0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2012 13:13:57 GMT 1
Smilende rystede Charliza på hovedet af Jaredo, da han helt fik det til at lyde som om, at han nok skulle komme i bukserne på hende en dag. Sjovt var det vel næsten, at det aldrig var sket, når de begge var så glade for det modsatte køn, som de nu engang var. De havde også flirtet med hinanden og udvekslet et par kys, når de fik ordentligt gang i alkoholen, men aldrig havde de trukket den videre. Grunden til, at hun ikke var interesseret i ham på den måde, var vel fordi, at hun var en af de få i familien der alligevel godt kunne se, at det ikke var helt i orden at ligge med de andre familiemedlemmer. Derfor havde hun aldrig haft noget dybere med dem end kys og flirt, og det havde hun også altid haft det fint med. Det glædede og beroligede hende også, at Jaredo rent faktisk kunne tage et afslag fra hendes side af, da han faktisk aldrig pressede hende, hvis hun først havde afvist ham. Så prøvede han nemlig ikke mere på det, og så morede de sig bare igen, som de altid gjorde. ”Åhh ja. Man kan vel sit greb, når det kommer til de mange uskyldige mænd ude i verdenen,” sagde hun morende, hvor hun helt måtte smile ved tanken om det. Aldrig havde hun haft et problem med at finde en tilfældig fyr at tilbringe natten med, som hun nød det mandlige selskab. Tanken om, at man kunne slå sig ned med en enkelt mand havde heller aldrig strejfet hende, men der ville folk vil også bare sige, at det ikke var fordi, at hun havde fundet den rigtige endnu. Svært var det dog at tro, at der ville findes nogle bestemte personer ude i verdenen, der var ment for nogen i deres forskruede familie, da hun tvivlede på, at der var nogen der kunne leve med det faktum, at der var sket dem alle al den elendighed, og at de nu hver især var ødelagt på den ene eller anden måde. ”Så er det uheldigt, at jeg har svært ved at passe på,” sagde hun i en legende tone, som den lille flirt igen måtte spille ind mellem dem. Hun var dog helt rolig, da hun ud fra de mange forhenværende gange vidste, at den blot ville svæve i luften i noget tid, inden den igen ville falde til jorden som om intet var hændt. At han så måtte stille hende en udfordring, fik det helt til at krible i hende, for hun havde igennem den seneste tid savnet en god udfordring, og hvem kunne være bedre til at give hende en end ham? ”Så er det godt, at du bare skal sige til, og hvad jeg skal gøre, for så ved du, at jeg gør det,” sagde hun roligt, uden at det spændte smil falmede på hendes læber. Hun ville gerne i gang med al morskaben, men det ville bestemt heller ikke gøre noget, hvis de fik lidt at drikke inden da. Derfor fulgte hun også hans eksempel, som hun bundede cocktailen, og stillede den fra sig med et tilfredst suk. Han skulle skam heller ikke tro, at hun havde mistet evnen til at drikke i samme takt som ham! Derfor tog hun også om en ny cocktail, der måtte være lignende den hun lige havde kylet ned. ”Fortæl mig så, hvad du har givet dig til på det seneste.. Er det kvinderne eller arbejdet der har opholdt dig, eller begge dele?”
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2012 13:53:13 GMT 1
Selvom de altid havde flirtet med hinanden i ny og næ og tilmed havde delt et par kys, så havde de aldrig trukket den videre. Selvom Jaredo flere gang havde efterspurgt mere, så havde hun altid afvist ham i sidste ende, hvilket han aldrig havde gjort det største ved, da de altid på en eller anden måde havde formået at feste videre og glemme deres lille flirt, som den altid gik i sig selv, hvilket var normalt for dem. De var dog et godt makkerpar, når det kom til at feste, som de udfordrede hinanden, de drak sammen, de dansede sammen og gjorde vilde ting sammen, det blev aldrig kedeligt, som de altid fandt på et eller andet vildt at gøre. Han slap en munter latter til hendes ord, inden hans blege læber spillede ud i et morende smil, så man kunne ane de sylespidse hjørnetænder. Han vidste at hun var mindst ligeså glad for sex som han selv var, hvilket nok også var det som gjorde at de klingede så godt sammen, for de var begge så vilde og ustyrlige – ham nok lidt mere med sit forskruede sind – at de ikke dømte hinanden, men havde lettere ved at acceptere det, i forhold til andre der anså dem for at være alt for ekstreme. ”Og hvem har du så tænkt dig at forføre i aften?” spurgte han nysgerrigt, som hans blik måtte falde ud på mængden og så efter mulige bejlere, der kunne være gode for hende eller til en udfordring, skønt deres udfordringer altid var til gavn for hinanden, men for morskab for den som stillede udfordringen. Han valgte normalt altid en mand der ikke så alt for godt ud, skønt det ikke var en særlig sjov udfordring, da de fleste fyre alligevel bare ville springe på hende, da hun var en smuk kvinde, som kunne sno de fleste fyre omkring sin finger. At de så sad og flirtede med hinanden igen, var noget som morede ham, da det altid var rart med en lille flirt, selvom der ikke var noget alvor i det. ”Ja.. for du ender bare med at brænde fingrene på mig,” svarede han kækt igen, som han blinkede let til hende. En udfordring skulle nok dukke op på et eller andet tidspunkt, skønt han ville finde en god én til hende, for det var heller ikke sjovt hvis hun klarede den på fem minutter. Ganske vidst havde de flere nætter forsøgt at stille så mange udfordringer som det var dem muligt, hvor det havde været alt muligt som de havde stillet hinanden, hvor nogle kun havde taget få minutter. ”Jeg kan lide din entusiasme, min kære kusine, så jeg må hellere finde en god udfordring til dig,” svarede han med et skævt smil, som han endnu engang måtte lade blikket glide rundt i kroen. At hun så valgte at begynde at drikke lige så meget som ham, gjorde ham kun endnu mere vild efter at drikke mere, som han tog det ene glas og bundede det efter det andet, hvor han næsten kunne ligne en som var ustoppelig og blot var et bundløst hul. At hun så spurgte hvad han havde foretaget sig, gjorde at han måtte holde ind med at drikke, hvilket måske var smart nok, så han kunne få en lille pause. Han lo kort. ”Det er vidst ikke et særlig svært svar er det? Jeg har naturligvis både arbejdet og hygget mig med kvinderne,” svarede han kækt, ”og dig? Fået flere mænd til at falde for dig? Eller bare lagt og daset derhjemme?”
