0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 17, 2011 18:04:32 GMT 1
Det var ikke fordi at Derick ønskede at blive usikker, men når hun direkte sagde at hun var bange for at gøre noget forkert, så kunne han ikke lade vær med at tænke på ting, han nok slet ikke burde. Hun havde altid været god nok for ham, et sted var han jo faktisk bange for at han ikke var god nok for hende, desuden så havde han jo hele tiden båret inde med den frygt for at han blot var den næste mand i rækken, og det havde han på ingen måde lyst til! Desuden så gad han ikke have hende, hvis den eneste grund til at hun blev, var fordi hun bar hans barn, for.. hvis hun ikke elskede ham, ja så kunne det da være ligegyldigt! Alligevel måtte det også skræmme ham at han faktisk skulle være far, selvom han dog ikke kunne finde på at svigte hende! Måske det skræmte ham, men han ville skam blive og kæmpe, og ikke mindst gøre det så godt han kunne, for det havde hun i hvert fald fortjent! Hånden hun lagde mod hans kind og strøg, fik ham til at lukke øjnene ganske blidt i, hvor han nød af hendes kærtegn, for dem havde han virkelig savnet! Han så dog roligt igen mod hende, da hun blev færdig med at tale, hvor smilet kun bredte sig på hans læber. „Jeg kunne ikke finde på at være dig andet end loyal og trofast og ikke mindst støtte dig Elanya,” svarede han sandfærdigt, som han sendte hende et varmt smil. Løgn var det på ingen måde, for han måtte virkelig mene det! Han elskede hende og selvfølgelig ville han være hende tro! Han havde kun haft en kvinde før hende, Denjarna og selvom han havde været ung og altid havde haft et godt øje til det kvindelige køn, så havde han selv været hende tro, på trods hun faktisk var gået bag hans ryg op til flere gange. Men når han fandt en partner, så var det ikke for sjov, men så var det tværtimod ganske alvorligt, og nu hvor han var blevet ældre, så havde han ikke behov for at flirte rundt med andre tøser, så havde han nok i én og det var Elanya, for hun sad virkelig med hans hjerte i sine hænder og var herre over dets skæbne. Det var hende der bestemte om det skulle bære eller briste. Han trak på smilebåndet til hendes ord. „Elanya.. du kan virkelig umuligt blive en dårlig mor! Du er så kærlig, varm, god og omsorgsfuld. Jeg kunne ikke være mere heldig over at det er dig som er mor til mit barn,” svarede han sandfærdigt og med et varmt smil. Det undrede ham faktisk, netop fordi de aldrig havde været sammen som et par, men faktisk været bedste venner og nu skulle de have et barn sammen? Han fortrød det i hvert fald ikke på nogen måde! „Det er jeg glad for at du vil. Som jeg også vil vogte og passe på dit,” svarede han i en kærlig tone. Det at være Elanya så tæt, var noget som Derick havde savnet og nød! Han havde ikke snakket med hende igennem de sidste par uger, for hun havde jo undgået ham, men det var i det mindste noget som de havde løst, for det andet gjorde kun ondt at tænke på! Det havde dog overrasket ham, at han skulle være far, for.. det havde han jo slet ikke regnet med! Og ikke nok med det ville hun også have ham som sin konge, ved hendes side, selvom han hellere end gerne fulgte hende, han var bare.. bange for at han ikke var god nok, men med Lucas og Elanyas hjælp, så skulle det vel nok gå? Han trak på smilebåndet til hendes ord, hvor hans blå øjne hvilede trygt i hendes flotte smaragdgrønne. „Du er mit et og alt,” hviskede han kærligt, for løgn var det jo ikke engang. Hendes hånd der strøg ned over hans ryg og side, fik ham til at spænde en anelse i kroppen, selvom han kun nød af hendes berøringer! Han selv lod sin hånd søge ganske langsomt og dog kærtegnende ned over hendes mave.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 17, 2011 20:52:08 GMT 1
Elanya var virkelig bange for, at hun ikke ville magte at leve op til forventningerne og i det alvor i ordene som han måtte skænke hende, for den tanke ene og alene, var noget som direkte måtte skræmme hende en anelse, for.. et sted så var hun bange for, at der ikke ville være noget som helst i det i den anden ende. Hun vendte blikket stille mod ham endnu en gang og med det samme stille smil på læben. Hun ønskede selvfølgelig at det hele skulle fungere. Hans ord varmede hende og hun vidste skam også at han talte sandt. Begge havde de haft meget at slås med, for ikke at glemme at hans daværende kæreste faktisk var gået til hendes egen søn. I det store og hele, var det faktisk en kende akavet, men nu heller ikke noget som hun sagde noget til som sådan, for det var jo noget som man egentlig bare måtte leve med i den anden ende, om det var noget som man nu ville det eller ikke. ”Det ved jeg, min kære.. Du har aldrig skænket mig en løgn.. jeg ved det godt,” endte hun med en rolig og ikke mindst sandfærdig stemme. Hun prøvede virkelig at holde sig på måtten, men var hun ikke tryg og lykkelig sammen med den mand som hun nu havde ved sig, så var det bestemt heller ikke nemt for hende. Derick var en helt anden sag, for han havde ikke bragt hende andet end lykke og tryghed og nu var det virkelig bare i en ekstrem mængde, hvilket hun slet ikke kunne skjule. De skulle være forældre, og de skulle have et fælles barn og selv for hendes vedkommende, så var det en stolthed uden lige, at hun var den som skulle skænke ham det, for det var noget som i den grad også gjorde hende direkte glad! Hans ord var noget som kun fik hende til at smile som aldrig nogensinde før, for tanken gjorde hende virkelig også glad! Han vidste da også lige hvad han skulle sige til hende, hvilket nu heller ikke gjorde hende noget som sådan, for det var en glæde uden lige for hendes vedkommende! ”Jeg vil da gøre mit bedste..” endte hun direkte forlegent, for hun vidste da slet ikke hvad hun skulle sige! Hunden gled roligt under hans hage, ganske roligt og blidt. ”Mhmm.. Og tro mig når jeg siger det.. du er den eneste som vil være vogteren af det..” hviskede