0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 5, 2012 16:25:00 GMT 1
Som Aleksandra begyndte at tale om at der fandtes andre mænd som Sonic ude i verden, måtte han rynke særdeles utilfredst på næsen, som det ikke just var ord der faldt i hans smag. Han vidste at hun nød synet af ham, som han vidste at hun havde nydt deres nat sammen, ligesom det også gik den anden vej, men mere var der jo i princippet heller ikke i det. Han fnøs let, inden smilet blev kækt. ”Jeg må desværre meddele dig, min smukke Aleksandra, at der ikke findes nogen som mig ude i den store hvide verden. Jeg er en ener, og ingen har mit fantastiske ydre eller uimodståelige personlighed,” svarede han selvsikkert, som han let trak på de brede og muskuløse skuldre, hvor det kække smil ikke falmede det mindste. Han var skam sikker i sin sag, selvom han vidste at hun sagtens kunne finde andre til at underholde sig. ”Men hvis du alligevel har i sinde at finde andre mænd til at underholde dig, så kan du vel også være ligeglad med at jeg skal gå før eller siden?” spurgte han roligt, som hun trods alt havde udvist utilfredshed ved at han skulle gå og havde andet og vigtigere ting at tage sig til, som hun næsten lød helt villig efter at lade ham blive her hos hende, og det var skam også fristende, for de kunne tilfredsstille hinanden hver nat, men det var skam ikke det eneste der talte i hans liv, som han havde ting han prioriterede højere end sine lyster, desuden så gad han heller ikke blive hos en kvinde og kun gå til hende, hvis ikke de var et par, og han havde kun haft et forhold og ægteskab i sit liv, som han kun havde elsket en kvinde af sit hjerte, og han tvivlede på at det ville ændre sig, hvilket han sådan set også havde det helt fint med, da han ikke ønskede nogen svagheder, der bare ville dolke ham i ryggen i sidste ende. Hendes legende ord og fingeren der strøg over hans brystkasse, fik ham til at trække på smilebåndet, hvor hans intense blik ikke forlod hendes. ”Vi ved begge at du gerne vil se mig igen, hvad er ellers meningen med din utilfredshed?” svarede han selvsikkert, som han blinkede kækt til hende, inden han fik trykket læberne imod hendes i det krævende kys. Han havde skam intet imod at behage hende en gang til, som han selv ikke havde noget imod en fjerde omgang, da det også ville være rart at være tilfredsstillet for dagen, når han engang skulle af sted – hvornår det så end blev. Som hun trykkede sin våde og nøgne krop imod hans, hjalp han hende blot, så han ordentlig kunne mærke hende. Hans faste greb omkring hendes bagparti og baglår, skabte en reaktion fra hende, som måtte tænde ham, hvor han tilmed måtte komme med et halvkvalt støn, da hun lod neglene rive ham ned over brystet. Det gav ham kun lyst til mere, skønt han alligevel holdt sig tilbage, da det pludselig blev fristende at tage styringen og kontrollen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 6, 2012 18:47:06 GMT 1
Det kunne godt være, at der ikke fandtes to personer der var helt ens. Aleksandra kunne godt sige, at der fandtes andre mænd ude i verdenen, der bar nogenlunde samme selvsikkerhed og kækhed som ham, for han var skam ikke den eneste flabede mand hun havde mødt. Der var måske ikke en mand der lignede ham udseendemæssigt, man han var trods alt heller ikke den eneste attraktive mand på jorden, så det gik nok. Hun var på ingen måde forblændet i Sonic, som hun sagtens kunne skille sig af med ham, hvis der var behov for det. Hun ønskede dog ikke at lade ham gå lige nu, da hun stadig nød hans selskab og krop, selvom hun ikke var forelsket i ham. Han havde nemlig virkelig formået at underholde hende gennem hele deres møde, som hun på intet tidspunkt havde kedet sig med ham. At han så var nødsaget til at gå, fordi han havde en anden aftale, brød hun sig ikke synderligt om. Hun kunne trods alt godt lide at sidde med magten, hvor hun ville være den der smed ham ud, når hun blev træt af ham. Ikke omvendt. Hun kendte dog godt til forpligtelser, og hun vidste, at når man havde en familie, så var det den man skulle tage sig af. Sådan havde hun det jo med sit job, som det vel måtte være hendes job. ”Jamen hvis du virkelig er en ener.. fortæl mig så, hvorfor jeg skal lade dig gå? Jeg kunne spænde dig fast igen til min seng, og så kan jeg jo bruge dig, som det lyster mig.. Jeg er desuden sikker på, at det heller ikke ville være helt slemt for dig,” sagde hun legende, uden smilet falmede. Hun kunne muligvis godt spænde ham fast, men det var dog ikke noget hun ønskede, eftersom hun ikke misbrugte folk seksuelt mod deres ønsker. Det kunne godt være, at hun kunne være modbydelig, men hun var ikke nogen voldtægtsforbryder, så hvis hende eller manden ikke havde lyst til mere, så nærede hun ikke en lyst til at tvinge en til seksuelt samvær med hende. Det fandtes der for mange andre mænd ude i verdenen til. ”Det kan godt være, at jeg kan tage en anden mand i min seng, men for nu er du mit ønske. Jeg har nydt vores lille møde, og jeg ønsker ikke, at det stopper før vi er helt færdige med hinanden, og jeg kan roligt sige, at jeg ikke er færdig med dig endnu,” sagde hun roligt. Hun havde intet imod, at han blev hos hende, som han endnu ikke irriterede hende. Det kunne også være interessant at bruge lidt mere tid med ham, da hun oprigtigt nød hans selskab. ”Sikker på, at du har tid til at tilfredsstille mig for fremtiden, når du har en datter at tænke på?” spurgte hun roligt, inden hendes stemme blev holdt hen af hans læber. Varmen og begæret strømmede gennem hende, som deres kys var krævende ligesom deres kroppe, som de blev trykket kælent mod hinanden. Hun ønskede at mærke ham helt tæt igen, da hun kun havde gode minder om de foregående gange. Stønnet fik hende også til at trække tilfredst på smilet, mens hun kælent lod sit underliv strejfe mod hans, som et tegn på, hvad hun ønskede.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 6, 2012 19:31:35 GMT 1
