0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 23:04:55 GMT 1
Hun havde måtte le af hans ord, selvom hun rent faktisk overvejede at bede ham om at lade sig høre fra, hun ville virkelig gerne høre om stedet. Men så igen, det kunne de jo også have til gode når han engang vendte tilbage igen. Det ville blive meget mærkeligt at undvære ham, men nok også meget sundt lige nu og her. Deacon skulle hun havde fået alting på plads med også, det var ulideligt at tænke på, men alt dette skulle overståes og hun var stolt af sig selv for at være noget så langt. Faktisk genvandt hun respekt for sig selv og troen på at hun var det helt rigtige sted, som leder og fyrstinde. Det var uden tvivl en intenst oplevelse, hun ville ikke have været foruden, blikket hvilede lige nu mod håndfladen som var lukket og hendes sår smeltet sammen. Ufatteligt, ganske nyttigt faktisk. "Det var en fornøjelse." Lød det kækt fra hende, hun sendte ham et smil og så sig lidt rundt, sikke et rod. Når det måtte nogen af de andre dødsengle tage sig af, og så skulle de nok få gang i stedet igen. Om ikke andet havde hun nogen som kunne starte det op indtil nogen startede forfra. Et blidt suk forlod hende, det var efterskælv. Smerter var virkelig fantastiske! Det var som en tung sten blev lettet fra hendes bryst, han ville ikke blive vred på hende på ny så snart Deacon fik gjort sit mærke godt igen. Man kunne se det i hende, taknemligheden. Roligt mødte hun bordet og blev sat op, som han trådte mellem hendes ben, hun svang armene om ham og krammede ham ind til sig. Hans ansigt ville nok ende lige ind i det fyldige bryst. "Tak, det spare mig for så mange ting. Jeg vil så nødig starte alt dette forfra. Tak, tak, tak!" Hviskede hun, inden benene svingede sig om ham som hun trak sig selv ind mod ham og i stedet endte med at gribe fat ved hver side af hans ansigt og give ham et dybt begærligt kys. Nøj hvor hun trængte til det! Al den vrede havde jo samtidig haft fået hende ophidset på mere end en måde, omgivelserne lige nu, og så smerten mellem dem, det var jo umuligt at lade være! Hænderne gled om bag hans nakke som hun pressede neglene ned i kødet på ham og pressede kroppen endnu mere ind mod ham som hun gjorde kysset mere intenst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2015 23:28:15 GMT 1
Jerry havde håber på hun ville give han en mulighed for at sætte et rigtig mærke på hende og ikke kun få det andet fjerne fra hende men det var ikke noget som tydet på hun ville havde et nyt af ham men det var jo nok også hans egen skyld i sidste ende han havde fået lov en gang og den gang havde han spildt med at skabe splid og kaos selv om noget af det jo havde været sjovt så var det ikke lige frem det han ville huske det for i sidste ende han lage roligt armende om livet på hende og pressede hende ind til sig hvor efter hans hoved ende i hendes bryst han nød nu følelsen af hendes bryst mod sit ansigt det var en dejlig fornemmelse at mærke mod sin hud og han måde sukke nydende da hun trak hans hoved op der nede fra. Han gengælde hendes kys med stor glæde og begær han ville jo lyve vis han sagde han ikke var blevet op stemt af det her de havde haft gang i med at hun skulle lave et mærke på ham han lod sine hænder glide op af ryggen på hende og da hans hænder nåede hendes nakke måde han bryde deres ellers dejlige kys han sukkede nydende da deres læber skiltes "men en ting kan du være sikker på Corina jeg gør det ikke for du slipper for Deacon er sur men fordi jeg ved jeg har lavet en fejl jeg undskylder ikke til ham for det, men når jeg kommer tilbage og ikke er hans hærføre vis han liger op til noget vil jeg ikke tøve med at lige ham i en tidlig grav og du vil havde det eller ej vis han er lige så respekt løs over for mig igen vil jeg ikke lader ham slippe af sted med det og du ved lige så godt som jeg at han få ikke et ben til jorden vis han så meget som prøver at brænde mig med sin ild" Jerry havde ikke tænkt sig at lade en anden tale sådan til ham igen med mindre det var en som Corina en kvinde han havde respekt for eller en royal person men Jerry viste at ingen royale ville tale på den måde så længe han selv opførte sig pænt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 16, 2015 7:58:29 GMT 1
At give hende et nyt mærke ville hun intet have imod, men det blev ikke nu, for nu skulle hendes krop have ro og når han gjorde det næste gang, skulle det være på et tidspunkt hvor hun følte tiden ville være til det. Og så havde hun ellers det perfekte sted for ham at kunne sætte sit eget præg på hende. Tanken fik hendes øjne til at skinne lige det mere af begær. At han brød kysset, fik hende til at sukke tungt, det føltes godt, rigtig godt og faktisk havde hun slet ikke troet at dette ville have gået så godt, men noget fornuft efter hans flip var vel kommet til overfladen. Hans mindre tale, fik hende til at trække på smilebåndet. "Jeg ved godt hvorfor du gør det, og det er det som betyder så meget for mig. Men lov mig en ting, du prøver at behersker dig i nærheden af ham hvis i er der, jeg vil personligt snakke med ham om vores nye beslutning, men at du stadig er en ven af mig og derfor en han skal respektere. Det skal nok alt sammen gå, og hvis i ikke kan beherske jer, må i jo tage den udenfor." Lød det roligt fra hende, hun måtte grine lidt til sidst. Hvad de to havde internt ønskede hun ikke kom frem i lyset, men var det uundgåeligt, så måtte de tage den udenfor, og gerne langt væk fra hendes hjem. Det var opførsel hun ikke ville se fra nogen af dem. Corina morede sig bestemt når kamphanerne var godt i gang, men det havde også sine grænser, specielt når hun havde nytte af dem begge og Jerry rent faktisk var blevet en ven. "Send gerne et brev så snart du er på vej hjem, så skal jeg nok forberede et måltid til os hvor du kan fortælle mig alt om din tur." Hviskede hun med sit ballademagersmil, hun lænede sig ind mod ham og kyssede hans læber begærligt endnu en gang, dog kort, inden hun forsatte ned af hans kæbelinje, videre mod hans hals for at nappe i ham. At sidde her passede hende helt fint.