0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 2, 2014 9:48:51 GMT 1
Dafnir ville elske at blive far, men det krævede jo også, at der var en kvinde, som kunne håndtere ham, og så heldig havde han jo heller ikke ligefrem været endnu. Han kørte hurtigt træt i dem, eller så var det omvendt. De forhold som han havde haft.. for de korte stunder, som det nu varede, var ikke just noget, som holdt særlig længe for ham, og han kunne virkelig ikke gøre for det. ”Tror du virkelig det?” spurgte han med et skær i øjnene. Det var faktisk noget som betød meget for ham, også fordi at han selv var vokset op uden en far. Han trak morende på smilebåndet. Selv ville han slet ikke have noget imod at sove sammen med hende, når det foregik som det havde gjort i nat, for det havde jo uden tvivl været rigtig hyggeligt, og det stod han jo gerne fuldkommen fast på, når det nu endelig var. ”Du er velkommen til at komme rendende. Jeg.. har faktisk slet ikke noget imod det. Det har været.. hyggeligt.. betryggende at sove sammen med dig,” sagde han ærligt. At hun så lagde sig med hovedet mod hans lår, fik ham nu blot til at smile.. Selv lod han hånden let stryge hende over håret. Han kunne jo heller ikke ligefrem selv lade være, nu hvor hun selv lå der og så særdeles indbydende ud til det. Hun havde en have, som skulle ordnes, og han havde en stald, som han skulle have under kontrol, og han vidste jo, at det ville tage ham resten af dagen. ”Det samme kunne jeg, må jeg sige.. Det samme kunne jeg..” Han blev selv bare siddende der sammen med hende, uden at gøre tegn til at ville rejse sig.. Han var virkelig ikke fristet til det.. Og det var første gang nogensinde, at han havde det på den måde.
|
|
Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 2, 2014 10:10:33 GMT 1
adeline så på ham som han spurt hun virkelig troede det, hun nikke mod hans skød og sag roligt "mh det tror jeg.. det åbne sind du har, og barnlig vil gør dig ideel som far" sag hun roligt, for det var hun overbevist om at han ville blive, for at han var så åben af sind, og hade denne barnlig side som ville gør ham helt perfekt til når der skulle legs med sådan en bette en, og han hade så gode intentioner omkring at hjælpe folk var hun sikker på ville resulter i gode fornuftig børn der ville lære at hjælpe andre og at man aldrig var for gammel til at være lidt barnlig ind i mellem. at han ikke hade noget i mod hun kom randene, hos ham var dejligt at hør for så ville hun da sandelig også komme randene. at han syntes det var betryggeneden at sove sammen med hende fik hende til at smile blidt, "jeg føler mig også tryg af at sove hos dig.. og du dejlig varm og putte op af" hun nød hans strøg over det lang mørke grønne hår, og lytte til ham at han heller ikke hade lyst til at gå men bare putte sammen med hende, fik hende til at smile "mh en putte dag ville vær dejligt.. det må vi have en dag" mumle hun søvnig og gabt lidt igen mens hun kigge lidt ned i hans lår og nusse sig bare op af ham, for hun var en putte trold og nusse gøj det kunne hun ikke løbe fra, nok var hun en modene og mere alvorlig kvinde men når det galt at putte så var hun som et lille barn på det punkt! det var lidt hendes umoden punkt hun hade, men sådan et hade de fleste vel et sted vis altså de tur vise det frem for andre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 2, 2014 10:46:09 GMT 1
Dafnir følte vel et sted at han havde.. svært ved at fastholde noget i interessen, hvad det her angik, og selvfølgelig var det dejligt, at nogen bekræftede for ham, at han kunne være en god far.. for det var også noget, som betød temmelig meget selv for ham at vide. Han trak glad på smilebåndet. Et varmt smil faktisk. ”Det håber jeg da. Jeg… Vil jo gerne være en god far, når det kommer så vidt,” sagde han ærligt. Selv havde han mange ting, som han selv ønskede at opnå, inden det kom så langt, men han manglede jo også den rette kvinde, at skabe den familie sammen med. Så heldig, kunne man jo heller ikke ligefrem sige, at han havde været til nu, for det havde han da godt nok ikke. Han vendte blikket mod hende, som hun bare lå der.. Han kunne virkelig godt lide det.. At stryge hende over håret, som skilte sig, som vand for hans fingre, så fik hun ham godt nok også til bare at smile