0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 12, 2015 12:09:15 GMT 1
Jerry regnede med de ville se hende og høre hende selv om det ikke passede ham særlig godt at de skulle hvide han havde sin egen drage Jerry så hvad der skete oppe i luften og landede roligt et lille stykke fra hende mens han så på hende med et tilfreds smil Harley landede lige bag ved ham hvor hun stod og pustede sig op og knorede ved Corinas ord "stille Harley" Harley blev helt stille og men blev ved med at puste sig op over for Corina ingen skulle gøre hendes rytter noget "hov hov snut du startede med at komme til mig du sendt dine folk på mig jeg har ikke gjort andet ind at forsvare mig selv mod en vanvittig galt kvinde som ikke engang har sagt sit navn endnu og nu stå og truer med at slå mig ihjel" Jerrys stemme var fyldt med glæde og ironi han viste godt han selv havde startet men det var jo ikke sjovt. Jerry stod og så lidt på hendes to vagter som stod lidt bag hende de ville nok ikke blive det store problem for ham det var langt være med hende hun virkede som en ret stærk kvinde og når hun ikke valgt at blive ved med at stikke af ved synet af en drage tydet det også på hun ikke lige frem var svag Jerry tog sit koben og maske frem og smed det på jorden som tegn på han ikke ville angribe hende ikke med det i hvert fald masken kunde han af lige vel ikke bruge til noget den hjalp ikke synderlige meget mod Harleys gas da den var langt mere intens ind de bomber han lavede og dem havde han ikke flere af så han havde ikke nogle grund til at beholde den på sig og måske kunde det lokke hende tætter på sig for selv om han selv ville blive påvirket af det så kunde det jo være sjovt at gasse dem alle sammen hans handlinger sagde at han ikke ville kæmpe men hans blik og smil lugtede langt væk af ballade
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 12, 2015 18:36:24 GMT 1
Ikke et sekund stolede hun på en gal mands ord, hvis hun stod foran sig selv ville hun jo heller ikke stole på sig selv. Hendes blik afmålte ham, han levede tydeligt i sin egen verden eller ville have hende til at protestere. Der kom et kort grin fra hende, han morede hende jo i sidste ende, det var kun en god ting. "Mit navn er Corina Mathilius Darkheart, leder af dødsenglene." Præsenterede hun sig blot, at forvente hans navn gjorde hun skam ikke. Hvad pokker skulle hun også bruge det til. Hun lod sværdet glide tilbage på sin plads i skeden som var i hendes bælte. Roligt krydsede hun sine arme. "Kan du ikke tage at pine nogen andre end artfæller? Du er tydeligvis ikke interesseret i at lave ballade sammen med os, men at gøre det imod os, er at skrive sin egen dødsattest, så jeg foreslår du holder inde." Kom det så roligt fra hende, de lyse øjne strålede af ballade, selvom hun stod der og skulle virke som en autoritet. De fleste andre autoriteter ville jo næsten var flove over hende, fordi hun strålede to ting som på ingen måde hang sammen, men for en dødsengel gjorde det jo. Hoften gled ud til siden, men han skulle ikke tage fejl, hun var på vagt, hun var hurtig og hun var adræt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 12, 2015 23:13:49 GMT 1
Jerry stolede ikke på hende selv om hun havde sat sit svær i hendes skede han bukkede provokerende for hende "min hersker inde mit navn er J men du kan kalde min mister J" J rettede sig op igen og smilte skævt til hende og tænkte lidt ballade det kunde man jo altid bruge "hov hov du har INTET!! sagt om ballade frøkken og det var stadig som angrib mig med en hel deling ikke mig det stormede jer for så havde ingen af jer ståret op nu ud over dig måske men det er også kun fordi du sød men dødsatest lyder også itrasant ingen har formåret af fuldføre endnu snut" den del af hans sætning hvor han kalde hende sød var hans stemme fyldt med ironi kvinder sagde ham ikke det store de kunde lige når han skulle havde lettet trykket men sådan en ville hun aldrig nogle sinde kunde blive til Jerry lage nu godt mærke til hvordan hun stilte sig med hoften uden til siden og jo vist hendes krop var pæn men det var nu ikke noget der ville påvirke ham mange ønskede ham død men ingen havde fanget ham længe nok til at få ham slåret ihjel endnu han gik en lille skrit tilbage og lage en arm om hoved på Harley #slap nu af tøs jeg har styr på det her rolig# Harley pustede sig lidt ned og slappede lidt mere af han nussede hende lidt på halsen mens han holde godt øje med hende og hendes vagter han var stadig klar og det samme var Harley
