0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 16:56:01 GMT 1
Seraphina Samandria SálacazarJerry havde været hjemme og tømme sit hus for alle sine ting, der var ikke ret meget at pakke der var en smule tøj, også nogle få ting som han havde taget med sig fra de forskellige steder han havde været gemmen tiden, han var jo vand til at alt hvad han ejede, skulle kunde være på Harley, og så længe havde de heler ikke boet i huset fra Corina at han havde fået en masse ting at skulle havde med sig, efter han havde fået pakket det hele var ham og Harley taget ned til den første bar, som de havde kunde finde hele vejen der over havde Jerry fået Harley, til at gasse dem de så på jorden under dem Da de var kommet til baren havde Jerry sat Harley ude forand døren, og bedt hende om at sikre ingen kom ud og ingen kom ind, Jerry vælter ind på baren og fik skubbet til mere eller mindre alle som han gik forbi, på vej op til baren hvor han bestiller to øl, han fik dem hurtigt og drikker den ene i en køre, han holder den anden i den anden hånd og skulle til at drikke af den, da en af dem som han havde skubbet til gribe fat i ham, og vender ham om Jerry så på ham med et køligt blik, "Why so serious son!" hans stemme var kold og fyldt med sindsyg latter, hvor efter Jerry tæver den tomme flaske i hoved på manden, flasken smadret og med et gik manden ud, og lage sig på gulvet hvor han bløde kraftigt fra hoved, Jerry begynder at drikke af den anden flaske, og tømte den lige så hurtigt som han tømte den første, han havde fået øje på to vagter, som komme mod ham, hvilket kun fik ham til at smile stort, det har passede ham helt fin efter alt det der var sket med Corina. Da de to vagter kom over til ham, stak Jerry den ene af dem i halsen med den flaske han havde brugt på at slå den anden mand med, som nu lå og forblødende på gulvet, vagten ende hurtigt med at lige ned, og blodet væltede nu også ud af ham, Jerry så på den sidset mand som stadig stod på sine ben, manden var bange for Jerry og det fik Jerry til at grine, han greb fat i manden kæbe, og tvang ham til at åbne munde helt op, hvor efter Jerry pressede flasken ned i munden på manden, han blev ved med at presse ind til mands kæbe gav efter og sagde et godt knæk, og gav Jerry muligheden for at presse flasken helt ned i munden på manden, så han ikke kunde få den ud igen, alle folk om ham stoppede op og sagde ikke et ord, en prøvede at løbe uden for hvor efter Harley bed ham midt over, og spyttede hans overkrop ind på baren igen, "Det er min drage som med glæde tager imod jer der ude, ingen komme ud her fra før jeg siger til." Jerry smed manden ned vis siden af de to andre, hvor efter han vente sig om igen, og bede om mere at drikke, hans mål var at drikke hjernen helt ud og glemme alt om dagen, og bare havde det sjovt med folk som var inde på baren, måske ville nogle overleve, måske ville de ikke det måde tiden jo vise. Folk stod helt stille og så på Jerry, de viste ikke hvad de skulle gøre, efter meget kamp med bartenderen fik Jerry sin nye øl, hvor efter han vente sig om og så ud mod folket som var der inde, "DANS SOM OM I HAR DET SJOVT!!!!!!!" Jerry råbte højt, og meget dybt han ville havde det til at se ud som om folk havde det sjovt, ingen ture sige ham imod så alle begynde at danse mens de prøvede at smile, selv om det var tydeligt at se de ikke havde det sjovt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 17:11:52 GMT 1
