Post by Deleted on Dec 15, 2011 15:40:34 GMT 1
Hvor vidt han brød sig om mærket eller ej, var ærlig talt noget Valarie var direkte ligeglad med! Han skulle vænne sig til det, det havde hun skam forståelse for, helt kold og død var hun trods alt heller ikke, men han ville i sidste ende ikke have et valg, for hun havde virkelig ingen planer om, at lade ham brænde op i solen, han var hendes ansvar nu. De delte kød og blod, hun havde skabt et bånd til ham, som ikke ville være så let at komme af med, faktisk var det så godt som ubrydeligt, hvilket var en tanke hun i sig selv måtte nyde, det var lang tid siden, hun havde haft selskab, en celle var desværre et ensomt sted, hun havde været afskåret. NU skulle han følge hende i evigheden, uden et bankende hjerte, og hun ville byde ham velkommen med åbne øjne. Roligt fortsatte hun sine skridt, lette og elegante, til han direkte valgte at stoppe op. Hun vendte sig mod ham, med et direkte gennemborende blik. Forvandlingen var hård ved ham, men det måtte de simpelthen tage senere, han skulle ligeså have mere blod, men nu skulle de først i ly fra solen, for den ønskede hun bestemt ikke at møde, desuden ville der ikke være langt til kroen herfra. ”Jeg er bange for, at det ikke længere er muligt, kære. Hver sød ikke at græde over spildt blod, mand dig op og følg med,” svarede hun en anelse hårdt, for nu var hun ærlig talt ved at være irriteret. Han var vred, det stod langt ud af ham, det var dog ikke noget hun ville tage sig af, det var så mange år siden, sidst hun havde følt en vrede. Smilet blev en anelse bredere igen. ”Du vil meget snart finde ud af, at du ikke kan undgå mig. Jeg er en del af dig nu, vi har et særligt bånd, som jeg selvfølgelig har tænkt mig at udpensle for dig, når vi er kommer i sikkerhed,” påpegede hun en anelse sigende, for hun mente det! Valarie himlede lettere opgivende med øjnene, og begyndte blot at gå igen. Hun havde for pokker allerede hevet ham ind i mørket! ”Det er for sent! Du er en del af mørket, som det er en del af dig. Jeg bliver sindssyg af alt den brokkeri, knyt sylten og følg med!” vrissede hun direkte beordrende, for nu gad hun i den grad ikke hans pjat mere! Desuden så ville han ikke være i stand til at sige hende imod, han skulle nok følge ham. Ganske roligt fortsatte hun, de måtte ud af ruinerne, så de komme til kroen inden solen stod op, og han kunne ligeså godt vænne sig til det!
//OUT
//OUT