Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Jul 18, 2014 8:33:33 GMT 1
Det var egentlig en ganske mærkværdig og underlig tanke for Mattheus at ligge der med Lily på denne her måde, for han vidste jo trods alt også, hvor meget hun havde hadet det efter deres affære for mange år siden. Det var ganske vidst dengang han have været helt ung, men han var jo stadig den samme mand, bare.. mere voksen nu. Han kunne se bort fra hvad de have gjort dengang, og det glædede ham naturligvis også, så det var bestemt heller ikke noget som sagde så lidt. Diskretion var han på ingen måder kendt for, så det var noget som han agtet at lade blive, som han gjorde det lige nu. Hans blik gled mod hendes skikkelse endnu en gang, da han lod hånden glide mod hendes hofte, hvor han denne gang.. lod den ligge i hvile. Han kunne jo godt lide at ligge der sammen med hende. Hun var blevet en aktiv del af hans hverdag som det kattevæsen han havde tvunget hende til. Han behandlede hende godt, sikrede sig at hun havde det godt, og han havde sågar givet hende en ny arm som erstatning for den ødelagte, som i værste tilfælde, ville have taget hendes liv, hvilket han jo heller ikke ligefrem havde ønsket. Han var en mand som tydeligt gav udtryk for hvad han egentlig ville have. En svag brummen brød hans strube ved hendes negles kærtegn over hans ryg. Han kunne jo lide det. "Det tror jeg da vidst, at jeg har fundet ud af," endte han med et let smil. Uanset hvad skulle han nok finde noget, som hun kunne bære om halsen, hvis det var noget som hun havde brug for.. Hvis det virkelig var blevet så stor og tydelig en del af hende. Hendes svar på hans spørgsmål, var lige hvad han ønskede at høre.. Præcist hvad han ønskede at høre! "Af alle jeg færdes omkring hver eneste dag, er du en af de yderst få, som giver mig præcist de svar, som jeg går og søger. Hvis det er her du ønsker at blive, så skal jeg nok sikre mig at du får et nyt bånd om halsen.. som står godt til dine smukke øjne." At hun rykkede så tæt på, måtte han modstå fristelsen til at skænke hende et kys.. Hvilket faktisk var svært, når man virkelig havde lyst!
|
|
Magiker
Gabriels livvagt
187
|
Post by Lily Rose Summers on Jul 18, 2014 9:11:03 GMT 1
Lily vendte sjældent tilbage til en gammel affære. Men i dag var det slet ikke sådan hun tænkte om Mattheus. Heller ikke den første aften hvor han havde tortureret hende var den hun havde i tankerne. Men alt det bagefter. Han havde givet hende en ny arm for at råde bod på den arm hun havde mistet, passede godt på hende, inddragede hende og gav hende tryghed. Alt det til sammen havde bare gjort, at hun vidste lige hvor hun ville være. Hun var meget tæt knyttet til Mattheus og håbede jo bare, at han faktisk havde det på samme måde med hende, så hun ikke bare var en klæbrig kat, der hang sin ejer om halsen. At blive ejet havde hun aldrig troet hun ville, men efter alt denne tid, så kunne hun ikke undgå at ønske og være hans, for hun ville tilhøre ham. Det sitrede en smule i hendes hofte, hvor han holdt sin hånd, for den del af hende var alligevel ikke gået tabt. Hun smilede ved hans brummen og hun strøg neglene blidt over hans ryg. Han kunne jo tydeligt lide det... Det var det gode med ham, han udtrykte jo faktisk når han kunne lide noget. Men i den grad også når han ikke kunne, så hun foretrak den første! "Godt," svarede hun blødt og kunne nærmest mærke hans ånde, så tæt var de endt med at ligge. Hun så ind i hans øjne, eftersom de lige akkurat lå med en tilpas afstand til øjenkontakt, hvilket hun alligevel godt kunne lide. En varme steg op i hendes kinder ved hans svar. Det var sjovt, at han faktisk begyndte at betvivle hendes loyalitet nu hvor han havde fjernet båndet, der havde låst hende fast i katteskikkelsen i gud ved hvor længe. Hun strøg sine fingre ned over hans nederste del af lænden og strejfede kort hans bare balle, hvilket dog fik hende til at trække hånden op ad hans ryg igen. "Jeg er nok også den eneste, der går op af dig nærmest 24 timer 7 dage om ugen, kære Matt. Jeg kender dig bedre end du lige går og tror... Jeg vil være her. Hos dig," svarede hun ham bestemt. Hun så ham endnu ind i øjnene og hun nød at ligge her ved ham.
