0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 14, 2015 0:19:56 GMT 1
Uden at vide hvor længe hun havde sovet, farede hun næsten op da hun hørte råben ude på gangen, hvilket fik hende til at skrige kort i smerte og tage sig til ribbenet. Hun slog hovedet hårdt bagover ned i sin pude og bandede lavmeldt, for filen da det gjorde nas! Hvor længe havde hun sovet? Roligt gled blikket mod vinduet hvor solen havde gjort noget af sin entre. Det var morgen. Corina fik sig selv op af sidde, hun gik mod sin dør og flåede den op, hun så mod Jerry med et skeptisk blik. "Morgenmad? Eller skulle det være en middag?" Grinte hun så, men måtte skære en smertefuld grimasse, det gjorde ondt at grine. Det var dog bestemt det værd, hun gav ham et klap på den venstre skulder og smilede til ham, ganske fornøjet. Vagten kiggede kort mod dem, han stod der jo bare i tilfælde af ballade. "Jeg stemmer for vi går ind på kontoret, så slipper vi for trapperne for nu! Og vi kan få hvad pokker det nu var vi kæmpede om i går på plads." Lød det så fra hende, hun pegede mod en dør og gjorde tegn til at gå den vej. Kampen havde taget alt hendes fokus og nu gjorde smerterne det lidt, for hun huskede egentlig ikke helt hvad det var han ville have ud alt dette, eller hvad hun ville. Faktisk, ville hun bare gerne have noget føde! "Mad!" Råbte hun med en krigers kraft så det måtte gippe helt i tjenestefolket.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 14, 2015 0:44:50 GMT 1
Jerry hørte en dør gå op og der efter Corinas stemme han vente sig om og så på hende med et skævt smil "bare noget mad jeg er lige glad med hvad det er for noget mad bare med med kød så skal jeg nok klare den" man kunde høre på hans stemme at han var i smerte han så over mod døren som hun henviste til og små grinte lidt "det lyder som en rigtig god ide pusling ingen trapper lige nu lyder faktisk godt" Jerry havde en dårlig vane med at kalde andre personer for navne som måske var lidt nedladende men der var indet i det lige nu det var blot endnu en af hans dårlige vaner Jerry haltede over mod dørende mens han på på vagten "shuu husk du har ikke hørt mig sige noget til mig selv" Jerry fik et vandvigtigt ud tryk i hoved som hans sagde det til vagten selv om at vis vagten sagde noget til nogle om det ville de jo nok bare tro at Jerry var tosset hvilket han jo enlig også var Jerry åbnede døren og så mod Corina hvor efter han hoppede ind i hendes kontor det var nu spændende at se om de kunde finde frem til noget eller om det ende med han måde tilkalde Harley som så kunde flyve ham væk der fra for det ville han ikke være i stand til lige selv det mindste ban her i byen ville kunde fange ham lige nu sådan som han havde det
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 15, 2015 21:39:44 GMT 1
Der måtte en grimasse til i hendes ansigt da hun hørte hvad han kaldte hende, hun havde aldrig haft nogen til at kalde hende sådanne ting ud over hendes mand. Ikke engang dem som hun havde lagt med kaldte hende ting, men det var jo også uden følelser. Hendes blik så bare mod ham, hun var virkelig ikke typen man kaldte noget og hun vidste ikke hvordan hun skulle reagere. Selv kaldte hun jo folk for kære, darling og sådanne mærkelige ting når hun skulle charmere sig ind på dem, men med ham her, vidste hun at dette ikke var tilfældet. Han var af en sær støbning, men det var vel det hun fandt så fascinerende. Roligt trådte hun ind på sit kontor og så mod ham, en slave kom styrtende, hun var helt bleg i ansigtet. "En god kødfyldt morgenmad til to sultne krigere, kan det skaffes? Tjept?" Slaven nikkede voldsomt, inden hun styrtede væk igen. Corina strakte sig i kroppen og måtte skære en smertefuld grimasse, samt mime ordet av, for