|
Post by ilosonic on Mar 20, 2011 17:13:17 GMT 1
Ilosonic vidste godt at han gjorde utrolig mange ting for Ilaria, men det var egentlig kun for at glæde hende lidt. Han nød at gøre disse småting for hende, for at vise at han ikke var over hende, at de var ligemænd, selvom at det jo langt fra var tilfældet, for han havde en langt større magt end det som hun måtte have. Hun var uvelset og kunne snildt blive smidt ud, hvorimod han var greve og en langt større mundfuldt at skulle få smidt ud. Men så længe hun befandt sig her på herregården, så var hun skam i sikkerhed, for han nægtede at lade nogen smide hende ud, han nægtede at lade nogen så meget som krumme et hård på hendes hoved, for der måtte han erkende at han havde en beskyttende hånd over hendes hoved. Nu havde han gjort så meget for hende, de havde faktisk fulgtes ad i tykt og tyndt siden de havde mødt hinanden ved Slagmarken, hvor han var kommet helt tæt ind på hende, og det var noget som han ikke havde lyst til at spolere på nogen måde overhovedet! De var gået fra at hakke på hinanden til faktisk at more sig med hinanden, og nu var de tilmed endt i det samme badekar, hvor hun til at starte med havde gjort det klart at hun ville myrde ham, hvis han nogensinde kom hende så tæt, en tanke der måtte more ham noget så gevaldigt! At hun så gerne ville have en præmie, var noget som egentlig ikke kom bag på ham, foruden at hans ord faktisk var udtalt i ironi og som havde været for sjov, men hvad skulle han gøre ved det? Han måtte dog indrømme at det faktisk var rart at se hende i så godt humør, som det hun var i for øjeblikket. ”Og hvad skulle den præmie dog være?” spurgte han nysgerrigt og næsten undrende, for det var jo ikke ligefrem fordi at han havde noget at tilbyde hende, for han havde jo allerede tilbudt hende så meget. Hun havde et hjem, hun havde et værelse for sig selv, som hun måtte gøre med hvad hun ville, han gjorde jo allerede småting for hende, når hun hundsede rundt med ham, så han havde vel egentlig ikke mere at tilbyde på? Og han gik ud fra at penge var irrelevant, for når hun havde ønsket noget, så havde hun jo sådan set også fået det, medmindre det havde været fuldstændig tosset det hun havde ønsket sig, desuden var det jo heller ikke fordi at hun havde ønsket sig så meget igen. Han lod hende blot læne sig tilbage, hvor det morede ham at hun faldt så godt tilrette og tilmed gik i den tro at hun havde vundet, for kampen var vel egentlig endt uafgjort? Men hvad? Han morede sig nu blot over hende. Han rykkede sig tættere på hende, så de endte med at ligge bryst mod bryst. Hvor han slap en munter latter til hendes ord. Hun kunne sno sig omkring hendes lillefinger? ”Du har altid været en kende for selvsikker, min kære,” svarede han stilfærdigt og med den morende undertone, selvom det vel egentlig ikke var helt løgn? Hun havde en form for magt over ham, en magt som han ikke kunne slippe ud af, som om at hun havde fanget ham i sit spind. Noget som både skræmte ham, men som han egentlig også nød.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 21, 2011 19:09:12 GMT 1
Sonic gjorde virkelig ekstremt mange ting for Ilaria, den måtte hun give ham, men det at han opvartede hende på denne måde, var i den grad også en tanke som hun kunne lide. Det at han gjorde sådan noget, var heller ikke noget som hun kunne sige sig, at være vant til, for hun var vant til at skulle klare sig alene og på egen hånd, da der heller ikke rigtigt var nogen som var kommet ind på hende på denne her måde, så det var vel heller ikke noget som måtte sige så lidt når det endelig måtte komme til stykket. Blidt bed hun sig i læben, som hun lod blikket følge ham. At han lå der foran hende, halvvejs blottet, så det selv kun måtte være boblerne og skum som måtte skjule hende, så vidste hun i den grad også godt, at hun ikke havde nogen grund til at skulle skjule sig for noget som helst, så det var vel også noget som måtte spille umådelig godt ind for hendes vedkommende? Et stille smil passerede let og stille hendes læber, hvor hun lod hovedet søge næsten så uskyldigt på sned, uden at blikket blev fjernet fra ham på den ene eller den anden måde. Det var vel heller ikke noget som hun havde den mindste grund til når det endelig måtte komme til stykket? Hun trak vejret dybt og trak så derefter på skuldrene. ”Tja.. hvad er min præmie, Sonic?” nærmest opfordrede hun ham. Han kunne vel også tænke bare en anelse kreativt og nu hvor hun havde vundet, så krævede hun i den grad også at skulle have tjent en smule på det, selvom det hele kun var gået i en konkurrence for hendes vedkommende, så det var vel heller ikke noget som sagde ham noget? ”Du har vel et hoved som kan tænke en smule kreativt?” påpegede hun med et sigende hævet bryn, ikke fordi at det var noget som hun ville skjule for ham, for… det havde han vel? Ellers ville han da så sandelig heller ikke kunne fungere som nogen greve her på stedet, det var hun da fuldkommen overbevist om! At de endte bryst mod bryst, var noget som selv måtte få hende til at dirre ganske let, selvom hun virkelig måtte prøve at skulle holde det i det skjulte. Hun vendte blikket direkte mod ham. Hun var da overbevist om at hun kunne sno ham om sin lillefinger, for det var jo heller ikke fordi at hun havde gjort noget andet siden hun var ankommet hertil og det at hun kunne hundse rundt med ham på den måde, og så at han gjorde tingene for hende, var jo kun noget som gjorde det hele så mange gange bedre, også for hendes vedkommende, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om overhovedet. At han kaldte hende for selvsikker og kære, var noget som fik hende til at smile med en tydelig tilfredshed. ”Tja, hvad skal jeg sige?” begyndte hun roligt. ”Jeg er vel bare den bedste?” tilføjede hun med en munter stemme. Hun hævede igen hånden og lod den stryge let og stille mod hans kind. Det var ikke fordi at hun ville tildække ham med skum eller noget som helst, men.. hun nød faktisk at komme i berøring af hans hud, hvilket bel også måtte gøres direkte tydeligt for ham? Hun rørte ham jo mere eller mindre.. konstant når de endelig var sammen, hvis han i det hele taget havde tænkt over det på denne her måde? ”Der må jo være en med bukserne på her i huset,” tilføjede hun som hun let måtte blinke til ham. Hun måtte direkte kæmpe med sin latter.