|
|
Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Jul 18, 2014 10:25:31 GMT 1
Det var egentlig sjovt hvor meget der var sket på disse år, også selvom det slet ikke var noget som rørte Mattheus som sådan. Hvordan det havde været dengang han havde kendt hende først, var nærmest som glemt. Hvis man gav ham hvad han ville have, så gav han også igen, og det var vel heller ikke meget at forlange? Han var træt.. han nød at ligge der, og denne fridag, ville han så sandelig også nyde af. Sandt at sige, at hun vandrede omkring ham i alle døgnets timer og alle dage om ugen, men havde hun da noget imod det? Han lod hånden stadig hvile mod hendes hofte, og med et stille smil på læben, ganske enkelt fordi at han ikke kunne lade være. Den brummen som forlod ham, var lige det sidste tag ulven havde i ham.. Han rystede let på hovedet.. og væk var det. Det var skam slet ikke fordi at han havde noget imod at mærke hende så tæt på sig, og det var noget som han glædeligt erkendte på denne her måde. Øjnene lukkede han ganske let og med et smil på læben, inden han igen tvang dem op. "Alligevel er jeg meget forundret over, at du selv når du vandrer i enden på mig hver eneste sekund i løbet af en dag, endnu ikke er blevet træt af det," pointerede han med en sigende mine. Nu hvor de lå så tæt på hinanden, måtte selv Mattheus modstå den ellers så forbudte fristelse. Hendes hånd over lænden og kort over hans bagparti, fik det ellers lystige glimt til at melde sig.. Hun appellerede til ham på en måde, som han ikke havde mærket sig af før.. men vel også fordi at hun havde været fanget i skikkelsen som en kat? Nu lå han der ved siden af en ganske smuk kvinde. Som nu, så var det hende som gav ham alle de svar, som han faktisk ønskede at modtage, og det var noget som helt klart betød meget for ham. "Det glæder mig virkelig, Lily.. Jeg vil også have, at du skal blive her," sagde han roligt. Hans rødlige øjne vendte han mod hende.. inden han lænede sig frem og varsomt skænkede hendes læber et kys. Han kunne ikke lade være!
|
|
Magiker
Gabriels livvagt
187
|
Post by Lily Rose Summers on Jul 18, 2014 15:08:41 GMT 1
Lily havde på ingen måder lyst til at rejse sig lige nu. Hun lå fantastisk godt her ved hans side og det var rart at kunne være i kvindeform igen efter... ja alt den tid, for hun havde glemt tiden. Dagene lignede som regel hinanden, fordi hun jo bare altid var sammen med ham. Og hvis hun ikke var hos ham et øjeblik, så snakkede hun nok med Enrico, så der var ikke stor afveksling i det hele. Denne gang havde hun dog brudt reglerne og også været ved ham under fuldmånen, som hun jo ellers havde fået forbud mod mange gange. Men det skulle ændre sig nu. Hun ville lære ham om sig selv og det væsen han var, når fuldmånen tog over. Måske hun jo kunne blive helt ekspert? Hans brummende lyd var sød, specielt fordi hun godt kunne lide hans dyriske side. Den var spændende og appellerede godt til hendes indre kat, der jo var kommet frem. Hun fnøs drilsk af ham, som han sagde, at han var forundret. "Ja, det er jeg også selv... Normalt skrotter jeg de mænd, der kommer for tæt på. Men dig vil jeg ikke af med," svarede hun. Det var stort for en kvinde som hende at sige sådan, specielt med den fortid hun havde hos mænd. Hun skrottede dem altid, før de skrottede hende. Men det kunne hun ikke denne gang. Mattheus var herren over deres forhold, hvilket på en måde var skræmmende for hende, men hun kunne alligevel ikke skrotte ham. Hun strøg neglene over hans ryg igen, udforskede hans muskulatur. Hans ord glædede hende og hun smilede sødt, som en rødmen steg op i hendes kinder igen. "Du aner ikke hvor meget det betyder for mig... at høre dig sige det," hviskede hun til ham. Hun fornemmede han kom tættere på og lænede sig automatisk mod ham igen. Kysset fik en sitren til at løbe gennem hendes krop og hun gengældte det nærmest prøvende. Hun var jo ude af træning... men dette var også noget helt andet.
