Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jun 14, 2015 8:45:25 GMT 1
Ja det meget simpel! jeg søger en tvillinge bror/søster
Personlighede er op til hvem en der laver ham/hende, dog er kravende at bror/søsterne elsker seira da de altid har lege sammen og de fandt ders æg sammen (læs i seiras profil)
Seira og hendes bror/søster blev kidnappe og skulle være slaver men tvillingen slap væk, hvad der sket der efter må du som tvillingen bestemme, tog du hjem til deres mor? blev du tage igen? fandt du ly et sted tog nogle af dig og din drage? det op til dig men de har ikke set hinanden i næsten 1500 år, og seira under sig over hvorfor tvillingen aldrig kom og redt hende da de blev voksene.
meninge er lidt at de ender som fjener en på vær sin side, seira er lovet væk til Mister J og der ved den onde men det op til dig, det skal blot være sådan at søskende forholde er på prøve fordi de ikke længer er som to dråber vand.
dragen må du selv om hvad element det er, men seiras er is og i er selvfølig en blaning af dragerytter og luft dæmon
alt er op til dig men du velkommen til og skrive vis der sprøgsmål eller du gerne ville diskuter hvordan dette plot skal forgå ^^
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 11:39:29 GMT 1
uh uh mig mig mig
|
|
Dragerytter
Luft-Dæmon Slave
108
|
Post by Seria on Jun 14, 2015 12:37:44 GMT 1
jamen så får du da lov Muln ^^
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2015 13:01:47 GMT 1
weee ^^ hvis det er kan du bare skrive en besked hvis der er ting jeg skal vide er ikk helt med på om de stadig er glade for hinanden når de ses en gang igen eller om de ikk kan lide hinanden kunne ikk finde ud af hvad du mente her
|
|