0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2010 14:39:09 GMT 1
Klokken havde lige passeret midnat, Horace ejeren af den dansende flamme, var roligt ude at gå en aften tur, disen hang lige over jorden og en let tåge hærgede hen over kirke gården, men det genere nu ikke Horace han gik bare stille og roligt. han gik nu roligt hen til et træ på kirkegården, for at tage en rose fra det rosen bed der var lige bag træet, han plukkede nu stille en af roserne *desværre kunne denne rose godt bruge et lille pift* tænkte han roligt, og ved hjælp af magi fik han den lukkede rose til at springe ud, han smilte og duftede nu til den. "himmelsk en særdeles himmelsk duft " sagde han stille og smilende følte han at denne rose ville se bedre ud hos en smuk ung kvinde og selvom han vidste kirkegården måske ikke lige var stedet at finde sådanne *hmm jeg kunne godt bruge kvindeligt selvskab lige nu * løb tanken stille gennem hans hoved
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2010 15:17:39 GMT 1
Måske ville nogen sige, at det var sent, en så ung pige som Sheila var ude. Specielt på et sted som kirkegården. Ganske vidst var der ikke specielt mange der kendte hende, i hvert fald ikke i øjeblikket. Hun var sikker på at hun med tiden ville få sit navn frem, men lige nu var hun bare ligesom en hver anden ung pige. Hun var ganske vidst mere velklædt end hun længe havde været, eftersom hun endelig havde fundet et trygt hjem. Derfor var hendes slidte sorte kjole skiftet ud med en tykkere og bedre dyblilla kjole, selvom hun dog, for ikke at fæle sig helt fremmed havde taget sin gamle tyndslidte sorte kutte på. Hun havde også fået et par tykke læderstøvler på fødderne, istedet for at gå barfodet, som hun ellers altid havde gjort, selv i vinterkulden. Vinteren havde stadig sin kolde hånd om dem, selvom den så småt var begyndt at løsne grebet. Derfor lå der dog stadig et fint tyndt lag sne over hele kirkegården. Hendes skridt var rolige mens hun gik. Hætten var trukket ned, så hendes ansigt var synligt. Det var ikke videre kønt, efter det var som om næsen var for stor, og desuden var hendes matter plummerbrune øjne heller ikke specielt tiltalende. Det var ikke helt tilfældigt at hun var kommet til kirkegården denne nat, hun havde virkelig brug for at afprøve noget.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2010 15:25:56 GMT 1
Horace gik stille fra træet og så nu nogen længere fremme, han smilte stille mens han gik hen til personen, som han efter duften og formerne ville klassificere som en ung kvinde. "godaften frøken " sagde han stille med et lille smil, og så sødt på hende som altid var han fint klædt på da man aldrig, vidste hvem man kunne risikere at møde selv på kirkegården. "sikke et forandreligt vejr synes de ikke " sagde han ganske langsomt bare for at få hende i ekstra tale *hmm ser man det en kvinde det her skal nok blive meget meget interessant *tænkte han og lod bare sit søde forførende smil vare ved.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2010 15:37:26 GMT 1
Det gippede i Sheila da der blev hilst på hende. Hun havde ikke ligefrem ventet at møde nogen herude på denne tid. Faktisk havde kraftigt håbet på at kunne få lov til at være alene, eftersom hun var ret sikker på at det hun havde planer om at gøre ikke ligefrem var velset. Hun kom sig dog hurtigt over chokket, og nikkede venligt til den fremmede, eftersom han så ud til at være en velklædt mand. "Godaften.. Hr." Sagde hun Hun hævede kort et øjenbryn da han begyndte at snakke om vejret. Hun trak lidt på skuldrende. Det var smukt og stjerneklart, og den hvide sne der lå på jorden gjorde det hele endnu smukkere. Ganske vidst var det en smule skummelt, på grund af at det var kirkegården, men hun havde af gode grunde aldrig følt sig frastødt eller truet af dette sted. "Det kan jeg kun give Dem ret i." Sagde hun venligt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2010 15:47:38 GMT 1
