0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 16:38:15 GMT 1
Normalt ville Corina vel bare stå og se til mens ting kunne udvikle sig til et værre rod, men for det første kunne hun ikke se plads til en kamp nær hendes palæ og folks huse! Og for det andet, så var denne kvinde en vigtig brik, Jerry måtte tøjle sig selv og sit storhedsvanvid, pigen og dragen var trods alt kun lige genforenet. Men naturligvis var respekt også vigtigt, meget vigtigt endda. Advarslen var fin, han talte roligt og koldt, det var også fint, at han trak hende til siden, fik hende til at løfte et øjenbryn, hun kunne altså godt passe på sig selv. "Seria jeg forstår at i er varsomme, men dette er jeres leder, han vil jer kun alt godt, så Jack må slappe af hvis dette skal gå godt. Husk nu hvad jeg sagde, du er fri, i er ikke tvunget til at blive her, det var et valg du tog for at i kunne sikre jer at blive stærkere og kunne passe på hinanden. Aldrig blive skilt igen." Lød det alvorligt fra hende, hun var gået over i et noget mere seriøst udseende, for dette galt fremtiden for hendes egne ligeså med Jerry's. Hendes blik hvilede mod Seria og Jack, ingen hun lod blikket glide mod Harley og Jerry. "Som leder, er respekt krævet og som fyrstinde, forlanger jeg ligeså den samme respekt. Glem ikke at jeg kunne have holdt dig fanget, hvis ikke også udnyttet din drage da han prøvede at redde dig. Enhver handling og overildet beslutning, eller reaktion, kan gøre megen skade." Kom det så lige det mere roligt fra hende, inden hun sendte dem et af sine ballademagersmil. Roligt trådte hun frem igen, mod pigen og rettede lidt på kjolen, på ingen måde bange af sig.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jun 26, 2015 18:22:36 GMT 1
Jack var meget på vagt, han var utryg men det var forståligt for han hade være adskilt fra seira alt for længe så samplingen alarm klokker ringe i ham, at dragen de begge hade fornemme nu kom over på deres side og knurre af ham gjord bare jack knurre igen med en mindste lig så høj dog dyber tone ind harley hade lave. Seira forhold sig dog i ro, hun rørt sig ikke spor hun var ikke bange værk for Mister J eller hans drage. Hun lod de mørke øjne glide mod Harley hun var stor det var jack også, men ud fra det hun kunne se var der forskel på de to, ud over farver og former så hun kunne godt regne ud det var en hun drage de stod over for og en der viste hvad den lave. Hun så der efter på corina som hun snakke, enlig hade hun ikke lytte særlig meget til Mister J. corina hade købt hende, corina hade sat hende ’fri’ det var corina hun skylde for denne frihed selv om hun ikke vider forstod ord fri eller hvordan hun skulle brug den. At corina kom hen til hende og rette på hendes kjole gjord intet selv jack rørt sig ikke men holdt et vågen øje med Harley mens hvide damp sive ud af hans næse borer, ”jeg forstår Fyrstinde, jeg undskylder for min drages opførsel” sag hun i en rolig tone løs tale, hun hade være slave i mange år. Der ville nok gå tid før hun ville snakke med nogle form for tone eller følelse i stemmen, hun så der efter op mod jack #tage det rolig jack, vis skal ikke risiker du kommer til skade.. det vil jeg ikke kunne tåle og se# sag hun blidt til ham i hans hoved, jack stoppe sin knurren og ført i steden for hovedet ned til hende, #undskylde # kom det fra ham i hendes hoved, hvor seira blot strøg ham over næsen ”det okay du passer bare på mig” sag hun roligt og strøg ham over næsen mens den kolde damp kom ud af hans næse, og han fik en mere rolig krops sprog. Seira nusse ham lidt på næsen før hun så på corina ”fyrstinden vil ikke få flere problemer med jack det lover jeg” sag hun og kigge lidt ned mens hun lag hænderne for and sig, hun kigge ned lidt før hun så mod Mister J. hun vist ikke rigtig hvad hun skulle syntes om ham, han hade stået og true med at skade jack hvilke ikke faldt i god jord hos hende, og han hade direkte fået hans drage til og stå og puste sig op for and jack, ind til vider fortrød hun helt at hun valgt og ville følge ham, så heller corina for hun hade være god ved dem og søger for hun var ’fri’ hun holdt det mørke øjne på corina mens jacks hoved var lid ved hendes side og selv kigge mod Mister J med hans lysende is blå øjne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 21:35:32 GMT 1