og være glad.. Selv fra den lyse morgenstund. ”Jeg må jo sige, at det har været rart at have noget at holde om for en gangs skyld.. Det bliver hurtigt trist og ensomt at ligge her alene,” sagde han med en ærlig stemme, for det var jo heller ikke ligefrem en løgn, hvis han selv skulle sige det. Han lod hende mere end glædeligt ligge. En puttedag, ville han bestemt heller ikke have noget imod! Og siden de nu var to til at arbejde i stalden – ham og Marcell, så burde det heller ikke være helt utænkeligt, at det kunne få lov til at ske. ”Ikke sig det.. Det er fristende at tage den puttedag nu..” påpegede han, inden han bare lænede sig tilbage og gled tilbage i sengen.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 2, 2014 11:28:20 GMT 1
adeline nød bare at ligge og nusse sig mod hans lår, mens han snakke om han var glad for hun hade sagt at han ville blive en god far når den tid var, hun så søvnig på ham og smile bare blidt "vis du mangler en kvinde til den tid.. skal jeg nok lægge krop til" sag hun i et gab og lukke øjne og nå bare og halv sov på hans lår, hun hade sagt det i et tone løst leje så det var ikke til og vide om hun drille ham eller mente det alvorligt. at det kunne blive ensomt og sove alene nikke hun bekræftende til for det kunne det meget nemt, og hun hade selv følt sådan de sidste mange år. "så det godt du har mig" sag hun stille og åbne øjne igen for at se på ham, som han valgt og lægge sig tilbage i sengen. krøb hun op af ham og lag hovedet mod hans bryst og lag kroppen tæt ind til hans, mens hun lytte til hans vejre trækning og hjerte slag. at han sag han var friste til og tage den putte da nu, fik hende bare til og smile "så put med mig" svar hun stille og nusse hovedet mod hans bryst og så op på ham med de søde søvnig øjne mens hun holdt lidt fat om hans skjorte i bunden mens hun hade hovedet mod hans bryst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 2, 2014 11:39:16 GMT 1
Det kunne godt være, at Dafnir kun lige havde lært Adeline at kende, og at der stadig var mange ting som han ikke vidste om hende, men dette var noget som han kunne lide.. Han kunne virkelig godt lide, at ligge der sammen med hende, også fordi at det føles.. trygt.. Det føles godt og ikke mindst, så føles det også utrolig rart, og det var noget som han virkelig godt kunne lide. Hendes ord overraskede ham dog en hel del. Lægge krop til? Han vendte blikket stille mod hende endnu en gang. ”Æhm… Hvordan skal den forstås?” spurgte han. Mere i frygten for at have misforstået noget på længere sigt, ofr det var bestemt heller ikke noget som han ønskede sig, for han ville jo heller ikke ligefrem ødelægge noget af det her igen! Ikke igen, hvis han ellers kunne blive fri for det. Igen fik hun ham til at smile. Det var ensomt at ligge alene, og specielt når han nu havde oplevet det her. ”Mhmm.. Du er også den første, som jeg faktisk har formået at få med til sengs,” påpegede han morende. Selvom der ikke var sket noget, så havde det uden tvivl været rigtig, rigtig hyggeligt, og han havde helt klart også nydt det! At hun så krøb op og lagde sig ved siden af ham, fik ham til at grine lidt. Han vendte blikket mod hende. De grønne øjne bar et skær, som selv yderst sjældent var set. ”Du giver mig heller ikke lov til at rejse mig… gør du?” spurgte han drillende.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 2, 2014 12:13:13 GMT 1
adeline nød virkelig bare og putte hos ham, det var bare så hyggeligt. nogle ville nok syntes det var lidt underligt og måske grænseoverskridende når man tænkt på man ikke kendt hinanden så godt i nu, men adeline nøde virkelig det her, hun følt sig tryg og glad når hun lå der hos ham, han var jo en sød mand og han hade være rigtig sød ved hende plus han var en ret sjov en, med det barne sind han nu hade. da han spurt hvad hun mente til det med at lægge krop til mumle hun bar "det skal forstås på den måde du hørt det" svar hun bare og så op på ham, hans øjne hade et særligt skær men hun kunne ikke sætte fingerne på hvad det skær betød eller hvorfor det var der, hun smile som han spurte om hun lod ham rejste sig hun ryste på hovedet "nop og prøver du sætter jeg mig på dig" hun så på ham, hendes trætte grå øjne hvile på ham med et kærlig blik, hun hade altid et kærlig