han smilte stille lidt til hende og gik hende roligt lidt nærmere "tillad mig at give dem denne rose frøken" lød det roligt fra ham og han så direkte imod hende. *vejret er skønt lige nu men jeg ved der nok skal ske noget der ændre det* tænkte han roligt og vidste jo godt at vejret kunne være lidt af en formskifter. "tillad mig at præsentere mig selv jeg er Horace sphinx " sagde han stille og holdte roligt sin haand imod hende da han satte pris på venlighed især overfor kvinder som var hans store passion og det eneste som han virkelig ikke kunne holde sig fra.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2010 15:58:47 GMT 1
Det kom en smule bag på Sheila at han forærede hende rosen, eftersom hun ikke var vant til den form for venlighed. Hun havde aldrig været den kønne pige i klassen, og heller aldrig den populære. Hun havde fungeret i fællesskabet, men det var ikke hende de unge fyre havde givet roser. Hun tog smilende imod den. "Tak." Sagde hun venligt, og tillod sig kort at dufte til den. Den duftede godt, selvom det var et, en smule usædvanligt sted for roser at vokse. Hun nikkede høfligt da han præsenterede sig selv. "Rart at møde Dem Horace. Mit navn er Sheila Navanco." Sagde hun, og tog venligt den hånd han rakte frem imod hende. Hun havde altid været meget høflig, også selvom folk måske ikke var direkte høflige overfor hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2010 16:28:43 GMT 1
han smilte sødt til hende og så hedne ind øjnene mens han nu langsomt kyssede hendes hånd og bukkede roligt for hende og fjernede slet ikke blikket fra hende. "fornøjelsen er helt på min side frøken " sagde han og biholdte det søde charmerende smil *måske ikke denne aller kønneste men dog en kvinde * tænkte han men virkede som om han var meget interesseret i hende selvom for ham var hun blot en kvinde men hvem vidste måske var hun noget særligt noget der ville kunne komme ham til gode på længere sigt selvfølgelig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2010 20:18:47 GMT 1
Sheila kunne ikke lade være med at rødme en smule en smule da han kyssede hendes hånd. Man kunne måske godt mærke at hun ikke var vandt til denne høflighed, men nu var hun også stadig ung. Ganske vidst betragtede hun sig selv, godt på vej ind i de voksne rækker, i en alder af seksten. Hun var dog blevet tvunget til at modne sig hurtigt, eftersom hun det sidste år var blevet nødt til at klare sig selv på gaden. Hun havde dog haft et par dage til at sunde sig hos Kain, og havde blandt andet fået sig et bad. Hun havde også fået rent tøj på. Begge ting havde hjulpet en smule på hendes udseende, selvom hun stadig ikke var blandt de kønneste i verden. Dog var hun ung og stærk, selvom hun først for ganske nylig havde fundet ud af hvad hun virkelig var. Dette skræmte hende måske en smule, men på den anden side, det at være Necromancer var vel bedre end at være et normalt menneske?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2010 20:48:06 GMT 1
han så roligt på hende og kunne slet ikke lade være med at smile til denne kvinde " vil de ikek side ned " spurgte han stille og gjorde en venlig gestus hen imod en bænk skønt den var dækket af sne men det var ikke noget problem for horace han lod lidt magi fjerne sneen og tørre bænken. *det her skal nok blive interessant * tænkte han og sendte stadig et smil til hende et smil til hende for ham var det lige meget hvordan hun så ud bare hun kunne give ham en god hyggelig tid for han elskede at havde kvindeligt selvskab.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2010 21:12:41 GMT 1
Sheila smilede skævt til ham, da han bød hende at sidde ned. Det havde været en lang tur fra Kains hytte, til kirkegården, så hun kunne godt trænge til at få hvilet benene. Hun kunne ikke lade være med at kigge nysgerrigt, da han fjernede sneen, ved hjælp af magi. Han var åbenbart heller ikke bare et normalt menneske.. Han havde ellers lignet et menneske, men på den anden side.. Det gjorde hun jo også. Dog lå der også mere i hende end øjet kunne se, selvom det dog var noget hun langt fra kontrollerede. Hun var ret sikker på at hun ikke var i stand til at fjerne sne med sin magi, i stedet kunne hun få de døde på denne kirkegård til at rejse sig, når hun ellers fik noget træning.. Hun satte sig roligt ned på bænken og sendte ham et skævt smil.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2010 21:27:18 GMT 1
