0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2015 21:19:23 GMT 1
Izaiah elskede uden tvivl Keysha, og han ville elske at vise hende det. Lige i aften, var det hele at mærke i luften, og det var bestemt heller ikke noget, der gjorde ham det mindste. Han vendte blikket mod hendes skikkelse, også selvom han vidste, at hun intet kunne se. Smuk som hun var.. det mest gudeskønne, som han længe havde set, og det var da uden tvivl også noget, som kunne mærkes her i aften. Alt det som hun vækkede i ham, var virkelig fantastisk. Han smilede let, inden han skænkede hendes mundvig et blidt kys. "Det må man sige.. du kender i hvert fald mig alt for godt," sagde han med et tydeligt selvsikkert smil på læben. Selvom hun måske ikke var tilfreds med hvad han havde gjort frem til nu, så havde han slet ikke nogen grund til at skulle forhaste tingene på den ene eller den anden måde, og det stod han gerne fast på i den anden ende. Han grinede ganske let. Han ville jo selv elske at være tæt på hende, og at mærke hende tæt på sig, og særligt på denne her måde! Han smilede let for sig selv, som hun strøg ham over kinderne. "Jeg elsker dig virkelig, Keysha.. Jeg vil ikke leve et liv uden dig... og i aften... så vil jeg have dig helt tæt på," hviskede han med en rolig stemme. Det var ikke det, som de måske gjorde oftest. Han ville have, at det skulle være noget specielt og noget unikt, som man delte med det nære og kære i sit liv. Det var det som faktisk betød mest for hans vedkommende. Læberne lod han møde hendes, hvorefter han trykkede hende mere ind mod sig. Han begyndte at klæde hende af. Han ønskede faktisk at mærke hende.. at dele denne ganske særlige tid og stund med hende. Han elskede bare at mærke hende! Hans hjerte hamrede.. varmen steg. Han flyttede kysset længere nedover hendes kind, kæbe og videre over halsen. Han nød virkelig at have hende tæt på sig!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2015 9:37:11 GMT 1
Keysha vidste at hun var elsket og ligeså elskede hun Izaiah. Lysten de havde til hinanden hvilede i luften og hang omkring dem. Hun kunne lide det. Det var der virkelig ingen tvivl om. Det var ikke noget som skete ofte mellem dem for begge mente de at det skulle være noget som som var specielt og det var det i hvert fald når de hengav sig til hinanden. Det blide kys mod hendes mundvig fik hende til at smile en smule sødt. "Som du kender mig alt for godt, Min elskede" pointerede hun kærligt og gav ham et blidt kys på kinden. Hun ønskede ikke at de skulle for haste sig og dog så kunne hun ikke benægte trangen og lysten til ham. Hun ønskede ham helt tæt på sig. Hun ville mærke ham mod sin krop. Hun lå ind over ham og strøg ham over kinderne. Hun ville så meget mere end det her og hun vidste at hun nok skulle få det. Dog måtte hun erkende at hun var utålmodig lige nu. "Jeg elsker også dig og jeg er din og kun din" hviskede hun kærligt før han satte dem op og lod deres læber mødes. Gud hvor hun elskede ham. Det faktum at han var så tæt på hende fik hendes hjerte til at hamre i hendes bryst. Han trykkede hendes ind mod sig og hun nød virkelig at mærke hans krop så tæt på. Som han begyndte at klæde hende af kunne hun mærke hvordan varmen steg i hendes indre. Hjertet hamrede kraftigt i hendes bryst i takt med at han blev mere og mere nærgående. Det gjorde hende absolut intet at han tog styrringen en smule. Som han kyssede hende ned over kæben og ned til halsen kunne hun ikke undgå at lade nydelse suk undslippe hendes læber. Øjnene lukkede hun i som hun blot nød hans kærtegn. Roligt lod hænder falde til hans skjorte som hun ubesværet fik åbnet op. Hans bare bryst mod hendes krop fik hende kun til at ønske ham mere. Der var virkelig intet andet sted hun ønskede at være end lige her sammen med ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2015 11:29:53 GMT 1
Izaiah stolede mere på Keysha, end det, som han nogensinde ville komme til at stole på nogen anden, hvilket han uden tvivl også godt kunne mærke på krop og sind. Det var egentlig en ganske fantastisk tanke at skulle sidde igen med. Et smil passerede hans læber. "Jeg kender dit væsen, som jeg ønsker at kende hver en tænkelig del af dig, min kære," sagde han med en rolig stemme. Det var nemlig her, at han følte det komfortabelt og behageligt. Det var her han selv følte sig tryg nok til bare at smide hæmningerne og bare være den mand, som ønskede at beskytte, vogte og elske sin elskede, og det var der virkelig intet forkert i, set med hans øjne. Izaiah satte sig op, for at møde hendes læber. Selv han var ved at blive en kende utålmodig hvad det her angik, så det var ikke noget, der kunne komme bag på nogen. Derimod var det vigtigt for ham, at markere for hende, at det