Vampyr
523
|
Post by Carmine Jordin Marlineo on Jan 12, 2015 9:14:12 GMT 1
Kære Macaria,
Der er nu gået dage, siden vi måtte tage afskeden i DeLoca Mansion. Jeg må sande, at jeg savner dig og dit selskab, nok mere end hvad jeg kan beskrive. En tragisk hændelse er kommet over mig. Ikke at den ikke har været uventet, men det er først nu, at jeg kan koncentrere mig nok om at skrive til dig, uden at føle for at rive hovedet af det levende, som kommer i min nærhed. Flere gange allerede, har jeg oplevet, at vågne i en blodpøl, uden at jeg kan erindre hvad der egentlig er sket. Noelle har slået op med mig. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om det er en god eller en skidt ting, men lige nu er tilværelsen hård for mig. Jeg kunne sagtens have skrevet en halv roman, som end ikke ville dække halve af hvad jeg føler, men du ved allerede nu, at jeg aldrig har været den bedste til ord, og nok aldrig bliver det.
Jeg klarer mig for nu. Men jeg er bange for, at jeg ikke ved helt præcist hvor længe jeg kan holde mig ovenvande.
Jeg savner dig, min kære ven.
Enrico
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 12, 2015 13:59:10 GMT 1
Enrico,
Jeg ved ikke hvad, jeg skal svare. Da vi tog afsked, troede jeg ikke, at jeg ville høre fra dig igen. Du har altid haft så travlt med dit arbejde, og det var ikke fordi, at jeg overdrog Manjarno i en rolig tilstand til dig. Dog er det med blandet følelser, at jeg læser dit brev. Selvfølgelig er jeg ked af, at du ikke er ved godt mod, men du ved jeg har grunde til at smile af din sørgelige nyhed. Du ved, hvordan jeg føler for dig. Jeg prøver at finde ud af, hvornår jeg kan komme til Manjarno igen. Forhåbentligt kan Jaqia, undvære mig i et stykke tid.
Du er altid i mine tanker.
- Macaria
|
|