0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2012 14:46:20 GMT 1
Sonic havde faktisk været en anelse tilbageholden til at starte med, skønt det kun havde været fordi han for nylig var kommet ud af sit ægteskab, hvor han jo kun havde holdt sig til sin hustru igennem mange år, da han havde lagt ’ungdommens vildskab’ fra sig og tilbage på hylden, men Aleksandra havde vækket begæret i ham, og selvom det var så forkert som det kunne blive, eftersom hun var warlock og han var dæmon, så føltes det alligevel så rigtigt. Det var rart at være en kvinde tæt igen, som han helt havde glemt fornemmelsen af det, for det var jo lang tid siden at han sidst havde fået noget. Hun var uden tvivl en erfaren kvinde og det var præcis hvad han havde haft brug for, for at falde tilbage til sit gamle liv igen, hvilket var noget som han næsten havde savnet. Ingen forpligtelser og endnu bedre; ingen følelser indblandet, foruden det fysiske behag. Det hele var overfladisk, og selvom Aleksandra var en kvinde efter hans hoved, så vidste han ikke om han gad lære hende bedre at kende, og så vidt han kunne forstå, så gik det også den anden vej, da de begge kun havde været interesseret i en fantastisk nat, hvor de kunne nyde hinandens kroppe. Hans blik hvilede morende på hende, som han elskede hendes selvsikkerhed og selvtillid. ”Måske, men jeg ved til gengæld hvad jeg kan og jeg er ikke sikker på at du kan overgå mig, kære,” svarede han kækt, som han løftede den ene hånd og lod en finger følge hendes smukke ansigtstræk. Hun var en ufattelig flot kvinde, som han uden tvivl måtte nyde hvert et sekund med. Han kunne ikke holde et nydende suk tilbage, da hun hviskede ham i øret med den pirrende tone, nappede ham i den bløde øreflip og kyssede hans kæbe flygtigt, hvor han vendte blikket mod hende, og begæret var ikke til at tage fejl af. ”Det ved jeg ikke.. burde jeg?” spurgte han flabet, som smilet blev kækt og selvsikkert. Det var sandt, for han nød alt hvad hun gjorde, som han tilmed allerede måtte længtes efter mere. Han ønskede også at udnytte hvert sekund med hende, og ikke mindst nyde natten så meget han kunne, for når solen stod op, eller i hvert fald når det blev dag igen, så var det hele forbi og så skulle de skilles og han vidste ikke hvor attraktiv den tanke længere var, da han godt kunne lide det som skete her og nu. ”Netop, så jeg synes ikke at du skal klage over et intenst og hedt kys, når du ved hvor meget det tænder dig,” hviskede han i den samme flabede og kække tone, som smilet bredte sig på hans rosenrøde læber. At hun så brugte sin magi mod ham endnu engang, men denne gang valgte at lade et elektrisk nap gå igennem hans bryst, var noget som kom bag på ham, men om ikke andet så tændte det ham faktisk. Hendes suk, fik ham til at trække på smilebåndet, som han igen måtte ligge øverst, hvor han måtte klemme hårdere omkring hendes lår, da hun valgte at klemme om hans bagparti og lade neglene rive ham ned over ryggen, hvilket fik ham til at skyde brystet frem og svaje i ryggen ganske kort. Han udstødte også en let brummen i kysset, som han gjorde langt mere intenst og grådigt, som han ønskede at mærke hende igen. Han brød let kysset, som et kækt smil gled over hans læber, da han placerede begge hænder mod hendes sider, som han vendte hende om på maven, hvor han lænede sin front ned over hende, inden han begyndte at kysse hende mod nakken og videre ned over ryggen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2012 11:27:39 GMT 1
Aleksandra nød hans person, som han lige i øjeblikket var en mand efter hendes hoved. I hvert fald, hvad hans personlighed og ydre gjaldt. Han var nemlig en flot mand, selvom han havde et skadet øje. Det skadede øje på den anden side vise, at han ikke var en kedelig mand, men en mand der turde udsætte sig selv for fare, og det var i sidste ende noget der måtte tænde hende. Hun nød nemlig en mand der turde gøre noget andet end det sikre valg, da en mand i hendes øjne skulle være modig. Det kunne muligvis godt være dumdristigt i den sidste ende, men alligevel. Ellers nød hun, at han var selvsikker, da han turde svare hende igen, hvilket måtte vække hendes interesse. ”Der er ikke det, jeg ikke kan overgå,” svarede hun legende igen. Hvis der var en der var stærkere end hende, så ville hun træne uafbrudt til hun kunne slå vedkommende, da hun ikke brød sig om tanken, at nogen kunne ligge over hende. Hvor stærk han var som dæmon, vidste hun ikke helt præcist, men hun kunne mærke på ham, at han alligevel ikke var i den lette klasse at duellere med. Hun ville dog ikke mene, at en dæmon ville kunne slå en warlock, da det i hendes øjne var den suveræne race. Man kunne så diskutere, hvorfor hun lå med en dæmon lige nu, men det ville hun anse for at være noget andet. Det gjaldt kroppens nydelse, og det kunne han i den grad skaffe hende, hvor det jo ikke behøvede at ende ud i, at de skulle have børn sammen. Hun kunne trods alt beskytte sig selv med den magi, hun besad. Tilfredst trak hun på smilet, som hendes pirrende hvisken og lette nap fik ham til at sukke. Samtidig med det kastede det også et legende glimt over hendes øjne, som det igen måtte tænde hende, at hun tændte ham. ”Det burde du,” svarede hun selvsikkert igen, som der ikke var en tøven at spotte i hendes tone. Hun var generelt altid en kvinde der kom med selvsikre udtalelser, da hun var en kvinde der vidste, hvordan det hele skulle foregå, og det havde Sonic vidst også allerede fundet ud af. Hun kunne godt lide, at hun var den der trak i trådene og fik tingene til at ske. At han også selv ville være den der sad med føringen, måtte de bare kæmpe om, men hun var sikker på, at hun nok skulle få vist ham den rette vej i den sidste ende. Det var desuden allerede tydeligt for hende, at han godt kunne lide den person, hun var. ”Jeg klager skam heller ikke,” svarede hun dæmpet igen i en rolig tone. Hun havde det helt fint med, at han kunne tænde hende på denne måde, for det var i bund og grund derfor han var der. Han skulle tilfredsstille de behov, hun nu engang havde, og så ville hun gøre det samme til gengæld. Hun skjulte heller ikke for ham, at han gjorde det hele korrekt, da hun konstant viste ham, at hans træk var til hendes nydelse, skønt hun muligvis havde det med at lave lidt om på hele scenariet. At stødet havde tændt ham, måtte både more og fryde hende. At de så ikke kunne holde en pause var bare sådan det måtte være, da hun ikke ville stå imod, hvis de virkelig var så tiltrukket af hinanden, som de nu engang var. Det var efterhånden blevet gjort tydeligt for hende, at de ikke kunne holde fingrene fra hinanden. Det frydede hende også at mærke hans vægt over sig igen, hvor hun også fik trykket ham ned mod sig, som hendes ene hånd fortsat klemte begærende om hans bagdel. Neglene skulle hun til at køre endnu engang over hans ryg, skønt hun blev stoppet, som han trak sig væk fra hende. Spørgende var hendes blik til at starte med, hvorefter det hurtigt blev villigt igen, som hun lod sig vendes om på maven. Hun kunne ikke længere selv påføre ham nydelse, men det gik vel? Armene bøjede hun let, som hun lagde dem over sit hoved, mens hendes ene kind måtte hvile mod hovedpuden. Flygtigt bed hun sig selv i læben, inden hun måtte sukke, som han kyssede hendes nakke og ryg.