0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 24, 2011 14:17:59 GMT 1
Det var virkelig sjældent at Elanya flippede på denne her måde. Ikke fordi at det var noget som kunne forundre nogen med det pres som måtte ligge på hende dag ud og dag ind og hun var tvunget til at stå og smile til det. Det var altså heller ikke noget som hun kunne gøre hver eneste gang! Og denne gang var det virkelig bare noget som havde fået bægeret til at flyde over og det havde gjort hende direkte vred og ikke mindst direkte frustreret, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt i den anden ende. Derick havde endnu en gang fået hende roet bare en smule ned, så selvfølgelig var det noget som virkelig betød meget for hende. Hun trak vejret dybt og slap det meget langtrukkent, også mest for at holde roen i sindet, for hun havde virkelig ikke noget andet valg, hun var nødt til at holde sig selv i skindet for alle andres skyld, så selvfølgelig var det heller ikke noget som hun måtte gøre som nogen undtagelse, for alle havde altid sine øjne på hende og det var hende virkelig frustrerende! At han stolede så blindt på hende, var selvfølgelig noget som betød forbandet meget for hende, hvor hun selv ikke kunne lade være med at smile. Hun nikkede. ”Og det sætter jeg virkelig, virkelig pris på, Derick,” sagde hun roligt og med en ganske stilfærdig mine. Selv hun havde sine aggressioner og det var vel også vigtigt, hvis han kendte til alle sider af hende? Et sted så var det selvfølgelig også noget som hun virkelig ønskede sig. Gabriel støttede hende ikke, så det at han havde opsagt sin stilling som hendes hærfører var nu heller ikke noget som hun tog så tungt igen. Selvom det selvfølgelig ikke havde været meningen, hvilket hun nok skulle få påpeget af Lucas senere hen, for den besked nåede sikkert også ham ekstremt hurtigt. Hun trak vejret dybt og rystede så stille på hovedet. ”Det håber jeg da. Det er bestemt heller ikke fordi at det er nemt fra før af,” sagde hun stilfærdigt, som hun stille vendte blikket op mod ham. Endnu en gang stod han der for hende ligesom han altid havde gjort det og selvfølgelig var det noget som virkelig betød uendelig meget for hende. Dericks ord var noget som næsten fik hende til at smelte, for det var virkelig noget som måtte varme i hendes indre, så man skulle tro at det måtte være løgn. Hun vendte blikket roligt op mod ham endnu en gang, hvor de smaragdgrønne øjne måtte falde til hans blå. Et stort og smukt hav som hun konstant kunne svømme rundt i og det gjorde hun endnu en gang. ”Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, Derick, jeg… jeg elsker også dig.” Hun vendte blikket roligt op mod ham og med det samme stille smil på læben som tidligere. Ikke fordi at det var noget som hun ønskede anderledes på nogen som helst måde overhovedet. Hans strøg over hendes ryg og videre over hendes kind, var noget som kun fik hende til at smile. Han havde endnu en gang fået hende gjort fuldkommen til ro og selvfølgelig var det noget som virkelig måtte glæde hende som intet andet overhovedet. ”Hvad skulle jeg da have gjort uden dig?” endte hun stille, som hun roligt slog armene omkring hans skikkelse og lagde hovedet stille mod hans skulder og vendte blikket derefter mod det ødelagte vindue. Ja, nu hvor hun havde det meget bedre, så kunne hun også se at hun faktisk havde reageret temmelig voldsomt på denne nyhed.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 24, 2011 16:09:08 GMT 1