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2012 15:46:05 GMT 1
Begge havde de tilfælles, at de elskede at udfolde sig seksuelt, hvor de også begge kunne lide at lave ting, som folk fandt psykotiske. Charliza trak det muligvis aldrig ligeså langt, som Jaredo var i stand til, men af den grund mindede de stadig om hinanden, og det var sikkert også det der gjorde, at de kom så godt af det det med hinanden, som de nu engang gjorde. Hun nød, at det var sådan, som hun elskede det forhold, de havde til hinanden. Hun nød, at hun kunne lave udskejelser med ham, som hun ikke kunne lave med nogen anden. For ham kunne det nemlig aldrig gå over gevind, og på den led kunne hun altid gå til det, som hun anså for det mest ekstreme, for sig selv. Længe siden var det desværre, at de sidst havde udfoldet sig sammen, så derfor havde de en masse, som de skulle indhente. ”Hmm.. Hvad med manden derovre,” spurgte hun med et interesseret smil på læben, som hun med blikket pegede mod en stilet og flot mand, der sad og drak ved et bord, mens han var omgivet nogle venner, og kvinder der allerede bejlede til ham. Hun tvivlede dog på, at Jaredo ville godkende udfordringen, da manden var attraktiv og typisk den type hun gik efter. Derfor var det heller ikke særligt svært for hende, men hun nød trods alt stadig at være sammen med en flot person. At han så sagde, at hun ville brænde fingrene på Jaredo, hvis hun forsøgte sig med ham, måtte hun trække charmerende på smilet, mens hun vendte blikket mod ham. Let lod hun sine fingre strejfe over hans overkrop, som hendes mine helt blev udfordrende. ”Jeg kunne også bare glemme ham, og snuppe dig i stedet.. Så må vi jo se, om jeg brænder fingrene eller ej,” sagde hun roligt, uden smilet falmede. Som han så sagde, at han nok skulle finde en god udfordring til hende i nat, trak hun morende på smilet, for det ville hun da se frem til. Han plejede altid at være god til at finde på en passende udfordring til hende, så hun frygtede ikke for, at hun nok skulle få noget at lave. For nu havde hun dog intet imod, at de lige talte sammen og drak nogle drinks og shots, da hun trods alt også godt kunne lide at befinde sig i hans selskab. ”Det vil jeg se frem til,” sagde hun sandfærdigt. Som hun bundede sin cocktail, for at tage om det næste cocktailglas, kunne hun godt se, hvordan det satte konkurrencegenet frem i ham. Derfor valgte hun også at tage en stor tår af sin egen drink, da han bestemt ikke skulle løbe fra hende på det punkt! ”Hver gang jeg søger en ny mand, så får jeg det, så en blanding af det, fest her, og afslapning derhjemme,” svarede hun kækt igen. Det hændte skam, at hun tog en pause fra det vilde liv, som hun også sagtens kunne ligge derhjemme og bare nyde, at man var til stede. Hurtigt snuppede hun et af shotglasene, hvor hun let fik bøjet nakken, så shottet var væk på et splitsekund, inden hun igen måtte koncentrere sig om sit cocktailglas. Blikket lod hun roligt søge mod podierne, hvor stripperne var i fuld gang med at behage tilskuerne. ”Skal du selv derop i nat?”
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2012 16:57:05 GMT 1
Blikket fulgte let Charlizas som hun fandt en stilet og flotudseende mand, som hun ville have der skulle være hendes udfordring, hvor Jaredo kunne se at manden så nogenlunde ud – ikke nær så flot som ham selv – og at det var en type hun normalt ville gå efter, hvilket ikke gjorde selve udfordringen særlig god, som hun blot fik hvad hun ville have og så ville det jo heller ikke være sjovt for ham at se på! Han endte derfor med at fnyse, da hun spurgte om manden var god nok, hvor han viftede affejende med hånden. ”Jeg vælger fyren, du vælger jo bare en som er din egen type,” svarede han roligt, hvor smilet blev morende, som han selv så rundt omkring. ”Hvis du endelig skulle have en mand, så skulle du have en som … ham dér!” Han pegede hen mod en fyr som var rimelig kraftig, der troede at han havde stil og kunne danse, men som tydeligvis var kikset. ”Han vil lige være dig,” svarede han drillende, skønt de begge vidste at det ville blive dårligt for hende og godt for fyren. Han slap en morende latter, inden han tog en slurk af sin nye drinks. Han vidste godt at hun aldrig ville vælge en fyr, som hun ikke fandt bare lidt attraktiv, hvilket han derfor også respekterede. At hun så helt smilede charmerende til ham og lod hånden søge over hans overkrop, hvor man sagtens ville kunne mærke muskelmassen der gemte sig indenunder, den blodrøde skjorte, som var knappet lidt op, så man kunne ane lidt af brystet, fik ham til at skæve mod hendes hånd, inden han så mod hende og smilede kækt. Han tog fat i hendes hånd, men i stedet for at fjerne den, trak han hende tættere på sig, hvor han plantede et kys mod hendes mundvig. ”Du har ikke en chance hos mig, smukke,” hviskede han selvsikkert, som han slap hendes hånd og trak sig tilbage igen, hvor hele hans mine var kæk og udfordrende. At hun så frem til at han gav hende en ordentlig udfordring, var noget som måtte more ham, skønt han altid plejede at finde noget godt, så de begge fik lidt morskab. Som hun selv gik i gang med drinksene, gjorde han også, hvor han drak et shot, når hun gjorde, inden han selv fortsatte med cocktailglasset, hvor de havde fået blandet lidt forskelligt. Noget var rent, så alkoholen slog hårdere, andet var blandet op med noget andet og så var der tredje der var blandet op med blod. At hun så fortalte hvad hun havde lavet, måtte han trække skævt på smilebåndet. ”Altså er der ikke sket noget nyt,” svarede han morende, som han blinkede let til hende. Hun lavede hvad hun plejede at lave, ligesom han selv gjorde. Der var sjældent noget nyt under solen ved dem. Blikket fulgte endnu engang hendes, da hun spurgte om han ville ende op på podierne i nat, hvor et morende smil gled over hans blege læber, som han så hvordan tilskuerne måtte pifte og råbe over stripperne, hvor det i øjeblikket både var mandlige og kvindelige stripper som var der. ”Vil du måske gerne se mig deroppe?” spurgte han morende, som han vendte blikket mod hende igen, inden han bundede glasset og tog et nyt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2012 19:48:07 GMT 1
