0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 22, 2015 16:38:02 GMT 1
Hun tømte sit glas mens hun betragtede ham og lyttede til hans ord. Hun havde ikke helt besluttet sig for hvor på listen han var. Han var bestemt interesant nok, han havde pengene, han havde stilen. Han havde en føniks der var mere en rigeligt interessant. Hun satte glasset fra sig og trak vejret dybt ind gennem næsen og lagde hovedet på sned mens hun rodede lidt op i de flammende røde lokker. Jo han virkede skam til at have det hele - men han virkede også til at vide at han havde det. Han virkede til at tro hun ville lade ham gøre hvad som helst fordi han levede op til de krav hun havde stillet alle andre - men der var ingen guide bog til Evangeline. Der var intet regelsæt, ingen liste af ting man kunne tjekke af. Da han lænede sig frem og lagde en hånd på hendes lår, med et blik der sagde mere end hvad hun selv havde regnet ud. Hentydningen hang tykt i luften og hun kneb øjnene en anelse i. Hendes lange sorte øjenvipper gjorde hendes stædige, og dog frydefulde blik meget mere tydeligt. "Det man skal huske når man spiller spillet, er ikke at afsløre hvilke kort man sidder med. Som ham der lige var her, han troede han sad med et es men det var en etter - pas på at du ikke tror du ejer mere end du har" Hun lagde hånden over hans og skubbede den af sit ben. "Desuden er der intet underholdende i at jeg overgiver mig.. Det er spillet der er underholdende.. Men hvis du ikke vil spille mere, så skal jeg ikke opholde dig" Hun vendte siden til ham som om hun ikke længere viste han var der. Hun hældte et halvt glas mere op og lænede sig lidt frem mens hun snoede en af de røde lokker om sin finger.
|
|