0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 1, 2012 9:59:24 GMT 1
Ingen følelser havde Aleksandra for den mand, hun lige havde været intim med. Hun så ingen grund til at have det, da det trods alt kun kunne forværre ting, da det betød, at man pludselig havde en svaghed, og hun ville ikke anses for at være svag! Konstantin havde muligvis haft held med at bringe hende ud af kurs, men det havde så også været en kamp hun havde taget op, som hun havde gjort alt for at udslette den kærlighed. Denne mand havde hun ikke noget videre forhold til, som han endnu bare var manden fra baren, som hun lige havde hygget sig utroligt meget med. Hun vidste også knapt nok noget om ham, men lige nu kunne hun heller ikke se en grund til at udvise den form for interesse. Hans navn var hende ukendt, så derfor kunne han vel ikke tilbyde hende noget? Morende trak hun på smilet, som de begge gav udtryk for, at de havde nydt hinandens service. Det var nok heller ikke noget man kunne lyve omkring, når de begge havde nået klimaks for et kort øjeblik siden. Behændigt fik hun trusserne på, som hun ikke længere så en grund til, at han skulle have udsyn til det punkt længere. Resten af kroppen måtte han dog godt nyde lidt endnu, da hun fandt det kvalmende at skulle iklæde sig sin kjole allerede. Som hun endnu næsten var nøgen, måtte hendes smykker føles kolde mod den bare hud, som de klyngede sig til hendes krop i fugten, ligesom det mørkebrune hår. Det forundrede blik han sendte hende, som hun tog plads på hans skød igen, smilede hun blot af, inden hun kyssede ham. ”Det lød nu som om, at det var lidt mere en udmærket,” pointerede hun og blinkede charmerende til ham. For hende havde det været bedre end det, hvilket hendes blik heller ikke kunne skjule. Dette måtte også være et af de tidspunkter i hendes liv, hvor hun var mest oprigtig, da elskov bragte en naturlig ro over hendes krop og sind. Den strygende hånd over sin ryg var noget hun nød, hvilket også førte til det milde smil på hendes læber. Hun kunne nu godt lide de berøringer hans hænder skænkede hende, men på den anden side gav hun heller ikke udtryk for andet. At han så mindede hende om kusken, fik hende til at slippe en munter latter. ”Hvis du er så betænksom overfor ham, så går du da bare ud og tager en omgang med ham,” sagde hun drillende. Hun troede dog ikke, at det lå til hans lyster at være sammen med andre mænd. Dæmpet gled nogle suk over hendes læber, som hans læber gav sig til at kærtegne hendes kraveben, imens hans fingre kælede for hendes lår. Dette havde virkelig været noget hun havde savnet, og Sonic gjorde det bestemt ikke dårligt. Derfor var tanken om, at han tog hjem nu, bestemt ikke fristende. ”Der er ikke det, jeg ikke kan tilbyde dig, når vi kommer hjem til mig. Men jeg synes også, at du skal tage med mig hjem, så du kan bevise overfor mig, at du er det værd. Det er jo mig der har lavet det meste af arbejdet indtil videre.”
