0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 15, 2014 20:06:28 GMT 1
"Det kunne jeg godt forestille mig" sagde han og tav en smule: "Men tro det eller ej, jeg ville gerne bytte" sagde han blot, han ville langt hellere miste et ben eller have ondt i sin krop, end han ville opleve den psykiske smerte som hele tiden jagtede ham, og som fik ham til at få lyst til at kravle langt ned under jorden, til et sted hvor ingen mennesker var. Ligegyldigt hvor meget han prøvede at holde sig væk fra mennesker, så var det bare som om at de hele tiden søgte ham, og ønskede at komme tæt på ham. Det var svært hele tiden at opretholde den ligegyldighed som han forsøgte at køre med, især fordi at han jo faktisk var et ganske hjertevarmt menneske.
"Og du er måske til piger?" spurgte han i et kort grin, hvorfor dælen stod hun så og lagde an på ham? Ja Elias var ikke inde i alle de der ting, godt nok var han engel men han var jo ikke præst, og det var ikke hans job at dømme folk, så ligegyldigt hvad hun havde af lyster, ja så skulle hun vel have lov til det, det var jo hendes liv og hende der engang skulle stå til ansigt overfor hendes herre, som så i hendes tilfælde jo heldigvis ikke var Gud: "Ja det gør det vel..." sagde han blot, det var vel fordi han straffede sig selv, og mente at han ikke rigtigt fortjente alle de ting. han fortjente absolut intet, udover ensomhed.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 17, 2014 13:26:34 GMT 1
Jessabelle lyttede og nikkede forstående. "Det kan jeg godt forstå. Fysisk smerte er meget lettere at håndtere end psykisk" kommenterede hun blot roligt. Det var jo sandt nok. Fysisk smerte var jo noget som gik væk, noget som man kunne se og som kunne heales på den ene eller anden måde hvor imod psykisk smerte var meget anderledes. Man kunne ikke se den, ikke gøre noget ved den uden at arbejde med den eller glemme den ved at drikke sorgerne eller tankerne væk. Selv havde hun døjet med det, da hun var syg men så snart hun var blevet rask igen var det gået væk og nu havde hun det langt bedre igen.
Om hun også var til pige fik hende til at ryste grinene på hovedet. "Nej det er jeg ikke og dog så er jeg meget fascineret af bryster. De er så dejlig bløde. Det er fantastisk. Dog er der intet der kan slå en gad mand" pointerede hun roligt. Hun kiggede ned af sig selv. Hendes skjorte var næsten faldet ned hvilket hun i bund og grund var ligeglad med. Hun satte sig lidt op og kiggede på sine hænder hvorfor hun roligt placerede dem på hendes enge bryster og mærkede lidt på dem. "Dejlig bløde." Hun fik en smule varme i kinderne fra alkoholen som var begyndt at slå en smule til hende nu efterhånden. Hun lod hovedet søge let på sned og kiggede på ham. Han levede uden en kvindes kærtegn hvilket var underligt, havde han virkelig ikke sådan nogle lyster mere? Et sted så ville hun gerne vide hvordan man kom af med dem for hun var virkelig træt af at mærke dem på sig selv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 17, 2014 18:56:17 GMT 1
Han nikkede let, han kunne jo kun give hende ret. Fysisk smerte kunne man jo sætte et plaster på og man kunne håbe på at det hele ville ende godt, men psykisk smerte, der måtte man jo bare gå at vente: "Og det er derfor jeg lever som jeg gør, og jeg har det fint." sagde han med en tavs stemme, som han drak en smule mere, han var ved at være rimeligt fuld og han var ikke helt sikker på hvor stabil hans ben ville være når han engang kom op at stå, det lignede faktisk ikke ham at drikke på den måde, men nu var han jo kommet i godt selskab, og desuden så havde han bare brug for det lige idé. Det var aldrig nemt når det var tæt på en dato som man for alt i verden, bare ønskede at glemme. Verden var besværlig og ond, det var Elias overbevist om.
Han smilede let til hende: "Åh jeg kan ikke engang huske det " sagde han i et grin, det var så mange år siden han havde været sammen med en kvinde, at han nærmest ikke huskede noget som helst, det var skræmmende og alligevel måske meget fornuftigt af ham, hvis han ikke huskede det, så savnede han det måske heller ikke så meget. Som hendes hænder bevægede sig på hendes bryster, flyttede han ligeledes blikket, og måtte synke en enkelt gang, imens han mærkede hvordan en varm følelse bredte sig i hans krop, han tog en tår af sin drink i et forsøg på at afværge sin egen opmærksomhed, okay det her begyndte at blive lidt torturerende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 18, 2014 12:42:05 GMT 1
Hun nikkede roligt og tog flasken fra ham igen og drak noget mere. Alkoholen var begyndt at virke efterhånden så smerterne i hendes krop var næsten gået helt væk. "Det vigtigste er ikke hvordan andre mener at man skal leve men hvordan man mener at man selv lever bedst" sagde hun roligt og bed sig selv i læben. Hun kunne sidde nok så meget og synes at det var synd for ham men han havde jo valgt denne livstil af en grund, fordi den fungerede for ham og så var der virkelig ingen grund til at prikke mere til det.