Jerry satte en hånd tilbage mod Harley som fik hende til at ligge sig ned, og slappe helt af han så mod Jack med et roligt blik han gik, tætter på dem begge to mens han roligt lod sit blik glide ned mod rytteren. "mit navn er Mister J. og selv om din drage mangler respekt for andre som enlig bare vil hjælpe jer, så ser jeg det også som en god ting at han passer så godt på dig." Jerry gik hvider rundt om dem for at se på Jack, #Du er en flot drage og med en smule træning og noget tid med min drage, vil jeg kunde gøre dig langt stærkere og du vil kunde passe langt bedre på hende, hvad er dit navn enlig.# Jerry sagde det så de alle fire ville kunde høre det det var kun Corina som ikke ville kunde høre dem tale lige nu, men det var heler ikke vigtigt at hun hørte hvad der skete det, der var vigtig var at de hørte det og de fandt ud af at Jerry ikke ville nogle af dem noget ondt. #det vil være mig en glæde vis du ville slutte jer til mig, jeg vil self søger for i få jeres eget hus ude ved mit hus vis i ønsker det, og jeg vil tage jer ind og træne jer nyde jeres selskab så tit det er mig muligt.# han kom hele vejen rundt om Jack, og stilte sig ved siden af Corina og betragtede Seria lidt, "jeg forventer ikke noget svar i dag, i skal havde tid til at tale sammen om det, men min dør stå altid åben og i skal altid være velkommen til at kigge forbi, der er også plads til at han kan komme inden for i varmen ved siden af Harley, vis det skulle være." Jerry stod helt stille og så på dem begge to, der var meget arbejde i dem vis der skulle komme en god og stærk rytter ud af hende men det ville ikke være umuligt på nogle måde. Harley kom roligt tætter på hun var helt roligt og så nu på Jack med et helt andet blik Jerry så om mod hende og grinte lidt "hvad siger i til vi gå inden for Harley vil meget gerne se nærmere på ham da hun aldrig har set en anden drage før og hun er meget leje syg lidt nu kan jeg se" Jerry var ikke bange for at efterlade dem her ude alene det var jo trosalt to dyr af samme race så det kunde vel ikke gå helt galt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 21:50:03 GMT 1
Alt i alt, så det ud til at gå lige det bedre, at Seria kun henvendte sig til Corina, måtte undre hende lidt, kunne hun ikke helt forstå hun var fri eller hvad skete der egentlig? Hun var af højere rang end Mister J ja, men han var trods alt hendes races leder. Det måtte de vel selv finde ud af, hun måtte stå og afvente hvad der ellers ville ske, kvinden havde allerede fået mad og drikke, hun havde jo set helt udsultet ud. At hun gik fra sine drage lige nu, det var hun ret meget i tvivl om. "Om ikke andet kan vi sætte os her ude Mister J, så Seria ikke er for langt væk fra sin drage?" Foreslog hun, inden hun valgte at trække sig lidt tilbage, hun gik mod sit hjem, hvor hun fik fat i nogle slaver og straks var der liv i gården. Nær et træ blev der stilt bord og stole op, en dug om op, en skål med frugtstykker og et lille spyd til dem hver at fange frugt med. Ligeså fandt slaverne vin og almindelig druesaft frem til dem, så der var lidt at vælge imellem, glas blev ligeså stilt frem. For Corina, betød det meget at vise sig fra den bedste side lige nu, de kunne ikke miste den første dragerytter de havde mødt! "Kom med, sæt jer. Jeg er spændt på at høre hvad i finder ud af." Lød det oprigtigt fra hende, hun sendte dem dog sit vante ballademagersmil, dette faldt jo i hendes gode jord om end alt gik som planlagt. Det var udelukkende af egoistiske årsager hun handlede, men sådan var det vel i en politisk verden med alliancer?