|
|
|
Post by ilosonic on Mar 21, 2011 22:46:26 GMT 1
Det at ligge halvvejs blottet overfor Ilaria var ikke noget som Ilosonic havde det mindste imod, for det havde han jo gjort ofte efterhånden. Det havde han gjort i hele den tid, hvor hun havde været syg, hvor han havde skullet holde om hende, for at gøre hende varm, for den bare kropskontakt var trods alt den bedste måde at varme hinanden på, og det var endda det rene fakta! Så det at hun lå nøgen i badekaret, var heller ikke noget som rørte ham, desuden havde hun ikke noget som han ikke havde set før, men som han faktisk havde set mange gange, for en kvindekrop var skam ikke noget nyt for ham. Dog var det ikke ligefrem fordi at det havde været vigtigt at se hende nøgen, for det eneste der havde betydet noget var at hun var blevet varmet, at han havde dræbt virussen, hvor han nu kun måtte være glad for det. Hans hoved søgte ganske let på sned til hendes ord. Hun ville absolut have den præmie? Han havde jo kun sagt det i sjov! Men det var hun vel ligeglad med? Det måtte faktisk more ham. Han himlede dog svagt med øjnene til hendes følgende ord, for det var utrolig typisk hende at fornærme ham, for hun gjorde jo faktisk ikke andet! Han troede ikke at der gik en dag hvor hun ikke fornærmede ham eller kom med en rap bemærkning, for det var jo bare typisk hende! ”Jeg har ikke noget jeg kan tilbyde dig,” endte han roligt og lettere ligegyldigt, som han trak svagt på skuldrene, selvom.. det var vel egentlig ikke helt sandt? ”Foruden.. mig selv.” Han vendte roligt de mørke øjne imod hendes isblå igen, som han betragtede lettere tænksomt og dog med et drilsk glimt. ”Jeg kunne.. massere dig.. give en middag.. eller noget så simpelt som et.. kys,” svarede han med en drillende undertone, hvor han truttede munden til sine sidste ord, selvom den muntre latter brød hans læber. Skulle han selv vælge helte han mest til det at give hende et kys, for det sparede ham både i tid og penge! Et kys var jo bare.. et kys, det havde ikke behov for at betyde noget, selvom.. han vel også havde lyst til at kysse hende? Han havde jo faktisk nydt det kys de havde delt, da de havde været udenfor tidligere. Ikke fordi at han ville indrømme det overfor hende, i hvert fald ville han ikke komme ind på det. At hun troede at hun kunne sno ham omkring sin lillefinger, var noget som virkelig måtte more ham, for når det kom til stykket, så gjorde han kun alle disse ting for hende, fordi han var glad for hende, fordi at han gerne ville gøre noget specielt for hende, men gik hun over stregen, så kunne han hurtigt sige nej, for han lod hende bestemt ikke bestemme over ham, det var da det sidste som han gjorde! Men derfor måtte han vel godt forkæle hende lidt? Han vidste jo at hun nød det, og han ville gerne gøre hende lidt glad ved at gøre disse små ting hist og her. Han slap en munter latter til hendes ord. Hun var den bedste? ”Ha! Nu må jeg le!” endte han morende, som han endnu engang slap en munter latter, for det var da for komisk! Han kneb øjnene næsten morende sammen til hendes ord, hvor han blot lod hende stryge ham over kinden, for han nød det jo faktisk. Han smilede morende til hendes ord, inden han drejede let i kroppen, stak hånden under vandet, for at mærke at han havde sine bukser på, inden han vendte blikket mod hende igen. ”Og i øjeblikket er det mig der har bukserne på,” svarede han drillende, selvom et også var sandt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 22, 2011 16:17:50 GMT 1
Ilaria kunne virkelig ikke være andet end tilfreds og ikke mindst glad for alt det som Sonic havde gjort for hende. Det var noget som faktisk måtte betyde temmelig meget for hende, det var slet ikke noget som man skulle kunne komme det mindste udenom overhovedet, om det jo så var noget som man ville det eller ikke. Han havde passet på hende og uden at nedgøre hende på samme tid, så det havde faktisk været.. enkelt for hende, at skulle give efter for ham og lade ham komme hende helt tæt på uden at det ville få følger for nogle af dem, så det var i den grad også kun noget som han kunne takke sig selv for den dag i dag. Hun skyldte ham faktisk meget, selvom det nok ikke var en tanke som hun var meget for, så var det jo ikke noget andet end den klare sandhed og på alle måder endda, det var slet ikke noget som man skulle tage det mindste fejl af når det nu endelig måtte komme til stykket. Hun trak vejret dybt, hvor hun selv ikke kunne lade være med at smile ved hans ord. Han havde ikke noget at tilbyde foruden ham selv? Det var nu heller ikke fordi at hun havde noget imod det som sådan, for.. det at kysse ham, var faktisk noget som hun var i stand til at nyde og endda. Det var jo heller ikke fordi at hun havde gjort ham et hoved mindre.. endnu om ikke andet. ”Tja.. Så må jeg vel også stille mig tilfreds med det?” spurgte hun stilfærdigt, også selvom det slet ikke var noget som gjorde hende det mindste overhovedet, om det jo så var noget som hun ville vedkendes eller ikke, så var hun virkelig tilpas når hun endelig var sammen med Sonic, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt i det store og hele. Hovedet lod hun falde mod den anden side. ”Du kender mig vel godt efterhånden, Sonic.. Hvad tror du at jeg vil foretrække? En massage, middag eller et simpelt kys?” Hun blinkede let til ham. Det var ikke nødvendigvis fordi at hun var krævende som sådan, det var jo trods alt bare.. sådan at det skulle være i det store og hele, og så var det jo også sådan, at det måtte være rigtigt for hendes vedkommende. At de lå der bryst mod bryst, havde hun bestemt heller ikke noget imod. Hun havde ikke noget som han ikke havde set før og han havde ikke hånet hende for noget som helst, det var i den grad også noget som talte positivt for hans vedkommende, det var nok noget som han meget snart skulle få lov til at finde ud af. Hun kunne da ikke lade være med at grine, hvor hun rystede på hovedet. Han var jo en mand.. han skulle jo selvfølgelig tage det hele så bogstaveligt! ”Jeg tror du misforstår mig lille skat… Nok har du bukserne på.. men her er det jo mig som svinger pisken.” Hun blinkede endnu en gang til ham og med den tydeligt morende mine. Det var ikke fordi at hun ville nedgøre ham på den ene eller den anden måde, for det var slet ikke hendes hensigt, ofr det ville hun da slet ikke få det mindste ud af overhovedet. ”Som jeg sagde.. så har jeg dig om min lillefinger,” tilføjede hun med selv en meget stor selvsikkerhed! Han gjorde jo absolut alt det som hun bad ham om, selvom hun slet ikke havde det fjerneste imod det, for hun måtte faktisk nyde den tanke om at skulle blive opvartet på den måde. Specielt af en som man faktisk måtte holde af.
