0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2015 1:40:39 GMT 1
Der var virkelig ingen grund til at snakke mere om det. De vidste begge hvordan det var. Keysha vidste godt at der var mange af de ting som Izaiah gjorde som var for hendes skyld og hun elskede ham for det. Han var der for hende, beskyttede hende og elskede hende selvom hun var anderledes. Det betød virkelig forfærdelig meget for hende at hun havde ham. Hun vidste at han ikke ville have hoppet på hovedet ud for at hjælpe denne Loup hvis han ikke så muligheder i manden. Hun stolede på ham og regnede med at han vidste hvad der skulle gøres. Som de løb der og legede følte hun sig endelig fri. Hun nød at være i ulve skikkelsen for alt syntes bare at være bedre. Hun følte næsten at hun kunne se sådan som de rendte rundt her. Det var fantastisk. Hun følte sig levende på en hel ny måde som hun styrtede afsted. Alt var bare blevet bedre siden hun havde lært at forvandle sig. Hendes ture under fuldmånen var også blevet bedre. Førhen havde hun altid vågnet op i en form for panik men nu var det bare ikke lige så slemt. Nu havde hun jo muligheden for at lærer alle indtrykkene at kendte på forhånd go så var det ikke helt ligeså skræmmende for dyret. De løb og legede. Det var virkelig skønt. Hun behøvede ikke at kunne se for at lege med. Hun kunne bare løbe og jagte ham som det passede hende. Hans puf gjorde hende kun endnu mere legesyg og det var også derfor hun løb op på siden af ham og puffede til ham igen. Hun mærkede hvordan han stoppede op og hun gjorde det samme. Han lagde sig halvvejs om på ryggen og hun luntede let over til ham. Det var kun leg det her. Hun vidste godt hvem der bestemte her i deres lille flok. Hun trådte ind over ham med det ene ben og da han let puffede det det lagde hun sig ned halvvejs inde over ham. Hendes hoved søgte let på sned som han dejlige stemme lød i hendes hoved. #Jeg vil ikke sige at jeg snyder. Jeg er nok nærmere smart# lød det drillende fra hende. Hun lod hovedet falde en smule sådan så hun kunne gnubbe sig en smule op af hans.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2015 8:47:56 GMT 1
Alt Izaiah gjorde, var udelukkende for at passe på hende, og beskytte hende, så det kunne vel egentlig ikke komme bag på nogen? Han slog let med halen, inden han satte i leg. Han elskede at lege, og særligt fordi at det ikke var noget, der skete særlig ofte. Foran dem, var der nemlig ingen udfordringer, og det var udelukkende også derfor, at han turde at sætte i løb. Hun kendte ham vel godt nok til at vide, at han slet ikke ønskede, at gøre noget ved hende, som kunne få det til at gøre ondt på hende. Ikke på vilkår, om, at det var noget, han ønskede at gøre! Izaiah lagde sig ned og halvvejs om på ryggen. Ikke fordi at han underkastede sig. Hvem ville underkaste sig en blind? Det var slet ikke noget som ville komme til at ske! Men derfor kunne de jo stadig lege. Desuden elskede han hende jo. Han elskede hende, og derfor ønskede han jo også at tilbringe denne særlige tid sammen med hende, nu hvor han endelig havde muligheden for at gøre dette. Han trak vejret dybt, da hun kom ham i møde, og lagde sig halvt over ham. Øjnene lukkede han ganske let, og med en svag brummen, da hun gned hovedet op af hans. Han elskede når hun gjorde det. Han kunne virkelig godt lide det! Han slog let med halen, inden han roligt lagde hovedet ned på jorden under dem igen. #Smart? Jeg kalder det snyd,# sagde han endeligt, også selvom det var i ren og skær morskab. Han selv nød jo trods alt dette, og nok mere end hvad han ville komme til at give udtryk for. Han ville jo heller ikke ud i den situation igen, som de allerede havde været igennem, hvor hun græd og var ked af det, for det var da noget af det sidste, som han ønskede sig! Izaiah tvang øjnene op endnu en gang og mod hende. Hun var uden tvivl noget af det mest smukke, som han nogensinde havde set, og end ikke det, var noget som han kunne skjule. Han følte sig velsignet, og særligt efter at han havde mødt hende. Han slikkede hende over snuden. Gud hvor han dog elskede hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2015 9:46:47 GMT 1