Det kom på ingen måde bag på Charliza, at Jaredo ikke godtog hendes valg af erobring, da det ville have betydet, at hun havde fået det, som hun ville have det. ”Som om du ikke ville have gjort det samme! Men vent … det har du allerede. Du ville have fingrene i de tre kvinder, indtil jeg ikke sagde, at det var godt nok,” kommenterede hun selvsikkert, uden smilet falmede. Begge ville de helst have en udfordring, som de kunne se personlige goder ved, men desværre syntes de begge ikke at det var sjovt at se den anden score en, som personen til hver en tid kunne score. Da han så udpegede den mand, som han ville have, at hun skulle gå efter, rynkede hun tydeligvist utilfreds med næsen. ”Det er jo direkte en hån mod mig!” udbrød hun utilfredst. ”Men hvis jeg skal score ham, så får du selv en fed trunte at gå efter,” sagde hun udfordrende, hvor hun betragtede ham med et løftet bryn. Hun var på ingen måde interesseret i at være sammen med den mand, som han havde udpeget til hende, så derfor måtte hun jo give igen. Så var der også en større sandsynlighed for, at det slet ikke ville komme på tale, og det passede hende endnu bedre, skønt det nu ville være sjovt at se ham sammen med en direkte frastødende person. Med et smil på læben, tog hun en tår af sin cocktail, som i den grad måtte smage hende. Som han trak hende helt ind til sig, da hun strøg ham over skjorten, måtte smilet helt blive flirtende. De krystalblå øjne tog hun ikke fra ham, som han kyssede hendes mundvige. ”Jeg har en chance, hvis jeg sætter mig for det,” svarede hun tilbage i en selvsikker mine, inden hun selv valgte at træde et skridt tilbage, som han slap hende igen. At det allerede var sådan her, havde hun ikke just noget imod, da det helt kunne forekomme forfriskende at flirte med ham. Helt uskyldigt måtte det jo også være, som de aldrig gjorde noget ud af deres flirt alligevel, som de godt kunne lide at ligge op til hinanden for derefter at lade det falde til jorden igen. Til den tid havde de som regel også fundet en anden person, som de kunne gå hele vejen med. ”Det kan man vel godt sige,” sagde hun med et kort skuldertræk, inden hun tog en tår af sin cocktail. Det var måske ofte det samme de lavede, men hun fandt nu morskab ved det, som hun bare nød at nyde livet. Det hændte dog, at hun tog ud på udflugter, hvor hun havde sat sig selv nogle mål inden da. Da han spurgte hende, om hun gerne ville have ham op på podiet, kunne hun ikke lade være med at smile udfordrende, mens glimtet i hendes øjne blev kækt. ”Det ville behage mig til stjernerne at se dig på det podie og udføre et show,” sagde hun lokkende, og sendte ham et sødt smil, som om det skulle gøre forskellen for, om han ville gøre det eller ej. Underholdende ville det være, at sende ham derop, da det bestemt ikke var hans job, men hun tvivlede ikke på, at han kunne finde ud af det, og så ville det sikkert også behage stedets kvinder.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2012 21:21:56 GMT 1
Charlizas valg af erobring, var noget som forekom Jaredo alt for let. Den mand hun udvalgte var jo alligevel en kvindebeundre, så han ville da falde med det samme for hans kære kusine, derfor var udfordringen heller ikke sjov, det ville være lige så let for ham at erobre de tre tøser, som han allerede havde haft i sin hule hånd. Han havde også godt set deres små misundelige blikke på Charliza, fordi han gav hende sin opmærksomhed og tilmed havde stoppet arbejdet for hendes skyld, men sådan var det bare, for hans kusine var klart hans lille favorit når det kom til at more sig, eftersom det altid endte vildt, hvilket han kunne lide. De tre tøser ville han jo blot i seng med og så var der ikke mere i det, hos Charliza der fandt de altid morskab og spænding, så det var da klart her han langt hellere ville være frem for andre steder. Ganske vidst kunne han også godt finde morskab i at feste med nogle af hans andre familiemedlemmer, men det hændte oftest at de ikke fandt hans handlemåder særlig sjove, der havde Charliza en bedre forståelse for ham. ”Ja, ja! Det er jo for lette udfordringer for os begge, vi skal have noget sjovere,” svarede han en anelse affejende, som han gik i gang med at se efter muligheder. At han så kommenterede den kiksede fyr der ikke så særlig godt ud, måtte smilet blive helt morende på hans læber. At hun så også blev helt utilfreds, slap han en munter latter, for det ville virkelig være et komisk syn! Han måtte dog revurdere det, da hun sagde at han så fik en fed trunte, hvor han blot brummede utilfredst. ”Fint, fint.. vi finder en anden,” mumlede han let, som han tog en slurk af sin drink. Han var heller ikke interesseret i at scor en som så utiltrækkende ud, desuden ville det vel også være en let udfordring, for de grimme ville vel altid drømme om at få en flot? Men han ville nu ikke gå ned i standard! Og han tvivlede på at hun ville det samme; deraf hendes ord. At de så begyndte at flirte med hinanden, var noget som allerede startede spændingen, hvor han ikke tog det intense blik fra hende. ”Åh, men vi ved jo begge at jeg også har en chance hos dig, smukke, jeg kan få