0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 21:44:15 GMT 1
Jerry viste ikke rigtig om han kunde lide ideen med at skulle havde et fast sted at bo at skulle til at være blandt mennesker hver dag det virkede ikke som noget for ham det ville nok bare ende med at han knækkede og slagtende et par af hendes folk hvor efter hun ville slagte ham da han ville lave brud på kontrakten han så på hende med et flabet smil og gav slip på hendes balle og skulle til at svare hende da han kunde mærke hendes hænder i sin bryst kasse og han faldt til jorden og landede på ryggen med et grin han kunde ikke lade hver med at grine af det smerten hendes blik også havde han kunde lide følsen af hendes balle den var jo ret så fast "hvad nu pus må man ikke tage dig lidt på numsen uden du skal spille kostbar" hans stemme var fyldt med latter og smerte da det havde gjort ondt i hans ben at lande på gulvet på den måde som han nu havde gjort han så på hende med et smøret smil og prøvede at komme op og stå et par gange men han kunde ikke selv komme op der fra eller det fik han det til at ligne i hvert fald han rakte hånden frem så hun kunde tage fat i den og hjælpe ham op men vis hun tog fat i hans hånd havde han tænkt sig at trække hende med sig ned om det var over sig selv ned ned ved siden af sig var lige meget men ned det skulle hende der var jo ikke noget sjovt ved at liger her nede alene
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 22:03:33 GMT 1
At han sådan udviste interesse var ikke lige noget hun havde regnet med, desuden var han overhovedet ikke typen hun ville ligge med, nej hun måtte sætte sin sandarter lidt højere efterhånden. Selvom hun et sted var lidt nysgerrig, da han jo var noget af interessant person. Hun så ned mod ham med et spydigt blik. "Du må være gal. Vær du bare glad for du overhovedet stadig har din hånd!" Vrissede hun af ham, dog med et smil på læben, for han var jo ganske frisk og dumdristig, modig var han næppe, nok nærmere en som hende, den der legede med ilden og godt kunne lide at brænde sig. Corina tog hans hånd, hun kunne da godt hjælpe ham op, men hun mærkede tydeligt at han trak hende ned og da han brugte tyngdekræften havde hun ikke meget valg end at falde ned over ham. Det ville med garanti gå ud over hans ben og så oven i købet også hendes ribben. Det jog i hvert fald i det og hun måtte stønne i smerte og skære en grimasse inden hun slog hårdt ned mod ham. "Din idiot! Jeg vil rent faktisk gerne heale her!" Råbte hun stiktosset, mens hun kæmpede for at komme ned af ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 22:15:05 GMT 1
Da hun landede på ham jagrede det ud i hans arm og ned gemmen hans ben men smerten var det hver når han kunde drille hende og mærke på hende det gik hende på Jerry grinte og holde fast i hende ikke fordi han ville noget med hende ikke andet ind at drille hende han lage armene godt om hende og holde fast i hende han fandt det gange undeholdende det her at hun gav udtryk for at blive så irriteret af det gjorde det kun sjover for ham selv om det også gjorde ret så ondt i hans arm og ben grundet smerten i hans arm var han nåd til at give slip på hende ret hurtig igen "er du lige frem så glad at du behøver at stønne af det lille mig gør ved dig" grinte han og skubbede hende ned fra sig hvor efter han fik kæmpet sig op og så på så på hende med et roligt blik "du bliver hurtigt sur var" grinte han og rakte hånde frem for at hjælpe hende op og stå igen den her gang ville han faktisk ikke gøre noget ondt ved hende
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 22:24:06 GMT 1
Corina rullede med øjnene af ham og sukkede opgivende, hun kæmpede for at komme af ham, til sidste måtte han give sig til smerten og hun kom væk, dog blev hun liggende på gulvet. Det gjorde for ondt til at komme op lige nu, hun daskede til hans hånd og vrissede lidt af ham. "Jeg er bare træt af mænd for tiden, der tror de kan gøre hvad de vil. Jeg er en kvinde af rang, jeg forlanger respekt. Nok ikke så meget af en som dig, men bare sådan generelt, mænd som rent faktisk burde vide bedre." Hendes ord var tydeligt for at prikke til ham, som hun sendte ham et drillende smil og blik, hun lukkede øjnene og tog sig til ribbenet som hun lå der på gulvet. Det var rart at ligge sådan, men det var også pokkers dumt og hendes krigere ville nok undre sig en del. Hvis ikke også straks tro noget forkert. "Jeg kan vel have lidt temperament en gang imellem, det siges at være sundt." Grinte hun, men fortrød straks at hun grinte. Det gjorde virkelig ondt efter at have landet oven på ham. Han var jo ikke ligefrem en blød dundyne at lande på!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 22:40:05 GMT 1
