0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2014 18:19:23 GMT 1
@celisha
*************************************************Solen stod ind i hans blege ansigt, som han roligt åbnede de nøddebrune øjne. Han lå midt på gaden, hvor en masse mennesker gik forbi, og han følte at han havde sand i munden, hvilket fik ham til at sende en spytklat til højre for sig. Han kiggede sig kort omkring, han hade ingen idé om hvor han var, men han huskede Adam's ord som han havde været i himlet. En ny verden, en ny start. Ingen Kajika, ingen Nicole og ingen Nathan. De måtte klare sig selv nu og Dean måtte videre. Han var dog heller ikke itvivl om at de havde det bedre uden ham, og han vidste at han måtte prøve at starte et nyt liv op, nu hvor Gud havde valgt at nægte ham adgang til himlen.
Han lod en hånd glide igennem det mørke hår, som han gjorde et forsøg på at komme på benene, han var øm i hele sin krop, måske det var på grund af hans selvmord og måske fordi at det ikke altid var smertefrit at falde ned fra himlen. Dean gjorde et forsøg på at komme på benene, han læder jakke sad en smule skævt og hans sorte bukser var heller ikke ligefrem de reneste, efter han havde siddet der og sovet, også selvom han ikke anede hvor længe, men ingen havde henvendt sig til ham. Fedt. Han skulle forsøge at tage stilling til en helt ny verden, han kunne jo ikke engang tage stilling til sit eget liv lige nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2014 18:30:16 GMT 1
Det var endnu en travl dag på vej mod bordellet. Hun havde været der for ikke så længe siden, men var på vej derude igen for at genoptage arbejdet. Det var efterhånde et stykke tid siden hun selv havde legede. Hun havde haft nogle økonomisk ting hun skulle have på plads, og alting virkede til at være faldet ud som hun ville have det. Sådan var det når man hade med medgørlige mænd at gøre, de gjorde livet mindre surt for hende. En kort tur hjem var det blevet til for at skifte tøj inden hun havde sat kursen mod bordellet, og hun var ret tæt på da en skikkelse rejste sig fra jorden. Hun satte farten ned, folk så tydeligvis ud til at ignorer vedkommende, mens hun selv så nysgerrigt til mens han kom på benene. Han virkede umiddelbart ret ung, og slet ikke var egnen. Langsomt stoppede hun op omkring to meter fra ham, så nysgerrigt på ham og brød stilheden "Ned a hand?" spurgte hun roligt. Venlig kunne man da godt være engang i mellem, og skulle han have behov for hjælp ville han ikke være den første hun gav en hjælpende hånd. Den slags skulle han dog ikke tro mange gjorde, overhoved ikke faktisk, men hun var noget helt for sig. Mens hans påklædning var pjuskede og lettere slidt, var hendes egen fræk og frejdig til dagens formål. Hun var trods alt bordelmutter, og havde sit eget sted, men stadig havde hun selv været luder en gang, nu var hun så bare en finere en af slagsen. Outfit
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2014 18:37:28 GMT 1
Dean havde en forfærdelig hovedpine, og følte sig ligeledes utrolig forvirret. Det var jo ikke hver dag at man havde begået selvmord og pludseligt vågnede op i en helt anden verden. Verden var i mod ham, eller også var det ham der var i mod verden, han var ikke helt sikker på hvilken af delene der galt lige nu. Men tanken om at have mistet Kajika var forfærdelig på samme tid med at han følte det som en lettelse, som om at han havde brug for at komme videre, selvom han virkeligt elskede hende. Dean var langt ude, det havde han været de sidste mange år. Han burde nok være fornuftig og lave om på sit liv, tænke at det her var en ny start. Men i stedet tænkte han bare at han nu ikke havde noget ansvar overfor nogen og kunne fucke det lige så meget op som han overhovedet havde lyst til.