|
|
|
Post by ilosonic on Mar 22, 2011 18:30:11 GMT 1
Hvad der helt præcist måtte være mellem Ilosonic og Ilaria, var ikke noget som han kendte til, men han måtte indrømme at han ikke havde noget imod det, uanset hvad det så end måtte være, for bare det at han var kommet hende så tæt, var noget som han kunne stille sig dybt tilfreds med. Han ønskede ikke at gå hurtigt frem, selvom han heller ikke decideret havde været ude på at komme hende så tæt. Selvfølgelig havde hun gjort ham interesseret i hende, og han havde gerne villet kende mere til hende som person, hvilket han jo også var kommet til, men det gik jo også den anden vej, hun var faktisk den person som kendte ham bedst, for hun var den eneste han havde åbnet sig op for. Han var kun glad for at han var kommet hende så tæt, og han så virkelig ingen grund til at håne hende ved at hun åbnede op, men hvorvidt det var tænkt som en procianer eller dvasianer vidste han ikke helt, for hun hånede jo heller ikke ham for det, så det var vel bare normalt? Han lod hovedet søge ganske let på sned til hendes ord, hvor han så tænkende ud i luften. Han kendte hende jo faktisk godt, og han vidste præcist hvad hun ville have, han trak egentlig kun tiden ud. Som han vendte blikket mod hende igen, lod han sine arme hvile på kanten bag hende, hvilket også måtte bringe dem tættere på hinanden. ”Jeg ved præcis hvad du vil have!” endte han selvsikkert, som han smilede drillende mod hende. ”Du er så krævende at du vil have alle tre ting,” endte han stilfærdigt, som han måtte gengælde hendes blink. Alle ting lød vel tiltalende? Selvom han faktisk var lidt usikker på det med kysset, men hun havde vel også selv nydt det de havde delt tidligere? Hun havde jo faktisk ikke skubbet ham væk, for det var jo faktisk ham som havde brudt det, så.. hun måtte vel have nydt det? Og derfor gik han også ud fra at alle tre ting, måtte være fristende og ønsket af hende, hvilket vel heller ikke var så dårligt? At hun kaldte ham for sin lille skat, var noget som han ikke kunne lade vær med at more sig over, for det var kun tydeligt at hun var blevet langt mere åben end det som hun havde været til at starte med, selvom at det bestemt heller ikke gjorde ham noget, for det glædede ham kun! Han var glad for at hun turde, at åbne sig op overfor ham og hun havde jo heller ikke grund til andet, for han ønskede ikke at håne hende for det, det var det sidste han ønskede! Han slap en munter latter til hendes ord, hvor han ikke kunne lade vær med at se morende på hende. Han trak den ene hånd til sig, som han lagde mod hendes kind, inden han strøg sin tommel over hendes læber. ”Det er jo kun fordi jeg nyder, når du er lidt dominant,” svarede han i en drillende tone, selvom det vel egentlig også var sandt? Han havde jo faktisk kunne lide hendes person fra start, men.. det kunne dog godt blive for meget til tider! Men alle havde jo sine fejl. Han trak skævt på mundvigen, hun havde ham om sin lillefinger? ”Virkelig?” spurgte han stilfærdigt og dog med en morende tone, som han fjernede sin tommel fra hendes læber, så han i stedet for kunne stryge hende over kinden. ”Er du nu også helt sikker på det?” spurgte han i en hviskende tone, som han havde rykket hovedet så tæt mod hendes, så deres næsetipper måtte berøre hinanden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2011 7:01:55 GMT 1
Hvad Ilaria skulle finde ud af, var hvorfor at Sonic fik hende til at føle sig så frygtelig tilpas når han var i nærheden, for det var slet ikke noget som hun forstod sig det mindste på overhovedet! Om ikke andet, så var det jo faktisk en utrolig dejlig fornemmelse at skulle have ham der og det at have ham så tæt på sig, som det hun havde nu. Bare det at hun faktisk havde en i hendes liv som hun var i stand til at betro sig til, var bestemt heller ikke noget som man kunne sige sig, måtte ske hver eneste dag, om det jo så var noget som man ville det eller ikke, så var det jo bare sådan at det nu måtte være og på alle måder endda. At han vidste at hun kunne være krævende og så hans bud på hvad hun måtte ønske sig af de ting som han havde nævnt, var noget som direkte måtte få hende til at le! Hun ville da bestemt ikke sige nej tak til alle tre ting, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om når det nu endelig måtte komme til stykket. Igen måtte hun nærmest sende ham et helt englesmil. ”Tja.. Du kender mig jo. Alle tingene lyder fristende.. på hver deres måde.” Hendes blik hvilede på ham. Det var faktisk ord som hun måtte mene og det kom skam også til hans kys, for… hun kunne faktisk rigtig godt lide at kysse ham, det var noget som hun i den grad også havde fundet ud af på den mere ’hårde’ måde, for de gange som de havde stået tæt og ude på gårdspladsen for ikke så længe siden, hvor de havde stået i et dybt et af slagsen, så kunne det jo bestemt heller ikke gøre det bedre for hendes del. Hun blev liggende, selv da han lagde hænderne på kanten omkring hendes hoved, så de faktisk måtte komme tættere på hinanden. Hendes hjerte startet for fuldt at skulle slå og hamre mod hendes bryst og med blikket hvilende på ham. Det var jo heller ikke fordi at der var ting herinde som var mere interessant at skulle se på end lige ham. Et sted så ønskede hun at åbne op overfor ham, så det var skam også noget af det som hun prøvede på, netop også ved at lade ham komme så tæt på, hvilket han var den eneste som nogensinde havde formået på denne her måde. De andre blev normalt skubbet væk eller røg væk på andre måder hvis hun ellers kunne komme til det. Hans finger som måtte stryge over hendes læber, fik hende dog til at forblive tavs. Det satte en sitren i hende, for det var.. behageligt! Det var faktisk behageligt at have ham tæt på, hvilket også var en tanke som til dels kunne skræmme hende en smule, for det var jo slet ikke noget som hun var vant til at skulle sidde inde med i former af følelser på den ene eller den anden måde. At han strøg over hendes kind, var bestemt heller ikke noget som hun havde det mindste imod på den ene eller den anden måde, om det jo så var noget som man ville det eller ikke. ”Du kan godt lide, når jeg er dominant? Det er du da den første mand som har sagt til mig,” påpegede hun stilfærdigt. Hun var dominerende, hun vidste hvad hun ville have og hun gik i den grad også efter det, hvis det var noget som hun kunne komme til, hvilket han vel også havde fundet ud af nu? At næsetippen måtte røre ved hans, var noget som kort satte et tydeligt gys igennem hende. Det var en dejlig fornemmelse, at skulle have ham så tæt på. Hun trak vejret dybt og nikkede blot ganske stile. ”Jeg er fuldstændig sikker,” sagde hun selvsikkert. Hun hævede den ene hånd og strøg den let igennem hans hår og videre over hans kind. Hun ønskede ikke at han skulle trække sig.
