Engel
Englenes Leder
145
|
Post by Zarakiel Morin on Sept 8, 2015 9:13:31 GMT 1
måske vi skulle få lidt update på hvad der sker med mine karaktere for tiden @erigor erigor har haft en svær tid efter flugten fra fængslet og den pludselige død af elveren serenity gjorde bestemt ikke dette bedre måske han endelig var begyndt og se det gode i livet igen ? hvad er der sket med ham hvor er han ? hvordan har dette på virket ham det er mange spørgsmål og ingen kan besvares bestemt dog er det sikkert at han ikke er helt sig selv et dybt had til vampyre er bestemt vågnet af dette tab da erigor selv tror de er skylden til hendes død
@muln muln har været en del igenem i livet mistet mange nære og nu er tabet af en ny ven sat i ham og et gammelt had til drageryttere forstærket dræbt af et bid fra en drage hvad skal der nu ske med Muln ? hvor er han ? hvad kan han finde på og hvor vil hadet til drager føre ham ? er den ellers uskyldige og venlige Muln ved og falde til mørket ? det kan i være med til og finde ud af Mourin Delera Kukourlegenderne taler om en gammel magiker der har gået gennem verdenen med magi en magiker der siges at være så gammel som magi selv og have været der da racen var ung ingen ved bestemt hvem denne person er men mange kender hans historie nu taler rygterne i tayvenia om at denne mand måske er dukket op igen ? hvem ved måske er det rigtigt i så fald hvad vil dette betyde for resten af verden
dette er hvad mine figure foretager sig i hvert fald disse 3 kom gerne og vær med til og bygge på det
|
|
Dæmon
Ild- , Mental- og Is-D?mon
355
|
Post by Jacqueline Isthar Demoniqz on Sept 8, 2015 15:06:35 GMT 1
Hvis jeg kan bruges til et eller andet, så sig til!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 8, 2015 15:25:38 GMT 1
det sku nok være muligt kan dog ikk rigtig regne ud hvad alder hun er på XD da der står en 3-4 år i profilen XD
|
|
Dæmon
Ild- , Mental- og Is-D?mon
355
|
Post by Jacqueline Isthar Demoniqz on Sept 20, 2015 21:16:55 GMT 1
Profilen kan du slet ikke gå ud fra, for Jacqueline er oprettet som barn xD Hun er dog en meget særlig og speciel ung dame
|
|