0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2010 19:47:57 GMT 1
Sheila kiggede kort ned i jorden og rødmede en smule mere. Det varmede kort i hendes krop da han klemte hendes hånd, og hun sendte ham et kort smil. Hun mærkede også vinden der tog i hendes halvlange sorte tjavsede hår. Ganske vidst var det blevet vasket så det ikke længere var fedtet, men det kunne stadig godt trænge til en klipning. Hun kiggede op på ham igen, og rystede kort på hovedet. "Du trænger dig slet ikke på.. Det er rart med noget selvskab." Sagde hun ærligt. Hun fattede ikke den ringeste mistanke om at halvdelen af det han sagde var skuespil.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2010 19:54:50 GMT 1
han saa på hende "det er jeg virkelig glad for at du siger " sagde han stille og lod sin hånd blive om hendes. *Det går jo perfekt jeg skal bare lige finde mit næste træk og så mit triumpf kort * tænkte han stilel og for ham var det mest af et spil især fordi at han kedede sig helt vildt og saa var kvindeligt selvskab lige det man havde brug for "vil du ikke fortælle mig lidt om dig selv " spurgte han hende nu ganske stille og haabede at hun ville fortælle ham lidt om hvem hun var og maaske endda hvad hun var
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2010 20:19:36 GMT 1
Sheila smilede kort til ham. Han blev virkelig ved med at holde om hendes hånd. Hvordan kunne det gå til? Var det det rene tøj, eller måske de mange lange bade der havde hjulpet? Før i tiden havde hendes bade varet ligeså længe det regnede, eller når hun en sjælden gang imellem om sommeren tog et bad i en af søerne. Hun kiggede kort ned da han bad hende om at fortælle om sig selv. Hvor meget skulle hun fortælle ham? Hun ville helst ikke skræmme ham væk, eftersom han måske ikke ville bryde sig om at hun var necormancer. "Som du ved er mit navn Sheila Navanco.. Jeg bor i Manjarno hos min far Kain.. Der er virkelig ikke så meget at fortælle.." Sagde hun stille. Hun løj vel ikke for ham, når hun bare undlod at informere ham om nogle få detaljer?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2010 20:39:42 GMT 1
han så roligt på hende og rystede stille på hovedet til det hun sagde med at der ikke var meget at fortælle "der er kun så meget at fortælle som personen der skal fortælle vil fortælle " sagde han stille og smilte lidt "hmm hvor gammel er du og hvilken race er du " spurgte han sødt og ville bare have hende til at åbne sig en lille smule. han lod sin haand blive på hendes og så som sådan intet galt i det. *gad vide hvad hun ville gøre hvis jeg spurgte om jeg måtte se hende uden hætten * tænkte han stille og ville nu spørge hende "Sheila maa jeg se dig uden din hætte " spurgte han stille og håbede at dette spørgsmål ikke stødte hende
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2010 21:20:37 GMT 1
Hun smilede skævt til ham. Hun vidste ikke om han tolkede det som om der var noget hun ikke ville fortælle ham, hun håbede at det bare var endnu en af hans kommentarer. Hans spørgsmål om hendes alder og race kom en smule bag på hende, selvom hun dog ikke kunne lade være med at besvare det. "Jeg er omkring de seksten.. Præcis hvor gammel jeg er ved jeg ikke helt.. Hvad min race angår.. Så er jeg Necromancer.." Sagde hun stille. Dette var langt fra en udbredt race, og det kunne jo være at han slet ikke havde hørt om de dødet betvingere. "Hvad med dig selv?" Spurgte hun. Hun ville også gerne vide noget om ham, så det ikke bare var ham der sad og fortalte det hele. Hun trak kort på skuldrene da han sprugte om han måtte se hende uden hætten. Det var blot en gammel vane at have den slidte hætte trukket op. Hun lod den falde, og afslørede sit halvlange tynde sorte hår.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2010 21:30:02 GMT 1
han kyssede hende nu forsigtigt på kinden ""jeg er som sagt Horace sphinx jeg er 21 år gammel og så ejer jeg natklubben den dansende flamme " sagde han roligt med et stille smil og syntes faktisk ikke hun var så slem endda. han tænkte sig lidt om " hmm necromancer interessant jeg er selv Warlock " sagde han stille med et lille smil. "Necromancer er da en en fin race " sagde han stilel og så roligt på hende endnu engang. "jeg maa indrømme jeg aldrig rigtigt har snakket med en necromancer før dig " sagde han sødt og aede hende nu hen over kinden et kort stykke tid "undskyld " sagde han stille
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2010 21:55:17 GMT 1
Sheila mærkede igen den kildrende fornemmelse løbe igennem hende da han forsigtigt kyssede hende på kinden. At var 21, virkede ikke gammel, eftersom de fleste piger på hendes alder blev giftet bort til mænd der var langt ældre. Hun vidste i forvejen at han besad magi, så derfor var det ikke nogen overraskelse for hende at han var Warlock. Hun smilede skævt til ham da han fortalte at hun var den første Necromancer han snakkede med. "Vi hænger heller ikke ligefrem på træerne." Sagde hun med et skævt smil. Ganske vidst havde hun ikke vidst besked om sin sande race før for lidt siden, men hun havde dog hurtigt lært de grundlæggende ting om hvad hun virkelig var. Hun kiggede en smule undrende på ham da han undskyldte. "Hvorfor undskyld?" Spurgte hun stille, og så på ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2010 22:06:47 GMT 1