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jun 26, 2015 22:17:00 GMT 1
Seira stod forsat sammen med jack, hun hade ikke just tænkt sig og flytte sig lig nu hun ville helst være tæt på ham. Hun så på Mister j som han præsenter sig for hende, at jack mangle respekt sag hun intet om men hun hade sin tanker, jack respekter dem han fandt vær og respekter og han hade ikke set nok fra J sides til han ville give ham den respekt som mister J mente han skulle have, hun så på Mister J som han gik rundt om jack der lå stille men det stor hoved fuldt efter J for at se efter ham han nu fandt på noget, at Mister J roste Jack s udsende fik da Jack til og løft hovedet en smule stolt, hvilke bare fik seira til og smile ganske svagt og ryste svagt på hoved. Jack så på Mister J da han spurt om navn, #Jack# lød det fra dragen med en dyb stærk stemme, hvor seira roligt selv svar #Seira Melissa Macconnell# hun så på mister j som hank om rundt om igen så hun beder kunne se ham. #Fyrstinden har fortalt om hvad det var der blev tilbudt os vis vi valgt og slutte os til dem# svar hun roligt for alt det J sag hade corina ramse op for dem den gang de stod uden for byen, da corina hade købt hende. Seria så på Mister j som han snakke om de skulle have lov og tale om det, hun nikke bare forståenden og så på ham. Jack kigge skævt mod harley så fortrak han altså og sove uden for, harleys lugt var for meget selv for en drage som ham, plus han fortrak kulde selv. ”det meget venligt af dem og vi skal huske på deres gæstfrihed” sag seria i en rolig stemme.
At harley kom tætter på rørt ikke seira, men jack måtte trække hoved lidt væk ikke sikker på hvordan han skulle håndtere en anden drage så tæt på sig. At harley var leje syg gjord ikke jack mere tryk #hvad mener han med leje syg?# spurt jack kun seira der blot så på ham ”bare rolig jack du har lege med en drage før.. du bare lidt rusten i det, men du kommer nok efter det” sag hun roligt hvor jack brumme utilfreds med det svar. Hun så på corina som fik bord stille and under et træ, det lød rart og være ude så hun kunne holde øje med jack. Hun så på bord som hun fuldt efter corina der hen og satte sig ved bord, i mens kigge jack søgene efter hende før han vendt hovedet mod Harley og tydelig ikke helt vist hvad han skulle stille op med hende, #øhm.. goddag# endt han med for og prøve og snakke med hende, sidst han hade lege med en af sin egen art var med seiras brors drage da de var helt små, og hende hade han ikke set i lige så mange år som med seira mund hun var i live i nu? de hade altid kunne lege godt den gang, tiden hade virkelig ænder sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 22:33:02 GMT 1
At Jack fulde ham på den måde var fint nok Jerry ville heler ikke havde stolet på en ny mand som stod over for ham lige meget hvad han havde hørt om ham jo så Jerry kunde godt forstå dem begge to jo. Jerry fulde med Corina og gjorde tegn til de kunde gå arm i arm over til bordet de var vel nære allieret også kunde han jo godt lidt at havde Corina så tæt på sig det ville han jo ikke benægte "jeg ved ikke hvor meget mere der er at sige kære vi har talt lidt og nu syntes jeg bare dragerne skal havde lov til at være fri og hygge mens det lyder som en rigtig god ide at vi tre hygger lidt her over uden det har noget at gøre med om den unge seria slutter sig til mig eller ej" hans stemme var rolig og meget imødekommende Jerry ville oprigtig gerne hvide noget mere om hende og gerne høre det fra hende og ikke fra Corina og han kunde da også godt bruge noget at spise lidt frugt lød da ikke så tosset. Harley kom nu helt over til Jack og stod nu lige over for ham og så på ham med et undernde blik #hej# Lød det roligt og feminint fra hende hvor efter hun roligt gned sit hoved op af hans for at sige ordenlig hej til ham de var jo ikke kommet så godt fra start af med hinanden men Harley ville prøve at gøre det godt igen ved at være venlig over for ham hun havde aldrig set en anden rigtig drage før så hun viste ikke rigtig hvad hun skulle gøre eller hvordan hun skulle opføre sig hun var jo også en form for leder men af lige vel var hun vel også bare en drage som så alle andre drager
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 22:47:07 GMT 1