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 12, 2015 23:32:46 GMT 1
Der kom endnu et grin fra hende, hun rystede på hovedet og valgte at træde lidt fra side til side, hun kørte sine fingre hen over sin hals og videre om til nakken kort. "Mister J, hvad skulle dødsengle ellers stå for? Sig mig kender du intet til dine artfæller, eller halve i det mindste." KOm det så fra hende, hun smilede stort, for det var jo ganske fint at stå og snakke med ham, så længe han ikke gjorde hendes folk noget som helst. Hvis han valgte at gøre noget som helst, skulle hun nok sørger for at han så evigt fortrød. Hun stoppede op, lagde hovedet på skrå og vendte sig i hans retning igen. "Vi ved begge to godt at du allerede var på vej væk, for så at vælge at angribe og endda blive ved efter min advarsel. Så drop du bare det der du har gang i. Det bliver ikke mere virkeligt af at du siger det højt." Hendes stemme var rolig, men en drillende undertone, den emmede af ballade, som resten af hende gjorde det. Roligt så hun sig over skulderen, hun så hvem hun havde stående og overvejede sit næste træk. Corina trådte kort frem, hun smilede skummelt og fugtede sine læber langsomt med spidsen af sin tunge. "Hvad siger du til at, jeg kan sende bud efter dig når der er oplæg til stort ballade. Du vil naturligvis lege på min side, frivilligt, hvis det lyster og begærer. Og, du får de to der omme at lege med nu her, hvis du altså lader resten af mine dødsengle være. Du må gøre præcis hvad du vil med dem, flere dage i træk, eller lade dem dø hurtigt. Helt op til dig." Et skingert vanvittigt grin kom kort fra hende, men hun skyndte sig at holde sig for munden. Krigerne bag hende trådte frem kort, i kor høre hun dem bag sig. "My lady!" De protesterede, hun var jo ved at give deres liv væk som var det ingenting, men det var en lille pris i forhold til hvis han nu blev ved, desuden synes hun at hans liv var et større tab end deres, ganske enkelt fordi han var langt mere interessant.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 0:01:23 GMT 1
Jerry gav slip på Harley og gik lidt tætter på hende man kunde se på han tænkte lidt han kunde godt lide hendes tanke gang den var mørk og ond "det er begrænset hvad jeg ved om dødsengle alt hvad jeg ved er hvad Harley har kunde give af info fra andre drager men det er heller ikke noget som har haft min indtarsase" Jerry hørte hendes tilbud og gik over til hendes to vagter og så lidt på dem de var ikke meget hver der var ikke meget sjov i dem Jerry gik væk fra dem igen og da han gik forbi hende fik hun et lille provokerende klap i røven han var dog forberadt på hun ville gøre et eller andet ved han for det lille slag "de to er der ikke noget sjovt ved de ville jo kun skrige lidt også ville den sjov være forbi det er en ret billig pris for dig da du i bytte for mig og min drage..." Jerry gik over til hans ting som han havde smidt på jorden og lage kobenet ind i sin jakke og masken lage han ned i en af side taskerne på Harley mens han talte hvider "men en duel mellem os to med slag våben til en af os besvimer eller giver op hvor efter du giver middag hvor vi kan tale om en kontrakt på jeg lader dine folk være for det meste der kan jo ske følge skade og hvornår jeg skal være din lille kalde fugl" der var ikke nogle tvivl om han mente det han sagde hans stemme var seriøs og det samme var hans øjne dog kunde man stadig godt se galskaben i hans ansigt den ville nok aldrig forsvinde helt lige meget hvad han gjorde Jerry fandt et koben frem fra tasken på Harley og kastede det over til Corina i håb om hun ville gribe det ellers ville han dø af grin
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 0:15:41 GMT 1
