0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 5, 2013 22:30:39 GMT 1
Tom gøs lidt ved det Salvatore sage kunde han ikke mærke det var det virklige en stav for hadet han radt eller tog han Fejl den anden som Salvatore kunde mærke kunde tom ikke helt mærke forskel tom kikket lidt undersøgen på Salvatore hvorfor Brummen? han forstod det ikke han var ikke udligner glad for det men han måtte jo bare stole på manden det var bare Surt at de måtte tilbage tom tog hænderne ned i sine lommer og vidste ikke helt hvad han skulde fortage sig han måtte bare slappe af i Kroppen " så jeg har rat ?? " svaret Tom med begejstring til Salvatore så stave kunde gøre sådan det mest Fascinere ved det var at tom kun kom med det som et forsvar ikke som andet han løb lidt efter Salvatore og vidste ikke helt hvordan og hvorledes tom hadet flere Spørgsmål til ham men han vidste han ikke kunne få noget svar lige nu Tom husket kun en varme der fra noget som var Regtit varmt han vidste også godt Tom håbet lidt på at han hadet Rat og det bare var en masse ting Til ham og at han måtte tage en stav med sig måske hadet det været hans mor og eller fars inde de bliv slaver han vidste jo kun at Dragons var et Betydinges fuld efter navn han vidste ellers ikke hvordan hans Stam træ så ud vis han Spurte Selvator kunde han måske så få nogle svar
|
|
Magiker
Konge af Manjarno
915
Imagination and knowledge is the most dangerous weapon..
|
Post by Salvatore ’Kenara’ Salizmira on Mar 6, 2013 9:44:54 GMT 1
Lige hvad der var omkring dem, havde Salvatore slet ikke nogen anelse om, men noget var derude, og han var ikke helt overbevist om hvorvidt det var en god eller en dårlig ting. Lige hvad det var Tom kunne mærke, vidste han ikke, også fordi at han slet ikke kunne mærke noget på egen hånd, og så var det bare sådan at det måtte være i den anden ende. Nu som det var sagt, så var han jo selv en temmelig nysgerrig af slagsen, og det ville aldrig nogensinde stoppe, og hvis der var noget derude, så var det måske på tide, at få det undersøgt? Han vendte blikket op i retningen af Tom endnu en gang. Der var ikke nogen direkte derude, også fordi at han slet ikke kunne fornemme noget levende, og hvis det havde været tilfældet, så havde han skam kunne mærke dem for lang tid siden! #Jeg ved det ikke.. Derfor synes jeg det skal undersøges,# påpegede han med en ganske rolig og sigende mine, som han vendte blikket op i retningen af Tom igen. Hvem han var af navn og slægt, vidste han ikke, og et sted så var det slet ikke en tanke som slog ham ind på nogen måde, også fordi at han slet ikke havde regnet med at skulle se nogen magikere udenfor Procias, for det var der de burde være, og ikke noget andet sted. Han slog let med halen. Lige umiddelbart brød han sig slet ikke om at stå stille på denne her måde. #Hvor fornemmer du det? I hvilken retning?# fortsatte han selv med en temmelig nysgerrig mine, for løgn var det jo trods alt ikke. Han var utrolig nysgerrig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 6, 2013 10:22:27 GMT 1
Tom kikket lidt på ham igen selv om han hadet sagt det en gang før " Ingen steder det var i Boxen vi kikket på ??" kom det Rolige fra Tom han håbbet op på en sten og mærket efter igen hvor var den nu en en masse Stemmer kom ind i hans hoved et sprog han ikke kendete til han det gøs hele vejen ned af tom han løb der hen hvor han hadet Mærket den Enagie og stoppet op for and den store box der måtte være en måde at åbne den på stille lage Tom øret på boxen og lukket stille øjne " den Synger " visket tom rolige i et smil kom frem fra tom tog stille sin hånd frem og lukket sine øjne " det er tom Dragons " kom det fra ham og med et åbnet der en dør på den anden side af den store box eller hule eller hvad det nu var tom måtte springe lidt tilbage i Sjok over at den faktisk Gjord som han sagde han Vente blikke mod Salvator og vidste ikke hvad han skulde gøre nu " oki hvad så nu " Sagde han stille mens han stille gik hen mod udgangen han var ikke helt vild med at gå ind men da han kom der ind kunde han mærke en varme det var lige så varmt som en bage oven tom begyndte at sveded " det varmt " svaret han stille og måtte tøre sin pande for bare sved han Rysted lidt i sine hænder hvad nu vis han hadet taget Fjel hvad nu vis det her var en port til under verden så hadet han var han på den meget ind dag han lukket øjne en gang og mærket efter igen kom en stav agtit ting til syne " jeg må gå der ind af lene " tom kikket ned på Salvator
