|
Post by stella on Apr 7, 2010 18:48:39 GMT 1
Stella var gået ned til søen, månen stod højt op hilmen og skinnet ned i søen, det var et smuk syn, stella køret hånden gemmen håret og betrakte søen, hun var tørstig men hun havde ikke været tæt på en mand i længen vilket hun også virkelig savnet, deres begær efter hende. hun havde en let kjole på som sad let og løst ned over hende men man kunne stadig se hendes former, hun gik med bare fødder, og så rolig mod søen, hende hår hang løst ned over skulderne og vindene leget med det i gange i mellem. Stella gik ned søens kant og nynnet roligt mens hun gik, roen var så dejlig og fredelig, hun kunne næsten drømme sig helt væk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2010 19:49:53 GMT 1
Horace gik stille ned til søen med et lille smil han håbede på at der ville være kvindeligt selvskab at finde hernede *gad vide om jeg ikke skulle være heldig at finde nogen der kunne holde mig lidt med selvskab* tænkte han og så sig godt omkring og fik faktisk øje på en han gik nu imod den skikkelse han kunne se "godaften frøken " sagde han roligt og mærkede også hvordan vinden strøg ham henover hans rene hud på kinden. Horace trængte så småt til at føle en kvindes varme og måske var han heldig i aften hvis blot han skruede lidt charme på Horace iagttog hende og kunne kun komme på ordet fantastisk smuk til at beskrive hende hende her var han bestemt interesseret i at lære at kende
|
|
|
Post by stella on Apr 7, 2010 19:59:06 GMT 1
Stella smilet da hun så en ung mand komme hen i mod hende, han var endda en nydlig og flot mand, hun nejet for ham " godaften min herre " sagde hun høfligt til ham, hun betraket ham roligt da hun rejste sig let op igen, hun så blidt inde i hans øjne, det havde en smuk farve, meget betagende. Stella smilet venligt til ham " hvad laver de ude på den tid af natten " sagde hun venligt til ham, hun forsætte roligt " undskyld min uhøflighed, mit navn er stella Clearway og de er ? sagde hun med sin bløde stemme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2010 20:20:03 GMT 1
han smilte stilel og så hende yderst dybt ind i øjnen mens han stille men fast gik hen og tog hendes håndes hånd "mig en ære at møde dem frøken jeg er Horace Sphinx" sagde han stilel mens han bukkede sig ned over hendes hånd mens han nu plantede et stille kys på hendes håndryg. aftenen var smuk og det gjorde det bare endnu mere fantastisk nu hvor han ikke længere var alene og da hans selvskab var så smukt smittede det helt af på hans omgivelser. han fik roligt fremtryllet en smuk rose som han stilel med den hånd der ikke holdte hendes holdte op imod hende " jeg ved godt det er en ringe samligning med deres skønhed men lad mig prøve dette forsøg på blasfami " sagde han stille
|
|
|
Post by stella on Apr 7, 2010 20:36:23 GMT 1
Stella var noget overrasket over hans venlighed over for hende, hun smilet kærligt til Horace da han kysset hende på hånden, vinden kom roligt hen og kastede blidt med hendes hår, hun fik færet af hans duft og fik hende til at længes efter ham. Stella tog roligt i mod rosen og betraket den, hun sys det var smuk og så rolige ned på ham " tak Horace, de er nu også en flot ung mand sagde hun venligt, hun håbet lidt han ville rejse sig op igen så hun kunne betrakte hans kønne ansigt igen. Hun så blidt på ham, han var så veltalen, så chramerne og flot, han var en da venlig mod hende, hun ville skåne hans liv, han skulle ikke ender skæbne som de andre mænd, hun måttet bare modstå trøsten, men hende begær efter en mand var dog for stort, det viste hun at hun ikke ville kunne styre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2010 20:45:03 GMT 1
han rejste sig roligt op og nærmest modvilligt lod han med en elegant bevægelse sig slippe hendes hånd "min skønhed er intet imod den der stråler fra dem jeg er blot en simple mand der taler hvad jeg ser " sagde han roligt og mente at han kun sagde hun var smuk fordi han syntes at hun var yderst smuk. At hun var vampyr vidste han skam godt men han frygtede hende ikke på nogen som helst måde han nærmere begærede hende han elskede smukke kvinder og her stod han med et af de fineste pragt eksemplar han overhovede kunne møde selvfølgelig kunne han ikke end at være venlig imod hende
|
|
|
Post by stella on Apr 7, 2010 21:03:06 GMT 1
hvis stella kunne rødme ville hun helt sikker have gjort det hun smilet kærligt til Horace " deres sind er smukker end mit min kære Horace¨ sagde hun venligt og kærtegnet hans kind, det kunne godt være hende ansigt og ydre var smukker end hans, men hende tænker og sind var knap så smukt som hende ydre. Hun lod fingre glide let hen over hans kind, det følgtes så dejlig blød nede under hende fingre, hun lændet sig frem og kysset ham blidt på kinden, hun viste godt hvad hun ville og han måtte selv sige fra hvis han følgte hun kom for tæt på ham. Hun tog en dyb indåndning af hans søde duft og trak sig så roligt fra væk ham igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2010 21:27:00 GMT 1
han smilte stille til hende og nød kærtegn af alle former især fra hende her "jeg må indrømme de frister mig til at opføre mig ubehøvlet " sadge han roligt og blinkede til hende med en lettere under toning før han tog hendes hånd og trak hende tæt ind til kroppen uden så meget som et ord mere begyndte han at danse med hende han førte hende roligt rundt mens hans underliv var helt tæt op af hendes hans ene hånd holdte hende og den anden lå på hendes smukke sensuelle hofte "de må undskylde jeg sådan bare tager føringen men jeg er jo en mand med visse lyster og lige nu er min største lyst at danse med dem " sagde han roligt med et sødt glimt i øjet