|
|
|
Post by ilosonic on Mar 23, 2011 20:47:38 GMT 1
Hvad der helt præcist var sket mellem dem, var noget som var svært at svare på, for de havde jo nærmest været rivaler fra start af, de havde begge kommet med rappe replikker, havde irriteret hinanden, men alligevel måtte de begge have bevidst sit værd overfor hinanden? Hun havde vist, at hun ikke var som alle andre kvinder, hun havde vist at hun var en stærk og viljestærk kvinde, som godt nok var dominant og havde en masse ord i munden, men hun forstod bestemt også at gøre alvor ud af dem. Det var noget som virkelig var tiltalende for Ilosonics vedkomne, for det var rart og forfriskende at se en kvinde som Ilaria, for dem fandtes der sgu ikke mange af i verdenen! Derfor var han faktisk også glad for at han var stødt på Ilaria. De mørke øjne hvilede direkte i hendes isblå, nu hvor de var endt så tæt på hinanden, hvilket hun vel heller ikke måtte have det mindste imod? Ellers ville hun vel have skubbet ham væk? For hun var jo ikke bange for at fortælle folk at de havde overskredet hendes grænse, hvis de gjorde det, hun var ikke bange for at sige noget til nogen, for det gjorde hun bare, det lå til hendes person, så han havde vel også fået det at vide, hvis han var kommet hende for tæt? Et skævt smil gled over hans læber ved hendes ord. ”Selvfølgelig gør de det.. det er trods alt mig der tilbyder dig dem,” svarede han stilfærdigt og lettere selvsikkert, som han blinkede drilsk til hende. Det var ikke fordi at han havde noget imod at give hende et kys, give hende en massage eller give hende en middag, for han var sikker på at uanset hvad det var, så ville han hygge sig med hende, som han gjorde nu, og specielt nyde det! Han var kun glad for at han var kommet så tæt på hende, for var han ikke det, så havde han jo aldrig lagt her med hende. Og nok var hun nøgen, men det var bestemt ikke det som talte, og det var slet ikke det som han lagde mærke til, desuden så kunne han ikke tage blikket fra hendes øjne og så var der jo lige det faktum at hun var smuk, det havde han slet ikke behov for at se på hende for at vide! Det at være hende så tæt og stryge over hendes læber, var noget som kun gjorde det fristende at give hende det kys, for han måtte virkelig holde sig selv fast i nakken, for ikke at gøre det, desuden ville han jo heller ikke være nærgående eller noget lignende, og han ville bestemt heller ikke stå der som den svage af dem! ”Det er kun fordi at der ikke er nogen mand som kan håndtere dig,” svarede han lettere selvsikkert, selvom det vel egentlig var sandt? Ingen var kommet så tæt på hende før – eller det havde hun i hvert fald givet udtryk for, så han måtte vel have ret ved den udtalelse? Det ville han da om ikke andet så selv tro, desuden gjorde det ham bestemt heller ikke noget, for han nød at være den ene som havde formået det. Han smilede skævt og dog morende ved hendes ord. Hun var og blev simpelthen for selvsikker! ”Jaså..” endte han tænkende, ”jeg tror ellers at jeg har dig.. hvor jeg vil have dig.” Hans ord var kun en let og dæmpet hvisken, som han lod sine læber strejfe hendes i et næsten urørligt og flygtigt kys.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 24, 2011 7:02:56 GMT 1
Hvis det var fordi at Sonic overskred Ilarias grænser, så skulle han så sandelig nok også få det at vide, det var der slet ikke nogen tvivl om! Hun var ikke en kvinde som var bange for at åbne munden, hvilket han vel også havde fundet ud af? Hvis han kom for tæt på, så fik han enten smæk ellers kunne hun da være lidt sød og advare ham med ord først? Det var nu sjovest at gå for det første alternativ, for hun havde vel heller ikke været helt mild overfor ham hvis hun nu endelig skulle tænke sig om, selvom det nu slet ikke var noget som rørte hende som sådan, om det jo så var noget som hun ville det eller ikke, så måtte det jo trods alt bare være sådan at det nu måtte være, hvorvidt om det var noget som hun ville det eller ikke. Hun blev roligt liggende og med blikket som fanget i hans. Det var jo næsten som den fængslende udstråling som den sensuelle dæmon, for hun kunne virkelig ikke få sig selv til at se nogen andre steder hen. Ikke bare fordi at der ikke var noget specielt at kigge på, for det var der bestemt ikke når han måtte ligge der og endda så tæt på hende, som det han gjorde lige for øjeblikket. Ikke fordi at det var noget som hun kunne skjule for ham, for det var bestemt heller ikke hendes hensigt, men hun havde vel også bare.. brug for den bekræftelse til tider? At der faktisk også var en derude som faktisk kunne håndtere hende, selvom han var den eneste som faktisk havde vist sig værdig og mulig til lige præcis den opgave. Et stille smil passerede let hendes læber. ”Det gør det jo kun langt mere fristende,” påpegede hun stilfærdigt. Hun havde nemlig slet ikke noget imod når det var ham som måtte komme hende så frygtelig tæt på, for det var der vel heller ikke nogen grund til i det store og hele? Hvad end om det var noget som hun ville det eller ikke, så var det jo trods alt bare sådan hvis hun endelig skulle tænke sig om. Hendes hjerte slog let og fast mod hendes bryst, alene bare den tanke om at han skulle være hende så tæt, var noget som automatisk måtte gøre det hele, for det var bestemt noget som gjorde det hele til noget langt mere specielt også for hende. Hun havde aldrig nogensinde prøvet at have en mand så tæt på hende selv, som det hun havde nu og hun følte slet ikke for at skulle skubbe ham væk, hvilket i den grad ikke var en tanke som hun kunne forstå. ”Det forundrer mig virkelig, at du klarer den opgave med den storslåede lethed,” sagde hun roligt. Det forundrede hende faktisk utrolig meget, selvom det nu ikke var noget som hun havde det mindste imod når det nu endelig skulle komme til stykket, for.. hun nød faktisk tanken om at han var kommet så langt under huden på hende, at han faktisk havde været i stand til at berøre hendes hjerte. En følelse som var hende noget så frygtelig ukendt og et sted også frygtelig.. skræmmende? Hun himlede let med øjnene. Hun lå lige hvor han ville have hende? Det var de skam to om at bestemme! ”Du ligger jo lige præcis hvor jeg vil have dig,” påpegede hun stilfærdigt. Hun havde jo trukket ham op i karet af en grund og hun fortrød det så sandelig heller ikke, det var slet ikke noget som man skulle tage fejl af. Det flygtige og næsten uberørlige kys, var noget som satte en voldsom dirren igennem hende i form af et mindre gys. Hun besvarede det lige så blidt som ham selv, idet hun selv endte med at hæve hovedet let, for at trykke læberne mod hans i stedet for i et blidt, dog alligevel prøvende kys. Skulle de endelig gøre det ,så skulle det også være rigtigt!