Keysha vidste at han bare ønskede at beskytte og være der for hende. Det var en af de ting som hun virkelig elskede ham for. Han var der for hende også selvom hun var så svag som hun var det. Han havde holdt ved hende og hjulpet hende selvom hun intet kunne se. Ikke mange ville have gjort det. Der var virkelig ikke mange som havde ville trække med hende men han var anderledes. Hans kærlighed gjorde hende lykkelig. Hun vidste godt at dette var udelukkende leg. Han underkastede sig hende ikke og sandt at sige ville hun nok blive sur på ham hvis han gjorde. Ved deres første møde havde hun gjort det klart at hun ville følge ham, at han var hendes leder og at det var ham alene som hun ville være sammen med. Det var nok også derfor de kunne lege på denne måde. han vidste at hun aldrig ville prøve at tage magten fra ham for hun havde det perfekt hvor hun var i rank, hvilket var under ham. Hun lagde sig hen over ham og lod hovedet søge let på sned før hun gned sit hoved op af hans. Hun elskede ham og dette var virkelig behageligt. Hun brummede kærligt og lod hovedet hvile kort mod hans. #Naaah, jeg synes smart lyder bedre. Det har bare en bedre klang# lød det morende for hende. Hun elskede det her. Bare det at ligge sammen med ham her på jorden og bare nyde livet. Normalt hadet hun at sidde stille, hadet ikke at have noget at give sig til. Det var jo derfor hun var så rastløs i løbet af dagen når han ikke var der men så når de havde stunder som denne her hvor de kunne ligge sammen og bare hygge på denne her måde så følte hun sig ikke rastløs. Hun var så glad for ham. Tidligere havde hun været ked af det. Hun havde været bange for at miste ham og var det i og for sig stadigvæk men lige nu ville hun ikke tænke over det. Lige nu ville hun bare være sammen med ham og nyde ham. Hun mærkede ham slikke hende over snuden og hun gengældte det kærligt. #Jeg elsker dig Izaiah. Mere end noget andet. Jeg er din helt ene og alene. Du er min elskede, min partner, min leder.# Hun gnubbede kærligt hovedet mod hans igen. Hun elskede ham så pokkers meget og hun nød at fortælle ham det. Han gjorde hende virkelig bare så glad.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2015 11:07:31 GMT 1
Izaiah ønskede ikke at fortsætte med at tænke på alt det negative, der skete med dem i løbet af deres liv. Alle mødte de deres udfordringer, og den evige med hendes blindhed, var noget, som de nu måtte leve med. Svært kunne det uden tvivl blive, men hvad kunne man da gøre ved det? Han levede med det. Selvom det krævede en omvæltning og omstilling i løbet af dagen, så var det ikke noget der rørte ham. Selv af den grund, ville han uden tvivl ikke underkaste sig hende. Han var en leder.. Selvom han havde lovet Loup sin loyalitet og støtte, hvilket var noget, som han naturligvis agtede at stå ved i den anden ende. Izaiah blev liggende under hende. Han slappede af og han fandt det uden tvivl betryggende at lege og hygge sig med hende på den måde, som han nu gjorde det. Halen slog han let med. Han var rolig, og han var afslappende. Det var rart, at kunne tænke på noget andet, end det typiske som ellers gik og plagede dem i deres hverdag. Frygten for at miste hinanden, gik de med begge to. Det var vel tydeligt, at de elskede hinanden? Holdt af hinanden, og ikke ønskede, at noget skulle ske med nogen som helst. At hun gned sig mod ham og slikkede ham over snuden, var uden tvivl betryggende. Rigtig betryggende for ham. #Du kan slet ikke tåle at vide den slags,# endte han med en morende stemme. For nu kunne han slappe af, og vide at han havde hende, og at de i en stund som denne, rent faktisk havde hinanden, og det var vel også det, som rent faktisk var det vigtigste? At høre hende skænke ham de ord, var noget som helt klart efterlod ham med en glæde uden lige. Det var uden tvivl det mest fantastiske, som hun kunne give ham. #Som jeg også elsker dig, min kære. Jeg kunne slet ikke forestille mig et liv, hvor du ikke skulle være en del af det.