blik på folk i sær børn fordi hun jo var en mor men dette kærligblik var ikke bare et standart blik, det var et rigtig kærlig blik som kun folk hun holdt af fik fra hende så øjne skinne lidt mere ind normalt når hun så kærlig på folk, hun nusse sig op af ham med hele kroppen og nød bare og putte sig op af denne dejlig varme mandfolk og tænkt ikke ret meget over hvad hun sag eller gjord hun svæve i denne træthed s boble nærmest så hun opfatte ikke vis hun sag noget der kunne lyde forkert, eller var grænse overskidene. hun så på ham som hun hade tænkt lidt over det først han hade sagt til hende, "jeg kan måske ikke bruges?" spurt hun og kigge op på ham, og lag sig så hun støtte på sin arme på madrassen mens hun hæve hovedet og så på ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 2, 2014 12:39:28 GMT 1
Dafnir vidste slet ikke hvordan han skulle tage hendes ord, men han vidste i hvert fald, at det ville være dejligt den dag, han selv kunne stå og kalde sig for far.. Han drømte om den dag, hvis den engang kom vel og mærke. Han vidste slet ikke om han skulle tage det som han havde hørt det, også fordi at han virkelig var bange for, at han faktisk.. misforstod det hele. ”Jamen…” Han bed sig svagt i læben. Han var virkelig bange for at skulle ende med at ødelægge det hele igen, også fordi at det slet ikke var noget som han kunne lide. Han havde ødelagt det hele i går, inden de var gået i seng, og han ville jo heller ikke gøre det nu! Han lagde den ene arm roligt og forsigtigt omkring hendes ryg, inden han vendte blikket ned mod hende igen. Han selv måtte kun slippe en let latter ved hendes ord, hvor han let rystede på hovedet. Sætte sig på ham? Han kunne jo lige se det for sig! ”Åh nej dog.. Så må jeg jo hellere blive liggende lige her!” sagde han med en morende stemme. At hun lagde sig sådan ind mod ham, og nærmest nussede sig godt til rette ved ham, var bestemt heller ikke have noget imod det i den anden ende. Han sendte hende et smil, også fordi at han slet ikke kunne lade være. ”Ikke brug… jo! Selvfølgelig kan du da bruges, Adeline!” sagde han med en mere bestemt og mere alvorlig stemme, for løgn var det jo trods alt heller ikke i den anden ende. Han nød jo virkelig at ligge der sammen med hende, og det var noget som selv fik ham til at slappe af. Kunne han, så kunne han jo nærmest falde i søvn igen, så dejligt, som det var at ligge der med hende. ”Jeg er bare mere bange for, at jeg snart falder i søvn igen,” sagde han med et let grin.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 2, 2014 12:56:11 GMT 1
adeline så på ham, at han hade sagt jamen og grunden til han hade spurt om hvordan det skulle forståes var fordi han var bange for at ødelægge noget igen, var ikke lige det hun hade regnet med. hun så på ham, som han sag at han heller måtte blive liggene for at undgå hun satte sig på ham, "så lægger jeg mig bare på dig så jeg helt sikker på du bliver" hun smile drillen og roligt kravle hun op og lag sig på ham så de lå mave mod mave, mens hun lag hænderne på hans bryst og støtte hovedet på dem mens han bare så på ham, at han troede hun hade ment om hun ikke var god nok til at putte md var helt forkert, men det var da rart og vide hun kunne bruges som putte dyr. "det var nu mere på min min krop ikke kunne bruges.. og jeg siger ikke det her i træthed.. jeg godt klar over min ord.." hun så på ham, og prøve at se alvorlig ud men i stedne for så hun stadig død søvnig ud og sød på samme tid, "det er jo kun vis du ikke finder en sød pige" hun gabt og lag kinden mod sin hænder og begyndt at døsse hen i den søde søvn igen for hun kunne godt bruge et par timer mere på øjne lige nu. hun nød denne putte tid, også selv om dagen i dag enlig var hendes første arbejdes dag men hun måtte bare knogle hårdt i morgen for at gør op for det, og planterne skulle nok blive sået det var den nemme del af en have, det var ukrudt der var værst og så insekter.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 3, 2014 10:48:57 GMT 1
