0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 2, 2015 23:52:16 GMT 1
dagen var lidt grå men ellers hodle været temlige godt dog med lidt blæsnen og for en gang skyld befandt jack sig ikke i elver kongens ringe han hadet foget nok af elver for en dag rolige gik han melmen de gammel ruiner og kikket op mod dem de måtte haa været foltte og se på jack fandt en gammel kasse som han tog op den smuleret lidt så han måtte bager den forsiekte der lå gammel ting og sager i den rusten knive og gammel kort over byen men den var indete vær han valgte så at vende sig om for at gå langs muren han hadet lavet sig selv lidt ælder ind han var så der ikke nogle der kunne kende ham og så til grode skæk også ikke meget men sådan som det var sunliget jack tænke lidt mens han kikket rundt hvad der var for Skatte her han var ikke bange for noget som sådan han ville have fred Mellem alle raseren sååå han valgte typsis ikke at andgribe folk men det kom ham typsik ud i Problemer som han ikke regtit kunne komme ud af hvordan det hang sammen vidste han ikke regtit rolige nynned han en sang og begynde rolige at synge en let dyster men smuk sang efter sangen gik han rolige ned og tænke på hvoad han ellers skyle stille op lige her vad skulle det ikke ende med
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 3, 2015 0:03:36 GMT 1
Egentlig havde hun forventet at være alene for en stund, men en anden skikkelse bevægede sig igennem de gamle ruiner, hendes nysgerrighed vakte stille til livs og hun blev allerede i dette sekund fyldt med gode ideer til sjov og ballade. De lysegrå, næsten hvide øjne spejdede ud over de ødelagte vægge, hvor blev han af? Hun gik roligt mod stedet, hendes vinger var skjulte for nu, vinden var for kraftig til hun kunne bevæge sig ordenlig i luften, så det måtte være de bare fødder som betrådte den kølige jord. Corina smilede for sig selv, hun lyttede, ikke dårligt, selv nynnede hun kort med, dæmpet og i håb om han intet hørte. Hun fulgte efter ham, studerede ham, i det skjulte naturligvis og prøvede at finde ud af hvilket væsen han var og hvor stor en trussel han kunne være. Hendes krop havde en sort lang kjole på som blev slæbt hen af jorden, ærmerne på var gennemsigtige og det samme var stoffet ved hendes mave og ryg. Gad vide hvor lang tid der ville gå før hendes mand opdagede hun var væk, skidt pyt, det var en del af spændingen ved at være regelbryder og stikke lidt af fra den daglige vold og brutalitet. Egentlig skulle hun være tilbage i aften, men hun magtede ikke endnu et middagsselskab hvor hun skulle have sko på, nikke og smile, være hans lille nikkedukke, nej ikke mere, ikke lige nu. Nu, ville hun nyde dagen og spionere en fremmed mand. Hvis han så efter hende, ville hun skynde sig om bag hendes skjul og skulle han opdage hende og følge efter hende, ville hun løbe leende væk, som en sort skygge, et spøgelse som forsvandt. Lege tag fat, skjul og gæt hvem i en og samme leg. Speciel det var hun bestemt, hvilket hendes mand i mange tusinde af år havde prøvet at ændre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 3, 2015 0:19:17 GMT 1
jack kiket rolige rundt og så forvaldte han stik stille til en ulv der hoppled lidt op på nogle gamme buginger den kikket lidt rundt igen men kom til at nyse lidt hvad skulle han dog finde på at lave han så en mus rende hen at gresset og hans øjne bliv til lege suge hun den raget den lille mus meget hurtit og gådet også lidt af den men den var for hurtit jack loveret lidt med halen men fik ikek set sig for og landet i bunden af en gammel ruien han piv lidt men kom ud d i en går jack puset lidt med næsen og kikket rundt igen men loveret med halen lidt så forvaldet han sig igen til mennske og grinte lidt mens han landen nede i jorden for at kikke op på himlen den var lidt grå det kunne se ud til de ville få en stom vær her i nat og en virklige slem en jack rynkede næsen tanken om at blive våd gøs i ham Rolige sukket han og ind ånden den Frsike luft som kom nøj hvor var det rat at mærke ingen gud far til at fortælle hvad han skulle gøre ingen elver kvinder der såret en bare forde man ikke var elver " jeg savner af og til det her " sagde jack stille og rolige men han nød også de stunder hvor han bare kunne lægge sig som dem her
