0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 14:26:34 GMT 1
Det glædet hende naturligvis at Seria valgte at være nysgerrig, det var kun sunde tegn, så det var bestemt godt. Hun var glad for at hendes drage også lod til at forstå, Harley havde sin gaslugt og man var ikke i tvivl om hvor hun havde været, det var dog noget man blev van til med tiden syntes Corina. Eller også var det fordi hun rent faktisk intet havde imod den? Hun smilede lidt, som hun valgte at gå mod døren ind mod palæet. "Jeg sender bud efter ham kære, imens, kan vi få givet dig et bad, samt nogle rette klæder." Hendes stemme var munter, Corina havde jo virkelig ramt jackpot her! Hun lod blikket søge hen over sin egen skulder mod dragen, hun fik fat i to vagter. "Søg for at dragen har det godt." Beordrede hun, inden hun åbnede døren og viste Seria pænt ind, hun rettede blidt på sin nederdel, som havde været blæst godt rundt på turen. En slave kom løbende, hvis Corina ønskede noget, fik hun det jo som regel. "Gør et bad klar på mit badeværelse til denne unge dame." Lød endnu en ordre, hun vendte blikket mod Seira, hun var i forhold til Corina, endnu ganske ung. Corina selv var jo over 14.000 år gammel.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jun 14, 2015 14:39:47 GMT 1
Seira så på corina som hun valgt og gå mod døren der ført ind i hendes palæ, Seira blev dog ståenden hun var ikke meget for at gå fra jack nu hvor de enlig var sammen igen. Hun på jack der brumme som to vagter kom og skulle forstille og søger for han hade det godt, jack brumme truendene han brød sig ikke om at blive holdt øje med af andre ind seira. ”jeg kommer igen når jeg færdig vær sød ind til da” jack brumme men fnøs bare og prøve og ignorere lugten. Seira smile lidt og gik ellers med corina, seiras ansigt gled hen i mere neutrale folder som hun så på slaven der kom til corina, hvor sært og tænk at sådan der var hun for blot et par timer siden. Hun så på corina som kigge på hende, hvor gammel corina var kunne hun ikke se men hun så ikke gammel ud som sådan. At hun skulle vente på mister J dukke op var træls hun hade håbe han var der allerede men så måtte hun bare brug tiden sammen med jack og knytte bånd og prøv og vende sig til den rædsomme luft der var ude i gården. Seria så rundt som hun fuldt med corina til bade værelset, et bad glædet hun sig til for det var uger siden hun hade fået et bad sidse, hun så bare rundt det virke som et stort sted og det virke et sted lidt uhyggeligt så mørkt et tema der lå over stedet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 14:51:53 GMT 1
Hendes vagter var blevet van til at tage sig af dragen Harley, så var denne drage sulten, bragte de den en ko, ville den have et bad, ville de skrubbe den om det var nødvendigt. Alt hvad den måtte ønske, men til da, holdte de afstand og holdte blot øje. Hjemmet var dystert, meget endda, men det var også på sin vis smukt. De nåede op på badeværelset som var igang med at blive gjort klart, hun åbnede døren ind til sit soveværelse, hun gjorde tegn til at kvinden skulle følge med hende. Som de kom derind, stod alt som var det aldrig blevet smadret, alt var erstattet fra hendes sidste flip hvor Jerry og hende havde snakket børn og ægteskab. Det var lagt bag dem, hun måtte dog lade et blik glide ned mod maven, uheldig måtte hun ikke have været og være blevet gravid, for Jerry lod til meget gerne at ville have de blev gift hvis det var tilfældet og det kunne hun ikke. Aldrig skulle hun være fanget af en mand igen. Klædeskabet søgte hun, for at åbne