Turen til hans hjem havde været hurtig sådan som hesten måtte storme afsted, dog da hun sprang af og løb ind var de allerede væk og i det fjerne måtte hun spotte Harleys skikkelse. Så vidste hun da hvor de var, og heldigvis så det ud til at hun landede. Igen svang hun benet op og hev sig op på hesten som hverken havde fået sadel eller tøjler på, hun havde haft for travlt. I barmen kradsede papiret stadig, mindede hende om hvad hendes mission lige nu var, hun endte med at jage det stakkels dyr hårdere og hårdere, som om det ville gøre den hurtigere. Ordene han havde skrevet havde fået hende til at indse en del, hun blev klar over nogle ting som gjorde hun var faldet mere til ro og havde fået et større perspektiv på det hele. Da hun nåede nogenlunde tæt på Harley, endte hun med at stige ned fra hesten og gik ind i hendes synsvinkel. "Hej Harley. Jeg ved godt du nok ikke er helt vild glad for at se mig, men jeg vil meget gerne tale med Jerry. Kan du vise mig hvor han er?" Spurgte hun blidt, et sted håbede hun jo inderligt at hun forstod, og selvom hun vidste dragen kunne være spydig og hård, vidste hun også godt at hun som person havde et lidt nærmere forhold end andre fremmede. At han skulle være taget derfra som han gjorde, og have det som han havde det, det var bestemt ikke hendes mening. Corina og følelser var bare ikke ligefrem noget som svang godt sammen og ærligt troede hun ikke at Jerry var i stand til at føle så stærkt for noget. Det havde skræmt hende en smule, og bestemt givet hende et indtryk af at det ikke havde været udelukkende leg, men også alvor, sådan havde hun slet ikke set det og nu skammede hun sig faktisk. Meget endda. Sådan havde hun aldrig haft det før. Desuden var vreden også i bund og grund fordi hans mening rent faktisk måtte betyde noget, fordi de lignede hinanden på de punkter de gjorde og dette havde hun indset da han i brevet havde forklaret sin vrede. Deri lå hendes egen, hun mistede kontrol og det var hendes måde at græde på.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 18:37:42 GMT 1
Harley hørte at der kom en person, hun gjorde sig klar til at gasse personen, lige ind til hun fik øje på personen det var jo Corina, og Harley stoppede sig selv, hun så roligt mod Corina og satte roligt sit hoved ned til hende for at vise hun ikke ville hende noget ondt, men hun følte sig splittet på den ene side ville hun jo godt lukke hende ind, for var der en person som kunde få Jerry ned igen og få ham til at blive, ville det jo nok være Corina, men på den anden side så havde Jerry jo bedt hende om at holde alle ude, hun viste virkelig ikke hvad hun skulle gøre, så hun begynde at prøve at tale til Corina, hun prøvede at forklare hende at det havde slået klik for ham, han havde ladet sine følser komme frem og det var aldrig en god ting for han var virkelig ustabil når hans følser kom frem, og hun ikke var sikker på om hun skulle lukke hende ind for Jerry havde bedt hende om ikke at lukke nogle ind, og han var i sit slå ihjel humør og arrr, hvad skulle hun dog gøre, men problemer var jo bare at det eneste Corina ville kunde høre, var Harley som stod og brummede, knorede og brølede lidt, efter noget tid stilet Harley sig til siden og gjorde plads til Corina ville kunde komme ind. Jerry var der inde og godt igang med at stryger alt og alle der inde, mens han blev ved med at få den ene øl i hånden efter den anden, der var en mand som stoppede med at danse og uden advarsel kastede Jerry en kniv i halsen på ham "DANS!" råbte han ud i baren, alle skulle danse og alle skulle blive ved med mindre han sagde noget andet, Jerry blev ved med at drikke og var så småt begynde at kunde mærke det lidt i kroppen, og det var slet ikke godt for ham lige nu for det gjorde ham kun mere gal, og glader for at slå ihjel, han begynde at slå folk ned bare fordi han kunde, de havde ikke gjort noget som de ikke måde for ham, men han havde bare lyst til det, men med et stoppede han op han havde slået ca halvdelen af dem der var der inde ihjel som var ca 10 personer, han kunde høre Harley stå og plapre løs der ude, hvem talte den tossede drage nu med.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 18:51:52 GMT 1