det gjorde ondt som bare pokker! Vagten havde ignoreret Jerry, men det var vel tegn på at han intet sagde, kunne man jo håbe for ham. Med rolige skridt nåede hun sin kontorstol og satte sig, hun gjorde tegn til at Jerry kunne sætte sig i stolen på den anden side, hun rejste sig dog hurtigt og fandt en puf han kunne få benet op på. Hun sendte ham et kækt smil, inden hun satte sig igen. Roligt fandt hun lidt papir og en fjerpind frem, samt blækhuset. "Lad os bruge ventetiden fornuftigt. Hvad skal vores lille aftale gå ud på, andet end din drag og dig holder sig fra at skade dødsenglene naturligvis, imens vi intet røber om at i overhovedet findes." Lød det roligt fra hende, hun så op mod ham med et skævt smil på de fyldige læber og fugtede dem så kort. De lysegrå næsten hvide øjne holdte sin plads mod ham, afventende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 15, 2015 22:25:32 GMT 1
Jerry stod og så på slaven og fik et større og større smil på læben da hun var stukket af sted stod han og så lidt efter hende "sådan en må jeg også havde fat i..." hans stemme var både begejstret og sarkastisk på samme tid "må man slå dem og sådan nogle ting eller hvordan virker sådan nogle tøsser er der regler for hvad man må med dem ?" Jerry havde aldrig rigtig set hvordan alt det her med slaver virkede han havde kun selv været en slave for hans mor men det var jo ikke lige frem fordi han normalt sojaliseret med andre ind Harley han humpede over til stolen som Corina havde henvist ham til og lage roligt sit ben op på puffen som hun havde skubbet hen til hans ben det var nu rat at komme ned og side igen og få slappet af mens de fik talt om deres aftale han sad og studerede hende lidt "hmm det er ret svært at beslutte sig der er så mange ting at tage højde for jo men hvad nu vis jeg sider på en bar og få løst til at tabe... leje lidt og der sider et par engle drenge må jeg så virkelig ikke gøre noget jeg kan jo ikke gøre for vis de kommer mod mig selv om jeg ikke ville gøre dem noget det kan jeg jo ikke gøre noget ved men hvad syntes du vi er hver babe" Jerry skulle virkelig tænke det her igennem han bankede hoved ned i bordet med et opgivende suk #nej Harley jeg beder hende ikke om en hjerne forflytning# efter hans hoved havde været i bordet et lille stykke tid kom det kort fra ham "drager!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 15, 2015 22:37:05 GMT 1
Der kom et stort grin fra hende, hun så mod ham med et djævelsk smil på sine læber, faktisk så hun næsten indbydende ond ud som hun sad der og studerede hans begejstring. "Du må gøre ALT ved dem, de er dit legetøj, og kommer du til at slå dem ihjel, skaffer du dig bare en ny. De er ganske praktiske." Lo hun, hun havde måtte læne sig lidt tilbage for at sidde bedst muligt med sit ribben som jo gjorde værker i hendes krop. SMå grimasser førte sig over hendes ansigt i folder, men det var jo hvad man lige måtte leve med nu og her. Det skulle nok gå over med tiden og hurtigere takket være healerne. Der kom små tænkende lyde fra hende, hun så lettere fjern ud i lidt tid, som hun tænkte over alt dette. "Jeg kan advare mit folk om din tilstedeværelse og sige den er på eget ansvar. Aftale?" Forhandlede hun, at svare ham på hvor meget hun synes de var værd, det kom ikke på tale. Nej, det skulle de slet ikke ind på, det var ikke hendes bedømmelse at tage. Langt fra. Dog kunne hun ikke lade være med at smile lidt over det. Døren blev skubbet op og duften af varme krydret pølser og bacon fyldte hurtigt kontoret. Kvinden kom ind med et kæmpe fad, hun satte det fra sig og dækkede lynhurtigt op midt på skrivebordet, naturligvis lagde hun papir til siden som måtte være i vejen. Herefter stod fadet med dampende varme pølse og velduftende bacon, samt æg liggende i en skål, lidt brød og lidt frugt. "SMut du bare med dig. Afsted." Lød det fra hende, som hun viftede slaven væk. Hun måtte i smerte sætte sig tættere på, hun stoppede dog op og rømmede sig så slaven vendte rundt igen. "På den anden side, opvarter du ikke lige ham, han får lidt svært ved at nå maden og selv at få det ordenligt hen til sig." Kommanderede hun, slaven skævede til Jerry, inden hun nikkede lydigt og nejede kort, før hun afventede hans orde og ville så naturligvis gøre præcis som han bad om.