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 16, 2015 10:05:50 GMT 1
Jerry lod sine finger glide blidt op og ned af ryggen på hende, mens han lyttede til hvad hun sagde og grinte lidt af det, "det bliver ikke nød vindigt kære, jeg skal nok opføre mig pænt over for ham, men provokere han mig, flå jeg knoppen af ham, og Harley æder hans lille fugl." Jerry mente det virkelig, han skulle nok være sød over for ham, men blev det ikke gengældt ville han ikke holde igen over for ham, bare fordi han var Corinas elsker. Jerry nåede ikke at svare hende før hun igen kyssede ham, han lod sine hænder blidt glide ned af hendes ryg, og ned mod hendes baller da hans hænder ikke kunde komme længer ned for bordet, tvang han hendes underliv mod sit, så deres kroppe var helt tæt på hinanden og hun nok tydeligt ville kunde mærke hans halv stive lem mod hendes underliv, da hun brød deres kys sukkede han nydende af hun kyssede ham ned af halsen, og det gav ham mulighed for at svare hende, "jeg skal nok sende nogle breve til dig pus, og måske bliver det Harley som kommer med dem til dig hvem ved." Jerry kunde godt finde på at sende Harley af sted med et brev til hende, for at være sikker på det kom frem hurtigst muligt, men det kom jo and på hvor farligt han vudrede det til at være ude på ø'en.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 16, 2015 10:20:16 GMT 1
Der var ikke mere i den sag, det lå vidst rimelig klart hvad der ville ske, og hun agtede også at få Deacon til at indse at der skulle være god opførsel uanset hvad. Mødet her var gået strålende, og hun burde se at komme tilbage til Deacon igen, så skulle der redes tråde ud der. Selvom hun efterhånden var ved at være godt træt, hun skjulte et kort gab mod sin håndryg. Om ikke andet kunne hun vende tilbage med god samvittighed, for så at gå kold i sengen med tøj på. Tanken virkede næsten rar, hendes dejlige store seng! Corina elskede at føle ham så tæt på, mærke hans læber, et halvkvalt støn kom fra hende som han rykkede hende helt ind mod sig og deres underliv måtte mødes. Det gav næsten et stød op igennem hende i ren behag, det mindede hende om hvad hun måtte undvære, men også hvad hun kunne glæde sig til. Venner med fordele, det lød nu meget godt. Hun måtte smile ved tanken som kysset var blevet brudt og hun nu lod sine læber kæle for huden på hans hals. "Det lyder godt. Harley er altid velkommen, og vi skal nok sørger for at fodre hende så hun har godt med energi til turen tilbage til dig." Mumlede hun mod hans hud, som hun forsatte med at kysse ham videre hen over skulderen. Dog måtte hun stoppe sig selv, hun havde desværre ikke tiden til at give efter, eller energien for den sags skyld. Roligt rettede hun sig lidt mere op og gav sig til at nusse hans skulderblade. "Hvor meget jeg end ønsker at blive, er det mig ikke muligt darling, og det ved du. Men vi ses jo før eller siden." Hviskede hun begærligt, inden fingre søgte ned over hans ryg og endte med hans bagdel som hun greb fat i og pressede ham helt tæt mod sig igen. Et lille støn gled over hendes læber, hun lukkede øjnene med sit ballademagersmil på læberne, nød stunden kort, inden hun endte med at skulle flytte sig fra ham. "Jeg vil glæde mig!" Hviskede hun inden hun lod hånden søge ned af brystkassen og direkte ned i hans bukser for at gribe fat om ham. Det tilfredse smil lå på hendes læber, hun kælede kort for ham, inden hun trak hånden til sig og vendte om for at tage tilbage.
//out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 16, 2015 10:50:23 GMT 1
Jerry stod blot og nød det hun gjorde ved ham, han svarede hende ikke gjorde ingen ting han stod blot og nød at føle hende så tæt som hun var, hendes hånd i hans bukser, hendes bryst dejlig presset mod hans bryst, lige ind til hun gav slip på ham og begynde at gå der inde fra, først det kom han ud af sit lille happy plaes, tænk at hun gik nu, det var jo lige så dejligt og hyggeligt det her, "men Corina vent, aaarr, du kan da ikke gå nu kvinde," Jerry var slet ikke klar på hun ville gå nu, og det gik ham på hun bare for lod ham på den måde, han tog hårdt fat i sin skjorte som han begynde at tage på, han var ikke tilfreds med det her, da han havde fået den på tog han sin jakke i hånden, og gik ud til Harley som ellers lå og halv sov hun havde overhoved ikke ænset, at Corina havde forladt stedet. Jerry fik lidt liv i hende og så på hende med et roligt smil, "lad os komme ud og finde nogle drager, og deres rytter min skat" Jerry satte sig op på hende, og gjorde sig klar til at de skulle flyve mod de nye ø'er.
//out
|
|