At se Elanya så vred havde Derick aldrig set før, men på den anden side så var det vel også vigtigt? Hvis han ønskede at leve med hende resten af livet, så var det jo også vigtigt at han kendte til alle hendes sider, og denne havde han virkelig aldrig set til før, ikke fordi det gjorde ham noget, for han ville med glæde være den person der kunne få hende roet ned igen, desuden så var det jo heller ikke Jordens undergang at Gabriel ikke var hærfører længere, for hvis manden ikke ønskede at tjene sit land og sin dronning, så kunne han bestemt også blive fri! De skulle nok finde én som kunne gøre hans job mindst lige så godt! Han var mere end overbevist om at der fandtes mange andre mænd som var passende til hærførerstillingen og ikke mindst lederstillingen, så det hele skulle nok komme til at fungere! Det var jo ikke fordi at Procias gik under uden en hærfører, landet klarede sig jo fint uden, desuden var der mange andre her i Procias som sikkert var villige at kæmpe for landet, hvis det skulle vise sig at gå galt. Han sendte hende et skævt smil til hendes ord, hvor han nikkede roligt. ”Godt..” endte han roligt, som han lænede sig frem og skænkede hendes læber et blidt kys. Han vidste de skulle være diskrete, men her kunne ingen se dem, så hvorfor skulle et enkelt kys betyde noget? Han ville desuden gerne vise at han elskede hende, at han var der for hende og at han støttede op omkring hende. Han trak sig let igen, hvor han løftede hånden og strøg den blidt over hendes kind, uden at smilet falmede det mindste, for det kunne det slet ikke med hende i sin nærhed! Det glædede Derick at hun var faldet til ro igen, for det var det eneste som måtte betyde noget for ham, ligesom det også betød meget for ham at han havde evnen til at få hende til at falde til ro. Han elskede hende virkelig utrolig højt og det eneste der betød noget for ham, var at hun havde det godt og at hun var godt tilpas. Han sendte hende et stille smil. ”Jeg ved godt at det ikke er let min kære.. men tro mig. Snart skal alt nok falde på plads igen, så du kan se bedre tider i møde,” forsikrede han hende, som han ikke veg blikket fra hende, for det ham jo nærmest umuligt! At han endte med at gøre hende mundlam, var noget som måtte få smilet til at brede sig på hans læber, for det gjorde ham glad at han endnu kunne have den effekt på hende. Han mente dog sine ord! ”Du behøver heller ikke sige noget Ela.. bare lytte,” endte han sandfærdigt og i en blid tone, som han sendte hende et varmt smil. At hun elskede ham gjorde ham glad, for det var det eneste som betød noget for ham! Så længe han havde hendes hjerte, så skulle han nok klare sig. Han trykkede hende let ind til sig, som han blot lod hende putte sig ind mod ham. ”Nej.. jeg er fantastisk!” endte han selvsikkert, selvom der også var en drillende tone under, hvor han slap en munter latter. Han skænkede hendes kind et blidt kys. ”Har du det bedre nu?” spurgte han roligt uden at smilet falmede det mindste.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2011 10:14:16 GMT 1
Det var også meget sjældent at Elanya flippede på denne her måde, men det var nu noget som alligevel skete i tide og utide, om det var noget som man ville det eller ikke, men Gabriel havde virkelig bare trådt hende over tæerne og det var ikke noget som hun kunne skjule som sådan, om det var noget som man ville det eller ikke. Hun vendte blikket direkte op mod Derick igen. Han var der for hende og så længe at han kunne forstå hende, så var hun virkelig også glad, for det var noget af det som hun havde haft brug for at få bekræftet. At hun ikke var alene om det hele, hvor hun jo også vidste at hun skulle snakke med Lucas omkring alt det her senere, for ellers ville det jo først for alvor ende med at gå galt. Hun nikkede stille, hvor hun selv lod ham lægge hånden mod hendes kind. De skulle være diskrete, hvilket var noget som hun var klar over, men.. her var der jo heller ikke nogen som så dem, så kunne hun godt give en smule efter og det var noget som hun gjorde med sin fulde ret. Hun lod læberne møde hans i hans kys, som hun besvarede med selv den største glæde, om det var noget som man nu så ville det eller ikke, for det var virkelig, virkelig rart! Hun betragtede ham roligt. ”Du har altid været der for mig, Derick.. Og det er jeg glad for,” sagde hun stille. Det var ord som hun faktisk måtte mene til fulde! At Derick kunne roe hende ned, var selvfølgelig noget som virkelig gjorde Elanya glad, for hun havde virkelig brug for det i tide og utide, det var der bestemt heller ikke nogen tvivl om overhovedet. Hun bed sig let i læben og vendte blikket roligt op mod ham. Hun havde