Sonic tvivlede på at han ville blive den eneste mand i Aleksandras liv, så han vidste at hun kunne smide ham ud så snart hun ville, fordi hun bare ville finde en ny, så han så hellere at han gik af egen fri vilje, frem for at hun skulle smide ham ud som var han bare en sølle elsker, da han anså sig selv for at være lidt mere end det. Han var gammel greve af Procias, hvilket han var retmæssigt født til, så han anså sig for at være af lidt mere værdi end en sølle elsker, han var desuden selv en mand der havde sine egne meninger og holdninger, og han måtte erkende at han var ligeglad med hvis hun blev utilfreds over han skulle gå, for hun kunne desværre ikke få sin vilje hver gang, ikke når hun var sammen med ham, for han var en mand der tog hvad han ville have, som han selv var den dominerende og kontrollerende type, så hun ville få kamp til stregen, hvis hun forsøgte at gå imod ham. Han trak kækt på smilebåndet til hendes ord, hvor hans mørke øje søgte til hendes grågrønne. ”Du burde faktisk heller ikke skille dig af med mig, og jeg er skam sikker på at jeg nok skulle nyde hver dag med dig her, for hvem ville ikke det? Desværre har vi bare intet personligt sammen, og det tror jeg at du er lige så tilfreds med, som jeg selv er,” svarede han roligt, hvor smilet ikke falmede det mindste. Han ville skam ikke have noget imod at blive her, som han også gerne ville trække tiden ud hvis han kunne, men før eller siden måtte han gå, eftersom han havde et løfte han skulle afholde. At hun så fortalte ham at hendes ønske var at han blev der og at hun ikke var færdig med ham, fik ham blot til at smile skævt, som han skam heller ikke følte at han var færdig med hende, så han havde skam ingen intentioner om at skynde sig ud herfra, for hvorfor skulle han? Han kunne faktisk godt lide at være her, hvor han nød hende. ”Jamen så er det jo din lykkedag, for jeg er skam heller ikke færdig med dig endnu,” svarede han roligt, som hans smil endte kækt og charmerende, hvor han ikke tog blikket fra hende på noget tidspunkt. Han måtte blive en anelse tænksom til hendes ord, da han jo faktisk ikke vidste hvad fremtiden ville bringe ham, så han vidste jo faktisk ikke om han ville få tid til hende, men han ville i hvert fald ikke have noget imod at komme igen! ”Jeg kan måske ikke spå fremtiden, men jeg kan sikkert godt klemme dig ind i mit skema. Jeg er desuden også sikker på at jeg godt kan få brug for et afbræk fra hverdagen som far, og hvem vil så være bedre til at underholde mig end dig?” Han trak morende på smilebåndet, inden han trykkede læberne imod hendes i et krævende og dybt kys. Han nød at mærke hende, hvor han ønskede at de skulle nyde det hele til sidste sekund. Han kunne ikke holde et suk tilbage, da hun gned sit underliv mod hans, hvor han let skubbede sit op mod hendes, som et tegn til at han ønskede det samme som hende, og da hun var øverst, måtte hun jo tage styringen – hvilket hun sikkert ikke havde det mindste imod.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 9, 2012 11:41:11 GMT 1
Aleksandra kendte ikke til Sonics liv, så at han var en gammel greve fra Procias, havde hun ingen ide om. Det eneste hun vidste om ham var, at han tidligere havde været gift og nu havde en datter. Alt det betød nu heller ikke det store for hende, hvis bare hun kunne få, hvad hun i den sidste ende ønskede sig. At hun ville få kamp til stregen, hvis hun gik imod ham, vidste hun godt, men det gjorde også bare det hele mere spændende. Hun havde nemlig allerede fundet ud af, at han var en mand af egne meninger, og det nød hun også omkring ham. Hun kunne godt lide, at han turde stå op for sig selv, og det var også en af grundene til, at hun ikke bare allerede havde skilt sig af med ham. Hun nød hans selskab, og derfor havde hun intet imod, at han blev lidt endnu, eller muligvis kom igen på et andet tidspunkt. ”Du gør det ikke let for mig, min kære.. Du snakker som om, at du ønsker at blive her, men trækker den så i land igen, når du siger, at vi intet personligt har sammen.. Jeg kunne sagtens høre mere om dig, hvis det var det du eller jeg ønskede, samt jeg ville være i stand til at skænke dig et overdådigt værelse her på mit palæ. Her ville du aldrig mangle noget,” sagde hun roligt, mens hun strøg nogle af hans mørke lokker væk fra hans ansigt. Selv havde hun det nu fint sådan som tingene nu engang lå. Hun kunne dog godt skænke ham alt, hvad hun sagde, da hun sagtens kunne finde ud af at integrere sig i andre folks liv.. Det var dog de færreste gange de oprigtigt interesserede hende, og hun kunne endnu ikke sige, om Sonic havde så meget mere at tilbyde hende, end det han allerede havde vist hende. Et værelse ville hun altid kunne give, da det var et stort palæ, hvor alle de forskellige rum også allerede var indrettede. ”Det lyder godt..” sagde hun med en tilfreds mine, da han sagde, at han delte samme ønske som hende. Hun kunne godt bruge ham lidt endnu, så det passede hende ganske fint, at han heller ikke var træt af at være her. Så på den led ville det i hvert fald blive til en ny omgang, samt et måltid, som der i øjeblikket var ved at blive dækket op til dem nede i spisesalen. Som han fortalte hende, at han