# endte han med en ærlig stemme. Det var hende, som skulle blive mor til hans unger, når det kom så vidt. Det var hende, som han skulle være sammen med til den dag, han ikke ville være her mere. Det var alt sammen noget, der betød meget for ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2015 11:35:52 GMT 1
Han var hendes leder og det ville han altid være. Sådan ville det sikkert også have været hvis hun havde kunnet se. Hun elskede ham. Han var stærk og hun følte sig tryg under hans beskyttelse. De vidste begge at det var sådan her det skulle være. De vidste begge at han skulle lede og hun skulle følge og et sted så efterlod det en masse frihed i deres forhold. Ulve søgte ellers normalt magt og havde lysten til at stige i rank men hun havde det fint hvor hun var. Hun havde ham så hvad mere kunne hun forlange? Som de lå der i det åbne kunne hun ikke andet end at nyde det. Der var mange ting i hverdagen som han havde skulle omstille sig til for at være sammen med hende og der var mange ting hun skulle omstille sig til. Hun var ikke længere alene. Hun havde en at være sammen med og en som hun skulle tænke på. Det var helt vildt underligt at hun ikke længere bare havde sig selv at skulle arbejde med. Dog ville hun ikke have det anderledes. Hun ville ikke undvære ham for noget som helst i denne verden. Han var hende virkelig for vigtig. #Jeg tror jeg har rigtig godt af at få sådan noget af vide. Jeg er helt sikker på at du bare ikke vil indrømme det fordi du ved at jeg har ret# lød det drillende fra hende. Hun brummede morende og gned sig lidt mere op af ham. Hun elskede ham virkelig meget. De ord hun skænkede ham var virkelig ord som hun mente. Han havde virkelig en stor betydning for hende og det var hun jo ikke bange for at fortælle ham. Sammen med ham følte hun sig lykkelig. Hun følte sig hel. Hun lod hovedet hvile ind mod hans ved hans ord. #Og jeg kunne ikke forstille mig et liv uden dig. Det er dejligt at have en i sit liv som ikke dømmer mig og som elsker mig for den jeg er. Hele den jeg er# endte hun kærligt og slikkede hans snude igen. Hun vidste at det var her hendes plads var og det var ham hun ville dele livet med. Hun skulle bære hans unger og han kunne godt komme i gang for selv ville hun gerne have mange. Så det var et sted bare om at komme i gang.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2015 12:56:42 GMT 1
Begge havde de fundet deres plads i livet, og det var side om side med hinanden. Hvad andet havde man egentlig brug for? Selvom han overfor Keysha måske var mere pladderromantisk end hvad han ville have været ellers, så var det noget som han gjorde, også for hendes skyld. Han blev liggende under hende. Han følte sig træt og afslappet, men han var godt tilpas omkring hende. Selvom det havde været svært i starten, så havde han det fint med det, som det var lige nu. Izaiah så sig omkring. Han nød det faktum, at de for nu, var alene, og at det bare var dem. Der var ikke nogen problemer eller noget lignende, hvilket var noget, som han da helt klart havde tænkt at nyde i den forstand, at det nu var menneskelig muligt for ham at gøre det. Han brummede svagt. Han lagde sig mere om på siden, for at puffe hende forsigtigt af sig. Ikke fordi at han havde noget imod at ligge der sammen med hende, for han kunne faktisk rigtig godt lide det, hvis han selv skulle sige det. Han slikkede igen over hendes snude. Han var langt større end hvad hun var, så det at få hende af sig, var i forvejen ikke noget problem for ham. #Jeg