det, mange ganske enkle kjoler hang derinde, nogen hun tog frem og lagde mod hendes store seng. "Vælg en du vil have, resten er dine. Jeg får dem flyttet til gæsteværelset hvor du bo indtil jeres hjem er færdigbygget." Lød det ganske roligt fra hende, de var i mørke farver, grøn, rød, blå og sort, ganske enkle. Det betød meget for hende at kvinden her kom til at have det godt, slaven dukkede op i døren og bød på badet. Corina nikkede godkendende. "Dit bad er klart, der vil være et klæde at tøre sig med, og kjolen venter her, sammen med mig. Hvis du er sulten, kan jeg få lavet noget mad til dig?" Man måtte sige hun gjorde sit for at tage sig af hende, men et liv fra slaveri var jo ikke ligefrem nemt, derfor måtte hun jo blive budt sin frihed velkommen og blive taget sig pænt af.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jun 14, 2015 15:03:33 GMT 1
Seira så på corina som hun fuldt med hende, jo vist var huset smukt men igen det var ikke noget der interesseret hende. Hun så rundt som de tråde ind i corinas rum, at hun hade slogse med mister j kendt hun ikke til, hun stod bare og så rundt i det fine rum til corina hev en masse kjoler frem fra skabet og lage på hendes seng. Hun tog en blå kjole med halv lang ærmer og som gik til midt på hendes lår, hun så på corina som hun snakke ”det er meget venligt af dem” sag hun roligt og så på slaven der dukke op. Hun glædet sig til et bad, hun så på corina som hun snakke og ord mad fik maven til og rumle hun hade ikke spist et par dag og var også lidt under vægtig ”noget mad ville være rart… jeg har ikke spist i et par dag” hun så på hende før hun lage kjolen og gik ind af døren slaven kom fra og så på badet, hun smed kjolen og de slidt trusser og steg op i vandet og sukke, hun dykke ned og vaske håret hurtig begyndt vandet og skifte farve, hun hade virkelig være beskidt, hun nød da badet men blev ikke for længe da vandet jo hurtig ikke var så lækkert mere. Så hun var kun i bad i en 5-10 minutter inden hun stod op og begyndt og tørre sig inden hun tog de samme trusser på og med klædet gik ind til corina for at tage kjolen på, at corina så hende nøgen rørt hende ikke. Seira var høj og slank, bryste fast men ikke så stort igen en mellem B skål ca, hendes krop var slank for nu men normalt pleje hun hade havet lidt mere på side bene og en god fast bagdel. På højre skulder sad hendes mærke som corina tidligere hade ledt efter.
----> kjolen hun tager på www.maykool.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/d/r/dresses-blue-half-sleeves-simple-dress-008783.jpg
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 15:15:48 GMT 1
Et grin kom fra hende. "Man passer på sine allierede." Forklarede hun blot, tænk hvis hun blev set som blødsøden, du godeste nej, det gik virkelig ikke. Dette var ren og skær politik, god forretning, intet andet. Corina var jo en ubarmhjertig og hård kvinde, dette ry skulle ikke ødelægges, men denne kvinde hørte ikke til som slave, og hun var den perfekte gave til Jerry. Det glædet hun sig virkelig til at se, hans ansigt, når hun præsenterede denne skønne kvinde for ham. Hun nikkede roligt, imens hun gik i bad, var hun selv et smut ude og hente en slave, bede om at lidt mad blev forberedt, noget brød med ost, pølse og frisk frugt blev gjort klart, samt noget frisk druesaft. Da hun ikke lod til at have noget imod at være nøgen, lod Corina da ikke sit blik holde tilbage for at glide et par gange op og ned af hende, ganske køn kvinde. Mærket lagde hun godt mærke til inden det blev dækket af kjolen, kvinden måtte