han så lidt på hende "det var ikke rigtig meningen jeg ville have kysset dig på kinden " sagde han stille og så lidt på hende "jeg kunne bare ikke lade være jeg ved ikke hvad det er men der er noget ved dig der tiltrækker mig " sagde han stille og så lidt ned og fjernede nu for første gang sin hånd fra hendes da han var lidt flov over det han havde gjort. *det går jo perfekt*tænkte han roligt og troede saa smaat han var ved at vinde hendes lid og det var jo det det galt om for ham det og saa selvfølgelig en ting mere men sandheden var at man ikke skulle ligge for hårdt ud for saa ville det være som at ange røg med hænderne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 3, 2010 21:30:17 GMT 1
Sheila smilede en smule genert. "Du behøves ikke undskylde hele tiden.. Jeg har det helt fint." Sagde Sheila med et skævt smil. Hun sendte ham et kort sødt blik da han fortalte at der var noget ved hende der tiltrak ham. Det måtte være det bad.. Hvordan kunne en ellers tiltrækkende ung man pludselig sidde og føle sig tiltrukket af hende, når hun ellers ikke ligefrem havde været efterspurgt hos drengene? Hun mærkede at han fjernede sin hånd, og ærgrede en smule. Hun ville dog ikke tage hans hånd. Hvad nu hvis han var ved at fortryde? Hun var måske ret hurtigt at få på krogen, men når hun havde ventet så længe, og en potientiel mulighed endelig viste sig, var det bare om at gribe den, før den forsvandt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2010 13:19:57 GMT 1
han saa hende stille dybt ind i øjnene nu med et sødt smil og begyndte at ae hende hende henover hende kind "jeg er nu sikker på jeg bliver nød til at undskylde for det næste ejg kommer til at gøre ved dig " sagde han stille og drejede hendes hoved helt lige ud fra hans og ganske stille lændte han sig stille imod hende. Langsomt lod han sine læber røre ved hendes i et blidt ømt kys hvor han lagde mange føleleser i, for ham var de dog uægte men stadig var det yderst virkelige uden på
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2010 16:29:18 GMT 1
Sheila kunne ikke lade være med at smile tilbage, da han kiggede hende dybt i øjnene. Hun rynkede først en smule på brynene, men kort efter fandt hun ud af hvad han havde gang i, da han mødte hendes læber i et kys. Det her var bedre end noget hun havde prøvet før. Hun kunne virkelig mærke følelserne i hans kys, og hun prøvede at gengælde dem så godt som muligt. Tænk at han virkelig kyssede hende! En varm følelse bredte sig i hende i alt den tid kysset stod på. Hun havde virkelig været heldig at hun var taget til kirkegården her til aften, og havde mødt ham. Hun mærkede hvordan han blidt strøg hendes kind, selvom hendes egne hænder dog var helt stille, eftersom hun ikke rigtig vidste hvad hun skulle gøre med dem..
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2010 16:45:40 GMT 1
han forsatte med at kysse hende et godt stykke tid hvor efter han blidt stoppede og lagde en hånd på hendes lår horace så bare på hende med det sødeste smil han kunne fremtvinge sig selv. han begyndte stille at køre sin hånd lidt op og ned af hendes lår i en kælende bevægelse "nu maa jeg vist hellere til at passe paa jeg ikke får lyst til mere end det fantastiske kys " sagde han stille og kyssede hende ganske kort igen. *hun er ikke saa slem til at kysse jeg er sikker på hun har andre talenter af den kaliber* tænkte han og holdt stadig øjen kontakt med hende
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2010 21:57:52 GMT 1
Sheila nød hvert sekund af kysset. Hun frygtede heletiden at han ville blive frastødt, og bryde det.. Men det skete ikke.. Ikke før et stykke tid efter, og da gjorde han det blidt, hvorefter hans hånd fandt hendes lår. Hun smilede sødt tilbage. Hun bed sig kort i læben. Nogen ville måske sige at det gik for stærkt, og at hun skulle tage det en smule mere roligt, men når hun havde holdt sig tilbage så længe.. Nu var muligheden der endelig, hvorfor så ikke gribe den? Hun lo let af hans kommentar, han havde åbenbart syntes at hun var en rimelig kysser, selvom det var første gang hun prøvede den slags. Hun kunne ikke lade være med bare at sidde og smile til ham, mens hans hånd kælent gled op og ned af hendes lår. Hun brød ikke deres øjenkontakt, men blev ved med at kigge ind i hans fortryllende blå øjne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2010 22:05:18 GMT 1
han klemte nu ganske stille omkring hendes lår og kørte haanden lidt op han lændte sig nu imod hende mens han nu kom med en fjollet kommentar "fløjt naar du bliver nervøs " sagde han hviskede han blidt og kørte ganske stille haanden op ganske stille og langsomt. han vidste skam godt at det her var lidt af en plat kommentar men nu havde han brugt den og desuden levede den jo op til det image han lige nu havde skabt en med drengelig charme og lidt genert. vinden tog lidt til men han holdte både hånd og blik fast ved hende
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 5, 2010 14:18:58 GMT 1
Sheila kunne ikke tilbageholdt et lille gisp, da han glemte om hendes lår. Ikke fordi det var ubehageligt.. Det var bare fremmed. Hun kunne ikke lade være med at sige maven ind, da han blidt hviskede til hende, og begyndte at køre sin hånd længere op. På den ene side, ville hun ikke have at han skulle stoppe. Hun ville finde ud af havd det her var.. Hun ville prøve det på sin egen krop, nu hvor hun havde muligheden, og hvad nu hvis hun så sgade fra? Og på den anden side, hvor var det dog sødt af ham at give hende muligheden. Desuden var hun ikke helt sikker på at hun kunne fløjte. Hun var måske en smule nervøs, men på den anden side, hun kunne vel tåle at blive lidt mere nervøs?
|
|