alle,” svarede han selvsikkert, som han blinkede drilsk og kækt til hende, inden han bundede sit glas, som han tog et nyt, hvor bartenderen konstant måtte fjerne de gamle glas og komme med nye. Der var også kommet den nye bartender til, en kvinde denne gang, som havde overtaget hans egen position, efter at han havde smuttet for at være sammen med Charliza. At hun så gerne ville se ham oppe på podierne, var noget som fik ham til at slippe en munter latter. ”Så må vi jo se om det ender så vildt at jeg giver et show,” svarede han kækt og morende, som han tog en slurk af sit glas, inden han måtte se op mod podierne, hvor stripperne befandt sig. Han ville godt turde at gøre det, for han havde trods alt ingen hæmninger, da han gerne ville vise at han turde alt, ligesom han altid havde tænkt at han skulle være den bedste, og hvis andre kunne, så kunne han altså også! Det ville dog heller ikke være første gang han strippede, men dog havde han alligevel aldrig gjort det her på stedet før eller i en større for samling for den sags skyld, så det kunne da sikkert blive et komisk syn.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2012 21:52:03 GMT 1
”Sjovere måske, men stadig godt! svarede Charliza i en fast tone, eftersom hun ikke havde lyst til at tage hvem som helst tæt. Der skulle trods alt også være noget i det for hende, og når man kunne få de fleste, så kunne man også roligt sigte stort, og det var altid det hun gjorde. Derfor blev hun dybt utilfreds, da han udpegede den kiksede fyr, som en mulig udfordring til hende, og det var bestemt ikke en, som hun ville følge op på! Hun ville trods alt ikke ende til grin, men på den anden side, så kunne man vel lave en ond joke ud af det, som hun kunne score ham, og så lave en offentlig ydmygelse. At han så forekom helt irritabel, da hun sagde, at han kunne få sig en fed trunte, hvis hun skulle nøjes med den kiksede, slap hun en morende latter. ”Det lyder bedre!” udbrød hun tilfredst, men hendes plan havde trods alt også virket, som han havde givet sig. Ligesom hende, så havde hun desuden vidst, at også han fandt det nedværdigende at være sammen med en der slet ikke passede til hans standard. Derfor kunne hun ånde lettet op nu, som hun var sikker på, at hun skulle få en, der passede til hende, eftersom han ønskede det samme for sig selv. Cocktailen tog hun roligt en god tår af, hvor hun også snart måtte være færdig med den, som det alligevel gik tjept. Dog ikke ligeså hurtigt som ham, men til tider kunne det også være svært at måle sig med ham, og det havde hun også vænnet sig til. ”Du kan måske få alle med et trylleslag, men kære fætter? Jeg er ikke alle,” sagde hun med et smil, inden hun valgte at bunde sin cocktail. Det tomme glas stillede hun tilbage på bardisken, så en af bartenderne kunne samle det op. Som det skete, samlede hun et nyt shotglas op på vejen, som det røg ned med et snuptag ligesom det gamle. Det var nu også til at mærke, eftersom hun indenfor utroligt kort tid havde klaret en drink, to cocktails og to shots, og inden hun var kommet hertil, havde hun skam også lavet sig en drink derhjemme. ”Åh, kom nu, Jaredo,” sagde hun i en bedende tone, som han trak på, om han virkelig skulle tage et smut forbi podiet og lege en af stripperne. ”Men er det fordi, at du ikke tør? Jeg har gjort det nogle gange, og det har du selv været vidne til,” sagde hun udfordrende. Hun vidste udmærket godt, at han ikke kunne lide at få den besked, at han ikke turde, og at hun havde gjort det flere gange, og at hun af den grund måske skulle være bedre end ham. Selv ønskede hun bare at se ham gøre det, så derfor stak hun med vilje til ham, og så kunne hun kun håbe på, at han ville gøre det, for det kunne være et interessant syn. Hun havde aldrig oplevet ham udføre et stripshow, men hun havde skam set ham i bar overkrop, så hun vidste da, om det kunne fremvises eller ej, og det kunne det. Derfor så hun heller ingen grund til, at han skulle holde igen. Han behøvede jo heller ikke ende helt splitter nøgen, for det havde hun trods alt heller aldrig gjort, da det alligevel var at gå for vidt. I hvert fald for hendes vedkommende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2012 22:25:42 GMT 1
At Charliza måtte blive helt fast i tonen, da Jaredo sagde at han nok skulle finde noget sjovere, og at hun så ville have at det stadig skulle være godt, måtte han blot vifte affejende med hånden. ”Ja, ja, smukke. Slap af. Jeg finder altid noget godt,” svarede han i en lettere ligegyldig tone, som han trods alt godt vidste at hun ville have noget som var til hendes standard og sådan var de jo begge to, de drillede jo altid hinanden med noget usselt til at starte med og endte op med at finde noget rigtig godt til hinanden, om det så havde noget at gøre med andre personer eller noget man skulle gøre selv, bare for at skabe lidt morskab imellem de to. Han vidste godt at hun ville have noget godt, for sådan var det jo altid og han havde det på samme måde, så han forstod hende skam godt. At hun så også blev tilfreds, da han sagde at han ikke ville give hende den kiksede fyr, så sendte han hende blot et sideblik, eftersom han vidste at hun havde sagt det med vilje, fordi han vidste at hun heller ikke gad hænge på en grim mand, som hun ikke fandt tiltrækkende og sådan havde han det også. Det var vel også kun fair at de skulle være med på ideen? Det gjorde jo også det hele langt sjovere. Han fnøs let til hendes ord, som hun endte med at sige at hun ikke var alle. Det var hun ganske vidst ikke, men han havde scoret mange smukke kvinder, som sagde det samme som hende; hun var en ener, hun var ditten og hun var datten, men