se helt anerledes ud. "En køn kvinde burde ikke blive koldt tilbage i snavs og slidte klæder, dejligt at se kjolen passer, sådan da." Ved brystet måtte den sidde lidt løst, ja faktisk lidt over det hele, da Corina jo var en fyldige kvinde i muskler, stor barm og en god fyldig røv. Hun var sikker på at Jack ligeså blev sørget for, ligesom Seria blev det lige nu, en slave kom med en bakke, med mad på. Corina tog imod den og skyndte slaven væk igen, inden hun rolig rakte bakken mod kvinden, hun måtte være sulten at holde hende fra den i yderligere tid for at finde et bord nænnede hun næsten ikke.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jun 14, 2015 15:27:06 GMT 1
Seira tog sig ikke af corina gloe på hendes nøgne krop, hun klædt bare om til kjolen der sad løs over alt. Det var ret tydelig at de to kvinder virkelig hade forskellig krops former. Hun så på corina, at hun tog sig godt af sin allierede var vel kun godt for hende i den lange ende, hun så mod døren som slaven kom med bakken med brød, ost, pølse og frisk frugt. Duften fange hurtig hendes næse og maven rumle som en gal, hun gik hen til corina og tog i mod bakken, hun satte sig på sengen med bakken på bene og spist ellers lystig. Maner hade hun ikke just så mange af, hun hade jo ikke rigtig skulle spise pæn som slave. Hun sad roligt mens hun spist temmelig hurtig og drak også drue saften en tand hurtig, det var dejlig med mad det trængt hun virkelig til. Hun tænkt over corinas ord, køn det ville hun ikke just kalde sig selv. ”køn? Nej køn er jeg ikke… min krop er rædsomme.. det er blot et redskab for mændes syge lyster.. intet andet ind et stykke lege tøj med et talende hoved på” svar hun dystert som hendes blik blev mørkt ved de mange minder om misbrug og vold gennem sit liv som slave, hun hade enlig ingen god minder over hoved, alle minder der var god var om hendes barndom til hun var 11 og dem huske hun knap nok.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 15:40:13 GMT 1
Selv vidste hun jo hvor rædsomt et liv som slave kunne være, ikke fordi hun havde været en, men fordi hun var ejer af en del, og hun selv ikke havde været blid ved slaver. Derfor måtte hun jo være klar over hvad det kunne gøre ved væsner. Som hun spiste lystigt, måtte hun smile for sig selv, tydeligvis var hun sulten, hvilket vel ikke var så mærkeligt igen? Corina lagde hovedet på skrå, mens hun studerede hende, da hun igen snakkede, måtte hun jo tygge lidt på de ord. "Det er fordi du er køn, mænd vil lyste sig med dig Seria. Men frygt ej, det er ikke en dårlig ting at være køn, og slet ikke som fri, for du kan sige nej. Og det aller bedste er, når du er trænet godt, ville du kunne tæve deres håbløse sanser ud af knolden på dem." Grinte hun morende, for det var i hvert fald fornøjeligt at lade en mand tro han kunne det hele, for så kun at sætte ham på plads, og nu hvor hun havde sin drage, var hun da bestemt ikke tilgængelig. Det var jo en helt fantastisk dag for denne kvinde, og Corina var ganske tilfreds over at måtte være ledet i det hele. Jerry måtte da belønne hende godt for dette, hun kunne mærke det krible mellem sine ben bare ved tanken. Hun smilede lunefuldt. "Bakken kan du bare give til en slave på vejen, og så synes jeg bestemt du skal bruge noget tid med din drage, i har vidst en del at indhente." Lød det roligt fra Corina, selv måtte hun hellere få sendt bud efter Mister J. Roligt søgte hun sit kontor, her satte hun sig til at skrive.
Til @jerry
Jeg har en gave til dig darling, jeg vil vente dit besøg snarest muligt.
Corina.
