0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 19:47:44 GMT 1
At han kom tæt på hende brød hun sig knapt så meget om lige nu, hun var ikke fornærmet, hun var såret og ked af det, for hvis han var smålun på hende, var det ikke hun hende som var i hans hjerte. Sådanne ord var svære at tage tilbage og et sted skulle hun vel bare synke det, falde ned igen, men det krævede hun fik tid for sig selv. Jaloux var hun heller ikke, nej hun var skuffet over at få sådan noget af vide, for det der med søskendefølelser var bare forkert, smålun, det ord sad bare fast. "Det er okay, men jeg har behov for tid til at sluge sådan en information Jack. Lad mig arbejde og så kan vi mødes ude foran byen i aften. Okay?" Kom det spørgende fra hende, det var tydeligt at se på hende hun var såret og ikke vidste hvad hun skulle stille op, men en ting var helt sikkert, hun skulle bruge tid og fred. Hvis bare han kunne give hende det, så var det helt perfekt. Det ville kunne give hende lidt plads til tankerne, gøre lidt ting op med sig selv. "I aften." Hviskede hun stille og vendte tilbage til sit arbejde, hun havde ikke lyst til at kysse ham eller kramme ham, han skulle bare gå.
Efter en lang dag med massere af arbejde og tanker, havde hun noget en femtedel af alle bestillingerne, hun stod og pakkede tøjet i kasser og skrev hvilke bestillinger som lå i hvad. Serenity skiftede til en ren kjole, en langærmet mørkebrun kjole der sad stramt, ganske enkel og dejlig varm. Aftenen var kold og mørk, hun gik ud i udkanten af byen, stod og ventede på Jack, mon han ville komme?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 20:04:07 GMT 1
jack kikket lidt ned han hadet kravdet sig han tog sig i nakken men gav hinden så et kys på kinden " oki skat og unskyld jeg gå nu " sagde han stille hun hadet jo selv spurt kvinder en gang i mellem han sad der hjemme lidt navøst og kikket ind i ilden hvad hadet han sagt det af det var dumt af ham virklige dumt det var en forkert måde at sige det på han nikket til sig sig selv og nikket fast beslutte på at gøre det godt igen men jo mere han tænke på det jo mere navøs bliv han der hadet jo ikke været sket noget som sådan måske kun nogle vosken følser han var lidt bange at miste hinden " pokker tag det " sagde han lidt til sig selv og lage hovdet på nakken de kendte hinaden lidt men jack måtte også lære nogle ting der var stade mange ting som hun og han måtte lære også men det hørte vel bare med til at være voksen han ville ønske han bare kunne dele sine føsler lidt op og sutere i dem lige nu knurtet det nede i maven på ham han hadet kunne mærke han hadet såret seritry lidt og det var han ikke glad for rolige lavet han noget mad til når hun kom og han ville lave noget godt og folt han pyntede op til dem og dækket bord og hadet tændt op for ild stede så nu vente han bare på serenitry skulle komme der efter slukket han lyset og gik så hen mod de sted de skulle mødes han stod med åben mund han rømdet hun var virklige smuk og linget nu en regtit elver rolige skridt gik han hen og og stod lidt bag hinden han vidste det nok skulle blive en god aften rolige prikket han hinden på skulderen " unskyld jeg vis gået forkert for trode det her var elvernes by og ikke Englens " sagde han chamerene og gav hinden en rose " heer den er til dig...og inden du siger noget skal du vide jeg er fryklige ked af det jeg sagde nogle gang få jeg sagt det på en anden måde ind det lyder " han sukket og kikket lidt ned " jeg har haft det så dårlige serenitry at jeg næsten ikke kunne lave madene " det hadet virklige gået ham på
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 20:14:48 GMT 1
