0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 16, 2010 22:04:17 GMT 1
Hvis Lisa havde været den tøs som hun altid havde været samme med Nick, så ville hun have afvist ham allerede for længe siden. Så ville hun nok slet ikke have været her.. hun var vel her af en grund? Armen som han stille lagde om hendes liv og trykkede hende tættere mod sig, hvor hun dog bare fulgte med uden at tøve. Hun stolede på ham og meget mere end det som hun kunne siges, at skulle gøre ved andre. Hendes blik hvilede i hans, selv med følelsen af hjertet som måtte gallopere i hendes bryst. En klart behagelig følelse som intet som helst andet overhovedet. Hun lyttede stille til hans ord.. som det var at stå ansigt til ansigt med en mand af visdom. Hun smilede let og nikkede. HUn lod ham bare føre hende over gulvet i den blide dans.. At han var vant til harpespil kunne hun se og føle, en tanke som glædet hende.. det var selv noget af det mest foretrukkende for hendes del når hun skulle slappe af og beroliges.. når ikke Nick havde været der til at gøre det. "Jeg ved hvad jeg burde.. men jeg ved virkelig ikke om jeg kan.." hviskede hun stille. Det var virkelig det som gjorde det hele så meget værre for hendes vedkommende, det var der heller ikke nogen tvivl om overhovedet. Hun lukkede øjnene ved hans kys på panden, hvor den kraftige rødmen endnu en gang måtte melde sig i hendes kinder. Hans nussen over hendes ryg som tydeligt måtte lade hende stå og sitre igen. Hun vidste hvad hun burde, men om hun ville være i stand til det, det vidste hun så virkelig ikke.. det var virkelig en kamp hun ikke turde at tage op bare sådan uden videre. Hun lod hovedet stille og forsigtigt mod hans bryst, deraf også skabe sig en anelse afstand.. Hun ønskede jo et sted, at det var Nick som hun stod med i øjeblikket.. lod ham føre hende over dansegulvet.. bare de to. Hun smilede let ved tanken. "Jeg er glad for at få det bekræftet." sagde hun med et svagt smil på læben.
|
|
|
Post by derek on Jan 18, 2010 2:02:04 GMT 1
Harpen stoppede med at spille og Derek syoppede op med hende i favnen.. Klokken var efterhåndne ved at være sent og selv kunen han mærke at han var ved at blive udmattet.. han smilede stille til hend eog løftede hendes hoved op til sig.. "Min Kære, klokken er ved at være mange.. Du burde få dig noget hvile" sagde han blidt og bekymret.. hun måtte kunne bruge det efter alt det so hun havde været igennem.. hans egent værelse kunne let rumme to mennesker men han regnede ikke med at hun vilel ønske at ligge ham tæt.. "Jeg har et gæsteværelse som du kan få lov til at sove i hvis du ikke har lyst til at være alene hjemme hos dig selv" han kyssede hende på kinden og kørte en hånd igennem hendes hår.. "Men du har brug for hvilen.. det kan der ikke diskuteres" sagde han blidt men han mente dte.. hun måtte efterhånden være virkelig udmattet og han ville ikke tage andre svar for gode.. hun havde brug for søvn og bare slappe af.. han bed sig let i læben og valgte så at tage en chance.. "Der er også en ekstra plads ved min side hvis du ikke føler dig tryg alene elelr hvis du bare vil ligge og snakke lidt" sagde han ømt.. "Jeg skal nok være en god dreng"
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 18, 2010 2:54:42 GMT 1
Selvom Derek stoppede sin dans, så blev hun stadig stående i hans favn. En umådelig stor betydning havde han allerede fået ved hende, det herskede der så sandelig heller ikke nogen tvivl om. Han havde virkelig været hende en større hjælp til nu, end det som han nok nogensindde ville formå at skulle tro på i den anden ende. Han havde givet hende en skulder at græde på.. en at snakke med omkring de ting som faktisk måtte plage hende helt vildt. Det var virkelig disse småting som gjorde, at byrden ikke var nær så tung at skulle rende rundt med, det var der heller ikke nogen tvivl om overhovedet. Hun vendte blikket mod ham, da han endnu en gang måtte ønske hendes blik vendt til sig. Smilet hvilede stadig fast på hendes læber.. ligesom det altid havde gjort når hun havde været i nærheden af ham.. selv under deres første møde, havde han jo fået hende til at smile.. for første gang i mange år faktisk. At han tilbød hene gæsteværelset, var en ting som gjorde hende glad. Det var virkelig ensomt at ligge der alene uden noget andet at skulle tage sig til, som hun havde gjort nat efter nat for tiden.. hun hadet det. At han våget det ene skridt videre, fik selv en rød farve til at melde sig i hendes egne kinder. Hun hævede sin ene hånd og tog stille fat om hans også. "Hvis.. det ikke.. gør dig noget, Derek.." begyndte hun stille. Hun ville jo heller ikke lyde helt ivrig, men hun sov virkelig bedst hvis hun havde en beskyttende favn at hvile i.. Det gjorde hende virkelig panikslagen at ligge alene. Hun kune virkelig ikke fordrage tanken. "Så.. vil jeg gerne ligge ved siden af dig.. bare for en nat.." endte hun stille. Træt var hun, det havde i den grad været en lang dag for hende, og den havde virkelig også været så kaotisk som intet andet. Hun knugede stille og næsten forsigtigt om hans hånd.. At han skulle være en god dreng tvivlede hun ikke på. Hun stolede virkelig blindt på ham.