Hun sad og holdt lidt på sine bryster mens hun lyttede til ham. Lige nu var det mest alkoholen som styrrede hendes handlinger og ikke så meget andet. At han slet ikke kunne huske hvordan bryster var fik hende næsten til at måbe. Hun blev da helt målløs, hvordan kunne nogen glemme noget som var så dejligt. At hun egentlig var ond ved ham nu var slet ikke noget som hun tænkt over. Hun synes virkelig bare at det var synd at han ikke kunne huske følelse så hun greb roligt ud efter hans håndled og førte hans ene hånd op til hendes ene bryst. "Se! Er de ikke dejlig bløde?" spurgte hun uskyldigt og smilede til ham. Der var virkelig ingen bagtanker bag dette, hun synes bare det var synd for ham at han ikke huskede følelsen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 18, 2014 19:07:50 GMT 1
Han nikkede let: "Præcist, og det er derfor jeg lever godt sådan her" sagde han, og det var derfor han havde valgt at leve sådan her, han regnede ikke med nogensinde at få følelser for nogen igen og han havde ikke planer om at han nogensinde ville være sammen med nogen igen, han ville aldrig elske nogen som han elskede Isadora, hun var faktisk og hun var den eneste kvinde han rigtigt havde elsket. Han ville heller ikke have nære venner, han ville bare gerne have folk omkring sig som han kunne nikkede til engang imellem, det var fint. Ingen nære kontakter og ingen mennesker han skulle være bange for at miste.
Elias kiggede på hende som hun hævede hans hånd i mod hendes bryst, og i et øjeblik lod han det bare hvile på hendes bryst, uden at sige eller gøre noget, han stirrede bare frem for sig, heldigvis sad han på en barstol så høj at han var i højde med hende. Han klemte kort fast omkring det, som han mærke at alt i hans mave vendte sig, åh det var en velkendt følelse og han blev helt tryllebundet af tanken om at være tæt på en kvinde igen. Han endte dog med at ryste på hovedet og trak roligt hånden til sig, imens han kiggede på hende: "Ja.. Ehm... Wow" fik han bare sagt i en stille og usikker stemme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 29, 2014 19:45:25 GMT 1
Jessabelle kunne godt forstå ham. Han levede nok mere end hvad de fleste gjorde bortset fra det faktum at han var afholden. Hvad der havde fået ham til at trække sig sådan fra verdenen vidste hun ikke men det var da synd om ikke andet. Hun ville aldrig kunne leve sådan men alle var forskellige og det virkede for ham. Hun nikkede roligt og sendte ham et let lille smil hvor efter hun tog noget mere at drikke. Det handlede jo om hvordan man levede best og hvis han synes at dette var den bedste måde for ham så skulle hun i hvert fald ikke sige ham imod.
Hun løftede roligt hans hånd og placerede den på hendes nøgne bryst. Hun elskede den følelse når nogen rørte ved dem selvom dette ikke var noget hun sagde højt eller tænkte på lige nu. Lige nu synes hun bare at det var synd fordi det ikke virkede som om han havde rørt ved noget så dejligt i lang tid og det ville hun gerne give ham. Hun mærkede varmen stige i hendes krop ved hans lille klem og en enkelt lyd af nydelse måtte undslippe hendes læber. Hun betragtede ham stille som han trak hånden til sig igen og hun smilede blidt. Hovedet søgte en anelse på sned ved hans ord. "De er dejlig bløde ikke? Savner du ikke at røre ved sådan nogle?" spurgte hun helt uskyldigt og begyndte at pille ved dem igen med sine egne hænder.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 29, 2014 21:20:52 GMT 1
Lige nu var Elias bare fuld og han vidste at hvis han havde været ædru, så var han jo nærmest sprunget tilbage af skræk, men lige nu følte han sig bare en smule nysgerrig og han mærkede hans krop længdes efter alle de ting, efter lyst, og efter... Håb om mere: "Jeg... Ehm... Jeg burde gå i seng..." sagde han og stirrede dog stadig bare på hende uden at bevæge sig, det var svært at være mand lige nu, overfor en så smuk kvinde og især når han jo faktisk havde endt med at drikke sig fuld, han havde jo ikke ligefrem forventet at han ville ende med at sidde og rage på en nøgen kvinde, eller halvnøgen. Han mærkede hans hjerte slå lidt, han burde virkeligt flygte til sit værelse, men det var som om hans ben ikke ville gå.
"Vil... Ehm... Du ikke nok hold op" sagde han i en stille stemme, som han kunne mærke at han fik mere og mere svært ved bare at sidde stille, da hun igen berørte sine egne bryster, det var meget grænseoverskridende for ham, og det var... Fristende. Han havde for mange år siden været manden der hoppede på hvad som helst og som elskede at feste rundt i byen, men han var nu blevet mere rolig og prøvede bare at holde sig selv i skindet, dog var det svært når en kvinde som hende stod foran ham, og han mærkede alkoholen i blodet, det mindede ham om de gode, gamle dage hvor han følte sig mere fri, og mere som en mand der kunne klare hele verden, modsat nu hvor han bare var lille, søde, Elias.
|
|