skam ønskede at komme igen, trak hun tilfredst på smilet. Selv kunne hun heller ikke spå fremtiden, så hun vidste faktisk ikke, om han ville være en glemt mand om et par dage.. Det var trods alt før sket, at en mand havde fascineret hende, og så var han gået i glemmebogen så snart de var blevet skilt. Det ville nok heller ikke være jordens undergang, hvis hun ikke fik Sonic at se igen, da hun skam vidste, at der var mange andre mænd ude i verdenen. ”Hvis det var mig i dine sko, så ville jeg nok søge væk hver nat,” svarede hun i en drillende tone, inden deres læber begærligt blev trykket mod hinanden igen. Det var nu en fryd at være sammen med ham, da han virkelig havde formået at sætte gang i løjerne, hvor hun kun kunne se tilbage med tilfredshed, når hun tænkte tilbage på hele deres møde. Som sukket forlod hans læber, måtte hun smile indvendigt, da det var som sød musik for hendes ører. At han også bare ønskede hende, var ikke et tilbud hun behøvede at få to gange, da hun skam var parat til at tage ham igen. Derfor gled hendes ene hånd også langsomt og pirrende ned ad hans overkrop, inden den måtte bryde vandoverfladen og forsvinde ned under skummet. Der gled den kælent over hans lem, som hun skulle forsikre sig, at han var klar til en ny omgang med hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2012 11:11:09 GMT 1
Som Aleksandra ikke kendte til Sonics liv, så kendte han heller ikke til hendes, foruden han vidste at hun var baronesse og havde været gift med Baronen, hvor han også havde på fornemmelsen at hun faktisk havde slået manden ihjel, ikke at det rørte ham, for manden havde ikke just lydt spændende, så han forstod godt at hun havde slået manden ihjel, hvis han havde været en belastning, det som han dog var interesseret i, var hvorfor hun i det hele taget havde giftet sig med ham, for selv det kunne der være mange årsaget til. Hun kunne have fundet ham interessant til at starte med og så senere fundet ud af at han ikke var noget, eller også kunne det have været fordi hun ønskede magt, så det hele bare var et spil. Han vendte let de mørke øjne imod hende, hvor et kækt smil gled over hans læber. Han stoppede hende ikke fra at stryge hans mørke lokker væk fra ansigtet, hvor han selv løftede en hånd for at stryge hende over kinden. ”Måske du kan friste mig med din krop og din rigdom, og sikkert også din person, men vi er begge ikke interesseret i et forhold med hinanden, så jeg ser ingen grund til at slå mig ned her, desuden som du selv siger, kan du sagtens finde andre mænd, så jeg kan umuligt være noget særligt for dig,” svarede han roligt, som han lænede sig tilbage i badekaret. Han havde desuden sin datter at tænke på, hvor han selv skulle finde et hjem og han kunne ikke bo her, hvis han skulle have sin datter med sig, hvor han også tvivlede på at tøsen ønskede at bo hos en fremmed kvinde, skønt de godt nok kunne leve i luksus, men det var ikke det eneste der betød noget. Han ønskede dog ikke at gå endnu, da han faktisk godt kunne lide at være her, og ikke mindst nød han alt det som hun kunne skænke ham, hvor han sagtens kunne trække tiden ud, for han havde skam ikke noget hast med at komme ud herfra, skønt han måske havde andet han skulle nå, for det kunne han godt sætte en anelse på pause, for bare at give sig hen til Aleksandra igen, hvilket også var det han ønskede mest i øjeblikket. Han slap en munter latter til hendes ord, hvor han let rystede på hovedet af hende, skønt han ikke nåede at svare før deres læber havde fundet hinanden på ny, hvor han endnu engang måtte give sig hen til hende, hendes kærtegn, kys og hendes krop. Som hendes hånd måtte glide ned over hans krop, stoppede han hende ikke, hvor hans egne søgte over hendes nøgne ryg og strøg ned over hendes bagparti og lår, som han måtte gribe fat omkring. Hun var en fantastisk smuk kvinde, som han slet ikke ønskede at give slip på endnu. Hånden der søgte over hans lem, fik ham til at kvæle et støn mod hendes læber, hvor han skam var parat til en ny omgang med hende. Han skubbede let sit underliv op mod hendes hånd, imens et nydelsesfuldt suk forlod hans læber. Han ønskede at mærke hende, og det skulle være helt tæt på.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2012 14:46:10 GMT 1
Det kunne godt være, at Aleksandra tilbød ham at blive her, men det gjorde dog ikke, at hun ønskede at starte et forhold op med ham. Hendes livsstil passede ikke just til en fast mand i hendes liv, og en bestemt kvinde passede tydeligvis heller ikke ind i Sonics liv. Hun havde det ganske fint med, at de bare havde denne vidunderlige nat sammen, hvor det heller ikke ville gøre noget, at de gjorde en gentagelse, hvis de engang skulle støde tilfældigt ind i hinanden. Hun havde trods alt nydt hans selskab. Derfor betød det heller ikke det helt store for hende, at han afviste hendes generøse tilbud, da hendes behov efter ham ikke gik længere end til den kropslige nydelse, og til det kunne hun finde en masse andre mænd. Mænd der også kunne tilbyde hende mere end hvad Sonic kunne, som han dybest set ikke kunne give hende andet end kropslig tilfredsstillelse, og hun var jo en kvinde der havde større mål end det. ”Så sandt.. Det var dog hyggeligt så længe det varede,” sagde hun roligt, hvorefter hun trak hånden til sig. ”Du har vel også selv en flok kvinder du skal aflægge en lille visit, når vi engang bryder op.. Du skal bare huske på, at de aldrig vil være ligeså interessante som mig,” svarede hun i en morende tone og blinkede til ham. Ligesom Sonic ikke ville blive den sidste mand, som