0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 22, 2015 15:04:21 GMT 1
At dette var en tanke som han havde gået med i længere tid var slet ikke faldet hende ind. Hun elskede ham, hun ønskede at tilbringe resten af sit liv sammen med ham men at han følte det på samme måde, at han gav hende denne ring ... Det havde hun alligevel aldrig turde drømme om. Igennem så meget af hendes liv var hun blevet skuffet og selvom Izaiah aldrig havde skuffet hende så havde hun ikke turde drømme om denne dag. Nu var de så her, midt i det åbne og hun kunne næsten ikke tro det. Kort var hun næsten bange for at det var en drøm.
Men det var ikke en drøm. De var her begge to, det var virkeligt. Ordene rungede stadig i hendes hoved som hun kastede sig i hans arme og puttede sig ind til ham. Tårerne strøg ned over hendes kinder i ren og skær lykke. Ord kunne virkelig slet ikke beskrive de følelser som hun sad med lige nu. Ringen knugede hun sin i hånd mens hun blot hvilede mod hans favn. Hun elskede ham. Hold da helt op hvor hun elskede ham! Hun trak sig en smule og førte hånden med den lille boks hen foran sig. Forsigtigt åbnede hun den og selvom hun ikke kunne se noget så kiggede hun bare på den med de hvide øjne. "Du har nu gjort mig til den lykkeligste kvinde i verdenen, Izaiah. jeg vil elske dig forevigt" lød det kærte fra hende. Forsigtigt løftede hun den anden hånd og fjernede den fine ring. Den var ej voldsomt prængende eller noget men intet betød det. Han kunne have givet hende en ring af træ og hun ville stadig have elsket den. Hun lod den roligt glide ned over hendes ringfinger hvor den sad som den skulle. Roligt knyttede hun hånden sådan så hun kunne mærke metallet mod sin hud før hun endnu en gang slog armene om hans skikkelse. Roligt lænede hun sig mod ham og lod deres læber mødes i et intents kys. Hun var lykkelig. Intet mindre end lykkelig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 23, 2015 5:57:49 GMT 1
Det vigtigste for Izaiah, var at Keysha var lykkelig, og dette var noget, som han så brændende ønskede at give hende. Det var vel heller ikke underligt? Hun var den kvinde, som han elskede og holdt af, og selvfølgelig var det ikke noget, som han kunne, eller ønskede at vende ryggen til, så det var slet ikke noget, som kom på tale for hans vedkommende. Overhovedet ikke. Ej var den af træ, da han stadig ønskede, at det skulle se ordentlig ud, og være pænt. Det var noget af det, som for ham, rent faktisk var det vigtigste af det hele. At hun så bare kastede sig sådan i hans arme, var en tanke, som kun fik ham til at smile. Aldrig havde han været ude for så hjertevarm en kvinde, og derfor følte han sig jo samtidig beæret og heldig. Han var lykkelig sammen med hende.
"Du fortjener at føle den lykke, Keysha," forsikrede han hende om, som han kyssede hendes pande. Han lod hende samtidig tage æsken, hvor hun lod ringen glide på sin finger. Ganske vidst kunne hun ikke se den, og den var meget simpel af udseende, men det var vel tanken der talte, var det ikke? Det var i hvert fald sådan at han så på det. "Den klæder dig," sagde han glad. Kysset gengældte han uden at tøve. Hvor han dog elskede den kvinde! Der var ikke nogen ord, som kunne beskrive det bedre end det for ham! Han lagde armene glædeligt omkring hende, hvor han trykkede hende tæt ind mod sig. Hun var ham da virkelig en fantastisk kvinde, og ikke ønskede han, at give afkald på hende, for noget som helst i denne verden!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 12, 2015 11:19:48 GMT 1
Keysha var mere end bare lykkelig. Sammen med Izaiah følte hun sig hel på en måde som hun slet ikke kunne beskrive. Han var hendes et og alt hvilket var en følelse som hun ikke havde troet nogensinde skulle tilfalde hende. Hun ønskede og håbede virkelig at han sad med samme følelse som hun gjorde. Ønsket om at han ligeså var lykkelig var jo et som hun brændte for ligeså højt som hendes egen lykke. Ringen var rar at have på, et sted så fik den hende til at føle at hun virkelig hørte til et sted. Hun hørte til hos ham og kun ham. Hun var heldig, helt igennem heldig at have ham ved sig. Det var helt sikkert.