Et sted var hun slem til at virke overivrig, og gerne ville fortælle alting og styrer lidt det hele, det var noget som kom efter ledertitlen var faldet hos hende. Hun måtte nok hellere slappe lidt af, hun nikkede blidt og gik mod Jerry arm i arm mod bordet, de virkede begge høflige og professionelle som de havde aftalt, alt andet ville nemlig ikke være en god ting. Deres små kinkyheder måtte vente til de igen var alene, selvom hun tydeligt mærkede kroppen hige efter ham så snart de var i nærheden af hinanden. Roligt endte de ved bordet, her tog hun selv plads, for så at få skænket vin op, slaverne afventede hvad de to andre ønskede, for dernæst at skænke op til dem. Corina vinkede dem væk igen, som de forsvandt. Hendes blik vandrede lidt fra de to personer, så forskellige, fra samme race. Lige der, der kendetegnede man nu mere dødsengle som værende en fuldbyrdet race der bestemt havde samme karaktertræk i det store hele. Nogen var født med mindre hjerne, såsom hendes fader, og Zean der begyndte at tænke med det forkerte hoved, men fejl skete jo. Trist måtte det være. "I siger bare til hvis noget mangler, og jeg vil sørger for det." Lød det blot fra hende, hun lod foden søge mod Mister J's ben, som den gled kælent op af hans ben. Dog holdte hun masken, uden så meget som at afslører hvad hun lavede, men så igen, hun lignede jo altid en der lavede ballade, så hvornår kunne man se forskel? Det virkede til at gå bedre, hun kastede et blik mod dragerne, gad vide hvordan det ville gå dem? Kunne de mon finde ud af det? Om ikke andet kunne Jerry's lille drageglade trunte vel gøre et eller andet, hun lod til at have et overraskende godt tag på drager af en fra øen af. Noget skummelt var der ved den tøs, men kunne Harley lide hende, var det vel det vigtigste?
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jun 27, 2015 8:10:10 GMT 1
Seira var roligt godt med til bord, hun lytte til Mister J som han snakke om hendes beslutning var det ikke temmelig åbenlys? Hvad andet valg hade hun? Hun satte sig roligt ned og så på slaven, at bede om noget var tydeligvis ikke lig det hun var mest van til så det endt med efter noget tid hun bad om drue saft, hun kigge på frugten, hun hade ganske vist lige fået mad af corina men hun kunne mærke kroppen hunger efter mere. Hun tog lidt af sin drue saft det var nyt så hun sad og smagt lidt på den før hun så på corina og Mister J, ”angående og slutte mig til dem, ser jeg ikke rigtig andre muligheder ind og følge” sag hun roligt og så på de to drager hvor det var tydelig jack ikke helt vist hvad han skulle sig til Harleys pluslig skift fra truede til undersøgende. ”det enten og tjene dem, eller sikker død” sådan så hun verden, tjente hun ikke en så ville hun med sikkerhed død det var det hun hade fået at vide i over 1000 år nu. Jack så på Harley som hun hilste igen og hendes hoved der gned op af hans, han hæve bare hoved ikke sikker på om det her var godt eller skidt. og så den rolig feminint stemme, det hade han heller ikke lig regne med tros hun var en hun drage. Han så studerne på hende, prøve og se om der ikke var en forskelle ud over farven eller kønnet. For harley virke anderledes i forhold til ham, selv Seira kunne fornemme set. ”deres drage.. hvad er hun for en.. hun virker.. speciel” hun så på Mister j med de mørke brun øjne, før hun så på dragene det var lidt sjovt og se en voksen han drage ikke ane hvad han lave med en af egen slags, hun kom med et svagt smile ”på hvilken måde forventes det jeg og jack skal tjene dem? Hvad bliver vores formål? Hvad er vores.. ’friheder’ ” det var tydelig seira ikke var vand til og snakke om slags for ordene kom lidt underlig ud af hendes mund, hun hade aldrig være fri, selv den gang som barn hvor hun var begynde hun at tro bare var onde drømme for at pine hende, hun så på corina kvinden hun enlig stod i gæld til for at købe hende og sætte hende fri. Hun måtte gør gengæld men hun hade jo sagt hun var fri og burt følge Mister J var det sådan hun ville betales tilbage? Hun var ikke sikker eller forstod det ikke helt, hun vendt blikke mod dragerne hvor jack hade snuse lidt til harley hvilke hade fået ham til og fnyse så der sad lidt frost på harley og jack ryste på hovedet tydelig vis overrasket over lygten ”jack vær nu sød.. vi behøver ikke have en is uheld til vel.. sidste blev mor meget sur da du frøs forhaven til i forsøg på at fange…” hun tav hvad var nu hendes brors navn var.. og hans drage.. kunne det passe hun hade glemt sin brors navn? Hun så lidt ned, hvor jack vendt hovedet mod hende #stump alt vel?# spurt han så alle hørt det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 27, 2015 11:08:50 GMT 1