Blikket vandrede efter ham som han gik, hendes krigere var tydeligvis ikke trygge ved at han nærmede sig dem, men til gengæld blev de også fornærmet over at deres liv ikke var en god nok offergave. Mærkværdige væsner var de jo, men sådan var det vel, deres stolthed blev såret. Hun mærkede han klappede hende bagi, det gippede i hende og hun greb ud efter ham, lidt i håb om at få fat i hans strube, det var sådan set en refleks, da hun havde været overrasket. Fik hun fat, ville hun slippe kort efter igen. Hun lyttede, stod roligt og forsøgte at finde mening i den mand, selvom det vidst var lige så umuligt som at finde mening i hende. Hun måtte rulle med øjnene af ham, han tolkede vidst altid tingene på hans måde. "Du skader på ingen måde nogen af mine folk, så har vi en aftale. Duel, middag, kontrakt." Kom det kort og kontant fra hende, hendes hånd gled op i luften som hun greb kobenet så let som ingenting. Han kunne jo ikke vide hun var 14.000 år gammel, han kunne ikke vide hun var yderst god med slagvåben, men det ville han hurtig blive klar over! Ud over det havde hun sin hurtighed, hun var adræt, taktisk klog i kamp, det havde hun brugt meget fra sin tid med sin mand, hvor hun ingen chance havde for at træne sin styrke, men nu hvor hun havde haft tiden, var hun kun groet i sin styrke. "Nu ingen tricks, for så vil jeg slå dig ihjel, og det er et løfte!" Grinte hun, inden hun blinkede til ham og valgte at svinge kobenet et par gange for at vise hvad hun duede til, lidt showoff.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 0:46:58 GMT 1
Jerry rykkede hoved lidt væk fra hende da hun greb ud efter hans strube så hun fik revet ham istedet for at kvæle ham hun fik revet lidt hul på ham men det rørte ham som sådan ikke noget "aftale" Jerry fandt sit koben frem igen og så på Harley han strøg hende ned mellem hendes øjne #flyv op og gem dig i en grotte langt oppe i bjergende jeg kalder på dig når du skal komme tilbage ellers kommer jeg og finder dig# Harley satte af og forsvandt op langs bjerg siden Jerry så mod Corina med et roligt smil til hendes beærelser ingen tvivl om det her nok skulle blive godt også selv om det betød smerte til ham selv "jeg har ingen bomber på mig så bare rolig men jeg forsikre dig om en siger noget af dine vagter noget om min drage til nogle flå jeg halsen ud på dem og brander helle din elskede by ned" Jerrys stemme var langt hårde og mere brutal ind nogle sinde før så lidt som muligt skulle hvide noget om hans drage Jerry gjorde sig klar til kamp han viste enlig godt han ikke ville vinde den her men hun skulle nok få mere kamp ind hun selv lige gik og troede "kom an når du er klar Corina"
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 21:32:52 GMT 1
Følelsen af hans hud under hendes fingernegle var vidunderlig, det satte en sitren igennem hendes krop. Hun smilede af ham, det var nu en meget fin ting dette her. Men der var en del at gøre først og fremmest, før hun kunne skylde ham en middag. Det måtte blive når de var flyttet, med bedre omstændigheder. Det kunne de naturligvis diskutere efterfølgende. Lige nu var det duellen det drejede sig om. Trykket fra dragen der lettede fik hende kort til at se efter den, hun vidste hvordan en dragerytter og drage kunne tale sammen over tankerne, det havde hun lært fra Ixia. Hvilket var en beundringsværdig ting. Nu ramte al fokus ham, hun følte sig mere sikker nu hvor dragen var væk, det var rart. Desuden, var han jo sådan set ikke i fare, hun fandt ham jo enestående et sted. "Mit folk siger intet, til nogen. Din hemmelighed er begravet i mørket med vores sind." Lød det roligt fra hende, hun gjorde tegn til at sine krigere skulle tråde tilbage, langt tilbage. De skulle ikke være i nærheden. Endnu et par gange svang hun kobenet, inden hun lagde det hånd mod sin hånd, et skummelt smil gled over hendes læber som hun sænkede hovedet et smule og så op mod ham. "Med glæde Mister J!" Lød det lettere vanvittigt fra hende, inden hun gik til angreb, hun på sin vej, fik sine vinger til at synke ind i hendes ryg, de måtte under inden omstændigheder komme til skade. De ville begge efter dette, ikke være i stand til at komme specielt langt, så det var godt hun stadig havde nogle mænd der, til at hjælpe dem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 22:10:10 GMT 1