|
|
Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Jul 18, 2014 18:14:01 GMT 1
Meget kunne man uden tvivl sige, at der var sket utrolig meget i den tid hvor Mattheus havde huset Lily her på slottet. Hun havde droppet ham dengang, men det var slet ikke noget som synes at have nogen betydning for ham længere. Normalt ville han blive tosset, når den slags endelig skete. Selv lod han blot hånden ligge mod hendes hofte, hvor han blot tog imod hendes kærtegn. Det føles virkelig, virelig godt, selv i hans øjne, og det var heller ikke noget som han havde i sinde, at lægge det mindste skjul på overhovedet. Den brummen indikerede det vel egentlig også ganske fint? Han smilede let til hende, for hun morede sig selv ved det.. Det kunne han da mærke selv på hende, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt. "Jeg har stået der, så jeg ved hvad du plejer at gøre, når en mand først har været dig tæt på, min kære," pointerede han med en sandfærdig mine. Han lod hovedet søge let på sned. Nu hvor de alligevel var så tæt på hinanden, så kunne han jo heller ikke undgå at lægge mærke til det. Tungen strøg han let over sine læber, da de nu alligevel var tætte.. Han kunne høre hendes hjerte.. mærke pulsen som hun berørte ham, og han måtte jo erkende, at han uden tvivl rigtig godt kunne lide den fornemmelse. Det var jo ikke rigtigt noget som han oplevede sammen med Aliyah kunne man jo sige. "Har jeg da nogensinde givet udtryk for noget andet..?" Kysset som han skænkede hende, var af den pure lyst som han pludselig følte i sin krop og sit sind. Han kunne virkelig ikke dy sig. Armene gled let omkring hendes krop, kun for at trykke hende tæt ind mod sig. At de begge lå der i absolut ingenting, var slet ikke en tanke som rørte ham på noget tidspunkt. Øjnene gled i, som han gav sig helt hen til kysset... og hen til hende. Nu havde han selv prøvet lidt af hvert rundt forbi siden han havde prøvet hende, og han måtte i sandhed erkende, at det var en fornemmelse som han kunne lide.. magiker eller ikke.. procianer eller ikke. Lige i dette øjeblik, så gjorde han virkelig ikke nogen forskel.
|
|
Magiker
Gabriels livvagt
187
|
Post by Lily Rose Summers on Jul 18, 2014 18:33:06 GMT 1
Lily kunne godt lide fornemmelsen af Mattheus' hånd mod hendes hofte. Det var intimt og rart, uden direkte at være noget yderligere. I hvert fald indtil videre. Hun nussede hans ryg ganske blidt og brugte sine negle til at stryge over hans bare hud. Hun kunne godt lide fornemmelsen af hans ryg under hendes fingre, faktisk bare følelsen af ham var rigtig tryg. Hun grinte let til hans ord og smilede ved tanken, for i dag kunne de da i det mindste more sig over det. "Det er rigtigt... Så du skal virkelig føle dig heldig, kære," svarede hun ham med et smil. Hun kunne godt lide at blive kaldt kære og kunne ligeså godt lide at sige det til ham til gengæld, for det føltes naturligt og bekræftende. Hun smilede skævt til hans næste ord og rystede lidt på hovedet mod puden. "Nej... Men det er stadig rart at høre dig sige det," svarede hun. Kysset modtog hun med glæde. Og der gik heller ikke længe før hun hurtigt fandt tilbage til den samme selvsikre kvinde, som hun plejede at føle. Faktisk føltes det endnu mere intenst end normalt. Det var lidt spændende at ligge sammen med en, som hun havde haft skrottet førhen. Hun lukkede øjnene i og gav sig hen til ham, som hun sukkede blødt mod hans læber, i det han trykkede hende ind til sig. Hun fik sin anden arm kringlet omkring ham ligeså og lod sin hånd stryge op igennem hans hår, mens den anden hånd strøg ned over hans ryg, over hans hofte og ned ad låret for at tirre ham lidt. Hun kendte mange beskidte tricks og kunne udmærket bruge dem mod ham.