han kunne få hvem som helst, hvis han satte sig for det! ”Jeg kan få hvem som helst jeg vil have, inkluderet dig, jeg er trods alt uimodståelig,” svarede han selvsikkert, som han trak tilfredst på smilebåndet, som han måtte læne sig tilbage ind mod bardisken, så hans front var vendt ud mod folkemængden. Han tog en slurk af sit nye glas, hvor han sukkede ganske let, det var rart at få en masse indenbords igen. Han var vant til at drikke, da han selv drak i arbejdstiden, så han var én der var svær at hamle op med på det punkt, da han næsten kunne beskrives som et bundløst hul, hvilket flere også havde kaldt ham, når de havde set ham drikke. At hun så blev helt bedende, da hun ville have ham op på podiet, trak han morende på smilebåndet. Han turde skam godt og han vidste at hun selv vidste det, for han havde gjort langt værre ting end det. Han havde tilmed engang givet sig ud for at være en prostitueret og fået andre til at betale for at gå i seng med ham, hvilket de også havde moret sig over i flere dage. ”Ha! Vi ved begge at jeg godt tør gå derop,” svarede han selvsikkert, inden han vendte sig op mod hende med et nysgerrigt blik. ”Men er det fordi du gerne vil se mig smide tøjet? For vi kan også bare gå ind på mit kontor og så kan jeg give dig et privatshow,” svarede han kækt, lokkende og flirtende, som han sendte hende et charmerende smil, imens han blinkede let til hende. Han havde et kontor her, der også bar et værelse, hvor han altid trak en kvinde, to eller flere med ind, som det trods alt var gratis for ham, nu hvor han ejede stedet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2012 23:40:58 GMT 1
Tilfredst trak Charliza på smilet, som han bøjede sig for hende med hensyn til at finde en passende udfordring til dem. ”Godt,” sagde hun smilende. Begge var de interesseret i det bedste af det bedste, men det var vel også kun en selvfølge, når man så ud som dem, og turde te sig som dem. De var nemlig bestemt ikke blege for at udfolde sig, som de havde gjort mangt og meget gennem tiden. Hun måtte også helt glæde sig til at se, hvem hun skulle ende op med for natten, som de altid fik lov til at bestemme den andens partner. Underligt var det nok for mange, da mange ville mene, at det i så fald foregik på den forkerte måde. Sjovt anså hun det bare for at være, som hun så på det som et par timers morskab, og det kunne hun altid bruge. Hun havde nemlig endnu ikke fundet noget mere seriøst at bruge tiden på. Hun strakte sig let, så hun kunne snuppe en af deres drinks fra bardisken, hvor hun gav sig til at nippe til den. At han så begyndte på, at han sagtens kunne få hende, hvis han ville, smilede hun roligt. Selv tænkte hun, at det altid ville være mellem dem som det var nu, og det var at et stop var et stop, som hun tvivlede på, at han ville prøve på mere, hvis hun havde givet ham en afvisning, for sådan forløb det normalt. Hvis de endelige skulle gøre det utroligt og faktisk gå hele vejen med hinanden, så tænkte hun, at det var fordi, at hun igennem længere tid havde haft lyst til det. ”Jeg har nu altid fundet din selvsikkerhed betagende, så det må jeg gi’ dig,” svarede hun ærligt. Jaredo var bestemt en mand der mente, at han kunne overtage hele verden med sin styrke og charme, og det fandt hun nu interessant. Hun kunne godt lide, at han havde den selvtillid, skønt hun selv tænkte, at hun kunne bryde den på lige netop dette punkt, men det gad hun ikke rode rundt i, da de trods alt skulle feste med hinanden. Endnu engang førte hun glasset op til læberne, hvor hun tog en god tår af den. Selv havde hun droppet det at holde øje med antallet af drukket alkohol fra hans side af, da hun desværre ikke kunne nå op på hans niveau på det punkt, men hvem kunne også det? Utroligt meget kunne hun tage, men hun kunne ikke drikke bundløst. ”Hvis du virkelig tør, så synes jeg, at du skal gøre alle barens kvinder en tjeneste og tage et smut derop,” sagde hun fortsat udfordrende. At han så forsøgte at charmere og lokke hende, fik hende nysgerrigt til at vende blikket mod ham. ”Du har set mig optræde på scenen, så det er kun fair, at jeg også får dig at se på den. Og et privatshow kan jeg jo altid få af dig. Men vi må jo se, om du er så heldig, at jeg er interesseret i dig, når natten går på held, og så kan vi jo se på det til den tid,” svarede hun kækt igen og blinkede til ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 21, 2012 0:04:06 GMT 1
Det hele skulle være retfærdigt, når de skulle vælge udfordringer til hinanden. Ganske vidst kunne de godt udfordre og presse hinanden til at ligge i med en som de fandt grim, men de havde alligevel indgået den aftale at man skulle være lidt med på ideen og ikke stille udfordringerne bare for at håne og nedgøre den anden, desuden så ville han måske interesseret i at more sig, men naturligvis ville han også gerne have at hun gjorde det samme, og det ville hun næppe ved at skulle ende i seng med en kikset og halvfed fyr, som han havde nævnt tidligere. Det skulle dog heller ikke være for nemt og derfor blev det altid nogle tricky udfordringer som de fik hinanden skubbet ud i, men det var jo netop også det som var det sjove. At hun så fortalte at hun altid havde fundet hans selvsikkerhed betagende, fik ham til at trække tilfredst på smilebåndet. ”Selvfølgelig, du lærer trods alt fra den bedste,” svarede han kækt og drilsk igen, som var han pludselig hendes læremester. Han fungerede nok ikke som hendes læremester, skønt han ganske vidst var den vildeste af dem, men det var så også fordi han havde fået hele sin personlighed fordrejet så han slet ikke havde nogen hæmninger, som han skulle tage hensyn til. Han