|
|
Magiker
Konge af Manjarno
915
|
Post by Salvatore ’Kenara’ Salizmira on Mar 6, 2013 10:35:23 GMT 1
Salvatore vidste ikke om dette skulle vise sig at være en god eller en dårlig ting, selvom det vel nok var noget som han skulle finde ud af på et tidspunkt? Han var en leder og han vidste at han heldigvis havde meget i rygsækken, dersom det skulle vise sig at blive direkte nødvendigt, for han stolede ikke på noget af dette! Han vendte blikket i retningen af Tom igen, hvor han blev stående kort, kun for at tænke, da han frygtede for hvad det ville ende med at blive, hvis han ikke gjorde noget ved det som sådan. #Det kommer fra boksen..?# Den boks følte Salvatore ikke just noget godt omkring, hvilket også var derfor at han bevidst havde valgt at lade den ligge, også selvom det var tydeligt, at han nu heller ikke fik det som han ville. Han lod Tom søge hen til den igen, hvor han roligt søgte efter, også selvom han holdt sig mere i baggrunden. Han kunne ganske vidst konkludere, at der var noget ved den, men han kunne ikke direkte sætte en finger på hvad det var, selvom det ikke var noget som gjorde det meget bedre. Han rystede let på hovedet, som han igen valgte at sætte sig ned. #Jeg synes du skal lade det ligge, til vi kan få det undersøgt, Tom.. Du ved slet ikke hvad der ligger gemt i det,# påpegede han med en ganske kortfattet mine. Et sted kunne man vel næsten betegne det som en ordre, også selvom han slet ikke regnede med at den blev fulgt. Han trak vejret dybt, som han valgte at trække sig. Selve Tom Dragon, var ikke et navn som sagde ham særlig meget, men det fik nu alligevel en bjælde til at ringe. At han ville ind i hulen alene, var bestemt ikke en tanke som han bifaldt. Han vendte blikket op mod ham. Som en leder, så var han jo faktisk hans ansvar, og han vidste jo trods alt ikke hvad der var derinde. #Det her er komplet vanvittigt, Tom, og det ved du.. Tænk dig om en ekstra gang, før du går derind,# endte han med en kortfattet mine.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 11, 2013 9:49:58 GMT 1
TOm kikked på Selvator han smilte lidt efter hans svar om at tænke sig om han husket at det var Salvator selv der var Interessent i at finde ud af hvad det var Tom hadet følt tidligere han vente hovedet igen da han mærket en varm brise igen " du da velkommen til at følge med vis du er bekymret jeg tror ikke det er ondt for så ville det allerede hadet Slåted os Ihjel ikke sandt ?? " tom to et skridt og gik hen mod åbingen han var ikke bange og sikker på sit ord hvordan kunne det ellers være at porten åbet ved hans navn tom vidste ikke hvorfor men han fik det varmer og varmer inde i det var ikke til at sige hvad der var galt med ham Tom brød sig ikke om den varme og han var ikker på jo tætter han kom på den tig der gjord det jo varmer bliv det han gøs lidt gid han kunde huske den spel som om Drikket en med vand som et skjold men han var ikke stærk nok til at kunne magte den magie tom kikket tilbage på Salvatore han virket til at være lidt bange ikke fordi tom også selv var lidt Skræmt at det Det værste der kan ske er at går til underverden men jeg tror vi ville ha kunde mærke vis det var ondt ?? " tom vidste hvordan ondskab var og hvordan det føltes at være han gøs lidt igen tænk vis han faktisk gik til under verden ja der var vær flad lige så varmt her som der var der nede eller som tom hadet foget fortalt som barn vis man ikke var god så ville man blive op slugt af Flamme og ild der Pisket ind mod ens hud og den ville blive ved og ved og ved ind til man Blev som en dæmon en dæmon af noget så Grufuld tom kikket lidt ned da han stoppet længer inde i Tunlen han kunde ikke se noget lige nu han vidste ikke en gang om Salvatore var med ham
