0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 23, 2012 12:12:58 GMT 1
Aleksandra var fuldkommen ukendt med Sonics historie, da han simpelthen ikke var en mand hun havde hørt om, hvor hun kun kendte til hans gamle navn. Hun kendte derfor ikke til de tanker han gjorde sig, om at tage med hende videre, da hun kun så den friske mand, der tilsyneladende var med på lidt af hvert. Hans historie var hun heller ikke interesseret i at høre af frygt for at aftenen ville blive ødelagt, hvis historien var alt for sentimental. Det eneste hun forlangte var en fantastisk aften, hvor han også bare havde at levere varen, efter at hun nu havde brugt til på ham. ”En hest? Jamen … jeg,” mumlede hun en anelse forvirret. Det at han havde en hest med skred imod hendes planer, da hun simpelthen havde tænkt sig, at hun bare kunne have teleporteret dem frem til deres destination. Med en hest på slæb var det tydeligvis en umulig bedrift, da den var alt for kringlet at bringe med sig, hvor en ekstra person på turen var perfekt. Det så dog ikke ud til, at hun havde noget at skulle have sagt i denne situation, som han allerede var kommet op på benene og førte hende videre, mens tankerne bare måtte cirkulere rundt i hendes hoved. Det var måske ikke verdens undergang at tage med hestevogn til Atterlin, men for hende var det langt lettere og billigere bare at bruge magien. Tavst lod hun ham bane vejen for hende, som hun uden problemer kunne gå bag hans stærke skikkelse. De andre gæster var dog mindre tilfredse, som de mumlede et par irriterende ord efter ham, da de var blevet skubbet til siden af hans krop. Som de endelig nåede ud af den fyldte kro, måtte hun skule irriteret af vejret, mens hun beskyttende lagde sin frie arm over hovedet. Det var ikke en synderlig stod hjælp, da regnen alligevel piskede ned over hende, og gjorde hendes krop våd. Hans kropsvarme kunne hun godt mærke, men heller ikke det var til hjælp for hende, da han trods alt kun havde fat i hendes ene hånd, hvor det var hele hendes figur der havde brug for læ og varme. ”Det ville nu have været meget behjælpeligt med sådan en,” svarede hun stilfærdigt. Hun havde godt vidst, at det regnede, men eftersom hun havde teleporteret sig frem, havde hun regnet med at bruge samme trick på tilbagevejen, men det fik hun desværre ikke lov til, og hun havde trods alt ikke lyst til at tage af sted uden ham, så derfor måtte hun følge hans principper. Hans hest måtte hun dog bande af indvendigt, som hun forbandede den i sine tanker. ”Skynd dig,” sagde hun kortfattet, inden hun selv vente om på hælen, som hun i mellemtiden søgte efter en hestevogn. Hun drejede hurtigt om hjørnet til en større gade, hvor hendes skridt var hurtige og hendes blik søgende. Hendes fødder måtte føre hende et par gader ned, indtil hun hørte lyden af et par hove. Hurtigt gav hun sig til at vinke af den slørrede skikkelse der satte i hendes retning. ”Kan du tage mig og ven med til Atterlin?” spurgte hun. ”Atterlin? Har du en sum penge der er stor nok til en sådan tur?” spurgte kusken forlangende. Det frydede ikke Aleksandra, at hun blev tvunget med på en sådan tur, hvor hun også måtte nikke irriteret med hovedet til kuskens ord. Penge havde hun skam. ”Jamen så hop ind pigebarn.” Aleksandra tøvede ikke et splitsekund, da hun bare ville væk fra denne hæslige regn, hvor hun hurtigt satte sig ind i vognen der først satte mod Den Dansende Flamme for at samle Sonic op.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 24, 2012 16:45:08 GMT 1
At Aleksandra have haft i tankerne at teleportere dem til Atterlin, var slet ikke noget som Sonic havde tænkt over. Han var vant til at man skulle frem på gammeldagsfacon, netop ved enten at gå selv, hest eller hestevogn, han var trods alt dæmon og kunne ikke teleportere sig som en warlock og magiker kunne, hvor han heller ikke bar vinger, som nogen af engleracerne. Han tænkte derfor ikke over at hans hest var en hindring i Aleksandras tanker, da han derimod mere tænkte på hans mor, for det var trods alt hendes afdøde mands hest, så at miste den eller lade den blive stjålet – når det faktisk var en prægtig hingst, så turde han ikke just gå sin mor mere på nerverne, særligt ikke når han faktisk forsøgte at få stablet et forhold op med hende. De mumlende og utilfredse ord, som folk kom med, da han banede vej igennem den store menneskemængde, tog han sig slet ikke af, eftersom han blot forsøgte at komme hen til døren, og sørgede for at der var god plads, så Aleksandra selv ikke skulle kæmpe for at komme igennem, bag ham. Regnen var noget som Sonic selv måtte skule af, hvor han direkte hadede alt der havde med vand at gøre, særligt regn! Det gjorde hans ildkræfter svækkede og næsten umulige at bruge! Han nikkede til hendes ord, som hun sagde at han skulle skynde sig, hvor han også hurtigt var om hjørnet i en lille blindgyde, hvor hesten stod bundet fast, hvor han havde fået en lille tiggerdreng til at passe på den og lovet en skilling, hvis han havde passet godt på den til han kom tilbage. Drengen betalte han, da han fik hesten bundet op, kun for at søge tilbage. At Aleksandra i mellemtiden betalte for en hestevogn, havde han ikke selv regnet med, da han nemlig gik ud fra at hun var kommet hertil i en og at det derfor var en af hendes tjenere som kørte den, og at