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2012 1:01:42 GMT 1
Sonic var skam ingen bleg person. Han var var modig, nok også dumdristig, men mange gange heldig, hvor han også var en mand med intelligent og utrolig meget selvsikkerhed. Han havde en tendens til at irritere folk utrolig hurtigt, fordi han ikke var bleg for at sige sin mening, da han sagde tingene direkte ud af posen, for han så ingen grund til at pakke det ind for folk. Spurgte folk ham om noget, jamen så kom han med sin mening og sin sandhed, da han ikke så nogen grund til at lyve, og kunne folk ikke klare hans mening, så kunne de jo bare lade vær med at spørge ham. Aleksandra virkede dog ikke til at være irriteret af ham endnu, på trods af at de begge var en dominerende person der gerne ville have magten og meget modspil ville de uden tvivl give hinanden, hvor de også allerede havde gjort det en del, siden de havde mødt hinanden. Hun var dog intet undtag, da han også sagde sin mening til hende, hvor han ikke gemte sit sande jeg, da han var kæk og flabet, men hun virkede ikke videre generet over det, og det var vel kun godt? Han trak morende på smilebåndet til hendes ord, som hun var mindst lige så selvsikker som ham selv. ”Men du har lige mødt din overmand, for han ligger her under dig,” svarede han selvsikkert igen, som han blinkede flirtende til hende. Han havde nu ikke i sinde at gå i kamp mod hende, da det ikke var derfor at han var her, skønt han måske burde kæmpe med hende frem for at ligge og elske med hende, eftersom warlockerne og dæmonerne var i strid på grund af deres leder, men han var faktisk kun interesseret i at nyde natten med hende og det var der intet eller ingen der skulle forhindre ham i. Alt hvad hun gjorde ved ham, var noget som bragte ham nydelse, skønt han måske burde afsky det, men en race udgjorde jo ikke ens person, måske man havde visse træk fra den race man tilhørte, som Aleksandra uden tvivl var en stolt og arrogant kvinde, hvor han var en temperamentsfuld og fyrig ilddæmon, men af den grund kunne de jo godt finde det positive i hinanden – i hvert fald for denne nat. Han kunne desuden godt lide hendes person og selvom han måske ikke anså warlockerne for at være den bedste race, så vidste han jo også at det gik den anden vej, og de fleste var jo stolte af den race som de tilhørte og der var de to intet undtag. ”Mm.. men så er du jo heldig, at jeg nyder det,” svarede han roligt, som smilet kun bredte sig på hans læber. Det var rart at mærke en kvinde på denne måde igen, eftersom hun ikke havde gjort andet end at bringe ham nydelse, samt bringe ham til de himmelske højder. At hun ikke sagde noget til at han vendte hende om på maven, var noget som glædede ham, da han også havde været sammen med de kvinder, der kunne klage over den mindste uvante ændring. Han fortsatte sine pirrende kys nedover hendes nøgne ryg, hvor han elskede fornemmelsen af hendes nøgne og varme hud mod sine læber. At hun så også lagde sig til rette og sukkede over det, fik ham til at trække på smilebåndet. Som hans læber nåede til hendes lænd, trak han sig roligt op over hende, hvor han lagde sig en anelse på siden, så han kunne stryge en hånd nedover hendes ryg. ”Du er mig en yderst smuk og fascinerende kvinde,” hviskede han i en intens og dog sandfærdig tone.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2012 8:29:00 GMT 1
Det var endnu ikke sket, at Aleksandra var begyndt at finde hans person irriterende. Om det ville ske, tvivlede hun faktisk på, da hun syntes at nyde hvert sekund med ham, og alle de sider han nu engang viste hende. Til hendes personlige behov, så passede han jo perfekt ind i det, han skulle bruges til. Han var flabet, men ikke irriterende, samt var selvsikker og dominerende, så han formåede at give hende det modspil, hun havde efterspurgt. Alt i alt kunne man godt sige, at hun havde været heldig angående valg af mand for natten. Det utrolige ved det hele var vel, at han kun var dumpet ned ved et uheld, som han var blevet skubbet i al trængslen. Det havde hun dog ikke haft noget imod, som hun hurtigt havde spottet, at han var en mand hun gerne ville lære bedre at kende, og det var skam også sket. De havde måske ingen dybsindige taleemner oppe, men hun havde ham i sengen, så hun var mere end tilfreds. Det havde jo bare været nogle seksuelle ydelser hun havde efterspurgt. Ikke en ny ægtemand. Hun havde det dog sådan, at hun ikke havde noget imod det, hvis han gerne ville komme forbi hendes palæ og give hende en lille visit. Hun havde nemlig nydt hvert et sekund indtil nu, og det han kunne bringe, var noget hun altid kunne bruge. ”Hvis han virkelig havde været min overmand, så havde han også ligget ovenpå mig, og til din orientering.. så gør du ikke det,” svarede hun drillende igen, mens der var et flabet glimt over hendes grågrønne øjne. Hvor stærk han virkelig var, havde hun dog ikke i sinde at udforske, da hun også langt hellere ville nyde ham her i sengen, end at forsøge at dræbe ham. Det ville også være en skam, hvis denne krop gik til spilde. Roligt vædede hun sine læber, uden hun tog blikket fra ham. Selv var hun ligeglad med, at han var dæmon, da det kunne være ligegyldigt, hvilken race han var, når bare han skulle bruges til dette. ”Det lyder meget bedre,” hviskede hun kælent, som han svarede, at han skam nød hele scenariet. Hun havde nu også vidst, at det havde været løgn, hvis han havde sagt andet, for