hun med en blid stemme. Elanya var nu ganske sikker på at Derick nok skulle klare det. Hans plads som leder af magikerne, var samtidig også en måde hvorpå at han kunne få et stedfaste her i landet, for det var også noget som han havde brug for, hvilket de vel vidste begge to? Hun lod hovedet søge let på sned, selv med blikket hvilende i hans. Hun skulle nok hjælpe ham og så meget som det nu var hende menneskelig muligt, men.. hvis hun var gravid, så var hun selv nødt til at tage det med ro, selvom hun vidste, at det var noget som ene og alene, ville kaste meget over på Lucas og det var jo heller ikke meningen! ”Du er min verden..” hviskede hun blidt mod hans øre, idet at hun varsomt begyndte at få de sidste beklædninger af ham, kun for at få ham blotlagt mere og mere. Selv ønskede hun at mærke ham tæt på, specielt også hvis det virkelig skulle være den sidste gang igennem skræmmende lang tid, så var det jo bare at nyde det så meget som det nu var hende menneskelig muligt!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 18, 2011 14:53:32 GMT 1
Efter de mange tab som Elanya havde lidt, efter de mange svigt som hun havde måttet gå igennem, efter alle de mænd som havde valgt at påtage sig ansvaret om at vogte omkring hendes hjerte og blot ladt det ligge helt knust, var noget som gjorde Derick en kende.. usikker. Han vidste hvad han ville have, og det var hende! Det var der slet ikke nogen tvivl om! Han vidste at han ville støtte hende, være hende loyal og være hende trofast igennem hele forholdet! Han vidste at han ville vogte om hendes hjerte, fordi han virkelig elskede hende så højt som han gjorde, men.. han var faktisk bange for at hun satte for høje forventninger til ham, netop fordi hun var blevet svigtet så mange gange, og han turde ikke tænke på hvad der ville ske, hvis han faktisk ikke kunne leve op til hendes forventninger, for han ønskede virkelig ikke at miste hende! Han havde jo altid haft et godt øje til hende, helt tilbage fra start af, selvom han godt nok havde haft en kæreste, men det havde ikke stoppet ham fra at flirte med Elanya og heller ikke skænke hende et par kys eller to, selvom han slet ikke burde have gjort det! Et sted kunne han ikke lade vær med at skænke det en tanke, om hun måske faktisk var hans mage, for selvom han havde haft Denjarna, havde hans hjerte jo også lagt ved Elanya, hvilket det altid havde gjort, hun var den første som virkelig havde set ham for at være den person han havde været, og hun var den person der var skyld i at han var tilbage igen. Han kunne ikke leve uden hende. Han sendte hende et varmt smil. Han var virkelig – mildt sagt – stolt over at hun skulle være mor til hans barn, selvom han var nervøs for om han i det hele taget ville blive en god forælder, på den anden side, så skulle han nok klare det, så længe han blot havde hende ved sin side, for han var ikke et eneste sekund i tvivl om at hun ville blive en fantastisk mor! „Jeg ved at du vil blive den bedste mor! Vores barn kunne ikke blive mere heldig ved at have dig,” svarede han lettere bestemt, for det var ord som han måtte mene! Hendes følgende ord, fik ham til at trække på smilebåndet, så det næsten ikke kunne blive større. „Og jeg ønsker hverken at svigte dig eller dit hjerte, Ela..” Han lod sit hoved søge ganske let mod hendes hånd, som hun lagde den mod hans kind, uden at han tog blikket fra hende. Nu hvor Elanya var gravid, så vidste Derick godt at det måske blev én af de sidste gange at de kunne være hinanden tætte, men.. det betød egentlig ikke så meget for ham. Selvfølgelig ville han gerne tilfredsstille hende og bekræfte hende! Det var da slet ikke det! Men.. kødets lyster var ikke det som han satte øverst på sin liste, tværtimod, så så han faktisk mere frem til at han kunne pusle om hende, se maven vokse sig større og vide at det var deres barn som måtte vokse i hende. Det var en tanke som faktisk gjorde ham umådelig glad! Hendes ord fik et varmt smil over hans rosenrøde læber. „Som du er min,” hviskede han kærligt, inden han trykkede sine læber imod hendes i et kærligt og ikke mindst længselsfuldt kys. At hun fik ham blotlagt, havde han nu intet imod, tværtimod nød han fornemmelsen af hendes varme krop under hans egen. Han selv begyndte at trække ned i hendes trusser, kun for at få hende selv blotlagt, så de begge lå helt nøgne, skønt tæppet måtte dække deres kroppe til. Han trykkede ganske blidt omkring hendes hånd, imens han gjorde kysset mere intenst, kun for at lade sine frie hånd gå på opdagelse på hendes krop i blide kærtegn og strejf. Hun var virkelig hans et og alt! Kilden til hans lykke, og det ville han virkelig ikke være foruden!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 25, 2011 11:10:43 GMT 1
Elanya sad inde med ekstremt mange forhåbninger og ekstremt mange ønsker, men hun vidste ikke om det var noget som hun skulle gøre tydeligt, for hun ville vel heller ikke få noget som helst ud af det når det endelig skulle komme til stykket? Løgn var det trods alt heller ikke, for hun havde virkelig bare.. brug for et standpunkt, som hun kunne stå fast på, om det var noget som man ville det eller ikke. Derick havde altid stået der for hende og det var selvfølgelig noget som hjalp hende frygtelig meget! Hun holdt forbandet meget af manden. Nej, det var ikke en løgn når hun sagde, at hun virkelig elskede ham, for det gjorde hun i den grad også, det var der bestemt heller ikke nogen tvivl om når det endelig skulle komme til stykket. Hendes hjerte hamrede mod hendes bryst. Det var en fornemmelse som han kun måtte være alt for dygtig til at sætte i hende. Hun havde set det gode i ham, som han også havde set det i hende, det at de allerede med det samme faktisk havde formået at finde ud af det, for det at gøre hinanden skade, var noget som virkelig havde gjort forbandet ondt også for hendes vedkommende. Hun trak vejret dybt og med blikket