lige så var hende, som havde noget at sige. Han ville give hende en stemme.. Han ville give hende muligheden for at bruge sin stemme og melde fra, hvis der var noget, som hun ønskede sig, og ikke ønskede sig. Forsigtigt fik han hende klædt af. Han havde ikke travlt med at mærke hende. Han ønskede rent faktisk at mærke hende.. nyde tiden med hende, og vide, at de nu havde hinanden. Som hun selv begyndte at klæde ham af ved at åbne hans skjorte, stoppede han hende på ingen måder i. I hans øjne, var dette nemlig hendes eneret, og det var nemlig ej noget, som han ønskede at tage fra hende på noget tidspunkt. Hvorfor skulle han da gøre dette? Det var slet ikke noget som gav nogen mening på noget tidspunkt. Han førte kjolen over hendes hoved, inden han smed den fra sig på gulvet, kun for at lade hænderne gå på opdagelse over hendes krop. Uden tvivl noget af det mest fantastiske, som han nogensinde havde været i nærheden af, og han elskede det jo. Hans læber lod han derefter komme i kontakt med hendes hals, hvor han fortsatte med de små og blide kys. Han ville give hende lyst.. Han ville vise hende hvad han kunne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2015 2:56:00 GMT 1
For Keysha var der virkelig ingen anden end Izaiah. Hun elskede ham, forgudede ham. Han var hendes et og alt. Uden ham ville hun føle sig ubrugelig og fortabt men han fik hende til at føle så meget mere. Den kærlighed som de delte var speciel. I hendes øjne havde hun fundet sin sjæleven, den mand som gjorde hende hel go det var hun ej bange for at indrømme. Smilet hvilede let på hendes læber som hun let lod hovedet søge på sned. "Jeg ønsker at du skal vide det hele. Du skal kende hver en lille del af mig som jeg ønsker at kende hver en lille del af dig" endte hun blidt og strøg ham over kinden. Hos ham følte hun sig helt igennem elsket og ønsket. Det var virkelig en følelse som hun slet ikke var bekendt med. Han var ved at blive en smule utålmodig som han kyssede hende og det var noget hun kunne mærke. Smilet hvilede mod hendes læber som de kyssede så inderligt. Gud hvor hun elskede det her. Det var der slet ingen tvivl om. Hun vidste at han ønskede at frigive kontrollen en smule til hende for at vise at hun også havde en stemme men for hende betød det ikke ret meget lige nu. Når de var sammen sådan her så havde hun kun en ting i hovedet og det var ham. Hans krop og sind utydeliggjorde hendes tanker og alt der var tilbage var det reneste begær. Hun ønskede ham så brændende. Hans skjorte fik hun åbnet med lethed og hun skubbede den let ned over hans skuldre sådan så han selv kunne tage den af resten af vejen. Hendes kjole endte med at ryge over hendes hoved og hun sad fuldstændig nøgen for hans blik. Luften mod hendes hud fik hende til at sitre en gang. Ar havde hun en del af efter hun var blevet angrebet men ej var dette noget som rørte hende. Hun var lykkelig nok bare han var sammen med hende. De små kys ned over hendes hals pirrede hende helt ud i det ekstreme. De satte en voldsom lyst i hendes indre. Selv kunne hun mærke utålmodigheden begynde at indfinde sig. Hun kunne slet ikke få nok af ham. Selvom de sad så tæt så formåede hun alligevel at få sine hænderne ind mellem dem. Hendes fingre gled let ned over hans mave til kanten af hans bukser. Hun fik ubesværet åbnet dem men kunne af gode grunde ikke få dem af ham da han sad på dem og hun på ham. Dog kunne det snart næsten ikke gå hurtigt nok. Hun var trængende efter ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2015 10:25:16 GMT 1
Izaiah var ikke i tvivl om, at han havde fundet sin sjæleven i Keysha. Det var ikke blandt mange, at han var så rolig, og så komfortabel, som det han følte i en stund som denne. Han sendte hende et smil. Han ønskede at kende hver en del af hende, som han ønskede at kende det hele ved hende.. person.. tankegang, krop og sind. Der var ikke det, som han ikke ønskede at kende til, og det var noget, som selv han glædeligt kunne stå ved, når det nu endelig skulle være. Han holdt sig tæt siddende ind mod hende, hvor han kunne dufte og mærke hende. Det var lige præcis her, han ønskede at opholde sig. "Det vil være min eneret, kæreste.. Du er min.. og kun min." Denne gang blev han måske lidt.. grådig? Han kunne i hvert fald ikke holde igen meget længere, og det var svært. Uden tvivl var det svært. Kjolen forlod hendes krop, hvor hun blev efterladt i det rene ingenting for øjnene af ham. Selvom hun var præget af ar og mærker, var det slet ikke noget som rørte ham. Det som han kunne se, var uden tvivl noget som han rigtig godt kunne lide. Med et smil på sine læber, lod han blikket betragte sig af hende. De mange ar og mærker, var i hans øjne, et klart tegn på overlevelse, og særligt fordi, at han vidste, at de havde været hårde ved hende. Tilværelsen havde virkelig været hård ved hende. Et dæmpet suk brød hans læber, som hun strøg hænderne over det nedre af hans mave. Selv her blev det gjort tydeligt for ham, hvad hun gerne ville af ham.. Han smilede let, inden han roligt lagde sig ned i sengen med hende over sig. Her hævede han let ved at sætte fødderne i sengen, så hun kunne få bukserne af ham. Tålmodig kunne man bestemt ikke kalde ham og særligt ikke i en stund som denne. Lige nu ville han bare gerne mærke hende tæt på.. Og vide, at hun var hans, og hans alene.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 14:12:12 GMT 1