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 15, 2015 22:58:14 GMT 1
Jerry kunde godt lide tanken om han måde gøre alt ved en slave det fik ham til at smile lidt skummelt han kunde tæve hende knippe hende på samme tid uden han var tvunget til at skulle være sød eller betale sig fra det han lyttede til det hun sagde og nikkede lidt det lød ganske fint "det lyder som en rigtig god start på vores aftale" så sad og tog en dyb indåning da han kunde lugte maden og da det blev sat på bordet ragte han ud efter et stykke bacon med sin dårlige arm han skar en gremase så man ikke var i tvivl om det gjorde ondt mens han så på slaven og fik et stort smil på læben ved Corinas ord det her skulle udnyttes "kan du ikke rejke ind over bordet og tage det stykke bacon det længest over mod din herskerinde" man kunde tydligt høre på ham han virkelig nød det her som tøssen lænte sig ind over bordet rykkede Jery lidt på sig selv for at se lidt på hendes røv han var vel en mand med behov nogle gange selv om der nok ville gå noget tid før han ville kunde gennem føre noget som helst med en kvinde da han fik sit stykke bacon så han på hende med et frækt smil "bare ryk mig tætter på boredet skal jeg nok selv klare mig" Jerry så på hende med et meget betaget blik efter hun havde rykket ham ind til bordet rystede han lidt på hoved og så på Corina igen med et skævt smil "ømm undskyld sagde du noget jeg var lige lidt optaget af noget andet" han var ret betaget af det her med at havde en han kunde bestemme over uden han var tvunget til at tale med hende det var liget noget for Jerry
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 16, 2015 13:43:49 GMT 1
Meget tilfreds nikkede hun, det var en ganske god plan i hvert fald, lige til at starte med, så kom de til hvis han skulle få lov til at være med i krig. At være et lille hemmelighed våben som ingen kendte til. Det ville bestemt være at fortrække, uden tvivl, men hvordan fik man en mand som ham, til at være bare lidt interesseret i dette? Hendes tænder fæstnede sig i hendes underlæbe med en tænksom mine. Det måtte de tage efter maden. Roligt begyndte hun selv at tage for sig af sagerne, det var mere kød end noget af brødet eller frugten, det sagde hende ikke så meget lige nu, måske bagefter til lige at tage det salte overforbrug. En tanke som fik hende til at grine. Hun studerede Jerry og slaven som bestemt var utilpas ved hans tilstedeværelse, hun krøb næsten sammen hver gang han sagde noget og hendes ansigt viste tydeligt hun ikke brød sig om hvad han egentlig havde i sinde når han bad hende om at række så langt over bordet. Slaven åndende dog lettet op da hun fik muligheden for at bare rykke ham ind og forlade dem, hun hjalp til så godt hun kunne og fik virkelig knoklet, da hun ikke var vildt stærk. Men det lykkedes og han blev sat med siden til bordet, med mulighed for at nå maden og stadig for at strække benet og have det hævet. SÅ nejede hun ellers og skyndte sig ud. Corina sad og morede sig gevaldigt mens hun tyggede på et stykke bacon. Blikket betragtede ham. "Tydeligvis, men bare rolig, du gik ikke glip af nogle ord fra min mund." Grinte hun, uden så meget som at virke fornærmet, hun morede sig tydeligvis i stedet. Roligt tog hun en gaffel og spiddet hårdt en pølse for at tage bider af den sådan. Hun var fyrstinde, men ikke noget nogen kendte til lige nu. Det kom vel, når hun meddelte de skulle flytte præcis af denne grund.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 16, 2015 17:11:26 GMT 1
