt tide inden hun stod op og tørste sig og gik til sit skab for at finde nat tøj, hun overveje hvad hun dog skulle tage på. hun valgt og tage en top på der kun gik til midt på maven, bare for at pine dafnir lidt, hun satte håret op i en lille heste hale før hun forlod værelset og gik hen og banke på døren inden hun kigge ind "nogle hjemme?" sag hun drillene inden hun tråde ind i rumme og lukke døren efter sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2014 19:48:12 GMT 1
Det havde uden tvivl været en hård og lang dag på arbejde for Dafnir, også selvom han ikke havde været af sted for så lang tid.. men det var langt forbi aftensmadstid, da han endelig kom ind igen.. Han var jo nødt til at sørge for at arbejdet blev gjort færdigt, inden han kom så langt, som at overveje at komme i seng igen, for han ville jo nødigt ende med at skuffe kongefamilien.. Det ønskede han da slet ikke! At Adeline så allerede måtte befinde sig på hans værelse, tænkte han virkelig ikke over, for han havde alt mulig andet i tankerne. Han gned sig over den beskidte nakke, inden han roligt nåede sin egen dør, for at komme ind. Det var jo heller ikke ligefrem fordi at han tænkte yderligere over, at hun ville være der. Han trådte ind og direkte hen til sit klædeskab, for at finde noget tøj, som han kunne tage på til aften efter han havde fået et bad.. Aldrig kunne han huske at have knoklet så meget, for at blive færdig i nogenlunde god tid, så det ikke ville blive alt for sent. Han begyndte at smide sit tøj og smed det over i en bunke af beskidt tøj, som han havde samlet i det ene hjørne. Han lagde virkelig ikke mærke til, at hun allerede var der.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 6, 2014 19:57:41 GMT 1
Adeline kunne ikke se ham og hade der for sat sig hen i sengen hvor hun sad med bene over kors, hun kigge rundt og sad og kedet sig en smule da døren så gik op kigge hun hen mod døren, hun smile som hun så dafnir komme ind han så godt nok træt og beskidt ud. at han så begyndt og smide tøjet fik hende til at rødme og gå helt i stå, hun stirre bare på ham som han pille mere og mere tøj af sig, dog da han nærme sig til undertøjet kom hun så "øhm skal jeg kigge væk? " spurt hun og hade fingerne lidt for and øjne, og så på ham mellem fingerne. det her var pinligt hun hade sidste og stirre på ham smide tøjet mens han selv ikke hade være sød og informere hende at han så hende prøve at få tøjet af den morgen men hun kunne ikke helt lade vær med at kigge for hun ville da godt se hvad der gemte under tøjet, hun var jo en smule pervers af sig og hun måtte indrømme ind til hvider så det godt ud.
|
|