det derfor var gratis, havde han vidst andet, havde han nok overvejet hendes måde at komme til Atterlin på. Som han kom tilbage, vendte han blikket mod hestevognen, hvor han allerede var ved at blive gennemblødt. Det dryppede fra hans halvlange lokker, hvor nogle dråber allerede havde sat sig i hans få skægstubbe. Han bandt hesten fast bagpå hestevognen, inden han fik åbnet døren og smuttede ind i mørket til Aleksandra, hvor et helt charmerende smil gled over hans læber. ”Sikke et vejr,” endte han roligt, dog uden at smilet falmede. Han hadede regnen, skønt han nu ikke havde noget imod at sidde her alene sammen med hende. Her var der også stille og fredeligt. Han satte sig roligt ved siden af hende. ”Fryser du?” spurgte han roligt, som han kom ned at sidde ved hendes side, „lad mig varme dig.” Uden egentlig at lade hende komme med indvendinger, sneg hans ene arm omkring hendes skuldre, imens den anden samlede hendes hænder, som han placerede mod sin bryst, kun for også at lade den anden stærke arm søge omkring hende. Han skruede roligt op for sin kropstemperatur, så hun selv ville få glæde af hans varme – og så ville hendes egne klæder også hurtigt blive tørre. ”Se.. det har jo sine fordele at være dæmon,” svarede han roligt, som var det et plus for at hun ikke skulle hade hans væsen, da han trods alt godt vidste hvordan det stod til mellem de to racer; Warlocks og dæmoner.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2012 12:09:57 GMT 1
Det at skulle tage en hestevogn for at komme til Atterlin, var nu ikke Aleksandras foretrukne tanke. Hun anså det for at være en belastning og et tidsspild. Unødvendige penge var det at bruge for hendes vedkommende, eftersom hun kunne rejse ved hjælp af magien. Det havde hans hest så pænt sørget for, at det var umuligt, hvis hun ønskede at tage Sonic med hjem. Rejsetiden blev også forlænget betragteligt, men det var vel muligt at finde på noget at tage sig til i hestevognen. De var trods alt kun to personer i den og tiden var god, så der var visse tanker der formede sig i hendes hoved. Om hendes ledsager så var frisk nok til at hoppe med på ideen, måtte hun bare vente og se. Ud fra hvad hun havde fundet ud af indtil videre, så tvivlede hun dog på, at han ville anse det for at være et problem. Som Aleksandra havde fundet en kusk der var villig til at ride dem til Atterlin, tog hun hurtigt plads inde i den tørre vogn. Selvom hun kun havde været ude i ganske få minutter, var hun allerede gennemblødt, hvilket fik en skælven til at gå igennem hendes krop. Hun frøs, som de lange mørkebrune lokker hang tungt og klistrede sig til hendes ansigt, ligesom den våde kjole gjorde om hendes krop. Det var også nu, at hun måtte forbande sig selv for ikke at have taget en kappe med på turen, da den kunne have holdt hendes krop tør. Som hun også sad inde i vognen, måtte hun bede til, at Sonic var det værd. Hun havde ændret planerne i sin ellers så enkle og ligetil plan, bare for at få ham med hjem. Nu sad hun våd og forfrossen i en hestevogn. Bestemt ikke hendes drømme senarie. Armene slog hun beskyttende om sin krop, som kusken satte sin ganger i skridt, så de kunne samle Sonic op ved Den Dansende Flamme. Længe gik der ikke før hun hurtige rumsteringen bagpå, hvilket betød, at Sonic formentligt var i gang med at spænde sin hest fast til bagenden af vognen. Den konklusion viste sig også at være rigtig, da hans våde og charmerende ansigt gjorde sin entre kort tid efter. At han smilede sådan til hende, fik hende alligevel til at se lidt bort fra regnen, hvor hun gengældte det. ”Det må du nok sige.” Forfærdeligt var vejret i den grad, men inde i hestevognen var det en ligegyldig faktor, da man sad tørt og sikkert derinde. Hun frygtede ikke det faktum, at de nu skulle tilbringe tiden alene sammen i et pænt stykke tid, samt sidde ganske tæt. Hun var nemlig hverken indadvendt eller bange for nærkontakt. ”Det er synd at sige, at jeg sveder,” svarede hun med et skævt smil, hvor hun måtte se ned ad sig selv. Koldt var det så sandelig, da hendes krop i sig selv var menneskelig, da den ikke kunne noget specielt. Hun var ikke en vampyr, der ikke følte kulde eller en dæmon, der kunne danne sin egen varme. Nej, når det gjaldt kroppen, så var den som et simpelt menneskes. Som han ønskede at varme hende, skulle hun til at åbne munden, men langt nåede hun ikke, inden han lod sine kræfter beskytte hende. Behageligt var det, som hun mærkede, hvordan han delte ud af sin varme og lod den ramme hende. Brændende var det ikke, hvor det mere kunne sammenlignes med en antændt pejs, som man sad ganske tæt på og lunede sig af. Charmerende og taknemmelig var det blik hun sendte ham derfor også, som hun lod ham holde om hende, samt føre hendes hænder til hans bryst, hvor hun næsten ville mene, at varmen var kraftigere der. ”Tak, Sonic,” sagde hun mildt. Let faldt hendes hoved på sned, som han nærmest hentydede til, at hun havde en fordom mod dæmoner. Det havde hun nu også, men hun ville ikke mene, at hun personligt havde gjort noget mod Sonic for at vise sit had til den race. ”Jeg har heller aldrig sagt, at dæmoner er uduelige. Jeg værdsætter måske min egen race højest, men hvem gør ikke det? Men jeg tør alligevel erkende, at det er fascinerende, hvordan en dæmon kan styre et element til perfektion.”