Jerry sad og spiste sin mad stille og roligt mens han så på hende med et undrende blik han forstod hende ikke helt det virkelede som om hendes tanke gang var lige så forskruet som hans egen men af lige vel betød alle de andre engle utrolig meget for hende hvilket han overhoved ikke forstod hvordan kunde lade sig gøre han kunde godt forstå vis hun følte kraftigt for en eller et andet væsen lige som han gjorde for Harley han gjorde jo alt hvad han kunde for at beskytte hende og selv om han nogle gange var hård ved hende så var hun hans kæreste ege "pas på du ikke bider hul" Jerry hentyd til hendes læbe som hun sad og havde halt inde i munden. Jerry så efter tjeneste pigen med et lille smil på læben #hvad så Harley tror du vi skal havde os sådan en lille slave tøs# det faldt slet ikke i god jord hos Harley hun ville i hvert fald ikke flyve rundt med en eller anden tøs hendes ryg var kun til Jerry og ingen andre Jerry sad roligt og studerede Corina mans de spiste "du svarede aldrig op hvad mig og Harley er hver for dig pusling"Jerry ville rigtig gerne høre hendes mening om hvad de var vær for hende og så var det jo altid godt at høre lidt om sig selv Jerry var blevet færdig med at spise og lænede sig godt tilbage i stolen mens han ventede på Corina skulle svare ham på hvad hun syntes de var vær for hende mens han konstant i bag hoved kunde høre Harley stadig brokkede sig over han overhoved kunde finde på at spørger hende om de skulle havde en slave tøs med sig rundt i verden
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 16, 2015 21:07:03 GMT 1
Mange forstod sig ikke på Corina's loyalitet overfor sit væsen, men hun elskede den og ophøjede den, hun var blevet helt besat af at det skulle forblive sådan med alt Zean's arbejde, men hun var opsat på at gøre det endnu bedre og passe på dem. Som var de en stor familie. Det var en bestemt form for kærlighed hun havde til folket, for hun forstod sig ikke på følelser som sådan, det var bare, sådan hun havde det og det hun levede for. Ja og så levede hun for sig selv. Corina gav slip på sin læbe da han hentød til det. "Det ville ikke være første gang." Grinte hun, for det ville det jo ikke, det var dog som regel i andre sammenhænge, hvis hun havde ekstremt ondt blandt andet. Så kunne man nemt bide hul på sin egen læbe for at få smerten et andet sted hen. Som hun sad og spiste, endte hun på punktet hvor hun blev mæt, hun sukkede roligt og kiggede mod ham da han igen nævnte det med hvad pokker de var værd. "For mig er dødsengle, meget værd, men da du kun er halv dødsengel og ikke ligefrem villig til at være en del af noget større, men bare passe sig selv. Så er du meget lidt værd for os som en helhed. Din drage og du, er til gengæld samlet et værdigfuldt træk i blandt andet krig, men igen har du ikke vist interesse for at skulle noget som helst for andre end dig selv. Så, i bund og grund, ganske værdigløs. Med mindre du vil stå ved vores side så snart sjoven i krig byder sig." Svarede hun ærligt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 16:51:58 GMT 1