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 3, 2015 0:27:16 GMT 1
Som hun fulgte ham, holdte øje med ham, fik hun af se hvad han var, eller en del af ham ikke mindst, hun nikkede for sig selv, havde sine tanker og smilede bare svagt. Gad vide hvorfor man valgte at være et dyr og så et menneske og så et dyr og så et menneske, hun rystede på hovedet og fniste kort, men holdte sig selv for munden. Dog lod hun sin latter bryde som næsten en sang, lys og blid, som hun afslørede sig selv kort ved at løbe fra den ene væg til den anden. Man ville kunne se den lange sorte kjole blafre bag hende, samt de ravnsorte lokker som dansede om hendes skuldre og ryg. Hun stilte sig helt op af muren med armene bag sig, stod og ventede, ville se om han ville undersøge hvem der lurede på ham fra skyggerne af. Tanken var hende sjov, hun elskede at lege med folk, se dem reagere. Alle var så forskellige og uforudsigelige, måske var det derfor hun aldrig mødte nogen igen, hun ville bare kede sig fordi hun derefter vidste hvad deres træk ville være. Kedsomligt, men måske sjovt at slå ihjel? Gad vide om han var en af dem som ville være sjov at dræbe, tanken fik hende til at lukke øjnene og bide sig i underlæben. Som nød hun et eller andet afsindig meget, hvilket hun også gjorde, tanken og død og pinsel.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 3, 2015 20:59:08 GMT 1
Jack vendte sig Hurtit om for at se hvem der kunne lave den latter han rulled med øjnene lidt " HA HA meget morsomt hvem du så end er " sagde jack stille mens han gik af den gammel ruine og ud på åben mark for bedere at kunne se " jeg er ikke så nem at skramme " men det passet ikke helt han læg lidt for sig selv men han vidsdte også godt at det ikke nytted noget at være bange bare forde person måske var ond kunne de jo godt være at person hadet nogle gode sider også som persoen nok ikke har haft set noget af i nu rrolige sukket han stille jacks herjte hammeret vildt meget og han vidste efter hånden ikke hvad han skulle gøre men han slappe rolige af og sagde så " Gi dig til kende ??" kom det rolige fra jack mens han lage hovdet på skrå det var tydliget at denne person ikke var vand til at være her nede
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2015 19:13:36 GMT 1
Fra ruinvæg til ruinvæg løbe hun, kjolen blafrede, hendes hår piskede bag hende løst som det hang. Hendes latter var mild og gled igennem luften hvor den bragte mystik med sig. Da han bed hende om at give sig til kende, hoppede hun hurtigt op på en af væggene, og hoppede ned igen i nærheden af ham. I sin landing, gled hun ned i knæ for ikke at støde sine fødder, men rettede sig roligt op. De kolde lysegrå øjne, næsten hvide, så lige mod ham og hun smilede, et smil som virkede som et legesygt barns. Hun lagde hovedet på skrå og bed sig så i læben. "Jeg kan ikke give mig til kende, så får jeg problemer min gode mand." Fniste hun og lod sine hænder køre op i det ravnsorte hår, hun sukkede blidt og strakte så sine arme i luften, bøjede svagt bagud og nød at blive strukket godt ud i. Da hun faldt sammen igen, rystede hun kroppen let og hoppede kort på stedet. Hun satte i løb lige mod ham og kærtegnede hans skulder på sin vej. "Du er den!" Grinte hun højlydt, som hun forsatte med at løbe hen over marken med de bare fødder og kjolen der blafrede bag hende. Hendes hår piskede fra side til side, hun elskede den her følelse, ikke fordi hun følte sig fri, nej det var sjovt at flygte fra ballade. Om han så ville sætte efter hende, det vidste hun ikke, de fleste stod bare og gloede dumt efter hende, vendte øjne af hendes barnligheder.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2015 19:21:23 GMT 1