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2012 14:34:11 GMT 1
Da Sonic ikke var vant til at rejse på andre måder, end til fods, på hest eller i hestevogn, så havde han ikke tænkt over at Aleksandra ville bruge magi – skønt hun godt nok var warlock – og da hun heller ikke havde nået at få indført et ord før han havde trukket hende med af sted, så vidste han stadig ikke hvor lettere det kunne være blevet. Han fandt dog ikke en lang tur alene i en hestevogn, som et minus, eftersom der kunne ske en masse spændende og selv intimt, hvor de jo også nu var helt alene, og kunne snakke i fred og mag og måske få det bedre med hinanden, inden de trak det videre til soveværelset. Han kunne dog godt se at hun var blevet drivvåd, som hun sad der med armene omkring sig inde i hestevognen, hvilket næsten kun fik ham til at trække yderligere på smilebåndet. Det gav ham også en undskyldning for at sidde hende tæt og holde om hende så han kunne varme hende og tørre hende, så hun ikke ville sidde og fryse. Ganske kort kluklo han let til hendes ord, som han tog plads ved siden af hende. ”Så nu hvor jeg har fået dig til at fryse, må jeg jo også hellere gøre det godt igen,” svarede han roligt, også tydeligt en dårlig undskyldning, for at sidde hende tæt og holde om hende, skønt hun dog ikke før havde vist ubehag ved hans nærvær, så han tvivlede på at det var tilfældet, for der var jo ingen tvivl om hvad der skulle ske, så hun havde jo nok ikke forslået at tage ham med, hvis ikke hun ville have ham tæt. At hun takkede for at han varmede hende, fik ham blot til at sende hende et charmerende smil, som svar. Det var jo faktisk hans skyld at de kom ud i regnen, da han ikke havde vidst at hun ville bruge magien, så at sidde og varme hende, var det mindste han kunne gøre. Han måtte dog give hende ret i hendes ord, for hvilken race satte ikke sin egen højst? Det var derfor det næsten var så sjovt at der foregik disse krige, for i hans øjne kunne alle bidrage med en masse nyttigt på hver sin måde, han vidste også at intrigerne mellem racerne kun var forårsaget på grund af ledernes interne problemer, hvilket så gik ud over resten af racen, og det var faktisk en skam. Det var også derfor han ikke selv havde noget problem med nogen racer, og det var også derfor han intet problem havde med, at tage med Aleksandra hjem. ”Jeg ved det.. vi er praktiske, og nu hvor jeg er ilddæmon, så må du jo erkende at jeg er hot,” svarede han kækt og kun i en intens og flirtende hvisken mod hendes ene øre, nu hvor han sad så tæt på hende. Det selvsikre smil falmede dog ikke, hvor han roligt gav sig til at stryge hende over ryggen, så hun blev varmet over det hele. Hans blik gled kort ud af vinduet og ud i mørket, skønt man næsten ikke kunne se noget, fordi det øsede ned, derfor spildte han ikke megen tid på det, før han faktisk så mod Aleksandra igen, med et nysgerrigt glimt i øjet. ”Og nu hvor du har mig alene, samt der går et stykke tid, før vi ender i Atterlin, så har du måske en plan med mig?” spurgte han nysgerrigt, som det var hans tur til at lægge hovedet på sned.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2012 15:02:27 GMT 1
Det at sidde i en hestevogn alene med Sonic var nu ikke så slemt igen. Meget kunne nå at ske i den tid det ville tage at tage til Atterlin, hvor hun også allerede havde haft et par ideer oppe og vende. Det at hun tilmed var blevet våd var også en god mulighed for, at de to kunne sidde tæt, hvilket heller ikke var et problem i hendes øjne. Det var en god isbryder, hvis en af dem skulle gå hen og vise sig at være generte, hvor dette var en god måde til at springe direkte ud i det. Hun mærkede med det samme, hvordan varmen begyndte at komme bagtil, som han havde en arm om ryggen på hende. Hendes hænder, som han havde placeret mod sit bryst, begyndte ligeså stille og roligt at kærtegne stykket. Dette var trods alt også en glimrende mulighed for hende, for at hun kunne røre ham. Behageligt var det at sidde så tæt på ham, da han var en flot mand, hvor han også besad de dele hun savnede. ”Du er allerede godt på vej,” kommenterede hun roligt. Store dele af hendes krop frøs måske stadig, men det skulle ikke ødelægge noget! Hun skulle nok blive tør med tiden. De grågrønne øjne hvilede på hans ansigt, hvor hun ganske kort fjernede den ene hånd fra hans fryst, hvor hun strøg nogle vanddråber væk fra hans ansigt. Aleksandra ønskede ikke at dvæle ved det faktum, at deres racer foragtede hinanden, da det meget let kunne blive en humørdræber. Deres møde skulle som sagt ikke omhandle hadet mellem deres racer, men hvilken hygge de to kunne få ud af hinanden. Hun var også rimelig sikker på, at de kunne få en umådelig hyggelig tid sammen! Deres snak havde trods alt gjort hende temmelig interesseret, hvor hans udseende også kun tiltrak hende. ”Du er nu ikke så slem, hvis jeg selv skulle sige det,” kommenterede hun med et lille smil på læben. Hans hviskende tone fik en kuldegysning til at strømme gennem hendes krop, men denne her gang var det ikke af kulde, men af yderst velbehag. Hun kunne skam godt lide, hvordan de var kommet tæt på hinanden. ”Men siden du er så varm, ville du så ikke have lettere ved at varme mig, hvis jeg ikke havde denne våde kjole på?” spurgte hun med en uskyldig mine. Uskyldig var dog det sidste hun var, som hun var fuldt ud bevidst om, hvad hun ville og ikke ville. Blikket tog hun ikke fra ham, ligesom smilet ej heller falmede. Hun nød, hvordan han begyndte at stryge hendes ryg, da det både var behageligt som kærtegn, samt til at fordele varmen i hendes krop lidt bedre. Som han spurgte ind til, hvad de nu skulle foretage sig, blev hendes blik en anelse hemmelighedsfuldt. Der var dog ingen tvivl om, hvad hun havde i tankerne, eftersom hun allerede havde udtalt, om hun skulle frigøre sig fra sin kjole. ”Jeg har skam altid en plan i tankerne,” lovede hun med et smil. ”Jeg håber bare ikke, at du er … for genert til at udføre den..”