|
|
|
Post by ilosonic on Mar 26, 2011 14:03:54 GMT 1
Det at være Ilaria så tæt, var noget som Ilosonic i den grad nød! Det var rart at være hende så tæt, at han faktisk var i stand til at kunne mærke hendes ånde mod hans egen hud. Vandet var ikke det køligste efter at han var kommet i, men han havde ikke skruet op for sin kropstemperatur, for det fik han ikke det mindste ud af, desuden så havde han jo lavet badet til hende, derfor havde han gjort det koldt, for han vidste jo at hun nød kulden, desuden så var hun jo ved at blive helt frisk igen, og det var bestemt også rart at se hende på toppen igen, også fordi at det var tydeligt at hun havde forandret sig, ligesom han også selv havde, siden deres første møde. Selvfølgelig var de sig selv, men de var kommet tættere ind på hinanden, hvilket man også tydeligt kunne mærke og derfor var de ikke så stride mod hinanden, som de havde været til at starte med, hvilket var rart. Han kunne slappe af når han var sammen med hende og skulle ikke være anspændt, fordi hun gik ham på nerverne, for hun var faktisk rolig i hans selskab, ligesom han også var, når han var sammen med hende, for det beviste de jo nøjagtig her i øjeblikket. ”Mhm.. tænkte jeg nok,” svarede han med et selvtilfredst smil. At hun ville have alle tre ting, gjorde ham sådan set intet, for han havde da tiden til at give hende massage, han havde penge til at byde hende på en middag og han havde lysten til at kysse hende. Tanken måtte dog more ham, for havde det været til at starte med at han havde tilbudt hende det, så havde hun jo nok kommet med det svar, at hun ville rive hovedet af ham, hvis han bare gjorde en af delene, for hun havde gjort det tydeligt at hun ikke ønskede ham tæt, men det var jo nøjagtig hvad de måtte være i øjeblikket. Han ville dog ikke sige noget til det, for han ville ikke håne hende for at åbne op for ham, slet ikke! Han nød jo faktisk at hun gjorde det, at hun faktisk havde fundet modet til det, men han havde vel også vist at han ikke nedgjorde hende for det? For han var aldrig kommet med en bemærkning i den tid hun havde været syg, hvor han havde holdt om hende, varmet hendes krop, for at dræbe virussen og nu, den dag i dag, var han kun glad for at det havde lykkedes ham, for når det kom til stykket.. hvad skulle han så gøre uden hende? Hun var måske det eneste dvasianske selskab han havde heromkring, men hun var også det eneste selskab som han faktisk nød. ”Det er fordi jeg er den bedste,” svarede han lettere selvsikkert og hoverende, selvom det vel heller ikke var helt forkert? Han var jo faktisk den eneste der var kommet hende så tæt, så han måtte vel egentlig være den som havde gjort det bedst hidtil? Og han ønskede faktisk også at være den eneste som var hende så tæt, som så hende på denne måde, hvilket han tvivlede på at hun ville have noget imod selv, for han vidste at hun ikke var meget for at vise sig så åben som hun var, selvom det faktisk klædte hende at løsne lidt op. Han kunne ikke lade vær med at smile til hendes ord, selvom han ikke nåede at besvare dem, da han blev mødt af hendes læber, hvor han blot trykkede sig mere ind til hende, som han gjorde kysset mere lidenskabeligt og intenst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 26, 2011 18:52:54 GMT 1
Ilaria skulle bestemt ikke klage over det faktum, at hun havde fået Sonic så tæt på sig, for hun kunne faktisk ikke gøre noget andet end at nyde det, hvis hun skulle være helt og fuldkommen ærlig. Det var jo om ikke andet, så bare en kendsgerning som hun måtte leve med; At han virkelig havde fået den utrolige store betydning for hende på denne her måde, hvad end om det var noget som hun ville det eller ikke. Han var kommet under huden på hende, han var kommet hende som noget af det nærmeste og hun kunne ganske enkelt slet ikke forstå det! Tanken glædet hende selvfølgelig, for hun havde aldrig nogensinde haft nogen tæt på sig på denne her måde og det var faktisk rart, at der var nogen som kunne klare hende, håndtere hende på denne her måde, om det jo så var noget som hun ville det eller ikke, men det var jo faktisk bare.. sandt på denne her måde. De isblå øjne hvilede roligt på hans skikkelse. Det var jo heller ikke fordi at der var meget andet som var mere interessant for hende at skulle glo på, på denne her måde, om det jo så var noget som hun ville det eller ikke. ”Du kender mig da efterhånden, Sonic.. Ellers må jeg da sige, at jeg er en kende skuffet.” Hun blinkede let til ham og med den samme morende mine. Sammen med ham, så kunne hun være sig selv, og hun måtte i den grad erkende, at det var hende en lettelse uden lige, at det var sådan at det måtte hænge sammen, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om overhovedet. Hun trak vejret dybt. Vandet var måske ikke det koldeste, men hun holdt det da ud. Blikket vendte hun roligt mod ham endnu en gang. Hun havde ham lige hvor hun ville have ham og om han ville det eller ikke, så var hun i den grad også i stand til at skulle sno ham omkring sin lillefinger og det var jo så let som var det ingenting! Hun slap en latter til hans ord, selvom det dog slet ikke var hånligt ment på nogen måde. Nej, hun morede sig virkelig bare ved tanken! ”Det er da vidst noget som du tror. Du har stadig kun en 2. plads,” påpegede hun sigende. Den bedste af de to, det var da i den grad hende selv! Ikke fordi at hun ville hovere med det, men.. vel bare for sjovs skyld? Hun var ikke typen som gjorde noget som hun ville fortryde senere hen og det at hun havde valgt at lukke op for ham.. Ja det havde måske skræmt hende i starten, men det var jo så også det eneste, hvis man kunne sige det på den måde, så det var bestemt heller ikke