Post by Marius Amalani Darcy on Sept 5, 2014 6:09:13 GMT 1
Marius havde skam også forståelsen for, at det var en svær situation for Cassie, og særligt fordi at hun havde boet sammen med den mand igennem frygtelig mange år. Han kunne slet ikke forestille sig, hvor meget hun faktisk havde måtte stå model til, igennem de år, som nu havde passeret. Var det underligt, at hun havde det som hun havde det? Bestemt ikke. Selv var han ikke i tvivl om, at hun havde været meget glad for ham, uanset hvor ond og grotesk han faktisk havde formået at skulle være. "Jeg tør ikke tænke på, hvad du har måtte stå model til igennem alle disse år, min kære. Jeg ære hans minde for hvad han har udført for Dvasias. Han skal have den respekt, for det er fortjent," fortalte han ærligt. Selv han havde været direkte overrasket over at høre at manden var gået bort. Alexander havde nemlig altid haft en følelse af.. uovervindelighed over sig. Måske at det lige så, var det som havde skænket ham alle de fjender, som han havde fået i årenes løb?
Det sidste som Marius ønskede sig, var at se hende rende rundt på gaden, når han vidste, at hun fortjente bedre, for det gjorde hun uden tvivl! Hånden holdt endnu i hendes, hvor han selv valgte at ignorere de mange blikke, som blev sendt i deres retning. Han var efterhånden også blevet vant til dem. Selv ville det ikke forværre hans situation. Den kunne næppe blive meget værre end hvad den var i forvejen uanset. "Tænk ikke på det," bad han som det første, inden han igen vendte blikket i retningen af hendes skikkelse. Han sendte hende et smil. "Skal jeg være helt ærlig, vil jeg påstå, at jeg står i en situation, som ikke kan blive værre end hvad den er. Tag med mig.. Du fortjener trods alt et bedre sted end at sove i gyderne herude," endte han. Den beskyttelse ville han virkelig gerne bare.. yde hende.. Han ville gerne passe på hende.
Det sidste som Marius ønskede sig, var at se hende rende rundt på gaden, når han vidste, at hun fortjente bedre, for det gjorde hun uden tvivl! Hånden holdt endnu i hendes, hvor han selv valgte at ignorere de mange blikke, som blev sendt i deres retning. Han var efterhånden også blevet vant til dem. Selv ville det ikke forværre hans situation. Den kunne næppe blive meget værre end hvad den var i forvejen uanset. "Tænk ikke på det," bad han som det første, inden han igen vendte blikket i retningen af hendes skikkelse. Han sendte hende et smil. "Skal jeg være helt ærlig, vil jeg påstå, at jeg står i en situation, som ikke kan blive værre end hvad den er. Tag med mig.. Du fortjener trods alt et bedre sted end at sove i gyderne herude," endte han. Den beskyttelse ville han virkelig gerne bare.. yde hende.. Han ville gerne passe på hende.