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2012 15:21:17 GMT 1
Sonic ville kun mene at det faktisk var et plus at sidde her helt alene med Aleksandra i hestevognen, hvor pladsen måske ikke var den største, men her var fint plads til to personer, hvor de alligevel sad tæt, hvilket jo kun gjorde det hele meget bedre! Det var lang tid siden at han havde været en kvinde tæt, hvor han også havde været vant til kun den samme kvinde, så et sted måtte han jo have det i bagtankerne, at det nu skulle ske med en ny og fremmed kvinde. Aleksandra var ham dog en tiltalende kvinde, hvor han måtte erkende at det kun fristede ham at sidde her med hende, hvor det at de skulle hjem til hende, også bragte en form for spænding, fordi det var lang tid siden at han havde gjort noget så impulsivt, men det gav kun et adrenalinkick som han elskede at få! ”Godt,” endte han roligt, som smilet kun bredte sig en anelse. Han havde intet imod at sidde og varme hende, for hun var jo trods alt en smuk kvinde, hvor han næsten kunne forstå at han var heldig at sidde hos hende, fordi hun virkede til at være kræsen, men sådan gik det jo også den anden vej, så på den anden side var de jo faktisk begge heldige. ”Ikke så slem? Jeg er da den bedste mand, man kan skaffe sig på hele kloden!” svarede han selvsikkert, hvor smilet kun blev tydeligt selvglad. Selvtilliden havde aldrig fejlet noget, hvor han typisk altid gjorde folk irriteret med den, men sjovt nok havde han endnu ikke formået at skræmme Aleksandra væk, dog vidste han at hun selv var ejer af en kæmpe selvtillid og det kunne han jo faktisk godt lide ved hende. Han måtte dog alligevel se lettere overrasket mod hende, da hun faktisk tilbød at smide kjolen. Den overraskede mine blev dog hurtigt erstattet med et kækt smil og et glimt i blikket. ”Naturligvis. Den nøgne kropskontakt, er altid den bedste måde at varme hinanden på,” svarede han med et bekræftende nik, hvor han næsten måtte se spændende til. Om hun ville smide kjolen allerede, anede han dog ikke, men frisk gjort var det da i hvert fald. Det var måske også noget som han havde brug for, for selv at smide hæmningerne, for det var jo som sagt lang tid siden at han havde lagt i med en fremmed kvinde som Aleksandra, skønt hans liv før Ilaria altid havde bestået af fremmede kvinder, hvor han altid havde holdt tingene professionelt. At hun løftede hånden og strøg den over hans kind, for at fjerne nogle dråber, fik ham kun til at trække yderligere charmerende på smilebåndet, hvor han selv trak den en hånd til sig og gengældte hendes bevægelse, ved at stryge hendes lange lokker om bag hendes ører, så han havde et ordentligt udsyn til hendes smukke ansigt, som han kun måtte blive mere og mere fristet af. ”Åh jeg er sikker på at du nok skal hjælpe mig på vej, hvis det endelig skulle vise sig at jeg er genert,” svarede han overbevisende, skønt han dog normalt ikke var genert anlagt, men om han ville være det denne gang, vidste han dog ikke. ”Så fortæl mig.. hvad er din plan?” opfordrede han nysgerrigt og dog med en flirtende stemme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2012 16:05:54 GMT 1
Grænseoverskridende var dette ikke for Aleksandra, da det for hende var ganske normalt at slæbe en mand med hjem. Det gjorde dog ikke seancen mindre spændende, som hun nød jagten, forspillet, akten og efterspillet. Kort sagt; det hele. Hver mand skillede sig trods alt også ud fra de andre, som de havde hver deres personlighed og hvert deres udseende. Godt tilfreds var hun også med nattens fangst, som denne mand var trådt velkomment ud af en mængde med mange alternative mænd. Som det første havde hans udseende tiltrukket, da det var det første hun havde bedømt ham på. Hun kunne godt lide de halvlange lokker og den veltrænede krop, der syntes at være gemt bag den stramme skjorte. Hans personlighed spillede også godt, da han var en mand der var fremme i skoene, hvor hun heller ikke var en kvinde der holdt sig tilbage. Og selvom han til tider var flabet og utrolig selvsikker, så var det noget der både måtte more og tiltrække hende. Hvis det skulle vise sig at irritere hende i længden, så kunne hun bare smide ham ud, men det gjorde han heldigvis ikke endnu. ”Åh min kære. Jeg glæder mig til, at du beviser alle de påstande,” sagde hun med et lille smil. Hun tvivlede dog på, at han var den bedste mand, da ligesom ham, så havde hendes hjerte kun formået at åbne sig for en person, hvor hun tvivlede på, at andre kunne gøre det. Hun håbede heller ikke på, at andre havde mulighed for det, da det var en forfærdelig følelse! Hvad hun ikke tvivlede på var; at han sikkert kunne give hende en god nat, og det var det eneste hun forlangte af ham lige pt. Som Aleksandra foreslog, at hun kunne afklæde sig, så han kunne varme hende ordentligt, fik hendes øjne til at glimte muntert, da hun så overraskelsen i hans blik. Hun var skam en kvinde der ikke holdt sig tilbage, og det var han vel også ved at finde ud af? At han blev overrasket, kunne dog også få hende til at frygte, at han måske ikke var så frisk som forventet, og hestevognsturen var lang, så hun håbede på, at hun kunne få en lille forsmag på varen, inden de nåede hjem til hende. Men hvis det ikke var sagen, så var hun vel tvunget til at lære ham bedre at kende. ”Ser man det…” sagde hun tænksomt, uden hun flyttede blikket fra ham. Hvad der skulle ske, havde hun skam allerede besluttet sig for, men alligevel trak hun det ud i nogle få sekunder. Charmerende smilede hun til ham, som han fjernede en af de våde lokker fra hendes ansigt. Ligeså stille trykkede hun også blidt sin krop imod hans, så han var i stand til at føle den en tand bedre. ”I så fald skal jeg nok være blid ved dig,” svarede hun, inden hun fortsatte i en mere lavmælt tone, som hun førte sine læber op til hans øre. ”Jeg vil hellere vise dig det,” hviskede hun kælent, inden hun flygtigt lod de fyldige læber stryge langsom over hans hals i et par blide kys. Det første kys var det hun skænkede ham, hvor hun også kyssede ham blidt og i et langsomt tempo, da hun ønskede at se, hvordan han reagerede på det. Det kunne trods alt være, at han havde haft det i munden og virkelig ønskede at hoppede af, eller tage det en del langsommere.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2012 16:39:25 GMT 1