Roligt stod hun og pillede ved sin fletning, hun så op da han var kommet, hun smilede ikke da hun så ham, det gjorde stadig ondt. Det betød ikke at hun ikke kunne tage imod rosen, hun duftede til den og så ned mod den med en trist mine. Nu ville den dø, stakkels plante. Serenity lyttede til alt han havde at sige, hun rystede på hovedet, hun fik ikke et ord indført og stod med et fast blik på ham. "Jeg har spist Jack." Startede hun med et suk, desuden ville hun ikke være indenfor, hun ville være udenfor. Roligt begyndte hun at gå af skovstien og gjorde tegn til at han skulle følge med. "Jeg har tænkt, og tænkt. Hvis man siger man stadig er smålun på en, så er det vel fordi det er sandheden. Og jeg er i ingen ret til at dømme dig, din fremtid med hende er mere sandsynlig end din fremtid med mig alligevel. Så jeg forstår dig et sted godt, ikke dermed sagt at det ikke gjorde ondt at få af vide. Der var intet som kunne have forberedt mig på det jo." Kom det så roligt og vis fra hende, nu kunne man rigtig høre årene indhente hende, hun lød så pokkers voksen og et sted skræmte det hende selv. Men det her, det var jo bare en midlertidig ting, de kunne jo ikke blive ved for evigt. Nej de måtte leve i nuet og nyde det de havde, men tid havde hun ikke haft nok af til at ligge det helt endnu. Så selvom tankerne var fornuftige nok, jamen så var hendes følelser på ingen måde med.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 20:22:57 GMT 1
jack smilte lidt hved hindens ord og gik mod hinden " mit hjerete er hos dig min Elskede jeg ville ind svøbe det i rav så du må passe på det lad det vise vej og Trykhed når jeg ikke er du er min sterne og mit lys mit liv og jeg ville give det til dig " kom det smuk fra ham rolige vendte han sig og tog stille hindens hånd op i hidnens " da jeg så dig trode jeg var død og kommet i hmillen og mine ord er rene det skal du vide "" sagde han stille og trostne til hinden stille lage han dem om mod hans kind hun var delige varm en tåre tille ned af hans kind det gjord virklige ondt på ham for han elskede hinden virllige meget vær gang hun var i nærheden af ham fik hans hjerte til at hoppe vildt og og det hadet det ikke gjordt med mry og det var kun gode teng han kom også i tanke om nu at elver var lidt i mod at man plukket planter han rømdet men det virkede regtit at give hinden den rolige gik han stille videre
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 20:34:34 GMT 1
Det var da fine ord, men hun kunne ikke tage noget som helst til sig lige nu, desuden var hun fast besluttet på at hun ikke kunne lade sig ligge for meget i det, hun turde ikke. Et sted var det vel bare lettere at holde det lidt på afstand og ikke gøre det så alvorligt igen. Serenity sendte ham et akavet smil, hun kunne ikke det her, det var forkert. "Jack stop, vil du ikke nok. Jeg kan intet tage til mig, ikke nu, måske i fremtiden, men jeg er nød til at holde det lidt på afstand og jeg skal bruge tid. Mit hjerte har været knust før, jeg ønsker ikke at det sker igen." Forklarede hun så, mens hun gik videre, det her var virkelig ikke sådan tingene skulle være gået og hun ville gerne tilbage til det gamle, men det krævede tid. Det måtte heale det, for lige nu kunne hun ikke bære tanken. Ordet smålun blev siddende, man sagde ikke sådan noget uden at mene det, så de ord han lige havde fyret af, det var i hendes verden kun for at gøre tingene godt igen. Der kom et suk fra hende, hun kiggede rundt på naturen i månens skær. "Skal vi ikke gå i stilhed og nyde modernatur?" Spurgte hun forsigtigt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 21:11:24 GMT 1
jack nikket rolige og kikket rundt han tænkte og var lidt såret hvorfor trodet hun ikke på det han sagde han kikekt bare ned helle vejen og det gjord ondt inden i at hun var så kold over for ham det var ikke til at bære han ville ikke være af lenne igen på den måde og være spliette men måske skulle han bare prøve at lade vær med at de var jo ikke slåete op elelr noget måske skulle de bare bruge en dag fra hianden tænkte jack stille mens han kikket rundt og på træeren men han vidste nu lidt trist ansiget udtryk nu som hun hadet sendt til hem han folde stille sine hænder om bag sig han kunne ikke regtit gå i ro han syntes det bliv varmt rolige kikket han dog på hinden og stopped op da de var længer inden i skoven ingen kunne høre eller se dem han lage stille en hånd ved hindens kind og nusset den blidt og grav et kram for and hinden han kunne selt ikke lide den stilhed der var lige nu