Et kort brev, hun gav dette til en tjener som blev sendt afsted med det samme, hun smilede tilfreds, nu skulle de bare vente.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jun 14, 2015 17:02:43 GMT 1
Seira så på corina kort mens hun spiste da hun begyndt og snakke, hun rynke på næsen mænd og kvinder var alle sammen lig grusomme og radsomme mod andre, hun syntes det var skidt og være køn hun hadet det! Hun ville ønske hun var grim så hade hun måske ikke miste sin mødom som blot 13 årig, eller blive misbrugt i hoved og røv. Hun så på corina som hun sag når hun hade trænet kunne hun banke deres sanser ud, hun så der efter på maden de skulle alle bøde skulle de! Være og en! Hun spist færdig og slikke sig om munden og så på corina som hun snakke igen, hun nikke og rejste sig op ”mange tak for alt” sag hun og neje kort inden hun forlod rummet hvor hun gav bakken til en slave, og fandt sin vej tilbage til gården hvor jack lå stadig vel tilpas, hun var hurtig over hos ham og lage sig op af hans hoved. #du er da bleven vældig fin# kom det fra jack, selia smile svagt ”ikke kalde mig det.. jeg er ikke pæn.. bare mig” jack så på hende og puste til hende, seira strøg ham kærligt op og ned fra næse spidsen og så langt op af panden hun kunne før hun starte forfra igen, man kunne lidt sige jack og Seira var som et ægtepar, tæt knytte, kunne skændes men de elske hendes utrolig højt. Seira ville til en vær tid heller have jack som sin ’partner’ ind nogle mand eller kvinde i verden. Seira forsatte med og kæle og nusse om jack mens de snakke sammen telepatisk for inden skulle blande sig eller hør hvad de snakke om, og ind i mellem måtte seira le når jack sag noget sjovt, i sær når han lave joks om vagterne der stadig stod der, seira fik en vagt til og hente en spand og en svamp hvor efter hun selv begyndt og gå og vaske jack han trængt til et køligt bad, og hun ville helst selv ind at lade nogle andre rør ham, han var hendes og kun hendes.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2015 15:23:50 GMT 1
Jerry var hjemme hos sig selv og var ved at gøre sig klar til at søge hvider efter nogle nye rytter, han havde en mærkelig fornemmelse i kroppen og var sikker på hvilken retning han skulle i, lige ind over Corinas palæ, Harley var gjort klar af Naydina, men pludselig bankede det på hans dør og han gik ud og åbnede døren, der stod en af Corinas slaver med et brev til ham han tog roligt imod det, og læste det med det samme Jerry smed brevet fra sig og gik med det samme ud til Harley, #Vi skal hjem til Corina, hun har noget til os.# Jerry trak Harley uden for og hoppede op på ryggen af hende, hvor efter hun satte af sted mod Corinas palæ, efter kort tid var de fremme og Jerry landede for and hendes hoveddør, hvor Jerry hoppede ned fra Harley og så sig lidt om hans fornemmelse var blevet kraftigere meget kraftigere, han gik op og åbnede døren og gik ind og ventede på en slave ville vise ham vej til Corina. Der kom en slave over til han og fortalte ham at hun var på hendes kontor, Jerry gik roligt der op han kendte efter hånden hele hendes hus, som han stod for and døren mærkede han efter i kroppen vis han ikke viste bedre, ville han mene at det var en anden rytter her et sted, han var over bevist om det, men han troede ikke selv på det, det kunde jo ikke passe der var en anden rytter her, han bankede roligt på og åbende døren og tråde ind i hendes kontor det var her han havde sidet med hende første gang de havde mødt hinanden, og den gang havde de jo ikke lige frem det bedste forhold til hinanden. "Goddag Corina, jeg fik dit brev." Jerry lukkede roligt døren bag sig, og af ventede hvad Corina havde at sige til ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 22, 2015 17:29:40 GMT 1
