0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 1, 2015 15:39:40 GMT 1
Jerry grinte lidt ved hendes ord "som leder bestemmer jeg ikke nødvendig vis over jer søde det eneste der er sikkert ved titlen er at i altid lige meget hvad er velkommende til at søge råd hos mig" Jerry bestemte jo desværre ikke over alle rytter og deres drager bare fordi han var leder selv om han godt kunde lide tanken om alle rytter blindt gjorde som han sagde. Jerry tog roligt fat i hende men holde hende godt ind til så han var sikker på hun ikke ville falde ned under vejs på vejen op han lod sine vinger begynde at løfte dem op i luften til at starte med gav han sig godt tid og de kom stille og roligt der op af da de var ved at være der oppe hvor hun skulle slippe kniven så han på hende med roligt blik "i det du slipper kniven sætter jeg farten op og vi vil ca ende med at være 100 meter oppe i luften når Jack kommer her op, men du kan slippe kniven når du har lyst bare husk at hold rigtig godt fast på mig bag efter Seria" hans stemme var rolig og varm hans blik bliv på hende så han kunde se hvornår hun slap kniven. Nede på jorden stod Harley og så op mod dem og ventede spændt på hvornår hun ville slippe kniven vis hun skulle bare havde så lidt som en chanse for at vinde måde hun komme godt fra start eller skulle hun snyde hun stod og tænkte lidt over det det ville jo ikke komme bag på Jerry vis hun gjorde men så af lige vel det ville ikke være særlig pænt over for den nye drage og hans rytter at snyde de skulle jo føle sig velkommende her hos dem.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jul 6, 2015 6:43:24 GMT 1
Seira kigge på ham som han grine ved hendes ord og der efter svar hende, hun var virkelig ikke vand til der ikke var nogle der bestemt over hende. Hendes hjerne kunne bare slet ikke kaper det i nu, hun så på ham søg råd hos ham.. hvad slags råd kunne han da give hende ”hvad slags råd?” spurt hun, det var tydelig hun ikke rigtig kunne tænke selv på visse punkter i nu, hun så bare på ham som han tog om hende og der efter baske med vingerne så de kom op i luften, hun var helt roligt men kigge ned som de kom højre og højre op i luften. Jack så op efter dem og trak vejre en smule hurtig det var tydelig han slet ikke kunne vente med og komme af sted. Hun så på mister j da de var komme op i højten og nikke bare roligt til det han sag inden hun kigge ned og strakt armen ud med kniven og lod den falde før hun igen lag armen om Mister j og mærke han satte farten op #den er på vej ned jack# sag hun roligt kun til jack, hvilke fik ham til og spæde vingerne ud så han var klar til og sætte fra. Der gik ikke længe før kniven sus ned og satte sig fast i jorden, jack satte fra og baske med stor fast bask og kom op i luften inden han begyndt og sus op af, så hurtig han nu kunne mens han holdt øje med harley ikke pluslig lave noget beskidte tricks.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 7, 2015 12:50:44 GMT 1
Jerry smile roligt til hende som hun spurgte ham hvad han kunde give af råd "alt hvad du kunde tænke dig at få råd om lige fra vis du føler der er et eller andet galt med din finger til hvad min mener er om den anden stjerne til højere, alt hvad du kan finder på di godt vil alt med en om" Jerrys stemme var blid og rolig det var vigtigt hun følte sig velkommen omkring ham og det han havde at tilbyde hende, i det hendes hånd slap kniven og han var sikker på hun holde godt fast i ham satte han farten helt op til hvad han kunde. i det kniven ramte jorden satte Harley fra og lige fra starten af var hun bag ud ingen tvivl om Jack ville vinde det her løb men det betød ikke hun ville give op hun ville da kæmpe alt hvad hun kunde for at vinde af lige vel, men hun gjorde som Jerry havde sagt og brugte ikke nogle feje treks hun gjorde hvad hun kunde for at holde sig på siden af Jack men der var ikke noget gøre hun kunde ikke følge med ham op og de kom op i Jerry og Serias side i luften var de ca 100 meter oppe i luften og Harley var ca en helt drage længde bagud til Jack da raset var slut stoppede Harley op og så mod Jack #tillykke med sejren Jack# sagde hun med et rolig venlig stemme.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jul 8, 2015 13:28:13 GMT 1