Jerry grinte lidt ved hende ord han kom aldrig til at respektere nogle og slet ikke at udvise det men han var dog glad for hun selv kunde se at hun ikke ville få noget fra ham af da hun slog hans hånd væk grinte han lidt af hende og åbnede roligt døren ud til hendes altan og humpede ud på den for at se ud over hendes by så rolig og fred fyldt det var jo næsten forfærdeligt han vente sig om og så på Corina igen "har du et sted hvor de kan tage sig af Harley nu jeg kan ikke lide hun er så langt væk lige nu" man kunde høre på hans stemme at der ikke var noget lej i den lige nu han følte sig for langt væk fra hende og han ville godt have hun var et sted hvor der var sikkert lige nu for han var alt for svag til at kunde hjælpe hende vis der skulle ske noget oppe i bjergende med hende lige nu og den tanke kunde han ikke lide og vis Corina ikke ville lade Harley komme ind i byen lige nu var han nok nød til at tage af sted snart han så op mod himlen solen stod ret højt og det var meget lyst uden for rart var det ikke syntes han han var mere til gråvejr ind alt det her sol lys halløj
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 22:49:44 GMT 1
Som hun lå der og fik lidt styr på sine smerter, så hun blot efter ham, alt hun kunne se var omridset af ham, det så ud som noget fra en bog, et mærkværdigt billed som skulle skabe en scene af en art. Hun sukkede tungt, inden hun besluttede sig for at prøve at komme op af stå igen, selvom det gjorde noget så ondt. At høre ham være bekymret for et væsen var jo næsten et under, men hun vidste godt hvad en drage betød for sin mester og omvendt. "Vi er meget begrænset her med plads. Jeg har desværre intet at tilbyde her i Paggeija. Lad os få skrevet kontrakt på vores enigheder og så kan vi altid forhandle videre hvis en krig skulle stå og banke på døren." Kom det roligt fra hende, hun gik mod sit skrivebord og fandt et blankt stykke pergament, her begyndte hun at skrive deres aftale ned, for så at lave stregen hvorpå hans underskrift skulle være. Roligt lagde hun fjerpinden ved papiret, klar til underskrift. Ville han bryde dette, ville han ikke være i sikkerhed fra hendes hær og hun ville frit kunne tale om ham. Og han var naturligvis velkommen til at skulle overfalde hende og de andre med hans legetøj og drage hvis hun ikke overholdte sin del af aftalen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 22:59:55 GMT 1
Jerry kom roligt inden for igen og lukkede døren bag sig "det var aveligt nu var det ellers lige begyndt at være lidt sjovt jo" Jerry læste det igennem og skrev under med et X i bunden han lagt fjerende fra sig og så roligt på hende med et lille smil på læben han syntes virkelig det var trist for han havde haft det ganske sjovt sammen med hende måske følte hun ikke det havde været lige så sjovt som han syntes men det kunde han jo ikke gøre for vis hun ikke gjorde han så lidt rundt i lokalet sådan som det var lige nu kunde han ikke blive meget længer han gik over og åbnede hendes dør igen og skulle til at flyve af sted men han stoppede sig selv inden han fløj væk han vente sig om og så på hende med et bred smil på læben det var en ting han blev nød til at gøre inde han fløj tilbage til Harley for at virkelig slappe af han gik roligt over til hende og stod nu lige for and hende og så hende ind i øjne "stoler du på mig" hans stemme var drilsk og lumsk han var ude på noget
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 23:12:43 GMT 1
"Jeg regner med vi har massere sjov til gode Mister J, jeg vil se frem til at se dig igen. Det har jo været ganske...... fornøjeligt." Grinte hun, som hun så ham skrive under, på sin helt egen måde, hun smilede drillende og blinkede så til ham. Roligt pustede hun på blækken så den ville tørre hurtigere, inden hun rullede det sammen og bandt noget seglgarn om, for at ligge den under de andre kontrakter hun havde med forskellige folk. Hendes blik gled mod ham, hun var skam helt enig i de havde haft det sjovt, godt med en del konsekvenser, flest for ham, men sådan kunne det jo gå. Det var bestemt rart og i den grad noget der skulle prøves igen, måske ikke med så mange skrammer eller så alvorlige, hun skulle jo kunne være til rådighed når som helst for Imandra's konge. Hun rullede kort med øjnene. Et undrende blik blev sendt ham, hun lagde hovedet på skrå. "Tænk at du overhovedet spørg, selvfølgelig gør jeg ikke det!" Udbrød hun med et kæmpe grin. Corina stod hvilende med røven op af sit skrivebord og sine ben afslappet ud mod gulvet med det ene over det andet. Håndfladerne hvilede blidt mod bordkanten.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 23:25:04 GMT 1
