0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 11:07:28 GMT 1
jack kikket op mod hinden og forvaldet sig stille tilbage mens han kikket op mod hinden han sagde dog ikke noget han var æret som hun asgde hun elskede ham han stod lidt og kikket på de dukker det fik ham til at kyse lidt han hadet det virklige hvad skulle han dog stille op han hadet dukker det Skramete ham helt vildt meget og han ryste " hvordan kan du sove med de to ståne her " sagde han stille og rolllige mens han kikket ind mod dem han hadet det virklige men smilte dog og vente sig mod Serenity og smilte til hinden med et stille smil han lage hovdet på skrå og kikket dog lidt på hindens liste " hvad skal du lave ?? " kom det lidt nyrsgerite fra ham mens jack lage hagen mod hindens skulder og kikket mod hindens kind hun så ud til at vide hvad hun skulle gøre men mund det også var regtit rolige trak han sig lidt væk og suderte nolge af hindens skiter til kjolder og ander ting også
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 11:19:35 GMT 1
Der kom et grin fra hende. "Jeg vil tro det er en vanesag, bare rolig, jeg skal nok passe på dig." Drillede hun, inden hun kiggede listen godt og grundigt igennem, hun besluttede sig for at starte på bestillingerne fra mændene, da kvindernes tøj tit krævede ting hun var nød til at finde ude. Hun tog listen med mændenes bestillinger, så dejlige enkle på sådan en dag som denne. Der kom et fredfyldt suk fra hende, hun elskede at have ham tæt på. "Jeg skal lave en masse arbejdstøj, praktisk tøj, varmt tøj, jakkesæt og en ordenlig omgang skærfs." Forklarede hun så, hun aflæste de mål hun havde skrevet ned og fandt sit forklæde frem som indebar en masse lommer. I lommerne lå der en masse ting, en af dem havde en masse sikkerhedsnåle, en anden forskellige slags tråderester, en tredje lå der knapper i af alle slags og en fjerde lå der målbåndet og hendes saks. Først fandt hun det slags stof den første bestilling krævede, så tråd der passede til, og lagde det over hendes arbejdesbord hun havde fået ryddet op så der var plads.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 11:27:58 GMT 1
jack tænkte lidt på om han mund kunne tenge lge så godt som hinden han tænkte hvad han skulle stille op med sin gave til sin gudfar han virede helt stolt over han hadet en gud far som ham han tænkte lidt og kikket ned han hadet jo lavet hindens halskede som gemte nogle magiske enskaber som hun nok skulle finde ud af med tiden men hvor den ville komme fra vidste han ikke selv rolige smilte han og kikket rundt hun var ikke som alle ander elver det vidste han hun virkede lidt som hun gjord der passet hinden stille smilte han dog og lage hovdet på skrå og kikket rundt der var mange spænde ting " jeg bryder mig ikke om dukker " sagde han stille og gøs hved tanken om den pluslige skule tage på hans skuldere eller sådan noget i den stil det kunne han ikke få sig selv til syntes han og smilte skæbt til ham det var sjovt som tingen hadet ud vilkde sig så hurtit gad vide hvor mange kærster hun hadet haft inden hun støtte på ham det kunne være sjovt at se hinden rømde men han ville ikke sige noget lige nu
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 11:57:09 GMT 1
Der var ingen tvivl om hun havde gjort dette længe, hun trak målbåndet op og afmærkede med de mange nåle som var i nålpuden på bordet. Og så var hun klar til at klippe, hun arbejdede flittigt og man kunne se hun nød arbejdet, at sætte sit præg på noget, som var helt hendes eget og intet var magen til. Serenity lo, dukkerne var uden hoved, uden arme og uden ben. De bestod af hofter, skuldre, ryg, mave og bryst. Det var de vigtigste dele hvor tøjet skulle bære. "Sjovt, tænk det havde jeg aldrig forstillet mig. Jack, bange for dukker." Lød det eftertænksomt, hvilket betød hun faktisk undrede sig og ikke gjorde grin med ham. Hun smilede blidt til ham og begyndte at sætte de klippede stykker stof sammen, hun gjorde nål og tråd klar, inden hun begyndte at sy delene sammen, det var der den lange proces var, alt var syet i hånden. "Er de bare skumle eller er der en historie bag?" Spurgte hun så nysgerrigt, som hun satte sig i sin lænestol, lige i sollyset så hun bedre kunne se og begyndte at sy.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 12:10:28 GMT 1
