0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2010 12:14:32 GMT 1
Sheila sukke stille nydende, mens hun knyttede i hænderne, og blev nødt til at spænde i ryggen, for at få afløb for den varme bølge af nydelse der for rundt i hendes krop. Hun mærkede hvordan han lod endnu en finger glide op i hende, og måtte bide sig selv i læben, for at bekræfte at det her var virkeligt, og ikke bare en drøm. Det var virkelighed.. Hun kunne ikke lade være med at skænke det en tanke, at det måske var en smule underligt, her lå hun på en bænk på en kirkegår, med en fyr hun havde mødt samme aften, og nu var de allerede godt på vej til de ting hun aldrig havde turde drømme om. Hun var begyndt at blive en smule våd, eftersom det virkelig føltes godt dernede..
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2010 13:05:01 GMT 1
han smilte lidt og lod nu fingrene tage en mere brutal fart i hedne mens hans tunge ikke længere slikkede hendes ligesaa kontrolleret som før men hvordan hans tunge var blevet meget mere graadig i de slikkende bevægelser. horace skænkede det ikke rigtigt en tanke at de laa udenfor for han havde jo givet hende tilbuddet men hun afslog og at de lige havde mødt hinanden var bare som det plejede at være for ham saa det tog han slet ikke så tungt. "kan du lide det " spurgte han stillle og så lidt op på hende mens han holdte fingrene op i hende
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2010 13:40:49 GMT 1
Sheila havde ikke noget imod at det blev en smule mere brutalt. Faktisk var det som om det tændte hende endnu mere, at han langsomt droppede det blide, frem for det brutale. Hun kunne godt lide følelsen af hans grådige tunge, eftersom det føltes som om det var hende han ville have, og han ville tage det hele. Hendes vejrtrækningsrytme var hastigt steget, efter ham var begyndt på dette, og hendes hænder var fast knyttet. Hun behøvedes ikke at reflektere meget over sit svar da han spurgte om hun kunne lide det.. "Ja.. Mere.." Hviskede hun stille, og åbnede kort øjnene, og løftede hovedet, for at møde hans øjne, hvor hun sendte ham et frækt blik.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2010 14:02:13 GMT 1
han smilte nu stille og rejste sig roligt "tillad mig at gøre det lidt mere behageligt " sagde hans tille og med lidt magi kom en masse puder frem og et dejligt bål. horace løftede hende op i sine stærke maskuline arme og lagde hende stille ned på de dejlige store puder. et lille smil bredte sig nu og ganske langsomt begyndte han at trække tøjet af sig selv han trak stille trøjen af sig hvorefter han smed bukserne han var kun iført underbukser. han lagde sig nu ned igen først kyssede han hende dybt "jeg vil have dig" sagde han stille
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2010 14:36:18 GMT 1
Sheila smielde stille, da han tryllede puderne og bålet frem. Ganske vidst var det sort magi, og dog så det utrolig indbydende ud. Hun lagde armene om hans hals, mens hun mærkede hvordan han løftede hende i sine stærke arme. Hun lagde sig stille til rette på de bløde puder, mens hun langsomt trak sin sorte kutte over hovedet, så hun havde sin kjole, sine trusser og sine støvler på. Hun betragtede stille hans flotte muskuløse overkrop der kom til syne da han smed det meste af tøjet. Han var virkelig flot.. Hun gengældte hans dybe kys, og smilede stille da hun hørte hans ord. Hun brød stille kysset, og tog munden op til hans øre. "Tag mig.. Jeg er din." Sagde hun, og lagde sig tilbage ned i puderne. Det var ganske vidst blevet mere behageligt med puderne, og dog var noget af det hårde taget af, nu hvor hun ikke længere lå på bænken.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2010 15:34:10 GMT 1
Han smilte stille til hende og rejste sig nu lidt op og tog nu stille sine underbukser af og hans store lem kom nu frem. han lagde sig ned ved hende og trak nu hendes trusser af og smed dem stille lidt væk og så frækt paa hende han så hende ind i øjnene og lå indtil videre ved hendes side han kyssede hende nu ganske behageligt på munden og hviskede nu i hendes øre "hvad nu hvis jeg vil have du bestememr " sagde han stille og grinte lidt han skulel nok tage hende som hun fortjente. han lagde haanden imillem hendes ben og legede roligt med hendes underliv og saa paa hende og aede hende med den frie haand hen over kinden mens han laa helt nøgen ved siden af hende og ikke gjorde noget for at skjule sig og sin krop
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2010 15:44:09 GMT 1
Sheila spærrede kort øjnene op da hun så hans store lem komme til syne. Man kunne da i den grad sige om ham at han var veludrustet. Ganske vidst var hans det første lem hun nogensinde så, bortset fra når hun havde badet med dregnene i åen da hun var yngre, men det var intet sammenlignet med det han havde. Hun gengældte blidt hans kys, og smilede skævt da han sagde at hun skulle bestemme. Hvad skulle hun sige? Hun vidste jo ikke hvad man gjorde, ganske vidst var hun dog klar over at de begge to havde brug for at være nøgne. "Tag mit tøj af.." Hviskede hun stille i hans øre, og lod blidt sine hænder glide ned over hans muskuløse overkrop. Han skulle ikke være den eneste der var nøgen af de to. Hun mærkede tilfreds at han igen legede blidt med hends underliv, hvilket hun så småt havde vænnet sig til nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2010 16:05:10 GMT 1
