0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 5, 2014 20:24:25 GMT 1
For Jessabelle var det virkelig en gåde at han kunne leve på den måde, det var slet ikke noget hun ville kunne klare men sådan var man jo alle samme så forskellige vel? Hun sendte ham et lille smil og lod hovedet søge let på sned. "Jeg tror det afhænger af hvilken mentalitet man går imod livet med" sagde hun blot. Selv havde hun da mistet men det fik hende skam ikke til at opgive verdenen, hun havde lukket sig emotionelt inde men hun havde ikke opgivet. Det var det vigtigste i hendes øjne. Hun skænkede noget mere whiskey op til dem begge og tog roligt fat i glasset. Væsken var endnu ikke begyndt at stige hende til hovedet men hun skulle også drikke en del for at blive fuld, ikke nok med at hun var hærdet så gjorde ilddæmonen i hende at alkoholen ligesom fordampede hurtigere på grund af den ekstra varme. Hun nikkede blot ved hans ord. Engle blev jo nogen gange sat ned på jorden for at udføre missioner, det vidste hun jo godt men hun havde dog aldrig hørt om nogen der var blevet lukket helt ude. Det var hende en underlig tanke. Jessabelle strakte sig, hun gad ikke være påpasselig omkring ham fordi han viste ingen interesse i hende på den måde så hun følte sig tryg nok. Hun hoppede ned fra disken igen og strakte sig efter en ny flaske fordi den de havde gang i var ved at være tom og igen blottede hun sin rumpe uden rigtig at tænke over det. Hun fik fat i flasken og satte sig på bordet igen. "Jeg regnede med at begynde i aften hvis jeg kan smutte forbi krofatter" smilede hun varmt og tømte sit glas og hældte noget mere op fra den nye flaske.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 6, 2014 10:00:22 GMT 1
Han kiggede kort i mod hende, og nikkede så: "Ja måske... men du ved... Det er ikke altid man gider at bruge energi på at gå i mod livet med løftet pande. Jeg har det fint som jeg har det" sagde han og smilede næsten undskyldende til hende, han var ikke ude på at gøre nogen ondt og han var ikke ude på at ville være kedelig eller noget andet. Han var faktisk bare ude på at leve sit liv i fred og ro uden at komme i problemer, og det havde da lykkedes ham meget godt de sidste ti år, det eneste der var sket var den ene gang at en krogæst havde slået ham fordi at han var alt for fuld og ikke gad at gå hjem, men det var da også det meste drama han havde oplevet i lang tid, og det var også sådan han helst ville leve. Ro, Fred og ingen drama.
Elias var ikke interesseret i kvinder, eller i sex eller noget som helst i den stil. Han havde lukket ned for alle følelser i sin krop, og faktisk så var det jo en af de praktiske ting ved at være Engel, at han kunne lukke ned og bare glemme alt som var omkring ham: "Fornuftigt, der bliver sikkert gang i den. Jeg har fri, så jeg tror jeg skal prøve at sove lidt" sagde han i et lille grin og kiggede afventende på hende som hun havde fået flasken ned, og kiggede på hans glas som det begyndte at blive fyldt igen, puha han ville jo ende med at blive alt for fuld, men på den anden side så var det jo også netop hvad han havde brug for at blive.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2014 15:12:56 GMT 1
Jessabelle smilede blidt og lod hovedet søge let på skrå. "Det er dit liv og du skal have lov til at leve det som du ønsker, dog kan jeg ikke påstå at jeg er enig men hver sin smag" sagde hun muntert og strakte sig lidt på disken. Hun endte dog med at skære en grimasse og tage sig til skulderen. Hun var stadig øm men det ville gå over. Hun vendte blikket mod sin skulder kort, såret var gået op igen, hun kunne se at hendes forbinding blev mere og mere rød inden under selvom hun ikke brokkede sig. Hun måtte jo bare skifte forbinding når hun kom tilbage på værelset, andet var der ikke i det. At der kom til at være gang i den om aftenen var virkelig ikke noget nyt. Kroen her var den travleste i Ityrial og der var næsten fyldt hver aften. Hun sendte ham et roligt smil, selvom hun normalt arbejde alene ville det ikke gøre hende noget hvis hun fik lidt hjælp den første aften tilbage, især fordi hun stadig var såret men hun sagde intet. Han havde vel brug for søvnen. "Der er altid gang i den her. De lokale elsker denne kro, især fordi der er så mange søde piger som de kan fortælle røver historier til. Det er nok det de gør sig mest i" sagde hun med et let grin og kørte hånden igennem det blonde hår.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2014 21:40:14 GMT 1
Han kiggede kort i mod hende og sukkede så: "Hvordan vil du da gerne leve?" spurgte han næsten en smule irriteret og afventende, det var ikke fordi at hans metode var bedre end hendes, eller at hendes var bedre end hans, han vidste bare ikke hvordan han ellers helt skulle takle denne samtale, han var ikke vant til at folk interesserede sig for en samtale med ham, og da slet ikke at de interesserede sig for at tale om sådan nogen ting som livet og hvordan man levede det: "Jeg prøver bare at overleve, det er simpelt" sagde han og kiggede venligt i mod hende.