jack tænkte lidt han tænkte nok bare på de var skumle og kløde sig i nakken " neejj ikke regtit en historige men jeg har haft mardit om en dukke der bliv hved med at følge med og jeg kunne ikke gøre noget for at forhinder det " sagde han ærliget og kikket lidt rundt og gøs hved tanken " jeg sikker på vis en af dem hævet sin hånd unden nogle grunde så ville jeg nok løbe skringen væk " han smiltet og grinte let af sig selv for det var jo regtit nok han kunne virklige ikke lide dukker og det gøs i ham vær gang han kom på tankeen et stille smil bredte sig og så mod seritry og kikket rolige mod hinden " har du noget du er bange for " sagde han Smilne og kikket rundt der var mange spænden ting her syntes jack selv
rolige satte han sig igen på sengen han så en bue men sagde ikke noget det var ikke Unumalt at en elver hadet en bye han ville godt lære det men han var s ikker på han bare ville skyde hovdet af en person i nærheden eller ramme ved siden af sit mål rolige kikket han rundt og på tingen der var igen mange su nåle det kunne han give ham radt i rolige smilte rolige stille tog han et stykke papiger og noget kuld og tenget stille en tenige af serenity som stod og syet stille som hun gjord der var virklige pænt i tøjet smuk og dejlige syntes han hans hjerte bankede lidt hurtiger og vidste ikke helt hvad han skulle fortage sig men det føltes regtit han vidste ikke hvad det bliv til i begyndlsen men det danned hinden rat godt først tenget han skygger og så der efter begynte han lidt kræfiger at tenge bevælgese og mere han tænke på at gøre billede Levne han var jo trosalt druide et magisk væsen som hadet magie også
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 12:24:38 GMT 1
Der kom et grin fra hende, hun havde ingen tvivl om at han ikke brød sig om dem, det strålede jo ud fra ham. Hun så kort op på ham i ny og næ, hun smilede glad, han var faktisk ikke så forstyrrende et element som hun havde frygtet. Serenity tænkte sig godt om. "Jeg er bange for at vanære skoven og elverne, ikke mindst vore konge. Og tvangsægteskab skræmmer livet af mig." Lød det så roligt fra hende, hun nikkede enig med sig selv og syede forsat videre. Roligt rejste hun sig og gav dukken den jakke hun var igang med på, hun fjernede nålene som ikke skulle holde dem sammen mere. Roligt syede hun de sidste detaljer og blev meget forgabt i sit arbejde, hun fik syet knapper i, syet en brystlomme, rettet kraven så det blev pænt og så lidt på sit værk, så skulle hun bare sy bukserne til, igen igang med saks og mål. Serenity nød sit arbejde meget, også selvom det indebar at stikke sig op til flere gange, men hun lo bare sødt af sig selv og suttede op sin finger hvis det begyndte at bløde. Nu måtte det være tid med en pause, hun gik hen til sengen og kiggede på det Jack lavede, hun smilede kærligt og kyssede hans kind og derefter hans øreflip. "Hvor er det smukt!" Lød det så beundrende fra hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 12:32:07 GMT 1
jack endte med at rømdet lidt og det ilde ned i hans ryk og mave vær gang hun gav ham et kys han tog teninge op og studeret det lidet " tja som smed må man jo tenge lidt skister en gang i melmen for at lave det man skal smede og lave " sagde han stille og tog den stille væk fra sig rolige sturdet han det hun hadet lavet også mens jack stille tog armen om hinden og studeret det lidt " det smuk som du har sutet det " sagde han med en gald stmme og kysset hindens mund vige en ænkel gang det var virklige folt gad vide hvad hindens forælder mund ville sige der sad en ung mand og kysset på deres datter lige nu han rømdet ved tanken og måske sener få nogle børn også og famille han tænkte lidt fremtide Planer men hn var ung i nu og der kunne nå at ske en masse og hans gud far Thranduil skulle nok også lære ham en par ting og tog om elver skikke inde han selv ville gifte sig rolige kikket han mod serenitrys øjne de var så smukke han endet med at lægge hånden på hindens kind den var dejlige varm syntes jack
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 13:23:55 GMT 1
Det var rigtigt nok, han var jo en designer i sig selv, lavede våben var også en kunst i sig selv. Hun smilede stort og nød kysset mod hendes mundvig, hun lukkede blidt øjnene, hun ville gerne have mere. At blive rost var hun van til, men det var noget helt andet når det kom fra ham af. Hendes blik gled ind i hans, det var drømmende og der var ingen tvivl om at hun var forelsket i ham, selvom hun vidste at chancerne for at skulle forblive sådan var virkelig små, næsten ikke eksisterende. "Tak min skat." Lød det hviskende fra hende, hun havde på ingen måde sine forældre i hovedet, for de var alligevel ikke hjemme og hun ville kunne høre det tydeligt hvis de endte med at komme hjem. Roligt satte hun sig over hans lår og lænede sig forover for at kysse ham dybt, men måtte grine da hendes ting var i vejen på forklædet. Så hun rejste sig, smed forklædet og kastede sig hen mod ham for at vælte ned i sengen med ham med et grin. En lille times tid i putningens tegn skadet vel ikke?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 13:36:16 GMT 1