Det passede hende virkelig godt at have mødt denne rytter, for det ville jo glæde Jerry, og gavne hende i alliancen de havde. Hendes smil måtte ligge, fyldt med ballade, på de fyldige læber som trak større og større som hun stod og så ud mod gårdspladsen hvor dragen og rytteren måtte stå. Kendte hun Jerry godt nok, kom de ved hoveddøren, og hun havde bedt dem holde lav profil, så det måtte hun jo stole på skete. Vingefang hørtes, det var sød musik i hendes øre, Harley ankom, med Jerry på ryggen. Nu skulle hun bare sidde på sin stol bag sit skrivebord og se godt velfornøjet ud, hun legede med en fjerpen, kørte den hen over hendes hud med benene svunget op på bordet. Slaven som tog imod ham var nervøs, men det var de fleste jo i nærheden af ustabile personer, specielt når de to var sammen, den perfekte psykotiske duo. Så formel han måtte virke da han trådte ind, alvoren skyldtes nok at han fornemmede dragerytteren og havde for travlt til julelege. Benene svang hun elegant ned, inden hun rejste sig og gik med legende hoffer i sensuel vuggen rundt om bordet. "Intet klap i røven, ingen rap replik? Hvad er der galt darling, har dragen taget din gejst?" Drillede hun, inden hun søgte helt nær ham, lagde en hånd blidt mod hans brystkasse og lod hovedet tilte til siden. Gaven hun nævnte var lige ude foran vinduet, godt nok halvt og halvt i skjul, men kunne ses. Roligt puffede hun til ham mens hun grinte, inden hun gjorde et kast med hovedet til at han skulle følge med. "Købt fra slavemarkedet og sat i fri i det jeg fandt ud af hvad hun var. Og hun er villig til at følge sin leder, så langt hun aldrig skal lide afsavn af sin drage igen. Men hun trænger til træning, meget af det endda." Lød det ganske roligt fra hende, hun sendte ham et balladefyldt smil, mens øjnene næsten strålede af stolthed over hendes fund.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jun 22, 2015 17:47:12 GMT 1
Seira vaske roligt jack, de hade jo ingen hast lig nu da de jo skulle vente på corina kom med denne leder som hun snakke om. At hun skulle følge en var hun vand til som tidligere slave, det var faktisk svært og tænke på hun ikke var slave mere. Hun stod på ryggen af jack og vaske ham da lyden af vinge slag ramt deres øre og jack løft hovedet en smule #en drage?# kom det fra jack til seira der nikke ”det må være den leder corina snakke om” mumle hun og valgt og stoppe sin vasken og lage svampen i spanden og så på jack, nu var han da okay ren. Hun så på jack og gik op til hans hoved og nusse ham langs de stor kæbe parti mens jack så meget vagtsom ud, han hade ikke være i nærheden af en anden drage siden seira hade være sammen med hendes tvilling og tvillings drage der. Seira så på ham og kysse jack på den stor skæld kind ”rolig nu min ven” sag hun stille og så på ham og hade et svagt smil på læben, jacks øje rette sig mod hende og en svag brummen kom fra ham #jeg bryder mig ikke om det# kom det fra ham, seira nusse vider #ved jeg men vi må se hvad der sker.. det beder ind vi er adskilt som før# jack kom med et dyb suk mens hans øjne rette sig i retning mod fordøren hvor harley måtte være, der var kun corinas hjem med dem, og ud fra luften der hade sidt på corina så blev den drage nok ikke en som han ville bryd sig særlig meget om, så han valgt og ligge fokus på seira og nusse hoved mod hendes front så hun lå på næsen af ham, seira smile bare et svagt smile og nød og ligge der på hans næse og mærke den kolde ånde mod sin arm der lå tættest på næsen boren.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 14:29:56 GMT 1