Om det ville være grænseoverskridende vidste Sonic faktisk ikke. Normalt ville det ikke, da han havde været vant til det liv, men så havde han jo også mødt sin eks, som han havde giftet sig med og tilmed fået en lille smuk pige med, som ventede på ham i Procias, så det at være sammen med en fremmed kvinde, havde han ikke været vant til i flere år, skønt han måtte erkende at det var ved at være tiltrængt at mærke en kvinde tæt på, hvor han jo måtte indrømme at han også savnede fornemmelsen, og selvom det måske ikke ville føles rigtigt, så kunne han vel godt nyde det? Han gad dog ikke skænke Ilaria en eneste tanke, da hun faktisk ikke havde fortjent det, slet ikke på den måde hun havde behandlet ham på, så han måtte erkende at han gerne ville have at Aleksandra distraherede ham, hvilket hun også havde klaret fantastisk indtil videre, og eftersom de ikke engang var begyndt på noget endnu, var han sikker på at hun nok skulle aflede hans tanker og vinde hans fulde opmærksomhed. Han trak kækt på smilebåndet til hendes ord, hvor han blinkede flirtende til hende. ”Jamen det er vel også det jeg snart skal til, ikke sandt?” spurgte han sagte, hvor der var en hemmelighedsfuld undertone, som næsten indikerede at hun havde noget i vente. Han var dog ikke nogen nybegynder, så han vidste skam godt hvordan man tilfredsstillede en kvinde, derfor var han nu heller ikke nervøs for at han ikke skulle kunne tilfredsstille hende, hvor han også var spændt på at se om hun selv havde det hele i munden eller om hun faktisk havde et par tricks gemt oppe i ærmet. Hvis han dog skulle være ærlig, så ville han nok tro at hun faktisk havde styr på krammet og vidste hvad hun lavede. At hun trykkede sin krop mere ind til Sonic, fik ham til at trække yderligere på det i forvejen charmerende smil, hvor hans mørke øje hvilede intenst i hendes smukke grågrønne. At hun ville være blid ved ham, fik ham kun til at smile morende, for det var han end ikke i tvivl om, skønt han også var sikker på at hun også kunne være hård og dominerende. Hendes hviskende tone mod hans øre, fik hans nakkehår til at rejse sig, hvor han tilmed måtte bide sig let i den bløde underlæbe, for at holde et suk tilbage. Et nydende suk slap dog alligevel igennem, da hun startede en række blide og intense kys mod hans hals, hvor han automatisk måtte strække den. Hans øjne gled let i, hvor smilet endte helt tilfredst. Det føltes virkelig godt! Det var også lang tid siden, så han måtte erkende at det var rart! Han mærkede hvordan hans hjerte måtte hamre hurtigere imod hans bryst, hvor han lod sin ene hånd lægge sig mod hendes lår, kun for at trække hende op på hans skød, så hun sad med et ben på hver side af ham. Halsen holdt han stadig strakt, da han selv lænede hovedet ned, for at kysse hende mod den nøgne skulder, hvor smilet ikke falmede det mindste. Et sted følte han at det var den forkerte kvinde han gjorde det med, men behaget fik ham dog til at blive, hvor han heller ikke gad have at nogen skulle have den magt over ham, for han gjorde hvad der passede ham, og han havde ikke længere nogen forpligtelser andet overfor ham selv!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2012 17:14:44 GMT 1
”Det håber jeg så sandelig,” svarede Aleksandra kækt igen. Hun havde ikke brug for, at de diskuterede frem og tilbage længere. Hun var nemlig sikker på, at hun fik langt mere nydelse, hvis de bare sprang ud i det! Hun var også en kvinde af handling, som hun ikke var blødsøden og ikke havde brug for at vide den mindste detalje om manden, hun var sammen med. Det var ikke alle der brød sig om den holdning, men det var nu sådan hun var. At han i virkeligheden skulle fordøje tanken om, at hun var den første han var sammen med, efter at han var gået fra sin kvinde, vidste hun ikke. Han virkede trods alt heller ikke påvirket på den måde, så hun tog ham bare for at være en frisk mand, der havde de samme lyster som hende. Hun var heller ikke interesseret i at høre, at han måske var en smule nedtrykt, da hun havde fået nok af nedtrykte personer og deres kærlighedsliv. Hun ville ikke være en af dem, så hun var fast besluttet på, at det bare var en verden man skulle tage af stand til. De to møder med Konstantin og Malisha havde nemlig ikke mildnet hendes syn på den front, da det blot havde forværret den holdning. Så alt i alt så hun helst, at de to personer i hestevognen kun skulle fokusere på hinanden. På den led ville de begge blive behaget. Som Aleksandra endelig tog initiativ ved at tage det første skridt, måtte hun smile indvendigt. Det havde tydeligvis ikke været et forkert træk fra hendes side, da hun mærkede, hvordan han trykkede sin krop ind mod hendes, mens han overgav sig til hendes kys. At høre hans suk var som fuglesang, for hendes øre, da det var endnu en hentydning for, at hun gjorde det rigtige. Selv lod sine øjne glide i, som hun gav sig hen til kyssende og kærtegnene mod hans bryst. Da han pludselig hev hende over på sit skød, måtte hun slippe et overrasket gisp. Det var dog en behagelig overraskelse. ”Har jeg fortalt, at jeg godt kan lide når en mand tager fat?” spurgte hun dæmpet, hvor begæren var tydelig at høre i hendes stemme. Hendes ord var også for at vise ham, at hun priste hans handlinger, hvor det godt måtte fortsætte den vej, som hun godt kunne klare, at han tog fat og viste, hvad han ville. Med et selvsikkert smil på læben, greb hun fat om hagen på ham, så hun kunne løfte hans blik mod sit. Det var ikke for at udveksle flere samtaler eller for at se hinanden dybt ind i øjnene. Som hendes øjne glimtede af velbehag, lod hun dem glide i igen, da hun denne her gang valgte at trykke sine læber mod hans, som hun trak ham med ind i et intenst kys. Samtidig med det søgte hendes hænder ned til hans skjortes knapper, som hun gjorde mine til at åbne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2012 17:47:28 GMT 1