tror slet ikke du kan tåle det. Du er en fantastisk kvinde, Keysha, men du kan ikke tåle det,# fastholdt han med en morende stemme. Han var virkelig glad for hende, og tanken om at skulle undvære hende, kunne han slet ikke. Han elskede hende, som han aldrig havde elsket nogen før, og det var bestemt heller ikke noget, der måtte sige så lidt. Han rejste sig op denne gang. Stadig langt større end hende. Selv for ham, var det en fascinerende ting. Han elskede det dog. Det var nemlig hans job at passe på hende. #Lad os komme hjem,# bad han roligt. Måske han skulle begynde at tage hende med sig mere ud, end hvad han havde gjort til nu? Det var jo ikke så slemt, når han var sammen med hende. Faktisk var det her jo noget, som han nød selv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2015 17:35:35 GMT 1
Der var slet ingen tvivl om at Izaiah var anderledes når han var sammen med hende. Han var blid og dejlig romantisk. Hun vidste godt at han gjorde det for hendes skyld for det var jo sådan en pige hun var selvom hun da en gang i mellem blev så forbandet forfjamsket når han var på den måde. Hun elskede ham, gud hvor hun elskede ham! Han var hele hendes tilværelse lige nu. Hun var så glad for at hun havde ham i sit liv. Hvad mere kunne hun dog ønske sig? De var alene her i det åbne. Lige nu havde de intet at frygte. De var kun dem selv og intet kunne forstyrre dem. Det var noget af det bedste i hele verdenen synes hun. Hun elskede det virkelig. Det at kunne ligge og putte med ham på denne her måde gjorde det det hele værd. Som han endte med at trille rundt og puffe let til hende væltede hun ligeså ned ved hans side med et lille bump. Hun lagde sig helt ind mod ham far det var virkelig der hun havde det bedst. Hun endte dog med at trille op på ryggen og bare ligge med blikket i hans retning. Hvor ville hun ønske at hun kunne se den prægtige ulv som lå ved hendes side. Han måtte virkelig været flot. Det var virkelig en skam hun ikke kunne se ham det mindste. Hans slik over hendes snude fik hende til at brumme saligt. Hun kunne virkelig godt lide det. #Jeg er ret sikker på at jeg godt kan tåle det, Izaiah. Du er bare sur fordi jeg vandt# sagde hun tydeligt drillende. Hun morede sig og hyggede sig ufatteligt meget her sammen med ham. Det var skønt bare at være fri og ikke rigtig tænke over de ting som måske gik en på i hverdagen. Som han rejste sig trillede hun om på maven. Hun strakte sig en gang med rumpen i vejret før hun selv kom på benene. Hun rystede sig en gang. Det var virkelig stadig en sjov fornemmelse at være ulv men hun nød det virkelig meget. Hun kunne rigtig godt lide at rense rundt og så bare nyde det hele langt mere end hun kunne normalt. Det var virkelig forfriskende. #Det lyder som en god ide.# hendes hoved hvilede i hans retning mens hun ventede på at han ville føre an. Selv kunne hun sagtens finde vej hjem herfra men han var vel ikke hendes leder for ingenting.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2015 19:50:23 GMT 1
Izaiah var en helt anden overfor Keysha, end det som han var overfor så mange andre. Der var han i mange situationer mere kold, hård og kontant, men overfor hende, så kunne han bare ikke lade være.. Han ønskede hende jo det bedste, og det gjorde han jo ikke ligefrem ved at rende rundt og banke hende i hovedet med de ting som ikke blev gjort hurtigt eller korrekt. Af temmelig oplagte årsager, så var det ikke noget som hun kunne imødekomme. Uden tvivl var hun jo det mest fantastiske, som længe var sket i hans liv. Hun havde også hjulpet ham til at acceptere hans væsen i langt større grad, end hvad så mange andre i hans liv havde gjort. Det alene, var noget som betød forbandet meget for ham. #Du kan virkelig ikke tåle det, kæreste,# fortsatte han med en morende stemme. Hun havde vundet.. ganske rigtigt, men han havde også mange andre ting at fokusere op, når