det var trods alt ikke kun hende der stønnede og sukkede. Hun havde desuden også set og mærket den længsel i ham, som hun havde sat i ham, da hun havde bundet ham. Nu havde de dog frit spil igen, som de begge var frie til at gøre, hvad de ville. Om han fandt det nydende nok til, at han ville se hende igen, vidste hun ikke, men sådan måtte det jo bare være, hvis landet lå sådan. Villigt lod hun sig vendes om på maven, som han flyttede hende over i den stilling. Hovedet drejede hun let, så halvdelen af hendes ansigt blev synligt for ham. Hun havde skam intet imod, at det tog denne drejning, da hun ikke frygtede, hvad han kunne finde på. Hun var mere nysgerrig over at se, hvad han havde i sinde, da han selv havde udtrykt, at han gerne ville vise hende sine specielle ideer denne her gang. Som hans læber gled længere ned ad hendes krop, måtte hun bide sig selv let i den bløde underlæbe, som det var pirrende for hende at mærke hans læber nede ved sin lænd. Da han så trak sig op igen, så han kunne ligge ved hendes side, måtte så skuffe hende en anelse. Det var dog bare et roligt blik der dukkede op i hendes øjne, som hun slog dem op, hvor blikket med det samme faldt på ham. ”Sig mig.. er du ved at falde for mig?” spurgte hun dæmpet i en drillende tone. Blidt var smilet nu på hendes læber, som hun roligt så på ham og smilede, som han gav hende denne søde kompliment og strøg hende over ryggen. ”Men du er nu også selv ganske fascinerende, Sonic,” tilføjede hun ærligt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2012 17:51:09 GMT 1
Sonic havde ikke fortrudt at han var taget med Aleksandra hjem, eftersom hun kun havde givet ham alt det som han havde brug for denne nat. Han havde intet imod Aleksandra som person, hvor han var sikker på at de selv kunne hygge sig, hvis de bare mødtes en tilfældig aften og nød et glas vin eller en middag, da hun var en sand kvinde efter hans mening. Hun mindede meget om ham på mange punkter, så han var slet ikke i tvivl om at han ville nyde hendes selskab, men om det overhovedet ville blive til mere end denne nat, vidste han ikke, men med det som hun havde givet ham og den nydelse han følte i øjeblikket, så ville han nok ikke sige nej tak til endnu et møde med hende, da han uden tvivl havde nydt hvert sekund fra det øjeblik han var blevet skubbet ned på stolen foran hende. Han endte med at slippe en munter latter til hendes ord, hvor smilet ikke falmede det mindste. ”Jeg er jo nød til at give dem gamle dame en chance, ikke sandt? Jeg er blot en gentleman,” svarede han drillende, hvor han blinkede let til hende. Hun var måske gammel, men hun var ufattelig smuk og havde også erfaringen, så han ville bestemt ikke klage på nogen måde. Hun var præcis en kvinde efter hans hoved. Han nød alt hvad hun gjorde ved ham og selv hvis han skulle blive ved med at benægte det, så vidste han at han bare ville gøre sig selv til grin, for man ville uden tvivl kunne se det i hans blik, hvor han selv tydeligt kunne mærke det i sin krop efter deres anden opgang, og der havde han intet imod en tredje omgang. ”Det tænkte jeg nok du ville sige,” svarede han roligt, hvor smilet forblev på de rosenrøde læber, som hun hviskede ham kælent i øret, hvilket fik de små nakkehår til at rejse sig. At hun villigt lagde sig om på maven, var noget som glædede ham, da hun før havde vist sig at være modvillig, fordi hun ønskede at være den som havde styringen og havde kontrol over det som skete. Hun ville ikke kunne påføre ham nydelse fra sin position, skønt det nu ikke gjorde ham noget, da han selv nød at påføre hende nydelse, som han jo også havde lovet hende at vise hvad han var i stand til, og at hun havde valgt at tage den rette mand med hjem, selvom han vel også allerede havde bevist det? Hun virkede i hvert fald ikke utilfreds med hvad han havde bidraget med indtil videre. At hun lå og bare tog imod hans kys, var noget som næsten måtte more ham, skønt han kun var glad for at hun nød det. Han trak skævt på smilebåndet til hendes ord, som hun spurgte om han var faldet for hende, hvilket fik ham til at ryste smilende på hovedet af hende. ”Hvis jeg skulle være forelsket i noget, så må det vidst være din krop. Skulle jeg være forelsket i dig, så tror jeg at det kræver flere møder, hvor det ikke er kroppene der taler for os,” svarede han roligt, som han lænede sig mod hende og begyndte at kysse hende fra panden og ned mod tinden og kinden, kæben og hagen, inden han flygtigt stjal et kys fra hendes læber. ”Selvfølgelig er jeg fascinerende, jeg er jo en fantastisk mand,” svarede han selvsikkert, som han lænede sig ind over hende igen, og begyndte at kysse hendes nøgne skulder og ned langs rygraden endnu engang. ”Jeg har lyst til dig igen..” hviskede han kælent, som han lod hånden stryge hende ned over den nøgne krop.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2012 8:18:08 GMT 1
Aleksandra trak svagt på smilebåndet, som han brød ud i latter. Udtrykket ændrede sig dog langsomt, som han begyndte at tale. Det var meget muligt, at hun havde tolereret hans flabethed indtil nu, men det var også fordi de kun havde snakket harmløst. Det at kalde hende for gammel, anså hun for at være stødende, hvilket også hurtigt kom til udtryk i hendes blik. Det muntre og det kælne forsvandt nemlig i det sekund, at han valgte at beskrive hende som en svag gammel kvinde, og hun var bestemt ikke svag eller gammel! Det kunne godt være, at hun for mange måske var old tudse gammel, da hun trods alt var en af de første warlocks, der havde betrådt denne jord. Det var hun også utroligt stolt af, men når han fremstillede det som om, at hun var gammel og uduelig, så trak hun stikket! Personligt ville hun nemlig mene, at hun holdt sig godt. Hun så da endnu frisk og smuk ud? Hendes person kunne måske godt være afslappet, men hun mange af de ting hun gjorde, ville mange muligvis sige, at man ville vokse fra med tiden, hvor hun endnu holdt på dem. Desuden, havde denne nat forekommet som en gammel kvindes værk for ham? ”Gammel? Forekommer jeg dig gammel da?” spurgte hun skarpt, uden hun tog blikket fra ham. Kroppen havde hun hævet en anelse fra hans, som hun ikke længere berørte ham. Utilfredst ventede hun tavst på at høre hans redning, da hun meget vel kunne stoppe hele forløbet nu, hvis det skulle være sådan. Aleksandra betvivlede ikke det faktum, at han havde