|
|
Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Jul 18, 2014 19:50:04 GMT 1
Mattheus smilede tilfredst for sig selv. Han kunne jo virkelig godt lide at have Lily rendende rundt sig og sikkert også mere end det som han lige havde regnet med. Nu var det jo heller ikke ligefrem fordi at det var noget som gjorde ham noget som sådan, for det gjorde det da godt nok ikke. Han elskede det faktisk! Han følte at hun forstod ham.. på et lidt andet niveau end det som så mange andre faktisk gjorde. Han lod hovedet søge let på sned. Hun havde mange ting som hun netop kunne bruge imod ham, og det var nu heller ikke fordi at det var noget som gjorde ham det mindste. Overhovedet ikke. "Du har ret... jeg er virkelig priviligeret," endte han sigende. Selv havde han ikke noget imod at bekræfte for hende, at han faktisk var glad for at have hende der, for det var han jo. Hvorfor skjule det? Det hele askalerede utrolig hurtigt og mere end hvad Mattheus lige kunne følge med i. Selv nu hvor han lå med en kvinde, som faktisk var klar over hvad han kunne lide, hvilket uden tvivl var en kæmpe fordel i det her henseende. Hans hjerte slog fast.. Han var jo faktisk et levende individ i forhold til hans egen kære moder. Han sukkede dæmpet, inden han vendte sig i sengen, så han faktisk fik hende revet med op over sig, hvor han lagde sig godt til rette istedet for. Hendes kærtegn.. hendes hænder som berørte ham på lige præcist de steder hvor han kunne lide det, var næsten noget af det bedste af det hele. Selvom han nok var mere til den.. dyriske form af samleje efter han var blevet til en varulv, så kunne han godt lide at ligge på denne her måde frem til da. Han lod den ene hånd stryge nedover hendes ryg og videre tog den også lige en tur over hendes brystparti. Han var ikke kendt for at være en mand som lagde skjul på hvad han gerne ville have.. og det var så sandelig også hvad han gjorde lige her og nu.. Det var hende som han ville have, og nu hvor chancen endnu en gang havde budt sig, så agtet han også at få hende tæt på.. Det var det som han ville lige nu!
|
|
Magiker
Gabriels livvagt
187
|
Post by Lily Rose Summers on Jul 18, 2014 20:18:38 GMT 1
Lily fniste blidt til Mattheus' ord og nikkede. Han var virkelig priviligeret og en meget heldig asen, hvilket han uden tvivl også skulle have at vide og kende til. Hun kunne have forladt ham i kælderen, men hun valgte ham. Om han så satte hende i Procias, så ville hun med sit katteinstinkt søge tilbage til ham, fordi han var hjem i hendes øjne og hjerte. Og en kat vendte jo altid tilbage til hjem. Hendes hjerte tog fart med sig, som hun gav sig hen til kysset. Hun var meget tiltrukket af ham. Hun vidste hvad han kunne lide, men det gjalt jo også den anden vej rundt? Men der måtte vel også være sket noget nyt i alle disse år, så dette var som en blanding af en gammel og en ny flamme. Varulv havde han jo heller ikke været sidst, så gad vide om det dyriske ville skinne igennem under akten på et tidspunkt? Hun slap et lille gisp, da han vendte dem og hun nu lå ovenpå ham. Hun løftede hovedet og hvilede på sin venstre underarm, der lå mod hans bryst og skulder, så hendes hånd lige kunne nusse ham i håret. Hendes højre hånd bevægede sig over hans krop og nu kærtegnede hans bare bryst med neglene. Hun slap selv en brummen, da han lod hånden stryge over hendes ryg og bryst. Hun var jo ikke påvirket af sine katteinstinkter for ingenting. Hun strøg hendes hår væk fra sit ansigt med den højre hånd, som hun lænede sig ned for at kysse og nappe ham i halsen. Kyssene bevægede sig ned over hans bryst og mave indtil hun nåede bæltestedet, hvor hun så lystent op på ham. Irriteret af dynen, der lå halvt over hende, så puffede hun den væk, så de var mere frie på sengen. Pirrende strøg hun sine negle langs hans lysk i den ene side, men berørte bevidst ikke hans ædle dele.