Jerry grinte ved hendes svar på hans spørgsmål "godt for så er vi to" han tog hurtigt og lage sine hånder på hendes kinder og gav hende et kys på munden et lille slut minde nu hvor hun havde sagt hun ville se ham igen så kunde man da lige så godt slutte af med at blive jaget ud så skulle hun jo ikke savne ham så meget Jerry brød hurtigt kysset og humpede så hurtigt han kunde mod hendes dør det her var en ret så farlig lej når han ikke kunde komme hurtigere ud der inde fra ind han kunde men han var nød til at gøre det bare fordi han kunde og hun aldrig ville havde set det komme #ømm Harley jeg tror vi har et problem hver klar til at komme og hente mig# Jerry viste ikke om Corina ville gøre noget ved ham eller lade ham flyve væk men han ville prøve at se om han ikke kunde nå at komme væk
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 23:33:41 GMT 1
Det at han valgte at kysse hende, fik det hele til at koge i hende, hvad troede han egentlig selv han havde gang i! Hun valgte at gå efter ham med hastige skridt, som hun jo ikke havde noget problem med, så at indhente ham gik hurtigt, hun trådte ind foran ham og lukkede sin altandør til. Hendes blik i øjnene afslørede at hun bestemt ikke var tilfreds, hun ville gribe fat i ham og presse ham mod altandøren for at give ham et dybt og hedt kys i stedet. Herefter ville hun slippe ham og gå derfra med en rolig vinken uden at se sig tilbage. "Hvis du endelig skal gøre noget Mister J, så gør det i det mindste ordenligt." Lød det roligt fra hende, som hendes hofters vuggen bragte hende mod kontorets dør ud til gangen. Hun var ligeglad hvorvidt han fløj sin vej nu, men hun ville bestemt lade ham vide hvem der havde bukserne på her, rent metaforisk i hvert fald. Corina var ikke bange for nærkontakt og at lege rundt uden at det førte til videre havde hun jo heller intet problem med. At have tal på hvor mange hun havde kysset for sjov skyld var slet ikke til at sige jo!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 23:47:23 GMT 1
Jerry troede lige han kunde nå ud da hun lukkede døren for an ham han havde overhoved ikke regnet at han ville slippe levende fra det her han gjorde sig klar på smerte men istedet fik han et kys af hende og et stort et af slagsen som han slet ikke selv havde set komme hvad gik hendes lej lige ud på ingen tvivl om hun var blevet sur på ham over det han havde gjort men hvorfor gav hun ham så et endnu meget intenst kys han forstod hende ikke men så af lige vel forstod han hende godt "vis du nu tog noget pænere tøj på og gjorde dig selv lidt pæn kunde det jo være du kunde få noget mere hvor det kom fra" hans stemme var spydig og lige som han troede deres leje tid var slut havde hun lige startet en helt ny lej Jerry follede sine vinger ud og slog et hårdt vinge slag med den ene vinger så vinden fra den ville lukke døren for and hende det her var slet ikke slut endnu ikke fordi han ville havde hendes krop af kærlighed men hun have da bestemt karakterene til at kunde tænde en flamme i ham som kun få andre kvinder var i stand til og med sådan en udfordring som hun lige havde givet ham sagde han da ikke nej til han gik roligt over mod hende hvor det her ville føre hen viste han ikke
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2015 23:56:19 GMT 1
Der kom et kynisk grin fra hende, hun viftede ligegyldig med hånden, men blev dog nød til at stoppe da dørene smækkede i grundet vinden fra hans vingeslag der fik hendes hår til at glide frem over inden det faldt på plads, samt papirerne til at flyve lidt rundt. Et ballademager smil måtte træde til hen over de fyldige læber, hun vendte rundt på hælene og så udfordrende mod ham, hun var ikke bange for ham, langt fra. Hendes humørskifte var flygtigt som vinden, hun kunne blæse den ene vej, for så pludselig at blæse den anden. Ingen forstod sig fuldkommen på hende, hun var en bestemt kvinde dog, uanset hvad. Hendes vrede havde nok bundet i skuffelsen over kysset, at han ikke havde været mand nok til at tage et ordenligt et, måske af frygt og drengestreg, men hun havde da vist ham hvordan det skulle gøres. Det havde da bestemt vækket noget begær i hende, han havde jo både kæmpet med hende, tirret hendes temperament og pirret hende med små julelege. Dog så hun ikke at dette førte nogen steder, ikke endnu i det mindste, måske dette kunne vedvare hans interesse til at de skulle ses igen og at han rent faktisk opførte sig pænt. "Og nu Mister J?" Spurgte hun provokerende og sendte ham et drillende blik som hørte det ballademagersmil som hvilede på de fyldige læber godt til.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 18, 2015 0:07:28 GMT 1