Jerry trak stolen ud for Corina og satte den ind for hende hvor efter han selv satte sig og bede om at få noget vin af slaven han så lidt undrende på Seria den sikre død han var langt fra enig med hende, men det ville han jo ikke sige til hende da han nok bare ville ende med at tale hende fra at slutte sig til dem, han kunde pluslig mærke Corinas fod op af hans ben og han så på hende med et letter frækt smil hun var styg, men han kunde jo lig det, hans ene hånd var under bordet som hendes fod kom længere op og han kunde nå den nussede hans hendes ankel lidt, hans blik blev dog på Seria "hun er ikke en normal drage nej hun er en Panseret syger drage, mens jeg kan se at Jack er en normal is drage vis jeg ikke tager fejl" Jerry lod kort sit blik glider over på dragerne som han tog en tår af sin vin, det var underligt at sider det mens der pludselig var to dragere i Corinas gård, men det var underligt på en god måde efter Jerrys mening "jeg forventer ikke noget af jer til at starte med jeg ønsker blot i skal havde det godt vis i begge ønsker træning vil jeg med glæde give jer det og alt efter hvad i så finder ud af i vil tager vi den der fra, jeg har dog en forvetning om i med tiden vil være i stand til at forsvare jer selv og drage med mig i krig vis det skulle blive nødvendigt, men det vil først være om lang tid når i begge to er klar og jeg skal nok vudere om i er klar eller ej" Jerrys stemme var rolig han nød at side her og tale med Seria, mens han kunde få lov til at røre lidt ved Corina Jerry nød jo følelsen af hendes hud under sine finger og lige nu passede det vist ganske godt at bare nusse hende stille og roligt under bordet så kunde de jo altid leje sener. Jerry så mod dragerne som Jack fnyste lidt is ud på Harley hun rystede lidt på hoved af det, og så på Jack med et undrende blik lugtede hun virkelig så slem, det havde hverken Jerry, Corina eller Naydina sagt noget om jo Jerry forventede hun ikke ville kunde lugte noget da de jo var vokset sammen men Corina og Naydina var jo ikke vand til hende så de ville vel kunde lugte det hun måde spørger Naydina næste gang hun så hende. Jerry grinte lidt ved det "bare roligt Seria, Jacks is kan ikke gøre Harley noget hendes panser r for tysk, så det gør skamme ikke noget" Jerry så lidt undernde på Corina, Serina stoppede med at tale og det så ud som om hun blev såret af et eller andet men Jerry havde da ikke gjort noget forkert.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 27, 2015 18:07:22 GMT 1
Indtil videre virkede det da som om at Seria gav Mister J en chance, og Jack ligeså Harley, det gik jo rigtig godt! Corina kunne sidde og se stolt til. Hun mærkede godt hendes fod blive løftet og anklen nusset, hun glædet sig til at have Mister J for sig selv senere. Sandheden var vel at hun i bund og grund måtte være tilfreds i alt dette. Hun så egentlig ikke at der var megen grund til at de blev siddende der alle tre, hun måtte smile lidt, som hun fulgte med i starten. Det var spændende at høre om, i to sekunder og derefter kedet hun sig faktisk. Først da Jack nøs på Harley skete der noget spændende som fik hende til at grine. Hun bundede sit glas med rødvin, inden hun valgte at hive sin fod forsigtigt til sig. "Jeg vil lade jer to snakke videre, imens får jeg sat gang i byggeriet til dit hus Seria. Og mine gæsteværelser står tomme, så et af dem kan du bare benytte når trætheden melder sig." Lød det som en rolig afsked fra hende, hun havde ting at se til, dødsengle at holde i ørerne og hun kunne svinge fordi den gamle i tårnet og drille ham lidt yderligere. "Åh og Mister J? Mangler De noget, så kan De altid spørger efter mig." Corina blinkede til dem, sendte dem et stort ballademagersmil, og rejste sig ro elegant op, inden hun valgte at vende på hælene og gå derfra.