brug for noget godt i sit liv efterhånden. Selvfølgelig var han der og det var noget som hjalp hende meget, men hun kunne jo heller ikke søge til ham hele tiden og selvfølgelig var det noget som virkelig måtte irritere hende i tide og utide. ”Det glæder jeg mig virkelig, virkelig meget til,” sagde hun stille, som hun roligt lagde hovedet mod hans skulder. Lige nu var hun ærlig talt ligeglad med det hele. Derick kunne trøste hende og få hende til at falde til ro, så selvfølgelig var det noget som hun nød frygtelig godt af i det store og hele. Hun lukkede øjnene stille og nød ellers også rigtig godt af hans strøg over hendes ryg, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt i den anden ende. Hun vendte blikket stille op mod ham endnu en gang og med den samme rolige mine som tidligere. Han var en fantastisk mand, det var jo ikke en gang løgn! Hun trak morende på smilebåndet. ”Du har altid kunne få mig til at lytte, Derick.. Min lille egoist,” sagde hun med et let grin, for det var heller ikke fordi at hun ville lyve for ham eller noget i den stil. Hun lagde armene trygt omkring ham, kun for at trykke sig helt tæt ind mod hans favn. Lige nu tog Jason skansen i tronsalen og hun selv nød bare en smule af den frihed, for det var noget som hun virkelig havde forbandet meget brug for efterhånden, det var der bestemt heller ikke nogen tvivl om overhovedet. ”Jeg har det meget bedre nu.. Tak,” sagde hun roligt. Hun vendte blikket mod ham, kun for at lade et let og blidt kys tilfalde hans kæbe og uden at smilet falmet det mindste.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2011 10:44:41 GMT 1
At se Elanya så vred, var nyt for Dericks vedkommende, selvom han ikke gjorde noget ved det, foruden at lytte til hende og være der for hende, for det havde hun vidst haft brug for, så oprevet som hun havde været. Han vendte blikket mod hende og sendte hende et skævt smil, som han fortsatte med at stryge hendes kind noget så blidt og mildt, så hun vidste at han var der for hende, for andet kunne virkelig ikke falde ham ind! Han elskede hende og han ville gerne vise hende det, så han var ærligtalt ligeglad med om folk så dem, for de måtte hellere end gerne vide at han elskede hende! Hun betød virkelig alt for ham! Hun var trods alt den eneste grund til at han var her, han ventede kun på hende. At hun besvarede kysset, var noget som måtte få hans hjerte til at slå hurtigere og hårdere imod hans bryst, for det nød han virkelig! Det var rart at have hende så tæt på sig, og det at hun ikke afviste ham, var noget som virkelig måtte glæde og varme ham! Efter en så god aften, så ønskede han ikke at det skulle ødelægges! Et smil bredte sig på hans læber, som kysset blev brudt, hvor de blå øjne endnu engang måtte søge til hendes smukke smaragdgrønne. Han trak kun på smilebåndet til hendes ord og nikkede roligt. ”Altid,” endte han sandfærdigt, som han strøg hende let over kinden, inden han lænede sig frem og skænkede hendes pande et blidt kys. Han ville altid være der for hende, han ville altid støtte op omkring hende, han ville altid lytte til hende når hun havde brug for det, for andet kunne virkelig ikke falde ham det mindste ind! Hun var og blev virkelig hans et og alt! Og den eneste han ønskede at leve resten af sit liv sammen med. Derick sendte hende et stille smil og nikkede ganske roligt til hendes ord. ”Og snart min kære.. så kommer den gode tid,” endte han sandfærdigt, som han strøg hende blidt over kinden, inden han igen lod begge arme søge omkring hendes liv, så han kunne trykke hende ind til sig, for han nød at have hende tæt på, og han nød det at hun faktisk ikke afviste ham, men lod ham være tæt på sig, for han ønskede at mærke hende, han ønskede at være der for hende, hvilket var svært hvis de skulle være så diskrete hele tiden, for det var noget som virkelig måtte frustrere ham! Derfor betød forrige nat utrolig meget for ham, hvor hun havde givet sig hen til ham, givet ham lov til at bekræfte hende som han længe havde ønsket, og den nat havde ganske enkelt været perfekt! Han slap