Det hele endte pludselig med at tage en temmelig alvorlig drejning, og det kunne Dafnir jo udmærket godt se på det hele. Om det var noget som han brød sig om, var jo så ikke til at sige.. Det var jo et alvorligt emne de snakket om, og så godt kendte han hende jo heller ikke ligefrem endnu. At hun kravlede op over ham, fik ham nu til at smile for sig selv, for hun var virkelig sød.. og han havde jo slet ikke noget imod at ligge der under hende, hvis det var det.. Det føles virkelig rart, og det føles rigtig godt at gøre det. Som hun lagde sig ovenpå ham, måtte han kun slippe en latter. ”Ja, nu kommer jeg jo ikke nogen vegne,” sagde han morende, inden han vendte blikket mod hende endnu en gang. Ikke fordi at han havde noget imod det, men at… lægge krop til, synes han virkelig lød barskt. Lidt mere, end det som han lige kunne kapere i hvert fald. ”Du er en virkelig smuk kvinde, Adeline.. Jeg er slet ikke i tvivl om, at din krop kan bruges.. Du skal bare finde den rette mand.. Og han venter jo derude,” sagde han med en ærlig stemme. Han skulle da ikke kunne udelukke, at han kunne falde for en som hende.. men han var vel bare blevet vant til skuffelsen ved det hele, og det var den tanke, som han slet ikke kunne lide. Han trak let på skuldrene. Han havde haft følelser for en del igennem sit unge liv.. Men alle havde de vendt ham ryggen. ”Jeg møder mange søde piger i løbet af min dag, Adeline.. Men ingen af dem, har ønsket en mand som mig,” fortalte han ærligt med et kort skuldertræk.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 3, 2014 13:33:37 GMT 1
adeline lå bare og putte sig og nød rigtig meget og ligge der oven på ham, selv om hun var ved at døsse hen i den søde søvn lytte hun stadig til det han sag, at der sikkert var en mand til hende der ude tvivle hun ikke på, men det var jo bare det med hvor han dog skulle være. "mh kan også vær han er tætter på ind man tro" mumle hun træt mod hans bryst og lå bare med lukke øjne og døsse længer og længer inde i søvnes greb. at ingen piger gad gav ham var nu synd for han var altså en god mand så hun så det som et tab for de kvinder der hade afvist ham. "mmmmh. synd for dem.. så beholder jeg dig bare for mig selv" mumle hun søvnig og nusse kinden mod hans bryst efter at have flytte sin hænder der fra, hvor efter hun lag armen ud til vær sin side, her efter sov hun hurtig tung og hørt ikke rigtig vis han snakke til hende, hun sov hurtig tungt og lå bare helt stille på hans bryst, ind til hun dog endt med at rulle ned og lage på siden i sengen, men sov temmelig tungt så hun mærke ingen ting.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2014 13:06:08 GMT 1
Dafnir havde nu slet ikke noget imod at ligge der sammen med hende, for han kunne jo virkelig godt lide det, men af den grund, så var det stadig en smule underligt, da han jo heller ikke ligefrem kendte hende som sådan. Han vendte blikket mod hende og uden at smilet ville falme. Han elskede det faktisk. Det føles fantastisk at ligge der og bare føle sig.. værdsat, for det var han på ingen måder vant til. ”Det er jo aldrig til at vide.. før eller siden, så ser du ham..” sagde han ærligt, inden han lod hovedet søge ned i sengen igen. Det der med at flytte sig, kunne han da godt mærke, at han lige så godt bare kunne opgive på forhånd, for han kom da slet ikke nogen steder. Ikke at han havde noget imod det, for han havde absolut intet imod at ligge der sammen med hende. Han sukkede tungt. Afvisningerne havde været mange, og derfor passede han stort set sig selv i staldene. Afvisningen kom da ikke fra hestenes side, så det passede ham fint. Han trak svagt på smilebåndet. Hun kunne da også bare se det positive i det hele, og han havde skam slet ikke noget imod det. Det var slet ikke det. ”Det er underholdende.. Du snakker, som du kendte mig,” sagde han med en alligevel glad stemme. Han havde bestemt ikke noget imod at lære hende at kende, og bestemt ikke, når det foregik på denne måde.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 4, 2014 19:38:58 GMT 1