//out
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jun 27, 2015 18:44:41 GMT 1
Seria sad roligt som mister j fortalt det seira mistænkt, harley var ikke en normal drage men en pansert syger drage, hun hade aldrig set sådan en før. ”det korrekt han er en is drage” svar hun og så på de to drager der virkelig ikke ane hvad de skulle før ved hinanden og at jack hade nyst frost på harley hjalp vist ikke #det beklager jeg# sag jack i en rolig dyb tone til harley mens hun fik styr på sin fnysen og prøve og tage sig sammen #jeg er ikke vand til.. sådan en.. duft som de her# jack var høflig når han selv ville lidt en gentle drage vis man kunne kalde ham det. at mister j forvente de tog i krig med ham vis det blev nødvendig og vis de var klar var hun ikke så meget for, krig betød død og det betød fare ikke bare for hende men også jack vis en røg så røg den anden også. Hun så på Mister j ”jeg er ikke meget for og sende jack og mig selv i krig.. ” sag hun for det var hun bestemt ikke, hun så på jack igen ”men vis de kan garantere mig de ikke sender os af sted med minder de helt sikker på vi kommer hjem i live” hun så ham kort inden hun så på dragerne. Da hun gik i stå gik der lidt før seira opfatte at jack hade snakke til hende ”åh..ja.. alt er fint jack.. jeg hade bare svært ved og huske..” hun stoppe igen hvor jack så bekyrmet på hende #huske hvad?# spurt han så de andre også hørt det ”intet det ikke vigtig.. leg du nu vider ikke” jack brumme og så på harley og så mod himlen # se hvem der kommer højst op?# spurt han roligt men i en kæk tone og rejste sig på de stor ben og så nu langt højre og større ud ind før. Seira tømt sig glas og så på corina da hun snakke, ”mange tak fyrstinde” sag hun roligt med hensyn til værelset, hun fik slaven til og hælde lidt mere drue saft op inden hun så på jack som virkelig var klar på et race med harley hun sukke ”at du stadig har den vane” mumle hun og tog en tår af sit ny opfyldt glas.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 27, 2015 19:13:23 GMT 1
Jerry så mod Corina som hun gik det syntes han overhoved ikke hun kunde være bekendt så skulle han side her helt alene med hende den nye rytter han så efter hende med et letter ondt blik og øjne som kunde dræbe "vi ses Corina og jeg skal nok finde dig sener det kan du være helt sikker på" sagde han med et stram mine i hoved, hvor efter han så tilbage på Seria med et lille smil på læben han fandt hende letter foruroligende at hun på den måde hoppede rundt i samtalerne som hun gjorde men det var jo nok fordi hun var meget forvirret lige nu Jerry så roligt over mod dragene også tilbage mod hende "du kan være helt tryk og sikker jeg vil aldrig sende nogle afsted vis jeg er i tvivl om hvor vidt i vil komme hjem igen søde jeg er måske ikke den mest venlig sindet person i verden, men mine med rytter betyder meget for mig og især nu hvor vi ikke er særlig mange" han så over mod dragene igen og grinte lidt der ville ikke være ret meget kapløb over det Harley ville tabe til Jack ingen tvivl om det hun var jo tungere ind ham så med mindre det også galt om at komme ned igen så ville Jack med sikkerhed vinde. Harley så roligt op mod himlen og så så lidt over mod Jerry #hvad siger du er det okay selv om jeg ikke kan vinde det# sagde hun til Jerry hvor efter han smilte til hende og nikkede Harley så over mod Jack og nikkede til ham om hun godt ville prøve med ham Jerry rejste sig roligt op og tog hånden frem som tegn til Seria skulle tage den og rejse sig op og gå med ham "Harley jeg forventer du holder kapløbet fint og rent" han vente hoved mod Seria "jeg kan flyve dig med der op så kan vi se når Jack vinder hvad siger du til det ?" Jerry var jo halv dødsengel og derfor kunde han løfte dem op i luften så de kunde se det bedre der oppe fra
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jun 29, 2015 10:12:22 GMT 1