hvilende på ham. Endnu en gang var det noget som tydeligt måtte påvirke hende på denne her måde også. Et smil bredte sig på hendes læber, for det var ord som hun kun måtte elske at høre! En rødmen måtte tage til i hendes kinder ved hans ord, hvor det slet ikke var noget som man kunne tage det mindste fejl af overhovedet. Hun sendte ham et glædeligt smil. ”Se på mine børn, Derick.. Langt de fleste nægter at vedkendes mig i dag.. Hvad… hvad så hvis det sker igen?” spurgte hun stille. Ja, der var mange ting som gik hende på. Et sted så tænkte hun vel bare lidt for meget over tingene, selvom det vel heller ikke var nyt som sådan, for sådan havde det jo faktisk altid været for hendes vedkommende. At han ikke ville svigte hende, var selvfølgelig noget som virkelig gjorde hende glad og ikke mindst lykkelig, det var der bestemt heller ikke nogen tvivl om når det endelig skulle komme til stykket på denne her måde, hvad end om det var noget som man ville det eller ikke! ”Det ved jeg godt at du ikke vil.. Og jeg stoler på dig..” endte hun roligt, for det var ikke engang fordi at det var en løgn set fra hendes øjne. Hun stolede på ham og hun stolede i den grad også blindt på ham! Det var ikke kødets lyster som stod højest på hendes liste, for det var slet ikke sådan at hun ønskede at blive bekræftet. Det i sig selv, var faktisk kun en bonus set i hendes øjne og det var sådan at hun altid ville se på det! For.. selv det havde desværre mistet en del betydning for hende i årenes løb. Ikke fordi at det var noget som hun tænkte på lige netop nu, men det var jo så bare sådan at det endelig måtte være. Hans ord glædet hende virkelig, også fordi at hun vidste at han mente dem, hvilket var noget som gjorde det hele så meget bedre for hendes del. Hun knugede omkring hans hånd og uden at slippe ham på nogen måde, for det var slet ikke noget som hun ønskede. Hun ønskede at mærke ham tæt på sig, også fordi at dette var en sidste gang, at hun kunne komme til det! At han begyndte at kærtegne hende, var noget som hun rigtig godt kunne lide, for det var det som hun mente med bekræftelse, han var der for hende og med hende, han kunne lide hende som hun var og det var klart det som gjorde det til noget ganske særligt! Hun lod ham. Det var virkelgi det bedste af det hele!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 26, 2011 18:34:34 GMT 1
Derick vidste at Elanya sad inde med mange ønsker og behov, når det kom til manden i hendes liv, for han vidste at hun var blevet skuffet utallige gange, faktisk så mange gange at det måtte gøre ham ondt, for det var der ingen der havde fortjent, og da slet ikke hende! Men de mænd som havde været tætte på hende, havde virkelig taget hende forgivet, for de havde slet ikke vidst, hvilken fantastisk kvinde som de havde haft! Men han kunne se hendes værdier og det ville han skam også gerne bevise for hende! Desuden så var hun jo ikke bare smuk af ydre – selvom hun virkelig overgik enhver gudinde på det punkt! – men hun var virkelig også smuk af indre, hun havde værdier, egenskaber og en personlighed, som virkelig kunne tage pusten fra ham! Hun var.. perfekt. Og det var tydeligt at de tidligere mænd ikke havde givet hende følelsen af at være hel og perfekt, hvilket var en skam, selvom det vel på en måde også var til hans held? Han fik chancen for at slette de gamle spor og sætte nogle nye i hende, så hun faktisk fik oplevelsen af at være.. fuldkommen, for han nægtede at svigte hende! Han løftede hånden og strøg hende ganske blidt over kinden. „Du er en vidunderlig kvinde Elanya.. du får en ny chance for at tage dig af dit barn, og jeg ved at du ikke vil svigte, for jeg ved at du lærer af dine fejl. Uanset om det bliver en pige eller en dreng, så bliver vores barn født heldig, fordi han eller hun, vil have den mest perfekte mor,” endte han i en kærlig tone, som han sendte hende et varmt smil, kun for at skænke hendes pande et ganske blidt kys. Han var mere bekymret for ham selv, for Elanya havde en stor erfaring med børn, han selv havde ingen! Han var mere bange for at han ville komme til at klokke rundt i det, for det havde han jo heller ikke lyst til! Men.. det var vel at tage det som det kom? Han vidste at hun ville være der og hjælpe ham! Han trak på smilebåndet til hendes ord. „Som jeg også stoler på dig,” hviskede han i gengæld, som det varme smil forblev på hans læber. Han ville stole på hende, til det modsatte var bevist, og ikke et sekund før! Han ville give sig fuldkommen hen til hende, hvis det skulle koste ham dyrt, så måtte han jo bare lære at leve med konsekvenserne. De blå øjne søgte roligt mod hendes ansigt, som Derick fik hende blotlagt, så de begge måtte ligge helt nøgne under tæppet, hvor han endnu engang måtte føle en mindre spænding, så selv hans hjerte begyndte at slå hurtigere imod hans bryst. Han vidste ikke hvorfor hun havde denne effekt på ham, for han havde jo faktisk set det hele før og oplevet følelsen før, men.. hun gjorde bare alt spændende! Hånden der strøg ned over hendes krop, lagde han roligt mod hendes hofte, hvor han mærkede hvordan hun trykkede omkring hans hånd. Han sank let en klump, uden at han tog blikket fra hende. Han lagde sig roligt til mellem hendes ben, imens han mærkede hvordan hans hjerte måtte hamre hårdere imod hans bryst. „Du er så smuk..” hviskede han lettere stakåndet, som hun pludselig tog pusten fra ham, selvom hun ikke havde gjort noget, det var bare den følelse hun satte i ham. Han ønskede virkelig ikke at svigte hende! Hun var den sidste person på hele Jorden som han ønskede at svigte! Han sendte hende et lettere betryggende smil, som han roligt endte med at forene sig i hende, imens han holdt godt omkring hendes hånd, præcis som første gang, hvor han tydeligt mærkede hvordan hun satte ham i paradis. Han startede roligt akten, hvor han sørgede for at holde hende tæt ind til sig, uden at slippe hendes hånd..