Tårerne trillede ned over hendes kinder af ren og skær lykke. Hun lyttede til hans ord og puttede sig tæt ind til ham. "Tak min elskede. Det gør du også" lød det kærligt fra hende. Ringen lod hun roligt glide ned over sin ringefinger. Det var virkelig behageligt. Aldrig havde hun troet at dette var noget som skulle tilfalde hende og alligevel så havde han vist hende at det kunne godt ske. Hun fortjente at være lykkelig og det var hun i sandhed sammen med ham. "Det er jeg glad for du synes" hviskede hun før hun lod deres læber mødes. Kysset blev gengældt og selv var det noget som hun virkelig ikke kunne få nok af. Hun kunne ikke få nok af ham. Han var så dejlig, blid og kærlig. Aldrig havde hun i sin vildeste fantasi drømt om at hun skulle møde en mand der var så dejlig men nu var det virkeligt og hun ønskede ikke at ændre det for noget som helst i denne verden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 12, 2015 22:06:57 GMT 1
Hvis der var nogen, der formåede at gøre Izaiah lykkelig, så var det uden tvivl Keysha. Hvorfor skulle han ikke give hende denne enestående gave, som et tegn på, hvad hun gjorde ved ham? Det var nemlig hende, som gjorde ham lykkelig, og ikke fandtes der det, som han ikke ville gøre for hende! "Du gør mig lykkelig.. Det er dig som jeg vil have, og nu skal hele verden, så have lov til at se det," fortalte han med en rolig stemme. Han trykkede hende tæt ind mod sin favn, så hun kunne sidde tæt ved ham. At hun havde sit handicap, var virkelig intet som rørte ham, for han klarede sig fint af den grund.. de klarede sig fint af den grund. At nogen kunne finde på at vælge hende fra på det grundlag, forstod han overhovedet ikke! Izaiah plantede et kys mod hendes pande, og med et stille smil på sine læber. At høre hende sige de ord, var virkelig fantastisk. "Du er det vigtigste for mig.. Lad os fejre det her, Keysha," endte han med en rolig stemme. Han ville hende jo virkelig gerne.. og vise hende, at det var hende, og ingen anden, som han ønskede at have som en del og tæt ind på hans eget liv. Han tog denne gang omkring hendes hånd, som han trykkede i sin. Aldrig i hans liv, kunne han huske, at han havde været så glad, som det han var lige i øjeblikket!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 31, 2015 13:24:10 GMT 1
Den måde de havde det med hinanden var helt igennem fantastisk. Keysha elskede Izaiah af hele hendes hjerte og hun var intet mindre end lykkelig over at være hans valg. Han beskyttede hende, var der for hende og var hendes bedste ven. Han elskede hende ubetinget så var det underligt at han havde en så stor betydning for hende? Hun puttede sig ind mod hans favn. Glædestårerne strømmede stadig ned over hendes kinder for det var virkelig så lykkelig som han gjorde hende. "Du gør mig også lykkelig, Izaiah. Uden dig havde jeg levet alene i mørket men nu ser jeg ikke andet end lys. Du bringer en varme til mit indre som jeg er blevet afhængig af og som jeg aldrig vil miste. Jeg vil være din for evigt" lød det kærligt fra hende. Det var jo sandheden. Hun følte sig hel med ham hvilket var en følelse som hun nød. Hun var hans, helt og aldeles kun hans og det var ligeså noget som hun ville vise verdenen. Hun elskede ham og selvom hun ej havde behøvet ringen for at vise det så gjorde den hende nu en gang mere lykkelig end hun havde været før. Kysset mod hendes pande fik hende til at smile. Hun løftede hovedet let og vendte ansigtet mod hans næsten som havde hun kunne kigge ham i øjnene. Der var så mange som havde holdt hende udenfor fordi hun var handicappet. Hun havde skulle passes på og kunne ej hjælpe meget. Hun var blevet fravalgt af alle andre end ham. Hun nikkede ved hans ord. "Og hvad har du i tankerne er en passende fejring af dette?" spurgte hun nysgerrigt. Hun løftede roligt den ene hånd og strøg ham let hen over kinden. Den anden hånd som han tog i sin lod hun roligt flette fingre med hans. Hun var intet mindre end lykkelig lige nu. Sammen med ham kunne hun være sig selv og føle sig hel. Det var virkelig noget som hun havde manglet før hun mødte ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2015 0:04:22 GMT 1