At corina valgt og forlade dem var vel op til hende, hun hade intet problem med og være alene med Mister j selv om hun ikke kendt ham. Hun så bare på de to drager, at han love han aldrig ville sende dem af sted med minder han var sikker på at de ville komme hjem i et stykke var betrykkende. ”okay… men den træning vi skal have.. må den bruges til mere… personlig ting.. jeg har et par stykker jeg gerne vil have ordne” hun fik et meget dyster og lidt tviste udtryk i øjnene, de skulle have betaler alle dem hun kunne få fat i! og så ville hun lede efter hendes bror, for han måtte da være i live.. det skulle han bare være. Hun så på de to drager, at jack ville vinde med stor sandsynlighed fordi harley var så stor som hun var, jack var tydelig vis helt op på dupperne han hade de øjeblikke ind i mellem hvor han miste sin voksen attitude og blev lidt som en unge igen. Hun så på mister j som han rejste sig og rakte hende hånden, hun tog roligt hånden og kom op og stå. Hun så på ham som han tilbød og flyve dem op så de kunne se jack vinde, ment han flyve på harley? Og så når hun skulle flyve om kap. Det var da underligt hun tænkt over det igen nej han hade sagt han kunne flyve hende.. så han kunne flyve? ”kan de flyve?” spurt hun med en stille men underne stemme mens hun så på ham, i mens stod jack og småbevæge vingerne for han var klar til og vis hvad han kunne, seira sukke inde i men var da glad for at se jack komme så godt ud af det med harley.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 29, 2015 17:05:17 GMT 1
Jerry så på hende med et undrende blik bruge træningen i det private, han tænkte lidt over hvad hun enlig mente med det for i hans hoved gav det ikke særlig meget mening, det hun lige havde sagt "ømm jeg er ikke sikker på jeg forstå hvad du mener, men ja du kan da bare tæve løs på lige den person som du har lyst til søde, jeg bestemmer jo ikke over dig du kan gøre som du vil" hans stemme var rolig og blid som de gik lidt over mod dragerne, han så på hende med et skævt smil som hun spurgte om han kunde flyver "jeg kan gætte mig til at Corina, ikke har fortalt dig om at jeg ud over at være rytter også er dødsengel ville du med eller hvad Seria?" Jerry stoppede op et lille stykke fra dragerne, og lod roligt sine vinger folde ud han tog sin kniv frem og gav den til Seria når denne kniv som Seria holder i hånden, rammer jorden flyver i op af så hurtigt i kan den som først kommer til os i luften på den højde som vi er på vinder og ikke noget med at rive, slå, sparke, eller skubbe forstået" Jerry mente hvad han sagde og det var nok mest rattet mod Harley da hun godt kunde finde på at gøre noget i den stil for at vinde over Jack, da hun godt var klar over hun ikke kunde vinde af sig selv, Jerry gjorde sig klar til at lette fra jorden og gjorde tegn til at Seria skulle komme over til ham, så han kunde holde om hende og tage hende med op i luften "når vi er ca en 40 meter oppe, giver du bare slip på kniven" sagde han med et varmt smil til hende.
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jul 1, 2015 7:50:01 GMT 1
Seira så på Mister J som han snakke til hende om hun gerne måtte banke dem hun ville, at han sag han ikke bestemt over hende fik hende bare til og se på dragerne ”Jo de gør… de jo lederen.. de bestemmer” hun kigge bare på dragerne, hendes hjerne var stadig 100% slave, og det var tydelig hun ikke ville ænder syns punkt eller holdning lige med det samme, hun kunne stadig ikke helt forstå koncepten af hun var fri. Hun så på ham som han snakke igen om han var både drage rytter og dødsengle, ”åh” kom det fra hende, så var hun da ikke den eneste blanings race, det var da altid noget eller det rage hende enlig hun så på ham som han spurt om hun ville med eller ej, ”kommer” sag hun bare og fuldt med hen til dragerne, hun så på kniven han tog frem og hav hende, hun så på den mens han snakke. Hun lytte ikke så meget til reglerne men jack gjord, hun så på mister j som han gav tegn til hun skulle komme hen til ham. Hun gik roligt hen til ham og mærke han tog om hende, hvilke hun bestemt ikke var så begejstre for, hun hade alt for mange dårlig minder om at blive holdt om, eller det var mere holdt fast om, hun forholdt sig dog i ro og nikke bare til det han sag. 40 meter kun? Nå ja han kunne vel ikke komme så højt op, det var i vært fald det hun tænkte, jack stop så på dem han kunne ikke vente med og vise sig frem, så typisk en drenge ting, seira forstod det ikke rigtig men igen mange ting forstod hun ikke, hendes sinde var bleven manipulere til og tænke som en slave, og det var ikke meningen hun skulle forstå alt jo.
|
|