|
|
|
Post by derek on Jan 18, 2010 3:01:08 GMT 1
Det lettede hans sind at hun ikek søgte væk fra ham.. det var en ting som han ikke kunne bære overhovedet.. han holdt så meget af hende allerede.. han elsked ehende slevom det godt kunne misforståes for selvom der lå nogle følelser og boblede under overfladen så vidste han stadig godt at hendes hjerte nok tilhørte Nick.. dog måtte en kæmpe trang til at juble holdes kraftigt nede da hun sagde at hun gerne ville ligge ved hans side.. han smilede let til hende og gav hende et klem.. "Ved min side bliver det så" hviskede han blidt.. "og du skal virkelig tagwe dig de nætter som er dig nødvendigt.. det må du ikke tvivle på" han endte med at løfte hende op endnu en gang og bære hende ind på hans værelse som lå op af stuen.. han satte hende i sengen og kyssede hende på panden.. han fandt en ren skjorte fra til hende og rakte hende den.. "til hvis du ikke har lyst til at sove i dit tøj" smilede han og så gik han ind i stuen så hun kunne få ro til at skifte og han kunne lige ryde op efter maden.. det ville ikke tage ham særlig lang tid og så kunne han hurtigt komme tilbage til hende
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 18, 2010 3:15:24 GMT 1
Derek havde virkelig gjort så frygtelig meget for hende, at det også i den anden ende ville være så frygtelig forkert, at skulle afvise ham bare sådan. Han havde virkelig åbnet hendes øjne.. Nick havde hun selvfølgelig til at hvile meget i hovedet, men igen. Man kunne vel ikke klandre hende for noget af det? Den mand havde hun været sammen med mere eller mindre hele sit liv. Det var i den grad svært at skulle tænke i andre baner, selvom det kun var hende en evne som var dukket op, da Derek var dukket op, det var jo næsten det som var det sjove ved det hele. Hun nikkede til hans ord, stivnede let igen, da han bare valgte at skulle løfte hende og bære hende ind på soveværelset. Smukt var her virkelig.. han gjorde allerede meget mere ud af det end det som hun selv gjorde.. Mest af alt, betragtede hun sig næsten som en falden engel... eller.. det havde hun gjort til nu. "Jeg skylder dig virkelig, Derek.." sagde hun stille, dog alligevel tydeligt med en taknemmelighed i stemmen. Det var sjældent, at hun viste den side af sig overfor nogen som helst, men han var virkelig et enormt undtag for hendes vedkommende, det herskede der ingen tvivl om. Hun tog vel imod skjorte og med et svagt smil. Hun så blot til mens han forlod hende igen. Hun trak vejret dybt og rejste sig. Den smukke kjole i hvid silke, fjernede hun stille fra sin krop og tog skjorten på istedet for.. Lige lang nok til at den kune dække det hele. Nu var det jo så helelr ikke fordi at hun var den største eller højeste tøs.. Hun var faktisk under gennemsnittet af højde. Hun smilede let, vendte sig mod sengen, inden hun stille kravlede op i den og lagde sig godt til rette med dynen ved siden af sig. Kjolen lod hun ligge på gulvet.. Hun kunne allerede nu mærke trætheden træge sig på.