nydt deres nat sammen. Han havde på intet tidspunkt gjort sig en seriøs klage nemlig. Han havde måske brokket sig lidt over, at hun havde bundet ham fast til sengen, så han derfor ikke kunne slippe fri eller gøre nogen nydelse på hende, men det havde han jo i sidste ende nydt. Hun havde i hvert fald følt, hvordan begæret også havde steget i ham. Det gik desuden også sådan den anden vej, da hun trods alt også kun var blevet mere lysten, da hun endelig havde ladt ham varme hendes krop op, som hun ellers havde prøvet at gå direkte til akten. Det kunne hun så være glad for, at det ikke helt var sket på den måde, da det andet klart havde givet hende mere nydelse. På den led havde hun desuden set nogen af hans evner som en kvindes elsker. Roligt hvilede hendes blik på hans, som han var kommet op til hendes hoved igen, hvor han nu bare strøg hendes ryg. Det gjorde hende intet, at det for et øjeblik kunne forekomme mildt, da hun trods alt havde efterspurgt en lille pause, og hun kunne skam også godt slappe af, når hun lå sådan her på maven. Han havde trods alt ikke gjort noget videre drastisk endnu. ”Forelsket i min krop? Det er ord der passer mig fint,” sagde hun roligt og smilede svagt. Det viste trods alt også kun, hvor glad han var for den kvindelige krop han lå med lige nu, og alt det den kunne gøre. Han havde også ret i, at der nok skulle mere end seksuelle ydelser til, før man kunne falde for en person, da det andet trods alt bare var lyst og begær. Man kunne muligvis blive tilfredsstillet i de himmelske højder, hvor man næsten kunne elske vedkommende i det sekund det skete, men mere end det var det heller ikke. Kyssene over sit ansigt lod hun komme, hvor hun også hurtigt måtte besvare det der blev tildelt hendes læber. ”Men siden du er en fascinerende mand, så må du hellere vise mig igen, hvad mænd som dig kan.. Jeg tror, at min hukommelse skal genopfriske,” bad hun drillende. Det stod hende endnu klart, hvilken nydelse han havde påført hende, men ordene sagde hun også kun for at vise ham, at hun var klar på mere, og muligvis nogen af de ideer, som han sagde, at han havde. Hun skævede et sekund efter ham, som han kravlede ind over hendes krop igen, inden hun roligt lagde sig til rette igen. Hans læbers og fingres kælende dans var trods alt yderst velset hos hende. ”Så gå i gang i stedet for at sige det,” svarede hun lystent, som hun gav ham grønt lys for at starte akt nr. 3.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2012 10:38:51 GMT 1
At Aleksandra ændrede hele sin mimik, da Sonic kaldte hende for gammel, var noget som morede ham, for han havde tydeligvis formået at gøre hende fornærmet, hvilket nu ikke havde været hans mening, men af den grund morede det ham alligevel. Hun var gammel, hvilket hun ikke ville kunne løbe fra, men uanset hvad så holdt hun sig ufattelig godt, hvor hun heller ikke lignede en gammel kone, der ikke var i stand til at tage vare på sig selv, for det var han slet ikke i tvivl om at Aleksandra kunne, for det havde hun jo netop gjort hele sit liv – af hvad han kunne forstå. Hans smil blev næsten kun endnu mere flabet, skønt hun var tydelig utilfreds over hans ord. ”Ser man det, der ramte jeg vidst et ømt punkt,” svarede han kækt, som han ikke tog de muntre øjne fra hende. At hun tilmed havde løftet sig fra ham, sagde han intet til, som det kun gav ham en god udsigt til hendes flotte kavalergang og mave. Han så fra den gode udsigt, inden han så op mod hendes grågrønne øjne igen, hvor smilet blev morende, ligesom hans øjne fik et lystigt glimt. ”Aleksandra, der er ingen grund til at blive fornærmet. Desuden tager jeg ikke eget fejl, så er du en gammel warlock, men det er ikke en dårlig ting, det er trods alt typisk de ældste der er de stærkeste og dem med mest erfaring, ikke sandt?” svarede han roligt, som han lod hovedet søge let på sned. ”Og desuden.. så holder du dig umådelig godt, smukke, så du behøver ikke frygte for at du er blevet slidt op,” hviskede han kælent, som han løftede sin egen overkrop for at kysse hendes nøgne skulder, inden han fortsatte op ad hendes slanke hals. ”Du er mig mere end fantastisk,” hviskede han hende kælent i det ene øre. Sonic var nu ikke forelsket i Aleksandra, da der skulle mere end seksuelle ydelser til, for at han ville forelske sig i nogen kvinde, desuden var det kun sket én gang, og han havde i sidste ende brændt fingrene, hvor han nu slet ikke ønskede at skulle gøre en gentagelse, for han måtte erkende at han var træt af kærligheden, træt af forpligtelserne, træt af skænderierne, derfor havde han det helt fint med at han og Aleksandra holdt det på det professionelle plan. Han nød dog hendes krop utrolig meget, hvor han bestemt ikke ville klage over det som hun havde skænket ham indtil videre. Da hun så bad ham om at genopfriske hendes hukommelse, måtte han endnu engang trække flabet på smilebåndet. ”Hvis du allerede har glemt, hvad jeg har skænket dig, så tror jeg at alderen er begyndt at trykke,” svarede han drillende igen, som han kyssede hende i nakken, „men bare rolig, jeg skal nok genopfriske din hukommelse. Han kunne mærke at lysten til hende allerede var blevet stor igen, som han ønskede at trække den videre. At hun så bad ham om at gøre handling ud af hans ord, fik ham til at trække på smilebåndet. Roligt satte han sig op på knæene, hvor han greb omkring hendes hofter, for at løfte hendes bagende. Han strøg hende let over den nøgne og slanke ryg, hvor smilet bredte sig på de rosenrøde læber. Han lod hænderne søge mod hendes hofter igen, som han nussede ganske blidt med fingrene, inden han denne gang måtte trænge nænsomt op i hende, da han denne gang søgte op i hende bagfra, for at starte et roligt tempo, da han førte dem ind i den tredje akt. …
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2012 11:38:23 GMT 1