"Jo tak de søde piger har jeg mødt" sagde han i et kort grin: "Tro mig, jeg er blevet lagt an på de første hundrede gange hernede, men jeg er faktisk ligeglad" sagde han venligt og tog en tår mere af sin drink: "De kan bare komme an!" sagde han og smilede skævt. Han var ikke interesseret i piger, det ville bare ende med at gå galt, af og til kunne han da godt tænke sig at mærke en varm kvindekrop i mod sig, men nej. Den æske i hans hoved havde han pakket ned i sit hoved for lang tid siden, og det kom ikke til at ske nogensinde i fremtiden, så var den ikke længere.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2014 21:53:00 GMT 1
Jessabelle havde virkelig ikke ment noget med det hun havde sagt. Det var en smags sag og man kan ikke diskutere smag. Hvis han havde lyst til at leve på denne måde så skulle han havde lov til det. "Jeg lever som jeg gerne vil leve livet. Det er langt fra perfekt men det er okay. Som du siger så handler det om at overleve. Jeg kan bare godt lide at følge med i ude i verdenen, at du ikke har lyst til det er din sag og ikke noget jeg kan rakke ned på men derfor forstår jeg det stadig ikke" forklarede hun roligt. Hun forlangte intet af ham men kunne bare ikke forstå hans valg. Det var vel også fair nok et sted? Jessabelle fandt ham en smule interessant, det var også derfor hun blev ved med at snakke med ham.
Hun kunne ikke lade være med at grine let ved hans ord. De havde det på samme måde fordi der gik heller ikke en enkelt aften hvor hun ikke selv blev tilbudt det ene eller det andet. Stamkunderne havde dog lært at det var nok se, ikke røre og noget af det sjoveste de vidste var hvis der kom en ny en på kroen og prøve at se hvor lang tid det tog før hun blev vred. Hun sukkede smilende. "Mændende er ikke ligefrem bedre må jeg ærligt indrømme. Selv er jeg heller ikke synderlig interesseret i mænd, jeg ønsker ikke et forhold på nogen som helst måde men en gang i mellem ville det være rart med en mand som kunne rive mig rundt i lagnerne og ikke være der når jeg vågnede op om morgenen" sagde hun roligt og kørte en hånd igennem det blonde hår. Selvom hun som han ikke var ret interesseret i det modsatte køn så ville hun ikke være bleg for en god omgang lagengymnastik en gang i mellem, bare for at få styret lysterne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 8, 2014 14:16:19 GMT 1
Han nikkede let: "Jeg forstår dig godt, jeg forstår godt du gerne vil følge med ude i verden" sagde han og sukkede roligt, som han igen stirrede ned på hans glas, det fangede hans opmærksomhed med det samme, fordi at hans hoved snurrede, hans tanker ikke helt ville som han ville og på samme tid så prøvede han at sætte ord på de ting han tænkte:" Jeg kan bare ikke rumme også at tage stilling til verden" forklarede han, han kunne jo ikke engang tage stilling til sig selv, så det var meget svært at tage stilling til alle de andre ting der skete.
"Kunne jeg godt forstille mig..." sagde han med et skævt smil, hun var jo en køn pige, og han kunne godt forestille sig at mænd var meget interesseret i hende når hun stod bag baren: "Alt det er jeg ovre... Det er bare så kompliceret og jeg vil bare gerne leve simpelt"... Ja selvom Sex var rart og noget som Elias engang havde gjort i stor stil og med mange tilfældige kvinder, så var det ikke noget som han længere havde nogen kontakt med, fordi at sex gjorde bare alting ting mere komplicerede og det fik ens krop til at komme til live, og lige nu havde han det fint med at hans krop bare var mere eller mindre død og bare transporterede ham rundt til hvor han havde brug for at være: "Men du er en smuk pige, du skal nok finde en fyr der vil kaste sig over dig" sagde han i et roligt smil.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 9, 2014 14:15:01 GMT 1
Jessabelle betragtede han roligt mens han snakkede og begyndte blot at hælde op i deres glas igen. De skulle jo ikke tørste. Selv kunne hun så småt begynde at fornemme at hun havde fået noget indenbords men hun var endnu ikke en gang beruset. Hun nikkede roligt. "Jeg forstår godt hvad du mener. Verdenen kan være virkelig svær at tage stilling til en gang i mellem. Alt det som sker er bare så ...... uoverskueligt. Man føler sig lille" sagde hun roligt og tog sit glas. Hun tømte det på ny og satte det ned igen før hendes opmærksomhed vendte sig mod ham igen. Hun kunne godt forstå hvad han mente men stadig ville hun aldrig kunne leve som han gjorde det, i uvidenhed.
