0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 22:09:57 GMT 1
Det var jo slet ikke sådan det skulle have udviklet sig, men hun elskede ham jo, eller ideen om ham, hun var faktisk lidt i tvivl, men selv lod hun begæret overtage forstanden og de endte med at elske med hinanden. Hun stønnede tilfreds og kom faktisk nogenlunde med han gjorde, det var en vidunderlig følelse og hun lå med et tilfreds smil ved læben. Det var tydeligt at mærke det var hans første gang, ikke at hun havde noget imod det, de havde vel massere tid at få det kørt godt og grundigt ind i kroppen på ham på. Desuden havde han et meget godt tag på hende og hun nød det han gjorde til fulde. "Mhmmm, men vi må også passe på." Lød det småforpustet fra hende, hun lagde sig ind til ham og nussede hans brystkasse blidt, her lå hun jo helt igennem dejligt. Om det blev dem i fremtiden vidste hun ikke, men hun turde faktisk ikke håbe på noget, i stedet nød hun nuet og det de havde sammen i det skjulte, noget som både var frækt, men som også terroriserede hendes samvittighed. Bare tanken om hvor skuffede hendes forældre måtte blive. Puha, det var altså ikke rart!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 22:20:24 GMT 1
jack kikket lidt han puset lidt men gik ikke ud af hinden rolige lage han hånden på hindens smykke som han selv adet lavet rolige lod han sin mund kysset hindens byst og lege lidt med den men gik så op til hidnens læber han vidste det nok skulde ende alt eller de måtte se i øjne det måske ikke vilel gå sådan helle tidne men tiden måtte vise vad der skete mellem dem han nød den m " hvordan er din far og mor enlige " sagde han lidt spøngeren og nysgerige vis hun sagde hun kom fra en fin famille så kunne han ikke tænek andet ind lidt øje i skyne som hans gudfar rolige smilte han hadet hadet lyst til en tur mere men måske skulle de bare holde for i dag det kunne måske også blive for meget af det gode
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 22:30:29 GMT 1
Lige nu var hun jo specielt følsom efter en tur, hun gispede og lo lidt, han skulle være sød ved hende, hun kyssede ham dybt og nød det i den grad. Et klart tilfreds suk forlod hende, hun havde det virkelig skønt lige nu, også selvom han begyndte at spørger ind til hendes forældre. Der kom lidt tænkende lyde fra hende, hun bed sig i læben og nussede ham videre. "De er meget strikse, bestemmende og vil altid have det sidste ord, ganske perfekte for hinanden. Hvis de kunne, styrrede de mit liv, men har været flinke til at give mig frie tøjler og leve min drøm som syerske. De virker også ganske stolte. Deres kærlighed til mig er stor og min til dem, derfor hader jeg at gå bag deres ryg. Men nogen gange er det jo nødvendigt at være en smule uartig." Lød det roligt fra hende, hun lod sine fingre kærtegne hans brystkasse og stille ned af maven og endte med at kærtegne hans lem lidt igen. Egentlig kunne hun ikke helt lade være, hun var slem når hun først var gået i gang. Serenity sukkede blidt og så uskyldigt på ham, hun pressede sine læber mod hans igen og endte med at sidde over ham og give ham et rimelig dybt og intenst kys.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 22:43:54 GMT 1
jack leme bliv stille stiv og han smlite lidt i kysset han vledte bag over og lage amren om ham måske gjord han den lidt læger men han kunne jo lege med sin krops ud sene som det passet ham stor set han knne jo være ne elver og han kunne lade vær med at vvære jack for hindens skyld men det ville blive en løng og det kunne han ikke få sig selv til nej han måtte bare bevise over for alle ander elver at han hørte til balnd de uddølige rolige smilte han til Senrity og lage hovdet tæt ind på hidnen som han sukket nynden hvad sketer der med dem rolige kikket han i hindens øjne at der faktis var en lille fare ved det her viddse jack ikke noget om eller han hadet sine tanker men det ville han glemme lidt lige nu han nød det og kunne mærke hindens krop tæt ind til sig og det var rat den lidt vosken mod barnene hud