hun ikke kunne! Forsøgte han at undskylde sig med i hvert fald. Izaiah drejede let, så han fik hende væltet ned af sig. At hun så lagde sig på ryggen og det hele ved hans side, var da uden tvivl en tanke, som han måtte finde morende. Uden tvivl noget af det bedste, som kunne være hændt ham. Han lagde hovedet kort ind mod hendes, hvor han lukkede øjnene ganske let. Han satte sig op ved siden af hende. De burde måske søge hjem, selvom det ikke var det, som han havde mest lyst til lige nu. Han fandt det trygt og befriende, at han bare kunne rende rundt ude med hende, og særligt nu hvor de endelig havde muligheden for at gøre det. den tvivl noget, af det mest fantastiske af det hele! #Eller har du andre ting du gerne vil? Jeg er din i dag, Keysha.. Du bestemmer lige hvad vi skal gøre,# fortsatte han. Det var jo heller ikke fordi, at han ønskede at tage alle beslutninger for hende hele tiden. Hun havde sin egen stemme, og han ville også gerne lytte til den, når han havde muligheden for at gøre dette.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 11, 2015 0:45:09 GMT 1
Det var dejligt at han havde de to sider af sig selv. En ting var hvordan man var når man var ude men når de bare var alene så ville hun gerne havde denne kærlig og følsomme mand som helt og holdent var hendes. Hun elskede ham virkelig meget. Hvad mere kunne hun ønske sig? Hun havde den perfekte mand i sit liv, hun levede frit og de klarede sig. Mere kunne hun ikke ønske sig. Det var hun helt sikker på. Det var tider som disse at hun virkelig ikke tænkte over sit eget syn. Det var tider som disse hvor hun næsten glemte mørket som hun altid levede i. Hun gjorde alt så godt som hun kunne og der var da mange ting som hun nu kunne som hun ikke kunne før fordi hun havde øvet sig. Der var jo rigtig mange ting som virkelig bare krævede øvelse og noget vide og den fik man kun hvis man gad kæmpe for det og det gjorde hun i hvert fald godt. #Indrøm nu bare at jeg er den bedste# grinede hun i hans hoved. Det var kun for sjov, de havde det bare sjovt og hyggede sig. Hun vidste godt at grunden til hun havde vundet var nok at han havde ladet hende men det var da ligegyldigt? En vunden kamp var en vunden kamp og det så var fordi han gav sig eller ej. Hun trillede af ham og lagde sig ved hans side. Han var virkelig fantastisk. Hun kunne godt lide ham, både som ulv og som menneske. Han var mere end bare fantastisk. Hun vidste slet ikke hvad hun skulle stille op hvis hun ikke havde ham til at gøre sit liv en smule lysere. Han havde spurgt om de ikke skulle tage hjem og dog så vidste hun ikke om det var det hun havde lyst til. Han gav hende valget. Hun tænkte en smule over det. Hvad ville hun egentlig helst. Hovedet søgte let på sned som hun søgte helt tæt på hans skikkelse. #Jeg kunne godt finde på noget som vi kunne lave der hjemme .. Bare du og jeg# endte hun drillende. Hun gik og trykkede sig op af ham mens hun sagde det og lod drillende halen køre drillende over hans ansigt. Hun gjorde sig måske en smule til for ham men det var virkelig også fordi det var noget hun havde lyst til. Rigtig meget faktisk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 11, 2015 11:57:35 GMT 1
Hvad gjorde man ikke for kvinden, som man elskede og holdt af? For Izaiah var det faktisk der, at det hele lå for hans del. Han elskede hende, og der fandtes virkelig ikke det, som han ikke ville gøre for hende. Selv nu hvor hun var blind og vandrede rundt i en hel mørk verden, så var det slet ikke noget, der gjorde nogen forskel for hans vedkommende. Han brummede let. Han ville gerne give hende den. Han havde jo ladet hende vinde, men var det underligt? Han havde alle fordele som hun ikke havde, så det kunne vel heller ikke rigtigt komme bag på nogen, kunne det? #Okay, jeg giver op.. Du er forfærdelig,# sagde han med en rolig stemme, dog tydeligt drillende, om den måtte