0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 11, 2015 14:13:48 GMT 1
Jack bed smerten i sig men kunne mærke nogle knoglerne brække sit ben kunne han i værfald høre og skulderen rolige kikket han mod dødsengelen og kom med et smil " jeg løber ardlige tør for tricks" sagde han stille med et smil han lage træt hånden mod jorden og fanget hinden med hurtit rødere og passet ham tæt på sig mens han kunne høre jorden knække under dem " vis jeg falder tager jeg dig med i det " grinte han med blod løbne ned af hans Kindere han lukket øjne blidt mens han følte vinden ramme ham at hun måske ville komme fri vidste han ikke for han kunne ikke holde sig vången mere han var for træt og udmattet stille tænkte han stille på sin gud fra Thranduil og Tilgav ham for at sige det når han kom tilbage vis han kom tilbage ville han prøve på at forstå sin gudfar noget mere men han håbet også et eller andet sted selv han ville forstå *unskyld vis jeg har været besværlige * tænke han stille og rolige han åbnet øjne stille og så vandete nærme sig men røderen kunne ikke holde fast mere og gav slip og jack faldt som e n kulde dukke ned i vandte med et plask
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 11, 2015 20:10:00 GMT 1
Det kom som en overraskelse at han sådan ville tage hende med i faldet, hun kæmpede for at komme fri, hun stirrede vredt på ham, åndssvage møgunge! Hun havde dog nydt den søde lyd af knogler der knækkede, hun havde rent faktisk sukket nydende ved dette, ganske frastødende for de fleste. Han havde ikke en chance for at overleve, det var hun sikker på, han kunne tage hende med i faldet. Som de faldt, lod hun sine vinger bryde frem og det som bandt dem blev smadret. Hun så ham falde, allerede nu havde han jo mistet bevidstheden, hvad hun kunne se af. Der kom et grin fra hende, det havde været en skøn jagt, brudte knogler, smerte, og nu død. Hvad hun da troede på! Corina flaksede over vandet, fulgte ham med øjnene, han var død, hun kunne ikke blive meget mere sikker, så ingen grund til at følge ham, hun ville bare komme for sent. Med kraftige vingeslag vendte hun mod sit hjem hvor hendes mand ventede, højst sandsynlig klar på at smide lidt rundt med hende inden de skulle ud af døren til festmiddag.
//out
|
|