Sonic delte faktisk samme mening som Aleksandra gjorde ved mange emner; han var træt af kærligheden, hvor han faktisk bare ønskede at holde det professionelt, samt han hadede snak og hellere ville have handling, så det at sidde og diskutere frem og tilbage, det gad han bestemt heller ikke! Det eneste han ønskede, var at få afledt sine tanker, få stillet sine lyster, der efterhånden var enorme, for at kunne gå hvert til sit på et tidspunkt uden nogen forpligtelser, uden noget forhold og selv uden noget venskab, da han ikke havde intentioner om at knytte sig til hende, men kun holde det professionelt, for han vidste at det var dumt at blive for knyttet til en anden, når man havde haft denne intimitet. At hun så tog første skridt, havde han intet imod, da han godt kunne mærke at det var et skub han havde brug for at få, hvor han heller ikke afviste hende, men derimod bød hende til, ved at strække sin hals så hun kunne komme til og fortsætte sin række intense kys, som han i den grad måtte nyde og ikke mindst finde savnet! Selv hendes kærtegn af hans bryst, var noget som han måtte savne, da det var en kvindes nærvær i det hele taget, som hans egen krop måtte længtes efter. Sukket var også gledet helt automatisk over hans læber, uden at han faktisk havde haft kontrol over det, for han sad virkelig inde med lyster der ikke var blevet stillet i flere måneder! At hun så selv måtte gispe, da han trak hende op på sit skød, fik ham til at trække kækt på smilebåndet. Hendes ord tog han dog til sig, skønt han nu altid havde været en mand der havde vist hvad han ville have og når han havde ønsket noget, så havde han også taget det! ”Det skal jeg huske,” svarede han, som i mellemtiden lod sine hænder finde vej til hendes faste bagparti, som han tog omkring, imens han trak hende helt ind til sig. Han selv kunne godt lide en dominerende og frisk kvinde, hvor han særligt nød, når han så tog magten fra hende, for at lade hende hvile på pinebænken. Blikket vendte han mod hende, som hun lod hånden søge mod hans skæggede hage, for at vende hans ansigt mod hende, hvor et charmerende smil gled over hans læber, da hun valgte at trykke sine imod hans egne, hvor hans øjne måtte glide i, som han gav sig hen til hende og kysset. Selvom han godt kunne mærke at det ikke var de sædvanlige læber han var vant til at smage, som han også tog sig selv i at tænke på, så brugte han sine mentale evner til at skubbe fortiden i baggrunden, så han kunne give sig hen til Aleksandra og blot nyde nuet. Han sagde intet til at hun gav sig til at knappe hans skjorte op, skønt han alligevel måtte fundere over, hvor langt hun faktisk ville trække den her i hestevognen, for ville hun allerede gå hele vejen? Det ville han næsten finde som en skam, men så måtte han jo give hende lidt modspil. Han selv lod hænderne søge fra hendes bagparti, til hendes lår, hvor han lod de varme hænder søge under kjolen og mod hendes nøgne hud indenunder, hvor han lod fingerspidserne stryge pirrende over hendes inderlår.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 26, 2012 9:52:53 GMT 1
Aleksandra nød den drejning situationen havde taget, som hun nu var placeret solidt på hans skød. Varmen han afgav, begyndte hun også at mærke bedre, samtidig med at hendes tanker naturligt vandrede væk fra det faktum, at hun var drivvåd og frøs for et øjeblik siden. Med alle kyssene og berøringerne måtte hendes tanker naturligvis kun falde på hendes kyndige ledsager, som han sørgede ganske godt for hende. Det var præcis dette hun havde haft i tankerne, da hun var søgt til baren, som det var dette hun i sandhed havde brug for. Det havde været alt for længe siden, at hun sidst havde mærket en mands kærtegn, da hun havde været nødsaget til at tage afstand til det modsatte køn, efter drabet på sin mand. Nu følte hun at tiden var passende til små lege, og det skulle udnyttes! Som han også greb fat om hendes faste bagparti, måtte hun trække en anelse på smilet. Automatisk begyndte hun kælent at gnubbe sit underliv mod hans, da alkoholen og hendes lyster fortalte, at hun skulle køre den videre. Beruset var hun så sandelig, så derfor følte hun også en større lyst til bare at være ham tættere, mens hendes hoved syntes at køre rundt. Det hele forekom i hvert fald snurrende og tiltrækkende, som det kun kunne blive heftigere og det skulle ske nu! Hans stemme hørte hun kun ganske svagt, ligesom hun også kun lige akkurat nåede at ænse hans charmerende smil, inden hun kyssede ham. Selv gled hendes øjne hurtigt i, hvor hun gav sig hen til det lidenskabelige kys. Da han heller ikke fjernede hendes hænder fra knapperne, gav hendes fingre sig til at befri hans overkrop, som hun gerne ville have en bedre fornemmelse af, hvordan den så ud. Hun kunne ane, at han var en trænet mand, men hvordan den føltes og så ud uden skjorten, var det vigtigste. Selv håbede hun på, at de kunne trække den hele vejen i hestevognen. Det var trods alt en pæn tur, samt hun fandt tanken ganske pirrende. At han ikke var helt frisk på den ide, ænsede hun ikke, da hun selv følte, at han hoppede på vognen med hud og hår, da han selv begyndte at nusse for hendes inderlår. Et dæmpet suk forlod hendes læber af ren og skær velbehag. Hans skjorte fik hun samtidig åbnet, hvor hun skubbede folderne til siden, så hans overkrop blev blottet for hende. Undersøgende og kælne gled hendes hænder over hans stærke krop, hvor de gled over hans brystmuskler og videre ned til den trænede mave. Godt tilfreds måtte hun sige, at hun var, som han i den grad bestod hendes prøve. Smilet blev også charmerende og hendes blik indbydende, som hun langsomt brød kysset, så hun kunne se ham ind i øjnene igen. ”Nogle bestemte lyster du gerne vil have opfyldt?” spurgte hun med en kælen stemme, imens hun blidt nussede hans overkrop. Frisk på lidt af hvert var hun i den grad, hvor hun heller ikke ville sige nej til lidt action i hestevognen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 26, 2012 20:09:12 GMT 1