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 1, 2012 10:24:32 GMT 1
Sonic nærede intet ønske om at skulle lære Aleksandra bedre at kende. Det eneste han virkelig kendte til omkring hende, var hendes navn og det at hun var baronesse, hvor han vidste at hun også kun kendte til hans eget navn og intet mere, han så dog heller ikke nogen grund til at de skulle gå dybere end det i det personlige, da de begge var rimelig opsatte på kun at nyde hinandens kroppe. Det var måske rimelig overfladisk, men det havde han det faktisk helt fint med, hvor hun heller ikke så ud til at klage, så hvorfor dog ændre på det? Han besvarede kysset hun skænkede ham, da hun valgte at tage plads på hans skød igen, hvor det faktisk måtte gøre ham lettere utilfreds, at hun havde klædt sig halvt på igen, eftersom han godt kunne lide synet af hendes nøgne krop, men det var til gengæld også tydeligt at hun ikke ville skænke ham den fornøjelse særlig længe. Blikket gled roligt mod hende igen, da hun valgte at bryde kysset igen, hvor det skæve smil gled over hans læber. ”Så lad gå, det var lidt bedre end udmærket,” erkendte han roligt, skønt det var tydeligt at han endnu ikke gik hele vejen. Fantastisk var vel også snarere ordet der kunne bruges? En savnet længsel havde det været at mærke hende på den måde, hvor hun også havde opfyldt hans krop med et velbehag uden lige! Strøgene over hendes ryg, stoppede han dog ikke, som han kunne se at hun nød det, hvilket også var grunden til at han fortsatte. Han måtte dog rynke let på næsen til hendes ord, da han godt nok aldrig ville være sammen med en mand, for det var jo direkte.. ækelt! ”Mm.. jeg tror nu hellere at jeg vil blive herinde hos dig,” erkendte han sandfærdigt, som han ikke tog blikket fra hende, hvor det kække smil heller ikke falmede det mindste. Han havde dog ingen planer om at tage hjem endnu på trods af at han måske var blevet tilfredsstillet, for skulle han være ærlig, så havde han på fornemmelsen at hun godt kunne skænke ham det som var endnu bedre end dette, hvor han naturligvis også gerne selv ville vise hende, hvad han var i stand til. At hun sukkede til hans kys, over hendes hals, skulder og kraveben, fik et lille trak til at vise sig ved hans ene mundvig, hvor han ikke stoppede dem. ”Jeg har på fornemmelsen at du godt kan lide at gøre arbejdet. Desuden så kan jeg godt lide at tage imod,” svarede han drillende imellem sine kys, som han ikke stoppede, hvor han kort nappede hende i den stramme hud ved hendes hals. Han kunne måske godt lide at tage imod, men han elskede til gengæld også at give igen, da han godt kunne lide at tilfredsstille en kvinde og lade hende føle at hun var noget særligt for den nat som han normalt kun tilbragte med en fremmed kvinde. ”Men udmærket, hvis du er så sikker på at du kan tilbyde mig, det som er bedre, så ser jeg ingen grund til at smutte hjem endnu,” endte han roligt, som han vendte blikket op imod hende, efter at have trukket sig tilbage, hvor smilet kun blev lokkende og forførende, som han klemte fast omkring hendes lår.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 1, 2012 11:38:45 GMT 1
Lidt bedre end udmærket var stadig ikke en stor nok ros, til hvad der lige havde foregået i hestevognen, ifølge Aleksandra. Akten havde ikke ligefrem været kortvarig, da hun havde prøvet at trække den så langt, hun nu kunne, samt hun ikke kun havde kørt den ene bevægelse med sit skød, som hun derimod havde prøvet med lidt forskelligt, skønt selve position i det store og hele havde været den samme. Samtidig med det, så havde hun kælet for hans krop, samt de havde haft lange og intense kys, og alt det havde han heller ikke klaget over, så lidt mere ros syntes hun godt, at hun kunne få. ”Du er en hård mand, når man tænker på, at du bare har taget imod og nydt det under hele turen,” kommenterede hun med et skævt smil. Beskrivelsen udmærket var dog en beskrivelse hun havde i sinde at ændre til perfekt, inden natten var ovre. Dette var trods alt kun den første bid af kagen, da hun bestemt ikke havde i sinde at slippe ham endnu! Hun