Aleksandra havde muligvis før nydt af hans kække og flabede attitude, men lige nu nød hun det på ingen måde! Der var ikke noget i vejen med at være selvsikker, men at få en kvinde som hende til at lyde gammel og slidt, det var aldrig godt at høre! Derfor måtte hun også bare blive endnu mere irriteret på ham, da hun så det morende glimt i hans øjne, hvilket helt måtte give hende lyst til at stikke ham en flad, for derefter at kyle ham nøgen ud af sit hjem. Langt mere morende var den tanke for hende, som det kunne blive en god hævn. Derfor måtte hun også gemme den ide i sit sind, hvis nu problemet skulle udvikle sig til det større. Det skarpe blik tog hun ikke fra ham, da han hånede hende med, at det at være gammel måtte være et ømt punkt for hende. Alderen i sig selv var ikke hendes problem, hvor det udelukkende var måden han havde sagt det på. ”Du bevæger dig ud på tynd is, dæmon,” sagde hun advarende. Hun anede godt, hvordan hans blik for en stund måtte falde på hendes kvindelige dele, men det tog hun sig ikke af. Hun var mere end stolt over sit udseende, hvor hun ikke havde noget imod, hvis hun skulle rejse sig op og stå til skue for ham, da hun bestemt ikke var ked af det over noget! Hun vædede sine læber, som han begyndte at tale igen. ”Det er jeg.. Og selvfølgelig har jeg en viden og en styrke der overstiger andres!” svarede hun fast. Der var langsomt ved at komme ro på hende igen, som han måtte komplimentere hende. En anelse på sned lod hun også sit hoved falde, som han blidt gav sig til at kysse hende, mens han måtte hviske nogle søde ord til hende. Selvom de resterende ord faldt i hendes smag, svarede hun ikke på dem med nye ord, som hun i stedet vendte blikket mod hans, så hun kunne trykke sine læber mod hans i et grådigt kys. Begge hans håndled greb hun fat i, så hun kunne trykke ham tilbage i sengen igen. Der gik dog ikke længe, før hun viste, at hans første ord havde gjort hende utilfreds, som hun valgte at sende ham en lille trussel. Et nyt stød lod hun komme fra sine hænder, uden hun brød kysset med ham. Stødet var hårdere end det lille der havde tændt ham, som dette rent faktisk ville påføre noget smerte. Det var dog kun ment som en advarsel, da hun ville gøre det klart for ham, at hun ikke fandt sig i flabetheder, der fik hende til at fremstå som en slidt person. Aleksandra havde det fint med, at de holdt det på et professionelt plan, hvor de bare tilfredsstillede hinandens kroppes ønsker. Hun havde desuden ikke brug for en mand der elskede hende, da hun havde nok i sig selv. Desuden, så misbrugte hun også kun alle de mænd hun endelig fik et forhold til, så hvis det skulle udvikle sig mellem de to, så ville Sonic med garanti få brændt fingrene igen, og det ville være spild af godt talent. Han var jo god til at behage hende i sengen. ”Det må du så,” svarede han kælent igen, som han gav udtryk for, at han havde i sinde at genopfriske hendes hukommelse. Noget hun på ingen måde ville sige nej til! Hun huskede detalje fra detalje, hvordan han havde behaget hende de foregående gange, så hun kunne kun se frem til, at han ville vise hende noget mere. At de holdt den i den stilling de lå i nu, gjorde hende såmænd heller intet. Det var på ingen måde intimt, som det nærmere var dyrisk, når han måtte have magten, som hun ikke kunne stille noget op, medmindre hun kravlede væk fra ham. Villigt lod hun ham trække hendes bagende op, så hun nu kunne stå på alle fire med ham siddende bag sig. Tydeligt var det fornemme, at det måtte være et andet pres hun blev mødt af, hvilket også fik hende til at stønne dæmpet, som han trængte ind i hende. Fingrene måtte også lukke sig om lagnet, hvor hendes krop måtte forholde sig roligt og modtagende, som han gik i gang…
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2012 12:04:04 GMT 1
At Aleksandra kun blev mere og mere sur, kunne Sonic godt se, selvom det måtte more ham, så valgte han ikke at udtrykke det yderligere, da han tydeligvis bevægede sig ud på dybt vand. Det gav ham dog lidt spænding at det pludselig synes at tage en anden og mere farlig drejning. Selvom hun var en af de ældste warlocks, så frygtede han hende ikke, da han ikke så nogen grund til det. Han var ikke ude på at slås med hende, da han nød hendes selskab, hvor han gerne ville blive hos hende, som natten havde været fantastisk og han vidste at den kunne fortsætte, hvis ikke blive endnu bedre. Han smilede næsten blot charmerende til hende, som hun advarede ham, hvor hans blik hvilede kælent og lysten på hende. Han kunne godt lide en fyrig kvinde, hvilket hun uden tvivl var. At hun så mente at hun havde en viden og styrke der overskreds mange andre, ville han slet ikke modsige hende i, da han på det punkt, faktisk troede på hende. ”Uden tvivl. For ikke at nævne den smukkeste,” medgav han roligt, hvor han ikke tog blikket fra hende på noget tidspunkt. At hun så ikke var tilfreds med hans kys, men valgte at trykke læberne mere grådigt imod hans, fik ham til at slippe et suk, som han nød alt ved hende, hvilket han bestemt heller ikke ønskede at skjule. Hun var måske gammel i alder, men det kunne ikke ses på hendes ydre, da hun var smuk som en gudinde, hvis ikke engang mere end det. At hun greb omkring hans håndled og trykkede ham tilbage i sengen, sagde han intet til, hvor han næsten måtte spekulere over om hun ville til at binde ham fast igen og straffe ham. Det var dog ikke tilfældet, som rebene aldrig greb omkring ham, til gengæld mærkede han noget andet som han havde mærket før, hvilket var et kraftigt stød, der denne gang ikke bragte ham nydelse, men som faktisk gjorde ondt. Han brød halvt om halvt kysset, som han bed tænderne sammen, hvor han kort måtte brumme anstrengt af den korte smerte der skød igennem hans krop, der gjorde ondt, men alligevel vækkede hans begær efter hende. Han åbnede øjnene, for at rive sine hænder til sig, hvor han slog armene omkring hende, så han ordentlig kunne trykke hende ned mod sig, hvor han tilgav hende for sin lille advarsel, da han udmærket godt vidste at den var fortjent. Kysset holdt han dog, som han igen gav sig hen til det og hende. Som hun kom op på alle fire, måtte et smil glide over Sonics læber, som han valgte at føre dem ind i deres tredje akt, hvor han ikke kunne vente med at mærke hende helt tæt på sig igen, skønt det denne gang var i en anderledes stilling …
… På trods af at Sonic var startet mildt ud, så var stødende endt langt mere hårde og hurtige, hvor han gjorde det sidste dybe stød i hende, da han endnu engang måtte nå klimaks. Et dybt støn brød hans læber, som varmen og nydelsen måtte skylle over hans krop, hvor sveden og fugten endnu engang havde lagt sig, skønt det ikke var nær så meget som sidst, da hans krop ikke havde været i berøring med hendes som sådan. Han mærkede hvordan hans krop næsten måtte skælve af både nydelse, behag og ikke mindst udmattelse, da man ikke kunne sige at det var deres første omgang. Han trak vejret dybt, som et tilfredst smil gled over hans læber, idet han langsomt måtte trække sig ud af hende, kun for at ligge sig ned i sengen igen ved hendes side. Han lod armene søge omkring hendes krop, for at trække hende ind til sig, hvor han trykkede sine læber imod hendes i et dybt og lidenskabeligt kys.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2012 12:31:33 GMT 1