|
|
Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Jul 18, 2014 23:56:31 GMT 1
Al fornuft synes at være helt væk i denne stund, og det var virkelig ikke noget som Mattheus kunne gøre for. Det var som om at ... det bare skete? Hans hjerte hamrede mod hans bryst.. han følte hvordan varmen bredte sig. Hvor lige al denne energi faktisk kom fra, kunne han ikke sige, for han følte sig stadig træt og øm efter den hårde forvandling, for uanset hvor rolig han var under fuldmånen, så gjorde det stadig ondt at få sine knogler knækket og bøjet, samt udvidet på alle led og kanter. Han gav sig hen til hende, som han yderst sjældent gav sig hen til nogen som helst i det hele taget, hvilket han så sandelig godt kunne mærke på sig selv. Øjnene lod Mattheus let glide i, da han lod hænderne let kærtegne Lilys krop, da han havde revet hende op over sig. Ikke fordi at det var noget som krævede alverdens fra hans side af, for fra naturens side, var han jo faktisk et stærkt væsen. Noget som uden tvivl kom ham frygtelig godt til gode i situationer som disse, og det var noget som helt klart også passede ham ganske udmærket. Han sukkede dæmpet, inden han lod hånden stryge hende over enden. Han vidste jo hvor han skulle gå med hende.. Selvom hans egne tanker omgående blev afbrudt da hun begyndte at kysse og nappe ham i halsen. Det var uden tvivl et af de mest ømme punkter han havde, men også et af de steder som han normalt slet ikke lod nogen komme i nærheden af. "Fortsæt.." hviskede han med en næsten helt fraværende stemme. Hånden lod han roligt søge langs hendes side, for til sidst at ende med at tage en rolig tur henover hendes bryst. Han kunne jo heller ikke ligefrem lade være med det! Varmen samlede sig.. han kunne mærke kroppens reaktion på det, og selv han vidste, at det ikke var særlig smart.. men han havde lyst. Han havde virkelig lyst til at mærke hende helt tæt på.
|
|
Magiker
Gabriels livvagt
187
|
Post by Lily Rose Summers on Jul 19, 2014 7:58:33 GMT 1
Tid og sted var allerede væk for Lily, som hun havde givet sig hen til Mattheus. Hendes hjerte bankede og kun for ham. At dette ville ske var ikke lige det hun havde haft i tankerne, da de var faldet i søvn ved siden af hinanden, for det havde jo ikke rigtigt været en mulighed, da hun havde været i sin katteform. At han også gav sig hen til hende kunne hun godt mærke og hun nød det. Selvom han nok var øm, så skulle hun nok sætte noget energi i ham. Hun sad på tværs af ham med et ben på hver side af ham, efter han nu havde hevet hende over sig. Han var stærk, men det kunne hun godt lide. Hun sukkede dæmpet og spandt nærmest kælent ad ham ved hans kærtegn. Hun vidste, at hans hals var et lukket område, men hun turde faktisk prøve sig der med det forhold de nu havde til hinanden i dag til forskel fra sidste gang. Hans ord bekræftede kun at hun måtte og den tanke nød hun uden tvivl! Hun fortsatte kyssene ned over hans bryst, selvom hun måtte stoppe op et øjeblik da han tog turen hen over hendes bryst igen. Hun var meget lysten lige nu... også selvom dette vel ikke var klogt? Det kunne hun dog slet ikke tænke på lige nu, for hun ville bare gerne have ham. Hun strøg neglene over hans lysk endnu engang, før hun trak hovedet helt ned til hans mave. Hun greb fat i hans ædle dele med hånden og plantede en række kys på hans mave imens. Hendes hånd arbejdede med hans underliv for at sætte lidt gang i det hele...