lyde i hendes egne tanker og sind. Denne gang ønskede han rent faktisk at give hende valget. Han synes nu stadig at de skulle blive i nærheden af hjem, og særligt fordi, at hun havde det på den måde, som hun havde. Han slog let med halen, også selv da hun strøg sin egen over hans ansigt. Hans øjne lukkede. Han kunne i hvert fald tænke på en ting eller to, som han gerne ville gøre med hende, når han havde hende alene. Var det måske også det? Hans hjerte hamrede mod hans bryst, inden han søgte hen til hende. Hun gjorde sig til.. og gud hvor det dog virkede! #Lad os komme hjem,# sagde han endeligt. Næsten som om at det ikke kunne ske hurtigt nok, og det var også det, som rent faktisk påvirkede ham. Det var ikke ofte, at de gjorde det, men når de gjorde, så var det fantastisk! Han søgte op ved siden af hende, hvor han puffede let til hende, så de kunne komme i den rigtige retning af 'hjem'. Han ville rigtig gerne hjem nu! #Kom.. Det er den her vej,# sagde han med en rolig stemme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2015 7:58:10 GMT 1
Sammen med Izaiah var der virkelig ingen tvivl om at Keysha var elsket. Hun vidste det og kunne tydeligt mærke det i hele sit væsen. Når han var sammen med hende så følte hun at hun kunne klare verdenen fordi han var der til at støtte hende. Hun følte sig virkelig heldig at hun havde ham. Det var da helt sikkert. En mild latter måtte lyde i hans hoved hvad hans ord. #Du har ret. Jeg er forfærdelig ... Forfærdelig dejlig, altså# lød det drillende fra hende som hun stillede sig helt hen ved ham og slikkede ham over snuden. Hun holdt virkelig meget af ham og tider som disse der følte hun næsten at hun elskede ham endnu mere. Hun vidste at han havde givet hende valget og dog så havde hun intet imod at søge hjem. Hjemme var kun kedeligt når man var alene og ikke når han var der. Hun nød at være sammen med ham derhjemme og der var helt sikkert en ting eller to som hun kunne finde på at de kunne lave sammen når de var helt alene derhjemme. Han var næsten helt ivrig kunne hun da tydeligt mærke når puffede til hende. Selv havde hun også lyst til at søge hjem så hurtigt som muligt sammen med ham. #Lad os komme hjemad.#
Hun havde luntet måske en smule hurtigt hjem. Begge havde de vidst skyndt sig en smule. Hun havde lyst til ham og det var også derfor hun havde haft lyst til at søge hjem. Med rolige bevægelser åbnede hun døren til deres hjem og søgte indenfor. Hun luntede ind i soveværelset og hoppede adræt op på sengen hvor hun forvandlede sig tilbage til menneskeskikkelse. Hovedet tiltede let på sned mens hendes blik hvilede på Izaiah som hun kunne høre. Smilet hvilede på hendes læber som hun sad der med den lyse kjole. Den ene strop var faldet ned over hendes skulder selvom hun ikke tog sig meget af det lige nu. Der var andre, mere interessante ting lige nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2015 11:14:58 GMT 1
Izaiah elskede uden tvivl Keysha, og han var så sandelig heller ikke bange for at stå ved det, når det nu endelig skulle være. Hans blik hvilede på hendes skikkelse. Hun var forfærdelig dejlig, og et sted, var det vel egentlig også det, som var hans problem? Der var ikke det, som hun ikke kunne få ham til, hvis hun bare spurgte på den rigtige måde. Han himlede let med øjnene og tog imod slikket. Han elskede når hun gjorde det.. Den selvtillid, var uden tvivl noget, der virkelig måtte klæde hende. #Du kender mig en kende for godt, kæreste,# endte han med en tydeligt morende stemme. Han kunne heller ikke gøre noget ved det, eller for det, for den sags skyld. Denne gang havde han valgt at give hende valget, så hun kunne få lov til at bestemme. Det var jo heller ikke fordi at han ønskede at fortsætte med at tage valgene for hende. Hun havde jo trods alt hendes egen stemme. #Det lyder som en god idé,# endte han roligt, inden han luntede med hende.