havde måske fået en omgang, hvilket også var det hun var kommet efter, men hun kunne endnu, hvor hun nok også skulle have fået ham gjort frisk igen til den tid. Som han strøg hende over ryggen med blide strøg, lagde hun selv armene om halsen på ham, hvor hun blidt kærtegnede den hus hendes fingre kunne komme i berøring af. Blikket holdt hun også på hans øjne, som hun roligt så ind i dem. ”Godt valg,” svarede hun kækt igen, som han afslog ideen om at hygge sig med kusken. Selv nærede hun ikke en lyst for at invitere kusken med indenfor, da hun havde set, hvordan han så ud, og det tiltrak hende bestemt ikke! Hvis han havde været en pæn mand, så kunne hun måske have inviteret dem alle på en omgang sammen. Kyssende der gled over Aleksandras hud, var nogen hun nød, hvilket også resulterede i de søde små suk. Samtidig trykkede hun også kælent sin krop mod hans, uden det ville forstyrre hans læbers dans over hendes silkebløde hud. ”Jeg kan måske godt lide at have føringen. Især når jeg ved, at jeg gør det godt,” sagde hun selvsikkert, som om der ikke var nogen tvivl om, at hun vidste, hvad hun gjorde. Hovedet vendte hun en anelse mod ham, så hun kunne spotte ham ud gennem øjenkrogen. Inden han nåede at trække sig væk, trykkede hun sine læber mod hans i et lidenskabeligt og krævende kys. Skønt hun mærkede lysten i kroppen efter ham, holdt hun ikke kysset længe, som hun efter få sekunder trak sig en anelse tilbage, så hun i stedet kunne føre læberne over til hans øre. ”Desuden, du vil ikke blive skuffet over dit valg,” hviskede hun, hvorefter hun skænkede hans hals et enkelt kys, inden hendes blik igen fandt hans. ”Jeg synes nu også, at jeg har fortjent at få at se, hvad du kan. Nu håber jeg bare ikke, at du bliver en skuffelse.”
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 1, 2012 12:03:17 GMT 1
Sonic måtte smile kækt til hendes ord, som hun kaldte ham for en hård mand, da han ikke gad give hende den oprigtige kompliment for hendes arbejde, for ganske vidst havde han nydt det, hvert et eneste sekund! ”Kan du da ikke klare mosten?” spurgte han roligt, skønt den drillende undertone ikke var til at tage fejl af. Han måtte erkende at det havde været rart og ikke mindst tiltrængt, hvor han ikke kunne løbe fra at hun var en erfaren kvinde, og det kunne han godt lide, for så var han sikker på at han nok skulle få en god og fantastisk aften, hvor han også gerne ville gengælde den følelse, som hun havde bragt ham. Han lænede sig roligt imod hende, som han skænkede hendes fyldige læber et lidenskabeligt kys. ”Jeg er jo også nød til at sørge for at du ikke bliver for kæphøj og glemmer at arbejde, for det stiger dig sikkert kun til hovedet,” svarede han drillende, hvor smilet fortsat hvilede kækt på hans læber, som han strøg hænderne ned over hendes ryg. At hun så selv slog armene omkring hans hals og nussede hans nakke, var noget som han godt kunne lide, hvor han heller ikke stoppede hende det mindste i det. At hygge sig med kusken, var dog ikke videre tiltalende for hans vedkommende, hvor han også gerne ville have Aleksandra for sig selv, for han var ikke just typen der var god til at dele. ”Mhm..” mumlede han medgivende, som hun sagde at det var et godt valg, for han vidste uden tvivl at det havde været det bedste valg at tage med Aleksandra denne aften, for han tvivlede på at nogen anden i baren havde kunnet give ham det som hun kunne for i aften. Hendes søde suk, var som sød musik i hans ører, hvor han ikke stoppede sine blide kys. Han nød det at hun trykkede sin krop kælent imod hans, da det kun var endnu en bekræftelse på at hun faktisk nød det. At hun godt kunne lide at have føringen, havde han for længst fundet ud af, selvom det nu heller ikke gjorde ham noget. ”Og godt gør du det,” svarede han sandfærdigt, mellem sine kys. At hun så trykkede sine læber imod hans i et krævende og lidenskabeligt kys, da han var ved at trække sig tilbage, var noget som kom bag på ham, skønt det kun var en positiv overraskelse. Kysset besvarede han også lige så længe som det varede, hvor et smil gled over hans