|
|
|
Post by derek on Jan 18, 2010 3:22:10 GMT 1
Han stod i køkkenet og gjorde dethele færdigt, måske var det ikke så godt som han burde havde gjort det rent men han ville så gerne ind til hende igen.. han vendte dog ikke lang tid efter tilbage til værelset og smilede til hende.. "Du ser virkelig træt ud min kære" sagde han blidt og gik om på den anden side af sengen.. roligt tog han sin skjorte af og fremviste den solbrune og trænede overkrop som han havde.. han var ikke ligefrem svag i armene.. han strakte sig en gang og viste de markerede mavemuskler selvom det virkelig ikek var noget han tænte over.. med ro i sindet lagde han sig ned ved hendes side og smilede roligt til hende.. "Jeg håber at du kommer til at ligge godt" sagde han blidt.. "du skal bare sige hvis der er noget du vil.. måske have et glas vand eller hvis du vil snakke i løbet af natten så væk mig og ikke bare lig med det selv.." hviskede han blidt før han kyssede hende på panden og lod en hånd nusse hende let på kinden.. hun var virkelig speciel for ham.. det var der ingen tvivl om overhovedet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 18, 2010 3:33:53 GMT 1
Lisa lå allerede mere eller mindre og halvsov, da Derek kom ind. At hun overhovedet formåede at holde sig så rolig i en andens hjem, var virkelig en sjældenhed, men lige nu.. Derek var virkelig så frygtelig anderledes. Hun holdt virkelig meget af ham, det var der heller ikke nogen tvivl om. Hun tvang øjnene stille op, da hun hørte hans stemme og vendte blikket stille mod ham. Hun kunne ikke lade være med at smile. "En smule min egen," sagde hun blidt.. For alt hvad hun ville, så kunne hun fint ligge og snakke med ham natten igennem. Hun nød det virkelig.. at sidde tæt på ham og bare snakke.. det gjorde hende virkelig rolig på en helt anden måde. Hun blev liggende da han klædte af sig.. Han havde bestemt ikke noget at skulle skamme sig over.. tvært imod, så havde han da så meget at skulle vise frem.. Smilet bredte sig en anelse, selvlom det virkelig ikke var noget som hun tænkte videre over overhovedet. Hun rykkede sig bare en anelse, da han selv lagde sig til. Hun tog fat i dynen og trak den stille om sig. Hun var faktisk ekstrem træt nu hvor hun tænkte over det. "Jeg ligger himmelsk," sagde hun med et svagt drilsk smil. Hun lukkede øjnene ved hans kys mod hendes pande og hans nussen mod hendes kinder, var virkelig noget som næsten tvang hende i søvn allerede med det samme. Hun kvalte et gab og strækkede sig stille.. Næsten som en doven kat som ikke ville hæve poterne, men strækkede kun i benene. "Du skal da også sove, Derek.. det kan jeg da ikke.." afviste hun stille. Forsigtigt krøb hun tættere hen mod ham og videre ind i hans favntag. Hun savnede at have nogen at ligge tæt op af.. det var virkelig det som skulle til for hende, at få en rolig og behagelig søvn. Hun plantet et forsigtigt kys mod hans brystkasse og med et svagt smil på læben.
|
|
|
Post by derek on Jan 18, 2010 3:40:08 GMT 1
han smilede roligt og lagde sig godt til rette under dynen.. "Jeg skal nok klare mig min kære.. lige nu så er du vigtigst så lov mig at hvis der er noget så bæk mig" hviskede han blidt til hende.. "Desuden så er jeg nok mere udhvilet nu end du er" han smilede drillende og endte med at lukke armene roligt om hende da hun søgte nærmere.. det var faktisk umådelig rart at have nogle at ligge tæt sammen med.. Efter Cayenne havde han ikke rigtig haft nogle at skulle formå at dele stunder som disse med og han måtte savne det noget så frygteligt.. en gang i mellem savnede han da også Cayenne, af hele sit hjerte.. han savnede hende og ønskede hende virkelig kun sammen med ham igen men han vidste atd et var umuligt.. ordet lød heroppe at hun var håbløst forelset i en Watlock.. det havde ikke knust ham men det gjorde ondt.. men han ville ikke tænke på det.. lige nu ville han bare ligge her og nyde nuet og så ikke tænke på fremtiden.. det var nu hun lå der i hans favn og ikke i morgen.. han smilede let og kyssed ehende i håret.. "Sov godt min Kære" hviskede han sødt og endte med selv at lukke øjnene..