Som de kom hjem, var det betryggende. Selv her var Izaiah langt mere afslappet, end hvad han havde været til nu, så det var bestemt heller ikke noget, der ville komme særlig meget bag på ham. Han forvandlede sig, i det han selv kom ind, så han kunne lukke og låse døren efter dem, så de kunne være alene. Ikke fordi at han regnede med, at nogen ville komme rendende og forstyrre dem. Han søgte mod soveværelset, hvor hun allerede lå og slangede sig i sengen. Et smil passerede hans læber. Det var virkelig et fantastisk syn! Smilet bredte sig på hans læber, inden han søgte hen til sengen, som han roligt krøb op i, inden han krøb over hende forsigtigt. Dernæst.. kyssede han hendes læber. "Her ligger du jo og ser helt uimodståelig ud," endte han med en rolig stemme. Han lagde sig efterfølgende ned ved siden af hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2015 14:22:34 GMT 1
Keysha vidste at hun var elsket hvilket var en glædelig tanke. Hun elskede ham ligeså meget som han elskede hende. Det at være sammen med ham var virkelig det mest fantastiske hun kendte til. Hver en eneste fibre i hendes krop reagerede på hans nærvær. Keysha vidste godt hvordan hun skulle få sin vilje. Hun kendte ham forbandet godt efterhånden og hun var selvsikker nok til at bare at give den gas. Hun ønskede ikke at bøje sig på nogen som helst måde. Det ville ikke klæde hende at give efter for sit handikap på den måde. Hun slikkede hans snude og brummede nydende. #Nej. Jeg kender dig tilpas godt# rettede hun morende. Han var bare skøn! Hun kunne jo ikke andet end at nyde hans selskab. Hun vidste at han gerne ville lade hende vælge og det havde hun så gjort. Det at søge hjem førte til andre sjove ting som de kunne lave som måske ikke skete udenfor. Det var en tanke som hun fandt morende og ufattelig dejlig. Hun hørte ham lunte efter sig. Det var dejligt med den forstærkede hørelse.
Hun hørte ham komme ind i huset, lukke og låse døren efter dem. De ville være helt alene hvilket var noget som hun virkelig godt kunne lide. Hun ønskede ikke at blive forstyrret sammen med ham for lige nu havde hun lyst til ham. Hun trissede roligt ind i soveværelset og placerede sig på sengen. Hun kunne høre ham komme tættere på og smilet bredte sig på hendes rosa læber. Hovedet søgte let på sned og hendes lange lyse hår kildede hende let på den bare skulder. De hvide øjnene var vendt i hans retning som han kom hen til sengen. Hun mærkede ham søge ind over sig og hun lod ham. Kysset gengældte hun med velbehag og følte sig næsten helt utilfreds da han trillede af hende igen. Hun smilede stille og endte med at søge ind over ham i stedet. Hun lød deres læber mødes på ny mens hun kørte den ene hånd igennem hans hår. "Det påstår du og alligevel fik jeg kun et lille kys?" hviskede hun kærligt og en smule drillende. Hun blinkede til ham og nussede ham blidt over ansigtet med sin frie hånd.[7blockquote]
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 15, 2015 0:05:10 GMT 1
Endelig var de kommet hjem, og de kunne trække den skridtet videre. Det havde allerede nu hvilet i luften, og naturligvis var det også noget som uden tvivl måtte påvirke Izaiah på en måde, som kun hun havde formået at gøre det. Efter han havde mødt Keysha, var han begyndt for alvor, at kunne acceptere det dyr og væsen, som var en del af ham, men som kun kom frem under fuldmånen. Han smilede let for sig selv. Det var virkelig rart.. Gud hvor han dog elskede hende. Det gjorde han virkelig! "Du kender mig alligevel alt for godt efterhånden," sagde han med et tydeligt morende smil på læben. End ikke det, var noget som han kunne se bort fra, når det nu endelig skulle være i den anden ende.