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 29, 2011 21:48:36 GMT 1
Elanya havde virkelig ikke tal på hvor mange gange at hun havde oplevet svigt på svigt, så hendes ønsker og tanker omkring manden i hendes liv, var virkelig endt tårnhøje! Men hun turde ikke at håbe på at det skulle blive en realistisk tankegang i det store og hele, om det var noget som man ville det eller ikke, for det var jo bare sådan at det nu endelig måtte være i den anden ende. Hun vendte blikket mod ham. Derick havde altid været der for hende, han havde – for det meste om ikke andet, så været der og skænket hende en favn som hun kunne finde den ventede tryghed i, så selvfølgelig var det også noget som gjorde godt for hendes vedkommende, om det var noget som man nu ville det eller ikke, for det var jo trods alt bare sådan at det endelig måtte være. Hun sendte ham et stille smil. Han skænkede hende en form for tryghed som hun rigtig godt kunne lide og den følelse var virkelig utrolig for hendes del, for hun vidste at han mente ordene som han gav hende! Han.. så vel noget i hende som havde været usynlig for alle andre? Ikke fordi at det var noget som gjorde hende det mindste, for det var med til at gøre noget ved hende selv, så det føles virkelig også godt i den anden ende! Hånden mod hendes kind var noget som satte en utrolig sitren i hende, og det føles virkelig også godt, det var der bestemt heller ikke nogen tvivl om overhovedet. Hans ord deriblandt, var noget som virkelig måtte lette hende, for hun agtet at holde ham fast ved dem! ”M-mener du det..?” endte hun dæmpet. Det alene var ord som hun virkelig måtte nyde af, for.. hun vidste at han mente det, ellers ville han aldrig åbne munden og skænke hende ord af denne kaliber, det var noget som hun var fuldkommen overbevist om! Det kunne godt være, at hun havde en utrolig erfaring på dette punkt, men det var ikke nødvendigvis noget som var hende en hjælp, men så længe at Derick troede på hende, så skulle hun da nok klare det! ”Godt,” hviskede hun dæmpet. At vide at han stolede på hende, var noget som glædet hende, for.. hun ønskede bestemt heller ikke at skulle svigte ham! At være så tæt på Derick, var noget som virkelig vakte en mærkværdig spænding i Elanyas sind. Hun elskede det, for det føles bestemt heller ikke som hun gjorde det bare for at gøre det, om det var noget som man ville det eller ikke, så var det jo bare den rene sandhed i det store og hele. Hendes hjerte hamrede mod hendes bryst. At ligge blottet under ham, havde hun intet imod, selvom hun vidste at de mange graviditeter og fødsler tydeligt havde sat sig på hendes krop, for hun var bestemt ikke den kønneste at kigge på, men så længe at han kunne leve med det, så var hun bestemt heller ikke den som skulle klage over noget som helst! Hun vendte de smaragdgrønne øjne stille op mod ham endnu en gang. Hånden slap hun ikke på noget tidspunkt, for hun kunne godt lide at mærke ham tæt ved sig, selvom de lå så tætte på hinanden! ”Du er fantastisk..” hviskede hun blidt og med det samme stille smil på læben, for løgn var det jo trods alt heller ikke. At han valgte at forene deres kroppe, var noget som fik en varme til at eksplodere i hendes indre, hvor et dybt og nydende suk brød hendes læber, hvor hun let klemte omkring hans hånd. Han var allerede i færd med at bringe hende til himmels…
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 1, 2011 17:13:21 GMT 1
Meget havde de begge været igennem, både på godt og ondt, men Derick måtte indrømme at resultatet af det hele, det at ende her i Elanyas favn, slet ikke var noget som han kunne fortryde på nogen måde! Det at han endelig havde fået sin drømmekvinde, var noget som gjorde ham lykkelig og ikke mindst varm indeni at vide! Han var kun glad for at det var Elanya som skulle være mor til hans barn, for han var sikker på at hans barn ville få en fantastisk mor, for Elanyas gode væsen og varme hjerte, var slet ikke noget som man skulle tage fejl af! Han vidste at hun ville tage sig godt af deres barn, som han selvfølgelig også selv ville forsøge, men han havde desværre ikke nogen erfaring, tværtimod. Han havde næsten aldrig været i nærheden af børn, desuden så måtte han indrømme at børn heller aldrig havde sagt ham noget, men han kunne alligevel ikke lade vær med at glæde sig, for det var noget nyt og spændende! Han trak på smilebåndet og nikkede ganske roligt. „Selvfølgelig mener jeg det, Ela..” Han løftede sin ene hånd, som han strøg hende ganske blidt over kinden med, hvor han strøg nogle af hendes blonde lokker bag hendes ene øre. „Jeg må virkelig være den heldigste mand på Jorden, ved at have dig,” endte han i en dæmpet og dog varm tone, som smilet ikke kunne falme det mindste! Det at være Elanya så tæt, var noget som Derick ikke kunne andet end at nyde. Han elskede hende, hvilket han bestemt ikke var et eneste sekund i tvivl om! Hun var ham virkelig fantastisk! Han glædede sig et sted til at man tydeligt kunne se at hun var gravid, også fordi han aldrig havde prøvet det før, så det gjorde selvfølgelig det hele spændende! Mest af alt, var han kun glad for at de havde fundet ud af det sammen, for han havde virkelig savnet hende igennem den sidste måneds tid! De sidste par uger havde hun jo slet ikke talt til ham! Og det havde gjort ondt, selvom at det var tydeligt at der var blevet lavet om det, hvilket kun glædede ham! Han trak på smilebåndet til hendes ord, hvor de måtte varme ham, selvom han selv var overbevist om at hun var langt mere fantastisk end det som han måtte være! Men den diskussion gad han virkelig ikke nu! At mærke dem blive forenet, var noget som virkelig måtte få varmen til at sprede sig i hele hans krop, hvor velbehaget skyllet ind over ham som aldrig før, for dette bragte ham virkelig til syvende himmel! …
… Varmen og nydelsen føltes som om det eksploderede, idet Derick nåede sit klimaks, hvor han lå tilbage med et ubeskriveligt velbehag! At komme Elanya så tæt, var noget som virkelig måtte bringe ham nydelse! Det var virkelig en fantastisk følelse! Hans krop var endt lettere fugtig af varmen, hvor hans krop lagde sig mere afslappet over hendes, idet han roligt trak sig ud af hende, hvor de blå øjne roligt vendte sig mod hende, som hun måtte ligge der under ham. Et varmt smil gled over hans læber, hvor han trak tæppet godt op omkring sine skuldre, for at dække dem begge til. „Mm.. hver gang overrasker du mig virkelig, min kære.. du er fantastisk!” svarede han tydeligt tilfredst, som han næsten måtte gyse af behag! Han gik ganske vidst ikke op i kødets lyster, men han måtte indrømme at hun virkelig forstod at tilfredsstille en mand! Han var bare glad for at det hele tilhørte ham! Han skænkede hendes læber et blidt kys, hvor han blev liggende over hende, for i den lille sofa var der jo ikke meget plads.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2011 9:10:18 GMT 1
