0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 27, 2015 9:17:00 GMT 1
Da jeg er ny på siden, har jeg selvfølgelig masser af plads til nye plots og relationer til min karakter - og jeg er altid med på et godt plot eller nogle interessante relationer! Jeg har ingen konkrete forslag eller ting, jeg søger for tiden, men hvis der dukker noget op, vil det blive tilføjet her på siden. Har du imidlertid en god ide eller måske bare en interesse, så skriv endelig, og så skal vi nok finde ud af noget godt! :3 Klik her for at se profilskemaet.Her følge lige et par hurtige informationer om karakteren, så I kan få en fornemmelse for ham. Mere kan dog læses i profilen. Cyrenic er sandhedsseer og 8147 år, så en af de ældre af slagsen. Han har en solid position som rådsmedlem i Tayevania, hvor han også bor og er vokset op. Han er en stolt og stædig mand, meget traditionsbunden og går derfor ind for ting som slaveri (Af hvilke han selv ejer nogle stykker), både husslaver, gladiatorer og andre slags. Han besidder også en (u)sund mistro til de andre lande, så kommer du herfra, må du nok forvente at skulle kæmpe lidt ekstra for hans tillid. Han er politisk velplaceret, så han kan være en både glimrende allieret eller interessant modstander. Jeg søger intet bestemt til ham, men er åben for så godt som hvad som helst - venskaber/alliancer, fjendskaber/rivaliseringer, forretningspartnere, familie (Har et par enkelte canon-familiemedlemmer, der kan læses om i profilen, tro brødre, en søster og en svoger), romantiske/intime bekendtskaber (Han er endnu ugift, så har plads til en kommende partner, men har en tidligere forlovet, som ikke fungerede). Der er derfor mulighed for lidt af hvert, så skru op for kreativiteten, så gør jeg det samme, og skriv enten her eller i en privatbesked, og så finder vi ud af noget, der skal skabe lidt spil! :3
|
|
Kentaur
Slave
354
|
Post by Cale Joseia Nightgale on Apr 27, 2015 9:43:04 GMT 1
Uhh! Mig, mig! Tag mig! xD Jeg vil gerne have ordentlig gang i Cale, som pt, stadig står stille, efter han er blevet oprettet. Han er blevet taget fra sin art og bragt til Arenaen, hvor han nu kæmper dagligt som underholdning for folket, men også for sin egen overlevelse. Nu ved jeg ikke hvad Cyrenics forhold er til Arenaen, men der er vel mulighed for at få gang i noget?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 27, 2015 12:05:17 GMT 1
Jeg har et af de andre rådsmedlemmer, Mersera. Så de må jo kende hinanden. Og der er en god chance for, at de ikke bryder sig særligt om hinanden: Hun holder sig nemlig ikke altid helt til sandheden, så sandhedsseere irriterer hende en del oooog hun kan have en lidt provokerende attitude !
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 29, 2015 8:19:36 GMT 1
Cale Joseia Nightgale: Cyrenic har og administrerer lejlighedsvis nogle gladiatorer i arenaen (Pt. har han en navngivet, men om han har andre for tiden er ikke helt klart endnu, da han også udvider staben en gang imellem), så han kommer sådan semi-jævnligt til arenaen, da han også nyder at se kampene. Normalt omgås han dog ikke så meget kæmperne, med mindre de er noget særligt eller der er specielle forhold, men hvis du har en ide, så er jeg helt bestemt med på at finde ud af noget :3 @mersera: Så må de kende hinanden, ja. Og så er hun helt perfekt - til at frustrere ham! Han bryder sig nemlig ikke af provokerende attituder, i hvert fald ikke, hvis de glemmer at vise ham passende respekt. Og så er løgnere jo nok ikke lige hans foretrukne type personer. Så det kunne da helt sikkert føre til noget interessant :
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 5, 2015 15:22:34 GMT 1
P.t. er vi vist de eneste i rådet, men jeg tænker i hvert fald, at de senere skal diskutere noget om, hvordan de vil forholde sig til 'fastlandet' og de besøgende derfra osv. Mersera besøger i øjeblikket Manjarno, så når hun kommer tilbage derfra måske ^^
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2015 7:23:25 GMT 1
Ja, det tror jeg også, de er. Men jo, det bliver helt sikkert aktuelt - når hun kommer hjem er mig fint ^^
|
|