Dødsengel
9
|
Post by Autumn Melanie Warley on Jul 19, 2016 22:17:51 GMT 1
PLOT & RELATIONER SØGES - 20 år - - 175 cm høj - - 64 kg - - Dødsengel - - Tvangs giftet -
- Charmerende - Udadvent - Smilende - Stærk - Eventyrlysten -
Autumn er en sød og smilende pige, med en meget speciel fortid. Vil du gerne læse hele hendes historie kan du gøre det i hendes profil lige Her. Jeg vil rigtigt gerne have en masse plots igang med hende og håber at du måske vil være med. Jeg har tænkt mig at skrive lidt idéer herunder på ting jeg mangler, men har du noget som Autumn måske ville passe ind i, så er jeg meget åben overfor det meste.
Tak fordi du har læst hertil!
En god ven:Jeg søger en person der kan være en god/nær ven eller veninde til Autumn. En hun stikker af hjemmefra for at se og en som altid kan rådgive hende på hendes rejse, ligegyldigt hvor fucked det end måtte blive. Gerne en der ikke er samme race som hende, og en som hun har kendt længe.Kærlighed:Jeg søger en fyr som Autumn kan forelske sig i. Hun er jo lige nu tvangs gift, og det vil sikkert kunne give en masse god "Romeo og Julie" agtigt plot, hvis hun fandt en fyr som hun forelskede sig i.Mentor:En voksen og ældre person fra et andet samfund, som måske bliver hendes mentor og prøver at hjælpe hende med at slippe væk fra hvor hun er - og hvem hun er.DE MØRKE PLOTSFamilien / venner af familien / Klanen: Jeg søger folk som er en del af den flok dødsengle som Autumn er vokset op i, dem der holder fat i hende og som altid behandler hende hårdt og til tider uretfærdigt.Hendes mand:Jeg søger den dødsengel som hun er gift med, og som hun frygter.Fjender:Eventuelle fjender fra andre stammer som ønsker at slå hende og hendes familie ihjel pga. stridigheder.ANDET? Har du en idé jeg ikke har stående her? Så skriv gerne til mig!
|
|
Vampyr
49
|
Post by Valkyia Thea Thilo on Jul 20, 2016 21:03:14 GMT 1
hej hvad søger hun af fyre? jeg spiller nogen forskelige fyre
|
|
Dæmon
Elev på Seadore Dæmonskole
10
|
Post by Artémis Poésy on Jul 25, 2016 9:11:18 GMT 1
Artémis kunne måske fungere som en god veninde Hun er selv en venlig sjæl der ikke gør fortræd. Hun er ikke særlig gammel endnu, så det er relativt, hvad hun har af livserfaring til råd, men hun kan være en støtte og en god veninde så længe, at Autumn er ærlig over for hende. Med hensyn til, hvor de skulle have mødt hinanden, kunne det være Rimshia City, eftersom det er tæt på Appolyon, og da Artémis ikke kommer meget ud ellers.
|
|