Izaiah trak sig over hende og skænkede hendes læber et blidt kys. Han var fristet til at trække den videre allerede med det samme, men.. nej Han ønskede han rent faktisk at det skulle ske ordentligt og oprigtigt, og ikke alt det andet. Han lagde sig ned ved siden af hende. At hun så derimod måtte finde det mod der skulle til, for hende til at tage pladsen over ham, var slet ikke noget som han havde noget imod. Hånden lagde han mod hendes år, som han strøg ganske let. "Forventede du da endnu mere?" spurgte han med en tydeligt morende stemme, som han let blinkede til hende. Velvidende om at hun kunne høre, at han mente det i ren og skær sjov, og ikke noget andet. Hånden strøg han let over hendes lår, inden han roligt satte sig op, så han kunne komme ordentlig tæt på hende i stedet for. Det andet her var ikke tæt nok for hans vedkommende, og det var han så sandelig heller ikke bange for at lægge skjul på, når det nu endelig skulle være i den anden ende. Denne gang lod han læberne møde hendes direkte. Han kyssede hende dybt og intenst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2015 18:24:31 GMT 1
Det hvilede i luften. De kunne begge mærke det, begge fornemme det. Dette var noget de begge higede efter, noget som de havde brug for en gang imellem. Hun elskede at give sig hen til ham, vise ham hvor meget hun elskede ham og hvor meget hun ville have ham. Den blotte tanken om at han ville have hende på denne her måde kunne hun virkelig godt lide. Den satte et tydeligt begær i hende som hun hverken kunne eller ville skjule. Hun accepterede dem begge som de var, ulve, bæster under månen men som kunne leve helt normalt hele den resterende måned. Hun sendte ham et kærligt smil. "Jeg synes altid at man kan kende sin bedre halvdel for godt" endte hun blidt men dog stadig morende.
Hun mærkede ham over sin krop. Det var næsten en helt berusende følelse. Hun elskede at mærke ham helt tæt på, så tæt at de næsten blev en. Det var virkelig fantastisk. Kysset mod hendes læber gengældte hun blidt også selvom han måtte stoppe det alt for hurtigt. Det var hun absolut ikke tilfreds med og det var også derfor hun endte med at søge ind over ham med det samme. Hun lagde en hånd på hver side af hans kinder og strøg dem begge let mens hendes hvide øjne hvilede på hans ansigt uden at hun kunne se noget som helst. "Normalt er jeg taknemmelig for hvad du kan skænke mig men i dag ønsker jeg mere. Jeg vil mærke dig helt tæt på mig, min elskede" hviskede hun kærligt. Hun mærkede hvordan han satte dem op og hun fandt roligt til rette hen over skrevs på ham. Hendes hænder gled fra hans ansigt, over hans skuldre og den ene hånd endte i hans hår. Hun trykkede ham ind til sig så meget som det var hende muligt. Hun elskede ham virkelig mere end noget som helst andet. Det dybe kys mod hendes læber satte en tydelig sitren igennem hendes krop. Hun gengældte det fyldt med begær og lyst. Hun ville ham, nok mere end noget andet lige nu. Hun trykkede sin krop mod hans sådan så hun kunne mærke ham, alle hans former, hans muskler. Det var næsten svimlende for hende og det var en følelse som hun virkelig elskede.
|
|