Jerry så undrende på hende og grinte lidt "jeg har svært ved at stole på en kvinde som dig og dit folk men lad os nu se hvad aften bringer os kære" hans stemme var provokerende han håbede nu på enden hun dummede sig gevaldigt så han kunde slå hende hurtigt ud eller at hendes vagter ville hjælpe ham enden ind til hendes by eller op til Harley for han regnede ikke selv med han ville kunde noget efter det her vis hun ikke selv var skyld i at hun tabte Jerry stod klar med sit favorit våben han var mester i at bruge det koben han gjorde klar til at forsvare sig mod hendes første angreb klar på at forsvare sig selv gik han roligt frem mod hende hans fokus var udelukket på hende
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 22:22:19 GMT 1
En duel var en intens ting, hun elskede det, to væsner med fuldt fokus på hinanden og modpartens teknik og angreb, forsvar, det hele. Hun var yndefuld i sine bevægelser, trods det var tydeligt at se hun var kriger, hun kæmpede ikke på en bestemt måde som var let at læse, for hun havde lært at det var skidt, specielt mod væsner som vampyrer. Der var mange ting at lære, og inde for den sidste tid, havde hun fået en del at arbejde med, hvilket kun havde gjort hende til at stærkere modstander. Mere værdig. Hun elskede det, hun mærkede jo selv sin forandring. Hun svang kobenet efter ham, med hård kraft og hurtighed, inden hun trak det til sig, for at bevæge sig rundt om ham, undgå eventuelle angreb så godt som hun kunne. Som kroppen kørte på højtryk, ligeså gjorde hendes hjerne, hjertet pumpede hårdt bag hendes bryst, det var dog tydeligt på smilet hun bar, at hun nød dette her. Måske faktisk næsten en tand for meget.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 22:37:11 GMT 1
Jerry kunde ikke lade hver med at smile sikke en fart hun kom mod han med han gjorde sig klar til at parerer hendes angreb hendes koben ramte mod hans og han skubbede hendes væk i et forsøg på at give sig selv en åbning gik han efter at ramme hendes lå da hun kom rundt om ham Jerrys stil var langt fra elegant men den var effektiv og brutal udviklet til at gøre mest mulig skade på din modstander måske havde han kun 2000 års fysisk træning men takket være Harley havde han hviden fra de første drager gik på denne jord frem til sin egen tid Jerry lod kort sit blik glide væk fra hendes føde og hofter og op på hendes ansigt han kunde så på hende at hun nød det her af andre grunde ind normale personer ville nyde det for hendes var det heller ikke bare en duel det var lige så meget en duel som det var sjov og lej men den her lej var bare med lidt mere smerte ind så mange andre leje var ud fra hendes elegance og styrke og fart var han slet ikke i tvivl længer han ville komme til at føle meget smerte før det her var slut
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 22:57:06 GMT 1
Smerten var en del af det sjove, både når han havde ondt, men hun nød selv at få ondt, at blive tævet, mærke smerte ved en fed kamp. Hendes øjne strålede nærmest af lykke i alt dette her, det var jo forbandet sjovt for hende, hendes krigere stod udtryksløse i baggrunden, men de måtte sikkert tænke sit. Det var spændende at se måden han kæmpede på, hendes ynde kom sig jo af hun var kvinde blandt andet, han kæmpede jo som enhver anden mand, det lå jo i dem at være mere grove i det. Der ville komme nye angreb fra hende, hårde, brutale, med en bestemt ynde over sig, hun brugte ikke sin krop, for hun havde godt bemærket hun ingen effekt havde på ham med hensyn til sit køn. Gad vide om han overhovedet var til kvinder? Tja, hun kunne vel egentlig ikke være mere ligeglad. Hun kæmpede hårdt og gjorde sit for at vinde, der skulle meget til at udmatte hende, og hun havde ingenting lavet før nu, så det var også en god ting for hende. Faktisk havde hun alle odds på sin side, så med tiden, selvom hun også ville blive ramt og sikkert score sig et par heftige blå mærker, så var hun bestemt også en der fik uddelt en del slag, og hun slog ikke som en kvinde, hun slog som en mand. Desværre for hendes modstander, som lige nu var ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 23:41:52 GMT 1