Aleksandra slæbte med hjem, så tvivlede hun heller ikke på, at hun ikke var den sidste kvinde han holdt tæt. Han var en frisk mand, som det ikke havde taget hende lang tid at overbevise ham om, at han burde tage med hende hjem, så hvorfor skulle han ikke hygge sig med mange flere, når hun engang slap ham løs igen? Det rørte hende dog ikke, da hun alligevel ikke nærede nogen følelser for ham, så han kunne lave, hvad end han ønskede, uden det ville røre hende. Hans muntre latter fik hende til at trække svagt på mundvigen, inden hun pressede læber mod hans i et nyt krævende kys. Hans undersøgende hænder var en berøring hun nød, som hun generelt nød at blive mærket på, eftersom hun vidste, at det hun havde ganske enkelt var perfekt. Selv havde han nu heller ikke noget at være ked af, da også han havde en god krop, som hun kunne mærke musklerne, indtil hun nåede ned til hans ædlere dele der bestemt heller ikke fejlede noget. Det havde to af omgangene i hvert fald tydeligt vist. Pirrende arbejdede hendes hånd sig og op ned af hans lem i et par lange sekunder, indtil hun besluttede sig for, at de begge måtte være klar. Kroppen hævede hun en anelse, så hun kunne sætte sig forsigtigt på ham igen. Denne her gang lod hun ham dog føres op i hendes indre, hvilket fik et støn til at glide over hendes læber, som hun også måtte bryde kysset for et par sekunder. Erfarent styrede hun sit skød, til han var helt oppe i hende, hvor hun let begyndte at vugge med hofterne. Armene lagde hun om halsen på ham, som hun på ny trykkede sine læber mod hans i et lidenskabeligt kys, mens hendes øjne faldt i, som hun gav sig hen til akten…
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2012 18:19:33 GMT 1
Som Aleksandra nok ville se nye mænd, ville Sonic også se nye kvinder, når behovet blev stort igen, eller han havde behov for en pause fra hverdagen. Dog havde han kun en fast tøs i sit liv, og det var sin datter, når han da engang fik hende ud af Procias og han selv fandt sig et hjem. Han havde derfor intet hastværk og han ville skam gerne nyde stunderne med Aleksandra så meget som han kunne, hvor han derfor heller ikke havde noget imod at skulle behage hende en gang til. Det hele havde været fantastisk og denne nat ville han i hvert fald sent glemme! Det var sjovt som de havde fundet hinanden, hvor de faktisk havde en masse tilfælles, de var begge hinandens første efter ægteskabet var brudt, de ønskede begge kun at holde det på det professionelle plan, hvor de begge måtte hade kærligheden – han havde godt nok sin datter, men det var en anden form for kærlighed – og selv deres personligheder måtte klinge godt sammen, derfor kunne man næsten tro at Aleksandra var den perfekte kvinde for ham, og alligevel var han sikker på at hun var den mest forkerte, man overhovedet kunne tænke sig til. ”Det var det,” medgav han roligt, hvor hans mørke øjne måtte hvile intenst i hendes. Han fortrød dog ikke at han havde fundet hende tilfældigt på kroen, da hun havde levet op til sine forventninger og givet ham en fantastisk nat. Han trak morende på smilebåndet til hendes ord. ”Ak ja.. jeg er jo næsten bange for at jeg ikke møder en kvinde, der er så fantastisk som du er,” svarede han morende og lettere ironisk, da hun ikke var den eneste fantastiske kvinde derude, ligesom han heller ikke var den eneste fantastiske mand, men derfor havde han stadig nydt hvad Aleksandra havde givet ham og det ville han heller ikke glemme foreløbig. Hånden der måtte arbejde pirrende med Sonics ædle dele, var noget som fik ham til at sukke nydelsesfuldt mod hendes læber, hvor et støn blev kvalt. Han nød hendes fingres arbejde, som han generelt måtte nyde alt ved hende, og han havde skam intet imod at de tog denne omgang, inden de gik op. Som hun brød kysset vendte han roligt blikket mod hende, hvor han let placerede sine hænder mod hendes hofter, som han kort måtte tage hendes smukke krop i udsigt, idet han hjalp hende med at placere sig ordentligt. Et dybt suk måtte bryde hans læber, da han blev ført helt op i hende, hvor han ellers lod hende føre dem ind i en ny omgang, med læberne forseglet i et kys. …
… Sonic havde ladet Aleksandra styre showet i et godt stykke tid, indtil han havde begået oprør, hvor han havde skubbet dem over i den anden side af badekarret og dermed også fået vendt dem om, så han lå øverst, hvor han holdt hende fanget under sig, imens han selv måtte overtage styringen og fortsætte akten. Han havde styret det for nogle minutter, hvor hans stød kun blev dybere og dybere, samt hårdere, imens han kun kom tættere på kanten til afgrunden. Hans kropsvarme var steget, hvor selv vandet havde forholdt sig varmt på grund af hans varme, hvor han var usikker på om det var sved eller vandet fra badekaret som måtte fylde hans krop. Et dybt støn brød hans læber, da han gjorde det sidste stød i hende, for at nå ud over kanten og ned i afgrunden, hvor han opnåede sit klimaks, som også fik ham til at trykke sig helt i bund ved hende. Hans krop måtte kort skælve af det behag og den nydelse som gik igennem hans krop, hvor han helt følte sig i ekstase. Et smil gled over hans læber, som han slet ikke formåede at skjule, da det virkelig var en fantastisk følelse han lå igen med.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 16, 2012 12:10:53 GMT 1