Seira kigge bare på mister j som han fortalt om hvad råd hun kunne søg hos ham, ikke at hun syntes det hjalp så meget faktisk forvirre det hende lidt, men hun valgt bare og sig ”okay” inden hun kigge ned efter kniven hun lod falde. Som hun mærke Mister j sætte farten op og nærmest skød dem selv mod himlen, op i den højre som Mister j hade snakke om. Under dem kunne hun tydelig høre lyden af vinge slag, stor hård vinge slag. Det var i vært fald nemt og høre de to drager suse op mod dem, jack baske til selv om han kom for and Harley med en drage længde så stoppe han ikke før han sus op over Mister j og cirkle lidt rundt for lig og tage lidt af farten af før han lod sig dale lidt ned så hans stor hoved var ud for mister J mave, seira så roligt på jack der lig nu ose af alt for meget selvtilliden. #mange tak harley det var flot kæmpet # kom det roligt fra jack med hans dybe rolig stemme, seira hade dog en fornemmelse af jack nok ind i følt sig overlegen men han var klog nok til og holde mund med det, seira kigge ned mod jorden mens hun kunne fornemme vinden i tøjet og mod de bare ben og tær, det var nu skønt og være oppe i luften. Jack så roligt på de to, ikke vider vild med J hold om seira men vis han ikke gjord ville hun jo styrte til jorden, og om han lig kunne nå og gribe hende var ikke just sikkert.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 26, 2015 14:42:33 GMT 1
Som de to drager kom op til dem, grinte J lidt af Harley som hun kæmpede for at følge med Jack men der var ikke noget at gøre for hende hun kunde ikke følge med ham. Da Jack holde sig lidt i ro fløj Jerry roligt over til ham og satte seria på ryggen af ham "Tillykke med den nemme sejer Jack" Jerry havde ikke tænk sig at lige skjul på at det fra starten af havde været en sikker sejer til Jack da Harley jo var en den langsomste af de tre typer drager som man kende til, Harley fløj roligt over til dem så J kunde sætte sig på hendes ryg hvilket han gjorde og lod sine vinger folde ind "Seria og Jack det har været en fornøjelse at møde jer begge to, men jeg har nogle ting som jeg skal havde af klaret med nogle forskælliger personer så jeg er svært bange for jeg ikke har mere tid for nu, men vis i er i tvivl om noget så er det nu i skal spørger ellers kan i gå til fyrstinden så kan hun fortælle jer hvor jeg bor også vil i kunde finder mig der ude" Jerry stemme var rolig mens han klappede hende blidt på siden hun havde jo gjorde det så godt som hun kunde, men de havde begge to jo vist fra starten af hun ikke havde nogle mulighed for at vinde det race med mindre hun havde snydt og været ond ved Jack.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Aug 10, 2015 5:58:28 GMT 1
Jack baske løs mens han inde i smile, over hvor nemt det her var og flyve fra den store harley der ikke kunne følge med. Seira kunne ikke gør meget andet inde og lad Mister j holde om hende så hun ikke styrte ned, jack stanse da de nåde op til dem og baske roligt med vingerne, #jeg takker Hr. J# kom det roligt fra jack mens han lod mister j sætte seira på hans ryg, seira lukke bene fast mod jack da hun blev sat på hans ryg, og så roligt på Mister j som han snakke. Seira så på mister j som han sag han ikke hade mere tid til den, og derfor skulle videre i programmet. Hun nikke roligt til det han sag ”vi forstår hr J, vi skal nok kontakt dem vis vi får brug for og spørg om noget.” hun så på ham ganske roligt, hvor jack selv gav et nik med. Jack vendt sig i luften og begyndt og flyve ned af. Seira lukke øjne og nøde vinden i håret som jack suse ned af, til han bremse med vingeren og der efter lande ganske roligt i bag gården igen, hvor seira roligt steg af jack og strøg roligt jack langs halsen ”jeg går ind og hviler mig jack” jack så på hende og nikke # iorden seira sov godt# seira nikke og gik roligt ind mod borgen og spurt en slav om hvor hun kunne sove, og lod slaven vise hende til et værelse hvor hun roligt smed sig i sengen og hurtig døsse hende efter en lang dag
//Out
|
|