Adeline lå bare og putte sig ind til ham, og hygge sig rigtig for det var nu bare dejlig varmt her hos ham. hun putte sig godt og selv om hun sov kunne hun stadig høre det han sag, og mumle bare lidt i søvne men det var ikke til og forstå det hun sag. hun sov tungt og hun nød det, adeline vågne først ved en eftermiddags tid hun satte sig træt op og kigge rundt før hun strakt kroppen og sad og vippe lidt hun kunne mærke hun skulle på det lille hus og forsigtig kravle ud af sengen og trippe på badeværelset for at ordne sit, før hun kom igen en smule mere vågen hvor hun enlig ikke tænkt over hun var i hans rum og ikke hendes eget så efter at have strukket ud både kroppen men også vingerne som fik en stræk tur før hun trak dem inde i kroppen igen, tog hun fat i toppen hun hade sovet i og begyndt at trække over hovedet selv om hun stadig var søvnig og der ved gjord det langsomt mens hun stod ude midt i rummet og gjorde det mens hun sveje lidt i kroppen for hun var stadig ved at vågne så hun register alt ting temmelig langsomt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 5, 2014 8:43:24 GMT 1
Selv Dafnir måtte give efter for søvnen igen, efter ganske kort tid. Det var nok mere fordi, at han kunne lide at ligge der med hende, som var det bedste, som han overhovedet kunne forestille sig. Han sukkede dæmpet, som hun flyttede sig, hvor han stille gled om på siden i stedet for, hvor han derefter roligt tvang de grønne øjne op i en mere vågen tilstand. Det første som han så var.. at hun begyndte at klæde sig af. Han blinkede let med øjnene, inden han varsomt hævede hovedet, dog selvom han ikke kunne få sig selv til at Svagt bed han sig i læben. Det kunne godt være, at hun ikke tænkte på det, men.. det gjorde han jo, og han ønskede jo heller ikke, at det skulle blive ubehageligt for hende på nogen måde. ”Jeg.. æhm.. undskyld..” afviste han med en dæmpet stemme, inden han lagde sig om på den anden side, også for ikke at ende med at gøre det ubehageligt for hende, for det var så sandelig heller ikke hans hensigt med det her! Hans hjerte slog fast mod hans bryst. Det var jo ikke fordi at han ikke havde set en nøgen kvinde før, for det havde han skam, men.. denne gang føles det bare anderledes, og han kunne ikke rigtigt finde ud af hvad der gjorde det anderledes. Måske fordi at hun havde accepteret ham som den mand han var? Og det var ikke noget som han oplevede særlig ofte.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 5, 2014 8:57:17 GMT 1
adeline kigge hen mod sengen da hun syntes at høre noget, hun hade trøjen næsten hæv af men hun kunne lig se mod sengen gennem bunden af trøjene, der gik lige et par sekunder før hun rigtig opdage hun var ved at smide tøjet og hun var på dafnirs værelse. hun skyndte sig at hive trøjen ned igen og gik helt i hug mens hun var piv rød i hovedet, hvad pokker hade hun lig haft gang i for det var sgu da pinligt, hun så op på sengen skulle hun sige noget? eller skulle hun liste tilbage til sit værelse? hun sad lidt mens hun pille ved trøjen hun måtte vende det her rundt hun kravle hen til fodenden af sengen og kravle op i sengen og lag sig så hen over ham og så på ham, "nåå nød man synet" spurt hun drillen og mens hun selv lo lidt og så på ham, "det må du undskylde var vist ikke helt vågen " hun så på ham mens hun lå hen over ham, hun lå der lidt inden hun kravle over ham og lag sig på siden med ansigt mod ham og kigge på ham, mens hun lag hænderne under hovedet og så bare roligt på ham og smile blidt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 5, 2014 9:35:49 GMT 1
Dafnir havde bestemt ikke regnet med, at han næsten skulle vågne til synet af en næsten nøgen kvinde, og selvom det måske var underligt, at han reagerede så voldsomt på det, så gav det jo faktisk ganske god mening i hans øjne om ikke andet. Hans blik vendt han roligt i retningen af væggen, og så derved væk fra hende i stedet for, for det var heller ikke meningen at det skulle blive ubehageligt for hende eller sådan noget! Slet ikke! At hun så endte med at kravle op af ham igen og lagde sig ovenpå ham, fik ham til at vende blikket mod hende. Selv havde han en mindre rød farve i kinderne. Han var slet ikke vant til at reagere så voldsomt på det, for han kunne jo ikke gøre noget ved det. Han rystede let på hovedet. ”Det var ikke ligefrem det, som jeg havde regnet med at vågne til,” påpegede han med en mere forfjamsket stemme. Han trak vejret dybt. Han burde virkelig komme ud til hestene, for de havde stået derude i mange timer nu, og det var slet ikke meningen, at det skulle være sådan. Han elskede jo de køre dyr. ”Tænk ikke på det.. Man er vel bare.. indgroet i vaner, ikke sandt?” sagde han.. mest ofr at forsvare det hele. Det var bare ikke lige hvad han havde regnet med.
|
|