Izaiah vidste godt, at han var nødt til at være over en kvinde som Keysha, men det var der jo også adskillige grunde til. Ikke bare fordi at hun var blind, men fordi at hun havde den ekstreme betydning for ham, som hun nu havde, og denne, kunne han jo ikke ligefrem vende ryggen til, og ikke var det noget, som han havde tænkt sig at gøre. Overhovedet ikke! "Det er ord, som virkelig betyder utrolig meget for mig," sagde han denne gang, da det også var ord, som han mente. Alt taget i betragtning, så var det jo gået mere end fantastisk! Han trykkede hende derfor tæt ind mod sig. Glad var han.. Han kunne aldrig være mere end lykkelig, når det var som nu! Han plantede et kys mod hendes pande, og med et smil på læben. Hun kunne intet se, men for ham, gjorde det ikke nogen forskel. Selvom han vidste, at det ville blive svært. Rigtig, rigtig svært, men han agtet at gøre det, og for resten af livet også! Ingen tvivl om det! "På den måde, som vi nu finder det ret.. Det er en særlig dag, og selvfølgelig skal det da fejres," sagde han med et stort smil. Det var muligt, at hun ikke kunne se det, men hun ville kunne høre det. Han ville elske det, så det alene, var der ingen tvivl om, at han ville lade hele verdenen høre det! Fingrene sammenflettede han, hvor han førte hendes hånd til sine læber og kyssede hendes knoer. Hun var hans, og det skulle hun være for resten af hendes dage. Ikke ville han lade hende om noget andet nu!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2015 9:38:57 GMT 1
Keysha var lykkelig og kunne hun være andet? Izaiah var den mand hun elskede og den mand som hun længe havde vidst at hun ville tilbringe livet med. Hun var hans uden at han ejede hende. Hvordan han havde gjort det var hende stadig et mysterium men han havde fanget hendes hjerte. Hun var glad for det, det vidste hende at der faktisk var noget fantastisk i denne verden. Det var noget hun elskede. Han fik hende virkelig til at se lyset og det positive selvom hendes tilstand var præget af mørke. Hun var et individ som havde brug for ekstras hjælp og omsorg fordi hun intet kunne se men sammen med ham følte hun ikke at det var en byrde. Nej sammen med ham fandt hun styrken til at finde flere ting som hun kunne klareselv og det var en ting som hun var ham evigt taknemmelig for. ”Det er ord som er sande. Jeg mener dem alle” lød det blidt fra hende. Hun elskede den måde han trykkede hende ind mod sig og hun puttede sig blot glædeligt imod hans favn. Hovedet lod hun let falde mod hans skulder. Hun slappede af sammen med ham, det var dejligt. Det skulle fejres men hvordan? Det var spørgsmålet. Selv var hun lykkelig nok ved bare at være sammen med ham men det var jo normalt at fejre sådan noget. Hun sendte ham et sødt smil og nikkede bekræftende ved hans ord. Selv havde hun ikke ligefrem nogen ideer men hun var også stadig lidt ør i hovedet efter hans frieri som var kommet helt bag på hende på en god måde. Hun lænede sig let fremmad og lod sine bløde læber ligge sig mod hans hals som hun tildelte et kys. Hun elskede ham. Ingen tvivl om det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 4, 2015 15:05:31 GMT 1