At Aleksandra allerede ville trække den videre, var en tanke som morede Sonic. Han selv havde ikke fået så meget indenbords som hun selv havde, men det skulle ikke forhindre ham i at få en fantastisk nat sammen med Aleksandra, for selv han kunne mærke at alkoholen måtte snurre rundt i hans krop. Han nød desuden hendes kærtegn og det at hun faktisk ønskede at skænke ham en fantastisk nat, for det var faktisk rart at blive værdsat, samt blive værnet om, hvor han var sikker på at han ikke ville fortryde det. At hun så allerede førte kyssene videre til at begynde at knappe hans skjorte op, fik ham til at trække let på smilebåndet, hvor hans hænder fortsatte de faste klem om hendes bagparti, imens han holdt hende tæt ind til sig. Han nød at mærke hendes krop mod hans, hvor hendes små gnub mod med sit underliv imod hans, fik ham til at ønske mere af hende, hvilket også fik ham til at trykke hende mere indbydende imod sig. At hun fik hans skjorte åbnet, tog han sig ikke af, da han hellere end gerne lod hende røre. Alligevel måtte det gyse kort i ham, da hendes kolde fingre strøg over hans maveskind, hvilket næsten også fik ham til at skrue mere op for sin kropsvarme. At hun sukkede ved hans strøg mod hendes inderlår, fik ham til at trække på den ene mundvig, hvor han lod sine hænder mærke på hendes spændsige lår, som han kun nød fornemmelsen af at mærke. Det var rart at have en kvinde så tæt på sig igen, eftersom det var frygtelig lang tid siden, at det var sket sidst. Som Aleksandra brød kysset, måtte Sonic slå blikket op igen, hvor det mørke øje søgte til hendes smukke grågrønne, imens det charmerende smil hvilede på hans læber. Hendes ord morede ham, skønt han ikke just vidste hvad hun kunne præstere endnu, og hvorvidt han selv ville vise hvad han selv kunne her i hestevognen, så om han ville give efter for hende, var han ikke sikker på om han ville gøre endnu, mest af alt kun fordi han var ude på at pirre hende. ”Hm.. hvad kan du da tilbyde mig?” svarede han med et andet spørgsmål, hvor smilet kun blev bredere. Han lod hænderne mærke på de dele han lod dem blide over, primært hendes lår, bagparti og hofter, hvor han mest af alt nød fornemmelsen af den nøgne hud imod hans fingre. Han var usikker på hvad hun faktisk ville og om hun i det hele taget ville trække den hele vejen, selvom det for hans skyld var hips som haps, for det var jo lidt meningen uanset, eftersom det var derfor han var taget med hende. Han strakte let halsen, som han begyndte at kysse hende mod halsen, hvor han fortsat holdt hende helt tæt ind mod sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2012 9:27:45 GMT 1
En fantastisk nat havde Aleksandra i sinde at skænke dem begge. Hun havde brug for at mærke en mands krop mod sin igen, hvor Sonic tilgengæld ville blive beriget med en nat med hende. Selvsikker var hun, som hun vidste, at hun kunne sit kram, hvor hun ville blive dybt overrasket, hvis det ikke behagede ham. Indtil videre syntes han også at nyde, hvad hun gjorde ved hans krop, og hvilke følelser det satte i ham, siden han lod hende gøre de forskellige ting, samt han sukkede af velbehag over det. Hun ville skam gerne give ham en uforglemmelig nat, hvor hun forlangte det samme i retur. Det skulle trods alt ikke kun være ham der nød, da hun alligevel var egoistisk anlagt, og når hun udelukkende havde valgt ham ud fra sine egne lyster, så forekom det også retfærdigt for hende. Hvis hun skulle have forført ham til et større formål, så havde hun nok gjort det anderledes, men lige nu var han kun en normal mand for hende. Aleksandra mærkede godt, hvilken flamme hun antændte i ham, da hendes underliv kælent gned sig op af hans, hvilket forstærkede hendes begær. Selv ønskede hun ikke at vente længere, og siden han bød hende ind på denne måde, så tvivlede hun på, at han ville stoppe hende. Hans hænder mod den nøgne og følsomme hud på hendes inderlår, trak også bare mere i hendes lyster, hvor hun i tankerne ønskede at rykke hans hånd lidt længere mod midten, da hendes krop skreg efter mere. Som hendes fingrer behændigt havde fået hans knapper op, lod hun dem derefter gå på opdagelse. Den forskellige temperatur var også noget hun kunne mærke, da hendes egne fingre var kolde af regnen, hvor hans hud syntes brændende. Det var også lige før, at hun måtte finde det for meget, skønt hun ikke kommenterede det. Det brudte kys fik hende til at slå øjnene op, hvor hendes længselsfulde grågrønne øjne fik kontakt med hans charmerende brune, og det andet blege rødlige. ”Jeg kan tilbyde en lille tyvstart,” sagde hun indbydende. Blidt fjerne hun en af de mørke lokker fra hans ansigt. Hendes vejrtrækning var blevet en anelse dybere, som hans berøringer i den grad gav hende nydelse, samtidig med at hun længtes efter at kysse ham igen. ”Turen hjem til mig er trods alt lang, så kunne det ikke være fristende med en forsmag i hestevognen?” Villigt lod hun sit hoved glide en anelse på sned, så hun kunne byde hans kyssende læber velkommen, som de blidt berørte hendes hals. Et suk forlod hendes læber, hvor hun måtte blinke med øjnene for at holde dem åbne. Selv var hun mere end frisk på, at de tog hul på løjerne, da hun gerne ville have hans krop, og han kunne da ikke benægte, at han også ville have hendes. Hun så det heller ikke som et problem, at de startede nu, da det bare ville krydre det hele lidt mere. Han skulle nok også få mere, når de ankom til Slavonik Palace. Dog med det forbehold, at han skulle yde en god præstation nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2012 15:23:16 GMT 1