Jerry så sig lidt om der inde han havde jo forventet hun sad sammen med nogle da han gik ind, men han kunde godt se der ikke var andre ind dem der inde, hans øjne fulde nøje hendes hofter som hun gik rundt om bordet, og som hun kom helt tæt på ham, lod han sine øjne glide lidt op og ned af hende, "man ved jo aldrig om du havde andre her ind, og vi har jo en aftale om at opføre os professionelt over for hinanden, vis der er andre til stede smukke." I det hun vente sig om lod, Jerry en hånd ramme hendes røv, som han tog godt fat i hendes dejlige velformet røv, hvor efter han roligt fulde med hende, han lod sine øjne glide ned af ryggen på hende hvor man svagt kunde se hans navn igennem snorene på hendes corsage, da hun stoppede op stilte han sig helt op af hende og så ud af vinduet over hendes skulder, mens hans hænder roligt søgte op og ned af hendes smukke former, han lod sine læber blidt kysse hende op og ned af hals, mens han roligt skævede lidt ud mod rytteren der ude. "Jeg kunde mærke hende hjemme fra mig selv af, jeg tror det har noget med mit møde med Nami at gøre, som jeg fortalte dig om sidste da Naydina var her og hjalp med at lave mad, og det glæder mig at se en anden rytter og træning skal hun nok få rigeligt af, vis hun vil være en del af mit folk som vil følge mig." hans stemme var lav og rolig og for hvert et ord fik hun et nyt kys på halsen, han rettede sig roligt op og gik helt over til vinduet og stod og så lidt ned på dem der nede. "men vis hende og hendes drage har været væk fra hinanden hvordan er deres bånd til hinanden så, er de begge to hvillige til at gå hele vejen til fordel for den anden?" Jerry vente sig om og så på hende med et spørgende blik mod Corina.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 24, 2015 9:14:26 GMT 1
Som hånden ramte hendes bagdel, måtte hun lade et tilfreds smil glide over læberne, meget bedre! Corina elskede at være nær ham, hun havde jo for pokker svært ved bare at holde fingrene fra ham, og hun havde accepteret det, for det betød jo bare han var en fantastisk elsker. Hun huskede hvordan hun havde haft det på samme måde med Deacon, hvor var han i det hele taget blevet af?! Han var begyndt at forsømme hende mere og mere. Hvilket på ingen måde faldt i god jord. En fraværende general kunne ikke bruges og titlen ville bestemt gå til en anden hvis han ikke snart mandede sig op eller kom med en pokkers god undskyldning for sit fraværd. Ved vinduet så de ned mod dragen og dens rytter, hun mærkede straks hans hænder mod sine former og læberne mod hendes hals. Små nydende suk gled over hendes læber, hun lagde hovedet til siden for at give ham mere plads til at fornøje sig på. Roligt nikkede hun til hans ord, som det jo gav mening, hans spørgsmål var bestemt også relevant. "Deres bånd er stærkt, dragen kom farende i det sekund den havde chancen for at redde hende. Jeg tror hun har haft accepteret livet som slave for at beskytte dragen, og dragen har haft føjet, lige indtil den så sin chance hvor jeg stod alene med hende. De vil gøre alt for ikke at skulle være skilt ad igen Jerry." Lød det roligt fra hende, blikket hvilede intenst ned mod dem, hun glædet sig til at se fremskridt. Det var jo hendes alliance med Mister J som blev styrket ved dette. Hun gjorde tegn til at han skulle følge med, hun gik ikke ud fra at han kunne vente alligevel. Og da hun nåede gården, så hun ganske afventende mod den kvindelige dragerytter. "Seria, denne mand er jeres leder, han vil tage sig af jer og styrke jer, så intet ondt vil ske jer igen. I vil blive del af et samfund hvor med tiden flere drageryttere vil komme til. Og i har dødsenglenes fulde opbakning naturligvis, samt beskyttelse." Lød det roligt fra hende, hun lod et ballademager smil glide over læberne, samt øjnene stråle på selv samme måde.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jun 26, 2015 8:05:21 GMT 1