noget som man skulle tage som noget direkte negativt om det jo så var noget som man ville det eller ikke, for det var jo egentlig bare den rene sandhed. Hun lod læberne møde hans længe inden at han ville have nogen mulighed for at skulle besvare hendes ord. Hun vidste hvad hun ville have og lige nu så var det.. ham? Øjnene lod hun stille glide i, som hun stille måtte lægge sig godt og trygt tilbage mod karets kant og med ham tæt ved sig, for hun havde slet ikke noget imod, at skulle have ham så tæt på som det hun måtte have lige for øjeblikket. Det var virkelig noget af det bedste! Hovedet søgte let på sned, som hun intensiverede kysset. Her var hun bestemt ikke nybegynder – det skete først når de kom til punktet, hvor de kunne trække den videre. Hånden hævede hun roligt, som hun lagde den mod hans baghoved, hvor hun holdt ham på plads. Hun ønskede ham virkelig tæt på denne gang.
|
|
|
Post by ilosonic on Mar 27, 2011 13:29:02 GMT 1
Det gjorde bestemt ikke Ilosonic noget at han var kommet Ilaria så tæt, for det var noget som han egentlig kun nød, hvilket hun vel også måtte gøre? Det var jo ikke fordi at hun havde afvist ham endnu og han vidste at hun var typen som ikke var bange for at sige sin mening, så overskred han hendes grænser, så skulle hun bestemt også nok sige til, det var han da helt overbevist om! Desuden så havde hun ikke skubbet ham væk, hun havde ikke slået ham for at være hende så fysisk tæt, faktisk så havde han lagt mærke til at hun faktisk ofte strøg ham over kinden, når han kom hende så tæt, så det var vel fordi at hun også måtte ønske det? Ligesom ham selv? Det håbede han da selvfølgelig, men han vidste det til gengæld ikke, foruden at han ville gå ud fra det. Hun havde ikke givet udtryk for at han havde overtrådt hendes grænser, hvilket han heller ikke havde lyst til, så han havde bestemt heller ikke tænkt sig at prøve hendes grænser af, slet ikke! Han ville hellere tage den stille og roligt, give hende tid til at synke det hele og så tage den derfra, han ville langt hellere have hende med på vognen end bare at køre frem med fuld fart! Desuden så ønskede han jo også at hun skulle nyde det, ligesom han selv måtte gøre det. Han smilede kækt til hendes ord. ”Jeg vil endda gå så langt og sige at jeg er den som kender dig bedst,” svarede han stilfærdigt og dog selvsikkert, som han blinkede drilsk til hende. Men løgn var det vel egentlig ikke? Var der overhovedet nogen som nogensinde var kommet hende så tæt som han var? Det ville han ikke tro, men hun havde jo egentlig aldrig fortalt ham hvad hun havde været igennem, hvad hun havde oplevet, så han kunne jo faktisk ikke vide det med sikkerhed, dog håbede han vel på at han var den eneste? At hun begyndte at grine, havde han intet imod, for han vidste at det ikke var hån, men fordi at hun morede sig, hvilket også var det eneste han ønskede at hun skulle. Han rystede let på hovedet. ”2. plads?” gentog han lettere utilfredst. ”Jeg har da fejet alle andre mænd af vejen, og er den eneste som kan håndtere dig, så jeg vinder!” endte han selvsikkert, som han smilede kækt til hende. Og han nød virkelig kun af tanken omkring at han var den eneste som kunne håndtere hende på denne måde! Sonic lod selv sine øjne glide i, som hun valgte at kysse ham, selvom han vel egentlig ikke havde regnet med det? Ikke fordi at det gjorde ham noget, nej han var faktisk kun positivt overrasket. Han lod hende blot lægge hånden mod hans baghoved, for at holde ham tæt, selvom han dog ikke havde nogen intentioner om at trække sig væk fra hende, for han nød faktisk at være hende så tæt som han måtte være i øjeblikket. For hvordan skulle man kunne lade vær med at nyde det? Han lod sit eget hoved søge til den anden side, så det blev lettere at holde kysset og være hende tæt, hvor han selv hævede sin ene hånd, som han lagde mod hendes kind blot for at stryge den ganske blidt, og for selv at holde hendes hoved tæt mod hans, imens han fulgte hende i kysset, da hun intensiverede det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2011 10:06:39 GMT 1
Ilaria måtte desværre erkende, at hun faktisk måtte nyde at have Sonic tæt på sig. Hvis han overskred hendes grænser, så skulle han så sandelig nok også få det at vide, men denne gang kunne man vel snildt sige, at det havde været noget som hun havde ønsket af sig selv? Hun havde jo trods alt også valgt at skulle trække ham med sig op i badekaret, nærmest som hun havde budt ham at skulle komme tæt på sig, så hun kunne bestemt heller ikke gøre noget andet end at nyde noget så frygtelig godt af det! Hun nød virkelig at skulle have ham tæt på sig, endnu mere det faktum, at skulle være ham selv så tæt som nu. Et sted så følte hun sig vel.. speciel? Så unik som han kunne få hende til at føle sig som, så var det kun noget som måtte gøre det hele så meget bedre for hendes eget vedkommende, at man skulle tro at det måtte være løgn! Hun sendte ham et stille smil. Smilet måtte dog kun brede sig ved hans udtalelse. ”Det var da noget af en påstand, kære Sonic.. Er du sikker på, at det er sådan det forholder sig?” Hun lod hovedet søge let og stille på sned, selvom det nu var ganske sandt det som han havde sagt. Der havde aldrig nogensinde været nogen som man kunne sige, havde været decideret tæt på hende. Det var ikke direkte nogen hemmelighed, at han måtte være den eneste som faktisk kunne finde ud af at håndtere hende, den eneste som kunne holde hende på plads uden at det hele skulle ende ud i et kæmpe og direkte massivt kaos. Mange havde prøvet, men måtte enten opgive eller lade livet.. Alene den tanke om at lade den samme skæbne tilfalde ham, var noget som hun måtte finde direkte forfærdelig og