Det kunne meget vel blive en farefuld seance mellem dem, hvis Sonic ikke holdt sig selv lidt i snor. Aleksandra var trods alt ikke en husmor, men meget temperamentsfuld kvinde, hvor hun ikke veg tilbage for en kamp, hvis hun blev irriteret tilstrækkeligt. Det var desuden heller ikke så længe siden, at hun var faldet i totterne med Malisha, der bestemt ikke havde været en svag kvinde. Kampen havde hun dog taget om med hende, hvor hun også anså sig selv for at være vinderen af kampen, da hun havde gået væk fri fra sår, hvor hun havde fået vredet skulderen om på kvinden, hvor hun endda også var skredet med en sidste hånlig bemærkning til den liggende kvinde. Så hvis Sonic gerne ville drage den så langt, at hun skulle gå hen og blive direkte vred, så ville hun heller ikke holde sig tilbage, selvom hun nød hans selskab ufatteligt meget. Han havde trods alt vist sig at være en mand efter hendes hoved, da han havde et vis mod, samt han kunne en ting eller to med sin krop. Derfor ville det være en skam, hvis hun i sidste ende skulle bekæmpe ham, for hun ville gerne nyde mere. Hun ville endda også gå så vidt, at de kunne holde et lignende møde igen, da han tydeligvis var god for hendes krop. ”Meget bedre,” svarede hun kortfattet, men tilfredst. Det passede hende helt fint, at han medgav hendes ord, samt roste hendes udseende i mellemtiden. Men selvom hun var glad for, at han blev mere medgørlig, så så hun sig alligevel nødsaget til at straffe ham. Derfor lod hun strømmen gå over i hans krop, mens hun begærligt måtte kysse hans læber. Hun kunne også fornemme på ham, at straffen havde den ønskede reaktion, som hun kunne fornemme, at det alligevel havde bragt ham noget smerte. Kysset holdt hun også, som han endte med at give efter for hende, hvor hun også lod sig trykkes ind til ham, som han slog armene om hende. … … Akten havde på sin vis været hård, men også utroligt nydelsesfyldt fra Aleksandras side. Som hun havde stået på alle fire, havde han nemlig kommet langt dybere ind i hende, hvilket havde været en anelse hårdt for hendes krop, men alligevel havde det i sidste ende bragt hende nydelse. Stønnene var også konstant gledet over hendes læber, som hun ikke havde haft mulighed for at gøre andet end det og at knuge om lagnet under hele akten. Da han kom med sit sidste stød, måtte et højere støn også forlade hendes læber, hvor hendes arme også måtte skælve, så hun faldt en anelse ned, så hun i stedet måtte støtte med begge sine underarme. Varm var hendes krop, hvor også den måtte være udmattet, så hun helt tvivlede på, at hun ville kunne klare endnu en omgang med ham. Som han trak sig ud af hende, lod hun sin krop falde helt ned, hvor hun langsomt lod sig vendes om på siden. Træt, men alligevel yderst tilfredst smilede hun til ham, som han lagde sig ned ved hendes side. Hun skulle også til at åbne munden, inden han trykkede hendes krop ind til sin egen varme, hvor hun måtte besvare kysset. Der gik dog ikke længe, før hun brød det, hvor hun roligt trak hovedet en anelse tilbage, så hun kunne stryge ham blidt over kinden. ”Det var bestemt ikke en fejl, at invitere dig med hjem,” sagde hun stille.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2012 14:56:33 GMT 1
Sonic kunne godt lide Aleksandra for at være denne temperamentsfulde kvinde, da han elskede hele hendes person, af det som han havde set indtil videre. Han kendte hende måske ikke særlig godt, men han kunne lide det som han havde set indtil videre. Han nød alt ved hende og at hun viste sig fra en mere hård side, og viste at hun netop var en kvinde der var glad for sig selv og som stod op for sig selv, var bestemt ikke noget minus i hans bog. Selv hvis hun skulle begynde at angribe ham, så ville han ikke gøre nogen modstand, måske han ville forsøge at forsvare sig selv, hvis hun skulle blive drabelig, men han ville forsøge ikke at gøre hende ondt, da han trods alt måtte nyde hendes selskab og han ønskede ikke at det hele skulle ende, fordi han var kommet med en flabet bemærkning om hendes alder. Han havde også altid lært at man ikke skulle kommentere en kvindes udseende eller alder, men han var alligevel en mand der måtte tale direkte fra posen og det var også typisk det som måtte bringe ham i vanskeligheder, hvilket han måske også var ved at komme nu. Han vidste dog at hun nød hans selskab eller i så fald hans krop, så han tvivlede på at hun ønskede at gøre ham ondt på trods af hans lille bommert. Han trak let på smilebåndet, som hun virkede til at være blevet tilfreds med hans lille medgivende udtalelse og kompliment, hvor det også kun var tydeligt at hun ikke ønskede at gøre ham ondt eller at resten af natten skulle blive ødelagt. At hun så også ville straffe ham, tog han imod, da han godt var klar over at han havde trådt forkert og gjort hende fornærmet. At akten gik mod sin ende, var noget som efterlod Sonic med en nydelsesrus i kroppen, hvor han godt kunne mærke at han nu var ved at blive udmattet, da de også knap nok havde fået nogen pause, da de hurtigt havde gået i gang efter anden akt. Hans krop var mere end tilfredsstillet hvor han på ingen måde havde fortrudt at han var taget med hende, da han måtte erkende at han havde nydt alt det som de havde lavet denne nat. Måske det blev holdt på det professionelle plan, men det var præcis også det som han var tilfreds med, da der ikke var nogen følelser indblandet, foruden de fysiske. Han lagde sig roligt ned på ryggen, hvor han ikke var i tvivl om at hun selv havde nydt det som han selv havde, på trods af at det var ham der var blevet tilfredsstillet. Han lod hende bryde kysset, hvilket også passede ham fint, så han kunne få luften igen. Hans mørke øjne vendte han imod hende, hvor smilet prydede de rosenrøde læber. Hendes ord var også noget som tilfaldt ham yderst godt, hvor smilet kun bredte sig endnu mere. Han nød hendes strøg mod hans kind, hvor han ikke gjorde noget for at stoppe det. Han løftede selv sin ene hånd, hvor han strøg nogle af hendes lokker om bag hendes ene øre. ”Det var jo det jeg sagde til dig, smukke,” svarede han selvsikkert, som han blinkede let til hende. Han løftede hovedet og kyssede hendes kind. ”Men jeg fortryder nu heller ikke at jeg tog med dig,” svarede han roligt, hvor han lagde hovedet ned i puden, så han ordentlig kunne slappe af igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 29, 2012 13:39:55 GMT 1