Da Harley havde vist hun intet gjorde, lagde hun hånden blidt mod hendes skæl som hun nussede, det sitrede helt i hende, det var virkelig noget af en oplevelse at være så tæt på så prægtigt et væsen. Og så var Harley meget bedre end Ixia's drage som ikke brød sig synderlig meget om Corina. Måske fordi det var en handrage? Hun vidste at Harley forsøgte at fortælle hvad der foregik, hvad hun kunne læse på dragens afmagt og desperation, så var Jerry mere ude af den end normalt. Det måtte kræve lidt inden Corina fik taget sig sammen til at ville gå ind på baren, da hun trådte ind mødte hende et syn som langt fra kom bag på hende. Den eneste reaktion var et øjenbryn som skød i vejret, det tog ikke lang tid at få øje på ham. At tage ved sit sværd var intet hun havde i sinde, det hang i bæltet om hendes liv. Det var den samme kjole hun havde på fra før, håret var denne gang sat op i en høj hestehale, det havde gået hurtigt og det krøllede voldsomt på grund af fletningen der havde været i. Corina lod de lyse øjne undersøge ham, han lod ikke til selv at være kommet til skade, så langt så godt. Det var mere end hvad man kunne sige om de døde han allerede nu havde efterladt sig. "Jeg har læst dit brev..." Lød det roligt fra hende, ballademager smilet lå på de fyldige læber, hun var på ingen måde i det røde felt mere, brevet havde fået hende til at slappe af. Fuldkommen. Hun tog en dybt indånding, nærede sig af alt det som skete der inde og måtte lukke øjnene kort for at nyde omgivelserne. Det var alt for dejligt at mærke, det fik smilet til at vokse. "Jeg kan se du har fundet noget underholdning." Lød det så fra hende, hun så sig om og tog nu synet i detaljer til sig. Så skønt!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 19:19:25 GMT 1
Jerry så at det var Corina som kom ind af døren, han var ikke lige frem glad for at se hende han havde jo en plan om ikke at skulle se hende igen, "svage drage" sagde han lavet til sig selv, han så sig om på de få som stadig stod, "jamen dog, jamen dog, se alle sammen det er den store Corina Blakheart, BUG FOR HENDE!!!" Jerrys stemme fik dem alle til at bukke for hende på nær en, hun frøs hun stod helt stille og gjorde ingen ting, Jerry gik over til hende og tog fadt i hendes kæbe, og tvang hende til at se på ham, "nå jeg siger buk, så bukker man lille dame" Jerry trak hende for over, og lod hende lande fladt på gulvet, hvor efter han begynde at hoppe på hendes hoved så blodet stod ud til alle sider, "GØR SOM JEG SIGER, ELLER JEG FUCKING SMADRE JER ALLE SAMMEN!" Jerry var ret meget ved siden af sig selv. normalt ville han tage det roligt og pine alt og alle. men lige nu dræbte han bare alt hvad han kunde komme i nærheden af. han vente sig om og så på Corina med et blik der skrig langt væk af vandvid. "vis du har læst det forstå jeg slet ikke hvad du laver her. eller fik du dig lille pause nusse dæmon. til at hjælpe dig med at... Jerry var nød til at stoppe op og slog en høj lyt bøvs. "WHUHUUUUU, dæmon til at hjælpe dig med at beslutte om jeg var vær at sætte efter mig, eller kunde du godt selv tage den beslutning kære," Jerry var ved at blive godt fuldt, og hans krop begynde at sejle lidt, han gik over mod Corina med rolige, men skæve skridt mens han så rundt på de folk som stadig bukkede for hende, "DANS HVIDER" folk begynde at danse igen, mens han kom helt over til hende han lage roligt en hånd på skulleren af hende, "du må ikke sige det til nogle, men jeg kan ikke lide din general, jeg syntes han er en opblæst nar, som jeg har lyst til at hive i stykke. Se det ville være god underholdning det her er blot tidsfordriv," Jerry hviskede det til hende som om de var omgivet af folk, som de kende og folk som kende Deacon.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 19:33:32 GMT 1