forkastelig! ”Mhmm.. Du har slået hver eneste tænkelig mand af vejen. Men.. Der genstår stadig en lille forhindring,” påpegede hun stilfærdigt og med det næsten hemmelighedsfulde glimt. Han glemte jo faktisk hende; At hun jo faktisk måtte være den største modstander i at skulle nå fuldkommen ind til hende. Ilaria var en type som vidste hvad hun ville have og kunne hun få det, jamen så tøvede hun bestemt heller ikke i at skulle tage det! At han jo så måtte følge hende, var noget som kun gjorde det hele så meget bedre, for så var hun vel heller ikke helt galt på den i den anden ende? For hende, så var dette jo mere eller mindre hvad man kunne beskrive som en vane.. hun tog hvad hun ville have og bedre var det jo at han ville følge hende med igennem det. Kys og kærtegn kunne hun gå med til, men hun havde aldrig nogensinde trukket den længere end som så. Hendes hjerte startet fast med at slå mod hendes bryst, som han fulgte hende, hånden mod hendes kind og selv uden at trække sig, så var det hende kun tydeligt, at han selv måtte nyde det lige så meget som det hun selv måtte gøre det, så var det jo bare noget som gjorde det hele så meget bedre for hende! Hånden gled igennem hans hår, som hun valgte at tage fat om det. Ikke i et direkte fast greb, men også for at holde ham der. Hun ønskede virkelig ikke at han skulle trække sig væk fra hende, specielt ikke nu hvor de måtte ligge hinanden så tætte som det de nu måtte gøre det. Kysset brød hun ganske varsomt, hvor hun blot måtte åbne øjnene halvt, for at tage ham i blik. Hun havde trukket sig ganske få millimeter som det eneste, for.. hun ønskede jo faktisk at have ham tæt på.. helt tæt på.
|
|
|
Post by ilosonic on Apr 2, 2011 10:52:02 GMT 1
Det at det kun var Ilosonic som var nået så tæt ind på Ilaria, var noget som han nærmest var.. stolt af? Det glædede ham faktisk utrolig meget at han var nået så tæt ind på hendes liv, for ellers havde han jo heller ikke fundet ud af hvilken fantastisk kvinde hun i sandheden måtte være, hvilket ville have været en skam uden lige! Han nød at være hende tæt, hvor hun vel også måtte nyde at have ham tæt? Han vidste at hun ville sige til hvis han overskred hendes grænser – for han kendte hende jo trods alt utrolig godt efterhånden – plus det faktum at hun selv havde trukket ham med ned i badekaret, hvor hun selv til at starte med havde været utilfreds med at han ville have gået sin vej, for at lade hende alene, og han fortrød dog ikke på nogen måde at han var fulgt efter hende, for han nød virkelig at ligge her ved hende, det at kunne mærke hendes nøgne hud imod hans egen. Det føltes godt at være hende tæt, selvom han prøvede at holde sin kropstemperatur på et minimum, for han ønskede heller ikke at hun skulle få det ubehageligt, for.. hun var hans modsætning og han havde trods alt lavet badet til hende og ikke ham selv. Han skulle have sit kogende varmt, så hele rummet måtte blive smurt ind i dampen, hvor han vidste at hun ville have det så iskoldt at der nærmest måtte komme is på vægge og spejle, en tanke der faktisk var ret morende, for de var virkelig som nord- og sydpolen! Han smilede sikkert til hendes ord og nikkede ligeså selvsikkert. ”Åh ja.. jeg kunne ikke være mere sikker,” svarede han stilfærdigt, for han var den mand som var kommet tættest ind på hende, så han var nummer 1, han var den bedste! At hun så sagde at der var endnu en forhindring, fik ham til at knibe øjnene sammen. ”Hvilken forhindring?” spurgte han stilfærdigt, næsten som om han blev helt ivrig efter at være nummer 1, for det var også det han ville! Han var den som kendte hende bedst, og sådan skulle det også være! På den anden side, så var det jo også gengældt, for han kunne ikke komme udenom, at hun også var kommet tæt ind på ham. Det at være Ilaria så tæt, var noget som Sonic ikke kunne andet end at nyde, selvom at han ikke burde? Han havde aldrig givet sig så meget hen til en enkelt person som han havde gjort det med Ilaria, for.. han var en enspænder, selvom at hun da havde fået det ry ødelagt, ikke fordi det gjorde ham noget som sådan, for han ønskede ikke at miste hende, han ønskede ikke at hun skulle gå, for han nød hendes selskab og han.. ønskede at hun skulle blive her hos ham, hele tiden. Desuden så måtte hun vel også nyde at være her hos ham, eftersom hun ikke var gået endnu. Hånden der gled igennem hans hår og for at holde ham på plads, havde han ikke det mindste imod, nej han nød det virkelig, for han nød trods alt når hun var dominant, hun var faktisk den eneste kvinde, som havde fanget ham på denne måde. Han åbnede roligt øjnene igen, som hun valgte at bryde kysset, hvor han ikke trak sig væk fra hende, for.. det ønskede han ikke. Han sagde dog ikke noget, for skulle han være ærlig, så vidste han ikke helt hvad han skulle sige. Han kunne jo ikke komplimentere hende, for det ønskede hun jo ikke, hvilket han så også ville respektere.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 2, 2011 18:46:53 GMT 1