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 22:54:22 GMT 1
Det morede hende bestemt at være over ham, hun nød det i den grad og lod sit underliv køle lidt op og ned af hans for at tirre ham. Hun kyssede ham igen og igen, ned af halsen og op igen, deres munde, deres tunge, legende med hinanden. Til sidst da han var opstemt nok, pressede hun sig selv ned over ham og begyndte stille at ride ham, hun satte dog med tiden tempoet op og blev ved til de begge til sidst ville få deres forløsning igen. Hendes støn sagde alt for hende om hvor meget hun nød det, hun kæmpede faktisk for ikke at larme for meget, for tænk hvis de blev opdaget! Serenity bed sig i læben og da hun endelig kom, faldt hun forpustet ned over ham, hun småstønnede stadig og havde det himmelsk i kroppen. "Du er dårlig indflydelse Jack, jeg uskyldige elverpige, trukket i din seng og nu dybt afhængig." Hviskede hun med et lille grin, hun kastede sig til siden og lod sin krop få lidt luft, den måtte ånde lidt, for hold da op hvor havde hun det varmt! Skønt, men varmt!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 23:02:50 GMT 1
der gik heller ikke lang tid før jakc kom igen han sukket han smilte lidt hved sernitrys ord og sagde så stille til sig selv " ja det siger mange af mine venner jeg er " sagde han stille og grinte lidt hved hindens rd men den her gnag vendte han sig om og tog hinden stille bag fra hun skulle ikke tro det var over det føltes godt han vidste det her var sidste tur og efter en times tid kunne han virklige ikke mere nu måte han stoppe han faldt ned det varr begyndte at blive virklige mørkt uden for rolie lage hanet tæppe over hinden og gav serenitry et kys på kinden " ov godt min elskede " næste morgen vånget jack og trak sig stille ud af serenitry han lavet lidt morgen mad og savneret for hinden der var ikke så meget han skulle når i dag heldige vis han sukket lidt nyden og så på hindens nøngen krop rolige lage han et spise brod hved hindens seng kandet og tog stille en fjer og drillet hinden lidt hved ddet
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 23:11:52 GMT 1
Hun var da vidst ikke den eneste som var blevet afhængig, hun nød virkelig alt han gjorde ved hende og det drev hende lidt til vanvid med tanke på at hun på ingen måde havde tid til at skulle ses så tit med ham. Efter deres sidste omgang, lå hun forpustet og bed sig i læben, hun havde virkelig haft en kamp med ikke at larme for meget, det havde jo været så skønt, men opdages måtte de altså ikke! Serenity sukkede nydende og smilede stort. "Godnat elskede, sov rigtig dejligt." Hviskede hun næsten stakåndet stadigvæk. Morgenen efter vågnede hun ikke ved at han forlod sengen, hun sov trygt og godt, selvom hun egentlig burde have været hjemme. I drømmeland var hun og det kunne ses på hendes smilende ansigt, dog blev hun irriteret af noget og et højt nys kom fra hende, hun satte sig hurtigt op og kløede sig hurtigt på næsen. Da hun fik øje på Jack smilede hun stort og kyssede ham godmorgen. Der var ingen grund til at gå i panik så længe ingen vidste hvor hun var. "Godmorgen min prins, har du sovet godt?" Spurgte hun blidt. Morgenmad på sengen, ikke dårligt!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 23:17:05 GMT 1
jack tænkte stille for sig selv hvan han skulle sige han tog sig på skulderen og kikekt ned mod sengen for at sige der var morgen mad men hun fik vist set det han smilte rolige og kysset hinden igen da senirtry kysset ham han lod hånden glide ned af hindens ryk og rejste sig op for at give serintry et stort vådt kys på kinden og krammed hidnen til til sig lige så stille " jeg er ikke nogle prins jeg er bare mig selv " sagde han stille og rolige for det var jo sandt han var jike nolge prins i nu han kikket lidt ud solen vamret i gmmen vindureren og krætenget drtes Kropppe stille og rolige han ville ønske de kunne blive ved og ikke stoppe igen men bare de kunne blive her det var en dejlige følse at have i kroppen
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 18:04:47 GMT 1