Aleksandra nød skam hans selskab, og det var også den eneste grund til, at hun kun lod et advarselsstød glide igennem hans krop. Hun ville vise ham, at hun ikke havde i sinde at tolerere alt fra hans side af, da hun bestemt ikke var svag, hvor hun havde holdninger, hun på ingen måde brudte! Men siden hun nød hans selskab, så meget som hendes krop nu gjorde, så gjorde hun kun brug af en advarsel, hvor hun ellers sagtens kunne have påført ham langt mere smerte. Hun havde trods alt ikke et problem med at torturere folk, hvis det var det der måtte lyste hende. Sonic ville hun dog gerne give en ekstra chance, da hun ellers havde nydt hans selskab hele vejen igennem. Han var trods alt en mand efter hendes smag, da han turde stå op for sig selv, samt han var ufattelig god til at underholde hende i sengen. Det ville være en skam, hvis det bare skulle kastes ud af vinduet. Natten gik desuden snart på hæld, og næste dag skulle de jo skilles igen, så det var heller ikke så længe hun skulle holde ud, hvis han skulle begynde at irritere hende. Hun regnede dog med, at han blev og sov, da det trods alt havde været en lang nat, og hun tænkte, at han gerne ville være udhvilet, inden han drog videre. Hun havde heller ikke noget imod at sove med ham jo. Som tredje akt måtte slutte, kunne Aleksandra godt fornemme på det hele, at hendes krop var ved at være færdig. En mindeværdig aften havde det i den grad været, hvor hun på ingen måde fortrød, at hun havde fundet ham. Han havde været et godt comeback, som hun igen måtte være fri på markedet. Det kunne godt være, at hun ikke havde opnået klimaks den sidste gang, som han havde, men det gjorde ikke, at hun ikke havde nydt det, for det havde hun skam. Kysset han tildelte hendes læber, som han kom ned til hende igen, besvarede hun, skønt det ikke blev holdt længe. Det var nu dejligt at mærke ham sådan her igen, da den forbindelse var røget, som han konstant havde befundet sig bag hende under den tredje akt. Nu kunne hun mærke ham rigtigt igen, som han tog hende i sin favn, hvor hun let strøg hans kind. ”Så klarede vi jo begge vores opgaver,” svarede hun i en morende tone. Hun smilede træt til ham, som han først strøg nogle hårlokker væk fra hendes ansigt, for derefter at kysse hende kind. Roligt betragtede hun, som de for første gang i nat måtte ligge helt afslappet overfor hinanden. Træt var hun, hvor hun næsten også kunne fornemme på Sonic, at han ikke kunne noget det næste stykke tid. Hånden fjernede hun fra hans kind, så hun i stedet kunne ligge den ene arm om hans varme krop. ”Jeg tror bare ikke, at jeg kan mere lige foreløbig,” sagde hun roligt og smilede skævt. ”Hvad ville du sige til at sove?”
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 29, 2012 21:06:08 GMT 1
At akten endnu engang måtte afsluttes, var noget som efterlod Sonic med en behagelig følelse i hele kroppen, skønt udmattelsen også måtte slå ind over ham for alvor, da han måtte erkende at han kun var blevet mere træt af de mange omgange som de havde haft, hvor han også var blevet tilfredsstillet alle tre gange. Han kunne ikke være mere end tilfreds med hele nattens forløb, som han var stødt på denne smukke kvinde, som han var taget med hjem og hun havde skænket ham en uforglemmelig nat. At hun selv var udmattet, kunne han næsten fornemme på hende, skønt han ikke var i tvivl om at hun havde nydt det som han selv havde gjort, hvor han på ingen måder havde fortrudt at han var taget med hende. Det var også rart at få opfyldt de fysiske behov, da det efterhånden var frygtelig lang tid siden at det var sket sidst. Han kunne bestemt heller ikke klage over den kvinde som han havde hygget sig med, eftersom hun var smuk og ikke mindst erfaren, så hun havde uden tvivl været fantastisk til at underholde ham her i sengen. Han vendte roligt de mørke øjne imod hende, hvor han trak let på smilebåndet, da hun valte at stryge hans kind. Det gjorde ham intet at det også kunne foregå på dette rolige plan, som det ikke behøvede at være intimt konstant, og så gjorde det ham heller ikke noget at de kunne ligge og slappe af efter denne fantastiske og tredje akt, som godt nok havde kørt ham træt, da han efterhånden var rimelig udmattet. Han trak skævt på smilebåndet til hendes ord, skønt det også var en anelse træt. ”Det ser det minsandten ud til,” medgav han roligt, som han lagde sig til rette i sengen. At hun så fjernede sin kind og lagde sin ene arm over hans krop, sagde han intet til, som han derimod nød at hun ikke trak sig væk bare fordi de var færdige, for han kunne godt mærke at det nok var ved at gå mod sin ende, han selv var træt og hun var tydeligvis også. Det gjorde ham dog intet, hvor han heller ikke ville have noget imod at kunne holde om hende hele natten, som han elskede fornemmelsen af hendes krop imod sin egen. Han vendte blikket mod hende til hendes ord. ”Kan du ikke mere? Nu skuffer du mig næsten, min elskede Aleksandra, og jeg som troede at vi skulle blive ved helt til daggry,” svarede han morende, skønt det nu kun var i dril, for han selv var ved at være godt udmattet. Han lagde sig roligt om på siden og med fronten mod hende, hvor han lagde en arm omkring hende, så han kunne trykke hende ind til sig. ”Vi kan sove når vi bliver gamle,” mumlede han drillende, som han trykkede sine læber imod hendes i et blidt kys. Han fangede let dynen i blinde, som han endnu engang måtte trække over dem, inden han roligt brød kysset, for at vende blikket mod hende, hvor et skævt og dog træt smil gled over hans læber. ”Men hvis du insistere så kan vi godt,” hviskede han roligt, som han kyssede hendes pande, inden han lagde sig til rette på siden. ”Men fortæl mig.. smider du mig ud i morgen tidlig, eller er jeg så heldig at skulle spise morgenmad med Baronessen?” spurgte han roligt, hvor smilet måtte blive kækt igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 1, 2012 14:19:39 GMT 1