At se ham sådan vidste hun faktisk ikke helt hvad gjorde ved hende, det morede hende og et sted gjorde det hende også bekymret, men meget lidt, da det jo i bund og grund vel var forventet af en som ham at lave ting som dette. Men igen, hun havde fået et helt forkert billede af hvilken mand han rent faktisk var. Corina så til mens han fik sine små flip, valsede rundt i sin fuldskab og brugte ord som normalt ville hidse hende op. Blikket viede ikke fra ham på noget tidspunkt, hun sukkede dog lettere tungt. "Han blev utilfreds over jeg skred, men sagde det ikke højst og fandt sig blot i det. Gjorde som jeg forventede af ham som min underordnede." Lød det roligt fra hende, hun så sig over skulderen, Harley havde gjort en god ting ved at lukke hende ind, uanset hvad han ville sige. Corina lod sine fingre glide op mod hans hånd ved hendes skulder, hun lagde hovedet på skrå og studerede ham lidt. "Du ved godt at min vrede har været så ekstrem fordi du rent faktisk betyder noget for mig, ikke?" Spurgte hun så, og måtte skære en grimasse, ikke mange betød noget for hende på det plan, men hun så rent faktisk Jerry som en ven og derfor betød hans ord noget, derfor tændte han hende fuldstændig af. Blikket hvilede endnu mod ham, det var tydeligt at hun rent faktisk mente dette her. Hun fjernede blidt hans hånd, inden hun forlod ham for at gå hen og få sig et stort glas brændevin. Roligt stillede hun sig op af baren, indbydende som jo så ud stod hun blot og så imod ham med sit ballademagersmil. "Jeg har taget fejl af den mand du gav udtryk for at være, jeg fejltolkede en situation og det hele gik fuldkommen galt. For det beklager jeg virkelig Jerry, det var på ingen måde min mening det skulle ende sådan her..." Forklarede hun så, inden hun mærkede glasset mod sin hånd som hun trak til sig og fik nippet til. Det var gået alt for galt, men nu hvor hun tænkte alt dette igennem, gik han bare ikke som hærfører, hun så ham langt hellere som en form for allierede og hun ville hjælpe ham med at samle sit folk hvis hun kunne komme til det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 20:01:03 GMT 1
Jerry så efter hende med et forvirret og undrende blik hvorfor blev hun ikke sur, hvorfor var hun overhoved kommet efter ham, han ville havde hende væk han blev mærkelig af at være nær hende, han begynde at føle ting jo, hun fik ham til at føle og tænke over sit liv og den tanke kunde han ikke havde med sig selv, han gik over mod hende og skar halsen over på en mand på vejen, han kom helt over og stod helt tæt på hende, mens han så på hende med et koldt blik, "jeg vil aldrig høre dig sige det navn igen, du har mistet den ret du havde fået til at bruge det!" Jerry havde jo haft en del tillid til hende, ellers havde hun aldrig fået hans navn, men det var væk efter alt det her, han stollede ikke på hende mere overhoved, men af lige vel kunde han ikke få sig selv til at gøre hende ondt, der var noget over hende som gjort han ikke kunde få sig selv til at være ond ved hende, var det mon fordi Harley var så glad for hende han ikke kunde få sig selv til at være ond ved hende, han vente sig om og gik lidt væk fra hende igen, "jeg har svært ved at tro på jeg betyder noget for dig, Harley har betydning for dig jeg er et nul en fuck up, en fejl havde Harleys liv ikke været bundet til mit, havde du jo for længst tage mit og beholdt hende..." Jerry fandt sit koben frem og begynde at slå de sidste som var tilbage ihjel, de kende hans navn og derfor måde ingen af dem komme levende ud her inde fra, "jeg er uduelig, en tikkende bombe, hvad så du nogle sinde i mig Corina, du kan umuligt havde set andet ind en drage, som er bundet til en nar som du måde hænge på, vis du ville havde dragen i din hær." Jerrys humør svingede meget når han var fuld, det ene øjeblik var han glad, det næste var han sur, og der efter måske ked af det, han kunde gå lige fra det ene til det andet uden grund, det var normalt derfor han ikke drak sig fuld, han kunde ikke lide den følelse af at han ikke kunde stryger sine egne følser overhoved.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 20:13:43 GMT 1