At være i hans arme var så fantastisk, hun smilede og krammede ham igen, hun var lykkelig lige nu, det var skønt at skulle være her hos ham. Desværre havde hun arbejde denne dag, men med kraftig overvejelse, ønskede hun at tage ham med, skjule ham sit arbejdeværelse til når hun manglede en pause. Det var bestemt en tanke hun elskede, roligt satte hun sig op og begyndte at spise maden med velbehag, en dag burde starte sådan her altid. At solen var sådan oppe fik hende til at tænke over hvor længe hun mon egentlig havde sovet. "Jeg har meget arbejde for elskede, men jeg har tænkt lidt på om du har tid til at være ved mig imens?" Det var et forslag, hun vidste han selv havde ting at passe, og han faktisk havde et liv ud over hende, desværre. Serenity sad bare nøgen og fik spist resten af maden mens hun så fordybet på ham, hvis hun fandt ham som den rigtige med tiden, måtte hun jo være ærlig overfor sine forældre. Skulle de flygte for at få lov til at gifte sig, jamen så gjorde de jo bare det, hun kunne mærke hvor spændende tanken var, men også skræmmende, hvad var det dog for nogle overvejelser at gøre sig!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 18:30:57 GMT 1
et rolige smil brdte sig og kikket rundt " hmme at gå med dig på arbajde at lægge her og dase hmm" den var svær han tog sig stille til hovdet og kikket rundt hvad skulle han gøre han ville jo ikke såre Senitry på nogle måde rolige strøg han et kys over hidnens læber og smilte svagt " jo jamen så tager jeg med " sagde han stille og rolige han skulle jo af lige velle lære tingen at kende som s¨dan rolige kikket han rundt der var en sød duft i hinden som han godt kunne lide rolige rejste jack sig op med armen første og tog stille tøjet på noget meget fint tøj en blå silke trøje og en silke kappe som han stille tog over sig det føltes let men også lidt for fint til ham " det virker helt forkert det her jeg ved ikke om jeg kan venen mig til jeres tøj stil som sådan " sagde jack ærliget han var jo lidt vild i sig menst på grund af han hadet været gået så længe fatitge og i møj hulder kunne man godt kalde det han sukket lidt og vendte sig mod et spejl det var svært at se hvad der var hvad her men han var sikker på at tingen nok skulle falde på plas med tiden
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 19:25:37 GMT 1
serenity gengældte hans kys, hun nød det og sukkede længselsfuld, det var som om hun ikke helt kunne få nok af ham, men hun var nød til at styrer sig. Roligt rejste hun sig så snart hun var færdig med maden og lod sig trække i tøjet, men håb om at folk ikke tænkte så meget over det var den samme arbejdskjole som dagen før. "Du bliver nød til at kravle ind af vinduet så mine forældre ikke ser dig, mit værelse er mit arbejdsværelse." Grinte hun og sendte ham et frækt smil, det var både sjovt og forfærdeligt at have sådan en hemmelighed. Det var også frækt at skulle ham, spændingen i det var noget som gjorde hun i den grad følte sig i live. Serenity var endelig påklædt og klar til at gå, Jack vidste hvor hun boede, men hun måtte lige forklare hvilket vindue han skulle søge mod. "Jeg synes du er flot i hvad som helst." Hviskede hun blidt som hun gik hen til ham og rettede lidt på tøjet, hun lod sine arme glide om hans nakke og trykkede sit bryst ind mod ham. Det var dejligt at have det sådan her og om hun ville undvære det, aldrig i livet!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 19:38:38 GMT 1
jack smilte rolige og mærkede hindens varme hud for and sig rolige kysset jack hindens hånd " jeg kommer så hurtit jeg kan skat jeg skal bare lige ordte noget først " et stille smil bredte sig over ham men han sagde ikke noget som helst til nogle hvad skulle han også gøre han sukket rolige og trak sig stille væk fra hinden med et varmt smil han måtte lige trække noget først om han stade " jeg behøvs ikke kralve der op " forkaldet han og forvaldte sig til en lille frtitte og kralvet op og gemte sig lidt i melmen brysteren han så op nu ville hun kunne smule ham med ind uden nogle regtit op daget det han ragte lidt tunge af Senitry en lille rød tungen kom frem hvad det bliv intersandt at finde ud af hvad hun ville og gjord på sit arbajde han glæde sig faktis til det hvad skulle han stille op med sig selv vidste han ikke helt i nu