læber, da hun trak sig igen. Hendes hviskende tone i hans øre, fik det til at løbe ham koldt og dog behageligt ned over ryggen, hvor han kun trak let på smilebåndet, da hun også kyssede ham mod halsen. Han vendte roligt blikket mod hende igen, hvor hans mørke øje var intenst. ”Mig en skuffelse? Åh tro mig min egen, jeg kan udleve dine vildeste fantasier,” svarede han selvsikkert, som han klemte hende omkring lårene, uden at han tog blikket fra hende. ”Men først skal vi jo først nå frem, og så skal jeg nok vise dig, at du har valgt den rette mand for aftenen,” tilføjede han i samme selvsikre tone, hvor han lænede sig tilbage mod bagvæggen igen, uden at han så væk fra hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 1, 2012 12:41:31 GMT 1
”Der skal skam mere end en mand til at skubbe mig ud af kurs,” svarede Aleksandra roligt. Hun ville skam gerne have en ordentlig kompliment, siden hun nu havde gjort alt arbejdet under den første akt, og siden han ikke havde klaget over aktiviteten, imens den havde stået på. Han rystede dog heller ikke hendes selvtillid, når han bare svarede; udmærket, da hun vidste, hvad hun havde og kunne præstere. Det vippede hende heller ikke af pinden til at prøve endnu engang, som hun var frisk på nogle flere omgange, når det endelig kom hjem til hende. Da han kyssede hende lidenskabeligt, besvarede hun det uden tøven, hvor hendes hjerte igen måtte bringe nogle slag over. Hendes krop var skam begyndt at falde til ro, men ved intense kærtegn og kys, så kunne hendes system godt arbejde en smule hurtigere. Som han sagde, at hun ikke måtte blive for kæphøj, kom et drillende skær over hendes grågrønne øjne. Det var nok allerede for sent med at stoppe de rosende ord, da hun i forvejen var fuld af sit ego. Hun var en stolt og selvsikker kvinde, og selv hvis han skulle komme med nogle nedladende kommentarer, så ville hun ikke reagere synderligt på dem. Hun havde som sagt intet personligt forhold til Sonic, så derfor kunne han ikke komme ind og lege med hendes hoved. ”Jeg tror bare, at du siger det, fordi du frygter ven kvinde der har for meget kontrol,” sagde hun og blinkede drillende til ham. Underligt ville det heller ikke være, hvis lå sådan, da mænd generelt kunne lide at se sig som det dominerende køn. De sagde måske, at de kunne lide en selvsikker kvinde, men alligevel ville de gerne være manden der beskyttede hende, når der var fare på færd, eller hvis hun tænkte lidt for højt om sig selv. Selv stod hun ikke følelsesmæssigt under nogen mand, men hvis de ville beskytte hende, så måtte de da gerne prøve, selvom de ikke ville vinde nogen bonuspoint hos hende. Hvis de faldt i opgaven, så ville det nemlig ikke vække noget i hende, da det vigtigste var, at hun var intakt. Som hans læber vandrede over Aleksandras hud, lod hun øjnene glide i igen, mens hendes hoved faldt en anelse på sned. Hun nød at mærke hans kærtegn, hvor hun heller ikke havde et problem med at vise det. Som han roste hende for at tage føringen, samt gøre det ordentligt, kunne hun ikke holde smilet fra sine læber. Det var altid en fryd at blive bekræftet, hvor hun på det punkt ikke var så meget anderledes end som så mange andre. Hans kys mod hendes krop, trak i hendes lyst, hvilket resulterede i at hun måtte trykke sin læber mod hans, da de følte sig overset. Som han besvarede kysset, kyssede hun ham lidenskabeligt igen, mens hun knugede hans krop ind til sig, indtil hun fandt sig tilfredsstillet for nu. ”Pas på med, hvad du lover. Du kender endnu ikke til mine fantasier,” sagde hun drillende med et lille smil på læben. Hun havde dog givet ham en ide om, at hun hun var den stille og rolige i sengen, som hun selv var frisk nok til at hoppe med på lidt af hvert. De havde trods alt allerede nævnt bind og muligvis pisk. ”Men det er heldigt, at vi snart er fremme. Så bliver du nødt til at vise, hvad du virkelig dur til,” sagde hun, som hun vendte blikket ud af vinduet, som han lænede sig tilbage. Ud fra omgivelserne, så kunne se, hvordan terrænet nu var velkendt for hende, som de blev bragt ind i Atterlin.