Man kunne ikke ligefrem sige at Derick og Elanyas vej havde været smertefri, for det var vidst noget af det sidste som den havde været – og nu hvor de måtte ligge i hinandens favn, så følte hun.. lettelsen. Hun følte sig komplet, hun følte sig fri og hun følte at hun kunne være sig selv, så selvfølgelig var det også noget som gjorde forbandet meget for hendes eget vedkommende. At hun skulle til at være mor igen, var en tanke som gjorde hende usikker, for selv på trods af hendes varme person og gode hjerte, så var det meget sjældent gået som hun ville have det, så selvfølgelig var hun bange for at det ville ske endnu en gang, om det var noget som man nu ville det eller ikke. Hun trak vejret stille og dybt, selv uden at skulle se væk fra ham, for.. han var noget af det smukkeste som hun nogensinde havde set! Hånden som strøg over hendes kind, fik hende til at lukke øjnene og med et stille smil. ”Du har et hjerte værd din vægt i guld, Derick.” Hendes stemme var rolig og blid, for nu hvor de måtte ligge så tæt på hinanden, så var der jo trods alt heller ikke en grund til noget andet, om det var noget som man ville det eller ikke, så var hun som en ung og nyforelsket teenager og hun nød af tanken! Hendes rødmen tog til ved hans ord for.. det var virkelig noget af det mest rørende som hun længe havde hørt. ”Du er mig virkelig unik..” endte hun med en rolig hvisken. Elanya var slet ikke i tvivl om Dericks følelser for hende, som hun bestemt heller ikke håbede at han var i tvivl omkring hendes, for hun elskede virkelig at være tæt på ham, for det var virkelig noget af det bedste som nogensinde var sket hende! At han glædede sig, var selvfølgelig også noget som hun håbede på, for.. hun ønskede slet ikke at miste ham, og hun ønskede bestemt heller ikke at skubbe ham fra sig igen, for han var virkelig alt som hun havde! Hun vendte blikket mod ham. Hun var den heldigste kvinde at have ham. Hun havde jo trods alt altid misundt Denjarna for at have en mand som ham, et hjerte af guld og en herlig personlighed, for det havde han altid haft! Og nu.. nu var det hele hendes! At blive forenet med ham og det at lade ham komme så tæt på, var virkelig noget af det bedste som hun længe havde oplevet. Varmen som direkte eksploderede i hendes sind, hvor hun bare.. lod ham komme så tæt på og med mere end den største glæde…
… Turen til den syvende himmel, var og blev virkelig fantastisk, idet at Derick gjorde sit sidste og endelige stød, for det var virkelig utroligt! Hun snappede svagt efter vejret, hvor selv kroppen tydeligt glinsede af sved. Hun vendte blikket roligt op mod ham, selvom hendes greb omkring hans nakke ikke slap på nogen måde, for hun elskede virkelig at være så tæt på ham på denne her måde. Hun sendte ham et tydeligt og træt smil. Nu var den sidste måneds tid forsonet og det ikke var noget som de behøvede at tænke på mere. Blikket gled stille op mod hans skikkelse og med et samme stille smil på læben, for løgn var det jo trods alt heller ikke. ”Jeg.. tror at du er den fantastiske af os to..” endte hun med en ganske så dæmpet stemme, for løgn var det virkelig heller ikke. Hun spredte benene en anelse mere, kun for at kunne trykke ham helt tæt ind mod hendes skikkelse. Jo tættere på hende som han kunne komme, jo bedre var det! Kysset besvarede hun med selv den største glæde. Hun elskede ham virkelig!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2011 14:28:40 GMT 1
Nok Elanya stadig var gift med en anden mand, men Derick vidste hvor hendes hjerte lå og det gjorde vel, at han godt kunne kalde hende for sin? Han elskede hende, hun havde sagt at hun ville have ham hos sig ved sin side, som sin konge, som far til hendes barn, og det var alt sammen noget som virkelig måtte gøre ham glad. Bare tanken om det, fik varmen til at boble i hans indre, hvor han følte for aldrig at slippe hende igen! Han nægtede at svigte hende, selvom han vidste at hendes forventninger var høje, og ærlig talt så var han bange for at svigte hende, ikke så meget som mand, for han kendte hende godt, men han var bange for at svigte hende som konge og svigte hende som far, for når man blev konge, så fulgte et ekstremt stort ansvar med, og sådan et stort ansvar havde han aldrig haft, han anede ikke hvad det krævede eller hvad man skulle gøre og det samme som forældre, og ærlig talt vidste han ikke, hvad skræmte ham mest. Men selvfølgelig glædede han sig, han glædede sig til at kunne se på deres barn og vide at det var noget som de to havde skabt i fællesskab, og han måtte indrømme at titlen ikke betød noget som helst for ham, for det havde den aldrig gjort. Ellers havde han jo nok valgt Elanya helt tilbage til at starte med, fordi hun havde været dronning, så havde han nok udnyttet hende, men det kunne han ikke, for han elskede hende. Det lå ikke i hans planer at blive konge, for hans skyld måtte mange andre gerne tage titlerne, for det eneste han ønskede var at leve resten af sine dage med Elanya, om det så var på slottet eller i en lille hytte ude i skoven, han var virkelig ligeglad. På den anden side, så var hun virkelig god til at være dronning og han var ikke et sekund i tvivl om at dette var hendes kald, og derfor ville han gerne følge hende. Han trak på smilebåndet til hendes ord. „Dine ord varmer mig min kære,” hviskede han i en kærlig tone, som han fortsatte sine blide strøg. Hun var ham virkelig uvurderlig, og han ville ikke miste hende for noget som helst i verden! At komme hende så tæt, var noget som virkelig måtte bringe Derick til paradis og den syvende himmel, hvor han slet ikke ønskede at komme ned fra, for det var virkelig fantastisk! Den sidste frustrerende måned, var som glemt for ham, da han slet ikke kunne tænke på andet end hvor lykkelig hun måtte gøre ham. Han trak på smilebåndet til hendes ord, selvom han bestemt ikke var enig, for den som var mest fantastisk af de to, var helt klart hende! Han vidste dog at det var en død diskussion, da de nok aldrig ville blive enige. At hun spredte benene, for at trykke ham tættere på sig, var noget som fik ham til at smile, selvom han hellere end gerne lod armene søge omkring hende, for at trykke hende tættere på sig. Han brød roligt kysset efter et stykke tid, hvor han sendte hende et kærligt smil. Han trak tæppet tæt om sine skuldre, kun for at trykke sig ned mod hende, hvor han lagde sin pande mod hendes. „Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig Ela.. Du er mit et og alt,” hviskede dæmpet og i en varm tone. Han strøg sin hånd igennem hendes hår, uden at han tog blikket fra hendes smukke smaragdgrønne øjne. Han gik ikke ud fra at de kunne blive liggende her, eftersom det var stuen, på trods at dørene var lukket og låst, men.. det var vel for indlysende?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2011 17:27:34 GMT 1