jack grinte og faldte bag over med hinden rolige lage han hånden på hindens røv og klimlite hinden ind til sig hvad skulle han sige lige nu hugget han sig bare og vidste ikke regtit hvad han hadet brug for men det var tydliget hvad og se gvad serenity ville med ham han smilte varmt igen han nød den stil hhed der var lige nu der var ro i ham på så mange måder rolige lage han håndne mod hindens mave og lage så hånden mod halskeden han hadet givet hinden " gad vide om Thranduil nolge sinde ommer til at se sig som en søn hos ham men jeg tror det ikke lige frem " sagde han stille men også lidt avolige undertone jack vidste han hadet en far og mor men de var jo bække døde af sygdom som ikke kunne helbredes på nogle måde af og til savnet ham dem faktis men det var så godt han hadet ham han kunne gå til
Thranduil var lige spisjel på det punkt men han kunne nu godt lide det for han var god at snakke med han lærte da også kris kunst af sin gud far og det jalp lidt men det var ikke meget han fik lært måtte han sige for nogle ting var lidt svære at komme ind på rolige kikket han rundt det føltes som om de hadet været her i flere timer men han nød det for det var som om tiden bare stod stille for sig rolige tog jack hindens hånd og kysset den blidt det føltes så regtit
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 13:44:45 GMT 1
At ligge her i sengen og putte var skønt, hun lyttede til hans åndedrag, mærkede hans krop, duftede til hans duft, hun indtog det hele og lå helt igennem fantastisk lige nu. Hendes blik gled mod hans da han snakkede, hun skulle vende sig til at høre sin konge ved navn, der lå en af hendes ærefrygte, men også beundringer. Den mand var så smuk og hun havde kun set ham på afstand, alt han stod for beundrede hende virkelig og man kunne ikke andet end at være tilfreds med ham ved tronen. Mon en dronningen ville finde sin vej snart, måske en arving? "Jeg skal vende mig til at høre hans navn, for mig vil det jo altid være hans højhed, vore majestæt, vore konge.." Lød det ærligt fra hende, hun kyssede ham blidt og kort, inden hun forsatte. "Jeg kender ham ikke desværre, ikke personligt i hvert fald, men jeg håber det bedste for jer begge og at i finder ud af at leve med det i harmoni." Kom det blidt og forstående fra hende, hun nussede hans kind roligt og smilede sødt da han kyssede hendes hånd. På nogen punkter virkede han mere som en dreng end som en mand, men det havde intet problem været endnu, da hun selv et sted var ung af sind. At være forældreløs kunne hun slet ikke forstille sig, med den tanke fik hun faktisk helt dårlig samvittighed ved at vanære dem sådan her, men hun måtte jo også være glad, også selvom det skulle være i det skjulte.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 15:50:03 GMT 1
jack nød hindens små kys og varme som hun gav ham senitry var noget gærnske særlige og det kunne han godt lide hved hinden " hehe det vel regtit nok han er jo jeres konge og min vejleder og på en måde konge også "" sagde han med en glad stemme og smilte han vdiste hans gud far ikkke kunne blive hans regtit famille på nogle punkter men han var heller ikke interseret i at at blive konlige eller noget linge den stil han sukket let og kunne mærke varmen brede sig lidt i ham rolige strøg rolige hånden hen over hindens lår og smilte varmt igen mod senirtry han ville med glæde offer hans liv for at beskytte hinden med sit liv men jack sukket rolige han hadet ikke følt sådan her i før og det var nye følser helle tiden han misset med øjne lidt det var rat jack var jo helle ikke så gammel som hun var og han hadet stade nogle træk af det men han håbet det ikke gjord noget i vis han kunne ville han sikke af med hinden og gifte sig med serenity og han mente det han sagde menst for de kunne blive en famille uden at de skulle skjule sig
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 15:59:25 GMT 1