Jerry følte sig lidt fornærmet af hendes ord "hov hov skatter for det første jeg har jo også en drage som jeg faktisk tænker ret meget på" Jerrys stemme var meget sarkastisk ikke fordi han ikke mente det men at passe på Harley var jo kun noget han gjorde fordi de havde det bånd som de havde og han faktisk havde virkelige følelser for hende "for det andet så havde vi jo en aftale om at vi skulle finde en aftale så du kunde bruge mig i krig når du få brug for mig hvilket du tydeligt vil få med de mænd du har hvad jeg har set af indtil hvider Harley og jeg ville bringe en helt ny dybte til din hær som dine fjender ikke havde set komme " Jerry viste at mange dødsengle var døde gennem det sidste stykke tid og at Corina ville få brug for ham for var der en ting han viste var det at dødsengle var et jaget folk ikke mange kunde lide dem men mange ville med glæde kæmpe mod dem Jerry tog et par vindruger og begynde at spise dem mens han sad og ventede på Corina skulle sige noget det her kunde godt komme til at tage lang tid men det gjorde nu ikke ham noget for her inde var der ikke nogle som ville skære hoved af ham ikke lige med det samme i hvert fald
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 19:31:28 GMT 1
Naturligvis ville han være et helt vidunderligt es at have i sin hær, hvis de nu endelig skulle i krig, men hun havde jo ikke ligefrem ventet at det var noget han gad. Sådan havde han ikke fremført det i hvert fald, så hvordan skulle hun kunne tro noget som helst andet? Hendes blik hvilede roligt mod ham, hun var begyndt at tage spise lidt af den ananas som der var udskåret, stak dem med gaflen og førte dem til munden i elegante træk. Dog viede blikket på intet tidspunkt fra ham. "Fortæl mig, mister J, hvilken form for aftale er det helt præcis du søger? Hvad er det du ønsker til gengæld for din medvirken i krig på dødsenglenes side?" Spurgte hun roligt, hun lagde gaflen fra sig og satte sig godt til rette, mæt og tilfreds, for uden de smerter der jog igennem hende i ny og næ. Hendes tanker om ham var på i øst og i vest, på den ene side var han interessant, underholdende, sjov at kæmpe med, men på den anden side, gav han ikke meget mening, han var uklar i sine ønsker og så havde han trods alt angrebet dem. Dog følte hun at med det lag tæsk han havde fået, var hævnen gjort og den havde været noget så sød og dejlig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 20:50:17 GMT 1
Jerry sad og studerede hvordan hun var i sine bevægelser og generelt hendes måde af være på ud fra det han havde set ind til hvider hun virkede som en der normalt godt kunde trylle binde mænd som hun ville, få dem snoret om hendes lille finger så de gjorde som hun ville han lyttede til det hun sagde og så lidt ud af vinduet lidt mens han tænkte alt hvad der blev sagt havde han søret for at Harley havde hørt hun tiggede og bede ham om en stald hvor hun kunde være fast når hun ikke var af sted med ham eller vis de fik et fast hjem i bund og grund var Harley mere menneskelig ind han var #rolig Harley jeg skal nok prøve at få det med men rolig nu det hjælper ikke du presser mig# han tænkte hvider over hvordan han skulle se det man kunde tydligt se på hans ansigt han sad og tænkte ud over hvad Harley ville havde hvad skulle han så ønske sig han manglede jo enlig ikke noget han var lige glad med penge vis han manglede noget stjal han det jo bare han så på hende igen med et tænkende blik i hans øjne "hmm den er svær jeg mangler jo enlig ikke rigtig noget den her del af vores aftale havde jeg ikke tænkt på hmm" Jerry ville ikke sige noget om Harleys ønske endnu men han skulle nok huske det når de kom der til Jerry tog sig lidt til benet det var ret ømt armen føltes ikke nær så slemt som benet han ben gjorde virkelig ondt Jerry sad igen og så ud af hendes vindue igen der var noget der ude som virkelig betagede ham der ude han rejste sig rolig op og humpede over til hendes vindue og stod og så ud af det han stod og så ned på de folk som gik rundt der ude de så så freds fylde ud ingen kaos ingen panik det var underligt at så og se på uden at havde muligheden for at lave om på det