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 18, 2010 3:50:28 GMT 1
Lisa stod nu fast på, at Derek lige så, også havde brug for hvilen og søvnen som hun selv så desperat havde brug for den, men først nu havde fundet den indre ro til at kunne indlede, det var der heller ikke nogen tvivl om. Hun havde virkelig ekstreme problemer med at sove alene, og det var der at savnet til Nick i den grad var det værste.. der havde han virkelig formået, at skulle holde hende rolig og tryg, det var virkelig noget af det som hun havde savnet mest. Hun svarede ham ikke med det første, men mærkede blot, at han lukkede armene omkring hende. Hun kunne virkelig ikke lade være med at smile.. dette var hvad hun havde brug for.. en nærhed til et mandligt væsen og et par stærke arme rundt sig, så var hendes dag virkelig gjort, det var der heller ikke nogen tvivl om overhovedet. "Du har selv brug for søvn min kære.." hviskede hun dæmpet. Hånden lod hun stille falde mod hans bryst, som hun næsten af en vane, måtte ende med at kærtegne. Hendes øjne, var virkelig blevet for tunge, at skulle holde oppe, så hun lod dem forblive helt lukket i. At han havde haft en anden, var slet ikke en tanke som slog hende ind, selvom det virkelig ikke ville overraske hende det mindste.. ikke med den personlighed som han lagde for sig.. det var virkelig.. utroligt.. Hun følte sig virkelig heldig over at kende ham og endnu mere beæret over, at det var hende som lå der så tæt ved ham nu.. Der måtte vel bare være sandhed i de ord.. at hun virkelig var noget særligt for ham. Hun lagde sig godt til rette i hans favntag og med det varme smil på læben. "Sov godt min kære.." hviskede hun gengældende. Øjnene forblev lukket og søvnen tog hende meget hurtigt med sig til drømmeland.. for første gang igennem så ekstremt mange år.. En rolig og tryg søvn.
|
|
|
Post by derek on Jan 18, 2010 9:31:34 GMT 1
han smilede stille mens han roligt og trygt holdt om hende.. hun var et stædigt asen, det ville han ikke benægte.. han holdt noget så frygteligt af hende for at være ærlig og den følelse hun gav ham nu ved blot at ligge her sammen med ham var virkelig ubeskrivelig.. han lukkede selv øjnene hvor han langsomt men roligt gled ind i drømmeland.. dog var hans drømme ikke søde men nærmerede forvirrende og underlige for ham.. Han drømte at han og Lisa lå som nu men at så Cayenne dukkede op fordi hun egentlig havde villet have ham tilbage.. hun havde set Lisa og så var hun blevet rigtig sur.. han var meget forvirret da han vågnede en gang mens hun stadig sov.. "Underlig drøm" hviskede han let for sig selv og endte med at glide tilbage til drømmene men denne gang var de søde og blide..
//out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 18, 2010 11:17:09 GMT 1
Lisa vågnede ikke på et eneste tidspunkt. Det var virkelig den første gang igennem så mange år, at hun følte for at sove ordentlig og få sovet ud. Hun lå i tryghed og hun lå i beskyttelse i form af Dereks arme og favn. Hendes søvn blev kun tungere og tungere.. Der var vel heller ikke nogen tvivl om, at den søvn virkelig var hende så voldsomt trængende i den anden ende. At han vågnede reagerede hun end ikke på.. Hendes drømme var mange.. de var blide og de var elskværdige.. mere og mere, var det Derek som erstattede den værdifulde plads ved hende i de mange tanker og drømme som gik hende forbi i hovedet. Et svagt smil passerede let hendes læber, da hun selv roligt lagde sig helt tæt ind mod ham.. Ej vågnede hun det mindste.. Hun var virkelig tryg som hun slet ikke kunne huske at have været det igennem så ekstremt mange år.. Endelig følte hun for at falde til ro i en anden mands arme.
//Out
|
|