Jerry smilte lidt skævt til hende ingen tvivl om det her i dag ikke ville føre til noget som helst da hans ben og arm slet ikke var i stand til at gøre noget ordenligt ved hende han gik bestemt over til hende og pressede hende op af dørene med sin krop han tvang hendes hoved lidt til siden så hendes hals blev blottet lidt han kyssede og nappede hende letter hårdt hende op af halsen ind til han nåede hendes øre mens hans ene hånd kørte blidt op af hendes former fra hoften og op langs hendes side "og nu ikke mere du havde for travle tidligere med at brække min arm og mit ben til det kan blive mere for idag" han hviskede det med en meget sensuel og intens stemme ind i hendes øre hvor efter han kyssede hende intenst på munden han havde ikke nået at kysse hende ordenligt før og han følte et behov for at bevise over for hende at han skamme ikke var bange for hende han gav slip på hende og gik nu igen mod hendes altandør "næste gang så tag noget pænt tøj på snut" Jerry regnede ikke med at hun ville stoppe ham den her gang de begge to viste jo godt der ikke ville ske noget idag andet ind de ville kunde tiger hinanden også ikke mere ind det
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 18, 2015 0:15:33 GMT 1
Lidt dominans skadet aldrig nogen og hun havde bestemt intet imod at mærke en mand opfører sig sådan overfor hende, så længe det blev gjort korrekt naturligvis. At mærke døren bag sig og hans krop der pressede hende mod den fik hende kun til at smile tilfreds, for det passede hende jo ganske fint. Halsen som blev blottet ved hans hjælp, og alligevel også ganske villigt af hende, var mere end parat til at mærke hvad han havde i sinde, for forventning byggede sig jo ved handlinger som disse. Øjnene gled i som hun nød det han gjorde ved hende. Der kom et lavt grin fra hende, det morede hende og behagede hende på samme tid at hun havde haft brækket nogle af hans knogler, bare tanken og mindet ved det kunne ophidse hende. "Det bad du jo næsten selv om Mister J." Hviskede hun drillende, for han havde jo selv bedt om duellen, men godt nok ikke lige at få brækket noget, det kom helt af sig selv. Sådan var det når man var udholden, så skulle der skrappere metoder i brug. Kysset blev gengældt halvgrådigt, hun lod en hånd glide om i hans nakke for at holde det så længe som muligt, inden det blev brudt og han igen gik mod altandøren. Denne gang var han fristillet til at forlade hende, hans handlinger var godkendt for denne gang. Dog måtte hun grine højt af ham. "Jeg er ikke en pyntedukke snuske, så hvis du vil have en pæn pige må du lede videre!" Det var ikke løgn, hun var altid enkelt klædt, bar sådan set aldrig smykker og havde altid bare fødder. Der var ikke meget pyntedukke over hende, ikke nogen fin kvinde som sådan. Selvom hun nok burde tænke på det, med titlen som fyrstinde. Hvordan pokker gik sådan nogen klædt? Det måtte hun vidste hellere finde ud af!
//out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 18, 2015 0:27:26 GMT 1
Jerry grinte ved hendes ord han gik ud på altanen og vente sig så han stod og så på hende med et tilfreds smil han follede sine vinger helt ud for at strække dem inden han skulle flyve væk "jeg vil med glæde tage en kamp mod dig igen Corina" Jerry var nu godt tilfreds med hvordan det her havde udviklet sig det var sjovt på alle tænklige måde det var helt klart ikke sidste gang de havde mødt hinanden #Harley min tøs du få snart et sted hvor du kan holde dig varm det lover jeg dig# Jerry smilte lidt frækt til hende "det har jeg heller ikke bedt dig om men jeg kan godt lidt kvinder uden bund og hej jeg er dragerytter det er ikke ret mange af os vis mig hvor meget du vil havde mig i din styrke skatter" Jerrys stemme var letter fræk både på den drilske måde men også på den forførende måde det havde været et sjovt møde det her og han ville se frem til det næste med et hårdt vinge slag strøg han op i luften og efter kort tid var han så højt man dårligt kunde se ham hvor han landede på Harleys ryg og de fløj væk der fra
//out
|
|