en munter latter til hendes ord. Ham en egoist? ”Du nyder jo min selvsikkerhed,” endte han drillende, som han selv slap et kort grin. Kysset mod hans kæbe, fik ham til at trække på smilebåndet, hvor han ikke gjorde det mindste for at stoppe hende, for han nød at mærke hende på denne måde! Han vendte blikket mod hende og nikkede ganske roligt. At hun var faldet til ro igen og havde fået det bedre glædede ham. ”Godt.. du burde smutte tilbage til arbejdet.. i stedet for at gemme dig her,” endte han morende, som han skænkede hendes silkebløde læber et blidt kys, inden han trak sig igen. ”Gå ud og få harmonien over landet og vis Gabriel modsat. ”Han strøg hende blidt over ryggen, inden han roligt slap hende. Han skulle desuden træne, for det var jo grunden til at han selv var kommet her. Desuden ønskede han ikke at holde længere på hende end nødvendigt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2011 11:36:46 GMT 1
Endnu en gang havde Derick vidst sig at være der for hende, og selvfølgelig var det noget som virkelig måtte betyde rigtig meget for hende. At vise ham selv i det offentlige, at hun virkelig elskede ham og at hun værdsatte ham. Deres aften sammen var slet ikke noget som hun ønskede at ødelægge bare sådan uden videre, det var der bestemt heller ikke nogen tvivl om. Hun vendte blikket stille og roligt op mod ham. Han burde kende til begge siderne af hende og det var end ikke noget som hun ønskede at lægge det mindste skjul på, på denne her måde, om det jo så var noget som man ville det eller ikke. Hun sendte ham et stille smil. Hun skyldte ham virkelig, også fordi at han holdt så meget ud for hendes skyld, så selvfølgelig var det også noget som betød uendelig meget for hende, om det jo så var noget som man ville det eller ikke. Hans strøg over hendes kind var noget som fik hende til at lukke øjnene. Hun elskede virkelig når han gjorde det, det var der bestemt heller ikke nogen tvivl om overhovedet! Kysset til hendes pande var noget som kun fik hende til at smile, for det var alt sammen noget som virkelig måtte betyde uendelig meget for hende. ”Hvad skulle jeg da gøre uden dig?” spurgte hun smilende. Det var faktisk ord som hun mente og nu hvor hun var faldet godt til ro igen, så kunne hun selvfølgelig godt mærke, at hun var langt mere rolig end det som hun havde været før i tiden, så selvfølgelig var det også noget som betød uendelig meget for hende selv i den anden ende, og det var helt sikkert! Elanya måtte virkelig erklære at hun så frem til de gode tider. Hun vendte blikket mod ham og med den samme stille mine som tidligere. ”Når den tid kommer.. og jeg endelig kan få dig for mig selv, det er noget som jeg virkelig, virkelig ser frem til,” sagde hun med et stille smil på læben. Det i sig selv var i den grad også ord som hun mente! Alene det at kunne undvære ham, var slet ikke noget som hun ønskede sig for noget som helst i denne verden. Hun vidste udmærket godt at hun burde smutte tilbage på arbejdet, for hun havde sit at passe, og det var noget som hun allerede nu måtte være klar over. Det var der bestemt heller ikke nogen tvivl om overhovedet. Hun bed sig let i læben og nikkede. Hun besvarede mere end glædeligt hans kys og med det samme stille smil på læben. ”Jeg.. ja, du har ret.. det burde jeg nok..” Hun hævede hånden og lod den roligt stryge over hans kind. Han havde endnu en gang hjulpet hende til at se bare lidt lyst på tingene, så selvfølgelig var det også noget som betød uendelig meget for hendes vedkommende, om det var noget som man ville det eller ikke. ”Hold noget tid ledigt til mig senere, ikke?” Hun lænede sig stille frem, kun for at skænke ham et kys. ”Jeg elsker dig, Derick..” hviskede hun roligt og med en dæmpet stemme. Det var noget som hun virkelig ønskede at lade ham vide. Hun lod hånden roligt stryge over hans kind, idet hun roligt sendte ham et stille smil, inden hun roligt bakkede. ”Vi ses senere..” sagde hun roligt og med et stille smil på læben, idet hun roligt listede ud af våbensalen, kun for at vende tilbage til arbejdet i tronsalen.