|
|
Magiker
Konge af Manjarno
915
|
Post by Salvatore ’Kenara’ Salizmira on Mar 12, 2013 8:37:10 GMT 1
Det var ikke fordi at Salvatore havde en god følelse omkring dette, for det havde han slet ikke. Blikket gled kort i retningen af Tom, inden han vendte blikket ned mod huleindgangen igen. Selv var han måske mere fornuftig, men han kunne heller ikke fornemme noget omkring det, og hvis denne Tom var så opsat på at skulle få det undersøgt, så blev det altså uden ham, for han havde slet ikke tid eller råd til at komme galt af sted, hvis det endelig skulle være i den anden ende. Han slog en anelse med halen, kun for at vende blikket mod huleindgangen. Selv ville han selvfølgelig have ønsket at Tom var mere fornuftig, også fordi at han var den eneste som kunne fornemme det. #Det behøver ikke slå ihjel for at være ondt. Konsekvenserne kan sagtens være mange andre end det, og det burde du vide,# påpegede han med en ganske sigende og kortfattet mine, for løgn ar det jo trods alt heller ikke. Når alt endelig skulle komme til alt, så var Salvatore på ingen måder forberedt på en tur til underverdenen, for han tog ikke chancen, når han havde det ansvar som han havde. Han rystede let på hovedet, som han så Tom søge ind i hulen. #Jeg beklager Tom, men denne mission må forblive uden mig. Jeg har form eget at tage mig af hjemme i Procias, til at tage chancen på at rende rundt med livet som en indsats,# påpegede han med en rolig mine, og alligevel med en ganske alvorlig stemme. Han rystede let på hovedet, som han bakkede mere væk fra hulens indgang, for det var bestemt heller ikke fordi at han ville tage chancen, dersom han kunne blive fri for det i den anden ende, men nu som det var sagt, så var det nu bare sådan at det måtte være i den anden ende. Han fnøs let. #Pas nu på dig selv, Tom,# endte han dæmpet, som han søgte direkte væk fra ham, hulen og søgte hjemover. Han tog bestemt ikke chancen!
//Out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 12, 2013 11:59:25 GMT 1
Tom så Salvator bakke væk " du bliver da vis jeg kommer til bage ville jeg kommer tilbage jeg er ikke dom Salvator jeg har en underlige fornemsle af det er en del af mig ?? " tom gik vider ind i tulen han lavet en lys kulde alt ting var lavet i guld og sølv dem der har lavet det her vidste hvad bygger rig var Tom sagt en klump i halsen og gik vider ind i den varme mine Skakt eller hvad det nu end var der gik også et Stykke tid før tom enlige noget der ned det var som en bage oven der nede men enlige kunde han se det Tom hadet fornte en stav som snoret om en Kulde af en form han smilte stille tænk vis han ikke hadet fundet den men det vat næste for varmt til at man kunne komme til den han måtte have den på en eller anden måde nede for var der varmt Lava som strømmed i gemmen en lille fold han sangt en klump og kunde se sig selv falde ned i den varme ild men over skulde han tom fandt en brog over den var stabil nok med alt den Enagie så kunde han let se hvad der var i hans øjne for han vidste Sten var sorte og store han gik forsigte op i mod det lille sted hvor man kunne få fadt i Staven Enlige noget der lyste op for ham et smil kom fra tom han Vidste det ikke var noget ondt overhovet og i det tom tog fadt om staven kom der en ild bølge ud mod den lille gang og ud mod selvator " Jeg har den jeg har den " tom kom nu løbne ud men i det han noget ende af tulen kunde han se ting falde ned " åååå nej " tom gav et hop da en sten faldt ned lige der hvor han stod efter fuldt af al den ild måtte tom løbe hvad han kunde ud " få den ting Lukke nuuu "
|
|