// Out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 1, 2012 13:01:29 GMT 1
Sonic trak morende på smilebåndet til Aleksandras ord. Hun var en selvsikker og dominerende kvinde, hvilket han godt kunne lide, hvor han heller ikke havde noget imod at lade hende tage styringen, da han godt kunne lide en kvinde var villig til at give, som hun havde gjort denne gang, skønt det også kun havde været mere besværligt, hvis de havde udført akten i en anden position, da det var lidt begrænset i den trænge hestevogn. ”Udmærket. I så fald er jeg ikke bleg for at sige, at du var mig noget fantastisk,” erkendte han langt om længe sandheden, hvor smilet ikke falmede det mindste. Det var tydeligt at hun nød bekræftelsen, selvom det vel også var fortjent, når hun nu havde kæmpet så hårdt for at få den? Fantastisk havde det dog været, skønt han vidste at det også havde noget at gøre med at det var længe siden at han sidst havde følt en kvinde så tæt på, så det havde virkelig været overvældende! Han glædede sig dog også til at vise hende hvad han selv kunne præstere, da han skam ikke selv var nogen nybegynder, tværtimod! Hendes følgende ord, fik ham til at trække let på smilebåndet. ”Tag endelig ikke fejl, smukke. Jeg nyder en dominerende kvinde, særligt når jeg tager magten fra hende,” svarede han kækt, hvor han selv blinkede udfordrende til hende, som et tydeligt tegn til at hun ville få kamp til stregen og at hun ikke ville være den dominerende hele tiden, for det skulle han nok vise hende at hun ikke kunne, eftersom han selv var en dominerende mand, der selv nød at tage magten og styringen. Så på det punkt var de meget ens, hvor han var sikker på at der nok skulle komme en lille magtkamp i soveværelset, men det var kun noget som han ville nyde, da han godt kunne lide at få og ikke mindst give lidt modspil. At Aleksandra virkede direkte hungrende efter Sonic og hans læber, var en tanke han godt kunne lide, hvor han også lod hende trykke ham helt tæt ind til sig, hvor han selv hjalp hende på vej, ved at trykke hende ind mod sig selv, så de sad helt tæt på hinanden. ”Åh men dem kan jeg skam hurtigt finde ud af, snuske. Og jeg er skam en mand der er frisk på det meste,” svarede han ærligt, hvor han ikke var bleg for at erkende det, for han kunne godt lide hvis der kom nogle specielle indputs, eller hvis det blev hårdt frem for blidt. Det frydede ham dog kun at de snart var fremme, for han havde intet imod at de snart trak den videre i soveværelset. ”Jeg ser skam allerede frem til det,” svarede han kækt, som han gerne ville vise hende hvad han var i stand til. Hans eget blik gled roligt ud af det duggede vindue, hvor han dog måtte erkende at han ikke vidste hvor de var. Atterlin var ikke just den by han kendte mest til, men det var også underordnet, for det eneste han var interesseret i, var at komme hjem til hende og ind på soveværelset, så de en gang for alle kunne få den hede nat de havde talt om.
//Out
|
|