På papiret så det muligvis ud til, at Aleksandra og Sonic passede godt sammen, som de så sig enig i mere eller mindre alting. Det fungerede dog ikke sådan, at hun stræbte efter et forhold med ham, da hun kun var sammen med ham for nydelsens skyld. Hun ønskede ingen kærlighed i sit liv, da det kun ødelagde alting! Hun havde en gang før været det man kaldte; forelsket, og det var en forfærdelig følelse! Det betød nemlig, at man havde det sværere ved at kontrollere sig selv, som man pludselig værdsatte en anden person højere end sig selv, hvor man ønskede at behage vedkommende og bare være med den, og det var bestemt ikke hende. Hun kunne godt lide at se sig selv som et køligt og uafhængigt individ. Hun elskede kun sig selv, og sådan skulle det altid være. Hun nød dog stadig at være mænd fysisk tæt, som hun godt kunne lide følelsen af at blive opfyldt med nydelse, og det havde han gjort et par gange igennem deres møde, og for det klagede hun bestemt ikke! ”Selvfølgelig vil du ikke møde en kvinde der er mere fantastisk end jeg,” svarede hun selvsikkert, og strøg ham over kinden. Hun havde skam selvtilliden i orden, hvor den også flere gange var kommet til udtryk under deres møde. Det var tydeligt for Aleksandra at høre, at hun formåede at trykke på de rigtige knapper, som hun både mærkede reaktionen i sin ene hånd, samt hun hørte det på de støn og suk der forlod hans læber. Det havde ikke just været planlagt af hende, at de skulle dele et sådant bad med hinanden, men hun ønskede på ingen måde, at det skulle være anderledes. Hun kunne lide at mærke ham tæt på, og hun nød også ideen om at gøre det andre steder end i den trygge seng. Som han lagde hænderne mod hendes hofter, lod hun ham hjælpe hende med at guide sig ordentligt ned, hvor et støn helt måtte bryde hendes læber, som hun på ny mærkede ham i sig. Læberne endte hun kort tid efter med at trykke mod hans, som de blev forseglet i et kys, mens hun skød akten i gang…
… Aleksandra havde prøvet at holde ham nede, da han havde begyndt på sit oprør, men hun havde desværre måttet sande, at han var fysisk stærkere end hende. Derfor var hun endt med at ligge under ham og i den anden ende af badekaret. Det havde også taget hende nogle sekunder, før hun ordentligt havde affundet sig med, at han måtte ligge på toppen, inden hun igen havde overgivet sig til akten. Hendes negle borede sig dybt ned i hans våde ryg, mens hun mærkede, hvordan stødende i sig blev hårdere og helt fik vandet til at skvulpe over. Hedt var det også blevet, som vandet og Sonic var gået hen og blevet ganske varm, hvor hun kunne mærke, at der ikke ville gå lang tid før hun skulle op. Derfor var det også kun godt, at hun begyndte at mærke, hvordan han skubbede hende længere mod afgrunden, som hun kom tættere på sin egen ekstase af nydelse. Stønnet brød også hendes læber nogle få sekunder inden det brød hans, som hun nåede klimaks, hvilket helt fik hendes krop til at spænde af behag. Som han selv stoppede et par korte øjeblikke efter, måtte det helt forekomme hende perfekt, hvor hun også veltilpas lod sit baghoved hvile mod karets kant. Kysset lod hun brydes, hvor hun let lod en hånd stryge ham over ryggen, som hun havde sluppet det hårde tag. ”Det er hvad jeg kalder for en god start på morgendagen,” sagde hun udmattet, men tilfredst, mens et smil også måtte bryde hendes læber.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 20, 2012 18:18:12 GMT 1
Som Sonic havde forsøgt at tage styringen under akten, havde han godt kunne mærke at hun havde forsøgt at gøre modstand og holde ham nede, så hun forblev den med kontrollen, at det så havde lykkedes ham at tage kontrollen, gjorde kun det hele langt bedre, hvor han også nød at tage magten fra hende, da hun var en kontrolfreak og dominant kvinde og det var det som han kunne lide ved hende. Måske man kunne sige at de klingede perfekt sammen, men han var ikke interesseret i en ny kærlighed, ligesom hende selv og derfor passede det ham fint at de var enige om at holde det på det professionelle plan, da de så ville få det bedste ud af det og var enige om tingene, så bedre kunne det vel heller ikke blive? Hun ville nok ikke være den sidste kvinde han lå i med, men om han så fandt en som ville få ham til at glemme Aleksandra, måtte tiden jo vise ham. Selvom hun havde haft svært ved at give sig hen til ham, efter at han havde taget styringen, så havde han dog ikke stoppet akten, hvor hun også havde valgt at give sig hen til ham igen, hvilket kun frydede ham. Neglene i hans ryg, var noget han nød, hvor han ikke tog sig af at vandet måtte blive skvulpet over kanten på badekaret, da han gjorde akten mere hård, for det eneste han tænkte på var hende og at bringe hende samme nydelse som den han selv følte. At hun selv nåede klimaks før ham, kunne han godt mærke da hun valgte at spænde i kroppen, hvor han også lod en arm søge omkring hende for at trykke hende helt tæt ind mod sig, da han nåede sit eget, hvor hans egen krop gik i spænd, for kort at knuge hende ind til sig. Det var et behag og en nydelse som han virkelig måtte nyde, hvor det også var lang tid siden at han sidst havde følt dette behag! Som hun brød kysset og lagde hovedet tilbage mod karets kant, vendte han roligt blikket mod hende igen, hvor det kække smil ikke var til at tage fejl af. Han måtte erkende at han virkelig havde nydt sin tid med hende, som han havde nydt at have hende tæt, samt alt det hun havde skænket ham. Han havde skam også nydt at kunne give igen, da det altid var rart at høre kvinden nyde det man gjorde, så man vidste at det man gjorde var godt nok. Fantastisk havde deres nat været sammen, og morgenen med. Han kunne ikke lade vær med at trække yderligere på smilebåndet til hendes ord, hvor han roligt lænede sig mod hende og kyssede hendes læber flygtigt. ”Mhm.. jeg er jo fantastisk,” svarede han selvsikkert og dog drilsk, som han blinkede kækt til hende. Han måtte dog være enig i hendes ord, da en morgen næsten ikke kunne starte på nogen bedre måde. Hans smil endte morende, som han kyssede hende videre mod kinden. ”Men du gik nu også an,” tilføjede han drillende, skønt hun skam havde været fantastisk ligeledes og det var der vel heller ikke nogen tvivl om? Han fortsatte kyssene ned over hendes hals, hvor han nød at mærke hende tæt på sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 21, 2012 23:03:04 GMT 1