|
|
Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Jul 19, 2014 8:19:01 GMT 1
Mattheus vidste godt, at de slet ikke burde gøre det her, men det var virkelig ikke en fornuftig tanke som slog ham særlig hårdt lige for øjeblikket, og det var jo lidt det han også godt kunne mærke. For nu var det jo lysterne som talte for ham, og nu hvor Lily nærmest appellerede til ham på de måder, som han virkelig godt kunne lide, så gjorde det heller ikke ligefrem sagen bedre for ham. Han valgte at give sig hen til hende.. give hende den fulde tilladelse til at gøre hvad end hun ville med ham, hvilket han godt kunne lide. Det var ikke noget som forekom ham særlig ofte, men det var nu bare sådan at det måtte være i den anden ende. Han kunne ikke ligefrem gøre alverdens ved det kunne man jo sige. Hendes greb omkring de ædle dele, fik hans pupiller til at trække sig sammen. Det føles.. fantastisk. Hun vidste uden tvivl hvad det var hun havde gang i, hvilket jo kun gjorde det hele så meget bedre selv for ham! Han sukkede dybt og lagde hovedet godt tilbage i sengen. Det var slet ikke fordi at hun behøvede at sætte gang i særlig meget, for det var næsten sket af sig selv. Ganske automatisk. Han krummede tæerne en smule, for ikke at ende med at drage forhastede handlinger, for han ønskede at hun skulle nyde det, mindst lige så meget som ham selv. Ganske vidst var han øm i øjeblikket, men end ikke det var noget som han bed sig særlig meget i, for hans tanker hvilede helt andre steder - nemlig på det som ville komme til at ske. Hans greb omkring hende strammede sig en anelse.. Han havde virkelig lyst! Virkelig meget endda! Hånden lukkede han omkring hendes bryst i et intenst og fast kærtegn.. Han kunne lide det.. Hun var bygget præcist som hun skulle, hvor det også lå godt og solidt i hans hånd. Han smilede let for sig selv.. Alt det som de havde været igennem, og så endte de alligevel her. Kunne man sige, at det var skæbnesbestemt? "Lad mig mærke dig.. helt tæt på.." endte han med en intens hvisken mod hendes øre.
|
|
Magiker
Gabriels livvagt
187
|
Post by Lily Rose Summers on Jul 19, 2014 8:27:17 GMT 1
Fornuft var slet ikke indblandet i denne akt, som Lily var ved at begive sig ud i med Mattheus. Men det var det som regel aldrig når hun endte i kløerne på en mand, for ligeså meget som hun ikke kunne lade vær med at flirte, fordi hun var sådan af natur, så kunne hun heller ikke sige fra når mændene så valgte at tage styringen, så det var næsten en ond cirkel for hende. Men nu var det jo længe siden hun havde været med nogen som helst, så han var hendes første siden hun var kommet her til Dvasias og nu ville hun faktisk ikke have andre tæt på sig end ham. Om hun var påvirket af tiden her? Uden tvivl. Folk udefra ville anse hende som værende syg, men hun havde det fint. Hun smilede, som hun mærkede hans reaktion på hendes greb om hans ædle dele. Hun ville bare tirre ham, eftersom han jo lystede hende, som hun lystede ham. Der var mere varmblod over ham, det hele var lidt mere hedt end førhen, hvilket uden tvivl måtte være det dyriske fra varulven. Det gjorde hende dog bestemt ikke noget. Hun smilede tilfredst, som han selv strammede grebet om hende og hun slap et sødt støn, da han lukkede hånden om hendes bryst. Hun slap hans ædle dele og kravlede over ham igen, som hun kyssede hans bryst og hals igen. Hans ord mod hendes ører satte en direkte sitren igennem hendes krop, for hun ønskede det jo selv. "Jeg er din... Gør hvad du har lyst til... udnyt mig til dine inderste lyster," hviskede hun til ham til gengæld og nappede ham i øret på samme tid. Spændt på hvad der nu ville ske og hvad han faktisk havde lyst til.
|
|
Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Jul 19, 2014 8:38:04 GMT 1
Kontrollen var mistet og fornuften var på ingen måder til stede i denne situation, og ej var det noget som gjorde Mattheus det mindste. Det var lysten og det var instinkterne som talte for ham, og det var vel næsten også det som var det vigtigste? Hendes greb og kælen for ham havde uden tvivl sin klare påvirkning af hans krop og sind, så det gjorde virkelig ikke nogen forskel i en situation som denne, og han måtte i sandhed erkende, at han virkelig elskede det! Hendes kys.. hendes kærtegn, hendes duft og hendes væsen var næsten som hypnotiserende for ham, og han kunne ej vende sig bort fra det.. Han ønskede hende, og han ønskede at have hende helt tæt på i denne situation! Ved hendes hvisken mod hans øre og at hun nappet ham i øreflippen, fik det til at løbe ham ned af ryggen af det største og mest tydelige behag som han længe havde oplevet. Han kunne i hvert fald ikke mindes at have været udsat for noget lignende. Varulven stod stærkt i Mattheus, og det var også derfor at han handlede og reagerede på den måde som han nu gjorde. Grebet strammede han omkring hende igen, inden han slap brystet og vendte dem om, så det i stedet for, var hende som på på maven og ham som indtog pladsen bagved hende. Man var vel heller ikke et dyr for ingenting? Han strøg den ene hånd roligt omkring hendes krop, for igen at få fat i hendes bryst. Han kyssede let i hendes nakke. Denne stilling havde han blot prøvet med Aliyah, men det var næsten den som faktisk faldt ham mest naturlig efter han var blevet til det dyriske væsen han nu var blevet til. Han valgte at forene dem.. Ganske blidt, men alligevel bestemt, inden han satte tempoet igang.