At Keysha var så glad som hun var, var selvfølgelig en tanke, som gjorde ham utrolig glad. I det tilfælde, blev han jo kun mere og mere bekræftet i, at det var det rigtige valg, som han havde gjort. Det kom ikke af ingenting, og det kom ikke bare af sig selv, så det vidste de jo godt begge to. Selvom hun var mere krævende, end hvad den typiske kvinde ville have været, var det overhovedet ikke noget, som gjorde nogen forskel for ham. Det var hende, som ligeledes havde varmet hans kolde hjerte.. hjulpet ham for alvor med at acceptere den mand, som han var, og selvfølgelig var det noget, som også godt kunne mærkes. "Du er virkelig den kvinde, som jeg ønsker at dele mit liv med." Ordene varmede ham virkelig, og det gjorde ham glad at vide, at det var sådan, at hun havde det med tingene. Han kyssede hendes pande. Kunne han, ville han virkelig gerne give hende hele verdenen, og han ville elske, at han kunne gøre det! Han ville købe hele verden til hende, selvom de var fattige, og ikke havde en krone på lommen. I forvejen havde det taget ham frygtelig lang tid, i det hele taget, at skaffe den ring, som nu prydede hendes finger, men for ham, havde det været vigtigt, at hun fik den. Ingen tvivl om det! "Gå med mig," bad han denne gang, hvor han tog omkring hendes hånd. Deres første gang, som et forlovet par. Han kunne jo ikke gøre andet end at elske den tanke!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 26, 2015 11:47:07 GMT 1
Keysha var lykkelig. Intet mindre end lykkelig. Izaiah gav hende virkelig noget som hun ikke havde haft før. Den ro og den accept som han gav hende var bare noget hun nød og ligeså var ham død hamrende taknemmelig overfor. Det var der virkelig ingen tvivl om. Smilet hvilede roligt på hendes læber som de sad der i tæt omfavnelse. For hendes skyld kunne de blive siddende sådan her forevigt og hun ville være godt tilfreds med det. Hun elskede ham virkelig af hele sit hjerte og det ville hun bruge resten af sit liv på at vise ham og fortælle ham. Hun ville vise ham hvor meget hun elskede ham resten af sit liv. De ord han tildelte hende fik hendes hjerte til at hamre kraftigt i hendes bryst. Hun elskede at høre ham sige sådan noget hende. Det var der ingen tvivl om. ”Og du er den som jeg ønsker at dele resten af mit liv med. Du er den eneste ene. Du er min kommende mand” lød det kærligt fra hende. Hun vidste at hvis han kunne ville han give hende hele verdenen, han ville give hende alt hun pegede på men ej var dette noget hun var interesseret i. Hun var ligeglad med materielle ting. Alt hun ønskede var at de kunne overleve og at de kunne leve lykkeligt sammen. Bare der var nok til dagen og vejen, især hvis de blev flere så ønskede hun ikke mere i denne verden. Hans hånd om hendes fik hende til at smile. Rolig flettede hun sine fingre ind mellem hans og støttede sig roligt op af ham. ”Du føre an” sagde hun mildt og lod ham føre sig. Altid ville hun lade ham føre sig fordi hun stolede på ham. Han ville aldrig føre hende i fordærv, det vidste hun.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 28, 2015 9:37:44 GMT 1
At se hvor meget Keysha strålede, var en helt fantastisk og enestående ting, som selv kun Izaiah måtte nyde mere end hvad godt var, men for pokker.. Han var i hvert fald ikke i tvivl om, at han havde taget det rette valg, ved at falde på knæ for hende, og give hende ringen. Selvom hun ikke kunne se hvordan den så ud, så var det stadig vigtigt for ham, at den så ordentlig ud. Han kyssede hendes kind. At høre hende sige de ord, var selv noget, som virkelig glædede ham, for det betød en kæmpe forskel for hans vedkommende, så det alene, var heller ikke noget, som måtte sige så lidt. "Du er meningen med mit liv," hviskede han denne gang. Et bryllup skulle stå før eller siden, og han måtte erkende, at han virkelig glædede sig til, at det skulle stå! Så der herskede ingen tvivl om, hvor meget det rent faktisk måtte betyde for ham! Han smilede stort denne gang, hvor han flettede sine fingre ind i hendes. Han trykkede godt om den. Den tillid som hun viste ham, var virkelig stort for ham. "Kom med," bad han denne gang, inden han denne gang, blot valgte at føre hende med sig. En ting var sikkert. Han glædede sig til at dele det liv sammen med hende, og særligt fordi, at det jo var sammen med hende. "Jeg ved lige, hvor vi skal tilbringe resten af aftenen," sagde han denne gang glad, hvor han førte hende med sig. Han kunne jo ikke andet, end at se frem til det. Alt den gode tid, de skulle nyde med hinanden!
//Out
|
|