gjorde ikke så meget ved at hun normalt afviste ham, fordi han inderst inde vidste at det var forkert at han lå i med sin kusine, men normalt så ville han slet ikke have noget imod det, for når alt kom til alt så var hun jo blot en kvinde, og så var forholdet fuldstændig ligegyldigt for ham, men det var nok også fordi han allerede havde lagt i med sin søster, hvilket deres onkel havde tvunget dem til. Det var dog ikke en tid han længere tænkte på, men det var den tid, som var skyld i at han var den mand, som han var i dag. Det var sådan set også meget heldigt at han ikke havde taget Charliza med vold endnu, for selv det kunne han finde på, hvis han blev presset langt nok ud, så han kom ud i den psykotiske tankegang, for i sidste ende så var han bogstaveligtalt en mand som tog hvad han ville have. Han begyndte roligt at slå sin fod i takt med musikkens rytme, imens han sad og drak af de drinks de havde fået skænket op, hvor hans blik hvilede ud mod mængden, som han også måtte se hvordan folk morede sig, da det trods alt var hans sted. ”Hvorfor er du dog så interesseret i at få mig derop?” spurgte han nysgerrigt, som han lod hovedet søge en anelse på sned, imens han betragtede hende med livlige øjne. Han trak kækt på smilebåndet til hendes følgende ord. ”Åh søde skat, du vil ikke andet end at have mig, når jeg først har strippet,” svarede han selvsikkert og flirtende, som han blinkede lokkende til hende, inden han endte med at bunde det glas han sad med, inden han sprang ned fra stolen. Endte med at tage fat i hendes ene hånd, som han begyndte at bevæge kroppen til musikkens rytme, som det var tydeligt at ville videre ud på dansegulvet. ”Men ikke mere snak, vi skal more os!” svarede han kækt, som han trak i hende, som tegn til at hun skulle stille drinken fra sig, så hun kunne slå sig løs med ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 21, 2012 1:00:08 GMT 1
Charliza trak morende på smilet, til hans ord, hvor hendes krystalblå øjne også måtte funkle let. Det kom ikke bag på hende, at komplimenten satte sig tungt i ham, men det havde hun nu heller ikke noget imod. Hun fandt ham interessant, og det vidste han skam også, at hun gjorde. ”Åh ja, for alt, hvad jeg har lært, har jeg jo i virkeligheden lært fra dig,” svarede hun drillende. Det var måske hændt, at hun havde kigget på, hvordan han gjorde tingene, hvor hun også havde efterlignet visse ting. Dog havde hun også været sådan her inden ham, hvor størstedelen af de ting hun gjorde, også var hendes egne inputs. Sjovt måtte det dog forekomme, at han gik fra de flirtende ord til, at han var hendes lærer, og hun hans elev, men sådan var det jo også bare mellem dem. Det ene øjeblik var de dybt optaget flirten, og det næste øjeblik drillede de hinanden, og det helt tredje øjeblik gjorde de mærkværdige udskejelser. Det passede hende dog helt perfekt, hvor han vel var den gode ven for hende, som hun elskede, men som hun aldrig kunne finde på at lave noget med. Om han så var fuldkommen enig, kunne hun ikke sige, men sådan havde hun det i hvert fald selv. ”Jeg er interesseret, fordi det kunne være underholdende at se. Jeg har trods alt aldrig set dig stille op foran en hel folkemængde på den måde før, og en gang skal jo være den første,” sagde hun sigende og med et kort skuldertræk. Hun vidste godt, at han havde gjort mange andre udfordrende ting, men strippe foran en hel forsamling havde hun dog aldrig set, og hun tænkte, at det kunne give hende et par minutters morskab, og det var jo det eneste hun ønskede sig. Muntert trak hun på læben, af hans ord, inden hun udfordrende vendte blikket mod ham. ”Hvis du er så sikker i din sag, så gå op og strip.. Jeg er selv sikker på, at jeg nok skal kunne holde fingrene, hvor jeg bør holde dem,” svarede hun selvsikkert igen. Om han overhovedet var i stand til at forføre hende, tvivlede hun indtil videre på, eftersom han aldrig havde gjort det. Derfor tænkte hun også, at der skulle mere til, end at han smed tøjet, da hun alligevel havde vist ham gennem tiden, at hun ejede selvbeherskelse, når det kom til ham eller sin familie generelt. Hun havde trods alt aldrig givet efter for ham, selvom han havde hentydet til, om de skulle trække den videre. Morende slap hun en latter, som han pludselig sprang op på benene, greb om hende og gjorde dansende bevægelser i takt til musikken. Hun vidste uden tvivl, hvad han ville, og den var hun frisk på! Glasset stillede hun ikke umiddelbart fra sig, som hun først bundede det, inden hun gav afkald på det, for alkoholen skulle bestemt ikke gå til spilde! Det kunne godt være, at drinksene kom gratis, men de skulle alligevel drikkes ud. Med et muntert smil, valgte hun at følge ham med ud på dansegulvet, mens hendes hofter vrikkede let og elegant, og hendes blik var friskt og levende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 21, 2012 1:30:33 GMT 1