Keysha vidste at det var Izaiah som hun ville dele sit liv. med. Hun vidste at han var den som hun ville tilbringe hvert et levende øjeblik med. Han var hendes sjæleven, den mand som hun altid havde ledt efter på sine rejser. Han var den mand som der kun blev fortalt myter om at man ville finde og alligevel så sad han her under hende lige nu. De var helt tætte og det var en tanke som virkelig glædet Keysha noget så voldsomt. Hun elskede ham, nøj hvor hun elskede ham og kun ham. Hans ord fik hende til at smile kærligt som hun trykkede sig ind mod hans skikkelse. Hun tildelte hans kind et lille kys før hun lænede sig lidt længere frem sådan så hendes læber var lige udenfor hans øre. "Jeg er din og kun din" hviskede hun hengivent og forførende. Hun ønskede ikke at holde igen meget længere. Hun ville ham mere end noget som helst andet lige nu. Det sitrede i hendes krop efter mere kontakt. Hun mærkede hvordan hendes krop hurtigt blev blottet for hans blik. Selvom hun intet kunne se så vidste hun at hans blik hvilede på hendes skikkelse. Hun havde mange ar og mærket efter mange års kamp for overlevelse, det havde virkelig ikke været let og alligevel så sad hun her sammen med ham og var lykkelig. Det var en glædelig tanke som hun virkelig nød. Hun elskede ham og tanken om at han var ved hendes side var en som hun virkelig godt kunne lide. Hånden kørte hun drillende hen over den nedre del af hans mave mens hun åbnede hans bukser. Hun gjorde det tydeligt for ham at dette var noget som hun ønskede af ham og noget som hun så brændende gerne ville. Som han lagde dem ned og løftede sig fra sengen fik det hende til at smile kraftigt. Hun lettede sig selv lidt fra hans krop ved at støtte sig til sengen og ubesværet fik hun hans benklæder af. Med et lille bump dumpede hun ned over ham igen og trykkede sig ind mod hans nøgne krop. Det var en fantastisk følelse for hende at ligge der så tæt med ham. Det satte hendes sanser på overarbejde og det var virkelig noget som hun elskede. Hun strakte sig en smule og lod blide kys tildele hans hals og lod dem føre videre op over hans hage og op til hans læber. Kysset som hun tildelte hans læber var kærligt og næsten tiggende. Hun ville have mere af ham hvilket var noget som hun ønskede at vise på denne måde end ved blot at ytre ordene.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 21, 2015 9:59:09 GMT 1
Izaiah var slet ikke i tvivl om at det var Keysha som han skulle være sammen med for resten af sit liv. Så lang tid, som det nu måtte vare vel og mærke. Han så frem til det. Så frem til mulighederne, for at være sammen med hende. Et smil bredte sig på hans læber. Her lå hun i det rene ingenting, og det var hans syn.. Det var hans eneret, at få lov til at se det, og gud hvor han dog glædede sig, at det var på den måde. Et smil bredte sig på hans læber i stedet for. "Kun min," hviskede han med en dæmpet stemme tæt ved hendes øre, da han nu heller ikke kunne lade være. Her var det udelukkende hans eneret, at få lov til at sidde sådan her sammen med hende. Selv hjalp han hende, så hun kunne få tøjet af ham i stedet for. Et smil passerede let hans læber. Han så rent faktisk frem til dette. Han så uden tvivl frem til at have hende tæt på sig, på denne her måde, og vide, at det kun var ham, som ville få lov til at gøre det sammen med hende. Han lod hånden stryge let over hendes side, og med et smil. Han elskede hende i sandhed, og han kunne slet ikke forestille sig, at skulle have et liv uden hende, som en del af det. Der var det egentlig ganske ligegyldigt med hendes handicap for hans vedkommende, og det stod han glædeligt fast ved i den anden ende. Han hævede hånden og strøg den let over hendes kind, som hun strøg over hans mavemuskler. Han nød det i sandhed. Gud hvor han dog nød, at det var således, at det skulle forholde sig! Hånden fortsatte efterfølgende nedover hendes hals, krave og kindben. Han elskede at røre ved hende, som han elskede at have hende tæt på. End ikke her, var han et sekund i tvivl om, hvad hun ønskede, og han var med. Han var helt med!
|
|