Som han hørte en kvindestemme bryde hans verde, kiggede han kort op og så med det samme det blonde hår, der mindede ham om Kajika. Et øjeblik sad han bare, han havde en kæmpe svaghed for platin blonde piger, og når hun så stod der i tøj der ihvertfald ikke overlod ret meget til fantasien, så var det lige før han glemte at trække vejret: "Jeg ehm.. Hej" sagde han en smule forfjamsket og forvirret: "Jeg... Jeg er lige kommet til landet så jeg er ikke helt sikker på hvor jeg er" sagde han blot, ja faktisk var han jo lige kommet til denne verden, til denne dimension. Hvordan Gud helt præcist fungerede vidste han ikke, men han vidste bare at han havde brug for at leve og komme videre. Han kom hurtigt på benene, imens han ikke kunne skjule at hans øjne dansede henover hende, wow hvis det var kvinder som hende der var i dette land, så skulle han da klart overveje at blive: "Jeg er bare lidt forvirret..." indrømmede han blankt og rynkede så på panden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2014 18:45:44 GMT 1
Manden så på hende, og hun bemærkede hvordan han gav sig til at stirre. Hun stod faktisk i sit naturlige skikkelse, uden forandringer eller forbedringer selvom hun sagtens kunne ændre på sit udseende som det passede hende. Han tog sig sammen sammen, og noget forståeligt brød hans læber. Hvordan han egentlig kom fra anede hun ikke, det kunne hun trods alt ikke gætte sig til. Han lignede dog en der havde rejst langt, eller i hvert fald havde haft det hårdt undervejs. "Jamen velkommen til, du befinder dig i Imandra" svarede hun ret venligt og forklarende mens han lige fik lov at sunde sig. Hun ønskede ikke just at forvirre ham mere end han i forvejen så ud til at være det.
Folk så kort mod dem inden de gik videre, de der kendte hende, eller i hvert fald vidste hun var herfra, var forvirrede over at hun talte med en vildt fremmed. "Det kan jeg se.." svarede hun med et skævt smil sådan som han nærmest klædte hende af med blikket. Helt sikkert meget forvirret. Hun lagde armene overkors, og hovedet på skrå. "Du ligner en der kunne trænge til et bad, og en bid mad.." tilføjede hun spørgende og så afventende mod ham. Om han ville tage imod hendes åbenlyse tilbud eller ej skulle nok blive interessant at finde ud af, og dog, han havde lige gloede på hende og lignede ikke just en genert fyr så mon ikke han glædeligt gik med en skøn kvinde? Og skøn, det var hun.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2014 19:00:10 GMT 1
Han nikkede kort som hun sagde navnet: "Er det.. Et land eller en by?" spurgte han usikkert, som han var kommet på benene, okay han var ikke i Frankrig mere, men han vidste jo godt at det var en helt ny verden, det havde Gud jo fortalt ham, en helt anden dimension, så han på ingen måde kunne rejse tilbage til stedet han kom fra, hvilket var en god ting, det skulle han heller ikke, han skulle være her og han skulle komme videre med sit liv, og han måtte da sige at hun var et ganske godt førstehåndsindtryk af området. Han smilede skævt, også selvom han lige nu ikke følte sig særligt charmerende, men hun var tilgengæl helt utroligt smuk. I det mindste talte de et sprog han fattede, eller også var det Gud der havde puttet det i hovedet på ham, hvorfor skulle Gud altid være så forvirrende? Dean havde bare brug for at være lidt i fred, og nu havde han måske chancen for at gøre det.
"Mad? Åh det ville gøre underværker, og også et bad... Tak skal du have" sagde han med et forsigtigt blik, hendes hår var helt fantastisk og hendes øjne lige så intense som Kajika's. Uden tvivl en kvinde der var svær at modstå, måske der var noget magisk over hende som tiltrak ham, sådan følte han det ihvertfald: "Jeg hedder Dean" fortalte han med en rolig stemme, stadig en smule usikker på hende. Han vidste ikke hvor han var, anede ikke hvilke væsner der var hende og måske det slet ikke var racer som ham. Han var dog ret sikker på at her måtte være andre engle, men det var da også det eneste han lige nu var ret så sikker på.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2014 19:15:27 GMT 1
Hun hævede det ene bryn, okay... han kendte ikke til dette land? Fair nok, så måtte hun vel forklar ham det. "Et land, Imandra grænser op til Dvasias" svarede hun forklarende. Dvasias var et af de to største lande i dette univers, man kunne ikke have undgået at høre om den. På den anden side kunne hun ikke vide at han ikke kun var fra et andet land, men også fra et andet univers. Skulle Dean bruge ordet Frankrig ville hun formentlig glo dumt på ham, de var ikke længere i det univers, derfor eksisterede planeten Jorden heller ikke her, og derfor ville hun heller ikke fatte hvad han talte om. Heldigvis gav han sig ikke til at sige den slags særheder, og hun tog det blot som tegn til at han bare var på ukendt terræn. Hvor mon han var fra? Enten Manjarno eller Procias.