En fabelagtig nat var det gået hen og blevet, hvor Aleksandra på ingen måde fortrød, at hun havde taget Sonic med hjem. Hurtigt havde han fanget hendes interesse i baren, og den havde han opretholdt lige siden. Der havde måske været en kort misforståelse inden den tredje akt, som han havde sagt noget, der bestemt ikke havde frydet hende. Det havde hun dog lagt bag sig, efter at hun havde straffet ham for det. Det havde også kun været en fordel fra hans side af, at han havde taget imod straffen og erkendt sin lille fejl, da det ellers kunne være endt mindre hyggeligt mellem dem. Alt i alt havde de dog haft en god nat sammen, som de havde delt tre helt fantastiske omgange med hinanden. På den front havde han derfor også vist, at han virkelig var noget at samle på, og det glædede kun hende. Hun hadede nemlig skuffelser, og det havde vist sig, at han slet ikke var sådan en. Blidt lod hun sin hånd stryge over hans kind, hvor det helt kunne fremstilles som en af de mest milde handlinger der havde forløbet mellem dem, som de ellers var gået til bidet med det samme, som de ellers bare havde ønsket at tilfredsstille hinanden. Nu var de begge tilfredsstillede og trætte, så nu kunne de tage den langt mere med ro. Med et smil på læben, lagde hun sig roligt mere ind til hans varme og stærke krop, som han medgav, at de begge havde fået løst deres opgaver. ”Jeg kan lave en hallucination af mig, og så går du da bare i krig med det billede, hvis det er det du ønsker,” foreslog hun drillende, som han sagde, at han havde forventet mere af hende. Hun havde dog ikke i sinde at tilbyde ham mere af sin krop i nat, da hun simpelthen ikke kunne mere. Som han vendte sig mod hende, blev hun roligt liggende, uden hun tog sin arm væk. Hans bevægelse gjorde også sådan så hun nu kunne stryge ham let over ryggen, hvilket hun roligt gav sig til. ”Vi sover, når jeg siger, at vi skal sove,” svarede hun uden tøven og blinkede let til ham. Kysset han valgte at skænke hende, besvarede hun i den tid det nu måtte være. Dynen havde fået lagt over deres nøgne kroppe, puttede hun sig let under, som hun rettede den til nogle forskellige steder, så hun kunne ligge helt perfekt. Let lod hun sin tungespids stryge over sin underlæbe, som hun sendte ham et tænksomt blik, som han spurgte ind til, hvad hun ville gøre med ham om morgnen. ”Jeg kan vel godt lade mig forbarme over dig, og tilbyde dig et måltid med mig,” sagde hun endeligt og smilte let til ham. Hun strakte let hals, så hun kunne skænke ham et blidt kys på læben. ”Men sov nu, min kære,” bad hun blidt, som hun roligt trak sig tilbage igen. Kroppen lod hun vendes under dynen, så hun kunne ligge med ryggen mod hans overkrop. Hans øvre arm måtte hun også fange, så hun gjorde sådan, så han ville komme til at holde om hende. Det kunne godt være, at hun var en selvstændig og arrogant kvinde, men hun havde nu intet at ligge tæt med en mand i søvne. Det var nu altid rart at mærke en mands krop mod sin. Øjnene lod hun glide i, som hun med sin sidste besked til ham havde sagt godnat. Som hun endelig gav sig selv lov til at slappe af, overmandede udmattelsen hende hurtigt, som det alligevel havde været en lang dag og en nat med mange aktiviteter. Længe gik der derfor ikke før hun blev lullet i en tryg søvn, hvor hendes vejrtrækning også måtte blive betydeligt langsommere, som hun røg ind i søvnen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 1, 2012 15:38:27 GMT 1
Sonic kunne på ingen måde klage over denne fantastiske nat, som den ganske simpelt havde været fantastisk. Han kunne ikke fortryde at han var taget med Aleksandra hjem, som hun tydeligvis havde været det bedste valg, hvor han også kun kunne sige at han var glad for at han var dumpet ned på stolen overfor hende, så de var faldet i snak, skønt det hele egentlig ikke engang havde været meningen, da han var blevet skubbet ned overfor hende af den store menneskemængde. Hurtigt var det dog gået som de var faldet i snak, hvor det var ført til at de var taget hjem til hende, og nu havde de haft tre fantastiske omgange, hvor han selv måtte erkende at han var ved at blive træt og udmattet. Han ville dog på ingen måder klage over at de tog hvilen og pausen nu, eftersom han godt kunne mærke at søvnen var ved at være tiltrængt. Han måtte dog slippe en munter latter, da hun sagde at hun kunne lave en hallucination af hende selv, skønt det på ingen måder ville være det samme! Han brummede lettere utilfredst. ”Så tror jeg nu mere at jeg holder mig til den ægte vare,” svarede han roligt, hvor smilet blev skævt. Han havde dog ikke i sinde at tage en omgang til, hvor han også kunne høre på hende at hun gerne ville sove, så det passede ham egentlig fint, og hvem vidste hvad der ville ske i morgen tidlig? Han løftede kort den ene hånd og strøg hende blidt over kinden, hvor han selv nød at hun strøg ham over ryggen, nu hvor han havde vendt sig lidt mere om mod hende. Han trak morende på smilebåndet til hendes ord, som hun igen blev bestemt. ”Mm.. du er sådan en hård kvinde,” svarede han, som var det en påmindelse til sig selv, hvor smilet ikke falmede det mindste. De havde godt nok kort haft en lille uoverensstemmelse, som han havde kommenteret hendes gamle alder, selvom det var sagt i sjov, hvor de begge vidste at hun ikke var gammel og slidt, at hun så havde straffet ham over det, var en tanke som næsten måtte forekomme ham morende, skønt han ikke sagde noget til det, da han et sted vidste at det var fortjent. At hun så sagde at hun gerne ville give ham mad i morgen tidlig, fik ham til at trække let på smilebåndet, som det ikke var et tilbud han ville sige nej tak til. ”Så vil jeg se frem til det,” svarede han roligt og med et skævt smil. Han besvarede hendes kys, skønt det ikke varede langt nok for hans vedkommende, hvilket derfor fik ham til at trykke sine læber imod hendes i et dybere og mere krævende kys, som varede i en længere stund, inden han brød det og kyssede hende mod panden. ”Som du dog kan hundse,” mumlede han let, som han selv lagde sig til rette, hvor han ikke fjernede armen fra hende, som han holdt hende tæt ind til sig, „men sov godt smukke.” Han lukkede roligt øjnene, så han selv kunne give sig hen til søvnen, hvor den selv måtte ramme ham hurtigt, da han ikke lå længe før han faktisk måtte falde i søvn og blive trukket ind i sine sødeste drømme. …
|
|