Ilaria kunne virkelig ikke begribe at Ilosonic var endt med at skulle komme så tæt ind på hende, men det var jo trods alt bare sådan at det nu måtte være når det endelig måtte komme til stykket. Han var kommet ind under huden på hende, han havde holdt ud på de mest makabre måder og han stod der endnu som den eneste som faktisk var i stand til at skulle kontrollere hende på denne her måde, hvilket faktisk var noget som måtte forundre hende og overraske hende en smule, selvom det var noget som gjorde hende glad. Et sted så betvivlede hun ikke, at han faktisk ville være den eneste ene som kunne finde på at holde ud resten af tiden, for hun var krævende, hun var en stor mundfuld og hun var langt mere end det som de fleste ville være i stand til at skulle tygge sig igennem. Af alle foruden hende selv selvfølgelig, så var han den som kendte hende bedst, hvilket.. hun slet ikke havde noget imod et sted. For hendes vedkommende, så var det faktisk bare utrolig rart at have nogen at give sig hen til uden at man blev set på som svag i den anden ende, så det var bestemt heller ikke noget som sagde så lidt på denne her måde, det var helt sikkert. Hun trak vejret dybt. Vandet og badet var måske lavet for hende, men hun havde bestemt heller ikke noget imod at have Sonic med i det. Det var faktisk bare behageligt at have ham tæt på, selvom det nu ikke rigtigt var noget som hun sådan rigtigt kunne forstå i den anden ende. Det var faktisk en følelse som var utrolig svær at skulle forklare! ”Det var da utroligt så selvsikker, at du kan være..” Hun himlede let med øjnene, hvor selv det drilske smil slet ikke var noget som man skulle tage det mindste fejl af når det nu endelig måtte komme til stykket. Han var da noget af det mest besynderlige som hun længe havde set, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om overhovedet! Hun blinkede let til ham. ”Der er en person.. som kender mig bedre end det som du gør..” påpegede hun sigende, dog drillende. Det morede hende dog bare, at han var den som ønskede den 1. plads. At have Sonic tæt på sig, var virkelig noget af det bedste som Ilaria vidste. Ikke fordi at det var en følelse som hun sådan set kunne forstå sådan rigtigt, men det var en behagelig følelse. Han bragte hende ikke nogen former for ubehag, han passet på hende og han accepterede hendes grænser, hvilket var noget som i den grad også betalte sig i den anden ende, for ellers var han så sandelig heller ikke kommet så tæt på hende, som det han måtte være lige netop for dette øjeblik. Øjnene åbnede hun stille og betragtede ham, som han forblev helt tæt på hende. Ikke fordi at det var noget som hun havde noget imod. Et svagt smil passerede de ellers så blege læber, som hun slap hans hår, og lod hånden glide roligt og stille mod hans kind og ned af hans bryst, inden den sank ned under det lunkne vand. Ikke fordi at hun havde noget imod temperaturen, for det hele var bare så meget bedre, også fordi at han måtte være der sammen med hende og han tog hensyn, hvilket også gjorde, at hun måtte gøre det samme. Det var bestemt ikke som da de havde stået ansigt til ansigt før, det var da helt sikkert. ”Men af alle som har kendskab til mig.. Så er du den som kender mig bedst,” hviskede hun roligt. Der var jo ingen grund til at hæve stemmen nu hvor de måtte være så tætte på hinanden som nu.
|
|
|
Post by ilosonic on Apr 2, 2011 19:36:02 GMT 1
Ilosonic havde ikke det mindste imod at være kommet Ilaria så tæt, hvor han faktisk var noget så stolt af at være den eneste som var kommet hende så tæt, som kunne håndtere hende og tåle at få et par på hovedet, når det han gjorde ikke var godt nok, selvom han for det meste havde gjort det godt, for hun havde faktisk ikke været så meget efter ham igen, selvfølgelig hundsede hun rundt med ham, men hun havde også været syg, så det gjorde ham egentlig ikke noget, plus der jo så lige var det faktum at det kun var småting hun bad ham om, hvilket han godt kunne klare, for han ville jo gerne gøre hende glad og gøre hende en tjeneste eller to, for hvis hun først kostede rundt med ham, som havde han været en af tjenestefolkene, så stod han godt nok af, for han var bestemt heller ikke hendes tjener! Men derfor kunne han godt lide at gøre en ting eller to for hende, for at se hende blive glad. ”Nogen skal jo være det,” svarede han drillende, som han blinkede let til hende. Han var dog kun så selvsikker, fordi han vidste at han havde ret; han havde fejet alle mænd af banen og var den som kendte hende bedst, selvom hun snakkede om en forhindring mere? Hvem det så end ville være, så skulle han nok slå den person! Han kneb øjnene let sammen og betragtede hende stilfærdigt. ”Og hvem er så den person?” spurgte han stilfærdigt, som han næsten måtte se på hende lettere utilfredst, for han ville være nummer 1! Han ville være på første pladsen! Og han tillod virkelig ikke at tabe til en eller anden, specielt ikke hvis det var en mand! De mørke øjne betragtede hende ganske let, hvor Sonic ikke træk sig det mindste væk fra hende, for han nød at være tæt på hende, selvom det faktisk måtte forundre ham at han overhovedet var kommet så tæt på hende til at starte med, for ved deres første møde havde hun givet udtryk for at tvære helt urørlig, men det var vel også fordi at han havde taget så meget hensyn til hende? Og når hun havde åbnet op, så havde han ikke hånet hende, men ladet hende være sig selv, det var vel alt det som måtte give bonus i den anden ende? Det var han virkelig også glad for, selvom han dog ikke gjorde alt dette bare for at komme tæt på hende og så smide hende væk, for han havde slet ikke regnet med at være hende tæt. Han havde ment de ting han havde gjort og viste hensyn fordi han havde lyst, hvor han nu næsten ikke kunne fatte at han var kommet hende så tæt, selvom han dog ikke ville klage det mindste, for han nød det virkelig! Han smilede let, som hånden strøg over hans kind og ned over hans bryst, for øjnene kort så efter hånden, der forsvandt under vandet, inden han så tilbage i hendes isblå øjne. Han smilede lettere tilfredst ved hendes ord, for det var han skam helt stolt af! ”Og.. det er også gengældt,” svarede han i en dæmpet tone og smilede et stille smil. Hun kendte ham bedst, for der var aldrig nogensinde nogen som var kommet så tæt på ham, selvom det nu heller ikke gjorde ham det mindste, for han havde ikke noget imod at det var hende, som stod ham nær.
|
|