Hun smilede tilbage til ham som han tydeligvis tog imod hendes tilbud, og gjorde tegn til ham om at følge med. Hun havde faktisk glemt at præsenter sig og derfor smilede hun beklagende "Mit navn er Celisha.." svarede hun introducerende. Hun viste stadig vej, og kom snart i tanke om at hun nok hellere måtte fortælle ham hvor de var på vej hen. "Ehm, jeg var faktisk på vej til arbejde, der kan jeg tilbyde dig et bad og mad, men nu vedjeg ikke hvilken holdning du har til bordeller..." nogen folk fra Procias blev jo frastødt af den slags, de typiske good guys. Han virkede tydeligvis usikker, men af gode grunde kunne hun ikke vide hvad der nagede ham. Det ville dog nok glæde ham at vide at alle her var overnaturlige på den ene eller anden måde i sammenligning til den verden han kom fra. At det ikke var en hemmeligheden for universet at have kræfter eller være forskellige racer.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2014 19:31:14 GMT 1
Han kiggede en smule undrende på hende, som hun fortsat nævnte navne: "Som... også... Er et land?" spurgte han blot, han var ikke helt med, han anede jo trods alt ikke hvor han var henne. Hans hukommelse om mobiltelefoner, TV og alt andet var dog slettet, ganske enkelt fordi at Gud vidste det kun ville skabe ham problemer, så i hans hoved, lignede denne verden lidt den han kom fra, selvom bygningerne var anderledes, folk var anderledes. Han havde jo intet sted at bo, han havde ingen penge. Brugte man overhovedet penge dette sted? Han tog hånden i lommen og mærkede noget tungt, som han tog op. En masse guldmønter, ja okay så havde han da lidt penge, i det mindste var Gud ikke helt idiot, selvom Dean nu ikke ligefrem havde særlig stor tiltro til ham efterhånden.
"Bordeller? Du arbejder på et... Bordel?" spurgte han og betragtede så hendes krop igen, damn.... Ikke dårligt, det var da også længe siden at Dean havde fået noget på den dumme, eftersom han havde brugt de sidste uger af sit liv på at sørge over Kajika og sige farvel til Nicole, der var mange ting man skulle tage stilling til: "Jeg har intet i mod dem, jeg har tidligere været fast kunde... Indtil jeg fik min... " sagde han og stoppede sig selv: "Ehm ligemeget" påpegede han, han var i et nyt land, en ny verden, et nyt sted. Han havde ingen datter længere og han behøvede ikke at fortælle nogen om hende, hun var ikke ligefrem en pige han nogensinde ville glemme, men han ønskede bare ikke længere at såre dem han elskede.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2014 19:54:32 GMT 1
Hun stoppede op ved hans spørgsmål, et spørgsmål hun ville have tænkt lød dumt hvis ikke hun kunne se at han oprigtigt ingen anelse havde om svaret. "Hvor er du fra?" svarede hun i stedet spørgende, det ville gøre det hele lettere for hende at forklar hvis hun vidste hvor meget han selv vidste. Måske var han blevet tæsket og havde mistet hukommelsen? I så fald kunne hendes healende evner fra engleblodet nok gøre underværker, at det ikke var tilfældet samt at han selv var meget mere engel end hun nogensinde ville være det, anede hun trods alt ikke. For nu satte hun dog atter fødderne i gang og fortsatte mod deres destination.
Ved hans svar smilede hun skævt "Jeg ejer et.." svarede hun og blinkede drillende til ham, han tjekkede hende snart ud igen og hun rystede opgivende på hovedet med et smil om læberne inden hun strøg en hånd gennem håret. Snart frtsatte han og hun nikkede ganske tilfredst om end han tydeligvis havde været på vej til at sige noget personligt, som han nu tog i sig. Okay, ingen hukommelsestab trods alt, men han ville ikke tale om det. Fair. "Jamen det lyder da skønt... i så fald, vil du elske mit sted" svarede hun muntert. Knap et halvt minut senere standsede hun hvor en to etagers høj bygning bygget af solidt træ, ikke nyt udenpå men man ville blive overrasket når man gik derind. Hun åbnede døren og trådte, lod ham følge trop inden hun lukkede døren efter ham. Indgangshallen var mellem i størrelse, en store trappe stod i midten som førte op oven over, der duftede af parfume, og møblerne fine, farverne mørke, med et strejf af guld, og rødt rundt omkring. Hendes assistent dukkede op ligeså let påklædt - hvis ikke mere - end hende, og smilede bredt ved synet af Celisha. "Linda, gøre et bad klar i værelse 010, og noget mad tak" lød Celisha's stemme med et smil. Der var en svag summen af stemmer, latter og generelt var stemningen god. I underetagen var der umiddelbart to døre på hver side, den ene førte ind til en stue, den anden en gang til et køkken, kælder og andre rum. "Kom med.." sagde hun henvendt til Dean og førte ham med op ad trappen mod etagen oven over, derefter ned ad gangen. Hun standsede ved en dør, knipsede med fingrene og døren blev låst op. Derfor havde man jo magi i blodet! Hun trykkede håndtaget ned, og åbnede døren for ham. Værelset var i same stil som resten af huset, same farver, og med luksuriøse omgivelser. En stor dobbeltseng, et bord, en kommode, og diverse legetøjs genstande som hang i et skab der for nu var lukkede. Hun pegede mod en dør i den ene side af værelse "Badekarret står derinde, og der er både barberblad, og sæbe.." svage lyde kunne høres inde ved siden af, der var ved at blive fyldt vand i karret. "Tag dig god tid, jeg kommer ind med maden om lidt" med disse ord, overlod hun ham til sig selv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2014 20:23:46 GMT 1
