Vampyr
Livvagt for Mattheus Anglerax
90
|
Post by Shawn Darcian Torras on Jul 18, 2016 10:42:59 GMT 1
At hun så nærmest bad om at høre mere om hvad der gik ham på fik ham til at se lidt overrasket op. Han var vant til at nogen gerne ville snage, men ikke nogen han ønskede at snakke med det om på nærmere sigt. Men på en måde lød hendes ord ikke så meget som snagen for egen vinding og underholdning, men som om hun rent faktisk gerne ville hjælpe med at få lettet byrden. Måske fordi hun selv havde haft det hårdt og svært var det noget hun kendte til og derfor noget hun ikke kunne se som underholdning eller til at misbruge på anden vis. Han sukkede stille og var splittet mellem hendes venlighed og hans egen følelse af, at han ikke ville dele for meget ud af sig selv. For den her historie var efterhånden blevet som en del af hans sjæl. "Jeg mistede min hustru og vores nyfødte barn. Ikke fordi fødslen gik skidt eller der var sygdom indblandet. En flok jægere fandt os. Vampyrjægere." Han fugtede let sine læber og holdt en lille pause. "De virkede...uerfarne på en måde. Siden de gik efter det lette drab som var en nyfødt der ikke kunne forsvare sig selv og en kvinde der var udmattet efter fødsel. Det eneste svære var at holde mig væk.." Han ville dog ønske de havde drabt ham istedet. Men så havde hans familie været alene og det ønskede han heller ikke. I dette tilfælde ville han have været død med dem. Men det ville skæbnen ikke.
|
|
Vampyr
49
|
Post by Valkyia Thea Thilo on Jul 18, 2016 15:15:43 GMT 1
val så på ham lyttede og følte hans smarte. " det frygteligt. de folk glemmer det ikke alle af s der er som uhyre, er er også nogen af os der er gode . selv bandt mennesker og andre raser kan der findes uhyre i deres sind" hun så ned i jorden "jeg følger med dg jeg kender din smerte dit savn og længsel. jeg har selv miste min mand. for mangen år siden, det var dog ikke vampyr jæger." val mærkede smerte skylden, dette marigt havde aldrig suppede hende. selvom det var et uheld følte hun sig stadigvæk som e monstre en morder. hun prøvede at ryste følsen af hende for nu var det ikke hende det drejede sig om men ham. " igen burde se sine elskede dø eller blive taget fra sig på den måde, det der igen der har forjæt"
|
|