Ganske vidst ønskede Sonic at mærke Aleksandra helt tæt på, men hvorvidt han ville trække den langt her i hestevognen måtte tiden vise, han var mest fristet til at holde hende på pinebænken for sjovs skyld, netop fordi han kunne mærke hvor meget hun ønskede at trække den videre, for hele hendes krop skreg jo mildt sagt om mere, og tanken både frydede og morede ham. Han havde naturligvis lyst til at give efter og vise hende at hun ikke havde valgt forkert, men tværtimod havde valgt den helt rette til dette intime ’job’, hvor han faktisk også var spændt på at se hvad hun selv var i stand til, da hun jo selv havde talt højt om sig selv og hendes evner, så om hun i virkeligheden var så god, som hun sagde, det var han faktisk nysgerrig efter at finde ud af. Det var dog ikke det mest akavede sted at gøre det, da de trods alt var alene, hvor det heller ikke ville være første gang. Vild havde han trods alt været i sine unge dage, hvor andet ville være synd at påstå. Han havde altid været en mand der havde været med på det mest frække og den værste, da det jo trods alt var det som gjorde det sjovest at være så intim med andre. Og hvor villig Aleksandra selv var på mange af de ideer som Sonic selv havde prøvet, det vidste han ikke, men af hvad han kunne forstå, så var hun selv en der nød det når det blev frækt. Hendes fingre over hans muskuløse overkrop, var noget som han nød, hvor han dog holdt et dybt suk tilbage, da han heller ikke ønskede at virke alt for villig, for han hadede når han var alt for letlæselig! Det var dog lang tid siden, så behovet var efterhånden frygtelig stort, ligesom hans lyster, derfor kunne han ikke sige at det var synd at han havde valgt Den Dansende Flamme som opholdssted denne aften, da han ellers aldrig havde mødt Aleksandra. Han trak morende på smilebåndet til hendes ord, da hun tydeligvis ikke havde tænkt sig at sidde og snakke igennem hele turen og vente til de kom frem, dog kunne han godt lide at hun var blevet utålmodig, da det kun gjorde det mere tydeligt at hun ønskede ham. Han lod sin ene finger stryge mod hendes underliv – dog uden på trusserne – imens et kækt smil banede sig vej over hans læber. ”Mener du sådan et forspil?” spurgte han i en flabet og uvidende tone, hvor hans finger ikke stoppede sine kælne strøg mod hendes skød, hvor han ikke tog det intense blik fra hende, da han så direkte ind i hendes længselsfulde og lystne grågrønne øjne. Han stoppede dog ikke sin række af lidenskabelige og pirrende kys over hendes hals, hvor han lod tænderne nappe hende i den stramme hud, kun for at se om det skabte en reaktion. Han vidste at nogle elskede det, hvor andre ikke reagerede voldsomt på det, og nu hvor han sad med en fremmed kvinde, måtte han jo også gå lidt på opdagelse, for at finde ud af hvor hendes punkter var.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 28, 2012 10:03:14 GMT 1
Personligt var Aleksandra ikke interesseret i at blive sat på pinebænken. Hun vidste, hvad hun ville have, og hun ville have det nu!! Utålmodig var hun, som hun mærkede, hvordan begæret kriblede i hende, hvilket Sonic med garanti kunne føle. De dæmpede suk var et tegn på, at hun nød, det han gjorde ved hende, hvor han også måtte trække den videre end det. Fingrende der kælede for hans krop var også både for hendes og hans nydelse, da hun nød at mærke, at det var en fornuftig krop hun havde fundet, samt at han også skulle få en fantastisk oplevelse ud af dette. At han så valgte at holde lysten lidt på afstand, måtte irritere hende, da hun bare ønskede, at han gav efter. I sin berusede tilstand behøvede hun nemlig ikke at lege alle de små julelege. Samtidig med det, så var det også et pænt stykke tid siden, at hun sidst havde været sammen med en mand, så det hjalp ikke på situationen. Hvis hun havde fået noget jævnligt og var fuldkommen ædru, så ville hun sikkert have befundet sig i hans position, da hun i så fald godt kunne lide at lege med folk. Nu ville hun bare have det hele fremme, hvor hun kunne se og fornemme det. Som hun afventede hans svar på, hvad der måtte ske i hestevognen stoppede hun ikke de blide berøringer over hans brystkasse. Følelsen af muskelmasse nød hun mod sine lange fingrer, hvor det i sandhed var en sådan mand hun havde ledt efter. Hun håbede så også bare, at han var kroppen retfærdig, når det kom til selve akten. En akt der gerne måtte komme inden længe, da der ellers ville være en lang kysse- og snakketid. Da han endelig gav efter og berørte hendes skød, kunne hun ikke nå at stoppe det nydende støn, der med lynfart syntes at forlade hendes læber. ”Lige præcis,” hviskede hun, som hun ikke havde stemme til at hæve stemmen mere end det. Bedende trykkede hun sit skød mod hans hånd i et tydeligt tegn på, at han endelig ikke måtte stoppe, og hvis han gjorde det, så måtte hun bare overtage føringen. Øjnene lod hun endelig glide i, så hun bedre kunne give sig hen til ham, som han kyssede og rørte hende. Nappet i halsen reagerede hun ikke anderledes på, hvor det bare faldt i nydelsesbunken med alt det andet. ”Men det er ikke kun et forspil jeg er ude efter,” tilføjede hun sigende. Selv gled hendes egen hånd længere ned, så den ene faldt om nakken på ham, hvor den fik en tryg plads nede ved hans underliv. Selv begyndte hendes fingre at stryge det pirrende, som hun ønskede at vække den samme lyst i ham, som han vækkede i hende. Det var samtidig endnu et tegn på, at hun gerne ville mere end bare dette, som hun selv var frisk på at trække den videre end et par simple berøringer. Selv var hun nemlig ikke bange for at trække den videre her, da de trods alt var alene i vognen, og hvis kusken blev irriteret af legen, så måtte hun bare give ham et par flere mønter.
|
|