Et sted forstod hun jo godt at han reagerede sådan, hun slog blikket kort ned, fuck fuck fuck, hun viste hun skammede sig, nej den gik ikke. Hendes blik gled op igen. Det var svært, men han var en svaghed på så mange flere måder end blot ved begær. Da han forsatte med at afreagere og få slået de sidste ihjel, stod hun blot med glasset og drak videre, studerede ham i hans mindre anfald. Det værste var jo nok, Corina så ikke dette som noget slemt, hun elskede det faktisk, men det behøvede folk jo ikke vide. Roligt rullede hun med sine skuldre, inden hun bundede indholdet, hun gjorde tegn til at hun ville have mere og da bartenderen havde hældt færdigt, tog hun flasken fra ham, inden hun tog fast i hans hår og bankede hans hoved hårdt ned mod barens massive træ. Ikke nok til at slå ham ihjel, den fornøjelse ville hun ikke tage fra Jerry, men han var besvimet. Hun skød sig ud fra bardisken og gik mod ham, inden hun nåede ham og tog fat i hans kæbe. "Jeg ser mig selv! Jeg føler mig ikke forbundet med din drage, jeg føler mig forbundet med dig! Det her er langt mere end formaliteter og hed sex, det er et venskab. Noget jeg aldrig har haft før, eller været god til." Lød det så stædigt fra hende, øjnene lynede, hendes iltre temperament var ikke helt væk. Det var afmagten, hun ville have ham til at forstå. Hvor hun så han følte stærkt for sin drage, havde hun faktisk indset hun havde set ham som mere end legetøj, hun havde set en ven. Uden så meget som en advarsel lod hun sin hånd tage fat mellem hans ben, dog uden at skade ham, men for at mærke ham. "Jeg havde ikke ladet dig nyde min krop hvis det ikke var fordi jeg anså dig som værdi!" Hviskede hun så lettere intenst, inden hun slap ham helt og ville gå væk fra ham igen, hen for at drikke lidt mere brændevin. At have ham som hærfører ville ikke være en god ide, ikke efter alt dette, men til gengæld havde hun mange andre ideer og hun ville ikke se ham under sig, men ved siden af sig. En tanke som var ganske enkelt rædselsfuld, men sådan havde hun det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 20:47:23 GMT 1
Jerry blev færdig med de sidste folk så manglede han kun bartenderen, men ham havde Corina slåret ud, at hun faktisk viste skam kom utrolig meget bag på ham, han havde ikke troet han faktisk betød noget for hende, men hendes måde at se ned på havde vist mere ind hendes ord nogle sinde ville kunde sige, han stod helt stille som hun kom mod ham, han så på hende med et roligt blik og et lille smil, hun var virkelig irreterende lige nu, hun havde alt for stor betydning for ham, alt for stor magt over hans humør følte han lige nu, han lod blidt en hånd glide ned af hendes kind, og smilte svagt af hendes ord om ham, og hvad hun enlig havde set i ham, men i det hendes hånd greb fat i hans lem, blev han meget alvorlig i hoved hvad ville hun nu gøre ved den, ville hun hive den af ham eller ville hun være sød ved ham, hvad ville hun dog med ham, Jerry måtte skubbe sig selv væk fra hende "Du bliver nød til at gasse hende hun gør dig svag. Nej jeg kan ikke gøre det hun betyder for meget. Præsis Jerry hun få dig til at føle. Hold op jeg gør det ikke. Gør det!" Jerry gik frem og tilbage et lille stykke fra hende men med et stoppede ham op og så på hende mens hans ene øje dirrede lidt "det gå ikke Corina jeg kan ikke være tæt på dig du få mig til at føle ting, jeg ikke bør føle jeg føler du gør mig svag, Corina jeg holder ikke til det." han gik helt over til hende og stod nu helt op af hende, "jeg kan ikke være under dig, jeg kan ikke være ved dig så tit som jeg gerne vil, for det vil gøre mig til noget jeg ikke vil være, og som jeg ved du ikke vil kunde leve op til, jeg vil ud og finde mit folk finde mit folk, jeg er mere rytter ind engel, men af lige vel har jeg aldrig mødt en anden Rytter, jeg har en drøm om at blive deres leder som du er dødsenglenes leder, men hvad er der at lede vis jeg er en af de eneste som er tilbage Corina." Jerry gik væk fra hende igen og tog sig til hoved, alle de følelser alle de ting som var i ham lige nu, han kunde ikke holde til det han faldt ned på knæ, og måde banke sine hænder i gulvet så barderne flækkede, "AAAAAAAAAAAAAAR!!!!!! jeg holder ikke til det jeg føler for meget Corina, slå mig gør noget mit hoved holder ikke til det her." Jerry prøvede at gøre sig selv hidsig igen, på den måde kunde han lukke sine andre følelser ude og kun føle som han plejede at gøre, men han kunde ikke de andre følelser havde taget for meget over, og han følter sig virkelig fortabt og vist ikke hvad han skulle gøre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 20:58:25 GMT 1