En magtkamp spillede der tydeligvis mellem Aleksandra og Sonic, som der også havde været en kamp under denne sidste akt. Hun havde nemlig nydt at have styringen, som hun mere eller mindre havde siddet på toppen og bestemt, hvad der skulle ske og ikke ske, under hele akten. At han så havde ønsket at vende rundt på den magtfordeling midt i det hele, havde sat den dominerende kampgejst i gang i hende, for hun ønskede jo bestemt ikke at give efter! Det endte dog med, at fysikken måtte bestemme, hvem der vandt, for hans mandlige krop var bare stærkere end hendes kvindelige skikkelse. Det var heller ikke det mest oplagte sted at føre en dyst, som badekaret havde været glat af alt vandet, hvor hun efter lidt tid var endt på ryggen. Hun havde dog affundet sig med det, som han jo var en god elsker, da han vidste, hvad han skulle gøre. Derfor havde han også bragt hende over nydelsens afgrøft, som hun var kommet før ham, skønt han fulgte trop kort efter. Hun nød at mærke, hvordan han knugede hendes krop til sig, som han nåede klimaks, da hun nød at mærke ham helt tæt. Det gav hende også en indre sejr, da det beviste, at hun endnu engang havde gjort det godt. Som hun lagde sit hoved tilbage mod karets kant, slappede hun af, så hun kunne genvinde kontrollen over sin vejrtrækning og sin hjertebanken, da begge dele havde steget under deres hede og våde akt. Hendes grågrønne øjne søgte hurtigt hans kække ansigt, hvor hun blidt besvarede det flygtige kys, som han skænkede hendes læber. ”Så er det godt, at jeg kender til den sandhed, som du ikke vil røbe for mig, kære,” svarede hun kækt igen, mens smilet måtte hvile selvtilfredst på hendes læber. Hun vidste skam, at det havde været bedre, end hvad han lige ville fortælle hende. Dæmpet sukkede hun, som han gav sig i kast med at kysse hendes kind for derefter at fortsætte videre ned af hendes hals. Selvom han var dæmon, så havde han nu alligevel været en god fangst. Han forstod sig trods alt på at behage, og andet ønskede hun ikke fra hans side af. Hun ønskede trods alt ikke at lære ham bedre at kende, da det simpelthen ikke lå til hendes person. Hun interesserede sig ikke i folk på den måde. ”Jeg må desværre bede dig om at stoppe, Sonic..,” sagde hun stille. Det var ikke fordi, at hun ikke nød kyssene, for det gjorde hun. Hun kunne bare ikke ligge i vandet med ham længere, og hun havde også visse ting, som hun gerne ville i gang med. ”Jeg kan ikke blive liggende her og slumre med dig.. Og jeg må sige, at du har opvarmet vandet lidt for meget efter min smag.”
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 22, 2012 15:18:26 GMT 1
Magtkampen var noget af det som Sonic nød mest ved deres lille elskovsforhold, som de havde kørende den forrige nat og morgenen her med. Han nød at være hende tæt, hvor hun generelt var en fantastisk elskerinde, hvor det også så ud til at hun nød det som han gjorde ved hende. Begge opnåede de i hvert fald klimaks, hvor det også var en fantastisk følelse som måtte slå igennem hans krop, som det både var nydelse, behag, begæret og en varm og rar følelse. Hans krop var måske rimelig varm, ligesom vandet var blevet og dog var det ikke decideret uudholdeligt, for han ønskede trods alt heller ikke at skade hende, det kunne godt nok have visse ulemper ved at være ilddæmon og når man var sammen med andre racer seksuelt, men hun havde dog endnu ikke klaget over det. Hendes kække kommentar igen, var noget som fik ham til at trække yderligere på smilebåndet, hvor han nød det at hun var så frisk og kæk ligesom ham selv. Godt nok havde de haft et par få uoverensstemmelser, hvor hun også kort havde straffet ham i nat, men det var nu ikke noget som havde stoppet deres ellers så nydelsesfulde nat. Han gav sig roligt til at kysse hende rundt omkring i ansigtet, hvor smilet ikke falmede det mindste. ”Ak ja.. jeg kan da godt indrømme at du var fantastisk,” svarede han roligt, som han sendte hende et skævt smil, da han trak hovedet til sig igen. Hun var skam fantastisk, hvor han også nød det at hun var erfaren, for så kunne hun også give ham noget fantastisk, i stedet for at han skulle til at oplære hende, hvis hun havde været ny indenfor dette. At hun så bad ham om at stoppe, fik ham til at trække hovedet til sig, hvor han let hævede det ene bryn. Han endte let med at fnyse. ”Tidligere kunne du ikke få nok af mig og ønskede nærmest at binde mig til sengen, for at jeg ikke gik, og nu kan du ikke vente med at komme op?” Han betragtede hende med det løftede bryn, hvor hans mine ellers var rolig, da det ikke gjorde ham sur at hun afviste ham, hvor han også godt vidste at han havde opvarmet vandet rimelig meget. Han trak sig også roligt tilbage, så hun kunne rejse sig op og finde håndklæder frem. Det gjorde det dog kun tydeligt at hun ikke var en kvinde der ønskede at have noget personligt med nogen, men som var selvstændig og klarede sig selv. ”Men udmærket. Det vil også gøre godt med noget mad i maven,” endte han roligt, som han selv valgte at rejse sig fra det varme, vand, så de kunne komme nedenunder. Han havde ingen planer om at blive her i meget længere tid, da han trods alt selv havde planer, som han jo allerede havde fortalt hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 22, 2012 15:22:20 GMT 1