Ganske vidst var det ikke Jaredo som havde lært Charliza alt hvad hun nu kunne, da hun altid havde været en festlig type og altid havde været med på den værste og det var også det som gjorde at deres personligheder klingede så godt sammen, hvilket passede ham helt særdeles godt, for hun dømte ham ikke som så mange andre fra familien gjorde, da hun rent faktisk turde slå sig løs med ham, men det var jo så også kun heldigt at det ikke var gået helt galt endnu, da han trods alt godt kunne blive tvunget helt derud, hvor han mistede kontrollen og fornuften og blev helt psykotisk og havde hun allerede set, selvom det aldrig var gået ud over hende – endnu. Han nikkede ganske tilfredst på hovedet, skønt han vidste at hendes ord var udtalt i en drillende tone. ”Naturligvis, jeg er den bedste. Den bedste af de bedste! Men du har meget at lære endnu, min lille miniput,” svarede han drillende igen, som han trak morende på smilebåndet. Deres ’forhold’ havde lidt det hele, som de kunne gå fra at flirte, til at drille hinanden, hvor de kunne blive helt alvorlige og derefter bare gøre noget vildt eller skørt. Det var også det som gjorde det så rart at være sammen med Charliza, da hun var meget hen af ham, hun havde også en sjov forståelse for hans person, men det var jo så nok fordi hun var meget som ham, skønt han var langt værre, men mange andre ville ikke kunne forstå sig på ham. Han ville ikke betegne hende som sin ven, da han ikke kunne have kvindelige venner, kvinder, var trods alt dem han slæbte med ind i soveværelset, skønt deres betegnelse nok var venner, men han ville nok bare kalde det for ’fætter og kusine’, og det var nok også derfor at de aldrig havde trukket den videre og at han havde accepteret hendes afvisninger. Han lo ganske fornøjet til hendes ord. ”Åh min kære Charliza, bare fordi du ikke har set mig stille mig op foran en hel forsamling før, er det ikke ensbetydende med at jeg ikke har gjort det før,” svarede han selvsikkert igen, for det havde han skam! Han havde nok ikke lige prøvet at strippe foran så mange før, da her var rimelig proppet som altid, men som hun sagde en gang skulle være den første. ”Og jeg er sikker på at du ikke kan holde fingrene for dig selv,” svarede han selvsikkert igen, som smilet blev kækt på hans blege læber. Han blev dog ikke siddende særlig længe, da han kort efter måtte rejse sig og begynde at bevæge sig til musikkens rytme. Ganske vidst havde han ikke strip i tankerne i øjeblikket, da han alligevel gerne ville more sig lidt med Charliza, inden han skulle til at forføre en masse kvinder i lokalet, der sikkert hellere end gerne ville springe på ham, hvis han endelig begyndte at strippe. Han lod hende blot drikke ud, som han gav hende tiden til det, inden han greb om begge hendes hænder, da hun gjorde sig færdig, så han kunne trække hende med ud på dansegulvet. Han begyndte også at føre dem rundt til musikken, som han bevægede sig tæt op ad hendes krop, holdt hende af og til ude, snurrede hende nogle gange rundt om hende selv, inden han fortsatte den tætte dans – som de altid dansede, da den altid blev lidt intim.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 21, 2012 13:46:42 GMT 1
Charliza var bestemt ikke Jaredos lille miniput, selvom hun var yngre end ham, og de havde lignende personligheder. Gennem tiden havde hun dog fundet det interessant at se, hvordan han gjorde tingene, som det var sjovt at se, hvad han kunne finde på, og hvor vildt han kunne gøre det. Der var dog visse stunder med ham der kunne skræmme hende en anelse, da hun skam havde set ham gå fuldkommen amok, hvor hun end ikke kunne stoppe ham. Det var dog aldrig gået ud over hende, som han aldrig havde vendt sit psykotiske sind mod hende, og det satte hun også pris på, samt det måske også var grunden til, at hun turde gøre alt dette med ham. Hun tænkte nemlig, at han ikke ville gå efter hende, som han havde gået efter andre, for hvis han havde kunnet finde på det, så var det vel allerede sket? De havde trods alt festet sammen utallige gange. ”Fortæl mig endelig, hvad jeg skal gøre for, at min træning er fuldendt, og at jeg er ligeså perfekt som dig, kære fætter og træner,” sagde hun drillende. Selv nærede hun ikke et ønske om at blive som ham, da hun var sig selv, og det ville hun altid være. Hun nød at lave tilfældige udskejelser med ham, men det var så også det, som hun alligevel ikke var interesseret i at være ham. Der var han alligevel en tand for meget, hvor hun gerne ville kunne slappe af, som hun kunne. Morende trak hun på smilet til hans ord, skønt hun nu ikke kunne huske, at hun nogensinde var blevet fortalt, at han havde optrådt her, og derfor tvivlede hun på, at han havde gjort det. Hun snakkede trods alt med folket herfra, og de ville have fortalt hende det, hvis Jaredo havde strippet for hele forsamlingen, og så ville hun have ærgret sig over, at hun ikke havde set det morende syn. ”Jamen hvis du har gjort det før, så er det vel heller ikke så slemt at gøre det igen? Det er bare en tur ned af vejen,” sagde hun smilende, som hun fortsat forsøgte at lokke ham. ”Og hvis det er fordi, at du er en smule genert, så beholder du da bare underbukserne på,” indskød hun drillende og blinkede til ham. Selv havde hun det nu fint med, at han lige beholdt den del af tøjet på, da hun alligevel aldrig havde set sin familie på den måde før, og det havde hun det også fint med, som hun alligevel godt kunne lide tanken om, at hun ikke havde ligget med et familiemedlem – i hvert fald ikke frivilligt. ”Men der er jo kun en måde, hvorpå vi kan finde ud af det,” svarede hun med et smil, som han fortsatte med, at hun ville springe på ham, hvis han smed tøjet. Som han trak hende ud mod dansegulvet, fulgte hun villigt med, efter at hun havde gjort kål på sin drink. Smilet falmede ikke fra hendes læber, som han begyndte at snurre hende behændigt rundt, hvor hendes krop fulgte elegant med dansetrinene. Hun lod sig snurre rundt, danse med ryggen ind mod ham for derefter med fronten. Armene lagde hun let om halsen på ham, som hun begyndte at vrikke hofterne til musikken, mens hendes krop gnubbede sig let imod hans, som hun var vant til at danse sådan her med ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 25, 2012 0:59:27 GMT 1