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 20:48:40 GMT 1
Først så hun lidt undrende på ham, men der han endte som en fritte mellem hendes bryster, lå hun da det kildede noget så forfærdeligt. Roligt nussede hun ham, inden hun listede sig fra hans hjem, ud på gaden og gik mod sit eget hjem. Turen føltes så lang, mange vinkede til hende og hun måtte stoppe op og snakke med folk en gang imellem. Endelig var hun hjemme, og selvom hun prøvede at snige sig ind på sit værelse uden at blive bemærket, stod hendes forældre pludselig ved hendes dør og afventede hende. "Unge dame hvor har du været henne i nat?" Krævede de at vide, hun stod med fritten i armene nu og smilede undskyldende til sine forældre, hvordan forklarede hun lige dette? "Tiden løb fra mig og jeg valgte at sove ude, jeg har fundet en masse inspiration til nye kreationer, så jeg vil skynde mig at begynde på mit arbejde." Med tegn på at gå ind mod værelset, trådte hendes far ind foran hende og rystende på hovedet og sukkede tungt. Hun så overrasket op mod ham, de havde noget på hjertet og hun måtte synke en klump. Fritten spurgte de ikke ind til, Serenity havde tit dyr med hjem, som regel for at hjælpe dem. "Nabosønnen kom med dine ting i går Serenity. Han er en god mand, har du overvejet..." Faderen blev afbrudt. "Ikke igen far, det passer mig så dårligt lige nu, jeg har så meget arbejde og jeg orker ikke at snakke ægteskab lige nu." Hun var opgivende og havde en smule tåre i øjnene, hun hadet når de pressede sådan på, men de ønskede hun fandt en værdig mand og gerne snart. Faren holdte sine hænder overgivende op, hvilket gjorde hun smuttede forbi ham og skyndte sig ind på værelset og lukkede døren til. Hun kunne høre de gik igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 20:59:49 GMT 1
jack adet lytte med og kikket lidt underanderet på dem men igen helst for ikke at virke for klov han h åbet ikke alle elveren var så høj røvet som dem me n igen de var elver han kunne ikke sige noget til for han kendte ikke deres skikke så godt han rejste sig stille op og slikket hindens tåre så hun var ren på hindens kinder et stille knirken fra ham som betød trykhed os fritter og en smule spinden også han kikket rundt der var mange spænden ting og hsn fritte ind sting sagde rod det helle til og gå på op dalgse men hans mennske ind sting sagde nej det var ikke hans hjem han kikket rundt men kralvet stille op mod senitrys skulder så lidt bekymeren på hindne nok kunne han ikke snakke men han prøvet da at vise nogle ting som hun måseke kunne blive gald sammen jgen nu forstod han hvorfor hun ikke var så meget for at komme hjem det virkede underliget
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 10:41:45 GMT 1
Endelig alene, hendes værelse var smårodet, der lå stof over det hele, i ruller af mange slags, farver og stoffer, alt sammen af fineste kvalitet. Der stod dukker lavet af hø og stof som formede et menneskes former, både mand og kvinde, dem havde hun 2 af af hver. Hendes bord var fyldt med nåle og en stor kurv fyldt med tråde. Roligt tog hun fritten fra sig og lagde ham på hendes seng som var pænt redt. "Jeg ved de mener det i en god mening, men jeg vil ikke giftes i pligt, men af kærlighed. Det er som om de fleste elvere finder det naturligt at forelske sig i stand. Og nabosønnen er sød og rar, men jeg er jo ikke forelsket i ham, ikke som i dig." Forklarede hun lavmeldt og nussede ham under hagen blidt, hun sukkede og så ud af sit vindue kort hvor fuglene sang ude på trækronerne. Hoveddøren blev åbnet og lukket, de var alene i huset, hun rejste sig fra sengen og fandt listen frem hun havde lavet med bestillingerne. "Jeg må hellere få arbejdet lidt Jack, du er velkommen til at se dig omkring, og vi kan sagtens snakke imens." Lød det blidt fra hende, hun sendte ham et kærligt smil.
|
|