han hviskede nu i hendes øre "deres befaling er min lov " han begyndte nu langsomt at trække tøjet af hedne mens han stille smilte frækt til hende da hendes krop var kommet til syne tog han stille hendes ene bryst i haanden og to blidt brystvorten i munden. "jeg er kun til for at tjene dem " sagde han stille og grinte lidt og holdte hele tiden en meget fræk/forførende stemme og dog paa samme tid en lille smule underdanigt. *hmm hun skal nok komme til at lære det *tænkte han imens han nu ganske blidt bed i brystvorten og saa sødt op imod hende
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2010 16:14:24 GMT 1
Sheila lod ham villigt tage hendes tøj af, ind til hun også var helt nøgen. Det var ganskevidst en smule koldt, og dog hjalp bålet en del på varmen. Hun smilede stille nydende da han tog hendes brystvorte i munden. Hendes bryster var ikke særlig store, faktisk mindre end en håndfuld, hvilket hun til sidst havde vænnet sig til. Det var ikke hendes bryster hun så mest på. Dog var de gode og faste. Hun smilede stille da han fortalte at han kun var for at tjene hende. Kunne det blive meget bedre? Hun lod blidt hånden køre igennem hans bløde sorte hår. Hun forstod godt hvad hans lille skuespil gik ud på. Hun gabte stille, og dog en smule overspillet. "Jeg tror jeg keder mig.. De bliver vidst nød til at underholde mig lidt bedre.." Sagde hun med et frækt glimt i øjet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2010 16:19:11 GMT 1
han smilte lidt og stoppede roligt tre fingre op i sig mens han med en fri haand førte hendes haand ned til hans store halv erigerede lem. "javel min herskerinde " sagde han stille og saa bare på hende maaske var hendes bryster ikke de største men alligevel syntes han de var smukke som han syntes om de flestes pigers bryster. *hmm det her bliver en god aften * tænkte han roligt og glædede sig stadig til det næste der ville ske men han nød skam dette forspil de havde gang i han saa paa hende og kyssede hende blidt på kinden og hviskede nu "kan du lide den "
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2010 16:31:06 GMT 1
Hun kunne ikke holde et halvkvalt støn tilbage da han stoppede tre fingre op i hende. Hvor mange kunne der være deroppe? Hun mærkede dog også hvordan han førte hendes hånd ned til hans halvstive lem. Hun greb blidt om det store lem, selvom hun dog ikke helt vidste hvad hun skulle gøre med det. Hun følte blidt på den, eftersom det ikke var noget hun havde rørt ved før. Hun lukkede stille øjnene, og lod sine hænder gå på opdagelse på henholdsvis hans lem, og hans overkrop. Hun smilede stille da han spurgte om hun kunne lide den. "I den grad.." Sagde hun stille, og åbnede kort øjnene for at kigge på ham. Hun ville gerne have at dette forspil varede så lang tid som muligt, eftersom det både var underholdende, og rart. "Men jeg tror desværre de bliver nødt til at lære mig hvordan jeg skal behandle det.." Sagde hun, med et frækt smil.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2010 16:41:42 GMT 1
han så nu roligt på hende og lukkede stille hendes haand omkring sit eget lem og hjalp hjende med at førere hannden op og ned af hans lem " først gør du saadan her til du får følelsen for det og derefter kan du jo lade din tunge røre ved det " sagde han stille og kysse hende meget blidt. " bare rolig frøken jeg skal nok lære dig godt op i det og tage mig kærligt af dig " sagde han roligt nu med en lidt mere dominerende stemme men det var tydelig bare for sjov. *hmm hun begynder mere og mere at blive en lille vildkat det her skal jeg nok faa det bedste ud af* tænkte han
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2010 16:51:28 GMT 1
Sheila gjorde som han sagde, og begyndte stille at køre sin lukkede hånd op og ned. Det var en smule underligt at røre ved det store lem, der langsomt blev hårdt. Hun kunne også lade sin tunge røre ved det.. Hvad var det for noget..? Hun huskede at han også havde haft sin tunge mellem hendes ben, hvilket hun i den grad havde nydt. Hun smilede stille til hans ord. Hun kunne godt lide hans en smule dominerende tonefald, selvom det bare var for sjov. Måske skulle hun give ham kommandoen? Hendes anden hånd gled blidt på opdagelse på hans overkrop, hvorefter den gled op i hans hår, som hun blidt lod køre igennem hendes slanke fingre. "Jeg føler mig yderst tryg i dine hænder, og dog ville jeg foretrække at føle mig utryg.." Sagde hun stille, og sendte ham et frækt blik, før hun igen lukkede sine øjne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2010 16:55:31 GMT 1
hans lem var gået fra halverigeret til nu fuldt erigerede og stod nu helt stolt og rank "åben munden " kommanderede han nu mens han stilel sat sig på knæ så hans lem var udenfor hende mund nu havde hun selv bedt ham om det og saa skulle hun da ogsaa gøre det. han tog lidt om hendes hoved og førte det op til hans lem mens han stod lidt skævt saa hans fingre stadig kunne være oppe i hendes smukke underliv . han saa bare paa hende *lad os saa se hvad hun kan* tænkte han stille
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2010 17:05:20 GMT 1
Sheila mærkede hvordan hans lem nu var blevet helt stift og hårdt. Det var i den grad en størrelse han kunne være stolt af.. Hun satte sig selv en smule op, og åbnede munden som hun blev bedt om. Hvad skulle der nu til at ske? På den anden side, hun havde bedt om at være utryg, selvom det dog ikke var det hun var ligenu. Hun kunne dog godt lide at han havde taget kommandoen, eftersom han vidste hvad der skulle gøres. Hun forstod dog kort efter hvad han ville have hende til, og lod pirrende sin tunge løbe hele vejen ned af hans lem. Dette her måtte hun gøre udelukkende på sine instinkter, eftersom hun ellers ikke vidste hvordan hun skulle gøre det, hun ville dog gerne gøre det så godt som muligt.
|
|