Hun kunne ikke lade være med at grine en smule. "Det kan være forfærdeligt en gang i mellem" kommenterede hun med et let smil og kørte hånden igennem håret. Han ville gerne leve simpelt? Han var ikke den eneste. Selv ønskede hun også bare et simpelt liv uden de problemer som fulgte med mænd. Det var virkelig ikke altid lige let at forklare et andet menneske at man bare gerne ville være sammen fysisk og så ellers ikke se hinanden. Ikke mange kunne forstå det. "Tak for komplimentet. Og dog er dette også mit problem. Jeg gider ikke en mand som bliver hængende og de få gange jeg har prøvet at bare holde det fysisk er tåberne kommet rendende efter mig senere hen for at få mere. Jeg gider det virkelig ikke." Et lille suk kom over hendes læber og hun rystede stille på hovedet. Hun havde virkelig bare været uheldig med de mænd som hun mødte. De ville altid mere end hun ville.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 10, 2014 9:41:38 GMT 1
Han nikkede let, ingen tvivl om at Elias var en trist sjæl, især når han drak. Så var det en smule svære at holde facaden oppe og bare gå på autopilot som han ellers gjorde: "Yeah men du ved... Jeg skal nok klare mig igennem det, en eller anden dag må Gud, sgu' da blive træt af at have mig gående rundt her" sagde han i en ligegyldig skuldertrækning, før eller siden måtte han da tage ham til himmels, især fordi at Elias jo tydeligt, ikke kunne finde ud af de ting han blev bedt om, han var en virkelig dårlig engel eller også var det bare Gud som var virkeligt dårlig til at lege gemmeleg. Elias vidste godt, at man ikke burde tvivle på Gud, men til tider, var det godt nok svært. Det væsen havde jo kun gjort livet surt for ham, indtil nu.
"Måske du skulle overveje at finde en trækkerdreng, er der ikke massere af dem nu til dages?" spurgte han med et lille grin, der var da ihvertfald massere at prostituerede kvinder derude, Elias kunne jo nærmest ikke undgå dem, hvis han gik ud på gaden efter klokken tolv, og dog var han på ingen måde interesseret, han fandt det nok mere trist at kvinder ville voerlade sig selv til den slags skæbne: "Ellers må du tage nogen af mændende her på kroen, de virker ellers ret friske" sagde han i et grin, han fattede ikke at han sad og talte om sex lige nu, det måtte være alkohollen der gjorde det, for det lignede ikke ligefrem ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 11, 2014 8:46:48 GMT 1
Jessabelle kunne ikke lade være med at grine en smule og hælde noget mere op i glassene til dem. hun var nok ikke den bedste at snakke om gud og hans handlinger og eksistens med. Hun var jo en dæmon og som alle de andre anså hun gud som værende ret så meget fiktiv som noget kunne blive. Hun vendte blikket mod ham igen og lod hovedet søge let på sned. "jeg er nok ikke den rigtige at snakke med sådan nogle ting om givet at jeg er en dæmon. Selv tror jeg ikke på at gud eksistere. Jeg tror at det er arkenglene som giver folk nye chancer eller sender englene til jorden. Dog ved jeg at englenes leder kan skaffe dig adgang til himmeriget igen hvis du tager kontakt" sagde hun roligt og greb sit glas og duftede lidt til indholdet før hun slyngede det i halsen igen. Alkoholden begyndte efterhånden at virke en smule.