Ansigtet søgte ind mod hans hånd kort, hun lukkede øjnene og sukkede blidt, hun hadet selv følelser, de gjorde altid alting så, kompliceret, man så ikke klart. Hendes væsen, alt hun stod for, det ville smuldre hvis hun rent faktisk gav efter, og hun ville stå i det rod som Jerry lige nu var i. Hun så efter ham, som han trampede rundt og endte i gulvet med hænderne mod brædderne. Det gik ikke ligefrem godt, hendes blik gled ned igen, hun vidste jo sådan set ikke hvad hun skulle gøre. Overhovedet. Roligt gik hun mod ham og gled i knæ foran ham, hun tog fat i hans hænder og holdte dem i sine. De lysegrå øjne hvilede roligt mod ham. "Hjemmet er stadig jeres uanset hvad du måtte vælge...... Og jeg vil med glæde hjælpe dig med at finde andre af din race, hjælpe jer med at komme frem igen, vi kunne blive allierede, stå stærkt som et luftvåben ingen ville kunne besejre." Stemmen der var, var alvorlig, hun mente et hvert ord og der var ingen medynk fra hendes side af, kun ideer som blomstrede frit i hende. Det var svært for hende at skulle have en ven, men hun havde faktisk nydt en at tæske lidt på, en som kunne pisse hende sådan af. At han skulle forsvinde var ikke på tale, det gjorde hende faktisk.... Ked af det, som så udløste sig i vrede. Brevet havde dog fået hende til at indse en ting eller to, og det gjorde nu hun havde fået styr på sig selv, sådan nogenlunde i hvert fald. Roligt tyssede hun på ham. "Du kan få Harley til at sætte sig på dit hoved, så skal du nok gå ud som et lys." Grinte hun så, med ballademagersmilet vendt tilbage. Hun kunne lige se tilfredsheden i Harley ved at få lov til det, hun havde sikkert også noget vrede hun skulle ud med. Corina slap hans hænder og lænede sig frem mod ham, men tøvede så, nej det hjalp nok intet lige her og var vel egentlig også bare, malplaceret et sted. I stedet rejste hun sig roligt og gik om bag baren, her trak hun bartenderen ud som så småt var begyndt at vågne lidt fra sin tilstand. "Sidste levende mand ud over os to." Præsenterede hun, som tegn på at der var serveret.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 21:25:25 GMT 1
Jerry var virkelig forvirret han viste ikke hvad han skulle gøre af sig selv, eller ved hende på et punkt ønskede han at være tæt på hende, men samtidig ville han godt væk fra hende han kunde ikke finde ud af hvad han ville mest, men da hun rejste sig op blev han sidende på gulvet og så roligt efter hende, da hun trak manden frem så Jerry på ham og tænkte lidt, "giv ham til Harley hun, stå der ude helt alene, og kan ikke være med til det sjove her inde," Jerry viste ikke hvad han skulle gøre eller sige til hendes ord, han sukkede letter opgivende og rejste sig roligt op, for at gå over til baren og finde noget mere at drikke, han hoppede over disken og begynde at lede efter noget som han havde lyst til at drikke, han fandt en god gammel rom frem han hev proppen af, og tog en tår af den hvor efter han smed den fra sig igen nej, ikke mere at drikke til ham nu det gik ikke, det ville kun gøre det værer for ham og ville overhoved ikke hjælpe ham noget, han gik over til Corina ikke og lage roligt en hånd på hendes hofte så han gik ved siden af hende, "vis du virkelig mener det du siger, er der en ting jeg godt vil havde lov til at gøre om, og en ting jeg vil havde du gør for mig for at jeg føler du virkelig mener det du siger." Han tog manden fra hende og gik ud til Harley med ham, og kastede han over til hende, "han er til dig min skat, den sidste gør med ham som du har lyst, også kommer vi ud til dig igen om lidt," Jerry klappede hende roligt på siden af hendes hoved, hvor efter han roligt tog fadt i Corina igen, og trak hende med sig inden for igen, hvor efter han trak et af borden ud på miden af det tomme gulv, hvor folk havde ståret og danset.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 21:40:28 GMT 1
