0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 10, 2014 9:21:15 GMT 1
Hun smilede kort: "200 år, så bliver man selvsikker med tiden" sagde hun blot med en lettere hård stemme, hun var ikke bange af sig, og hun var ofte meget hård i hendes fremtoning, lige nu var det da helt klart hendes fuldskab der hjalp hende en smule på vej til at se mindre arrogant og irritabel ud: "Du har bare brugt hele dit liv, på at være sød og flink.. Så du er blevet såret så mange gange, så du har fået fobi for berøring?" sagde hun i et kort smil, og løftede øjnbrynene, som ventede hun på om hun havde nogenlunde ret, hun kunne lide mænd som var idioter, som kunne tage fat. Den katagori hørte han tydeligt ikke under, men på den anden side så var han lækker, og det gav alligevel nok bonus point i Ophira's fuldskab, til at hun ikke var gået endnu - eller have forsøgt at bide ham.
"Well måske du trænger til at prøve at så dig løs så.. Hvis du ikke har prøvet det længe" sagde hun og kiggede udfordrende i mod ham: "Kom, vi finder noget mere at drikke..." konstaterede hun og greb fat omkring hans håndled og trak så afsted med ham, ikke helt sikker på om han ville flippe ud igen, måske at håndleds berøringer også var forbudt område, dog slap hun ham hurtigt igen, det ville nok bringe lidt for meget opmærksomhed hvis en vampyr, trak en mand som ham, igennem en crowd af mennesker: "Du har bare ikke drukket nok min ven, og jeg skal nok hjælpe dig" sagde hun i et lille udfordrende smil, han var nu alligevel ret sjov.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 14, 2014 16:11:49 GMT 1
Elijah betragtede hende roligt. Ved hendes alder kunne han virkelig ikke lade være med at grine. Hvis han bare havde været lige så selvsikker som hende den gang han var den alder. "200 år gammel? Det er næsten sødt. jeg ville ønske jeg havde været lige så selvsikker som dig da jeg var på den alder" sagde han smilende og kørte hånden igennem sit mørke hår. Det var efterhånden mange år siden han havde været i den alder. Hendes spørgsmål var langt fra. Han brød sig ikke om at tale om det men på den anden side så længe hun ikke havde ret så var det jo ikke så slemt igen. "Ikke Just. Jeg er først blevet sød og flink inden for de sidste par år og da jeg var lille. I mellem der var jeg faktisk en dum skiderik der arbejdede for de forkerte mennesker." Der var jo ikke rigtig så meget andet at sige, var der? Han var blevet sat ind i den kongelige garde og der havde han bare været indtil han fik taget sig sammen til at sige stop.
hendes udfordring fik ham til at smile lidt og lægge hovedet let på sned. "Måske. Det afhænger af hvad jeg får ud af at slå mig løs" sagde han drillende og selv en smule opfordrende. Han kom på benene, han sendte hende et roligt smil og nikkede. De havde brug for mere alkohol, meget mere alkohol, især hvis han skulle blive beruset hvilket han ikke havde planer om. Han lod hende trække sig med hende og den berøring hun kom med gjorde ham intet. Det var de mere private berøringer som han virkelig ikke kunne snuppe. Hun slap ham dog igen og han sendte hende et smil. Det ville nok ikke se fantastisk godt ud for hende hvis hun kom slæbende med en mand efter sig når hun nu var den race som hun var. "Nå så det har jeg ikke? Så må du jo hellere vise mig hvordan det skal gøres." han blinkede drillende til hende. Det her skulle nok blive sjovt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 15, 2014 17:55:39 GMT 1
"Ja det er faktisk ret sødt, men hvis du ikke var så selvsikker, så må det jo være fordi du har brugt årene forkert" sagde hun og blinkede provokerende til ham, fint nok at han var ældre, hun var ikke overrasket, tilgengæl mente hun tilhver en tid at hendes race var bedre end hans og det var da udemærket at han selv mente han var en masse værd, men det var han nu engang ikke i hendes øjne: "Well kunne du så ikke vise mig lidt af den dumme skiderik side, imens du tager tøjet af" sagde hun i et flabet smil, og blinkede til ham, okay måske hun var en smule trængende lige nu, men det skete jo altså af og til når man var fuld og ikke havde været sammen med nogen længe. Hun sagde ingenting til ham som hun gik i mod laden, og afventede med at besvare hans spørgsmål, til de kom indenfor.
"Du får en smuk kvindekrop, helt for dig selv i en time eller to, alt efter dit talent" sagde hun i et grin, og tog fat omkring hans hånd, for at løfte den til hendes eget bryst, som de netop var kommet ind i laden imens hun kiggede hen i mod en stor trætønde der stod derinde, hvor hun havde gemt nogen flasker: "Jeg kan vise dig alt..." sagde hun drillende og trådte roligt væk fra ham, for at gå hen til tønden, og fandt to flasker rom frem, de kunne jo lige så godt gætte gang i festen.
|
|