//Out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2011 15:03:40 GMT 1
At det glædede Elanya at han var der ved hende og ikke mindst for hende, var noget som gjorde Derick glad, for han elskede hende og han ønskede også at vise at han var der for hende, at han værdsatte hende, som ingen anden gjorde, for han ønskede virkelig at være den eneste, selvom.. det var han vel også? Han sendte hende et skævt og ikke mindst varmt smil, for det glædede ham kun at hun var faldet til ro igen, for det var det eneste der måtte betyde noget. Han strøg hende let over kinden. ”Så er det godt jeg altid vil være her for dig,” endte han sandfærdigt, for han mente skam sine ord! Han ville aldrig forlade hende! Hun var værd at vente på, hun havde desuden hans hjerte, og han ønskede ikke at nogen anden skulle tage det. Smilet falmede ikke det mindste, da det var blevet umuligt. Det gjorde ham glad at se hende i godt humør igen, for det andet gjorde kun ondt, at se hende så vred, at hun direkte kastede ting ud af vinduet havde han aldrig regnet med at han ville se, selvom det vel var godt at han så alle sider af hende? Så kom det da ikke bag på ham næste gang, skønt han aldrig ville håbe på at han ville være skyld i dette raseri! At se hende falde til ro igen, var noget som måtte glæde Derick, for endnu en gang havde han formået at gøre hende rolig og det var det eneste som betød noget for ham. Han trak på smilebåndet til hendes ord, hvor han nikkede ganske istemmende. ”Jeg kunne ikke være mere enig,” endte han med et skævt smil om læberne. Han så virkelig frem til at han kunne kalde hende for sin, at han var den eneste mand i hendes liv, for hun var jo faktisk gift med en anden, selvom han vidste hvor hendes hjerte måtte ligge og det var det eneste som måtte betyde noget for ham; at hendes hjerte lå hos ham, for så var hun værd at vente på, så ville han med glæde slå tiden ihjel, for hendes skyld, deres skyld. At hun besvarede hans kys, var noget som fik det til at sitre i hele hans krop. Han nød virkelig at have hende så tæt på sig. Strøget mod hans kind fik ham til at sukke ganske let, hvor øjnene kort måtte glide i, blot for at vende sig mod hende igen, inden han nikkede ganske let. ”Jeg venter kun på dig, så lidt tid til dig burde jeg gerne have,” svarede han drillende, selvom det faktisk var sandt. Det eneste han gjorde, var at træne kroppen op igen, læse lidt historie og ellers vente på hende, og når hun så havde tid, så brugte han tiden med hende, for det var jo det som han helst ville! Han så frem til at hun blev færdig her på slottet, så de kunne slå sig til ro sammen, for det var virkelig det eneste han ventede på. Kysset besvarede han, hvor et varmt smil gled over hans læber. ”Og jeg elsker dig,” endte han i en kærlig tone, som han blot lod hende gå forbi ham, hvor han betragtede hende hele vejen hen til døren. Han nikkede roligt til hendes ord og sendte hende et varmt smil. ”Vi ses..” hviskede han, som hun allerede var ude, inden han vaklede hen til ribberne for at starte træningen.
//Out
|
|