jack kikket først lidt og underet på hunden han vidste ikke hvad han skylle stille op med sig selv lige nu ville han bare nyde tingen rolige løb han efter hinden og prøvet at fange kvinden til at statde med " mit navn er for rasten jack " sagde han stile og rolige men også forpuset han holdte sig let på lungeren hvad skulle han dog stle op rolige kikket han rundt han kendte ikke person men han skulle passe på det kunne j o godt være " såå din mand kan altså ikke lide du giver dig til kende for ander det lyder som en tris " sagde jack stille og forpuset mens han prøvet at finde hinden igen men gav op " oki oki duu vindere " grinte han stille mens han satte sig forpuste ned hvad skulle han gøre han ville bringe fred mellem folk men h vordan skulle han dog kunne gøre det af lenne nej han måtte holde hovdet koldt og kikket rolige rundt mens han smilte
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2015 19:42:42 GMT 1
Løbende, grinende, lyttede hun, hendes ring på fingeren måtte have afsløret hun var gift, det var vel kun en god ting, glemte hun at tage den på var hun først helt ude og skide. Han kunne godt bruge at være i bedre form den unge mand, hun fniste som en skolepige med sine veninder som de sluderede og sladrede. I det han sagde han gav op, lod hun sig vende rundt og stormede mod ham, han sad allerede ned og det gav hende chancen for at springe på ham og prøvede at presse ham ned mod græsset. Corina var ikke bange for nærkontakt, nej til tider var hun skræmmende nærgående. "Jeg elsker at vinde!"Kom det så sejrsagtigt fra hende, som hun smilede triumferende. Hendes mand ville langt fra bryde sig om hun var ude, men hun sagde intet til det, for hvad var der at sige? Stod det til hende fandtes han slet ikke. Og en dag, ja muligvis en dag ville hun have mod nok til at slå ham ihjel. Men sagen var jo den, hun var langt mere svag end hvad han var.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2015 19:49:12 GMT 1
jack velget det føtles lidt ubhaliget til at stade med men han prasset sig selv lidt op igen med et smil på panden hvad skulle han gøre han var hvad ha nvar rolige smilte han til hindene " du ikke bange af dig " sagde han smilene og ragte hånden frem som en hislen mens hans øre stille kom frem hvad skulle han sige til det der var ikke så meget af sige jack var varm nok i forvejen men han hadet sine tilv af og til men det hadet alle vel rolige kikket han og sagde sit navn igen " mit navn er jack " kom det rolige fra ham med et varmt smil over læben han vidste der fandtes ondt i denne verden men bare forde man var født af onde forældere behøvest man ikkke være ondt rolige kikket jack op og ned af hinden det var let at se hun var en ring mands datter eller konge rolige smilte han og lage sig ned i jorderen igen og stærkte sig " hvad laver du så her " sagde jack stille og rolige mens han kikket rolige over mod kvinden som han ikke kendte i nu
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2015 19:57:53 GMT 1
Der kom et kort grin fra hende som hun trak på skuldrene og valgte at glide ned fra ham og lægge sig i græsset ved siden af ham i stedet. Blikket blev vendt mod himlen som ikke var at prale af lige nu og her, hun så derfor mod ham i stedet. "Jeg har ingen grund til at være bange." Lød det roligt fra hende, hun vendte sig op på siden og gravede sin hånd ind under det sorte hår hvor hun holdte hovedet oppe. Hendes blik var intenst og søgende, hun studerede ham tydeligt. Smilet skreg langt væk af ballade, hun var kun ude på ballade og det fik hun som regel altid. "Dav Jack, du kan kalde mig hvad du vil. Mit navn får du ikke af vide." Lo hun og pustede ham drillende i hovedet, hun var virkelig en mærkværdig kvinde. Med en rolig bevægelse, lagde hun armen hen over sin skikkelse, så den lå langs hendes side og hofte. Der kom et endnu større ballademager smil på hendes læber som hun besvarede hans spørgsmål med et eneste ord og næsten gnistrende øjne. "Ballade!"