At det var kommet ind på at Charliza var Jaredos lille lærling, var noget som måtte more ham. Man kunne næsten tro at det var sådan det hang til – eller omvendt – hvis man som fremmed så dem sammen, eftersom de næsten altid festede sammen, lavede udfordringer til hinanden og morede sig sammen, godt nok var det ikke tilfældet og selvom han var ældst og var den vildeste, så var det kun fordi hans onkel havde fået fjernet alle hans hæmninger ved at gøre ham helt forskruet i hovedet. Meget ondt var faktisk hændt deres familie, hvilket mange nok ville se som en skam, dog med onklen ude af billedet, så kunne alle igen gøre hvad der passede dem, skønt de ikke længere var de samme som dengang de havde været små. Han selv kunne ikke gøre for sin psykotiske tankegang og til tider sine psykopatiske handlinger og anfald, da det blot kom til ham, hvis man overskred en grænse og det var ikke altid til at vide om man overskred en eller ej. Han havde aldrig gjort noget ved Charliza endnu, men man kunne så heller aldrig vide om det ville komme eller ej. ”Jeg er i hvert fald nød til at holde øje med dig og se om du gør tingene rigtige, og så må du jo gøre alt med mig, så jeg ved om du er god nok eller ikke,” svarede han eftertænksomt, hvor det var tydeligt at høre på hans tone at det hele kun skulle være til hans egen fordel. Han vidste godt at det aldrig ville blive tilfældet, da hun næsten skulle igennem det samme som ham, for at blive lige så forskruet og end ikke efter det, var det sikkert at hun var ligesom ham, for selvom de havde ting til fælles, så var de ikke ens. Han hævede let det ene øjenbryn til hendes ord, inden han rystede smilende på hovedet af hende, som hun tydeligvis gerne ville have ham til at strippe oppe på podierne. Han måtte dog slippe en munter latter til hendes tilføjende og drilske ord. ”Så må vi jo se hvad det ender med,” svarede han drillende og dog gådefuldt, som han ikke gav et præcist svar på om han ville hoppe op på podierne eller ej. Han havde aldrig gjort det her på kroen før, men han havde da før prøvet på andre kroer at danse på bardiskene og begynde at smide tøjet, hvor han da også havde givet et lille privatshow til en enkelt pige eller to, når det kun havde været dem, men om det ville ske helt i aften, måtte de finde ud af. Som de kom ud på dansegulvet, begyndte han blot at danse med hende som han plejede. At hun så var lige så villig og fulgte hans bevægelser, var noget som passede ham helt fint. Som hun slog armene omkring hans hals, lod han hænderne falde til hendes hofter, hvor han fulgte hendes bevægelser og rytme til musikken, så de bevægede sig i takt med hinanden, skønt det var rimelig intimt og hedt, men sådan dansede de trods alt altid. Helt beruset var han ikke endnu, skønt han godt kunne mærke at de mange drinks og shots måtte påvirke ham, da han alligevel havde drukket før hun kom og nu en del sammen med hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 9, 2013 1:26:45 GMT 1
Charliza fulgte bestemt ikke Jaredo, når det kom til deres liv. Det var af eget valg og lyst, at de fandt glæde ved nogle af de samme ting, og det var der intet at sige til. Selv nød hun i hvert fald, at hun havde en, som hun kunne gøre alle disse mærkværdige udskejelser med. Det var trods alt de færreste, der fandt deres handlinger i orden i længden, og som hun ikke længere kunne se det rigtige og forkerte i mange ting, så spekulerede hun ikke videre over det. Selv var hun nemlig også blevet ødelagt gennem sin onkel, som det havde fået hende til at ligge en facade op, hvor hun beskyttede sig selv og kun lod alt det overfladiske komme til syne. Hun burde sikkert tale om det problem med en, men det gjorde hun ikke, og hvem den person skulle være, anede hun heller ikke, for på så dybt et plan interesserede hun alligevel ikke folk. De prøvede måske at holde på hende i et par minutter, men som hun afviste dem og gik, forsøgte de ikke at kæmpe hende tilbage, og nå ind på livet af hende. Morende løftede hun det ene bryn. ”Hvis du altid skal holde øje med mig, betyder det så også, at du følger mig, når jeg tager en mand til min seng? Jeg må indrømme, at det forekommer mig ganske forstyrrende, og jeg tvivler på, at jeg kan udføre varen ideelt med dine øjne, hvilende på mig,” svarede hun morende. Hun ville dog ikke bryde sig om, at han så på hende, mens hun var sammen med en, da hun trods alt ikke stillede sig nøgen op for familiemedlemmer, og det var alligevel et intimt øjeblik hun gerne ville holde for sig selv. Det skulle dog ikke undre hende, at Jaredo var så forskruet, at han kunne se bort fra alt det og bare sidde og se på. Hun vidste trods alt godt, hvor ødelagt han egentligt var, som han ikke altid havde været denne kyniske mand, hvor hun ej heller havde været så overfladisk altid. Det var bare sådan tingene var gået hen og blevet, og om deres familie nogensinde ville blive rettet op på og gjort normal, tvivlede hun nu på, for det krævede utroligt meget arbejde. ”Hvis det absolut er sådan du vil have det, så må jeg jo vente og se på, om du virkelig tør gøre det,” sagde hun med et kort skuldertræk og et drillende glimt i øjnene. Som de nåede dansegulvet, lod Charliza sig trækkes ind til ham, hvor de også måtte komme tættere på hinanden, som han lagde hænderne mod hendes hofter, og hun armene om hans hals. I en nogenlunde tidsperiode lod hun dem danse sådan her, skønt det hurtigt måtte gå hen og kede hende, da hun havde brug for mere end dette. Der kom trods alt heller ikke det største ud af at danse med sin fætter, da det trods alt ikke kunne udvikle sig mellem dem, som det kunne med så mange andre. ”Kom nu.. Giv mig en udfordring,” bad hun, som hun måtte vende de legende øjne mod hans. Hendes dansende bevægelser måtte også bremses en anelse, som hun nu måtte fokusere på noget andet.
|
|