Det var virkelig forfærdeligt at have følelser tæt på, men måske kunne de vendes til noget stærkt? Hun måtte lade det vise vej, lige nu var hun ganske afklaret jo, skræmmende meget faktisk. Det hele stod så klart, hun havde det faktisk overraskende, tilpas, lige nu følte hun at hun kunne klare alt. Det var jo det stik modsatte af Jerry, hvilket nok kunne være underligt at se udefra. At studere ham, se efter hans mindre kampe var noget hun gjorde meget, hun ville sluge alle detaljer om hans væsen, for hun forstod virkelig ikke meget af det. Selvom hun følte hun kendte ham, gjorde hun det jo i sandhed slet ikke. Hendes blik gled rundt kort, så omgivelserne som et sted måtte give dem begge styrke, hende mere end han, da hun jo var fuldblods. Roligt fulgte hun med ham, ud til Harley som hun sendte et lettere triumferende smil og blinkede drillende til hende. "God fornøjelse Harley." Klukkede hun i en vanvittig latter, som hun så den skrækslagene mand gå sin skæbne i møde, eller, blive kastet. Det var morsomt, hun måtte misunde Jerry for at have en drage at lege med. Hun havde tænkt over hans ord, gad vide hvad pokker han ville nu? Da de igen kom ind, så hun ham finde bordet frem, hun havde et øjenbryn skeptisk i vejret og var rimelig sikker på hun slet ikke anede hvad pokker han egentlig ville. Men at stille krav til at handlinger skulle kunne gøre hendes ord betød mere fik hende til at være lettere utilfreds. Bare han ikke krævede noget dybt uretfærdigt, det kunne hun slet ikke tage lige nu. "Hvad ønsker du så at gøre, og hvad skal jeg gøre?" Spurgte hun direkte med armene over kors, hvad havde han nu af syge ideer. Hvem sagde han var nok nede til ikke at skulle ville noget fuldstændig vanvittigt. Hoften gled ud til siden som hun støttede på det ene ben og studerede bordet, hvad skulle der foregå på det? Var det flere mærker?! Hun mærkede hjertet pumpe løs bare ved tanken, men så igen, det ville give mening hvis han ville have et, et sted hvor der ikke var noget i forvejen. Faktisk, havde hun et meget godt bud på hvor hvis det endelig kom dertil. Ganske hurtigt faldt hun ned igen og stod bare og smilede lettere fjoget.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 22:12:24 GMT 1
Jerry satte sig op på bordet og tog en flaske frem, og smilte lokkende til hende han satte den ved siden af sig og tog sin jakke, af hvor efter han åbnede sin skjorte så han fik bar overkrop, hans ene bryst var helt uden ar eller mærker fra noget, "som du nok ved har jeg det faktisk dårligt med det jeg har gjort ved din lyske, jeg er ikke ked af det fordi jeg har fornærmet din general, men fordi jeg gjorde noget som fornærmede dig, jeg har tænkt mig at tage ud på det nye sted de der øer, for at lede efter rytter og jeg vil være væk i noget tid, og jeg ville spørger om du ville med, men det ved jeg du ikke kan, du har for meget at se til her til du bare kan forsvinde i en uge eller to." Jerry tog roligt hendes hånd og fjernede roligt forbindingen fra den, "flasken er fyldt med Harleys spyt, som er en form for ædsene væske, jeg vil godt havde dig til at hælde det på din hånd, og presse den mod mit bryst, det vil lukke sine sår på hånden, og det vil efterlade et mærke på mit bryst, på den måde vil du altid være ved mig, selv om du er langt væk og jeg vil altid huske hvorfor det er vigtigt for mig at vende tilbage her til igen." efter han havde sagt det kunde han enlig godt høre, hvor kærligheds agtgigt det løs og han fik kuldegysninger af tanken, en ting var hun betød noget for ham men at lige frem elsker var langt fra tilfældet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 22:32:15 GMT 1
