Alkymist
Arbejdsløs
363
My reality consumed me. Now i believe in my fantasy.
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Jan 5, 2016 16:59:10 GMT 1
For ham var dette måske endnu en lektion - den sidste han ville give hende, men for hende var dette den mest pinefulde straf, nogen, nogensinde havde givet hende. Følelser slog mulighederne ihjel, de forandrede folk, hun havde jo set ham forandres mest af alle, fra en stærk mand til et svagt individ, der gik i knæ for mange af dem omkring ham. Hun knyttede fingrene om kappen og forsøgte at finde ro på vejrtrækningen, det gjorde direkte ondt at tage de indåndinger som hendes krop pludselig krævede. "Vi ved be-b-begge at jeg f-finder en v-vej ud af d-dette," fremstammmede hun køligt. Hendes stemme var uforandret, stadig blid og melodisk men køligere end is, sådan som den altid havde været, naturlig fjendtlig.
Oppe på kammeret lå alt hendes tøj, der kunne hun finde noget, men næppe noget som ville holde hende varm, for det havde hun ikke taget hensyn til før. Hendes blik var olmt og fulgte ham som et rovdyr der bare ventede på sin enestående chance. "Jeg ved at du forsøger at straffe mig, men for hvad er et fortsat mysterium," svarede hun og havde igen fået lidt styr på stemmen ved at bide tænderne hårdt sammen, så de ikke klaprede på samme måde. "Jeg vil vende tilbage, Nath, og så bør du kigge dig over skulderen. Det her bliver dit livs fejltagelse," lovede hun hæst. Med kappen godt omkring sig forlod hun eliksirlokalet lettere vaklende. Hun var nødt til at finde nogle klæder, for en kappe var hverken varm eller anstændig. Fanden tage ham for det her lille nummer!
//Out
|
|
Alkymist
Leder af Dvasias
1,230
In peace - Children bury their fathers.. In war - Fathers bury their children
|
Post by Nathaniel Diamaqima on Jan 5, 2016 19:06:04 GMT 1
Måske hun ville finde en vej ud af det.. Måske gjorde hun ikke. Det her var en yderst vigtig lektion, og samtidig også en test. Hvordan hun mon ville acceptere og tackle det liv, som han havde brugt så meget tid på at lære hende om? Tanker og følelser.. Først når man forstod sig på begge parter, ville man være den ultimate, hvilket han igennem så mange år, havde forsøgt at gøre hende til. "I det tilfælde, så har du fejlet," sagde han denne gang. Direkte som han kunne være. Hun var vred.. Det var en oprigtig vrede, som hun følte, og ikke bare en af dem, som hun selv plejede at fremprovokere, så det var jo egentlig ganske udmærket faktisk.
Anså hun dette som en straf? Et sted, var det en tanke, som uden tvivl morede ham. "Og altid har du været så blind for handlinger og grund, Jaqia," sagde han denne gang. Han reddede faktisk hendes liv. Var det så underligt, at se i det hele taget? Han rystede kort på hovedet af hende. Hun rejste sig.. Han fulgte hende med blikket. Om blikket kunne dræbe, var han uden tvivl faldet om på gulvet nu. Hovedet lod han derfor søge en kende på sned. "I lige måde, Jaqia.. Pas på. Det er en grum verden derude," pointerede han denne gang, hvor han lod hende søge ud. Han selv vendte tilbage til arbejdet. Fuldstændig ligeglad med, hvad Silia ville sige til dette.
//Out
|
|