Jessabelle ønskede virkelig en mand som ikke ville være der når hun vågnede men hun gad ikke betale for det. Det var helt sikkert. Hun sendte ham et lille smil. "Jeg er for nærig må jeg nok erkende. Jeg gider ikke betale for sex. Det synes jeg at jeg er for pæn til" indrømmede hun smilende og betragtede ham. Hun var ikke i tvivl om at han sikkert fik mange tilbud i byen. Han var selv en ret flot fyr, synd han ikke var interesseret. "Ahh ja. Men de fleste af dem er gifte og de kommer jo altid igen og jeg gider ikke kigge på dem. Det er det som er mit problem. Jeg er krævende, det ved jeg." Hun kunne ikke lade være med at grine en gang mere og bed sig let i læben.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 11, 2014 15:45:53 GMT 1
Elias kiggede på hende, som hun igen begyndte at snakke: "Hør jeg ved ikke hvad der er rigtig og forkert, jeg gider ikke snakke om det, tænke på det, eller tage stilling til det... Kan vi ikke bare drikke og falde om kuld?" sagde han, nu drak han jo trods alt i et forsøg på at slippe væk og glemme sine problemer lidt, og ikke fordi at han ville have en masse nye problemer til at stå i kø, han ville ikke tænke på det, han ville bare gerne flygte fra sig selv og fra sit sind, og han ville gerne glemme at dage som disse overhovedet eksiterede, han havde brug for at dage som disse blev glemt, og hvad bedre måde kunne man dog glemme på, end bare drikke sig i hegnet?
"Well... Så må du jo bare vente og se" sagde han i et lille smil, Elias havde ikke snakket om sex længe og han havde heller ikke rørt ved det overhovedet, han var ikke interesseret i sex, han var slet ikke interesseret i at lade sig selv få hverken nydelse eller glæde ud af noget som helst, man kunne vel nærmest sige at han straffede sig selv for, hvordan han havde været i fortiden og at han ikke havde kunne redde de mennesker han ville, så nu ville han hellere bare gå, og være dømt til ensomhed og ligegyldighed.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 12, 2014 16:30:40 GMT 1
Hun betragtede ham lidt og rakte ham så derefter flasken. "Drik til du signer, mester. Jeg skal op i morgen så jeg kan ikke bare sove igennem rusen" sagde hun med et lille smil og holdt flasken ud mod ham. Det var fair nok at han ville drikke og glemme det hele, det gjorde hende intet. Han kunne gøre som han ville men hvis han ikke var tilfreds med livet så burde han gøre noget ved det i stedet for bare at drikke det hele væk men dette var noget hun bare holdt for sig selv. Han var en smule pirlig, måske det var alkoholen men hun havde i hvert fald ikke mere om emnet. "Men glem ikke at hælde op til mig også."
Hun sukkede en gang. Trækker drenge var virkelig krævende og hun gad virkelig ikke betale for at have det godt. Det var virkelig kun ynkelige mennesker som betalte for sådan noget udskjelser selvom hun havde jo egentlig penge nok. Hun manglede i hvert fald ikke noget, det var sikkert men det nægtede hun altså. "Jeg er nok aldrig så heldig. Synd du ikke er interesseret for jeg kunne virkelig godt bruge en tur" sukkede hun og smilte så lidt. Det var synd fordi han var da pæn men hvis han ikke havde de lyster så var der jo ikke noget at gøre ved det.[7blockquote]
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 13, 2014 16:42:34 GMT 1
Han kom med et lille skævt grin hvis hendes tilbud, og tog så i mod falsken, som han tog et par tåre af den: "At drukne problemer er også nemmest" sagde han i et lille grin: "Så hvad er din undskyldning?" spurgte han, som smilet falmede og han sukkede let, hvis han druknede hvad end tanker der var tilbage i hans hoved, så kunne han jo lige så godt spørge, hvorfor at hun havde tænkt sig at gøre det, om det bare var fordi hun syntes det var sjovt og en fest, eller måske hun også havde ting at tænke over. Elias tænkte som sådan ikke, og kom der en eneste uønsket tanke til ham, på et forkert tidspunkt. Så var det jo heldigt at han arbejdede på en kro, fuld af alkohol. Sådan kunne han bedst så grund i de mange tanker, som han bare ønskede forsvandt langt væk fra hans bevisthed.