Seira lå roligt op af jack’s ansigt, det var dejligt koldt, og det var dejligt når der nu var så varmt på grund af solen. Hun så på jack som tydelig så ud til og kigge mod corians hjem, #jeg føler vi bliver set på# sag han stille til hende, seira valgt og rejse sig og rette kort på en løst siden blå kjole hun hade på. Den var virkelig alt for stor visse steder men igen seira var underernære så alt tøj var for stort til hende lig nu, #jeg ved hvad du mener# svar hun og gik langs jacks hals og fik øje på corina i vinduet og en mand? Mund det var ham? Hun gik tilbage til jack og strøg ham på den sidste del af halsen før hoved starte og så bare på jack. Den drage betød alt for hende, hun vist ikke hvad hun skulle gør uden jack. Ikke nu hvor hun var fri fra slaveri selv om hun ikke følt sig fri, corina hade købt hende og sagt hun var fri, men nu skulle hun følge en mand der åbenbart skulle forstille sig og lede deres slags, det føltes som og være slave igen bare med flere friheder som hun slet ikke kunne forstå. Hun hade være slave så længe at ord frihed var en underlig ord og have i sin mund. I det døren gik op hæve Jack hoved og et dyb brummen kom fra ham, han var tydeligvis ikke helt tryg ved Mister J. men også følelsen af Harley der var ikke særlig langt fra ham, nok kom alle drager fra den samme gudinde men det var ikke ens betydende han brød sig om andre drager, og slet ikke en der lugt så fælt. Seira los sig stille sig der hvor Jacks hoved før hade ligge, hun så på mister J øjne gled lidt op og ned af ham han virke underlig på en måde, ikke helt normal.. men hun var ikke helt sikker. Jack brumme som han sænke hoved ned til seira og let skubbe hende ind mod hans bryst for sikker sig hun var beskytte mens hvid damp kom ud fra hans næse, seira lod blot jack puffe hende rundt men holdt øjne på mister J, ”rolig Jack” sag hun stille og strøg dragen over den øverste del af bryst der var fremme når han lå på denne måde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 14:19:34 GMT 1
Jerry gav roligt slip på Corina som hun begynde at gå mod gården, og han gik roligt efter hende og med det samme de kom ud kunde han tydligt se, at Jack ikke lige frem var tryk ved det her, og hun lidte ikke lige frem en som havde fuld kontrol over sin drage, vis han blev utryk nok, men hvordan skulle hun også havde det vis de ikke havde været sammen i mange år. #Harley kom her om, jeg tror der er en drage som du måske, bliver nød til at sætte på plads.# og med det samme kom Harley om i gården til dem, og landede med et hårdt bump så hun lavede mærker i jorden, hvor efter hun begynde at hvæsse af Jack, ingen drage skulle opføre sig på den måde over for hverken Jerry eller Corina for dens sags skyld, Jerry gik roligt ved siden af Corina og så på Jack med et koldt blik, han frygtede den på ingen måde, den var ikke trænet til kamp som Harley var, og Harley kunde med lethed knuse den så den aldrig ville kunde rejse sig op igen, men den blot ville ligge død på jorden uden at være det, "Enden beroliger du din drage så han slapper af, ellers gør min drage det for dig, og det har jeg en ide om du ikke vil ønske min pige." Jerrys stemme var rolig, men kold, han tog rolig fat i Corina og trak hende lidt til siden, for vis hendes Drage ikke gjorde som der blive sagt, ville Harley komme styrtende, og Jerry syntes ikke lige frem Corina skulle rammes af Harley. "Det er bedst du rykker dig til siden kære, vis hendes drage ikke gør som der bliver sagt, vil du ikke stå i Harleys retning," Sagde han lavt til Corina men ikke laver ind den anden rytter stadig ville kunde høre hvad der blev sagt. Jerry håbede selvfølgelig ikke at det ville blive nødvendigt, men at hendes drage stod og hvæssede på den måde var ikke acceptabelt og slet ikke over for den kvinde som lige havde ført dem sammen igen, eller deres leder.
|
|