Om det direkte var Elanyas kald at stå som dronning, vidste hun ikke. Hun havde faktisk nydt det i den tid hvor hun ikke havde stået med arbejdet og nu hvor hun var gravid igen, så var det jo også begrænset hvor meget hun måtte lave – specielt når maven kom, for den måtte holdes skjult fra det offentlige, for det var jo trods alt heller ikke Jasons og det vidste de jo alle sammen! Hvor hendes hjerte lå, var hun selv slet ikke i tvivl om! Det lå ved Derick og det var der at hun ville have at det skulle forblive, om det var noget som man ville det eller ikke. Selv på trods af deres fælles fortid, hvor man ikke just kunne sige, at den havde været præget af ren og skær lykke, for det havde virkelig været en mørk tid for alt for mange – inkluderet de to. Nu var de her, de lå i hinandens favn i en sofa og havde været hinanden tætte som kun to elskende burde være det, og det var slet ikke noget som hun kunne fortryde på nogen måde, og det var slet ikke hendes hensigt på noget tidspunkt overhovedet, hvis det var noget som hun ellers kunne blive fri for det i den anden ende. Han var virkelig værd sin vægt i guld, og tanken alene om at det var hende som skulle være ham tæt og den som kunne kalde ham for sin, var noget som virkelig glædet hende mere end noget andet! ”Godt.. For jeg mener dem..” endte hun med en ganske dæmpet og stilfærdig mine, for det var ikke engang fordi at det var en løgn på noget tidspunkt. Lige nu var det ikke det resterende slot eller de ansatte, adelige eller kongelige her på stedet som vækkede Elanya nogen interesse. Lige nu var det bare tanken om at være sammen med Derick, at gøre det godt igen for den sidste måned, for hun havde virkelig ikke været sikker på helt præcist hvordan hun skulle fortælle ham det hele, hvordan hun skulle fortælle ham at han skulle være far, også selvom hun var sikker på at det hele nok var noget som han skulle gøre fantastisk! For.. hvorfor skulle han da ikke det? Han gjorde jo aldrig noget med mindre at der var meninger bag, og hvis han elskede hende og deres kommende lille, så var hun helt sikker på at det hele nok skulle gå i den anden ende. Hun kunne i hvert fald ikke se hvorfor det ikke skulle. Hun smilede let, som hun trykkede ham helt tæt på sig, så hun kunne mærke ham. At han havde dækket dem med tæppet omkring skuldrene, var slet ikke noget som hun sagde noget til, som hun bare lå der ganske roligt og stirrede ham direkte i øjnene. Det var virkelig de smukkeste som hun nogensinde havde set og det at vide at manden over hende, var en som hun kunne betragte som sin, var en tanke som direkte gjorde hende lykkelig! Armene gled roligt om hans nakke, som hun lænede sig frem, kun for at skænke ham endnu et kys, for det at være ham så tæt på, var virkelig en fantastisk varme i hende. Hun havde aldrig oplevet noget lignende! ”I lige måde min kære.. Du giver mit liv en mening jeg har søgt i årtusinder..” hviskede hun dæmpet, selv på trods at det faktisk var ord som hun mente. En mening som hun længe havde søgt og nu havde hun endelig fundet den! Sammen med ham!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 21, 2011 18:51:22 GMT 1
Det at komme Elanya så tæt var noget som Derick ikke kunne fortryde på nogen måde, for hun var og blev virkelig fantastisk! Desuden så nød han virkelig at være hende så tæt som kun elskende burde være, selvom det også havde bragt sine konsekvenser med sig, sidst de havde været hinanden så tætte, netop fordi hun var blevet gravid. Man kunne ikke ligefrem sige at det kom i en god periode, men.. han fortrød det virkelig ikke, han elskede hende og han ønskede at være der for hende, derfor så glædede han sig faktisk også til at de skulle have et barn, for hvordan skulle han ikke kunne glæde sig? Selvfølgelig måtte tanken også skræmme ham en anelse, men.. alt i alt så var det mest af alt spændende! Han havde aldrig været far før, for han havde jo aldrig fået et barn med Denjarna, selvom det heller ikke betød noget, han havde vel aldrig set sig selv som den faderlige type? Derfor var han faktisk også nervøs for hvor godt han ville klare sig, selvom han bare vidste at han ville hjælpe Elanya i stedet for at skubbe hende fra sig, for hun var langt mere værd end det! Hun var hans et og alt, og han ønskede ikke at svigte hende, som så mange andre havde gjort det. Han trak på smilebåndet til hendes ord. „Godt,” endte han i en kærlig tone, som han sendte hende et varmt smil. Han elskede hende virkelig, det var han slet ikke i tvivl om, og han ønskede faktisk at dette forhold skulle holde, han ønskede at leve med hende resten af sine dage, og nu hvor de også skulle have et barn.. så kunne det da slet ikke blive bedre! Hun var fantastisk, og han var ikke et eneste sekund i tvivl om at hun nok skulle blive en fantastisk mor, for hun havde jo været det mange gange, selvom man ikke ligefrem kunne prale af at de mænd hun havde haft, havde været god for hende på nogen måde, for de havde svigtet hende og børnene med, men det havde han i hvert fald ikke tænkt sig! Han var selv blevet forladt som lille, han havde levet på gaden, han havde været hadet af sin landsby fordi han havde været vampyr, og derfor kunne han ikke drømme om at svigte sit eget afkom! At hun trykkede sig tættere på ham havde han ikke det mindste imod, for han lod hende hellere end gerne! Han så blot tilbage i hendes smukke smaragdgrønne øjne, som han ikke kunne andet end at svømme rundt i, for de var så utrolig smukke, som de altid havde været. Han besvarede hendes flygtige og blide kys, inden et varmt smil gled over hans læber. Hendes ord måtte virkelig varme ham som aldrig før, hvor han næsten følte at hans hjerte måtte slå et slag over. „Jeg er bare glad for at få muligheden for at være sammen med dig.. og jeg svigter dig ikke,” hviskede han i en varm og kærlig tone, uden at han tog blikket fra hende, så hun tilmed kunne se at han mente sine ord. Han skænkede hendes pande et blidt kys, inden han så sig let omkring, kun for at vende blikket morende mod hende igen. „Jeg går ikke ud fra at vi kan blive her?” svarede han stilfærdigt, som han lod hovedet søge let på sned. Dørene var måske låst, men folk ville jo bare stille spørgsmål i morgentidlig, for disse døre var jo normalt aldrig låst!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 21, 2011 23:03:04 GMT 1