Kyssene om sit ansigt var berøringer Aleksandra nød, som hun nød fornemmelsen af, at han ønskede at behage hende. Anderledes burde det heller ikke være, som hun burde blive værdsat på denne måde. Hun vidste desuden, at hun kun havde bragt ham nydelse og glæde igen, så at hun vil det samme i gengæld burde kun være mere end rimelige. Det kunne godt være, at ingen af dem kunne lide at give den anden den fulde beskrivelse af, hvilken nydelse de var blevet ramt af under akten og den andens berøringer, men de vidste begge alligevel, at det lå i den rimeligt gode og succesrige evne. Selv fortrød hun på ingen måde, at hun havde inviteret ham med hjem, som han havde givet hende, hvad hun kropsmæssigt havde brug for, og så havde hans selskab generelt ikke fejlet noget. Deres personligheder klingede trods alt ganske godt sammen, skønt hun for en stund havde set sig nødsaget til at straffe ham. Hun kunne nemlig ikke lade det gå uset hen, at han trådte på hende, for respekt var der nødt til at være! Tilfredst trak hun på smilet. ”Det lyder bedre..,” sagde hun tilfredst, som han alligevel endte med at give hende den anerkendelse, hun fortjente. Selvom det hele var fantastisk mellem dem, så var hun nødt til at sætte en stopper for det hele. Hendes krop kunne ikke længere holde ud at være i det varme vand, som det var blevet lidt for meget for hende, hvor hun bare ønskede at komme op. Det havde været et langt bad, så hendes fingrespidser måtte helt rynke, hvor hun også mente, at det var blevet lidt for hedt her til sidst. Selve akten havde på ingen måde fejlet noget, men Sonic var desværre blevet lidt for varm for hende at være i nærheden af, da han antændte alt med sine varme. ”Desværre, min kære.. Jeg har nydt min tid med dig, men jeg har også andre anliggender at se til. Desuden.. så er det blevet lidt for varmt til min smag,” svarede hun roligt. Blidt strøg hun ham over kinden, inden hun valgte at træde ud af det fyldte kar, som han gav hende plads. Som hun kom ud og stå på det kolde gulv, dryppede hendes nøgne krop helt, mens hendes lange nøddebrune lokker tungt måtte hænge ned ad hendes ryg. Forsigtigt bevægede hun sig over til en hylde, hvor hun først viklede et stort hvidt håndklæde om sin slanke krop, Derefter tog hun et mindre håndklæde til håret, og et andet til ham, som hun kastede over til ham. ”Det ville det bestemt.. og jeg kan forsikre dig, at du nok skal gå mæt og veltilpas herfra,” sagde hun med et lille smil på læben. Som de havde været i bad, vidste hun nemlig, at tjenestestablen havde været i gang med at lave et overdådigt morgenbord til dem, og hun var ikke i tvivl om, at det nok skulle falde i hans smag.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 22, 2012 15:23:02 GMT 1
Sonic havde intet imod at give Aleksandra den bekræftelse som hun havde fortjent, hvor hun uanset hvad, vidste at hun havde givet ham en fantastisk nat – som omvendt – da han slet ikke havde lagt skjult på den nydelse og det behag hun havde skænket ham, som også det gik den anden vej. Han fortrød ikke at han var taget med hende, da det havde været rart med et lille afbræk fra virkeligheden og dets kaos, samt de mange problemer og vanskeligheder som befandt sig der, hvor det var rart at kunne tænke på noget andet, slappe af og bare mærke det ene nydelsesrus efter det andet. At hun så måtte stoppe det hele, fordi det blev for varmt for hende, kunne han ikke rigtig sige noget til, da han heller ikke ønskede at det skulle blive ubehageligt for hende, for ham var det jo faktisk helt perfekt, men det var jo så desværre ulempen ved at være ilddæmon, da en ilddæmon typisk klingede bedst med en anden ilddæmon, da man i så fald ikke behøvede at holde igen og skulle vise hensyn. Han valgte derfor også blot at sætte sig tilbage og give hende plads til at rejse sig. Han nød ikke længe hendes strøg over kinden, før hun havde rejst sig, hvor han betragtede hende finde håndklæderne frem, imens han selv langsomt kom på benene igen. Han betragtede roligt hendes nøgne krop, så længe han kunne, da det ikke var sikkert at han fik den at se igen. Han havde skam intet imod at skulle komme igen, men om det ville ske, måtte tiden jo vise, han selv havde planer og ifølge hans skema havde han ikke just til damebesøg, men hvad fremtiden ville bringe, måtte tiden jo vise. Han greb roligt det håndklæde hun kastede hen imod ham, hvor han kort tørrede håret, der hvor det var blevet vådt, inden han tørrede overkroppen, for at binde det omkring sit liv. Han vendte roligt blikket mod hende igen, som hun talte til ham, hvor et skævt smil gled over hans læber. ”Jeg regner heller ikke med andet end det bedste,” svarede han roligt, da han ikke gik ud fra at hun var typen der slækkede på kvaliteten, for hun var trods alt baronesse, så han gik ud fra at hun havde pengene til det bedste af det bedste, hvilket hun i hvert fald konstant havde givet udtryk for at hun havde, desuden af hvad han havde set af hendes hjem, så havde det også været ganske enkelt i god stand, hvor der var stil og penge sat i stedet, og han måtte erkende at han savnede denne form for luksus. Han kunne også godt mærke at det snart var på tide med noget mad, for hans mave var begyndt at rumstere. Han vendte roligt blikket mod hende, som han lod hende gå først ud af badeværelset, da det trods alt var hendes hjem og hun fik lov til at bestemme tempoet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 22, 2012 15:23:11 GMT 1