Hun fniste sødt, det var sjovt at tænke på, specielt når nogle elvere så skævt til ham! Det satte dem hurtigt på plads, hvilket morede hende en del. Hendes øjne lukkede sig i, hun nød han nussede hendes lår på den måde og strakte sin krop lidt, for at ligge sig godt til rette igen efterfølgende. Tænk sig at have været så tæt på kongen, han var virkelig heldig! Serenity satte sig lidt op og så nysgrrigt og drillende på Jack. "Er jeg egentlig din første kærlighed, eller har du en barndomsforelskelse jeg ikke har hørt om?" Spurgte hun med et smil der var virkelig drillende, for hun vidste han var smågenert anlagt jo, og så spurgte hun om sådan noget. Var hun hans første kærlighed var hun meget beæret, men hun ville da også finde det sjovt at høre om der var en anden i fortiden som hun ikke havde hørt om. Hendes bliik hvilede nysgerrig på ham, inden hun lænede sig lidt frem og pressede sin barm frem for at drille ham lidt yderligere.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 16:11:51 GMT 1
jac k rømdet lidt og kikket let væk hvd skulle han dog sige han rømdet lidt over kinderen " neej jeg har en bandoms ven som jeg var måske stade er lidt små lun på men mere er det ikke " sagde han stille og rolige og rejste sig op igen han ville godt finde ud af mere men han var bange for at sige for meget for det var lidt privat syntes han " hvad med dig har du haft nogle ander ind mig " et stille grin kom fra ham han prøvet at gemme sin røde kinder lidt men det var svært for ham han prøvet da rolige ryste jack på hovdet " men du ville kunne lig hinden vi er vosket op sammen men vi gik stille vær til sit da vi bliv lidt ælder " sagde han stille og rolige og tog sig i nakken lidt rolige løfte han sig op fra sengen og kikket ud af vinudet lidt her var folt og en fin have til han kunne godt venne sig til det her rolige sukket jack han var af slappet mere ind nogle sinde før man skulle næsten skrive en bog om det
rolige vente han sig mod hhinden og smilte han kikket længe ned mod serentiry hans tøj han lidt løst da han ahdet ligge der måske skulle de bare stikke af men lige nu kunne han ikke byyde sin gud fare det han måtte være hos ham og han nød at være her for meget lige pt rolige smilte han svagt og fræk til hinden som hun lå der og så forføren ud kunne han godt lide et eller andet
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 19:13:06 GMT 1
Det kom som en kæmpe overraskelse at han sagde han stadig var smålun på hende og hun mærkede et stik af, skuffelse? Hun lagde hovedet på skrå, lyttede til det han sagde og glemte næsten at svare på hans spørgsmål, hun sad som lidt forstenet. Serenity bed sig nervøst i læben, hun kunne ikke forstå at han stadig var smålun på hende, det var nok til at det gik hende utrolig meget på. "Smålun...." Gentog hun bare og smagte lidt på ordet, hun havde helt glemt at skulle besvare hans spørgsmål og selvom han smilte frækt til hende, var hun bare ikke i humør. I stedet rejste hun sig, kiggede tøjet igennem og vendte tilbage til bukserne som hun fik syet færdig og sat på dukken. Mere sagde hun ikke, dette her skulle hun lige sluge, det ændrede jo alt! Hendes blik var meget fokuseret, hendes ansigt var stramt og hun så ikke helt vildt glad ud. Da sættet var færdig, flyttede hun tøjet fra dukken og kiggede på næste ordre, ryddede stoffet væk og fandt det nye frem. "Jeg skal have gjort meget arbejde Jack, jeg tror det er bedst du går." Lød det stille fra hende, hun sukkede stille og prøvede virkelig ikke at græde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 19:31:02 GMT 1
der er ikke noget i det " sagde han lid drillen " vi er mere bro søster " sagde han let da han kunne se hun bliv lidt fornærmet og kikket lidt med et smil mod hindene " mine følser er hos dig sagde han rolige men gald og glad mens han gav hinden et kys på kinden men han smilte Glad og lod hånden glide ned af hinden hun var lidt sjalu og det kunne han mærke kvinder af og til han ryste på hovdet men han ville heller ikke prasse det ind i hovdet hvad skulle han gøre " jeg lover dig der er ikke noget det dig mit hjerte er hos Serenity " sagde han stille og kikket ud mod havene lidt " måske skulle jeg ha sagt det på en anden måde " sagde han stille og tog sig i nakken lidt han var da også et fjols med alle de ord en gang i mellem han sukket rolige og kikket lidt hen mod hinden det virkede til hun var blivet fornærmt rolige gik han hen og gav hinden et kram og holdte det længe " unskyld det var ikke for at såre dig " sagde han rolige han lage hovdet tæt ind til hinden og lukket øjne lidt han Elekde hinden jo jack kunne mærke af ubhage ved at ha sagt sådan
|
|