|
|
|
Post by stella on Apr 7, 2010 21:37:47 GMT 1
Stella blev ikke overrasket over hans reation hun fulgte roligt med rundt hvor end han føret hende hen af, hun smilet mens han føret hende rundt, hun lage blidt armen rundt om ham mens de danset hun nød deres tætte danse hun kigget rolig ind i hans øjne det gør ikke noget horace min største lyst lige nu er dette sagde hun og lage hovedet let på skrå, hun kysset ham blidt på halsen men føret sig op af op endet med at kysse ham på munden. hun nød kysset og slap ham blidt igen, hun smilet roligt men hun var dog lidt flov over det, hun havde været så tæt på hans hals at det kunne have været farlig, men heldigvis havde hun kunne styrer sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2010 21:52:01 GMT 1
han smilte nu blot til hende og havde kysset med da det varede og han nød det stort "hmm de er ikek en kvinde der ligger godt skjul på deres lyster men spørgsmålet er kan de stoppe et bid elelr skal jeg hjælpe med magi " spurgte han stille og var ikek bange for at blive bidt det tændte ham faktisk en smule at blive bidt dog havde han flere smertefulde metoder til at fjerne bid og iværete fald tænderne fra den der bider. "bare rolig jeg ved de er vampyr og jeg kan mærke de lyster mit blod og jeg lyster dem hvis ærligheden må og skal frem " sagde han stille Horace fandt hende sensuel og havde faktisk stor lyst til at kysse hende nedover hele hendes krop og det ville han ikke ligge skjul på *tiltrækning ved første blik * tænkte han
|
|
|
Post by stella on Apr 7, 2010 22:07:50 GMT 1
stella løftede det ene øjne bryn men smilet det kommer an på hvordan de smager, hvis jeg kan mærke din magi i det blod bliver det svært for mig og slippe dig igen sagde hun rolige. smilet smilet smiret over han oss lystede hende men jeg vil have meget mere end dit blod, jeg vil osse have din krop sagde hun kærelig og kærtegnet hans kind igen. hun var lidt forvirret hun var ikke sikker på om han lige havde givet hende lov til at hun måtte bide ham eller om det barre var et spørgsmål.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 8, 2010 8:17:54 GMT 1
han smilte nu stille til hende "min krop skal nok blive deres og det samme skal dele af mit blod men bare for en sikkerheds skyld hvis De ikke kan stoppe bliver jeg nød til at bruge magi til at få dem væk " sagde han sødt og troede ikke det ville blive aktuelt han tog nu den hånd hun havde på hans kind og kyssede den nu blidt mens han så hende dybt ind i øjnene. Horace fandt hende her direkte og smuk en god sammensætning der var godt nok ikke meget arbejde i det men klimakset ville med bestemthed gå hen og blive til det samme han lystede hendes krop og det lidt varm hendes skød ville kunne give ham han ville gerne op i hende og føle men lige nu vidste han det var der de var på vej hen
|
|
|
Post by stella on Apr 8, 2010 11:49:31 GMT 1
Stella stoppet med at danse rundt sammen med ham hun stod rolige og smilet til ham hun lændet sig frem mod ham hals, hun kunne høre hans rolige hjerte slag " må jeg " hvisket hun ind mod hans hals, hun havde aldrig det på denne måde før, at be om tilladse til bide var noget som hun aldrig gjoder normalt. Hun stod pænt og af venten på han svar mens hun blidt kysset hans hals, hun forstod godt hvis han blev nød til at bruge magi. " hvis du følger dig truet skal du osse bare bruge magi mod mig sagde hun med en rolige blød stemme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 8:58:00 GMT 1
han så roligt på hende og trak hende helt ind til sin muskuløse krop og holdte stille om hende han lod sin hånd køre ned af hendes ryg og ned til hendes baller "bare rolig jeg skal nok klare det en sexet pige som dig vil jeg da ikke udsætte for andre straffe en lidt blide slag på ballerne hvis hun er slem slem pige " sagde han nærmest hviskende i hendes øre før han blidt kyssede hendes øreflip og blidt nappede tilbage i den. Horace kunne godt lide hende her hun var direkte og der var ikke så meget pjat en pige der vidste hvad hun ville have præcis som han vidste han ville have hende nu men hun skulle ikke tro at han bare ville give hende alt hvad hun ville med det samme han ville udtrække det og drille hende. Horace vidste man skulle passe på hvem man lod bide sig men han havde en god følelse ved det og desuden hvis hun ikke kunne stoppe var der endten stød eller at fryse hendes gummer. En stille vind legede roligt med Horace lange hår mens han stadig stod og suttede blidt på hendes øreflip og kyssede den
|
|
|
Post by stella on Apr 10, 2010 9:18:47 GMT 1
Stella smilet og kysset ham så på halse, hun lage hænderne på hver af hans skulder og lod dem kører ned over hans overarme og stoppet ca midt på så holdt hun blidt fast der. Hun åbnet munden roligt og satte tænder rolige ned i hans hals man kunne hører hvordan de gik ned i hans sener men for stella var det som at sætte tænderne ned i smør, det var så let som inden ting. hun kunne allerede lugtede blodt da hun havde sat tænderne, hun strammet grabet om hans arme så blodet havde svære ved at løbe rundt. hun drak langtsom eller hun prøvet men da hun først fik smagen af horace blod, hun mærke hans stryke og evner, hun strammet graber endnu om hans arme, og drak hurtig, hun ville gerne give slip, men hun var ikke van til det, hendes hjerne skreg hun skulle slippe men hun følgt sig fanget i sin egen krop, en tåre trille ned over hende, hun håbet han opdaget at hun ikke kunne slippe ham.
|
|