Aleksandra havde bestemt nydt Sonics besøg, da han præcist havde været det, hun havde eftersøgt. Sammen havde de fire gange stillet hinandens kropslige behov, og hvem kunne klage over det? Alle gange havde syntes helt fænomenale, skønt hun måske ikke havde nået klimaks alle fire gange. Han havde i sandhed levet op til den beskrivelse, han havde skænket sig selv, og det passede hende mere end fint, da han i sandhed havde behaget hende. Derfor havde hun heller ikke noget imod at se ham igen, skønt hun ikke vidste, om det virkelig ville ske og hvis det gjorde, hvornår det så ville ske. Det ville nok blive tilfældigt ligesom denne gang, da hun tvivlede på, at han lige pludselig ville banke på hendes dør. Det ville også forekomme hende en anelse for anmassende, skønt hun skam nød hans selskab. Hun kunne nemlig også godt lide den person, som han havde vist hende, skønt det ikke just var de dybe samtaler de havde haft i gang. Roligt sted hun ud af badekaret, som han gav hende plads. Det føltes i den grad køligt at komme op af vandet, da både det og hans krop havde varmet hende dernede. Det var dog gået hen og blevet en kende for ubehageligt, så det var nu også rart at føle denne frihed igen, skønt det var en smule koldt. Derfor fik hun også hurtigt viklet sin krop ind, hvor hun også gav ham et håndklæde. ”Det var godt,” kommenterede hun med et tilfredst smil på læben. Hun ønskede trods alt, at han så på hende med en vis høj standard, da det var det hun levede efter. Derfor kunne man heller ikke forvente andet end det bedste, når man var ved hende. Som hun tørrede sin krop og hår, lod hun sin magi glide ud gennem fingrespidserne og over i håndklædet, som det gik en anelse hurtigere med særligt at få det lange hår tørt, hvis man brugte lidt hjælp. Hun mente også, at hun ligeså godt kunne bruge det, hun nu engang kunne, når det alligevel lå i hendes magt, og at små ting som dette faldt hende utroligt simpelt ind. Som hendes krop var tør, smed hun håndklæderne ned i en kurv, da hun vidste, at tjenestestablen ville tage sig af den. Uden videre kvaler bevægede hun sig nøgen ind på værelset igen, hvor hun gik over til sit klædeskab. Deres tøj fra i går måtte endnu ligge på gulvet, men også det ville tjenestestablen tage sig af. Ud af skabet trak hun en simpel lyseblå kjole ud, som hun elegant smutte i, inden hun gik over til sit sminkebord, hvor hun redte sig hår igennem et par gange, så hun var helt klar. Hun kastede let et blik på Sonic for at sikre sig, at han var klar til at gå ned til morgenbordet. Roligt bevægede hun sig over til ham, hvor hun lagde armene om halsen på ham, så hun kunne skænke ham et dybt kys. Det ville trods alt ikke være passende, at de var hinanden så tæt, når de kom nedenunder. ”Kom.. Lad os gå ned,” sagde hun roligt, som hun brød kysset. Let vendte hun om, hvor hun bevægede sig ud af døren, så de kunne komme ned til morgenbordet, hvilket efterhånden også var blevet en tiltrængt behov.
// Out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 23, 2012 20:44:52 GMT 1
At det hele var ved at gå imod sin ende, var noget som Sonic bare måtte acceptere. Han havde ikke haft noget imod at nyde badet lidt længere med Aleksandra, hvis det var det, men han kunne godt se at hans varme var ved at blive for meget for hende, hvilket var noget som han også måtte respektere, da han godt vidste at hans væsen kunne blive ufattelig varmt og der var det kun ilddæmoner der kunne holde den varme ud, da han kunne blive så varm at hans krop kunne gå i brand. Han lod hende derfor også komme op, da han heller ikke ville tvinge hende til det ulidelige og blive i badet, hvor han selv fulgte trop lige efter hende, så han kunne tørre sin muskuløse krop og det af håret som var blevet vådt i badet. At hun brugte sin magi til at tørre sig hurtigere, fik ham til at trække skævt på smilebåndet, hvor han godt kunne se at det havde visse fordele at være warlock, han selv kunne dog hurtigt tørre sig via sin varme kropstemperatur, så det var skam intet problem for ham. Han gjorde ligesom hende og smed håndklædet ned i kurven, hvor han selv fulgte nøgen efter ind på hendes værelse igen. Han betragtede hendes nøgne krop for en kort stund, hvor han lige måtte påminde sig selv hvilken fantastisk nat han havde haft sammen med lige netop denne krop, hvor han ikke kunne komme udenom at han virkelig havde nydt det. Han trak roligt tøjet på igen, efter at have samlet det op fra jorden. Ganske vidst ville han foretrække at tage noget nyt tøj på, men da han ikke havde andet, så var han jo lidt nødsaget til at tage det samme på. Han fik både underbukser, bukser, og den sorte skjorte på, inden han vendte sig mod Aleksandra, som hun var i færd med at rede sit hår. Han rejste sig roligt, da hun var klar, hvor han trak på smilebåndet, da hun kom hen til ham og slog armene omkring hans hals, for at skænke ham et dybt kys, som han også mere end villigt måtte besvare. Han kunne godt tænke sig til at de ikke kunne være så tætte igen, når de kom ned, hvilket han også respekteret. Han betragtede hende kort, hvor han kun kunne tænke at han ikke kunne fortryde at han var taget med hende hjem, da det simpelthen havde været en ubeskrivelig god nat! ”Efter dig smukke,” endte han roligt, som han fulgte efter hende ud af værelset, så de kunne sætte kursen mod spisestuen, hvor han måtte erkende at det var ved at være tiltrængt at få noget i maven!
//Out
|
|