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2015 20:08:50 GMT 1
jack smilte rolige og løfte hovdet så " den var være jeg er ikke god til navne " sagde han stille og rolige mens han kikket rundt hvad i pokker skulle han lave han stolede ikke nok på kvinden i nu men smitle igen da hun sagde " ballade " rolige ryste han på hovdet at være mærklige var kun en god ting det var kun godt " må jeg spøger om noget hvordan er det at være gift enlige ??" sagde jack stille og rolige mens han kikekt rundt og så lage han hovdet glide ned i jorderen han hadet tænkt over det mange gang men han kunne ikke blive ved med at tage det forgivet og nu da der var en kvidne i nærheden der var gift han sukket rolgie han fandt nok ikke en kvinde som ville gifte sig med ham eller være smamen med ham det var han for mærklige " og har du nogle drømme ?? " spurte jack lige ud som om de kendte hadet kendt hianden i langtid
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2015 20:52:17 GMT 1
"Rina...." Erklærede hun så, som var det en vedtagelse, som havde der været en afstemning eller et valg. Men han havde jo ikke været klar på at give hende et, så måtte hun jo selv sørger for det, bare for at han havde noget at kalde hende. Hun så på ham med et roligt blik i de iskolde lyse øjne, hun satte sig op med et ryk og lod sig sidde i skrædderstilling, det var det mest behagelige lige nu. "Det er forfærdeligt, jeg blev giftet væk i sin tid, det er virkelig mange år siden, og han er en værre dødbider, så pokkers kedelig. Og jeg må ikke være mig selv, jeg skal gå i det han vil have, spise det han vil have, lave det han vil have, give ham nydelse når han vil det og så tvinger han mig til at have sko på! Det er sjældent jeg høre efter, så jeg bliver tævet dagligt, været døden nær et par gange. Jeg så helt at være fri." Svarede hun ærligt, hun fik det til at lyde som om at hendes frie fødder var det værste der kunne ske, at de blev beklædt mod fodtøj. Men for hende betød det jo også meget og hun hadet det! Corina sendte ham et drillende smil, inden hun vippede sig forover og lagde sig halvt ind over ham med et intenst blik i øjnene der stadigvæk skreg af ballade. "Jeg drømmer om at slå min mand ihjel en dag, eller finde mig en mand som rent faktisk ville slå min mand ihjel for at vinde mit hjerte. Det kunne være så romantisk!" Lød det drømmende fra hende, mens hun så ud for sig, men lod kort efter blikket glide ned mod ham. Her lå hun jo meget hyggeligt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2015 21:03:07 GMT 1
jack løfte næsen lidt og kikket op mod himlen ldit " deet lydere skræliget...jeg mener man burde være den som man er bare forde man er førd ind i en unskyld ond rase behøves man ikke være en ond person " sagde jack og smilte rolige det var faktis meget rat at lægge her og slappe af for en gang skyld " min drøm er at bringe fred hos alle raser " sagde han stolt og rejste sig stille for at kikke lidt bedere på Rai Det var enlige et smukt navn " har du nogle sinde overvaget bare at gå ?? " " sagde jack lige så stille det var nok dumt af ham at sige det sådan men han kendte det jo ikke så godt " jeg mener vis din mand virklige er så dum en skid som du siger han er er han da ikke vær at samle på vel ?? " jack kikket rolige og fandt et lille brød frem og brækked det i to " ville du have noget " sagde jack rolige og i møde kommene
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2015 21:17:00 GMT 1
Da han snakkede om fred, brød hun ud i grin. "Fred kommer der aldrig Jack, der vil altid være gode, onde, neutrale. Desuden, hvem siger jeg ikke er ond?" Spurgte hun så med et flabet smil på læberne, hun endte med at rejse sig lidt op og gik roligt rundt om ham, studerede ham lidt med et undersøgende blik. Den drøm var vidst ikke mere end en drøm, realitet blev den godt nok aldrig til. Hun lavede en vejrmølle, og en mere, rundt i ring, indtil hun blev rundtosset og faldt ned i græsset igen. Måske blev hun slået rimelig for meget sidst, helt rask virkede hun ikke. Corina sukkede blidt og så op mod himlen igen. "Jeg bliver ved ham grundet min fars ære, han skal ikke vide han gjorde sig et forkert valg. Desuden, ville det blive min død hvis jeg går min vej, det gør man ikke bare." FOrklarede hun så, han havde jo ingen ide om hvilket væsen hun var, hendes vinger var jo skjulte. Da han brød brødet og rakte hende lidt, rystede hun på hovedet, hun var ikke specielt glad for brød.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 5, 2015 19:52:51 GMT 1
flint skævet mildt se der var lidt godhed i hinden " se der er lidt godhed i ddig " sagde jack med et varmt smil om læben rolige kikket jack sig om da han syntes der forgik et eller andet men hvad der var i luften vidste han ikke der var blivet megeet stille " shiie " sagde han stile og rolige mens han kikket rundt han brød sig ikke om det stille rejste jack sig og kikket mod nogle råde øjne der kikket på ham for lidt længer afstand af " hvad iiii " jack ville ikke tage sit svær han hade ikke den evene i nu men han ville forsvare sig vis det kom til stykke rolige sagde han til corina " der er noget der ude " sagde jack stille og gøs lidt ved de råde øjne de var bestemt ikke rage at se på hvad skulle jack finde på men da de ikke virkede til at være en ståre trussel vendte han sin op mærksomhed mod corina " har du nogle venner du holder af " sagde han så lidt spøgerne vis det v ar kunne han godt være hindens ven men han vilel lige se hinden ldit mere and hun var jo nok lidt mere ind øjet tilså men jack var ikke bange af sig som sådan
|
|