Dean blev en smule usikker ved hendes spørgsmål, og sukkede så kort: "Fra himlen...." sagde han blot: "Gud har sendt mig herned" påpegede han, han måtte ikke fortælle nogen at han kom fra en anden dimenssion, bare fordi at Dean og Gud begge vidste at det ville ende med at skabe mere ballade end noget andet, derfor kunne Dean ikke gøre så meget andet end at give hende den korte historie, Gud havde jo trods alt smidt ham ned fra himlen: "Så ja, nu er jeg her..." sagde han usikkert og smilede diskret til hende, ikke helt sikker på hvad præcist han skulle sige eller gøre, var det meget tåbeligt af ham bare at virke så dum? Han fulgte roligt efter hende som hun gik, klart tiltrukket af den branche hun arbejde i, Dean var jo nok lidt et svin når det kom til de ting.
"Oh virkeligt?" sagde han overrasket og smilede let: "Jeg ville nu nærmere tro at du arbejdede der... Eller måske håbede" sagde han og blinkede til hende, okay selv når han kom væltende ned fra himlen kunne han være charmerende og liderlig, men han var jo en mand og han hed jo trods alt Dean, hvilket var to gode grunde til hvorfor at han var som han var, og sådan havde han jo trods alt også altid været. Han gik efter hende ind på det store sted, og lod sine øjne falde på de mange piger han gik forbi på vejen, uha... Måske var denne verden slet ikke så dårlig endda, og især hvis mafiaen ikke var lige så dødsyg, for ikke at nævne Desiré Noir og alle deres sindsyge planer: "Og... Hvorfor er det præcist du gør det her?" spurgte han usikkert som hun viste ham frem til et værelse hvor han kunne gå i bad, han var ikke vant til at folk gjorde ting for ham, bare for at gøre det. Hvad ville hun dog? Skulle han give noget igen?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 28, 2014 12:03:45 GMT 1
Hun standsede atter op vedhans ord. Himlen? Det betød engel, hun anede ikke helt hvad hun skulle mene om det, og rynkede derfor på sine bryn mens hun atter genoptog sin gang. "Well... så må du være en engel.." konkluderede hun bare højlydt. Mon han havde mødt hendes bror deroppe? Hun anede det ikke, tvivlede lidt på det. Og mon han havde mødt hendes far? Se det gad hun end ikke høre svaret på. Engle i hendes hoved var langt fra alle gode, hendes far havde været et fjols.. nej.. en pervers stodder der hade voldtaget sin egen datter!
Han blev hurtigt flabede, smilede dog blot underholdt over hans svar "Nåh da da, jeg kan da glæde dig ved at fortælle at jeg af og til selv stiller mig til rådighed" svarede hun med et glimt i øjnene og et muntert smil om læberne. Han så ud til at nyde hvad han så som de gik ind, og som de nåede værelset smilede hun underholdt ved hans ord. "Hvorfor...hmm... sig fordi .. vi er i familie.." svarede hun drillende og foldede pludseligt de store hvide vinger ud så han kunne se de delte race. Hun lagde hovedet en anelse på skrå og så et langt øjeblik tavst på ham "Det her er en verden kære, og det er ikke de bedste sted du er endt. Hvis du er en Good Guy, så foreslår jeg du søger Procias, det er et land hvor folk smiler, er høflig overfor de ældre, og barmhjertig overfor de små.. her... må man udkæmpe sine egne kampe." forklarede hun ham roligt, og dog alvorligt. Han havde ret til at vide hvordan landet lå, og man kunne kun sige at hun var en af de ganske få her som han ville møde som var med et godt hjerte.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 28, 2014 12:44:18 GMT 1
Han nikkede forsigtigt, ja han var en engel det var da altid noget at hun kendte til racer, så var dette land da ikke helt fortabt: "Og du... er?" spurgte han roligt, var hun mon også en race, og mon det var de samme som der hvor han kom fra? Han håbede bare ikke at han rendte ind i nogen vampyrer lige nu, det kunne han slet ikke overskue, for ham var det både den sværeste race at modstå, og den sværest at være i nærheden af generelt, de var onde og de ville så gerne hoppe på ham, hvilket kun fik ham til at have det på samme måde med dem, men nu var Dean også en mand der syntes at smerte var noget af det mest sexede i verden. Bare tanken fik ham til at smile som han sendte en kærlig tanke til Liam, den mand havde engang brækket armen på Dean imens de havde været godt igang i et baglokale.