Deres kamp forsatte i et godt stykke tid det var som om at hver gang hun ramte ham fik han lidt mere gejst og glæde ud af det men man kunde tydeligt se hvad vej kampen gik Jerry ville ikke kunde vende den her rundt så han ville kunde vinde den men det gjorde langt fra han ville give op han ville kæmpe indtil hans krop satte en stopper for ham og han lå bevis løs på jorden men inden de kom der til blev hans mål at hun bare skulle brække et eller andet bare for at det ikke havde været helt håbløst det hele efter hånden som Jerrys krop blev træt mærkede han smerten mere og mere men han nød den kom nogle gange med nogle lidt psykotiske grin grin af smerten men det var heller ikke nogle tvivl om de slag han fik ind på hende nød han lige så meget som dem han selv fik men til sidst kunde hans krop ikke klare mere han sad på knæ og Corina fik lagt det sidste slag på ham som fik hans hjerne til at slukke for lyset hans højre arm var nok brækket men det betød ikke det store da hans var venstre håndet og det samme galt for hans venstre ben som var skyld i han var endt på knæ
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 23:56:55 GMT 1
Enhver smerteimpuls fra dem begge, gjorde kun de begge blev stærkere, men hun mere end han, da hun jo var fuldblods dødsengel. Det var fantastisk, og hun nød det i den grad, han var vidst selv mindste lige så glad for dette, flere lettere skingre vanvittige grin kom fra hende. Hun svang sig rundt, prøvede at undvige, men hun blev også ramt, endda på et tidspunkt hvor hun havde hævet sine arme for at slå mod ham. Det var et slag hun ikke havde set komme, og hun mærkede tydeligt ribbenet brække, dertil måtte et smertefuldt skrig også komme fra hende, men hun endte med at grine, som hun tog sig til siden, inden hun forsatte i sin adrenalinrus. Da han var på knæ for hende, var det jo oplagt at give ham en lige på kæben, en der ville synge helt inde i kraniet på ham og så faldt ham. Smilet voksede sig til et sejrssmil, hun var godt tilfreds, hun løftede kobenet op, men måtte give et klynk fra sig, hun havde helt glemt det brækkede ribben. Hendes krigere kom hen mod hende. "Få hentet nogle til at hjælpe os hjem." Bad hun roligt. Inden længe, var et hold engle med to båre fremme, hvorpå de blev fløjet til byen. Her kom healere frem, som lægede de brækkede knogler så godt de kunne og forbandt resten. Jerry blev lagt i et af gæsteværelserne, en dødsengel holdte øje med ham, selv lå Corina i sin egen seng og ømmede sig. Dog med et stort smil på de fyldige læber, det havde faktisk været tiltrængt og sjovt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 14, 2015 0:12:25 GMT 1
Jerry mærkede indet efter Corinas sidste slag han vågnede op i et værelse hvor han aldrig havde været før han så sig lidt omkring han var dog glad for at se hun ikke havde smit ham i fange kælderen vis hun havde sådan en han satte sig roligt op #jeg har det fint hold så op med at råbe af mig jeg lever okay# Harley var langt fra tilfreds med det stunt Jerry havde lavet hun havde kunde mærke hvordan Jerry havde været bevis løs længe det var blevet morgen ude for Jerry prøvede at rejse sig op men faldt sammen på gulvet "av" lød det tørt fra ham han fik kæmpet sig op på den ben som ikke var brækket han havde for en kort tid glemt hvor mange tæsk han enlig havde fået før hans krop og hjerne gav efter han fik humpet sig over til døren hvor efter han åbnede den han blev lidt overrasket over der stod en man på den anden side af døren Jerry prøvede at humpe uden om vagten som om der ikke var nogle af dem som havde set hinanden det kunde jo være han var for bange for Jerry til han ture sige noget til ham men Jerry havde svært ved at fokusere lige nu da Harley ikke ville stoppe med at skælde ham ud "hold nu kæft Harley" Jerry havde fået nok og uden at tænke over det kom han til at råbe det ud i huset han vente sig om og så på vagten "ømm det hørte du ikke" Jerry sukkede opgivende det her gik ikke lige helt som det skulle
|
|