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 21:05:36 GMT 1
At lave forretning var trættende, hun hadet det et sted, det var så, kedeligt, men ingen af dem kunne kæmpe lige nu alligevel, så der var der ikke engang noget at hente. Hendes tunge suk afslørede hendes kedsomhed, hun ville da bestemt ikke ligge skjul på den, det var jo forfærdeligt! "Måske du vil tænke over det?" SPurgte hun så lettere hentydende til at dette her altså ikke kunne tage hele dagen. Selv hvis han synes det var vældig hyggeligt med tag over hovedet og dejlig mad. Den selv samme slave fra før kom styrtende og ryddede op efter dem, snart var der kun den svage duft tilbage at minde sig på. Corina nikkede godkendende til slaven, som nejede, sendte et smil og forsvandt hurtigt igen. Med et undrende blik havde Corina dog set efter Jerry, hvad lavede han nu? Burde han ikke hvile det ben i stedet for at humpe rundt. Roligt vendte hun sig mod ham, for at rejse sig og følge efter. "Du keder dig mindst lige så meget som jeg, gør du ikke også?" Grinte hun så, inden hun lod blikket glide kort over mod ham, balladen strømmede gennem hende jo, så det var i både smil og øjne at se. Det ville nu være ganske sjovt at få lov til at styrke sig på et eller andet. Selvom hvile nok ville være bedst. Et suk kom fra hende, ja hvile var bedst, måske en dag hun kunne invitere ham på besøg for at plage nogle slaver sammen. Det kunne være noget så hyggeligt!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 21:19:50 GMT 1
Jerry så kort på hende som hun kom over mod han og sukkede lidt opgivende og så ud over hendes folk igen en lille bombe der nede og det hele ville se så meget sjover ud "Harley mener jeg skal kræve en stald til hende og kun til hende ikke noget til mig selv så kan jeg side og blive våd når det regner det syntes hun kunde være sjovt" sagde han med en rolig og letter opgivende stemme da Corina kom over og stå ved siden af hende stod han og så lidt på hende med et roligt blik han kunde tydeligt se balladen i hendes hendes øjne og smilte drillende til hende "men jo jeg keder mig lige så meget som du gør sveske" han gav hende et klap i røven og tog kort fadt i hendes ene balle hvor efter han afventede hun ville gøre noget ved ham som nok ville ende med at gøre ondt på dem begge to men det var da sjover ind at snakke forretning hele dagen Jerry var ret godt til selv at opsøge sine problemer nogle gange gik det godt andre knap så godt nu var det tid til at finde ud af hvor langt han kunde gå med hende her før han faldt ud over kanten og bragte sig selv i livs fare endnu en gang
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 21:30:57 GMT 1
Der kom et let grin fra hende, hun kunne godt lide denne drage, Harley, hun virkede som en skøn type! Hun kunne lige se det for sig, hun kunne ikke lade være med at se det for sig faktisk, det var morsomt, ganske enkelt. "Jeg tror godt vi kan finde ud af noget til både dig og Harley." Grinte hun så, det var bestemt noget der kunne arrangeres, specielt når de flyttede til Imandra, der skulle nok kunne gøres plads et eller andet sted i landet til dem. Om det blev tæt på hende eller et stykke derfra, det var jo ikke ligefrem til at sige. At have ham for tæt på kunne give ham ideer til at plage hende og det magtede hun ærligt talt ikke. Han var sikkert typen man fik rigeligt af når han var i sine galskabsøjeblikke. At han klappede hende i røven og greb fat, fik hende dog til at spærre øjnene en anelse op, inden hun klemte dem sammen og gav ham et sandt dræberblik. Hun valgte at skubbe ham lettere hårdt fra sig, der var til hans held, tomt hvor han ville lande, men lande ville han jo næsten med sikkerhed.
|
|