0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 1, 2015 7:42:22 GMT 1
Valerio MathimæusDyrisk - Blodig - Kold - Arbejdsom - Anderledes
Værd at vide om Valerio: Han er en mand med en ekstrem dyster for tid. Han nedstammer fra en familie, som igennem adskillige generationer, har begået mord for sjov, samt kriminalitet af alverdens slags. Ligeledes har Valerio engang været en del af dette. Han har været blandt de mere intelligente i familien, og agerede som sin broders rådgiver, da han overtog familieforretningen, efter at familien blev straffet af nogen udefrakommende, og der blev sat ild til deres hjem. Efter en ulykke i Manjarno, mistede Valerio sine spidse hjørnetænder, og derfor også sin vampyriske værdighed. Denne har han i dag, lært at leve med. Det dyriske valgte han at undertrykke i et forsøg på at tilpasse sig sit nye liv på manjansk jord. Her har han slået sig ned med kæresten Alice, hvor de også sammen har stået bag opførelsen af kroen 'Dentures Inn'.
Relationer: Alice Lairé-Jênan - Hans elskede kæreste, og den første der accepterede ham med hans 'handicap' @cathlin - Kvinden der viste ham, at det dyriske ikke kan undertrykkes. Kvinden der virkelig har fået betydning for ham Athena Maloya Mathimæus - Kvinden han har været gift med Jared Imaricha - Athenas far. En mand som han førhen, har næret stor respekt for Hvad der søges til Valerio: Valerio er en karakter, der har stået stille i temmelig lang tid, og først nu, er kommet til live igen, efter at familien gik i opløsning. Jeg søger gerne nogle familierelationer, venner eller fjender, hvilket nok er meget oplagt. Dertil er jeg frisk på lidt af hvert, da jeg elsker at kaste mine karakterere rundt i alt muligt xD Ønsker man noget familie i forbindelse med Valerio, så send en PM, da det kræver lidt en forklaring på hvordan og hvorledes, for at det kan stemme overens
|
|