"Syntes du jeg ligner en good guy?" spurgte han en smule flabet, som han betragtede hende, det var han ikke ligefrem sikker på at han ville katagorisere sig selv som, men han måtte vel bare prøve at finde ud af hvordan disse lande fungerede og hvordan han mon skulle finde ud af hvad hans mening overhovedet var med at ende i denne verden: "Ja jeg kunne sgu' godt trænge, det er ved at være nogen uger siden" sagde han med en flabet stemme, normalt var han langt mere frembrusende og selvsikker, men det var ikke helt nemt at være i et nyt land, hvor man absolut ingen ting vidste: "Så hvor meget?" spurgte han, han skulle jo trods alt vide hvad hun kostede hvis han skulle købe hende, han anede jo ikke engang hvad man betale med i landet, men han havde guldmønter i lommen, så det var vel en god ting.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 28, 2014 21:58:10 GMT 1
"Jeg er en Holy Grail, en kombination af Engel, Formskifter, Warlock og Sensueldæmon" svarede hun som han spurgte indtil hvad hun selv var. Hun havde mange sider, og blodet var blandet med så mange racer. Det var ikke så tit man så renblodet racer længere, folk fik børn på tværs, og blev mere selvstændige og bestemmende i deres valg af partner.
Han fortsatte med at være ligeså kæk og ved hans spørgsmål om hun syntes han lignede en Good Guy, rynkede han brynene mens han overvejede svaret. "Du ser i alt fald fortabt ud hvis jeg selv skal sige det... god eller ej, kan jeg ikke helt tage stilling til endnu" svarede hun ærligt. Han lignede ikke en der var i en position hvor han kan være flabet, men det var han! Og det stoppede ikke just her, for snart fortsatte han hvortil hun hævede det ene bryn mens glimtet i øjnene tydeligvis så ud til at morer hende. "Oh baby, mig får du ikke råd til.." svarede hun og blinkede drillende "Desuden er det mig der vælger partner her og ikke dig. Hvis du er så trængende, er der mange tøser derude du kan vælge mellem" hun havde sine standarder, og fyren her var skam ret sød og nuttet, men det var også der det stoppede. Hun følte sig ikke just dragede af ham mere end det, og ja... hun var en krævende lille en der ville have sig en rigtig mand.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 29, 2014 21:54:37 GMT 1
"Hold da op" sagde han en smule chokeret, de racer havde han ikke hørt om før, altså en blanding af fire, hans egen datter var jo en blanding af to og det var rigeligt måtte man sige: "Watlock?" sagde han spørgende, uden at ane havd det var, kunne racerne virkeligt være så anderledes dette sted? I det mindste var dæmon noget han kendte, og engel som han selv var, var ikke ukendt dette sted. Han var sikker på han nok skulle falde til, selvom han følte han havde et tomrum i sit hjerte, nu hvor at han havde mistet de eneste 3 mennesker han nogensinde havde elsket, han vidste det var det bedste for dem, og han havde kun forladt dem fordi at han elskede dem. Han måtte nu bare vente på at alt blev godt igen, og Dean vidst at når man var ked af det, så var sex, stoffer og alkohol det bedste der fandtes, det fik bare en til at stoppe med at tænke.
"Jeg er ret god" sagde han og blinkede flabet til hende, men hentydede nok ikke helt til det samme, som hvad hun snakkede om: "Jeg er ikke et ondt menneske hvis det er det du mener, men jeg høre ret ofte at jeg er en idiot" sagde han ærligt, og smilede skævt, jeps, idiot kunne han godt skrive på CV'et, men det var nu mest når han var påvirket, og lige nu følte han sig faktisk bare pinlig ædru: "Og hvad nu hvis jeg gerne vil have dig?" spurgte han i et skævt smil, når Dean først havde peget på nogen, så havde han altså peget og så ville han gerne være sammen med dem: "Men nu tager jeg mig et bad, også kan det være vi kan snakke videre bagefter? Jeg føler mig også mere charmerende når jeg er ren" sagde han i et kort grin.
|
|