Det som skulle til at ske, var hun ikke klar over, så hun stod bare i sin egen lille verden, hun blev dog pænt revet ud af den så snart han smed skjorten og hun måtte lade et glimt af begær glide over de lyse øjne. Hun lyttede til hans ord og nikkede undervejs, hun gik tættere på ham og stillede sig mellem hans ben hvorpå hun lod ham fjerne forbindingen. Det var rimelig slemt, men det var jo hendes egen skyld, hun havde brugt det for at kontrollere sig selv, selvom det på ingen måde var gået efter planen heller. "Hvis jeg ikke havde været så vigtig for mit folk, var jeg taget med uden at tøve. Jeg har hørt rygterne og er ved at dø af nysgerrighed!" Indrømmede hun blankt med et skævt smil på læberne, hun skammede sig ikke over det og et sted, følte hun lidt hun kunne sige alt til ham. Var det sådan det var at have en ven? Mærkværdigt! Tanken om han rendte rundt med en flaske med dragens spyt gjorde hun måtte grine, han var virkelig ikke rask, hvor hun dog elskede det! Det var en rar tanke at han ville have dette gjort, selvom det virkede rimelig meget som en indrømmelse om at hun ville være savnet i mellemtiden. Dejligt for hendes ego, selvom hun jo også ville savne ham et sted, hendes første ven. Det var så skør en tanke! Det ville måske være godt med noget tid væk fra hinanden, så de bedre kunne finde ud af hvordan de havde det. "Udmærket, er du klar?" Spurgte hun så med sit ballademager smil, dette ville komme til at gøre så dejlig ondt! Hun tog flasken, åbnede den og hældte hurtigt den lettere tykke væske ud over sin hånd for at sætte den hårdt mod hans brystkasse. De feminine lange fingre var letadspredte og sad godt mod huden, hun mærkede hvordan det sveg og brændte i hendes hud, hun måtte bide tænderne sammen og grine næsten kælent. Det ville jo være at lyve hvis hun påstod det ikke gik lige mellem benene på hende. Øjnene lod hun glide i som hun sugede de sidste få sekunder af smerten til sig, inden hun fjernede hånden så de ikke endte med at sidde fast.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 22:52:06 GMT 1
Jerry smilte roligt til hende han var slet ikke i tvivl om hvad det ville ende med, vis de to af sted sammen der over, de ville jo nok ikke få set det helt store af stedet, så længe de havde et begær til hinanden som Jerry i hvert fald stadig følte over for hende, "skal jeg sende post kort, mens jeg er der så du ved hvordan det hele er der ude," grinte han med et lille smil på læben. Jerry tog fat i bord kanten og gjorde sig klar til at mærke hendes hånd mod sit bryst, i det hendes hånd ramte hans bryst og han følte smerten, sukkede han letter nydende ved følelsen da hendes hånd ramte hans bryst, men smerten gik dog hurtigt fra dejlig stikkende, til virkelig smerte, men det gjorde ikke han nød det mindre af den grund, alle hans muskler i kroppen begynde at spænde op og hans underliv kom der også lidt liv i, som hans lem begynde at vokse en smule af nydelsen fra smerten, da hun trak hånden til sig måder et mindre støn glide over hans læber efter fuldt af et lille suk, han rejste sig roligt op og gav hende et lille kys på kinden, hvor efter han gik over mod baren for at se sig selv i spejlet, som var bag ved den så han kunde se hendes mærke på hans bryst, "tak Corina" han var godt tilfreds med mærket det sad godt lige der på hans bryst, vis han blev leder kunde det jo være mærket på hans bedste og mest betroet kriger, en hånd smeltet ind i brystet på dem, men dem ville han selv lave på dem vis det kom der til, ingen skulle havde et mærke som han lige havde fået af hende, han vente sig om og så på hende med et roligt smil, og gik roligt over til hende igen, "du kan bare lade Deacon fjerne mit navn igen, jeg vil ikke være skyld i at i to kommer mere på kanten af hinanden, ind højst nødvendigt, mens jeg er væk kære" Jerry ville enlig godt lave et nyt på hende, men han følte ikke han kunde tillade sig at spørger om lov igen, hun måde selv sige til vis hun ønskede noget fra ham, han lod blidt en hånd glide ned af hendes kind, "tak kære" Jerrys stemme var rolig og blid, han satte hende roligt ned på bordet som var bag hend,e og stod nu mellem bene på hende og så på hende med et roligt blik.
|
|