Mørkelver
Dronning af Manjarno
496
|
Post by Denjarna Dark Dynithril on Apr 1, 2015 19:08:17 GMT 1
Manjarnos dronning er vendt tilbage! Manjarno er et selvstændigt land igen!
Det er ordene der i øjeblikket lyder i Manjarnos gader landet rundt. Dronningen, Denjarna Dark Dynithril, er vendt tilbage efter, at hun og hendes drage, Damien Nathanael Adams, eftersigende jagede den siddende ambassadør, Theodore Jarvis Acheron, på flugt. Hvad Jaqia Destiny Angleráx's svar på dette er vides endnu ikke. I bedring er landet dog, hvilket også kan ses ved, at dronningen forsøger at vække samfundet gennem diverse stillinger. Stillinger der søges i Manjarno:- Landmænd.Høsten har taget skade af de diverse krige og nye magtdømmer. Derfor har landet kraftigt brug for landbrug i form af afgrøder, kvæg ovs. - Håndværkere.Folk med god fysik søges, som meget er blevet ødelagt. Derfor kan alt fra tømrer til smede bruges. - Tjenere.Til slottet søges der både kammerpiger og vagter. - Soldater.Da mange fra Manjarnos hær blev slagtet under erobringen søges der nu modige sjæle der vil kæmpe for sit fædreland. Dette søges både i form af en hærfører, sergenter og soldater. - Trænere.For at udvikle folket, søges der lærere til både almen skolebrug, samt trænere indenfor de forskellige racers evner. Derudover bliver der opfordret til at tænke innovativt. Oprettelse af nye handelsområder, arbejde i det gense byliv ovs. Landet skal tilbage på fode igen og derfor opfordres der til, at alle gør en indsats!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 9, 2015 18:12:34 GMT 1
Melder mig gerne! Godt nok ikke til nogen af de stillinger, men spion/jæger eller noget alla det, ville fungere rigtig godt!
|
|
Mørkelver
Dronning af Manjarno
496
|
Post by Denjarna Dark Dynithril on Apr 10, 2015 9:20:49 GMT 1
Det lyder godt, Valandil! Du kunne være en blanding af spion og jæger? Spionere for mig mod de lande, og jage dyrevildet i Manjarno for at sælge det til en rimelig pris på slottet og til borgerne
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2015 15:57:35 GMT 1
Det passer mig perfekt! Så kan Valandil komme lidt tilbage til det erhverv, som han faktisk havde i Dvasias Me like that xD
|
|