Det havde aldrig nogensinde været Elanyas mening at skulle skubbe Derick fra sig. Tanken var noget som direkte gjorde ondt, men hun kunne ikke rigtigt sige noget til det, kunne hun? Hun vendte blikket sigende mod ham. Umiddelbart så var hendes gæt en graviditet, hun havde rådført sig med Lucas som havde været meget enig, men det var ikke at sige helt bevidst endnu, men det var nu heller ikke noget som hun sagde noget til. Hun var overbevist om hendes tilstand og det var også derfor at hun havde valgt at fortælle ham det her til aften. At det var hans første, var noget som et sted gjorde hende glad. Det gjorde hende.. stolt at vide, at det var hende som skulle sætte det lille liv til verden, og det var noget som hun i den grad også ville gøre selv med den største stolthed, det var der bestemt heller ikke nogen tvivl om når det endelig skulle komme til stykket – overhovedet! Hun var dog overbevist om at han nok skulle gøre det godt. Hun kendte ham og havde kendt ham igennem så skræmmende mange år trods alt! Om ikke andet, så var hun sikker på at hun nok skulle finde ud af det hele med ham ved sin side. Det var en tanke som hun faktisk var fuldkommen overbevist om! Hun vendte blikket stille mod ham, som han lå der tæt ved hende. Lige nu ønskede hun blot at nyde øjeblikket sammen med ham, at mærke ham tæt på sig igen, for det var noget af det som hun virkelig havde savnet mere end noget andet! Hans mange kys og hans utrolig mange kærtegn, var noget som virkelig faldt umådelig godt til ved hende, for det føles virkelig fantastisk! Hun lukkede øjnene let. Endnu en gang følte hun lettelsen. Selvom hun stadig frygtede for at miste ham på den ene eller den anden måde, også fordi at det ville være så typisk det hele! At han havde oplevet det at blive forladt, var ikke noget som de direkte havde snakket om selvom.. det vel også snart var på tide for alvor at lukke op for sluserne og fortælle? Ikke fordi at det var noget som gjorde hende noget, for hun stolede virkelig på Derick. Der var faktisk ikke nogen anden mand som hun stolede mere på end ham! Hun smilede ganske let. Han var hendes mening med livet, det var en tanke som hun var fuldkommen overbevist om. ”Det ved jeg du ikke vil.. Du af alle ved jeg at jeg kan stole på.. Og ej ønsker jeg at svigte dig..” Hun vendte blikket direkte op mod ham. Hun ville gøre alt det som stod i hendes magt, kun for at forhindre at det skulle gå så galt, for det var slet ikke noget som hun ønskede sig på nogen som helst måde overhovedet! Et stille smil passerede hendes læber til hans spørgsmål, hvor hun lod hovedet søge let på sned. Hun rystede let på hovedet derefter. ”Gid vi kunne.. min egen..” endte hun med en dæmpet stemme, som hun lod hånden stryge mod hans kind ganske blidt. Hun var stadig nødt til at holde lav profil, om ikke andet så frem til at Jason blev afsat, så Derick kunne komme til og frem til da, så måtte hun gøre sit for at skjule sin egen tilstand, for det var ikke noget som skulle blive kendt for offentligheden endnu om ikke andet! Det var ganske enkelt for tidligt endnu! [colo=white]”Du ved.. Jason er ikke hjemme til aften og… pladsen i sengen ved siden af mig er ledig.. hvis du vil?”[/color] foreslog hun med et stille smil.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 22, 2011 11:42:50 GMT 1
De havde været igennem frygtelig meget i deres liv, måske en del hver for sig, men de havde også været igennem en del sammen. De var startet ud som bedste venner, havde været igennem medgang og modgang, selvom det vel mest af alt havde været modgang? De havde været i en dødskamp, selvom ingen af dem havde kunnet slå hinanden ihjel, hvilket han nu også var glad for, for han havde altid holdt utrolig meget af hende, et sted havde et stykke af hans hjerte altid hvilet hos Elanya, skønt hun havde valgt mange mænd til fordel for ham, hvilket også var grunden til at han var blevet hos Denjarna, hvor han også havde haft det godt, indtil hun havde valgt at være ham utro, og det havde endda været med Elanyas søn Gabriel, selvom hun da havde valgt ham til sidst, hvor de havde giftet sig og levet i udkanten af Dvasias og afsides alt, selvom det vel havde været en fejl? Han var bare glad for at han havde fået en chance til og at Elanya også havde valgt ham, for se hvor langt de var kommet! De skulle have et barn sammen, hvilket han aldrig havde prøvet før! Han glædede sig virkelig! Også fordi det var med hende, og han havde virkelig ikke tænkt sig at svigte hende! Hun var hans et og alt, bogstaveligtalt. Han trak på smilebåndet til hendes ord og nikkede ganske let. „Ligesom jeg også ved at jeg kan stole på dig,” svarede han stilfærdigt, som han sendte hende et varmt smil. Han stolede på hende til det modsatte var bevist, for hvorfor skulle han ikke det? Hvis han ikke gav sig fuldstændig hen til hende, men holdt igen, så ville han da bare ende med at skubbe hende fra sig, hvilket han ikke havde tænkt sig! Så hellere give alt hvad han havde og håbe på at det var nok til at holde på hende. Han ønskede ikke at svigte hende som han vidste hun var blevet af så mange andre, for hun var virkelig hans et og alt, hans livs kærlighed, det var han i hvert fald ikke i tvivl om! At hun rystede på hovedet, fik ham selv til at nikke svagt, som enighed til at de ikke kunne blive her, for det vidste han jo godt. Han lod hånden søge mod hendes hånd, som hun strøg den mod hans kind, hvor han lukkede øjnene ganske let. Han skulle næsten til at sige godnat, for at regne med at de skulle skilles, indtil hun valgte at komme ham i forkøbet. Han vendte blikket lettere forundret mod hende. Jason var ikke hjemme og pladsen ved siden af hende var ledig? Et skævt smil gled over hans læber, hvor det kun bredte sig, så man kunne se hans øverste, hvide tandrække. „Tja.. hvad han ikke ved har han ikke ondt af?” svarede han morende, som han blinkede let til hende. Han havde faktisk savnet at have hende ved sin side, også fordi de ikke havde snakket sammen igennem den sidste måneds tid fordi hun havde valgt at tage afstand til ham, men det havde de i det mindste fået bearbejdet, for han tilgav hende skam for det, hvad andet kunne han gøre? Han elskede hende trods alt. Han greb let ud efter deres tøj, inden han rakte hende sit, hvor han selv kom i sine underbukser. Han gad ikke tage det andet på, for det skulle jo alligevel smides igen, når de kom ovenpå. Han skænkede hendes mundvig et blidt kys, inden han satte sig op og ventede pænt på at hun selv fik sit på.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 23, 2011 14:16:57 GMT 1