|
|
Magiker
Gabriels livvagt
187
|
Post by Lily Rose Summers on Jul 19, 2014 8:51:01 GMT 1
Lily vidste udmærket hvordan hun skulle få akten til at blive en forening, eftersom hun nok skulle tirre ham til han tog hende helt. Men hun kunne heller ikke blive løsrevet før det hele blev forløst, for hele hendes sind og krop var som i en trance i hans greb og kærtegn. Hun smilede en smule under hendes små kys og kunne uden tvivl godt lide hans greb om hende. Han vidste hvad han ville have og hun lod ham tage det, for at nægte ham det havde hun slet ikke lyst til. Hun kyssede hans øreflip kælent, indtil han faktisk greb fat i hende og vendte dem. Hun endte dog på maven igen og måtte smile kort for sig selv ned i puden. Hun kunne dog ikke rigtigt gøre noget videre med ham, eftersom det var en lidt låsende stilling. Men hun tog gerne imod hvis han skulle lege den store og stærke. Hun trak sine knæ ind under sig, så han bedre kunne komme til og faktisk også bare gav ham fuld tilladelse til at tage hende som han ville. Hun sukkede sødt ved hans kærtegn om hendes bryst og kys i nakken. Hun støttede på sine underarme i sengen. Det sitrede i hende som han forenede dem. Snart lød de små støn fra hendes læber, som han satte tempoet i gang. "Årh... Matt... Ja." Små ord lød fra hende imellem stønnene og hun nød det uden tvivl til fulde. Hun fulgte ham i hans bevægelser og gav sig endnu mere hen til ham, hvis det var muligt.
|
|
Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Jul 19, 2014 8:57:16 GMT 1
Mattheus var en mand som vidste hvad han ville have, og dette var så sandelig heller ikke noget undtag for hans vedkommende. Hans hjerte hamrede mod hans bryst, som han i sandhed følte, at han var i live. For ham, var det uden tvivl rart, at det var på denne måde.. Det føles godt og underligt.. rigtigt på en eller anden måde, som han ikke direkte kunne beskrive. Og det var vel det som han ønskede at undersøge samtidig? Kysset i hendes nakke og grebet omkring hendes bryst, var mest for at give hende noget igen, men samtidig også for at understrege, at han gjorde det for at passe på hende og vise, at han lige så også var der for hende også, så hun ville opnå i hvert fald den samme nydelse, som det han ville. Det var et mål.. og et mål som han havde i sinde at opnå! Foreningen skete smertefrit og tempoet som han satte igang, samtidig med at han endnu holdt ganske fast omkring hende, så han præcist var klar over hvor han havde hende henne. Hendes støn.. hun stønnede hans navn, hvilket uden tvivl var noget af det bedste af det hele. Det var sådan noget han i sandheden måtte mangle, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt igen i den anden ende. Tempoet satte han op.. lige ind til...
... Det sidste endelige stød fik det dybeste støn til at bryde selv Mattheus' læber. Hans krop badede i sved og den dirrede af det rene behag som den havde følt ved at være så tæt på en anden kvinde. Varsomt trak han sig ud, inden han nræemst lod sig falde ned i sengen ved siden af hende. Atter en gang træt, men dog på den gode måde. Smilet bredte sig på hans læber, inden han vendte blikket mod hende igen. Han tog let omkring hendes hånd, hvor han kyssede hendes knoer. Hans blik hvilede igen på hendes smukke skikkelse. Det havde virkelig været fantastisk!
|
|