han smilte stille til hende "har de noget imod hvis jeg sætter mig ved siden af dem frøken " spurgte han stille og ville jo ikke bare gøre beslag på det bare fordi at han havde gjort det i stand til hende. han stilte sig lidt op af træet ved siden af bænken men fjernede ikke blikket fra hende ikke engang et enkelt sekund. "jeg håber ikke at de finde mit spørgsmål alt for påtrængende frøken " sagde han stille og så lidt ned som om han var genert og spillede sin rolle til den helt store guldmedalje *det går jo godt indtil videre hun har ikek andgrebet mig så lidt effekt har min fremtræden vist* tænkte han roligt
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2010 14:32:08 GMT 1
Sheila rystede stille på hovedet med et skævt smil. "Ikke det mindste.." Sagde hun, og rykkede sig lidt på bænken så han bedre kunne være der også. Hun sad og pillede en smule ved det ene rosenblad. Det var utrolig blødt og fint, og hun var meget påpasselig med at det ikke faldt af. Hun havde altid godt kunne lide roser. De var på en måde utrolig smukke, men samtidig også farlige, eftersom de havde torne. Hendes plejemor havde altid prøvet at bilde hende ind at hun var smuk som rosen, men hun havde aldrig rigtig troet på hende, eftersom hun kunne se på sig selv at hun ikke var køn. Hun havde dog selv lært at leve med at hendes udseende ikke var hendes stærke side. Hun kunne til gengæld ikke benægte at han var en flot mand. Høj muskuløs og blå øjet. Hans tydelige generthed, fik hende til at rødme en smule mere, eftersom hun ikke kunne skjule at hun ikke var vant til den slags opmærksomhed.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2010 18:17:57 GMT 1
han saa lidt paa hende og ganske langsomt lod han sig gå hen og falde ned på bænken lige ved siden af hende "en rose minder meget om kvinder smuk og uskyldig så yndefuld dog så farlig" sagde han med et sødt smil og så stille på hende. han lagde nu sin hånd på på hendes ganske forsigtigt "men det vigtigste er dog at de alle er perfekte på hver sin måde og at alle sammen er forskellige " sagde han stille og holdte stadig sin hånd på hendes og fjernede slet ikke blikket fra hende selvom han var nysgerrig om hvem hun var var det jo ikke det vigtigste for en som ham
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2010 18:41:28 GMT 1
Hun sendte ham et skævt smil da han talte om rosen. Den mindede måske om de smukke kvinder. Ganske vidst var hun uskyldig, men hun var hverken smuk, yndefuld eller farlig. I hvert fald ikke endnu. Det gav et lille sæt i hende at hans hånd lagde sig over hendes, men hun trak den dog ikke til sig, men lod den blive hvor den var. "Det er flotte ord." Sagde hun stille, og mødte kort hans øjne, med sine egne matte plummerbrune. Hun havde aldrig været den mest charmerende person, selvom hun dog på sin vis havde en personlighed der kunne kompensere for hendes manglende gode udseende. Hun havde stadig ikke helt forstået, hvorfor han ikke tog lidt mere afstand til hende, som alle andre plejede at gøre, ikke fordi hun ikke kunne lide hans nærvær
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2010 19:08:04 GMT 1
han smilte sødt til hende nu og sagde nu ganske stille nogen blide ord der nærmest lød som en hviskende "hmm man klan vist godt sige at jeg blev inspireret " han klemte nu stille hendes hånd mens en blid vind stille kærtegnede ham og blidt lod hans lange hår bevæge sig lidt med. *hun er da nogenlunde * tænkte han roligt men holdte stadig det smil og det blik der indikerede på at hun var fantastisk. han saa lidt på hende og så saa en lille smule ned " undskyld ejg er sådan " sagde han stille "undskyld jeg er så påtrængende"
|
|