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2014 11:40:33 GMT 1
Stilheden var mindst lige så svært som ord, hun sukkede op til flere gange, prøvede at nyde naturen, men blev ked af det hele tiden. Hun så mod Jack enkelte gange, et sted virkede det jo også, for hun lod sine fingre finde hans og flettede dem roligt som de gik. Det var nærmest en lettelse da de stoppede op og han lagde en hånd ved hendes kind, hun smilede blidt for første gang og krammede ham tæt ind til sig. "Vi skal nok finde ud af det Jack." Hviskede hun stille, inden hun lod deres læber finde hinanden og kyssede ham dybt. Bare den ene dag havde hun savnet nærheden, hun holdte om ham og ville næsten ikke give slip igen. Da hun brød kysset igen, kyssede hun ham kort en gang til og smilede uskyldigt til ham. "Men lad os tage en dag af gangen, nyde det vi har nu og se tiden an." Sagde hun lavmeldt og nussede ham blidt i håret. Det ville være bedst sådan for nu, de var jo stadig nye og hvem vidste om forelskelsen ville blive til kærlighed og fremtid? Ingen..... Og hun turde ikke stole på det, det var det alt for nyt til. Og for første gang i rigtig lang tid, var hun helt sikker på sig selv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2014 11:59:27 GMT 1
jack måtte næsten holde en tåre tilbage de hadet gort virklige ondt på ham stille kysset han senitrys kidn og nussset den blidt igen men med et varmt smil på læben han ville ikke miste hinden rolige tog han hindnes anden hånd op i sin og smilte gald over det hun sage det var rat enlig at kunne snakke med hinden om tingene men smilte svagt og gik rolige videre jack kunne se skovne lyste stille op af aftne måne der kom frem han ville ikke tænke på fremtiden lige nu det gjord ham bare trist på en eller anden måde nusset hindens bløde hånd og tog den stille ind til sig det var et godt sted de hadet fundete og han var gald for at bo her sammen med Serenity rolige kikket han mod hinden og lage sit hovde mod hindens bryst menst for at mærke hindens hindens hjerte og varme ind til sig hun var jo lidt højer ind ham selv
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2014 12:06:33 GMT 1
Vinden tog blidt fat i hendes kjole, den var kølig, men hun havde det varmt nok. Som de stod der, smilede hun bare svagt og holdte sig ind til ham. Elvere var høje, hun var bestemt ikke en undtagelse, hun nød godt af sin højde og var stolt af den, hun var en optimale elviske kvinde som mange mænd ville være beæret at tage til hustru. I hendes år var der da også frieri her og der, men det var spontant og nogen gange kendte hun slet ikke sin bejler. En aftentur var bestemt det de havde haft brug for, hun ville vende hjem nu og få sovet, meget arbejde ventede hende og hun skulle lede efter matrialer til nogle bestemte kjoler rige kvinder havde bestilt. Serenity elskede at arbejde, have sine egne penge og hun sparede sammen til at få købt et hus selv i elverbyen. TIden skulle også gå på hendes hemmelighed i skoven, så de fik nok ikke set hinanden ret meget, da der også ventede selskaber som forældrene ville have hende med til.
//out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2014 12:15:19 GMT 1
javk kikket rolige rundt og vidstei kke hvad han skulle finde ud af eller hitte ud af men han var gald og kysset hinden en ænkel gang og slap det lidt igen da hun valget ag gå hjem det var en god af slutinge og han glæde sig til at de skulle ses igen han tg sig lidt til hjerte gifte sig det var en underlige tanke som fløj ind under jacks hovdet og måtte da også smile af den rolige gik han hjem adet og faldt stille i søven på en ligge brisk han sov godt og håbet på de snart skulle ses igen / OUT
|
|