Det var efterhånden utroligt hvor meget Derick og Elanya havde været igennem, selvom hun virkelig ikke fortrød noget som helst, for det var jo trods alt bare sådan at tingene nu skulle være i den anden ende. Hun vendte blikket stille mod ham og med det samme smil. Endnu en gang havde de ordnet op i konflikten som hvilede mellem dem, netop også fordi at hun havde valgt at opsøge ham, fortalt ham hvordan tingene hang sammen og faktisk også undskyldt for ham, for hun vidste at hun havde gjort det forkerte ved at holde afstand. Selvom det vendte op og ned på det hele, så ændrede det ikke på det faktum at hun virkelig elskede ham, hun stolede på ham og hun vidste at han ikke ville svigte hende, for det var han også den eneste som ikke havde gjort endnu. Hun smilede ganske let til hans ord, for det var også noget af det som hun havde brug for at høre. At vide at folk også stolede på hende, for hun vidste godt at hun havde været meget flyvsk, men selv hun kunne faktisk falde til ro og det var hun sammen med ham. Det var en mand som hun kunne slå sig til ro med, og det var virkelig en dejlig fornemmelse! ”Hold fast i den tanke, min kære..” endte hun med en ganske dæmpet stemme, for løgn var det jo trods alt heller ikke, det var helt sikkert på alle måder også. Hun betragtede ham roligt. Alt det i deres fortid med Denjarna, mand på mand og Gabriel oveni, havde nok heller ikke været med til at gøre det nemmer for dem på nogen måde, men nu stod de altså i denne situation hvor de havde fået hinanden og de havde muligheden til det, og det var en mulighed som hun i den grad også valgte at tage nu hvor hun kunne! At han tog omkring hendes hånd havde hun dog ikke noget imod, også selvom.. nu hvor de havde ordnet op, så ville det være synd at gå hvert til sit, nu hvor de havde muligheden for at tilbringe den tid sammen med hinanden. Hun smilede ganske let, også fordi at hun virkelig kunne se at han direkte måtte stråle op ved den tanke alene! Hun grinede ganske let. ”Jeg tænkte nok at du ville være enig med mig..” endte hun med en ganske sigende mine, for det var jo ikke engang fordi at det var løgn. Hun ville elske at hvile i hans favn, vel også for at vise at hun ikke ønskede at skubbe ham fra sig, men kun tage ham tættere? Det var i den grad hvad der var hendes mening med det hele, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om. Hun lod ham sætte sig op, hvor han tog tøjet til sig. Alle lå og sov alligevel, så der var ikke nogen grund til at gøre det store ud af det, men at komme ind i en seng, hvor der faktisk var plads til dem, ville vel også være behageligt? Hun satte sig roligt op, hvor hun roligt tog fat om kjolen. Selvom hun sad der fuldkommen blottet for ham, så rørte det hende virkelig ikke. kjolen fik hun over hovedet og let på plads idet at hun roligt rejste sig og vendte blikket mod ham. ”Kom..” bad hun endeligt, som hun rakte ham sin hånd, så de kunne gå mod de kongelige gemakker. Nok lidt andet end det som han var vant til på hans værelse, men det var jo tanken bag.. Han skulle jo faktisk selv vænne sig til et liv i luksus, når alt kom til at gå som de ville have det!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 23, 2011 14:48:11 GMT 1
Meget havde de været igennem, både hver for sig men også sammen, og Derick kunne ikke være mere end tilfreds med udfaldet af det hele, for han havde fået Elanya, hans drømmekvinde, hvilket han ikke kunne sige sig at være utilfreds med. Han vidste godt at hun havde været flygtig igennem hendes liv, og at hun tilmed allerede havde ’leget’ med tre mænd efter hun var kommet tilbage til livet, men.. han elskede hende, han kendte hende bedre end nogen anden, ligesom han kendte sig selv, og han elskede hende virkelig højere end han havde elsket nogen anden igennem sit liv, og han vidste at det var Elanya som han ønskede at tilbringe resten af sit liv med, derfor valgte han også at stole på hende, og tro på, når hun sagde at hun også elskede ham, for han ønskede ikke at svigte hende, som han heller ikke ønskede hun svigtede ham, så han stolede på hende til det modsatte var bevist, hvor han selvfølgelig håbede på at det aldrig ville ske. Men hvorfor skulle det også det? De skulle have et barn sammen, de skulle være forældre, og selvom tanken skræmte ham, så glædede den ham virkelig også, fordi det var hende som var mor til hans barn, en tanke som virkelig glædede ham og ikke mindst gjorde ham stolt! Han nikkede roligt og sendte hende et varmt smil. „Selvfølgelig holder jeg fast ved den tanke Ela.. du er min drømmekvinde,” hviskede han kærligt og dog sandfærdigt mod hendes ene øre, som han skænkede hendes kind et blidt kys. Det var en lidt forunderlig tanke at ligge helt splitternøgen med hende, eftersom de altid kun havde set på hinanden som venner, og tilmed havde været bedste venner, så at trække den videre på denne måde, var noget som bragte ham spænding, skønt han måtte indrømme at han virkelig nød at være hende tæt på, for det føltes virkelig fantastisk! At hun grinte over at han lyste sådan op, fik ham til at trække morende på smilebåndet, men han ønskede faktisk ikke at de skulle skilles, ikke nu hvor de endelig havde fundet ud af det med hinanden. „Selvfølgelig, du ved hvad man siger: store hjerner tænker ens,” svarede han morende, hvor han slap et let grin, som han strøg hende kort over kinden, inden han satte sig op og dermed også gjorde det muligt for hende selv at bevæge sig. Han trak kun sine underbukser på, da han alligevel skulle smide tøjet når de kom op på værelset igen. Han lod hende selv få kjolen på, inden han sendte hende et varmt smil, som hun valgte at rejse sig og række ham hånden. Han svang sin skjorte og bukser over den ene skulder, inden han tog omkring hendes hånd og rejste sig. Han fulgte hende roligt væk fra sofaen, inden han slap hendes hånd og gik ned i knæ for at løfte hende op i sine arme. „Kom her prinsesse,” endte han drilsk, som han blinkede let til hende, inden han bar inde hen til døren, som han fik låst op og åbnet ved hjælp af sin magi, inden han gik ud i den store forhal. Han bevægede sig roligt hen over det blanke gulv, selvom det var en anelse køligt mod hans bare fødder. Han kiggede sig næsten forsigtigt omkring, for at se om der var andre, men.. alle lå vel og sov? Det ville jo nok bare være en anelse akavet hvis folk fandt dem. Han listede næsten op ad trappen, som havde han været spion, inden han gik ned langs gangen, hvor han stoppede op ude foran den kongelige gemak. Han fik døren åbnet med sin albue, inden han trådte indenfor, selvom det var betydeligt større end det lille værelse han selv havde haft, og det var langt mere fornemt! Han blinkede let med øjnene. Luksus var det i den grad! Han måtte dog erkende at han aldrig havde valgt Elanya på grund af luksussen, men fordi han elskede hende og han kunne sagtens være foruden alt dette, så længe han bare havde hende. Han fik lukket døren igen, inden han bar hende hen til sengen hvor han lagde hende, kun for at skubbe tøjet af sin skulder, så det landede på gulvet.
|
|