"Desværre... Jeg har lukket den side af mig selv" sagde han og rystede let på hovedet: "Jeg skal ikke rode mig ud i noget" sagde han blot, han vidste jo udemærket godt hvordan det var, hvis man først var faldet i den grøft, han ville bare ende med ikke at kunne stoppe igen, og lige nu var den eneste måde han kunne holde sig selv ud på, ved at køre på auto pilot. I det mindste rørte hun ikke ved ham eller noget i den stil, for det var uden tvivl en svær fristelse at modstå, hvis man først kom i den sindstemning, men han vidste at det på alle måder ville være det klogeste.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 13, 2014 23:58:33 GMT 1
Han tog imod flasken og hun betragtede ham lidt som hun lyttede til hans ord. Han druknede sine ting og sager? Det lød da også som en smart ide et eller andet sted. Hun tog flasken tilbage og drak selv lidt af den før hun rakte den tilbage til ham. "Jeg drikker de fysiske smerter væk. Det er langt billigere end urter i længden og jeg er ej i stand til at heale" sagde hun med et lille grin. Selv var hun efterhånden ved at være godt beruset og hun kunne mærke den varme, kildne fornemmelse som hun altid fik i maven når hun havde det på denne måde. Det var virkelig dejligt.
Hun lod hovedet søge let på sned og betragtede ham lidt. Han ville bare gerne holde sig i skindet og det respekterede hun også selvom hun var begyndt at blive småberuset. Hun grinede en smule og rystede på hovedet. "Det lyder også som en klog ide. Kvinder kan være noget så besværlige, jeg taler af erfaring" sagde hun med et lille grin og strakte sig igen. Den for store skjorte gled mere ned og afslørede noget mere af hendes bryst men efterhånden var hun så ligeglad på grund af alkoholen. Hun sendte ham bare et roligt smil. Hun havde virkelig lyst til at røre ved ham mens gjorde det ikke. Han ville jo ikke så skulle hun ikke tvinge ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 14, 2014 13:53:06 GMT 1
Han grinede kort: "Ja fysiske smerter har jeg da heldigvis ikke" bekræftede han blot, det var da i det mindste en fordel, han havde mange smerter og mange ting han gerne ville være foruden, men fysiske smerter var det jo heldigvis ikke, han havde bare brug for ro i sit hoved, ikke så meget i sin krop. Hans krop var mest af alt bare en smule dvask og forældet, fordi at han ikke var så god til at holde sine magier i træning. Han var stadig i sin fysisk form, han kunne godt lide at træne, løbe en tur eller andet fysisk, som også kunne få hans tanker væk, men hans magier, fik han ikke så ofte mulighed for at træne, nu hvor han kun kunne bruge dem som forsvar, og det var heldigvis ikke så ofte at han blev angrebet.
"Ja præcist" påpegede han i et kort smil, faktisk var det jo ikke fordi at kvinder var besværlige at han holde sig væk fra dem, det var mere fordi at når der kom følelser ind i tingene, så endte det altid galt, og for alt i verden, ønskede han ikke at alt skulle ende med at vælte omkring ham, han kiggede kort i mod hende, som hendes bluse afslørede mere af hende, men sagde eller gjorde ingenting, kontakten i hans hoved var stadig for slukket til at det rørte ham, men nu var han jo også en mand der ikke havde set sådan på en kvinde de sidste... Ja tyve år. Han vidste ikke hvorfor, men den del af hans liv, var bare.. Slut. På en eller anden mystisk måde: "Jeg... Tror bare jeg har det fint uden" påpegede han, nok mere til sig selv, end til hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 14, 2014 16:46:21 GMT 1
Hun sukkede en gang og smilede til ham. "Jeg ville ønske jeg ingen fysiske smerte havde. Det sår på ryggen er ikke så sjovt at ligge med" pointerede hun med et lille grin og drak så noget mere af whiskey flasken. Hun kunne nu meget godt lide at sidde her og snakke med Elias om alt og intet. Det var faktisk ret hyggeligt. Hun sendte ham et lille smil og lod hovedet søge let på sned. Hun overvejede kort om han kunne heale men rystede så tanken af sig. Ikke nok med at hvis han kunne havde han nok tilbudt det og desuden så var alt den lyse energi slet ikke god for hendes dæmoniske krop.
Hun rakte tunge med et smil og betragtede ham. Kvinder kunne virkelig være besværlige, mere end mænd var. hendes tanker gled kort tilbage på Aid, hun havde ikke set den pige længe og et sted så savnede hun hende. Hun sukkede men vendte så opmærksomheden mod Elias igen. "Dog skal det lige siges at kvinder er noget af det smukkeste i denne verden. Især med et par af dem her." Hun pegede på sine bryster med et let grin og vendte blikket tilbage mod ham. "Bryster er de bedste" kommenterede hun med et lille fnis. Hun var vidst ved at være en smule beruset efterhånden. At han havde det fint uden var da en trist tanke. Alle folk havde det vel brug for det en eller anden gang? Havde de ikke? Hun betragtede ham let. "Jeg går ud fra at det afhænger af hvordan man selv har det bedst."
|
|