0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 2, 2015 18:58:32 GMT 1
Hej Folkens. Marcellus er som sagt den nye konge af Imandra og der er mange muligheder for plots. Stillinger i landet og nobels titler osv. Alt hvad i syntes giver mening for jeres Karakter at være. Send mig en PM så kan vi snakke om det eller lave et plot over det. Det kunne være at du ønsker at spille baron eller sergeant i hæren eller kongelig opfinder. Assasin for Imandra eller andet. Selv hvis du syntes du mangler noget gang i din karakter men ikke helt ved hvad. Så send mig en PM så kan jeg altid komme med forslag og evt plots du/jeg/vi kan bruge i Imandra.
DERUDOVER Hvis du gerne vil være en del af en familie og en masse plots i Imandra. Hvis du står og mangler en Karakter der er forbundet til andre SÅ LÆS HER
I Marcellus BG er der nogle halvsøskende som nu kan komme i spil. Marcellus har reddet sine søskende fra deres fælles far og fået dem i sikkerhed, nu hvor Marcellus har dræbt den onde far der ønskede dem alle døde kan hans søskende vende tilbage til ham. Marcellus har sendt bud efter dem om at slutte sig til ham i Imandra. SÅ, kunne du tænke dig at spille en af disse tre søskende så sig endelig til. Der er nogle få krav. Alle tre er varyler og deres ene side er vampyr. Eftersom deres fælles onde far var vampyr. Hvad den anden side er er valgfrit Der er tre åbne karaktere som Marcellus halvsøskende
Najina 23 år Kvinde (valgfrit mellemnavn) Black -Najina Black Varyl Halv Vampyr - halv ?
Amatysia 22 år kvinde (valgfrit mellemnavn) Black -Amatysia Black Varyl Halv Vampyr - halv ?
Galic 21 år mand (valgfrit mellemnavn) Black -Galic Black Varyl Halv Vampyr - halv ?
Er det noget for dig.. Så send mig en PM så snakker vi om det!!!!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 12, 2015 21:00:31 GMT 1
Jeg mangler også en til at spille min vampyr bodyguard Astrid.. Hvis det er noget der frister?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2015 17:36:59 GMT 1
Jeg tager gerne hende Astrid... bare fordi jeg elsker navnet haha xD
|
|
0